ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 квітня 2011 р. № 2а-2081/10/1370
Львівський окружний адм іністративний суд в складі:
Головуючого-судді Мричко Н.І.
за участю секретаря судов ого засідання Якимець О .І.
представника позивача Ф едоровича Т.О.
представника відповідача Галуги Я.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом Ін спекції державного архітект урно-будівельного контролю у Львівській області до Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Мережа концептуальн их авторських ресторанів «!Ф ЕСТ!», за участю третьої особи , яка не заявляє самостійних в имог на предмет спору на стор оні позивача - Галицької рай онної адміністрації Львівсь кої міської ради про виконан ня вимог припису № 1/261г від 02.05.2009 р оку, -
в с т а н о в и в :
Інспекція держав ного архітектурно-будівельн ого контролю у Львівській об ласті (далі Інспекція ДАБК) зв ернулася до суду з позовною з аявою до Товариства з обмеже ною відповідальністю «Мереж а концептуальних авторських ресторанів «!ФЕСТ!»(далі ТзОВ «Мережа концептуальних авто рських ресторанів «!ФЕСТ!») за участю третьої особи, яка не з аявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні поз ивача - Галицької районної а дміністрації Львівської міс ької ради, в якому просить зоб ов'язати відповідача припини ти експлуатацію закладу гром адського харчування в самові льно реконструйованих кварт ирах №8, № 8 «а», АДРЕСА_1.
Обгрунтовуючи свою п озицію зсилається на те, що Тз ОВ «Мережа концептуальних ав торських ресторанів «!ФЕСТ!» без відповідного дозволу, по годженої проектно-кошторисн ої документації та дозволу н а виконання будівельних робі т інспекції ДАБК, здійснено р еконструкцію квартир № 8, 8 «а» , 9, в житловому будинку АДРЕС А_1 під заклад громадського харчування за назвою «Найдо рожча ресторація Галичини», чим порушено т. 29 Закону Украї ни «Про планування і забудов у територій». Об'єкт експлуат ується без приймальної коміс ії та свідоцтва інспекції ДА БК, чим порушено вимоги ст. 30-1 З акону України «Про плануванн я і забудову територій». Врах овуючи те, що, позивачем винес ено припис про припинення ек сплуатації закладу громадсь кого харчування «Найдорожча ресторація Галичини»в будин ку АДРЕСА_1, який до цього ч асу відповідачем не виконан ий, просить позов задовольни ти у судовому порядку.
Представник позивач а в судовому засіданні позов ні вимоги підтримав з підста в, наведених у позовній заяві . Просив позов задовольнити п овністю.
Представник відпові дача у судовому засіданні по зовних вимог не визнав повні стю, та пояснив, що ТзОВ «Мереж а концептуальних авторських ресторанів «!ФЕСТ!»жодних ді й по реконструкції приміщенн я, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1, № 8 «а», № 9 не провод ило. Даний об'єкт, на підставі відповідних договорів оренд и отримано відповідачем для влаштування закладу громадс ького харчування уже після п роведеної реконструкції оре ндодавцями, тобто власниками вказаних приміщень. За таких обставин, просить у задоволе нні позову відмовити повніст ю.
Третя особа, яка не за являє самостійних вимог на п редмет спору на стороні пози вача - Галицька районна адмі ністрація Львівської місько ї ради, явки уповноваженого п редставника в судове засідан ня не забезпечила, хоча належ ним чином повідомлялася про дату, час та місце судового ро згляду справи.
Заслухавши пояснення пре дставників позивач та відпов ідача, всебічно і повно з' яс увавши всі обставини, на які с торони посилаються як на під ставу своїх вимог та запереч ень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, вважа є, що в задоволенні позову слі д відмовити, виходячи з насту пного.
Як вбачається з матеріалів справи, під час проведеної пе ревірки Інспекцією ДАБК вста новлено, що ТзОВ «Мережа конц ептуальних авторських ресто ранів «!ФЕСТ!»здійснено реко нструкцію кв. № 8, 8 «а», 9 в житлов ому будинку АДРЕСА_1 під з аклад громадського харчуван ня під назвою «Найдорожча ре сторація Галичини»без відпо відного дозволу органу влади , погодженої проектно-коштор исної документації та дозвол у на виконання будівельних р обіт інспекції ДАБК, чим пору шено ст. 29 Закону України «Про планування і забудову терит орій». Об'єкт експлуатується без приймальної комісії та с відоцтва інспекції ДАБК, чим порушено ст. 30-1 Закону України «про планування і забудову т ериторій».
За наслідками перевірки, 02.06. 2009 року Інспекцією ДАБК видан ий припис № 1/261г, яким запропоно вано ТзОВ «Мережа концептуал ьних авторських ресторанів « !ФЕСТ!»припинити експлуатаці ю закладу громадського харчу вання «Найдорожча рестораці я Галичини»в будинку АДРЕС А_1. Зобов'язано відповідно д о Постанови КМУ від 21.05.2009 року № 502 в 30-ти денний термін з дня отр имання припису, в установлен ому законом порядку, відпові дно до ст. 29 Закону України «Пр о планування і забудову тери торій»подати документи для о тримання дозволу на виконанн я будівельних робіт. Даний пр ипис отриманий відповідачем 05.06.2009 року, що підтверджується підписом уповноваженого пре дставника товариства.
30.07.2009 року під час поведеної п озивачем перевірки з питань виконання вимог припису № 1/261г від 02.06.2009 року встановлено, що Т зОВ «Мережа концептуальних а вторських ресторанів «!ФЕСТ! »вимог вказаного припису не виконано, про що складений Ак т б/н.
Окрім цього, 30.07.2009 року Інспекцією ДАБК стосовно Тз ОВ «Мережа концептуальних ав торських ресторанів «!ФЕСТ!» складено протокол про поруше ння у сфері містобудування.
Згідно з постановою засту пника начальника інспекції Д АБК у Львівській області № 1/15-г від 06.08.2009 року за порушення п. 8 с т. 7 Закону України «Про основн і засади державного нагляду (контролю) у сфері господарсь кої діяльності», а саме невик онання припису інспекції від 02.06.2009 року № 1/261г на ТзОВ «Мережа к онцептуальних авторських ре сторанів «!ФЕСТ!»накладено ш траф у розмірі 850 грн. Зазначен у постанову, 06.08.2009 року одержав представник ТзОВ «Мережа кон цептуальних авторських рест оранів «!ФЕСТ!»Бондарєв О.А . (підтверджується підписом такого на постанові), однак ст аном на день розгляду справи у суді добровільно штраф від повідачем не сплачено.
При вирішенні спірних прав овідносин, суд виходив з наст упного.
Правові та організаційні о снови планування, забудови т а іншого використання терито рій визначається Законом Укр аїни «Про планування і забуд ову територій»від 20.04.2000 року № 1 699-ІІІ.
Поняття дозволу на в иконання будівельних робіт, порядок та підстави його отр имання визначається ст. 29 цьог о Закону.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 29 Зако ном України «Про планування і забудову територій»від 20.04.200 0 року № 1699-ІІІ, дозвіл на викона ння будівельних робіт - доку мент, що засвідчує право замо вника та підрядника на викон ання підготовчих (якщо підго товчі роботи не були виконан і раніше відповідно до дозво лу на виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт, пі дключення об' єкта будівниц тва до інженерних мереж та сп оруд. Дозвіл на виконання буд івельних робіт надається інс пекціями державного архітек турно-будівельного контролю .
Відповідно до ч. 16 ст. 29 цього Закону, здійснення будівель них робіт на об'єктах містобу дування без дозволу на викон ання будівельних робіт або й ого перереєстрації, а також з дійснення не зазначених у до зволі будівельних робіт вваж ається самовільним будівниц твом і тягне за собою відпові дальність згідно із законом.
Контроль за виконанням буд івельних робіт здійснюється інспекціями державного архі тектурно-будівельного контр олю. Крім цього, інспекції дер жавного архітектурно-будіве льного контролю ведуть реєст р виданих, скасованих (анульо ваних) дозволів на виконання будівельних робіт та відмов у їх наданні.
Порядок та умови надання до зволу регулюється Положення м про порядок надання дозвол у на виконання будівельних р обіт, затвердженого наказом Державного комітету будівни цтва, архітектури та житлово ї політики України від 05.12.2000 рок у № 273.
Згідно з п. 1.1. зазначеного По ложення, дозвіл на виконання робіт з нового будівництва, р озширення, реконструкції, те хнічного переоснащення є док ументом, що посвідчує право з абудовника (замовника) на вик онання будівельних робіт, на дається інспекціями державн ого архітектурно-будівельно го контролю. Виконання будів ельних робіт без такого дозв олу забороняється.
Правові та організаційні з асади здійснення архітектур ної діяльності регулюються З аконом України «Про архітект урну діяльність»від 20.05.1999 року № 687-ХІV, який спрямований на фо рмування сприятливого життє вого середовища, досягнення естетичної виразності, еконо мічної доцільності і надійно сті будинків, споруд та їх ком плексів.
Відповідно до ст. 1 цього Зак ону, об' єкти архітектурної діяльності (об' єкти архітек тури) - будинки і споруди жит лово-цивільного, комунальног о, промислового та іншого при значення, їх комплекси, об' є кти благоустрою, садово-парк ової та ландшафтної архітект ури, монументального і монум ентально-декоративного мист ецтва, території (частини тер иторій) адміністративно-тери торіальних одиниць і населен их пунктів.
Згідно з ст. 10 Закону України «Про архітектурну діяльніст ь»від 20.05.1999 року №687-ХІV, для забез печення під час забудови тер иторій, розміщення і будівни цтва об' єктів архітектури д одержання суб' єктами архіт ектурної діяльності затверд женої містобудівної та іншої проектної документації, міс цевих правил забудови населе них пунктів, вимог вихідних д аних, а також з метою захисту д ержавою прав споживачів буді вельної продукції здійснюєт ься в установленому законода вством порядку державний арх ітектурно-будівельний контр оль та нагляд. Державний архі тектурно-будівельний контро ль та нагляд здійснює центра льний орган виконавчої влади з питань будівництва, містоб удування та архітектури. Дер жавний контроль та нагляд у с истемі центрального органу в иконавчої влади з питань буд івництва, містобудування та архітектури здійснює Держав на архітектурно-будівельна і нспекція України та її терит оріальні органи (далі - інспек ції державного архітектурно -будівельного контролю).
Обов' язки власників та ко ристувачів об' єктів архіте ктури визначені ст. 28 цього За кону. Положення цієї статті п ередбачають, що власники та к ористувачі об' єктів архіте ктури зобов' язані: утримува ти в належному стані будинки і споруди, а так само закріпле ні за ними земельні ділянки, д одержуватися під час експлуа тації об' єкта архітектури в имог, визначених у його архіт ектурно-технічному паспорті , встановлених місцевими пра вилами забудови населених пу нктів, а також вимог законода вства; отримувати в установл еному законодавством порядк у дозвіл на виконання робіт, п ов' язаних із реконструкціє ю, реставрацією чи капітальн им ремонтом об' єкта архітек тури; у разі необхідності вне сення змін до об'ємно-простор ових, планувальних та інших р ішень об' єкта архітектури р озробляти відповідну проект ну документацію згідно з вим огами архітектурно-технічно го паспорта об' єкта, погодж увати, затверджувати її та пр оводити будівельні роботи в установленому законодавств ом порядку; зберігати компле кт проектної документації, з а якою збудовано об' єкт арх ітектури, та передавати цю до кументацію новому власнику.
Крім цього, суд зазначає, що відповідно до п. 1 Положення п ро державний архітектурно-бу дівельний контроль, затвердж еного постановою Кабінету Мі ністрів України від 25.03.1993 року № 225, державний архітектурно-бу дівельний контроль - це сук упність організаційно-техні чних і правових заходів, спря мованих на забезпечення дотр имання законодавства, держав них стандартів, норм і правил , архітектурних вимог і техні чних умов, а також положень за твердженої містобудівної до кументації та проектів конкр етних об' єктів, місцевих пр авил забудови населених пунк тів усіма суб' єктами містоб удівної діяльності незалежн о від форм власності під час з абудови територій і населени х пунктів, розміщення, будівн ицтва, реконструкції, капіта льного ремонту об' єктів жит лово-цивільного, виробничого та іншого призначення, реста врації архітектурних пам' я ток, створення інженерної та транспортної інфраструктур и, виробництва будівельних м атеріалів, виробів і констру кцій.
Державний архітектурно-бу дівельний контроль і нагляд з питань будівництва, містоб удування та архітектури здій снюється Державною архітект урно-будівельною інспекцію т а її територіальними органам и.
При цьому, з метою виконання покладених завдань у сфері д ержавного контролю, Державна архітектурно-будівельна інс пекція та її територіальні о ргани наділені, зокрема, функ ціями щодо видачі замовникам (забудовникам) та реєстрація в установленому порядку доз волів на виконання робіт з но вого будівництва, реконструк ції, реставрації, капітально го ремонту, впорядкування об ' єктів містобудування, розш ирення та технічного переосн ащення підприємств, а також р озгляд справ про правопоруше ння у сфері містобудування і прийняття відповідних рішен ь тощо.
Відповідно до п. 4 Положення про державний архітектурно- будівельний контроль, затвер дженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.1993 рок у № 225, інспекціям державного а рхітектурно-будівельного ко нтролю надається право дават и у межах своїх повноважень з амовникам, проектним і будів ельним організаціям, підприє мствам, що виготовляють буді вельні матеріали, вироби і ко нструкції, обов' язкові для виконання приписи щодо усуне ння порушень законодавства, державних стандартів, норм і правил, архітектурних вимог , технічних умов, затверджени х проектних рішень, місцевих правил забудови населених п унктів, вносити замовникам п ропозиції про припинення фін ансування об' єктів до усуне ння виявлених недоліків, скл адати протоколи про правопор ушення у сфері містобудуванн я та накладати штрафи відпов ідно до чинного законодавств а.
В ході судового розгляду сп рави суд встановив наступне.
01.01.2009 року між відповідачем у даній справі та суб'єктом під приємницької діяльності - ф ізичною особою ОСОБА_4 укл адено договір № 004-Ф/0/01/2009 року. Зг ідно умов даного договору, пр иміщення, що знаходиться за а дресою: площа Ринок, 14/9, загальн ою площею 77, 4 кв. м. передано в ст рокове платне володіння та т имчасове користування Товар иству з обмеженою відповідал ьністю «Мережа концептуальн их авторських ресторанів «!Ф ЕСТ!». Мета оренди: використан ня об'єкта оренди для влаштув ання закладу громадського ха рчування.
Згідно договору оренди ква ртир б/н від 13.02.2009 року, укладено го між суб'єктом фізичною осо бою - підприємцем ОСОБА_5 та Товариством з обмеженою в ідповідальністю «Мережа кон цептуальних авторських рест оранів «!ФЕСТ!», нерухоме майн о, що знаходиться за адресою: п лоща Ринок, 14/9, загальною площе ю 78, 7 кв. м., передано в строкове п латне володіння та тимчасове користування Товариству з о бмеженою відповідальністю « Мережа концептуальних автор ських ресторанів «!ФЕСТ!». Мет а оренди: використання об'єкт а оренди для влаштування зак ладу громадського харчуванн я.
Отже, приміщення квартир № 8, № 8«а», № 9, в житловому будинку АДРЕСА_1, згідно вказаних вище договорів оренди, надан о орендавцями - суб'єктами під приємницької діяльності О СОБА_4 та ОСОБА_5 у тимчас ове користування - орендатор у - ТзОВ «Мережі концептуальн их авторських ресторанів «!Ф ЕСТ!».
У своєму позові Інспекція д ержавного архітектурно-буді вельного контролю у Львівськ ій області просить зобов'яза ти відповідача припинити екс плуатацію закладу громадськ ого харчування в самовільно реконструйованих квартирах №8, № 8 «а», АДРЕСА_1. Тобто, по зивачем стверджується факт с амовільного проведення реко нструкцій квартирах №8, № 8 «а» , АДРЕСА_1.
Однак, згідно з рішенням Га лицького районного суду м. Ль вова від 26.05.2010 року (справа № 2-1664) з а ОСОБА_4 визнано право вл асності на переплановані при міщення квартири АДРЕСА_1 в межах, визначеному в техніч ному паспорті від 08.02.2010 року, а с аме не нежитлові приміщення загальною площею 75, 8 кв.м. та, зо бов'язано Обласне комунальн е підприємство Львівської об ласної ради «Бюро технічної інвентаризації та експертно ї оцінки»зареєструвати за ОСОБА_4 право власності на п ереплановані приміщення ква ртири АДРЕСА_1 в межах, виз начених в технічному паспорт і від 08.02.2010 року, а саме не нежитл ові приміщення загальною пло щею 75, 8 кв.м.
14.09.2010 року на підставі рішенн я Галицького районного суду м. Львова від 26.05.2010 року, Обласни м комунальним підприємством Львівської обласної ради «Б юро технічної інвентаризаці ї та експертної оцінки»зареє стровано за ОСОБА_4 право власності на приміщення квар тири АДРЕСА_1, що підтверд жується Витягом про реєстрац ію права власності на нерухо ме майно № 27310322.
Із мотивувальної частини р ішення Галицького районного суду м. Львова від 26.05.2010 року вба чається, що ОСОБА_4 є власн иком квартири АДРЕСА_1.
Наказом Департаменту житл ового господарства та інфрас труктури Львівської міської ради від 08.09.2009 року № 504 «Про нада ння дозволу громадянам на ви користання власних квартир я к нежитлових», дозволено вик ористання ОСОБА_4 власної квартири як нежитлової, при у мові заборони встановлення в ній гральних автоматів.
Встановлено, що на виконанн я рекомендацій Державного на уково-дослідного та проектно -вишукувального інституту «Н ДІ ПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ»вка заних у технічних висновках визначення та фіксування тех нічного стану житлового буди нку на АДРЕСА_1, ОСОБА_4 без дозволу на будівництво т а дозволу на виконання будів ельних робіт, було здійснено дії щодо підсилень, поліпшен ь та інших ремонтних робіт. За гальна площа перепланованих нежитлових приміщень кварти ри № 9 становить 75, 8 кв.м. Зазначе не рішення набрало законної сили.
Згідно з рішенням Галицько го районного суду м. Львова ві д 22.06.2010 року за ОСОБА_5 визна но право власності на реконс труйовані, переплановані та об'єднані приміщення квартир № 8 та № 8 «а»в будинку АДРЕСА _1 в межах, визначених в техні чному паспорті, а саме на нежи тлові приміщення загальною п лощею 78,7 кв.м. та, зобов'язано Ко мунальне підприємство Львів ської обласної ради «Бюро те хнічної інвентаризації та ек спертної оцінки»зареєструв ати за ОСОБА_5 право власн ості на реконструйовані, пер еплановані та об'єднані прим іщення квартир № 8 та № 8 «а»в бу динку АДРЕСА_1 в межах, виз начених в технічному паспорт і, а саме на нежитлові приміще ння загальною площею 78,7 кв.м.
06.08.2010 року на підставі рішенн я Галицького районного суду м. Львова від 22.06.2010 року, Обласни м комунальним підприємством Львівської обласної ради «Б юро технічної інвентаризаці ї та експертної оцінки»зареє стровано за ОСОБА_5 право власності на приміщення квар тири № 8 та № 8 «а»в будинку АД РЕСА_1, що підтверджується В итягом про реєстрацію права власності на нерухоме майно № 26943746.
Із мотивувальної частини р ішення Галицького районного суду м. Львова від 22.06.2010 року вба чається, що ОСОБА_5 є власн иком квартир № 8, № 8 «а»у будинк у АДРЕСА_1.
Наказом Департаменту житл ового господарства та інфрас труктури Львівської міської ради від 08.09.2009 року № 504 «Про нада ння дозволу громадянам на ви користання власних квартир я к нежитлових», дозволено вик ористання ОСОБА_5 власних квартири як нежитлових, при у мові заборони встановлення в ній гральних автоматів.
Встановлено, що на виконанн я рекомендацій Державного на уково-дослідного та проектно -вишукувального інституту «Н ДІ ПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ»вка заних у технічних висновках визначення та фіксування тех нічного стану житлового буди нку на АДРЕСА_1, ОСОБА_5 без дозволу на будівництво т а дозволу на виконання будів ельних робіт, було здійснено дії щодо підсилень, поліпшен ь та інших ремонтних робіт. За гальна площа перепланованих нежитлових приміщень кварти р № 8 № 8 «а» становить 78, 8 кв.м. Заз начене рішення набрало закон ної сили.
Частиною 1 ст. 72 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни передбачено, що обстав ини, встановлені судовим ріш енням в адміністративній, ци вільній або господарській сп раві, що набрало законної сил и, не доказуються при розгляд і інших справ, у яких беруть уч асть ті самі особи або особа, щ одо якої встановлено ці обст авини.
28.09.2010 року Обласним комунальн им підприємством Львівської обласної ради «Бюро технічн ої інвентаризації та експерт ної оцінки»складений Техніч ний паспорт на нежитлові при міщення кв. № 8,8 «а»,9 за адресою м. Львові загальною площею 154, 5 кв.м.
Згідно листа Департаменту містобудування Львівської м іської ради від 14.10.2010 року № 2-10804/24, вбачається, що Департамент м істобудування не заперечує п роти експлуатації приміщень об'єкту громадського харчув ання на площі Ринок, 14 в нежитл ових приміщеннях кв.8-8а,9, оскіл ьки встановлено відповідніс ть існуючих орендованих нежи тлових приміщень площею 154, 5 кв . м. технічному паспорту БТІ ви даного ОКП ЛОР «БТІ та ЕО» від 28.0.2010 року.
Враховуючи наведене вище, с уд приходить до переконання, що наведені у приписі Інспек ції ДАБК обставини, а саме сам овільного здійснення ТзОВ «М ережа концептуальних авторс ьких ресторанів «!ФЕСТ!»реко нструкції кв. № 8, 8«а», 9 в житлов ому будинку АДРЕСА_1 під з аклад громадського харчуван ня «Найдорожча ресторація Га личини»не знайшли свого факт ичного підтвердження, з огля ду на те, що.
- Галицьким районним судом в становлено, що переплануванн я приміщення квартири АДРЕ СА_1 здійснювалось її власн иком - ОСОБА_4; реконструю вання, перепланування та об'є днання приміщення квартир № 8 та № 8 «а»в будинку АДРЕСА_1 здійснено власником - ОСО БА_5, за якими після проведен их відповідних реконструкці й визнано право власності.
- окрім цього, ТзОВ «Мережа к онцептуальних авторських ре сторанів «!ФЕСТ!»на момент пе ревірки не було власником пр иміщень, а згідно договорів о ренди такі приміщення прийня ті товариством у строкове пл атне та тимчасове користуван ня з метою влаштування закла ду громадського харчування.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС Укр аїни, у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб' єктів владних повнов ажень адміністративні суди п еревіряють, зокрема, чи прийн яті (вчинені) вони: на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; з вик ористанням повноважень з мет ою, з якою це повноваження над ано; обґрунтовано, тобто з ура хуванням всіх обставин справ и, що мають значення для прийн яття рішення (вчинення дії); бе зсторонньо (неупереджено); до бросовісно; розсудливо; з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; пропорційно, зокрема з дотри манням необхідного балансу м іж будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод т а інтересів, на досягнення як их спрямовані ці рішення (дії ) та з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.
Відповідно до положень, зак ріплених ст. 11 КАС України, роз гляд і вирішення справ в адмі ністративних судах здійснюю ться на засадах змагальності сторін та свободи в наданні н ими суду своїх доказів і у дов еденні перед судом їх переко нливості.
У відповідності до вимог ст . 71 КАС України, кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, а суд, згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює док ази, які є у справі, за своїм вн утрішнім переконанням, що ґр унтується на їх безпосереднь ому, всебічному, повному та об ' єктивному дослідженні.
Суд звертає увагу на те, що у сі рішення та дії суб' єкта в ладних повноважень мають під законний характер, тобто пов инні бути прийнятті (вчинені ) на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що визначені з аконом.
Відповідно до вимог ст. 19 Кон ституції України органи держ авної влади та органи місцев ого самоврядування, їх посад ові особи зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що перед бачені Конституцією України та законами України.
Положення ст. 19 Конституції України закріплене у ст. 9 Код ексу адміністративного судо чинства України, яка передба чає, що суди при вирішенні спр ави керуються принципом зако нності, відповідно до якого о ргани державної влади, орган и місцевого самоврядування, їхні посадові і службові осо би зобов' язані діяти лише н а підставі, в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни.
Таким чином, виходячи із зая влених позовних вимог, систе много аналізу положень чинно го законодавства України та матеріалів справи, враховуюч и викладене вище, суд дійшов д о висновку, що позовні вимоги необґрунтовані та задоволен ню не підлягають.
Відповідно до ст. 94 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, судові витрати ст ягненню із сторін не підляга ють.
Керуючись ст.ст. 7-11, 14, 69-71, 86, 87, 94, 159, 160- 163 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
у задоволенні адміні стративного позову відмовит и повністю.
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення, а в ра зі складення постанови у пов ному обсязі у відповідності до ч. 3 ст. 160 цього Кодексу, апеля ційна скарга подається протя гом десяти днів з дня отриман ня копії постанови.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішення за наслідкам и апеляційного провадження.
Повний текст пост анови виготовлений 08 квітня 2011 року.
Суддя Мричк о Н.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2011 |
Оприлюднено | 08.06.2011 |
Номер документу | 15937844 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мричко Наталія Іванівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні