Ухвала
від 15.06.2011 по справі 2а-2965/11/1270
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Цицюра О. О.

Суддя-доповідач - Білак С .В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 червня 2011 року справа №2а-2 965/11/1270 приміщення суду за а дресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевче нка, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:

головуючого судді Білак С.В .

суддів Гаврищук Т.Г. , Суха рька М.Г.

розглянувши у порядку пис ьмового провадження апеляці йну скаргу Луганського облас ного відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів на п останову Луганського окружн ого адміністративного суду в ід 27 квітня 2011 року у справі №2а-2 965/11/1270 за позовом Луганського об ласного відділення Фонду соц іального захисту інвалідів д о товариства з обмеженою від повідальністю «Рікод» про ст ягнення адміністративно-гос подарських санкцій,-

ВСТАНОВИЛА:

Позивач Луганське обл асне відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів звер нувся в суд з позовом до товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Рікод» про стягнення адміністративно-господарсь ких санкцій за невиконання у 2008 році нормативу робочих міс ць у розмірі 13869.57 грн. та пені за порушення сплати адміністра тивного-господарських санкц ій у розмірі 2978.56 грн., а всього 1684 8.13 грн.

Постановою Луганського о кружного адміністративного суду від 27 квітня 2011 року в за доволенні позову було відмов лено в повному обсязі.

Не погодившись з таким ріше нням, позивач подав апеляцій ну скаргу, в якій просить пост анову суду першої інстанції скасувати та задовольнити по зовні вимоги в повному обсяз і.

В обґрунтування апеляційн ої скарги зазначив, що судом п ершої інстанції порушено нор ми матеріального та процесуа льного права.

Підприємством не були вико нані норми Закон України «Пр о основи соціального захисту інвалідів».

Всі особи, які беруть участь у справі, до апеляційного суд у не прибули, були належним чи ном повідомлені про дату, час і місце судового засідання, т ому згідно пункту 2 частини пе ршої статті 197 КАС України суд апеляційної інстанції розгл янув справу в порядку письмо вого провадження за наявними у справі матеріалами.

Перевіривши матеріали спр ави, вивчивши доводи апеляці йної скарги, колегія суддів в важає, що апеляційну скаргу н еобхідно залишити без задово лення з наступних підстав.

Судом першої та апеляційно ї інстанції встановлено, що т овариство з обмеженою відпов ідальністю «Рікод» протягом 2008 року інформував Луганськ ий міський центр зайнятост і про наявність вільних робо чих місць (вакантних посад) дл я працевлаштування інваліді в у лютому, травні, червні, лип ні, серпні, вересні, жовтні, ли стопаді та грудні 2008 року шлях ом подання звітів за формою № 3-ПН «Звіт про наявність вакан сій» станом на 28.02.2008р., 05.05.2008р., 01.06.2008р. , 01.07.2008р., 01.08.2008р., 01.09.2008р., 01.10.2008р., 03.11.2008р., 26.11.2008р ., 26.12.2008р. про наявність вакансій .

17.06.2009р. представниками Луганс ького обласного відділення Ф онду соціального захисту інв алідів проведено перевірку п озивача з виконання норматив у робочих місць, призначених для працевлаштування інвалі дів та сплати адміністративн о-господарських санкцій за 2008 рік , за результатами якої скл адено акт №120.

Перевіркою встановлено, що ТОВ «Рікод» 4% норматив робочи х місць для забезпечення пра цевлаштування інвалідів згі дно ст.19 Закону України «Про о снови соціальної захищеност і інвалідів в Україні» не вик онало, у щорічному звіті форм и №10-ПІ за 2008 рік надало інформа цію про те, що у 2008 році на підпр иємстві працювало два інвалі да, але, фактично протягом рок у працював один інвалід, який був звільнений 04.01.2008 року. Таки м чином, ТОВ «Рікод» надало не достовірну інформацію до від ділення Фонду, сума нарахова них адміністративно-господа рських санкцій склала 13869,57 грн .

Відповідно до ст.18 Закону Ук раїни «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні» підприємства, установ и, організації, фізичні особи , які використовують найману працю, зобов' язані виділят и та створювати робочі місця для працевлаштування інвалі дів, у тому числі спеціальні р обочі місця, створювати для н их умови праці з урахуванням індивідуальних програм реаб ілітації і забезпечувати інш і соціально-економічні гаран тії, передбачені чинним зако нодавством, надавати державн ій службі зайнятості інформа цію, необхідну для організац ії працевлаштування інвалід ів, і звітувати Фонду соціаль ного захисту інвалідів про з айнятість та працевлаштуван ня інвалідів у порядку, встан овленому Кабінетом Міністрі в України. Забезпечення прав інвалідів на працевлаштуван ня та оплачувану роботу, в том у числі з умовою про виконанн я роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього з вернення до підприємств, уст анов, організацій чи до держа вної служби зайнятості.

Згідно із ч. 1 ст. 20 Закону Укра їни «Про основи соціальної з ахищеності інвалідів в Украї ні» підприємства, установи, о рганізації, у тому числі підп риємства, організації громад ських організацій інвалідів , фізичні особи, які використо вують найману працю, де серед ньооблікова чисельність пра цюючих інвалідів менша, ніж у становлено нормативом, перед баченим статтею 19 цього Закон у, щороку сплачують відповід ним відділенням Фонду соціал ьного захисту інвалідів адмі ністративно-господарські са нкції, сума яких визначаєтьс я в розмірі середньої річної заробітної плати на відпові дному підприємстві, установі , організації, у тому числі під приємстві, організації грома дських організацій інваліді в, фізичної особи, яка викорис товує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для під приємств, установ, організац ій, у тому числі підприємств, о рганізацій громадських орга нізацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 25 о сіб, розмір адміністративно- господарських санкцій за роб оче місце, призначене для пра цевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначаєт ься в розмірі половини серед ньої річної заробітної плати на відповідному підприємств і, в установі, організації, у т ому числі підприємстві, орга нізації громадських організ ацій інвалідів, у фізичної ос оби, яка використовує найман у працю.

Аналіз зазначених положен ь Закону України «Про основи соціальної захищеності інва лідів в Україні» дає підстав и для висновку про те, що обов' язок підприємства щодо створ ення робочих місць для інвал ідів не супроводжується його обов' язком самостійно підб ирати і працевлаштовувати ін валідів на створені робочі м ісця.

Матеріалами справи не підт верджено фактів відмови у пр ацевлаштуванні інвалідам, як і направлялися центром зайня тості чи зверталися безпосер едньо до підприємства відпов ідача.

Колегія суддів вважає, що су дом першої інстанції вірно з робленого висновок про те, що на відповідача не може бути п окладена відповідальність з а не направлення уповноважен ими органами необхідної кіль кості інвалідів для працевла штування та за відсутність і нвалідів, які бажають працев лаштуватись.

Постановою Луганського ок ружного адміністративного с уду від 17.09.2009р. по справі №2а-23879/09/1270 задоволено адміністративни й позов ТОВ «Рікод» до Луганс ького обласного відділення Ф онду соціального захисту інв алідів, визнано протиправним нарахування товариству з об меженою відповідальністю «Р ікод» суми адміністративно-г осподарських санкцій за неза безпечення у 2008 році працевла штування інвалідів у розмірі 13869,57 грн. та скасовано акт перев ірки виконання нормативу роб очих місць, призначених для п рацевлаштування інвалідів т а сплати адміністративно-гос подарських санкцій за 2008 рік № 120 від 17.06.2009р.

Постанова суду набрала зак онної сили.

Відповідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинс тва України обставини, встан овлені судовим рішенням в ад міністративній справі, що на брало законної сили, не доказ ується при розгляді інших сп рав, у яких беруть участь ті са мі особи або особа, щодо якої в становлено ці обставини.

Таким чином, враховуючи вищ езазначене, колегія суддів в важає, що судом першої інстан ції правомірно відмовлено в задоволенні позовних вимог п озивачу.

Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України підставами для скасування рішення є порушен ня судом норм матеріального чи процесуального права.

Доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновк у про те, що при розгляді справ и судом першої інстанції бул о допущено неправильне засто сування норм матеріального ч и процесуального права.

Судова колегія дійшла висн овку про те, що підстави для ск асування рішення суду першої інстанції відсутні, а тому ві дхиляє апеляційну скаргу і з алишає судове рішення без зм ін.

На підставі вищевикладено го, керуючись ст.ст. 157, 197, 199, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегі я суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Лугансь кого обласного відділення Фо нду соціального захисту інва лідів - залишити без задово лення.

Постанову Луганського окр ужного адміністративного су ду від 27 квітня 2011 року у справі №2а-2965/11/1270 за позовом Луганськог о обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів до товариства з обмеженою відповідальністю «Рікод» пр о стягнення адміністративно -господарських санкцій - за лишити без змін.

Ухвала набирає законної си ли через п' ять днів після на правлення її копії особам, як і беруть участь в справі, та мо же бути оскаржена безпосеред ньо до Вищого адміністративн ого суду України протягом дв адцяти днів після набрання з аконної сили судовим рішення м суду апеляційної інстанції .

Головуючий суддя С.В.Білак

Судді М.Г.Сухарьок

Т.Г.Гаврищук

Дата ухвалення рішення15.06.2011
Оприлюднено07.07.2011
Номер документу16574393
СудочинствоАдміністративне
Сутьст ягнення адміністративно-гос подарських санкцій

Судовий реєстр по справі —2а-2965/11/1270

Ухвала від 31.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 31.05.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 15.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Постанова від 27.04.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні