Постанова
від 19.05.2011 по справі 2а-2205/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8

ПОСТАНОВА

Іменем України

19 травня 2011 року Справа № 2а-2205/11/1270

Луганський окруж ний адміністративний суд у с кладі:

Судді Ковальово ї Т.І.

при секретарі Бавикіній А.С.

за участю сторін

позивача - Шемеляк Р.В.

відповідача - Юрченко М.Ю.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативний позов Приватного пі дприємства «Лабіринт - С» до Л енінської міжрайонної держа вної податкової інспекції м. Луганська про визнання прот иправними дій та зобов' язан ня вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

15 березня 2011 року до Луганськ ого окружного адміністратив ного суду надійшов адміністр ативний позов про визнання п ротиправними дій та зобов' я зання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних в имог позивач вказав, що Прива тне підприємство «ЛАБІРИНТ-С », ідентифікаційний код юрид ичної особи 32586685, зареєстрован о виконавчим комітетом Луган ської міської ради 13.08.2003 року, н омер запису в Єдиному держав ному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців 1 382 107 0006 008213, взято на облік платник а податків у Ленінській міжр айонній державній податкові й інспекції у м. Луганську 02.09.2003 року за № 956-01, та зареєстровано платником податку на додану вартість свідоцтво №100303042 від 28 .09.2010 року, індивідуальний пода тковий номер 325866812360. На протязі 20 10 року на адресу Ленінської МД ПІ у м. Луганську були надані н аступні податкові деклараці ї з податку на додану вартіст ь:

29.11.2010 року на адресу відповід ача надана податкова деклара ція з податку на додану варті сть за жовтень 2010 року з додатк ом №5 до податкової деклараці ї з податку на до податкової д екларації з податку на додан у вартість розшифровкою пода ткових зобов'язань та податк ового кредиту в розрізі конт рагентів про що свідчить від мітка про одержання штамп Ле нінської міжрайонної податк ової інспекції у м. Луганську .

22.12.2010 року на адресу від повідача надана податкова де кларація з податку на додану вартість за листопад 2010 року з додатком №5 до податкової дек ларації з податку на до подат кової декларації з податку н а додану вартість розшифровк ою податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрі зі контрагентів про що свідч ить відмітка про одержання ш тамп Ленінської міжрайонної податкової інспекції у м. Луг анську.21.01.2011 року на адресу відп овідача надана податкова дек ларація з податку на додану в артість за грудень 2010 року з до датком №5 до податкової декла рації з податку на до податко вої декларації з податку на д одану вартість розшифровкою податкових зобов'язань та по даткового кредиту в розрізі контрагентів про що свідчить відмітка про одержання штам п Ленінської міжрайонної под аткової інспекції у м. Луганс ьку.

Позивач вважає протиправн ими дії відповідача щодо не п еренесення до електронної ба зи податкової звітності пока зників поданих підприємство м.

Представник позивача в суд ове засідання з' явився, під тримав позов у повному обсяз і, надав пояснення аналогічн і викладеним у позові, просив суд визнати протиправними д ії Ленінської міжрайонної де ржавної податкової інспекці ї у м. Луганську щодо неприйня ття, поданих ПРИВАТНИМ ПІДПР ИЄМСТВОМ «ЛАБІРИНТ-С», подат кових декларацій з податку н а додану вартість За жовтень , листопад та грудень 2010 року; з обов'язати Ленінську міжрайо нну податкову інспекцію у м . Луганську прийняти, подан і ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛАБІРИНТ-С», податкові декл арації з податку на додану в артість за жовтень, листопа д та грудень 2010 року; зобов'язат и Ленінську міжрайонну подат кову інспекцію у м. Луганську перенести до електронної ба зи податкової звітності, що в едеться органами державної п одаткової служби, показники поданих ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМС ТВОМ «ЛАБІРИНТ-С» податкових декларацій з податку на дода ну вартість за жовтень, лист опад та грудень 2010 року; стягну ти з Державного бюджету Укра їни на користь ПРИВАТНОГО ПІ ДПРИЄМСТВА «ЛАБІРИНТ-С», док ументально підтверджені суд ові витрати по сплаті судово го збору у сумі 3 (три) грн. 40 коп.

Представник відповідача п озовні вимоги не визнав і вка зав, що Статтею 3 Закону Україн и "Про державну податкову слу жбу в Україні" від 04.12.90. № 509-ХІІ (із змінами та доповненнями) пер едбачено, що органи державно ї податкової служби України у своїй діяльності керуються Конституцією України, закон ами України, іншими норматив но-правовими актами органів державної влади, також рішен нями Верховної Ради АРК і Ради міністрів АРК, орган ів місцевого самоврядування з питань оподаткування, вида ними у межах повноважень.

Також зазначив, що декларац ія за жовтень місяць 2010 року - з ПДВ не була прийнята Ленінсь кою МДПІ у м. Луганську у зв'яз ку з помаркою на печатці підп риємства, що суперечить абз. 5 п.п. 4.1.2 п. 4.1. ст. 4 ЗУ "Про внесення з мін до ЗУ "Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами № 2181-Ш від 21.12.00 "у редакції ЗУ № 550-ІУ в ід 20.02.03 "Податкова звітність, от римана контролюючим органом від платника податків як под аткова декларація, що заповн ена ним всупереч правилам, за значеним у затвердженому пор ядку її заповнення, може бути не визнана таким контролююч им органом як податкова декл арація, якщо в ній не зазначен о обов'язкових реквізитів її не підписано відповідними п осадовими особами, не скріпл ено печаткою платника податк ів.

За листопад місяць 2010 року, д екларація з ПДВ не була прийн ята Ленінською МДПІ у м. Луган ську у зв'язку з невідповідні стю номера свідоцтва платник а ПДВ (5 дод.) що суперечить абз. 5 п.п. 4.1.2 п. 4.1. ст. 4 ЗУ "Про внесення з мін до ЗУ "Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами № 2181-ІИ від 21.12.00 "у редакції ЗУ № 550-ІУ від 20.02.03 "Податкова звітність, о тримана контролюючим органо м від платника податків як по даткова декларація, що запов нена ним всупереч правилам, з азначеним у затвердженому по рядку її заповнення, може бут и не визнана таким контролюю чим органом як податкова дек ларація, якщо в ній не зазначе но обов'язкових реквізитів ї ї не підписано відповідними посадовими особами, не скріп лено печаткою платника подат ків.

Відповідно з п.п. 4.1.2. п. 4.1 ст. 4 ЗУ "Про внесення змін до ЗУ " Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами № 2181-Ш від 21.12.00 "у реда кції ЗУ № 550-ІУ від 20.02.03 "Податкова звітність, отримана контрол юючим органом від платника п одатків як податкова деклара ція, що заповнена ним всупере ч правилам, зазначеним у затв ердженому порядку її заповне ння, може бути не визнана таки м контролюючим органом як по даткова декларація".

За грудень місяць 2010 року, де кларація з ПДВ не була прийня та Ленінською МДШ у м. Лугансь ку у зв'язку з відсутністю ном ера свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, що порушує п. 48.4 с т. 48 Податкового кодексу Украї ни від 02 грудня 2010 року № 2755-УІ зі змінами та доповненнями "У ок ремих випадках, коли це відпо відає сутності податку або з бору та є необхідним для його адміністрування, форма пода ткової декларації додатково може містити такі обов'язков і реквізити... індивідуальний податковий номер та номер св ідоцтва про реєстрацію платн ика ПДВ згідно з даними реєст ру платників ПДВ за звітний (п одатковий період). Згідно з п. 48.7 ст. 48 цього Кодексу "Податков а звітність, складена з поруш енням норм цієї статті, не вва жається податковою декларац ією".

Надіслані товариством дек ларації з податку на додану в артість були заповнені всупе реч вищезазначеному Порядку . Ленінська МДШ у м. Луганську запропонувала ПП " Лабіринт-С " виправити вказані недоліки , направивши листи, та надати з нову декларації, заповнені з гідно затвердженого порядку .

Так як недоліки не були усун ені ПП " Лабіринт-С", то подані д екларації залишилися невизн аними контролюючим органом і неподаними.

Таким чином, Ленінська МДПІ у м. Луганську діяла згідно чи нного законодавства та висно вки про вчинення дії неправо мірними є необґрунтованими, тому просить відмовити в зад оволенні позивних вимог в по вному обсязі.

Вислухавши сторони, дослід ивши матеріали справи, суд пр ийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволен ню із наступних підстав.

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України Завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб' єктів при з дійсненні ними владних управ лінських функцій на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень, шляхом справедливого , неупередженого та своєчасн ого розгляду адміністративн их справ.

У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суди відп овідно до вимог частини 3 стат ті 2 Кодексу адміністративно го судочинства України перев іряють, чи прийняті (вчинені) в они: на підставі, у межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України; з використанням по вноваження з метою, з якою це п овноваження надано обґрунто вано, тобто з урахуванням усі х обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчине ння дії); безсторонньо (неупер еджено); добросовісно; розсуд ливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запо бігаючи несправедливій диск римінації; пропорційно, зокр ема з дотриманням необхідног о балансу між будь-якими несп риятливими наслідками для пр ав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких с прямоване це рішення (дія); з у рахуванням права особи на уч асть у процесі прийняття ріш ення; своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов' язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та Закон ами України.

Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов' язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та Законам и України, та принципом рівно сті усіх учасників адміністр ативного процесу перед закон ом і судом.

Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крі м випадків, встановлених ста ттею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' є кта владних повноважень обов 'язок щодо доказування право мірності свого рішення, дії ч и бездіяльності відповідно д о частини 2 статті 71 Кодексу ад міністративного судочинств а України покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову.

Судом встановлено, що Прива тне підприємство «ЛАБІРИНТ-С », ідентифікаційний код юрид ичної особи 32586685, зареєстрован о виконавчим комітетом Луган ської міської ради 13.08.2003 року, н омер запису в Єдиному держав ному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців 1 382 107 0006 008213 (а.с.7,8), взято на облік пла тника податків у Ленінській міжрайонній державній подат ковій інспекції у м. Луганськ у 02.09.2003 року за № 956-01 (а.с.11), та зареєс тровано платником податку на додану вартість свідоцтво № 100303042 від 28.09.2010 року, індивідуальн ий податковий номер 325866812360 (а.с.12).

На протязі 2010 року на адресу Ленінської МДПІ у м. Луганськ у були надані наступні подат кові декларації з податку на додану вартість:

29.11.2010 року на адресу відповід ача надана податкова деклара ція з податку на додану варті сть за жовтень 2010 року з додатк ом №5 до податкової деклараці ї з податку на додану вартіст ь розшифровкою податкових зо бов'язань та податкового кре диту в розрізі контрагентів про що свідчить відмітка про одержання штамп Ленінської міжрайонної податкової інсп екції у м. Луганську (а.с.26-31).

21.21.2010 року на адресу відповід ача надана податкова деклара ція з податку на додану варті сть за листопад 2010 року з додат ком №5 до податкової декларац ії з податку на додану вартіс ть розшифровкою податкових з обов'язань та податкового кр едиту в розрізі контрагентів про що свідчить відмітка про одержання штамп Ленінської міжрайонної податкової інсп екції у м. Луганську (а.с.32-38).

21.01.2011 року на адресу відповід ача направлено податкову дек ларацію з податку на додану в артість за грудень 2010 року з до датком №1 розрахунком коригу вання сум ПДВ до податкової д екларації з податку на додан у вартість та додатком №5 до по даткової декларації з податк у на додану вартість розшифр овкою податкових зобов'язань та податкового кредиту в роз різі контрагентів (а.с.39-45), про щ о в справі маються докази нап равлення (а.с.57).

Відповідно до спеціальног о закону з питань оподаткува ння, який установлює порядок погашення зобов'язань юриди чних або фізичних осіб перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами з податків і з борів (обов'язкових платежів ), включаючи збір на обов'язков е державне пенсійне страхува ння та внески на загальнообо в'язкове державне соціальне страхування, нарахування і с плати пені та штрафних санкц ій, що застосовуються до плат ників податків контролюючим и органами, у тому числі за пор ушення у сфері зовнішньоекон омічної діяльності, та визна чає процедуру оскарження дій органів стягнення є Закон Ук раїни «Про порядок погашення зобов'язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року № 2181-ІІІ (далі - За кон № 2181).

Відповідно п.п. 4.1.1. Закону № 2181 «Платник податків самостійн о обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у п одатковій декларації, крім в ипадків, передбачених підпун ктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті» .

Згідно п.п. 4.1.2. Закону № 2181 «При йняття податкової деклараці ї є обов'язком контролюючого органу. Податкова деклараці я приймається без попередньо ї перевірки зазначених у ній показників через канцелярію , чий статус визначається від повідним нормативно-правови м актом. Відмова службової (по садової) особи контролюючого органу прийняти податкову д екларацію з будь-яких причин або висування нею будь-яких п ередумов щодо такого прийнят тя (включаючи зміну показник ів такої декларації, зменшен ня або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткув ання, сум бюджетних відшкоду вань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо ) забороняється та розцінюєт ься як перевищення службових повноважень такою особою, що тягне за собою її дисципліна рну та матеріальну відповіда льність у порядку, визначено му законом».

Аналіз норм Закону України «Про порядок погашення зобо в'язань платників податків п еред бюджетами та державними цільовими фондами», Порядку заповнення та подання подат кової декларації з податку н а додану вартість, затвердже ного наказом Державної подат кової адміністрації України від 30 травня 1997 р. №166 дозволяє ст верджувати, що податковий ор ган при прийнятті податкової декларації здійснює формаль ну перевірку наявності обов' язкових реквізитів, підписів відповідальних посадових ос іб і відтиску печатки підпри ємства.

Законом №2181 наведено вичерп ний перелік підстав для неви знання наданих декларацій по датковою звітністю, а саме: «П одаткова звітність, отримана контролюючим органом від пл атника податків як податкова декларація, що заповнена ним всупереч правилам, зазначен им у затвердженому порядку ї ї заповнення, може бути не ви знана таким контролюючим о рганом як податкова деклара ція, якщо в ній не зазначено об ов'язкових реквізитів, її не п ідписано відповідними посад овими особами, не скріплено п ечаткою платника податків». Зазначених недоліків подана податкова декларація з пода тку на додану вартість не має . Жодних інших підстав для нев изнання податковою звітніст ю наданих декларацій Законом №2181 та іншими нормативними ак тами не передбачено.

Відповідно до абз. «ї» п.п.4.4.2 п .4.4 ст. 4 Закону України «Про пор ядок погашення зобов'язань п латників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами», «форма податково ї декларації (розрахунку) вст ановлюється центральним (кер івним) органом контролюючого органу за узгодженням з комі тетом Верховної Ради Укр аїни, що відповідає за провед ення податкової політики».

Форма податкової декларац ії з податку на додану вартіс ть, порядок її заповнення та п одання до органів державної податкової служби визначені «Порядком заповнення та под ання податкової декларації з податку на додану вартість» затвердженого наказом ДПАУ від 30.05.97 №166 (у редакції наказу ДП АУ від 17.03.2008 №159), зареєстрованого у Мін' юсті України 30.06.2005 за №702/ 10982 (далі - Порядок).

Відповідно до п.п.3.3 п.3 Порядк у декларація заповнюється та ким чином, щоб забезпечити зб ереження записів у ній та віл ьне читання тексту (цифр) прот ягом установленого строку зб ерігання звітності. Декларац ія може бути заповнена від ру ки чорнильною чи кульковою р учкою або видрукувана (запов нення олівцем не допускаєтьс я), без виправлень і помарок; у рядках, де немає даних для зап овнення, має бути проставлен ий прочерк.

Декларації з податку на дод ану вартість подані позиваче м за жовтень - грудень 2010 рок у не містять будь - яких пома рок, виправлень. Тобто деклар ації є такими, що повинні бути прийняті.

Слід зазначити, що податков а декларація може бути не виз нана податковим органом як п одаткова декларація тільки у випадках, якщо в ній не зазнач ено обов'язкових реквізитів, її не підписано відповідним и посадовими особами, не скрі плено печаткою платника пода тків. Суд зазначає, що вищезаз начені норми Закону № 2181 містя ть вичерпний перелік випадкі в не визнання податковим орг аном податкової декларації я к такої. Інших випадків не виз нання податкової декларації не встановлено ні Законом № 21 81, ні іншими нормативно-правов ими актами.

Відповідно до п. 3.4. Порядку, п латник податку самостійно об числює суму податкового зобо в'язання, яку зазначає в декла рації. Дані, наведені в деклар ації, мають відповідати дани м бухгалтерського та податко вого обліку платника, достов ірність даних підтверджуєть ся: підписом платника, якщо пл атник - фізична особа, в інших випадках (особа, яка визначен а як платник податку на додан у вартість, крім фізичних осі б) - підписами відповідальних посадових осіб (керівника, го ловного бухгалтера) та печат кою, а в разі подання декларац ії в електронній формі -елект ронним підписом, осіб (які під писують декларацію), зареєст рованим у порядку, визначено му законодавством.

Посилання відповідача на т е що надіслані приватним під приємством «Лабіринт - С» дек ларації з податку на додану в артість були заповнені всупе реч вищезазначеному Порядку та те що, Ленінською МДШ у м. Лу ганську було запропоновано П П " Лабіринт-С" виправити вказа ні недоліки, направивши лист и, та надати знову декларації , заповнені згідно затвердже ного порядку, а також на те, що недоліки не були усунені ПП " Лабіринт-С", то подані деклар ації залишилися невизнаними контролюючим органом і непо даними, є необґрунтованими, о скільки в матеріалах справи не мається підтвердження тог о, що ПП «Лабіринт - С» дійсно б уло направлено листа з пропо зицією виправити недоліки, т а вказаного листа позивач от мав.

Також, суд не бере до уваги, в якості належного доказу, над ані відповідачем копії подат кових декларацій з податку н а додану вартість, нібито под аних позивачем за жовтень - грудень 2010 року (аркуш справи 6 0-73), так як позивачу, при подачі вищезазначених податкових д екларацій було проставлено ш тамп на його єкземлярах, тобт о податкові декларації з под атку на додану вартість були прийняті як такі, що повністю відповідають вимогам законо давства та складені у відпов ідності до вимог порядку, пов ністю відповідають даним бух галтерського та податкового обліку підприємства, та до ни х додано всі необхідні додат ки (аркуш справи 26-45).

Згідно з пунктом 2.6. Примірно го порядку взаємодії органів державної податкової служби , затвердженого Наказом ДПА У країни від 18 квітня 2008 року № 266 « Про організацію взаємодії ор ганів державної податкової с лужби при опрацюванні розшиф ровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з под атку на додану вартість у роз різі контрагентів», при опра цюванні розшифровок податко вих зобов'язань та податково го кредиту з податку на додан у вартість у розрізі контраг ентів працівник підрозділу в едення та захисту податкової звітності після реєстрації податкової звітності з ПДВ п ереносить інформацію з перви нних звітних документів плат ника ПДВ на паперових носіях та звітних документів, надан их платниками ПДВ у електрон ному вигляді, до електронної бази податкової звітності о ргану ДПС.

Згідно з викладеним відпов ідач був зобов'язаний перене сти інформацію з первинних з вітних документів платника П ДВ до електронної бази подат кової звітності органу ДПС, о скільки рішень про невизнанн я поданої звітності прийнято не було.

З огляду на викладене, су д приходить висновку, що у суд овому засіданні знайшли своє підтвердження доводи позива ча про протиправність дій ві дповідача щодо неприйняття п одаткових декларацій з подат ку на додану вартість за жовт ень, листопад, грудень 2010 року, а також невнесення інформаці ї податкової звітності до ел ектронної бази податкової зв ітності Державної податково ї адміністрації України.

Представником відповідача не доведено суду правомірно сті дій Ленінської МДПІ у м. Лу ганську щодо неприйняття вищ евказаних податкових деклар ацій.

За таких обставин, суд вв ажає позовні вимоги обґрунто ваними та такими, що підлягаю ть задоволенню.

Згідно з частиною 1 статт і 94 КАС України якщо судове рі шення ухвалене на користь ст орони, яка не є суб' єктом вла дних повноважень, суд присуд жує всі здійснені нею докуме нтально підтверджені судові витрати з Державного бюджет у України (або відповідного м ісцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевог о самоврядування, його посад ова чи службова особа).

На підставі частини 3 стат ті 160 КАС України у судовому за сіданні 19 травня 2011 року прогол ошено вступну та резолютивну частини постанови. Складенн я постанови у повному обсязі відкладено до 23 травня 2011 року , про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідом лено після проголошення всту пної та резолютивної частин постанови у судовому засідан ні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23 , 69-72, 87, 94, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов п риватного підприємства «Лаб іринт - С» до Ленінської міжра йонної державної податкової інспекції у м. Луганську про в изнання протиправними дій та зобов' язання вчинити певні дії, - задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Ленінської міжрайонної держ авної податкової інспекції у м. Луганську щодо неприйнятт я, поданих ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄ МСТВОМ «ЛАБІРИНТ-С», податко вих декларацій з податку на д одану вартість За жовтень, ли стопад та грудень 2010 року;

Зобов'язати Ленінську міжр айонну податкову інспекцію у м. Луганську прийняти, по дані ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТ ВОМ «ЛАБІРИНТ-С», податкові д екларації з податку на дода ну вартість за жовтень, листо пад та грудень 2010 року;

Зобов'язати Ленінську міжр айонну податкову інспекцію у м. Луганську перенести до еле ктронної бази податкової зві тності, що ведеться органами державної податкової служби , показники поданих ПРИВАТНИ М ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛАБІРИНТ-С» податкових декларацій з под атку на додану вартість за жо втень, листопад та грудень 2010 р оку.

Стягнути з Державно го бюджету України на корист ь приватного підприємства «Л абіринт - С» (місцезнаходженн я: 91055, м. Луганськ, вул. Совєтська , 40/303, ідентифікаційний код : 32586685) судові витрати зі сплати суд ового збору в сумі 3,40 грн. (три г ривні сорок копійок).

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Постанова складена в повно му обсязі 23 травня 2011 року.

Суддя Т.І. Ковальова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.05.2011
Оприлюднено08.06.2011
Номер документу16037471
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2205/11/1270

Ухвала від 30.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 09.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 09.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 22.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Ухвала від 29.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Федоров М.О.

Постанова від 18.07.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар А.В.

Постанова від 19.05.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні