Постанова
від 06.04.2011 по справі 2а-0870/45/11
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АД МІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 квітня 2011 року 12 год. 55 х в. Справа № 2а-0870/45/11

м. Запоріжжя

Запорізький окружний адмі ністративний суд у складі

головуючого судді Батрак І .В.

при секретарі судового зас ідання Петрусь Д.К.

за участю представника поз ивача Краснокутського В.В.

представника відповідача Драч В.М.

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Товариства з обм еженою відповідальністю «ТА К ПЛЮС»

до Державної податкової ін спекції в Жовтневому районі м. Запоріжжя

про визнання протиправним и дій щодо рішення про анулюв ання реєстрації платника под атку на додану вартість та ви знання протиправними та скас ування податкових повідомл ень-рішень від 19.11.2010 №0007131600/0, №№00071216 00/0,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою від повідальністю «ТАК ПЛЮС» зве рнулось із адміністративним позовом до Державної податк ової інспекції у Жовтневому районі м. Запоріжжя про визна ння протиправними та скасува ння:

податкового повідомлення- рішення від 19.11.2010 №0007131600/0, яким бул о визначено податкове зобов' язання з податку на додану ва ртість за штрафними (фінансо вими) санкціями на суму 1 020,00 гр н.

податкового повідомлення- рішення від 19.11.2010 №0007121600/0, яким бул о визначено податкове зобов' язання з податку на додану ва ртість в загальному розмірі 27 439,65 грн., у тому числі за основ ним платежем в розмірі 26 133,00 гр н., за штрафними (фінансовими ) санкціями в розмірі 1 306, 65 грн.

31.01.2011 позивач збільшив позов ні вимоги та просив суд визна ти протиправними дії Державн ої податкової інспекції у Жо втневому районі м. Запоріжжя щодо анулювання реєстрації Товариства з обмеженою відп овідальністю «ТАК ПЛЮС» як п латника податку на додану ва ртість.

У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги та надав поясне ння, аналогічні викладеним у позовній заяві. Зазначив, що а кт перевірки, на підставі яко го винесені податкові оспорю вані повідомлення-рішення мі стить неіснуючі дані та пере кручену інформацію, оскільки позивачем вчасно подавалас ь податкова звітність за пер евіряємий період.

Крім того вказує, що у відпо відача відсутні будь-які зак онні підстави для анулювання реєстрації платника ПДВ, які визначені п.9.8 ст.9 Закону Украї ни «Про податок на додану вар тість». Крім того зазначає, що в акті про анулювання реєстр ації платника ПДВ за формою № 6-ПДВ передбачено обов' язко ве заповнення графи «докумен т, який підтверджує наявніст ь підстав для анулювання реє страції платника ПДВ». Проте в оскаржуваному акті жоден і з документів, перелічених в п п.25.2.1 Положення про реєстрацію платників податків на додан у вартість, не зазначений. За н аведених обставин, просить в изнати протиправними дії Дер жавної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Запорі жжя щодо анулювання реєстра ції Товариства з обмеженою в ідповідальністю «ТАК ПЛЮС» я к платника податку на додану вартість. З урахуванням викл аденого просить позов задово льнити.

Представник відповідача п роти позову заперечив із під став, викладених у письмових запереченнях на позов від 24.02.2 011. Зокрема вказує, що ДПІ у Жовт невому районі м. Запоріжжя проведена нев иїзна документальна перевір ка TOB «ТАК ПЛЮС», за результата ми якої складено акт від 19.11.2010 № 676/16/30506079. Проведеною перевіркою в становлено порушення позива чем вимог п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону У країни « Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами» № 2181 -III від 21.12.2000, п. 2 ст. 9 Закону Украї ни «Про систему оподаткуванн я», а саме позивачем, як платн иком податків подано з поруш енням граничного строку пода ння податкові розрахунки з п одатку на додану вартість за період з квітня по вересень 20 10 року.

За результатами встановле ного порушення було винесено податкове повідомлення-ріше ння №0007131600/0 від 19.11.2010р., яким визнач ено суму штрафної (фінансово ї санкції) по податку на додан у вартість у розмірі 1 020,0 грн.

Крім того, 16.09.2010. ДПІ у Жовтнево му районі м. Запоріжжя, у зв'яз ку із наявністю в Єдиному дер жавному реєстрі юридичних ос іб та фізичних осіб підприєм ців запису про внесення інфо рмації щодо відсутності TOB «ТА К ПЛЮС» за юридичною адресою , було анульовано реєстрацію платника податку на додану в артість TOB „Так Плюс".

Згідно з даними додатку К 1/1 д о податкової декларації з по датку на прибуток від 02.1 1,2010р. № 68 232, на обліку підприємства зна ходяться залишки основних фо ндів на загальну вартість 130663,0 0 грн. Відповідно до п. 9.8 ст. 9 Зак ону України «Про податок на д одану вартість» від 03.04.1997 № 168/97-ВР , платник податку, в обліку яко го на день анулювання реєстр ації знаходяться товарні зал ишки або основні фонди, стосо вно яких був нарахований под атковий кредит у минулих або поточному податкових період ах, зобов'язаний визнати умов ний продаж таких товарів за з вичайними цінами та відповід но збільшити суму своїх пода ткових зобов'язань за наслід ками податкового періоду, пр отягом якого відбувається та ке анулювання.

Перевіркою встановлено, за останній звітний період - ве ресень 2010 року підприємством не було збільшено суму своїх податкових зобов'язань на ум овний продаж за звичайними ц інами, що призвело до втрат бю джету від недоплати за верес ень 2010 року по підприємству.

Відповідно до п. 9.8 ст. 9 Закону України «Про податок на дода ну вартість» від 03.04.1997р. № 168/97-ВР, у разі анулювання реєстрації платник податку позбавляєть ся права на нарахування пода ткового кредиту та отримання бюджетного відшкодування, а ле у строки, визначені законо м, є зобов'язаним погасити сум у податкових зобов'язань або податкового боргу з цього по датку, що виникли до такого ан улювання, за їх наявності, нез алежно від того, чи буде така о соба залишатися зареєстрова ною як платник цього податку на дату сплати такої суми под атку, чи ні. У зв' язку з виявл еним вищезазначеним поруше нням ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя було винесене по даткове повідомлення-рішенн я від 19.11.2010 №0007121600/0, яким було визна чено податкове зобов' язанн я з податку на додану вартіст ь в загальному розмірі 27 439,65 гр н., у тому числі за основним пл атежем в розмірі 26 133,00 грн., за ш трафними (фінансовими) санкц іями в розмірі 1 306, 65 грн.

Проаналізувавши наявні ма теріали та фактичні обставин и справи, дослідивши і оцінив ши надані докази в їх сукупно сті, заслухавши пояснення пр едставника позивача, предста вника відповідача суд вважає позовні вимоги такими, що під лягають задоволенню, виходяч и з наступного.

Судом встановлено, що Товар иство з обмеженою відповідал ьністю «ТАК ПЛЮС» в установл еному законом порядку зареєс трований як платник ПДВ, про щ о йому 18.08.1999 ДПІ у Жовтневому ра йоні м. Запоріжжя видано свід оцтво про реєстрацію платник а податку на додану вартість №11548620.

16.09.2010 комісією ДПІ У Жовтнево му районі м. Запоріжжя віднос но позивача складений акт (№894 /30506079 від 17.09.2010) про анулювання реє страції платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «ТАК ПЛЮС», відповідно до яко го комісією прийнято рішення про анулювання реєстрації в казаного платника податку. І з змісту Акту вбачається, що п ідставою для анулювання реєс трації ПДВ зазначено: наявні сть в Єдиному державному реє стрі юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців запису від 13.09.2010 №11031430004023592 про внесення ін формації щодо відсутності юр идичної особи за вказаною ад ресою.

19.11.2010 ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя було проведено н евиїзну документальну перев ірку ТОВ «ТАК ПЛЮС» з питання своєчасності надання подат кової звітності з ПДВ та умов но нарахованого ПДВ за остан ній звітній період (при наявн ості залишків ТМЦ) з ПДВ, за ре зультатами якої складено акт від 19.11.2010 №676/16/30506079 (далі - Акт).

Під час перевірки встановл ено порушення:

п.п. 9.8. п.9.8. ст..9 Закону України « Про податок на додану вартіс ть» від 03.04.1997 №168/97-ВР, а саме за ост анній звітній період - вере сень 2010 року у зв' язку із ану люванням реєстрації свідоц тва платника ПДВ з 16.09.2010 позивач ем не було збільшено суму сво їх податкових зобов' язань н а умовний продаж за звичайни ми цінами, що призвело до втра т бюджету від недоплати за ве ресень 2010 року;

п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181 - III, п.2 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування» від 25.06.1991 №1251-XII, а саме позивачем з пор ушенням граничного строку по дання надано податкові розр ахунки з податку на додану ва ртість з квітня по вересень 201 0 року;

На підставі матеріалів пер евірки та висновків Акту від повідачем були прийняті осп орювані податкові повідомл ення-рішення.

Вважаючи дії відповідача щодо анулювання реєстрації свідоцтва платника ПДВ та ви несені податкові повідомлен ня-рішення протиправними поз ивач звернувся до суду.

Порядок реєстрації осіб як платників податку на додану вартість встановлюється ст. 9 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 р оку № 168/97-ВР, із змінами та допов неннями, (далі за текстом - За кон №168).

Відповідно до пп. «е» п.9.8 ст.9 З акону №168, анулювання реєстрац ії платника податку на додан у вартість відбувається, якщ о в Єдиному державному реєст рі юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців зроблено запис про відсутність юриди чної особи або фізичної особ и за її місцезнаходженням.

Згідно п.25.4 Положення про ре єстрацію платників податку н а додану вартість, що затверд жено наказом ДПА від 01.03.2000р. №79, р ішення про анулювання реєстр ації платника податку на дод ану вартість за ініціативою органу державної податкової служби може бути оскаржене в ідповідно до чинного законод авства.

У разі надходження скарги в ід особи, реєстрацію якої ану льовано за ініціативою орган у державної податкової служб и, така скарга розглядається у строки та порядку, визначен і Законом України «Про зверн ення громадян».

Підставою для внесення до Р еєстру запису про відміну ан улювання реєстрації, що відб улась за ініціативою органу державної податкової служби , є рішення суду, яке набрало з аконної сили, або рішення орг ану державної податкової слу жби про відміну анулювання р еєстрації та скасування акта про анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість. Рішення із копіями ві дповідних документів направ ляються до Державної податко вої адміністрації України дл я розгляду та внесення відпо відних змін до Реєстру.

Крім того, суд звертає увагу на наступне, що відповідно до телеграми ДПА від 09.07.2010 року № 136 94/7/29-1017 «Щодо анулювання реєстра ції платників ПДВ» надано до податкових органів алгоритм організації роботи органів ДПС щодо відпрацювання платн иків ПДВ, які відсутні за заре єстрованим місцезнаходженн ям, з метою анулювання реєстр ації платників ПДВ згідно з п п. "е" п. 9.8 ст. 9 Закону України "Про податок на додану вартість", в ідповідно до якого підрозділ и інформатизації формують пе реліки платників ПДВ, які від сутні за зареєстрованим місц езнаходженням (перебувають н а обліку зі станами: 7 - "до ЄДР в несено запис про відсутність підтвердження відомостей", 9 - "направлено повідомлення за формою N 18-ОПП", 10 - запит на встан овлення місцезнаходження (мі сця проживання)", 23 - місцезнахо дження не встановлено" та 32 - "мі сцезнаходження не встановле но, юридична адреса масової р еєстрації"), окремо по кожному реєстраційному стану та пер едають їх підрозділам оподат кування для підготовки запит ів. Підрозділи оподаткування готують запити на встановле ння місцезнаходження та пере дають їх підрозділам податко вої міліції. Підрозділи пода ткової міліції за результата ми проведених заходів у разі невстановлення місцезнаход ження готують службові запис ки про відсутність платників податків за місцезнаходженн ям та передають їх підрозділ ам реєстрації та обліку плат ників податків та підрозділа м оподаткування. Підрозділи реєстрації та обліку платник ів податків щодо платників П ДВ, які відсутні за зареєстро ваним місцезнаходженням, нап равляють державному реєстра тору повідомлення про відсут ність юридичної особи за міс цезнаходженням за формою N 18-О ПП. Підрозділи реєстрації та обліку платників податків з дійснюють постійний монітор инг платників податків, щодо яких направлено повідомленн я за формою N 18-ОПП, та відомосте й, які надходять від державно го реєстратора. У разі отрима ння відомостей щодо внесення до Єдиного державного реєст ру юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців запису пр о відсутність платника ПДВ з а зареєстрованим місцезнахо дженням невідкладно подають пропозиції щодо анулювання реєстрації платника ПДВ комі сії, утвореній відповідно до розпорядження керівника под аткового органу згідно з Пол оженням про реєстрацію платн иків ПДВ, затвердженим наказ ом ДПАУ від 01.03.2000 р. № 79 та зареєст рованим у Мін'юсті України 03.04.2 000 р. за N 208/4429, складають акти про а нулювання реєстрації платни ків ПДВ.

Як вбачається з акту №894/30506079 в ід 16.09.2010 року про анулювання реє страції платника податку на додану вартість відповідаче м не зазначено жодного докум енту, що став підставою для пр ийняття рішення про анулюван ня реєстрації платника подат ку на додану вартість.

Враховуючи вищевикладене суд приходить до висновку, що під час дослідження в судово му засіданні всіх наданих до кументів, відповідачем не до ведено правомірність та обґр унтованість прийнятого акту про анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість та суд визнає протипр авним та таким, що підлягає ск асуванню.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.9 Закон у України «Про систему опода ткування» від 25.06.1991 № 1251-XII платник и податків і зборів (обов'язко вих платежів) зобов'язані под авати до державних податкови х органів та інших державних органів відповідно до закон ів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчис ленням і сплатою податків і з борів (обов'язкових платежів ).

Порядок подання податково ї декларації та визначення с уми податкових зобов' язань визначено ст.4 Закону Україн и « Про порядок погашення зоб ов'язань платників податків перед бюджетами та державним и цільовими фондами» № 2181 -III від 21.12.2000 (у редакції, чинній на час в иникнення спірних правовідн осин, далі - Закон № 2181 -III).

Відповідно до пп. 4.1.1. п.4.1. ст.4 За кону № 2181 -III платник податків са мостійно обчислює суму подат кового зобов'язання, яку зазн ачає у податковій декларації , крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пу нкту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї с татті.

4.1.4. Податкові декларації под аються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у то му числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного (податкового) міся ця;

б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя);

в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом "г" підпункту 4.1.4 цього пун кту, - протягом 60 календарних д нів за останнім календарним днем звітного (податкового) р оку;

г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня ро ку, наступного за звітним.

Якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квар тали або рік розраховується наростаючим підсумком на під ставі показників базових под аткових періодів, з яких скла даються такі квартал, півріч чя, три квартали або рік (без у рахування авансових внесків ) згідно з відповідним законо м з питань оподаткування, так а декларація подається у стр оки, визначені цим пунктом дл я такого базового податковог о періоду. Для цілей підпункт у 4.1.4 цього пункту під терміном "базовий податковий період" с лід розуміти перший податков ий період звітного року, визн ачений відповідним законом з питань оподаткування, зокре ма календарний квартал для ц ілей оподаткування прибутку підприємств.

Платник податку звільняєт ься від обов'язку подавати по даткову декларацію за звітни й (податковий) період протяго м поточного року у разі, якщо й ого податкові зобов'язання б ули відображені у річній под атковій декларації на поточн ий рік відповідно до закону з питань окремого податку, збо ру (обов'язкового платежу).

4.1.5. Якщо останній день строк у подання податкової деклара ції припадає на вихідний або святковий день, то останнім д нем строку вважається наступ ний за вихідним або святкови м операційний (банківський) д ень.

Граничні строки подання по даткової декларації можуть б ути збільшені за правилами т а на підставах, які передбаче ні пунктом 15.4 статті 15 цього За кону.

4.1.6. Якщо згідно із законом з п итань окремого податку, збор у (обов'язкового платежу) пода тковий період не встановлено , то податкова декларація под ається та податкове зобов'яз ання сплачується у строки, пе редбачені цим пунктом для мі сячного базового податковог о періоду, крім випадків, коли подання декларації не перед бачено таким законом.

4.1.7. Платник податків має пра во не пізніше ніж за десять дн ів до закінчення граничного строку подання декларації, в изначеного згідно з підпункт ом 4.1.4 цього пункту, надіслати д екларацію (розрахунок) на адр есу податкового органу пошто ю з повідомленням про вручен ня.

У разі втрати або зіпсуття п оштового відправлення чи зат римки його вручення контролю ючому органу відповідальніс ть за неподання або несвоєча сне подання податкової декла рації несе оператор поштовог о зв'язку у порядку, передбаче ному законодавством, при цьо му платник податків звільняє ться від будь-якої відповіда льності за неподання або нес воєчасне подання такої подат кової декларації.

Платник податків протягом п'яти робочих днів з дня отрим ання повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відп равлення зобов'язаний надісл ати поштою або надати особис то (за його вибором) контролюю чому органу другий примірник податкової декларації.

Порядок оформлення зазнач ених поштових відправлень, а також нормативи їх обігу виз начаються Кабінетом Міністр ів України.

Незалежно від факту втрати або зіпсуття такого поштово го відправлення чи затримки його вручення платник податк ів зобов'язаний сплатити сум у податкового зобов'язання, с амостійно зазначену ним у та кій податковій декларації, п ротягом строків, установлени х пунктом 5.3 статті 5 цього Зако ну.

Так відповідно до Акту пере вірки від 19.11.2010 №676/16/2506079 зазначено що Позивачем не подано до ДПІ податкової звітності за вер есень 2010 року, в той час як зазн ачено в акті, перевірка прово дилась на підставі податково ї декларації з податку на дод ану вартість за вересень 2010.

Також судом встановлено що платником податків ТОВ «ТАК ПЛЮС» не порушено граничног о строку подання податкових розрахунків з податку на дод ану вартість за період квіте нь - вересень 2010, та суд вважає , що позовні вимоги в цієї част ині підлягають задоволенню.

Згідно із ч.1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи кер ується принципом законності , відповідно до якого органи д ержавної влади, органи місце вого самоврядування, їхні по садові і службові особи зобо в' язані діяти лише на підст аві, в межах повноважень та у с посіб, що передбачені Консти туцією та законами України.

Відповідно до ст. 19 Конститу ції України органи державної влади та органи місцевого са моврядування, їх посадові ос оби зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни.

У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб'єктів владних повноважень адміністративні суди переві ряють, чи прийняті (вчинені) во ни: 1) на підставі, у межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України; 2) з використанням п овноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрун товано, тобто з урахуванням у сіх обставин, що мають значен ня для прийняття рішення (вчи нення дії); 4) безсторонньо (неу переджено); 5) добросовісно; 6) ро зсудливо; 7) з дотриманням прин ципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно , зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); 9) з урахуванням права особ и на участь у процесі прийнят тя рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку (ч .3 ст.2 КАС України).

Частиною 1 ст. 11 КАС України в становлено, що розгляд і вирі шення справ в адміністративн их судах здійснюються на зас адах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду с воїх доказів і у доведенні пе ред судом їх переконливості.

Згідно із ч. 1 ст. 71 КАС України , кожна сторона повинна довес ти ті обставини, на яких ґрунт уються її вимоги та заперече ння.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС Укр аїни в адміністративних спра вах про протиправність ріше нь, дій чи бездіяльності суб'є кта владних повноважень обов 'язок щодо доказування право мірності свого рішення, дії ч и бездіяльності покладаєтьс я на відповідача, якщо він зап еречує проти адміністративн ого позову.

Керуючись ст. ст. 11,17,94,160,163 КАС Ук раїни

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов за довольнити у повному обсязі.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспек ції у Жовтневому районі м. Зап оріжжя щодо анулювання реєс трації Товариства з обмежено ю відповідальністю «ТАК ПЛЮС » як платника податку на дода ну вартість.

Визнати протиправними та с касувати податкове повідомл ення-рішення, винесене Держа вної податковою інспекцією в Жовтневому районі м. Запоріж жя 19.11.2010 №0007131600/0, та податкове пові домлення-рішення, винесене Д ержавною податковою інспек цією у Жовтневому районі м. За поріжжя 19.11.2010 №0007121600/0.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «ТАК ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 30506079) судовий збір у розмірі 10,20 г рн. (десять гривень 20 копійок).

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо вона не була подана у в становлені строки. У разі под ання апеляційної скарги судо ве рішення, якщо його не скас овано, набирає законної сили після повернення апеляційн ої скарги, відмови у відкритт і апеляційного провадження а бо набрання законної сили рі шенням за наслідками апеляці йного провадження.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через Запорізький окружни й адміністративний суд шляхо м подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі скла дення постанови у повному об сязі відповідно до статті 160 К АС України, або прийняття пос танови у письмовому провадже нні - з дня отримання копії пос танови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіс ть отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, т о десятиденний строк на апел яційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апе ляційного інстанції.

Суддя І.В.Батрак

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.04.2011
Оприлюднено08.06.2011
Номер документу15936320
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0870/45/11

Ухвала від 31.03.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 27.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Постанова від 06.04.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 06.04.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 31.03.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 14.03.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 28.02.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 14.03.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 28.02.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 07.02.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні