Постанова
від 26.04.2011 по справі 2а/0570/664/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 квітня 2011 р. сп рава № 2а/0570/664/2011

Приміщення суду за адр есою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвар дійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 17 год.10 хв.

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Наумово ї К.Г.

при секретарі Чухляк О.О.

Постановлена у нарадчій к імнаті об 17 год. 10 хв.

Донецький окружний адміні стративний суд у складі судд і Наумової К.Г.,

при секретарі судового зас ідання - Чухляк О.О.

розглянув у відкритому суд овому засіданні суду адмініс тративну справу

за позовом Державної подат кової інспекції у Ворошиловс ькому районі м. Дон ецька

до Управління державної ре єстрації Донецької міської р ади (м. Донецьк)

Державного реєстратора відділу реєстрації суб' єкт ів підприємницької діяльнос ті

держадміністрації Сол ом»янського району м. Києва Бровко Катерини Петрівни (м.Київ)

за участю третьої особи, як а не заявляє самостійних вим ог на предмет спору на сторон і відповідачів Товариства з обмеженою відповідальні стю «Інюрбудсервіс» (м.Донец ьк)

Державної под аткової інспекції у Солом »янському районі м. Києва

про визнання протиправним и дій, визнання неправомірни м запис, зобов' язання вчини ти певні дії

за участю:

представника позивача: О СОБА_4 за дов., Тимошенко С.Г . за довір., ОСОБА_5 за дові р.

представника відповідача: ОСОБА_6за довір.

представника відповідача: не з' явився

представника третьої особ и: не з' явився

представника третьої особ и: не з' явився

Державна податкова інспекція у Ворошиловському районі м. Донецька звернулас ь до Донецького окружного ад міністративного суду з адмін істративним позовом до Управ ління державної реєстрації Д онецької міської ради, Держа вного реєстратора відділу ре єстрації суб' єктів підприє мницької діяльності держадм іністрації Солом»янсько го району м. Києва Бровко Ка терини Петрівни про визнан ня протиправними дій Управлі ння державної реєстрації Дон ецької міської ради стосовно невизнання неправомірним за пису в Єдиному державному ре єстрі стосовно місцезнаходж ення Товариства з обмеже ною відповідальністю «Інюрб удсервіс» за адресою: 83001, м. Дон ецьк, пр. Ілліча, буд.3, не скасув ання реєстраційних дій, не вн есення до Єдиного державного реєстру запису про місцезна ходження підприємства за поп ередньою адресою, не поверне ння реєстраційної справи під приємства до державного реєс тратора за місцезнаходження м; визнання неправомірним за пису в Єдиному державному ре єстрі стосовно місцезнаходж ення Товариства з обмеже ною відповідальністю «Інюрб удсервіс» (ЄДРПОУ 35334382) за адрес ою: 83001, м. Донецьк, пр. Ілліча, буд . 3; зобов' язання Управління д ержавної реєстрації Донецьк ої міської ради скасувати ре єстраційні дії від 21 квітня 2009 року за №10731070003013884 щодо внесення з мін до відомостей про юридич ну особу Товариства з обм еженою відповідальністю «Ін юрбудсервіс»; зобов' язання Управління державної реєстр ації Донецької міської ради внести до Єдиного державного реєстру запис про місцезнах одження Товариства з обм еженою відповідальністю «Ін юрбудсервіс» (ЄДРПОУ 35334382) за ад ресою: м.Київ, вул.Борщагівськ а,152; зобов' язання Управління державної реєстрації Донець кої міської ради повернути р еєстраційну справу Товари ства з обмеженою відповіда льністю «Інюрбудсервіс» (ЄДР ПОУ 35334382) до державного реєстра тора відділу реєстрації суб' єктів підприємницької діяль ності держадміністрації С олом»янського району м. Киє ва Бровко Катерини Петрівн и.

Позивач обґрунтовує позов ні вимоги наступним.

Держреєстратором Бровко К.П. було внесені зміни до ві домостей Єдиного державного реєстру щодо зміни місцезна ходження підприємства «Інюр будсервіс» із зазначенням но вої адреси - 83001, м.Донецьк, пр.І лліча, буд.3. На підставі реєст раційних карток на внесення змін до відомостей про юриди чну особу, які містяться в Єди ному державному реєстрі, у ре єстраційній справі вказаног о підприємства внесені зміни щодо місцезнаходження юриди чної особи та керівництва. Вк азані зміни не відповідають дійсності, тобто підприємств о за даною адресою не знаходи ться . Таким чином, відомості Є ДР стосовно місцезнаходженн я підприємства є недостовірн ими, а реєстраційні дії мають бути скасовані. Крім цього, об лікова справа платника подат ків, яка знаходиться у ДПІ Вор ошиловському районі м.Донець ка, повинна бути направлена д о ДПІ у Солом»янському р айоні м.Києва.

Відповідач - Управл іння державної реєстрації До нецької міської ради проти п озову заперечує з посиланням на ті обставини, що порушень Закону та протиправних дій з боку державних реєстраторі в Управління державної реєст рації Донецької міської ради при проведенні постановки н а облік реєстраційної справи юридичної особи та які пов»я зані зі зміною місцезнаходже ння юридичної особи а поруше нь не було.

Відповідач - Державний реєс тратор відділу реєстрації юр идичних осіб та фізичних осі б-підприємців Солом»янс ької районної в місті Києві д ержавної адміністрації Бр овко К.П. надіслала до суду п исьмові заперечення, у яких п роти позову заперечила та за значила, що позивачем не зазн ачено, які саме дії вчинив дер жавний реєстратор, що порушу ють законні інтереси позивач а, які саме вимоги чинного зак онодавства були ним порушені , та не надано жодних доказів у підтвердження цих обставин.

Третя особа - Товариство з обмеженою відповідальніс тю «Інюрбудсервіс» до суду н е з»явилась, але до суду повер нувся поштовий конверт з від міткою поштового відділення “не розшуканий ”, тобто відпо відно до п.11 ст.35 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни третя особа повідомлена належним чином..

Третя особа - Державна подат кова інспекція у Солом»я нському районі м. Києва письм ові заперечення не надала, до суду не з»явилась, відповідн о до п.11 ст.35 Кодексу адміністра тивного судочинства України повідомлена належним чином.

Дослідивши наявні в матері алах справи докази та заслух авши пояснення представника позивача, представника відп овідача, суд -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інюрбудс ервіс» зареєстроване як юрид ична особа Печерською районн ою у м. Києві державною адміні страцією 03 серпня 2007 року, номе р запису 10731020000013884, включене до ЄДР ПОУ за номером 35334382, місцезнахо дження: м.Київ, вул. Михайла До нця, буд.17/46.

Підприємством було змінен о адресу на м.Київ, вул..Борщаг івська, буд.152.

Товариством з о бмеженою відповідальністю « Інюрбудсервіс» подано реєст раційну картку на внесення з мін до відомостей про юридич ну особу, які містяться в Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців від 15 квітня 2009 року , на підставі якої Державним р еєстратором відділу реєстра ції юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців Солом »янської районної в місті Ки єві державної адміністрації Бровко Катериною Петрівно ю здійснено державну реєст рацію змін відомостей про юр идичну особу стосовно місцез находження Товариства з обмеженою відповідальністю «Інюрбудсервіс» за адресою: 83001, м. Донецьк, пр. Ілліча, буд. 3.

Відповідно до лист а від 22 квітня 2009 року № 1143/09 зазна чений державний реєстратор н адіслала до Виконавчого комі тету Донецької міської ради реєстраційну справу Товар иства з обмеженою відповід альністю «Інюрбудсервіс» у з в' язку зі зміною місцезнахо дження юридичної особи за ад ресою: 83001, м.Донецьк, пр..Ілліча,3 .

З довідки про встано влення фактичного місцезнах одження платника податків Товариства з обмеженою від повідальністю «Інюрбудсерв іс» Державної податкової інс пекції у Ворошиловському рай оні м. Донецька від 20 січня 2010 ро ку № 204 вбачається, що по факту в иходу за юридичною адресою 8300 0, м.Донецьк, пр. Ілліча, буд. 3 вст ановлено, що підприємство за даною адресою не знаходитьс я.

21.04.2009р. Державним реєстраторо м відділу реєстрації юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців Солом»янської р айонної в місті Києві держав ної адміністрації Бровко К атериною Петрівною в Єдино му державному реєстрі юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців зроблено запис під номером №10731070003013884 - внесення зм ін до відомостей про юридичн у особу, що не пов»язані зі змі нами в установчих документах .

12 листопада 2010 року п озивачем до Управління держа вної реєстрації Донецької мі ської ради надіслано лист пр о внесення змін до відомосте й юридичної особи Товарист ва з обмеженою відповідаль ністю «Інюрбудсервіс» та пов ернення реєстраційної справ и до Державного реєстратора відділу реєстрації суб' єкт ів підприємницької діяльнос ті держадміністрації Соло м»янського району м.Києва Бровко Катерини Петрівни .

На зазначений лист Уп равління державної реєстрац ії Донецької міської ради на діслало відповідь, у якому за значило, що порушень Закону п ро реєстрацію державним реєс тратором при проведенні дій щодо зміни місцезнаходження юридичної особи, зазначеної в цьому листі, не було, тому пр оведені дії не підлягають ск асуванню.

Відповідно до статті 2 Зако ну України “Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців”, да лі за текстом Закон, відносин и, які виникають у сфері держа вної реєстрації юридичних ос іб та фізичних осіб - підприєм ців, регулюються Конституціє ю України, цим Законом та норм ативно-правовими актами, при йнятими відповідно до цього Закону.

Частиною 1 статті 1 Закону ви значено, що місцезнаходження м юридичної особи вважається адреса органу або особи, які в ідповідно до установчих доку ментів юридичної особи чи за кону виступають від її імені .

У відповідності до частини 1 статті 4 Закону державна реє страція юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців - зас відчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття а бо позбавлення статусу підпр иємця фізичною особою, а тако ж вчинення інших реєстраційн их дій, які передбачені цим За коном, шляхом внесення відпо відних записів до Єдиного де ржавного реєстру.

Частиною 3 статті 4 Закону пе редбачено, що зміни до устано вчих документів юридичної ос оби, а також зміна прізвища та /або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця прожив ання фізичної особи - підприє мця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін д о записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановле ному цим Законом.

Згідно з частиною 1 статті 16 ц ього Закону єдиний державний реєстр створюється з метою з абезпечення органів державн ої влади, а також учасників ци вільного обороту достовірно ю інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців з Єдиного державного р еєстру.

З частини 1 статті 17 З акону вбачається, що відомос ті про юридичну особу або фіз ичну особу - підприємця включ аються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення зап исів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що нада ються юридичними особами дер жавному реєстратору за місце знаходженням реєстраційної справи згідно із законодавс твом України.

Відповідно до част ини 2 статті 17 Закону в Єдиному державному реєстрі містятьс я такі відомості щодо юридич ної особи, зокрема, відомості щодо місцезнаходження юриди чної особи.

Відповідно до част ини 3 статті 8 Закону установчі документи (установчий акт, ст атут або засновницький догов ір, положення) юридичної особ и повинні містити відомості, передбачені законом. Відпов ідальність за відповідність установчих документів закон одавству несуть засновники ( учасники) юридичної особи.

Відповідно до част ини 1 статті 29 Закону для прове дення державної реєстрації з мін до установчих документів юридична особа повинна пода ти (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) та кі документи: заповнену реєс траційну картку на проведенн я державної реєстрації змін до установчих документів юри дичної особи; примірник ориг іналу або нотаріально засвід чену копію рішення про внесе ння змін до установчих докум ентів. Документ, що підтвердж ує правомочність прийняття р ішення про внесення змін до у становчих документів; оригін али установчих документів юр идичної особи з відміткою пр о їх державну реєстрацію з ус іма змінами, чинними на дату п одачі документів, або копія о публікованого в спеціалізов аному друкованому засобі мас ової інформації повідомленн я про втрату всіх або частини зазначених оригіналів устан овчих документів; два примір ники змін до установчих доку ментів юридичної особи у виг ляді окремих додатків або дв а примірники установчих доку ментів у новій редакції; доку мент, що підтверджує внесенн я реєстраційного збору за пр оведення державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів.

Згідно частини 7 ста тті 29 Закону державному реєст ратору забороняється вимага ти документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юриди чної особи, якщо вони не перед бачені частинами першою - шос тою цієї статті.

Відповідно до стат ті 30 Закону державний реєстра тор відмовляє у проведенні д ержавної реєстрації змін до установчих документів юриди чної особи за наявності підс тав, встановлених частиною п ершою статті 27 цього Закону.

Частиною 1 статті 27 З акону передбачено, що підста вами для відмови у проведенн і державної реєстрації юриди чної особи є: невідповідніст ь відомостей, які вказані в ре єстраційній картці на провед ення державної реєстрації юр идичної особи, відомостям, як і зазначені в документах, що п одані для проведення державн ої реєстрації юридичної особ и; невідповідність установчи х документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону ; порушення порядку створенн я юридичної особи, який встан овлено законом, зокрема: наяв ність обмежень на зайняття в ідповідних посад, встановлен их законом щодо осіб, які зазн ачені як посадові особи орга ну управління юридичної особ и; невідповідність відомосте й про засновників (учасників ) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдин ому державному реєстрі; наяв ність обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юр идичної особи або уповноваже ною ними особою юридичних ді й, які встановлені абзацом че твертим частини другої статт і 35 цього Закону; наявність в Є диному державному реєстрі на йменування, яке тотожне найм енуванню юридичної особи, як а має намір зареєструватися; використання у найменуванні юридичної особи приватного права повного чи скороченого найменування органу державн ої влади або органу місцевог о самоврядування, або похідн их від цих найменувань, або іс торичного державного наймен ування, перелік яких встанов люється Кабінетом Міністрів України; встановлена іншими законами заборона використа ння у найменуванні юридичної особи певних термінів, абрев іатур, похідних термінів. Від мова у проведенні державної реєстрації юридичної особи з інших підстав не допускаєть ся.

Стаття 14 Закону регу лює порядок передачі реєстра ційних справ, а саме передача реєстраційних справ здійсню ється в разі, зокрема, зміни мі сцезнаходження юридичної ос оби, зміни місця проживання ф ізичної особи - підприємця, як що нове місцезнаходження юри дичної особи або місце прожи вання фізичної особи - підпри ємця розташоване на територі ї іншої адміністративно-тери торіальної одиниці.

Таким чином, державн ий реєстратор під час реєстр аційних дій, а саме зміни місц езнаходження не має права пе ревіряти подані відомості та вимагати інші документи, ніж ті, що передбачені чинним зак онодавством.

Відповідно до довідки про встановлення фактичного міс цезнаходження платника пода тків Товариства з обмеже ною відповідальністю «Інюр будсервіс» Державної податк ової інспекції у Ворошиловсь кому районі м. Донецька від 20 с ічня 2010 року №204 підприємство з а юридичною адресою 83000, м. Доне цьк, пр. Ілліча, буд. 3 не знаходи ться.

Судом встановлено, що Держа вною податковою інспекцією у Ворошиловському районі м. До нецька було надіслано повідо млення Управлінню Державної реєстрації Донецької міськ ої ради від 02 лютого 2010 року № 4060/7 /29-013 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням, з якого вбачається, що стосов но юридичної особи Товарис тва з обмеженою відповідал ьністю «Інюрбудсервіс», ЄДРП ОУ 35334382, за адресою 83000, м.Донецьк, В орошиловський район, пр. Іллі ча, 3 проведено заходи щодо вст ановлення фактичного місцез находження, за результатами яких встановлено відсутніст ь юридичної особи за місцезн аходженням та фактичне місце знаходження юридичної особи або адреса, за якою здійснюєт ься зв'язок, не встановлено.

08 лютого 2010 року держ авним реєстратором виконавч ого комітету Донецької міськ ої ради надіслано лист № 898 кер івнику юридичної особи Тов ариства з обмеженою відпов ідальністю «Інюрбудсервіс» про те, що у зв' язку із отрим анням від податкового органу повідомлення про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням, керівнику необ хідно підтвердити до 05.03.2010р. реє страційні відомості про юрид ичну особу шляхом надіслання державному реєстратору запо вненої картки підтвердження реєстраційних відомостей (ф орма № 6).

Згідно до вимог п.12 с т.19 Закону у разі надходження державному реєстратору від о ргану державної податкової с лужби повідомлення встановл еного зразка про відсутність юридичної особи за її місцез находженням державний реєст ратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протя гом п'яти робочих днів з дати н адходження зазначеного пові домлення юридичній особі пов ідомлення щодо необхідності подання державному реєстрат ору реєстраційної картки.

Відповідно до пункту 13 стат ті 19 Закону державний реєстра тор залишає реєстраційну кар тку про підтвердження відомо стей про юридичну особу без р озгляду, про що повідомляє за явника у випадках, передбаче них частиною шостою цієї ста тті, та у порядку, встановлено му частиною сьомою цієї стат ті.

Згідно з пунктом 14 статті 19 З акону у разі неподання юриди чною особою протягом місяця з дати надходження їй відпов ідного повідомлення реєстра ційної картки про підтвердже ння відомостей про юридичну особу державний реєстратор п овинен внести до Єдиного дер жавного реєстру запис про ві дсутність підтвердження заз начених відомостей датою, як а встановлена для чергового подання реєстраційної картк и про підтвердження відомост ей про юридичну особу. Якщо де ржавному реєстратору поверн уто рекомендованого листа, д ержавний реєстратор повинен внести до Єдиного державног о реєстру запис про відсутні сть юридичної особи за її міс цезнаходженням.

З огляду на зазначен е, суд вважає, що відповідачам и при виконанні ним своїх пос адових обов' язків були дотр имані вимоги статті 19 Закону У країни № 755.

Відповідно до части ни 2 статті 38 Закону України № 75 5 підставами для постановлен ня судового рішення щодо при пинення юридичної особи, що н е пов'язано з банкрутством юр идичної особи, зокрема є: наяв ність в Єдиному державному р еєстрі запису про відсутніст ь юридичної особи за вказани м її місцезнаходженням.

Пунктом 17 статті 11 За кону України “Про державну п одаткову службу в Україні” о ргани державної податкової с лужби у випадках, в межах комп етенції та у порядку, встанов лених законами України, мают ь право звертатися у передба чених законом випадках до су дових органів із заявою (позо вною заявою) про скасування д ержавної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності .

Таким чином, відсутн ість юридичної особи Товар иства з обмеженою відповід альністю «Інюрбудсервіс» за місцезнаходженням не тягне скасування або визнання непр авомірним запису в Єдиному д ержавному реєстрі стосовно м ісцезнаходження юридичної о соби. Відсутність юридичної особи за місцезнаходженням є підставою для внесення таки х відомостей до Єдиного держ авного реєстру та постановле ння судового рішення про при пинення юридичної особи.

Крім цього, закон не містить в собі норми, яка пере дбачає право реєстратора виз нати неправомірним запис сто совно місцезнаходження юрид ичною особи, тому реєстратор не має права самостійно визн авати запис про реєстраційні дії стосовно місцезнаходжен ня неправомірним та скасовув ати його.

Відповідно до частини 2 стат ті 19 Конституції України орга ни державної влади, органи мі сцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов'язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.

Суд зазначає, що по зивач не навів жодної норми д іючого законодавства, яка б с відчила, що державні реєстра тори повинні були відмовити у проведенні державної реєст рації змін щодо адреси юриди чної особи, порушили порядок передачі реєстраційної спра ви, повинні були не прийняти д о обліку реєстраційну справу та повернути її у зв'язку із в становленням податковим орг аном фактичної відсутності п ідприємства за юридичною адр есою, а також визнати неправо мірним запис щодо місцезнахо дження підприємства. Кожен с уб' єкт владних повноважень повинен діяти суворо дотрим уючись норм діючого законода вства в межах своїх повноваж ень та у спосіб, встановлений законом. Закон України № 755 не п ередбачає такого повноважен ня державного реєстратора як перевірка фактичного місцез находження юридичної особи з а її юридичною адресою, так са мо Закон не передбачає права чи обов'язку державного реєс тратора при встановленні под атковим органом факту незнах одження підприємства за юрид ичною адресою, відповідно пр и зміні ним адреси, скасовува ти попередні реєстраційні ді ї та повертати реєстраційну справу до державного реєстра тора за попередньою адресою.

Таким чином, позовн і вимоги Державної податково ї інспекції у Ворошиловськом у районі м. Донецька задоволе нню не підлягають.

На підставі наведеного, кер уючись Законом України «Про державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб - підп риємців»,

ст. ст. 2, 7-12, 69-72, 87-98, 122-163, 254 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову Держа вної податкової інспекції у Ворошиловському районі м.Дон ецька до Управління державно ї реєстрації Донецької міськ ої ради, Державного реєстрат ора відділу реєстрації суб' єктів підприємницької діяль ності держадміністрації С олом»янського району м. Киє ва Бровко Катерини Петрівн и про визнання протиправни ми дій Управління державної реєстрації Донецької місько ї ради стосовно невизнання н еправомірним запису в Єдином у державному реєстрі стосовн о місцезнаходження Товари ства з обмеженою відповіда льністю «Інюрбудсервіс» за адресою: 83001, м. Донецьк, пр. Іллі ча, буд.3, не скасування реєстр аційних дій, не внесення до Єд иного державного реєстру зап ису про місцезнаходження під приємства за попередньою адр есою, не повернення реєстрац ійної справи підприємства до державного реєстратора за м ісцезнаходженням; визнання н еправомірним запису в Єдином у державному реєстрі стосовн о місцезнаходження Товари ства з обмеженою відповіда льністю «Інюрбудсервіс» (ЄДР ПОУ 35334382) за адресою: 83001, м. Донецьк , пр. Ілліча, буд. 3; зобов' язанн я Управління державної реєст рації Донецької міської ради скасувати реєстраційні дії від 21 квітня 2009 року за №10731070003013884 що до внесення змін до відомост ей про юридичну особу Товар иства з обмеженою відповід альністю «Інюрбудсервіс»; зо бов' язання Управління держ авної реєстрації Донецької м іської ради внести до Єдиног о державного реєстру запис п ро місцезнаходження Товар иства з обмеженою відповід альністю «Інюрбудсервіс» (ЄД РПОУ 35334382) за адресою: м.Київ, вул .Борщагівська,152; зобов' язанн я Управління державної реєст рації Донецької міської ради повернути реєстраційну спра ву Товариства з обмежено ю відповідальністю «Інюрбуд сервіс» (ЄДРПОУ 35334382) до державн ого реєстратора відділу реєс трації суб' єктів підприємн ицької діяльності держадмін істрації Солом»янського району м. Києва Бровко Кате рини Петрівни - відмовити .

Зазначена постанова може б ути оскаржена до Донецького апеляційного адміністратив ного суду.

Дана постанова суду набира є законної сили після закінч ення строку подання апеляцій ної скарги, встановленого КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення, а у ра зі застосування судом частин и третьої статті 160 КАС Україн и, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк пода ння апеляційної скарги обчис люється з дня отримання нею к опії постанови.

Апеляційна скарга, подана п ісля закінчення строків, вст ановлених цією статтею, зали шається без розгляду, якщо су д апеляційної інстанції за з аявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновленн я строку, про що постановляєт ься ухвала.

Скарга подається на ім' я Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через До нецький окружний адміністра тивний суд.

Повний текст постанови виг отовлено та підписано 04 травн я 2011 року.

Суддя Наумова К.Г.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2011
Оприлюднено07.06.2011
Номер документу15952752
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/664/2011

Ухвала від 02.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 02.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 24.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Постанова від 26.04.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

Ухвала від 17.01.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

Ухвала від 04.03.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні