Постанова
від 26.04.2011 по справі 2а/0570/668/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 квітня 2011 р. сп рава № 2а/0570/668/2011

Приміщення суду за адр есою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвар дійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 14 год.20 хв.

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Наумово ї К.Г.

при секретарі Чухляк О.О.

Постановлена у нарадчій к імнаті о 14 год. 20 хв.

Донецький окружний адміні стративний суд у складі судд і Наумової К.Г.,

при секретарі судового зас ідання - Чухляк О.О.

розглянув у відкритому суд овому засіданні суду адмініс тративну справу

за позовом Державної подат кової інспекції у Ворошиловс ькому районі м. Дон ецька

до Управління державної ре єстрації Донецької міської р ади (м. Донецьк)

Державного реєстратора відділу реєстрації суб'єкт ів підприємницької діяльнос ті

держадміністрації Свят ошинського району м. Києва Бі льської Ольги Федорівни Ми хайлівни (м. Київ)

за участю третьої особи, як а не заявляє самостійних вим ог на предмет спору на сторон і відповідачів: Товариства з обмеженою відповідальністю «ТБК «Апіс» (м.Донецьк)

Державної под аткової інспекції у Святошин ському районі м. Києва

про визнання протиправни ми дій, визнання неправомірн им запис, зобов'язання вчин ити певні дії

за участю:

представника позивача: О СОБА_2 за дов., ОСОБА_3 за д овір., ОСОБА_4 за довір.

представника відповідача: ОСОБА_5за довір.

представника відповідача: не з'явився

представника третьої особ и: не з'явився

представника третьої особ и: не з'явився

Державна податкова інспекція у Ворошиловському районі м. Донецька звернулас ь до Донецького окружного ад міністративного суду з адмін істративним позовом до Управ ління державної реєстрації Д онецької міської ради, Держа вного реєстратора відділу ре єстрації суб'єктів підприє мницької діяльності держадм іністрації Святошинського р айону м. Києва Більської Ол ьги Федорівни про визнання протиправними дій Управлінн я державної реєстрації Донец ької міської ради стосовно н евизнання неправомірним зап ису в Єдиному державному реє стрі стосовно місцезнаходже ння Товариства з обмеженою в ідповідальністю «ТБК «Апіс » за адресою: 83001, м. Донецьк, пр. Ілліча, буд. 3, не скасування ре єстраційних дій, не внесення до Єдиного державного реєст ру запису про місцезнаходжен ня підприємства за попереднь ою адресою, не повернення реє страційної справи підприємс тва до державного реєстратор а за місцезнаходженням; визн ання неправомірним запису в Єдиному державному реєстрі с тосовно місцезнаходження То вариства з обмеженою відпові дальністю «ТБК «Апіс» (ЄДРП ОУ 32775293) за адресою: 83001, м. Донецьк, пр. Ілліча, буд. 3; зобов'язанн я Управління державної реєст рації Донецької міської ради скасувати реєстраційні дії від 14 квітня 2009 року за №10721070004002347 що до внесення змін до відомост ей про юридичну особу Товари ства з обмеженою відповідаль ністю «ТБК «Апіс» ; зобов'я зання Управління державної р еєстрації Донецької міської ради внести до Єдиного держа вного реєстру запис про місц езнаходження Товариства з об меженою відповідальністю « ТБК «Апіс» (ЄДРПОУ 32775293) за адре сою: м.Київ, вул. Якутська, буд.5; зобов'язання Управління де ржавної реєстрації Донецько ї міської ради повернути реє страційну справу Товариства з обмеженою відповідальніст ю «ТБК «Апіс» (ЄДРПОУ 32775293) до д ержавного реєстратора відді лу реєстрації суб'єктів під приємницької діяльності дер жадміністрації Святошинськ ого району м. Києва Більської Ольги Федорівни.

Позивач обґрунтовує позов ні вимоги наступним.

Держреєстратором Більсь кою О.Ф. було внесені зміни д о відомостей Єдиного державн ого реєстру щодо зміни місце знаходження Товариства з обм еженою відповідальністю «Т БК «Апіс» із зазначенням но вої адреси - 83001, м.Донецьк, пр.І лліча, буд.3. На підставі реєст раційної картки на внесення змін до відомостей про юриди чну особу, які містяться в Єди ному державному реєстрі, у ре єстраційній справі вказаног о підприємства внесені зміни щодо місцезнаходження юриди чної особи та керівництва. Вк азані зміни не відповідають дійсності, тобто підприємств о за даною адресою не знаходи ться. Таким чином, відомості Є ДР стосовно місцезнаходженн я підприємства є недостовірн ими, а реєстраційні діє мають бути скасовані. Крім цього, об лікова справа платника подат ків Товариства з обмеженою в ідповідальністю «ТБК «Апіс », яка знаходиться у ДПІ Ворош иловському районі м.Донецька , повинна бути направлена до Д ПІ у Святошинському районі м .Києва.

Відповідач - Управл іння державної реєстрації До нецької міської ради проти п озову заперечує з посиланням на ті обставини, що порушень Закону та протиправних дій з боку державних реєстраторі в Управління державної реєст рації Донецької міської ради при проведенні постановки н а облік реєстраційної справи юридичної особи, яка пов»яза на зі зміною місцезнаходженн я юридичної особи, не було пр ипущено.

Відповідач - Державний реєс тратор відділу державної реє страції юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців Свят ошинської районної в місті К иєві державної адміністраці ї Більська Ольга Федорівна письмові заперечення не н адала , до суду не з»явилась, в ідповідно до п.11 ст.35 Кодексу ад міністративного судочинств а України повідомлена належн им чином про час і місце прове дення судового засідання..

Третя особа - Товариство з о бмеженою відповідальністю «ТБК «Апіс» до суду не з»яви лась, але до суду повернувся п оштовий конверт з відміткою поштового відділення “за заз наченою адресою не проживає” , тобто відповідно до п.11 ст.35 Ко дексу адміністративного суд очинства України третя особа повідомлена належним чином про час і місце проведення су дового засідання.

Третя особа - Державна подат кова інспекція у Святошинськ ому районі м. Києва заперечен ня на адміністративний позов не надала, до суду не з»явилас ь, відповідно до п.11 ст.35 Кодекс у адміністративного судочин ства України повідомлена нал ежним чином про час і місце пр оведення судового засідання .

Дослідивши наявні в матері алах справи докази та заслух авши пояснення представника позивача, представника відп овідача, суд -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою від повідальністю «ТБК «Апіс» з ареєстроване як юридична осо ба Святошинською районною у м. Києві державною адміністр ацією 24 лютого 2005 року, номер за пису 10721200000002347, включене до ЄДРПОУ за номером 32775293, місцезнаходже ння: м. Київ, вул. Якутська, 5.

Товариством з обмеженою ві дповідальністю «ТБК «Апіс» п одано реєстраційну картку на внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містя ться в Єдиному державному ре єстрі юридичних осіб та фізи чних осіб-підприємців від 14 к вітня 2009 року, на підставі якої Державним реєстратором відд ілу реєстрації юридичних осі б та фізичних осіб-підприємц ів Святошинської районної в місті Києві державної адміні страції Більською Ольгою Ф едорівною здійснено держа вну реєстрацію змін відомост ей про юридичну особу стосов но місцезнаходження Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «ТБК «Апіс» за адресою : 83001, м. Донецьк, пр. Ілліча, буд.3.

Відповідно до лист а від 14 квітня 2009 року № 528 держав ний реєстратор Відділу держа вних реєстрації Святошинськ ої районної у м. Києві Держав ної адміністрації надіслала до Державного реєстратора В иконавчого комітету Донець кої міської ради реєстраційн у справу Товариства з обмеже ною відповідальністю «ТБК « Апіс» у зв'язку зі зміною мі сцезнаходження юридичної ос оби за адресою: 83001, м.Донецьк, пр ..Ілліча, буд. 3 для взяття на обл ік.

14.04.2009р. Державним реєс тратором відділу реєстрації юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців Святошинськ ої районної в місті Києві дер жавної адміністрації Біль ською Ольгою Федорівною в Є диному державному реєстрі юр идичних осіб та фізичних осі б-підприємців зроблено запис під номером №10721070004002347 - внесенн я змін до відомостей про юрид ичну особу, що не пов»язані зі змінами в установчих докуме нтах.

З довідки ВПМ ДПІ у Ворошиловському районі м.До нецька №204 від 20.01.2010р. вбачається , що Товариство з обмеженою ві дповідальністю «ТБК «Апіс» п о факту виходу за юридичною а дресою 83001, м. Донецьк, пр. Ілліча , буд. 3, не знаходиться.

12 листопада 2010 року п озивачем до Управління держа вної реєстрації Донецької мі ської ради надіслано лист пр о внесення змін до відомосте й юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальніст ю «ТБК «Апіс» та повернення р еєстраційної справи до Держа вного реєстратора відділу ре єстрації суб'єктів підприє мницької діяльності держадм іністрації Святошинського р айону м.Києва Більської Ол ьги Федорівни.

На зазначений лист Уп равління державної реєстрац ії Донецької міської ради на діслало відповідь, у якому за значило, що порушень Закону п ро реєстрацію державним реєс тратором при проведенні дій щодо зміни місцезнаходження юридичної особи, зазначеної в цьому листі, не було, тому пр оведені дії не підлягають ск асуванню.

Відповідно до статті 2 Зако ну України “Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців”, да лі за текстом Закон, відносин и, які виникають у сфері держа вної реєстрації юридичних ос іб та фізичних осіб - підприєм ців, регулюються Конституціє ю України, цим Законом та норм ативно-правовими актами, при йнятими відповідно до цього Закону.

Частиною 1 статті 1 Закону ви значено, що місцезнаходження м юридичної особи вважається адреса органу або особи, які в ідповідно до установчих доку ментів юридичної особи чи за кону виступають від її імені .

У відповідності до частини 1 статті 4 Закону державна реє страція юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців - зас відчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття а бо позбавлення статусу підпр иємця фізичною особою, а тако ж вчинення інших реєстраційн их дій, які передбачені цим За коном, шляхом внесення відпо відних записів до Єдиного де ржавного реєстру.

Частиною 3 статті 4 Закону пе редбачено, що зміни до устано вчих документів юридичної ос оби, а також зміна прізвища та /або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця прожив ання фізичної особи - підприє мця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін д о записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановле ному цим Законом.

Згідно з частиною 1 статті 16 ц ього Закону єдиний державний реєстр створюється з метою з абезпечення органів державн ої влади, а також учасників ци вільного обороту достовірно ю інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців з Єдиного державного р еєстру.

З частини 1 статті 17 З акону вбачається, що відомос ті про юридичну особу або фіз ичну особу - підприємця включ аються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення зап исів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що нада ються юридичними особами дер жавному реєстратору за місце знаходженням реєстраційної справи згідно із законодавс твом України.

Відповідно до част ини 2 статті 17 Закону в Єдиному державному реєстрі містятьс я такі відомості щодо юридич ної особи, зокрема, відомості щодо місцезнаходження юриди чної особи.

Відповідно до част ини 3 статті 8 Закону установчі документи (установчий акт, ст атут або засновницький догов ір, положення) юридичної особ и повинні містити відомості, передбачені законом. Відпов ідальність за відповідність установчих документів закон одавству несуть засновники ( учасники) юридичної особи.

Відповідно до част ини 1 статті 29 Закону для прове дення державної реєстрації з мін до установчих документів юридична особа повинна пода ти (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) та кі документи: заповнену реєс траційну картку на проведенн я державної реєстрації змін до установчих документів юри дичної особи; примірник ориг іналу або нотаріально засвід чену копію рішення про внесе ння змін до установчих докум ентів. Документ, що підтвердж ує правомочність прийняття р ішення про внесення змін до у становчих документів; оригін али установчих документів юр идичної особи з відміткою пр о їх державну реєстрацію з ус іма змінами, чинними на дату п одачі документів, або копія о публікованого в спеціалізов аному друкованому засобі мас ової інформації повідомленн я про втрату всіх або частини зазначених оригіналів устан овчих документів; два примір ники змін до установчих доку ментів юридичної особи у виг ляді окремих додатків або дв а примірники установчих доку ментів у новій редакції; доку мент, що підтверджує внесенн я реєстраційного збору за пр оведення державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів.

Згідно частини 7 ста тті 29 Закону державному реєст ратору забороняється вимага ти документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юриди чної особи, якщо вони не перед бачені частинами першою - шос тою цієї статті.

Відповідно до стат ті 30 Закону державний реєстра тор відмовляє у проведенні д ержавної реєстрації змін до установчих документів юриди чної особи за наявності підс тав, встановлених частиною п ершою статті 27 цього Закону.

Частиною 1 статті 27 З акону передбачено, що підста вами для відмови у проведенн і державної реєстрації юриди чної особи є: невідповідніст ь відомостей, які вказані в ре єстраційній картці на провед ення державної реєстрації юр идичної особи, відомостям, як і зазначені в документах, що п одані для проведення державн ої реєстрації юридичної особ и; невідповідність установчи х документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону ; порушення порядку створенн я юридичної особи, який встан овлено законом, зокрема: наяв ність обмежень на зайняття в ідповідних посад, встановлен их законом щодо осіб, які зазн ачені як посадові особи орга ну управління юридичної особ и; невідповідність відомосте й про засновників (учасників ) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдин ому державному реєстрі; наяв ність обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юр идичної особи або уповноваже ною ними особою юридичних ді й, які встановлені абзацом че твертим частини другої статт і 35 цього Закону; наявність в Є диному державному реєстрі на йменування, яке тотожне найм енуванню юридичної особи, як а має намір зареєструватися; використання у найменуванні юридичної особи приватного права повного чи скороченого найменування органу державн ої влади або органу місцевог о самоврядування, або похідн их від цих найменувань, або іс торичного державного наймен ування, перелік яких встанов люється Кабінетом Міністрів України; встановлена іншими законами заборона використа ння у найменуванні юридичної особи певних термінів, абрев іатур, похідних термінів. Від мова у проведенні державної реєстрації юридичної особи з інших підстав не допускаєть ся.

Стаття 14 Закону регу лює порядок передачі реєстра ційних справ, а саме передача реєстраційних справ здійсню ється в разі, зокрема, зміни мі сцезнаходження юридичної ос оби, зміни місця проживання ф ізичної особи - підприємця, як що нове місцезнаходження юри дичної особи або місце прожи вання фізичної особи - підпри ємця розташоване на територі ї іншої адміністративно-тери торіальної одиниці.

Таким чином, державн ий реєстратор під час реєстр аційних дій, а саме зміни місц езнаходження не має права пе ревіряти подані відомості та вимагати інші документи, ніж ті, що передбачені чинним зак онодавством.

Відповідно до довідки ВПМ Д ПІ у Ворошиловському районі м.Донецька №204 від 20.01.2010р. Товарис тво з обмеженою відповідальн істю «ТБК «Апіс» по факту вих оду за юридичною адресою 83001, м. Донецьк, пр. Ілліча, буд. 3, не зн аходиться.

Судом встановлено , що Державною податковою інс пекцією у Ворошиловському ра йоні м. Донецька було надісла но повідомлення Управлінню Д ержавної реєстрації Донець кої міської ради від 21 жовтня 2009 року № 42376/10/29-013 про відсутність юридичної особи за місцезна ходженням, з якого вбачаєтьс я, що стосовно юридичної особ и Товариства з обмеженою від повідальністю «ТБК «Апіс», Є ДРПОУ 32775293, за адресою 83001, м. Донец ьк, Ворошиловський район, пр. І лліча, 3 проведено заходи щодо встановлення фактичного міс цезнаходження, за результата ми яких встановлено відсутні сть юридичної особи за місце знаходженням та фактичне міс цезнаходження юридичної осо би або адреса, за якою здійсню ється зв'язок, не встановлено .

30 жовтня 2009 року держ авним реєстратором виконавч ого комітету Донецької міськ ої ради надіслано лист № 7459 кер івнику юридичної особи Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «ТБК «Апіс» про те, що у зв'язку із отриманням від податкового органу повідомл ення про відсутність юридичн ої особи за її місцезнаходже нням, керівнику необхідно пі дтвердити до 30.11.2009р. реєстрацій ні відомості про юридичну ос обу шляхом надіслання держав ному реєстратору заповненої картки підтвердження реєстр аційних відомостей (форма № 6).

Згідно до вимог п.12 с т.19 Закону у разі надходження державному реєстратору від о ргану державної податкової с лужби повідомлення встановл еного зразка про відсутність юридичної особи за її місцез находженням державний реєст ратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протя гом п'яти робочих днів з дати н адходження зазначеного пові домлення юридичній особі пов ідомлення щодо необхідності подання державному реєстрат ору реєстраційної картки.

Відповідно до пункту 13 стат ті 19 Закону державний реєстра тор залишає реєстраційну кар тку про підтвердження відомо стей про юридичну особу без р озгляду, про що повідомляє за явника у випадках, передбаче них частиною шостою цієї ста тті, та у порядку, встановлено му частиною сьомою цієї стат ті.

Згідно з пунктом 14 статті 19 З акону у разі неподання юриди чною особою протягом місяця з дати надходження їй відпов ідного повідомлення реєстра ційної картки про підтвердже ння відомостей про юридичну особу державний реєстратор п овинен внести до Єдиного дер жавного реєстру запис про ві дсутність підтвердження заз начених відомостей датою, як а встановлена для чергового подання реєстраційної картк и про підтвердження відомост ей про юридичну особу. Якщо де ржавному реєстратору поверн уто рекомендованого листа, д ержавний реєстратор повинен внести до Єдиного державног о реєстру запис про відсутні сть юридичної особи за її міс цезнаходженням.

З огляду на зазначен е, суд вважає, що відповідачам и при виконанні ним своїх пос адових обов'язків були дотр имані вимоги статті 19 Закону У країни № 755.

Відповідно до части ни 2 статті 38 Закону підставам и для постановлення судового рішення щодо припинення юри дичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особ и, зокрема є: наявність в Єдино му державному реєстрі запису про відсутність юридичної о соби за вказаним її місцезна ходженням.

Пунктом 17 статті 11 За кону України “Про державну п одаткову службу в Україні” о ргани державної податкової с лужби у випадках, в межах комп етенції та у порядку, встанов лених законами України, мают ь право звертатися у передба чених законом випадках до су дових органів із заявою (позо вною заявою) про скасування д ержавної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності .

Таким чином, відсутн ість юридичної особи Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «ТБК «Апіс» за місцезна ходженням не тягне скасуванн я або визнання неправомірним запису в Єдиному державному реєстрі стосовно місцезнахо дження юридичної особи. Відс утність юридичної особи за м ісцезнаходженням є підставо ю для внесення таких відомос тей до Єдиного державного ре єстру та постановлення судов ого рішення про припинення ю ридичної особи.

Крім цього, закон не містить в собі норми, яка пере дбачає право реєстратора виз нати неправомірним запис сто совно місцезнаходження юрид ичною особи, тому реєстратор не має права самостійно визн авати запис про реєстраційні дії стосовно місцезнаходжен ня неправомірним та скасовув ати його.

Відповідно до частини 2 стат ті 19 Конституції України орга ни державної влади, органи мі сцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов'язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.

Суд зазначає, що по зивач не навів жодної норми д іючого законодавства, яка б с відчила, що державні реєстра тори повинні були відмовити у проведенні державної реєст рації змін щодо адреси юриди чної особи, порушили порядок передачі реєстраційної спра ви, повинні були не прийняти д о обліку реєстраційну справу та повернути її у зв'язку із в становленням податковим орг аном фактичної відсутності п ідприємства за юридичною адр есою, а також визнати неправо мірним запис щодо місцезнахо дження підприємства. Кожен с уб'єкт владних повноважень повинен діяти суворо дотрим уючись норм діючого законода вства в межах своїх повноваж ень та у спосіб, встановлений законом. Закон України № 755 не п ередбачає такого повноважен ня державного реєстратора як перевірка фактичного місцез находження юридичної особи з а її юридичною адресою, так са мо Закон не передбачає права чи обов'язку державного реєс тратора при встановленні под атковим органом факту незнах одження підприємства за юрид ичною адресою, відповідно пр и зміні ним адреси, скасовува ти попередні реєстраційні ді ї та повертати реєстраційну справу до державного реєстра тора за попередньою адресою.

Таким чином, позовн і вимоги Державної податково ї інспекції у Ворошиловськом у районі м. Донецька задоволе нню не підлягають.

На підставі наведеного, кер уючись Законом України «Про державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб - підп риємців»,

ст. ст. 2, 7-12, 69-72, 87-98, 122-163, 254 Кодексу адм іністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову Держа вної податкової інспекції у Ворошиловському районі м.Дон ецька до Управління державно ї реєстрації Донецької міськ ої ради, Державного реєстрат ора відділу реєстрації суб' єктів підприємницької діяль ності держадміністрації Свя тошинського району м. Києва Б ільської Ольги Федорівни про визнання протиправними дій Управління державної ре єстрації Донецької міської р ади стосовно невизнання непр авомірним запису в Єдиному д ержавному реєстрі стосовно м ісцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальніст ю «ТБК «Апіс» за адресою: 83001, м . Донецьк, пр. Ілліча, буд. 3, не ск асування реєстраційних дій, не внесення до Єдиного держа вного реєстру запису про міс цезнаходження підприємства за попередньою адресою, не по вернення реєстраційної спра ви підприємства до державног о реєстратора за місцезнаход женням; визнання неправомірн им запису в Єдиному державно му реєстрі стосовно місцезна ходження Товариства з обмеже ною відповідальністю «ТБК « Апіс» (ЄДРПОУ 32775293) за адресою: 83 001, м. Донецьк, пр. Ілліча, буд. 3; зо бов'язання Управління держ авної реєстрації Донецької м іської ради скасувати реєстр аційні дії від 14 квітня 2009 року за №10721070004002347 щодо внесення змін д о відомостей про юридичну ос обу Товариства з обмеженою в ідповідальністю «ТБК «Апіс » ; зобов'язання Управління державної реєстрації Донець кої міської ради внести до Єд иного державного реєстру зап ис про місцезнаходження Това риства з обмеженою відповіда льністю «ТБК «Апіс» (ЄДРПОУ 32775293) за адресою: м.Київ, вул. Якут ська, буд.5; зобов'язання Упра вління державної реєстрації Донецької міської ради пове рнути реєстраційну справу То вариства з обмеженою відпові дальністю «ТБК «Апіс» (ЄДРП ОУ 32775293) до державного реєстрат ора відділу реєстрації суб' єктів підприємницької діяль ності держадміністрації Свя тошинського району м. Києва Б ільської Ольги Федорівни - відмовити.

Зазначена постанова може б ути оскаржена до Донецького апеляційного адміністратив ного суду.

Дана постанова суду набира є законної сили після закінч ення строку подання апеляцій ної скарги, встановленого КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення, а у ра зі застосування судом частин и третьої статті 160 КАС Україн и, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк пода ння апеляційної скарги обчис люється з дня отримання нею к опії постанови.

Апеляційна скарга, подана п ісля закінчення строків, вст ановлених цією статтею, зали шається без розгляду, якщо су д апеляційної інстанції за з аявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновленн я строку, про що постановляєт ься ухвала.

Скарга подається на ім'я Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через До нецький окружний адміністра тивний суд.

Повний текст постанови виг отовлено та підписано 04 травн я 2011 року.

Суддя Наумова К.Г.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2011
Оприлюднено06.06.2011
Номер документу15952772
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/668/2011

Ухвала від 02.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 02.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Ухвала від 24.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Лях О.П.

Постанова від 26.04.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

Ухвала від 17.01.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

Ухвала від 04.03.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні