Постанова
від 27.04.2011 по справі 2а-2965/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №10.3.4

ПОСТАНОВА

Іменем України

27 квітня 2011 року Справа № 2а-2965/11/1270

Луганський окружний адміністративний суд у склад і

головуючого судді Цицюри О .О.,

при секретарі судового зас ідання Бойко В.В.,

за участю представників ст орін:

від позивача - начал ьник відділу забезпечення на дходження та організаційної

роботи п о соціальному захисту інвалі дів ОСОБА_1

(довірен ість №03-02/28 від 13.01.2011р.),

від відповідача - ОСОБА_2 (довіреність №84 від 18.0 4.2011),

ОСОБА _3 (довіреність №88 від 19.04.2011),

розглянувши у відкрит ому судовому засіданні у м. Лу ганську справу за адміністра тивним позовом Луганського о бласного відділення Фонду со ціального захисту інвалідів до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Рікод» про с тягнення адміністративно-го сподарських санкцій за невик онання у 2008 році нормативу роб очих місць у розмірі 13869,57 грн. та пені за порушення термінів с плати адміністративно-госпо дарських санкцій у розмірі 2978 ,56 грн., а всього 16848,13 грн.,

ВСТАНОВИВ:

05 квітня 2011 року позива ч - Луганське обласне відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів звернувся до Луг анського окружного адмініст ративного суду з адміністрат ивним позовом, в якому просив стягнути з Товариства з обме женою відповідальністю «Рік од» адміністративно-господа рські санкції за невиконання у 2008 році нормативу робочих мі сць у розмірі 13869,57 грн. та пені з а порушення термінів сплати адміністративно-господарсь ких санкцій у розмірі 2978,56 грн.

В обґрунтування позов них вимог позивач послався н а те, що згідно із ст.19 Закону Ук раїни від 21 березня 1991 року № 875-XII «Про основи соціальної захи щеності інвалідів в Україні» для підприємств, установ, орг анізацій, у тому числі підпри ємств, організацій громадськ их організацій інвалідів, фі зичних осіб, які використову ють найману працю, установлю ється норматив робочих місць для працевлаштування інвалі дів у розмірі чотирьох відсо тків середньооблікової чисе льності штатних працівників облікового складу за рік, а як що працює від 8 до 25 осіб, - у кіль кості одного робочого місця. Підприємства, установи, орга нізації, у тому числі підприє мства, організації громадськ их організацій інвалідів, фі зичні особи, які використову ють найману працю, самостійн о здійснюють працевлаштуван ня інвалідів у рахунок норма тивів робочих місць виходячи з вимог статті 18 Закону Украї ни «Про внесення змін до деяк их законодавчих актів Україн и щодо професійної і трудово ї реабілітації інвалідів» . В порушення вимог ст.19 Закону У країни від 21 березня 1991 року № 875 -XII «Про основи соціальної зах ищеності інвалідів в Україні » на підприємстві Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Рікод» у 2008 році замість 2 (дв ох) інвалідів працював 1 (один) . Таким чином, за 1 (одне) робоче місце, призначене для працев лаштування інваліда і не зай няте інвалідом, відповідач д о 15.04.2009 року повинен був самості йно сплатити адміністративн о-господарські санкції у роз мірі 13869,57 грн. Оскільки сума адм іністративно-господарських санкцій у встановлений зако ном строк відповідачем не сп лачена, позивач просив стягн ути її з відповідача разом із нарахованою пенею в сумі 2978,56 г рн. за порушення термінів спл ати адміністративно-господа рських санкцій, а всього 16848,13 гр н.

У судовому засіданні пр едставник позивача позовні в имоги підтримав у повному об сязі та просив їх задовольни ти, надав пояснення, аналогіч ні викладеним у позові.

Представники відповіда ча в судовому засіданні позо вні вимоги не визнали, підтри мали доводи, викладені в пись мових запереченнях проти поз ову №83 від 18.04.2011, від 19.04.2011 №б/н (а.с.26,36- 37) у яких, зокрема, зазначено на ступне. Відповідно до ч.3 ст.19 За кону України від 21 березня 1991 р оку № 875-XII «Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні» роботодавці самості йно здійснюють працевлаштув ання інвалідів, виходячи з но рмативів робочих місць. Забе зпечення прав інвалідів на п рацевлаштування та оплачува ну роботу здійснюється шляхо м їх безпосереднього звернен ня до підприємств, установ, ор ганізацій чи до державної сл ужби зайнятості (ч.1 ст.18 Закону України від 21 березня 1991 року № 875-XII). Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про зайнятість нас елення» безробітними вважаю ться інваліди, які не досягли пенсійного віку, не працюють та зареєстровані як такі, що ш укають роботу. Частиною 5 п.1 ст .7 зазначеного Закону працевл аштування інвалідів здійсню ється відповідно до рекоменд ацій МСЕК, наявних у інваліда кваліфікації і знань, з ураху ванням його побажань. Абзаце м 4 п.2 ст.19 Закону України «Про з айнятість населення» визнач ено право державної служби з айнятості направляти для пра цевлаштування на підприємст ва, в установи і організації в сіх форм власності за наявно сті вільних робочих місць (ва кантних посад) інвалідів, які звертаються до служби зайня тості, відповідно до рівня їх освіти і професійної підгот овки та рекомендацій МСЕК, на явних у них кваліфікації і зн ань та з урахуванням їх побаж ань. З огляду на викладене, Зак оном України від 21 березня 1991 р оку № 875-XII «Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні» обов' язок підприєм ства відносно створення робо чих місць для інвалідів не су проводжується обов' язком ї х пошуку, обов' язок з працев лаштування інвалідів поклад ається як на роботодавців, та к і на державну службу зайнят ості. Так, у період 2008 року (12 міс яців) на підприємстві ТОВ «Рі код» працювала інвалід ОСО БА_4 Протягом 2008 року ТОВ «Рік од» щомісячно звітувало до д ержавної служби зайнятості п ро незайняту, однак, фактично створену вакансію для праце влаштування інваліда, однак направлення інваліда органо м працевлаштування на вказан у вакансію не відбулося. Зокр ема, зазначили, що постановою Луганського окружного адмін істративного суду від 17.09.2009 по с праві №2а-23879/09/1270, яка є такою, що на брала законної сили, задовол ено адміністративний позов Т ОВ «Рікод» до Луганського об ласного відділення Фонду соц іального захисту інвалідів, визнано протиправним нараху вання Товариству з обмеженою відповідальністю «Рікод» су ми адміністративно-господар ських санкцій за незабезпече ння працевлаштування інвал ідів у розмірі 13869,57 грн. та скасо вано акт перевірки виконання нормативу робочих місць, при значених для працевлаштуван ня інвалідів та сплати адмін істративно-господарських са нкцій за 2008 рік №120 від 17.06.2009. Проси ли у задоволенні адміністрат ивного позову відмовити.

Вислухавши пояснення представників сторін, дослід ивши матеріали справи, розгл янувши справу в межах заявле них позовних вимог і наявних у матеріалах справи доказів , оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, с уд прийшов до висновку, що поз ов не підлягає задоволенню п овністю з огляду на таке.

Відповідно до пункту 1 П оложення про Фонд соціальног о захисту інвалідів, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 26 вересн я 2002 року № 1434 Фонд є урядовим ор ганом державного управління , який діє у складі Міністерст ва праці та соціальної політ ики і підпорядковується йому .

Згідно з пунктом 9 зазна ченого Положення для реаліза ції покладених на Фонд соціа льного захисту інвалідів зав дань за погодженням з Мінпра ці утворюються територіальн і відділення Фонду в межах гр аничної чисельності його пра цівників.

Основним завданням Ф онду соціального захисту інв алідів, відповідно до пункту 3 цього Положення є, зокрема к онтроль за виконанням підпри ємствами, установами, органі заціями, у тому числі підприє мствами, організаціями грома дських організацій інваліді в, фізичними особами, які вико ристовують найману працю (да лі - роботодавці), нормативу ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів, установленог о статтею 19 Закону У відпо відності до покладених на Фо нд завдань останній здійснює контроль за сплатою роботод авцями адміністративно-госп одарських санкцій і пені (під пункт 3 пункту 4 зазначеного По ложення).

Таким чином, Фонд та йог о відділення є органами держ авної влади, які у правовідно синах з роботодавцями, зокре ма у зв'язку із здійсненням ко нтролю за перерахуванням адм іністративно-господарських санкцій, передбачених статт ею 20 Закону, реалізують владні управлінські функції.

Право відділень Фонду н а звернення до суду у відпові дних відносинах визначено в законодавчому порядку (части на 9 статті 20 Закону України ві д 21 березня 1991 року № 875-XII «Про осн ови соціальної захищеності і нвалідів в Україні»).

З огляду на викладене та відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 3, п. 5 ч . 2 ст. 17 КАС України справи за по зовами суб'єктів владних пов новажень - відділень Фонду до роботодавців про стягнення адміністративно-господарсь ких санкцій та пені за кожне р обоче місце призначене для п рацевлаштування інваліда і н е зайняте ним, є адміністрати вними.

Частиною 1 ст.2 Кодексу а дміністративного судочинст ва України встановлено, що за вданням адміністративного с удочинства є захист прав, сво бод та інтересів фізичних ос іб, прав та інтересів юридичн их осіб у сфері публічно-прав ових відносин від порушень з боку органів державної влад и, органів місцевого самовря дування, їхніх посадових і сл ужбових осіб, інших суб' єкт ів при здійсненні ними владн их управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень, шляхом спра ведливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміні стративних справ.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що прав овий порядок в Україні ґрунт ується на засадах, відповідн о до яких ніхто не може бути пр имушений робити те, що не пере дбачено законодавством. Орга ни державної влади та органи місцевого самоврядування, ї х посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та З аконами України.

Відповідно до вимог с т.19 Закону України від 21 березн я 1991 року № 875-XII «Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні»:

- для підприємств, устан ов, організацій, у тому числі п ідприємств, організацій гром адських організацій інвалід ів, фізичних осіб, які викорис товують найману працю, устан овлюється норматив робочих м ісць для працевлаштування ін валідів у розмірі чотирьох в ідсотків середньооблікової чисельності штатних працівн иків облікового складу за рі к, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

- підприємства, установи , організації, у тому числі під приємства, організації грома дських організацій інваліді в, фізичні особи, які використ овують найману працю, самост ійно розраховують кількість робочих місць для працевлаш тування інвалідів відповідн о до нормативу, встановленог о частиною першою цієї статт і, і забезпечують працевлашт ування інвалідів. При розрах унках кількість робочих місц ь округлюється до цілого зна чення;

- підприємства, установи , організації, у тому числі під приємства, організації грома дських організацій інваліді в, фізичні особи, які використ овують найману працю, самост ійно здійснюють працевлашту вання інвалідів у рахунок но рмативів робочих місць виход ячи з вимог статті 18 цього Зак ону.

Стаття 18 Закону України від 21 березня 1991 року № 875-XII «Про о снови соціальної захищеност і інвалідів в Україні» вимаг ає, що підприємства, установи , організації, фізичні особи, я кі використовують найману пр ацю, зобов' язані виділяти т а створювати робочі місця дл я працевлаштування інваліді в, у тому числі спеціальні роб очі місця, створювати для них умови праці з урахуванням ін дивідуальних програм реабіл ітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарант ії, передбачені чинним закон одавством, надавати державні й службі зайнятості інформац ію, необхідну для організаці ї працевлаштування інваліді в, і звітувати Фонду соціальн ого захисту інвалідів про за йнятість та працевлаштуванн я інвалідів у порядку, встано вленому Кабінетом Міністрів України. Забезпечення прав і нвалідів на працевлаштуванн я та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється ш ляхом їх безпосереднього зве рнення до підприємств, устан ов, організацій чи до державн ої служби зайнятості.

Аналіз зазначених пол ожень Закону України від 21 бер езня 1991 року № 875-XII «Про основи со ціальної захищеності інвалі дів в Україні» дає підстави д ля висновку про те, що обов' я зок підприємства щодо створе ння робочих місць для інвалі дів не супроводжується його обов' язком самостійно підб ирати і працевлаштовувати ін валідів на створені робочі м ісця.

Згідно із ч. 1 ст. 20 Закон у України від 21 березня 1991 року № 875-XII «Про основи соціальної з ахищеності інвалідів в Украї ні» підприємства, установи, о рганізації, у тому числі підп риємства, організації громад ських організацій інвалідів , фізичні особи, які використо вують найману працю, де серед ньооблікова чисельність пра цюючих інвалідів менша, ніж у становлено нормативом, перед баченим статтею 19 цього Закон у, щороку сплачують відповід ним відділенням Фонду соціал ьного захисту інвалідів адмі ністративно-господарські са нкції, сума яких визначаєтьс я в розмірі середньої річної заробітної плати на відпові дному підприємстві, установі , організації, у тому числі під приємстві, організації грома дських організацій інваліді в, фізичної особи, яка викорис товує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для під приємств, установ, організац ій, у тому числі підприємств, о рганізацій громадських орга нізацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 25 о сіб, розмір адміністративно- господарських санкцій за роб оче місце, призначене для пра цевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначаєт ься в розмірі половини серед ньої річної заробітної плати на відповідному підприємств і, в установі, організації, у т ому числі підприємстві, орга нізації громадських організ ацій інвалідів, у фізичної ос оби, яка використовує найман у працю.

Порушення термінів спл ати адміністративно-господа рських санкцій тягне за собо ю нарахування пені. Пеня обчи слюється виходячи з 120 відсотк ів річних облікової ставки Н аціонального банку України, що діяла на момент сплати, нар ахованої на повну суму недої мки за весь її строк (ч. 2 ст. 20 Зак ону України від 21 березня 1991 ро ку № 875-XII «Про основи соціально ї захищеності інвалідів в Ук раїні»).

У судовому засіданні встановлено, підтверджуєтьс я матеріалами справи, що на ви конання вимог п.2 Порядку пода ння підприємствами, установа ми, організаціями та фізични ми особами, що використовуют ь найману працю, звітів про за йнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, нео бхідної для організації їх п рацевлаштування, затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України від 31 січня 2007 ро ку № 70, щодо надання до центру з айнятості інформації про ная вність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевл аштування інвалідів, Товарис тво з обмеженою відповідальн істю «Рікод» (код ЄДРПОУ 21828499) пр отягом 2008 року у відповідност і до вимог Інструкції щодо за повнення форми звітності фор ми №3-ПН «Звіт про наявність ва кансій», затвердженої наказо м Міністерства праці та соці альної політики України від 19 грудня 2005 року № 420 та зареєстр ованої в Міністерстві юстиці ї України 21 грудня 2005 року за № 15 34/11814, інформувало Луганський м іський центр зайнятості про наявність вільних робочих мі сць (вакантних посад) для прац евлаштування інвалідів у лют ому, травні, червні, липні, сер пні, вересні, жовтні, листопад і та грудні 2008 року шляхом пода ння звітів за формою №3-ПН «Зві т про наявність вакансій» ст аном на 28.02.2008, 05.05.2008, 01.06.2008, 01.07.2008, 01.08.2008, 01.09.2008, 01 .10.2008, 03.11.2008, 26.11.2008, 26.12.2008 про наявність ва кансій (аркуші справи 6-15). Той с амий факт підтверджується і листом Луганського міського центру зайнятості від 22.09.2009 № 1/07 -4377 (аркуш справи 5).

Вищезазначене свідчит ь, що відповідачем приймалис я заходи щодо працевлаштуван ня інвалідів на вакантні пос ади у підприємстві ТОВ «Ріко д».

Фактів відмови у прац евлаштуванні інвалідам, які направлялися центром зайнят ості чи зверталися безпосере дньо до підприємства відпові дача, при розгляді справи суд ом не встановлено. Таким чино м, суд вважає, що на відповідач а не може бути покладена відп овідальність за не направлен ня уповноваженими органами н еобхідної кількості інвалід ів для працевлаштування та з а відсутність інвалідів, які бажають працевлаштуватись.

17.06.2009 представниками Л уганського обласного відділ ення Фонду соціального захис ту інвалідів проведено перев ірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Рікод» з в иконання нормативу робочих м ісць, призначених для працев лаштування інвалідів та спла ти адміністративно-господар ських санкцій за 2008 рік , за рез ультатами якої складено акт №120. Перевіркою встановлено, щ о ТОВ «Рікод» 4% норматив робоч их місць для забезпечення пр ацевлаштування інвалідів зг ідно ст.19 Закону України «Про основи соціальної захищенос ті інвалідів в Україні» не ви конало, у щорічному звіті фор ми №10-ПІ за 2008 рік надало інформ ацію про те, що у 2008 році на підп риємстві працювало 2 (два) інва ліда, але, фактично протягом р оку працював 1 (один) інвалід - ОСОБА_5, звільнений 04.01.2008 рок у. Таким чином, ТОВ «Рікод» над ало недостовірну інформацію до відділення Фонду, сума нар ахованих адміністративно-го сподарських санкцій склала 1 3869,57 грн. (аркуші справи 17-18).

Не погодившись з резул ьтатами проведеної перевірк и та нарахуванням ТОВ «Рікод » адміністративно-господарс ьких санкцій у розмірі 13869,57 грн . за невиконання у 2008 році 4% норм ативу робочих місць для забе зпечення працевлаштування і нвалідів, останній 25.06.2009 зверну вся до Луганського окружного адміністративного суду з по зовними вимогами до Луганськ ого обласного відділення Фон ду соціального захисту інвал ідів щодо визнання протиправ ним нарахування суми адмініс тративно-господарських санк цій за незабезпечення працев лаштування інвалідів в розмі рі 13869,57 грн., визнання протиправ ним та скасування акту перев ірки виконання нормативу роб очих місць, призначених для п рацевлаштування інвалідів т а сплати адміністративно-гос подарських санкцій за 2008 рік № 120 від 17.06.2009.

Так, постановою Луганс ького окружного адміністрат ивного суду від 17.09.2009 по справі №2а-23879/09/1270 задоволено адміністр ативний позов ТОВ «Рікод» до Луганського обласного відді лення Фонду соціального захи сту інвалідів, визнано проти правним нарахування Товарис тву з обмеженою відповідальн істю «Рікод» суми адміністра тивно-господарських санкцій за незабезпечення у 2008 році п рацевлаштування інвалідів у розмірі 13869,57 грн. та скасовано а кт перевірки виконання норма тиву робочих місць, призначе них для працевлаштування інв алідів та сплати адміністрат ивно-господарських санкцій з а 2008 рік №120 від 17.06.2009 (аркуші справ и 38-40). Постанова суду від 17.09.2009 у с праві №2а-23879/09/1270 була оскаржена в ідповідачем у справі - ЛОВ Ф СЗІ в апеляційному порядку.

Так, ухвалою Донецьког о апеляційного адміністрати вного суду від 11.05.2010 Луганськом у обласному відділенню Фонду соціального захисту інвалід ів відмовлено у поновленні п ропущеного процесуального с троку на апеляційне оскаржен ня постанови Луганського окр ужного адміністративного су ду від 17.09.2009 у справі №2а-23879/09/1270, апе ляційну скаргу залишено без розгляду (аркуш справи 41). Зазн ачена ухвала була оскаржена відповідачем у справі - ЛОВ ФСЗІ також і в касаційному по рядку.

Так, ухвалою Вищого ад міністративного суду Україн и від 09.09.2010 касаційну скаргу Луг анського обласного відділен ня Фонду соціального захисту інвалідів відхилено, ухвалу Донецького апеляційного адм іністративного суду від 11.05.2010 з алишено без змін (аркуш справ и 42).

На час розгляду справи постанова Луганського окруж ного адміністративного суду від 17.09.2009 у справі №2а-23879/09/1270 та ухв ала Донецького апеляційного адміністративного суду від 11.05.2010 є такими, що набрали закон ної сили.

Відповідно до ч.1 ст.72 Код ексу адміністративного судо чинства України обставини, в становлені судовим рішенням в адміністративній справі, щ о набрало законної сили, не до казується при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо яко ї встановлено ці обставини.

Згідно із ст.218 Господар ського кодексу України підст авою господарсько-правової в ідповідальності учасника го сподарських відносин є вчине не ним правопорушення у сфер і господарювання. Учасник го сподарських відносин відпов ідає за невиконання або нена лежне виконання господарськ ого зобов'язання чи порушенн я правил здійснення господар ської діяльності, якщо не дов еде, що ним вжито усіх залежни х від нього заходів для недоп ущення господарського право порушення. У разі якщо інше не передбачено законом або дог овором, суб'єкт господарюван ня за порушення господарсько го зобов'язання несе господа рсько-правову відповідальні сть, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання вияв илося неможливим внаслідок д ії непереборної сили, тобто н адзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійс нення господарської діяльно сті.

Відповідно до ч.1 ст.9 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд при вир ішенні справи керується прин ципом законності, відповідно до якого органи державної вл ади, органи місцевого самовр ядування, їхні посадові і слу жбові особи зобов' язані дія ти лише на підставі, в межах по вноважень та у спосіб, що пере дбачені Конституцією та зако нами України.

З приписів ст.ст.71, 86 КАС України вбачається, що кожна сторона повинна довести ті о бставини, на яких ґрунтуютьс я її вимоги та заперечення, су д оцінює докази, які є у справі , за своїм внутрішнім перекон анням, що ґрунтується на їх бе зпосередньому, всебічному, п овному та об' єктивному досл ідженні.

Представниками відпов ідача в судовому засіданні н адані обґрунтовані поясненн я та відповідні докази в їх пі дтвердження щодо спростуван ня вимог позивача, натомість останнім не доведено належн ими засобами доказування пра вомірності заявленого позов у, у зв' язку з чим в задоволен ні позовних вимог слід відмо вити.

Враховуючи викладене, с уд дійшов до висновку про від сутність підстав для задовол ення позовних вимог Луганськ ого обласного відділення Фон ду соціального захисту інвал ідів щодо стягнення з відпов ідача - Товариства з обмеже ною відповідальністю «Рікод » адміністративно-господарс ьких санкцій у розмірі 13869,57 грн . за невиконання у 2008 році норма тиву робочих місць для праце влаштування інвалідів та 2978,56 г рн. пені за порушення терміні в сплати адміністративно-гос подарських санкцій.

Враховуючи вимоги час тини 4 статті 94 КАС України, а та кож те, що позивач відповідно до пункту 34 частини 1 статті 4 Д екрету Кабінету Міністрів Ук раїни від 21 січня 1993 року № 7-93 “Пр о державне мито” від сплати д ержавного мита (судового збо ру) звільнений, питання про ро зподіл судових витрат у цій с праві не вирішується.

На підставі частини 3 с татті 160 КАС України у судовом у засіданні 27 квітня 2011 року пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови. Скла дення постанови у повному об сязі відкладено на 04 травня 2011 року, про що згідно вимог част ини 4 статті 167 КАС України пові домлено після проголошення в ступної та резолютивної част ин постанови у судовому засі данні.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 7 1, 94, 158-163 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміні стративного позову Луганськ ого обласного відділення Фон ду соціального захисту інвал ідів до Товариства з обмежен ою відповідальністю "Рікод" п ро стягнення адміністративн о-господарських санкцій за н евиконання у 2008 році норматив у робочих місць у розмірі 13869,57 г рн. та пені за порушення термі нів сплати адміністративно-г осподарських санкцій у розмі рі 2978,56 грн., а всього 16848,13 грн. відм овити повністю.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга под ається до Донецького апеляці йного адміністративного суд у через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасн о надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної ін станції.

Апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом десяти д нів з дня її проголошення. У ра зі застосування судом частин и третьої статті 160 КАС Україн и, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних по вноважень у випадках та поря дку, передбачених частиною ч етвертою статті 167 КАС України , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає зако нної сили після закінчення с троку подання апеляційної ск арги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скарг у не було подано.

У разі подання апеляційн ої скарги судове рішення, якщ о його не скасовано, набирає з аконної сили після поверненн я апеляційної скарги, відмов и у відкритті апеляційного п ровадження або набрання зако нної сили рішенням за наслід ками апеляційного проваджен ня.

Постанова складена у по вному обсязі та підписана 04 тр авня 2011 року.

Суддя О.О. Цицюра

Дата ухвалення рішення27.04.2011
Оприлюднено08.06.2011
Номер документу15936782
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2965/11/1270

Ухвала від 31.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 31.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 15.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Постанова від 27.04.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні