Постанова
від 23.05.2011 по справі 2а-3380/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8

ПОСТАНОВА

Іменем України

23 травня 2011 року Справа № 2а-3380/11/1270

Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:

головуючого - судді Сверг ун І.О.,

при секретарі - Чукіній А.Ю .,

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 19.04.2011 № 04/12),

представника відповідача - ОСОБА_2 (довіреність ві д 21.02.2011 № 1107/10),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом То вариства з обмеженою відпові дальністю «Лутугинська буді вельна дільниця № 3» до Держав ної податкової інспекції в Л утугинському районі Лугансь кої області про визнання про типравним та скасування нака зу, визнання неправомірними дій та відсутності права на п роведення документальної по запланової невиїзної переві рки,

В С Т А Н О В И В:

20 квітня 2011 року Товари ство з обмеженою відповідаль ністю «Лутугинська будівель на дільниця № 3» (надалі - поз ивач) звернулося до Луганськ ого окружного адміністратив ного суду з адміністративним позовом до ДПІ в Лутугинсько му районі Луганської області (надалі - відповідач), в яком у просить визнати наказ від 05 квітня 2011 року № 119 «Про проведе ння документальної позаплан ової невиїзної перевірки ТОВ «Лутугинська будівельна діл ьниця № 3» код за ЄДРПОУ 24199495 за п еріод з 01.12.10 по 31.12.10» протиправни м та скасувати його; визнати н еправомірними дії ДПІ в Луту гинському районі Луганської області та відсутність прав а на проведення позапланової невиїзної документальної пе ревірки ТОВ «Лутугинська буд івельна дільниця № 3» код ЄДРП ОУ 24199495 з питань правомірності нарахування податкових зобо в' язань та податкового кред иту декларацій з податку на д одану вартість за період з 01.12.1 0 по 31.12.10; покласти на відповідач а витрати, пов' язані з розгл ядом цієї справи. Заявлені ви моги позивач обґрунтовує нас тупним.

01.03.2011 ДПІ в Лутугинськом у районі Луганської області направлено лист № 1346/15-012, де вона просить надати пояснення та їх документальне підтвердже ння (копії прибуткових, подат кових накладних, угоди, товар но-транспортні накладні, акт и прийомки-передачі, копії пл атіжних документів, які свід чать факт сплати за відванта жені товари (роботи, послуги) т а інші документи) правомірно сті формування податкового к редиту по взаємовідносинах з ПП ОСОБА_3 та ПП ОСОБА_4 у грудні 2010 року. Підставами н аправлення листа є: 1) п. 73.3 ст. 73 По даткового кодексу України; о днак, вказаний пункт регулює порядок отримання податково ї інформації органами держав ної податкової служби, а не є п ідставою направлення запиту ; 2) наказ ДПА України від 18.04.08 № 266 « Про організацію взаємодії ор ганів державної податкової с лужби при проведенні перевір ок податкових декларацій з п одатку на додану вартість з у рахуванням інформації розши фровок податкових зобов' яз ань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів». Одна к, цей наказ не був зареєстров аний у Міністерстві юстиції України, крім того, Міністерс тво юстиції України 18.06.2009 видал о лист № 1072-09-24 «Про незаконність наказу ДПАУ від 18.04.08 № 266».

ДПІ в м. Красний Луч на правлено лист від 28.03.2011 № 2355/7/261217, в я кому просить надати на її адр есу завірені копії документі в, що підтверджують придбанн я/продаж товарів (робіт, послу г) за період з грудня 2010 року по теперішній час з ТОВ «ВКФ «ЛИ А», ПП ОСОБА_4 та ПП ОСОБА _3 Позивач посилається, що вк азаний лист не відповідає ви могам законодавства.

Запит ДПІ в Лутугинському р айоні Луганської області від 01.03.2011 № 1346/15-012 та лист ДПІ в м. Красни й Луч від 28.03.2011 № 2366/7/261217 не містять з аконних підстав для надання запитуваних пояснень та доку ментів, а лише посилання на но рми закону, якими регулюєтьс я порядок отримання податков ої інформації органами держа вної податкової служби, тому позивач не вважав за необхід не надавати відповідь, керую чись ст. 73 Податкового кодексу України.

05.04.2011 відповідач видав наказ за № 119 «Про проведення докуме нтальної позапланової невиї зної перевірки ТОВ «Лутугинс ька будівельна дільниця № 3» к од за ЄДРПОУ 24199495 за період з 01.12.10 по 31.12.10».

На підставі наказу від 05.04.2011 № 119 відповідачем проведено поз апланову невиїзну документа льну перевірку ТОВ «Лутугинс ька будівельна дільниця № 3» к од ЄДРПОУ 24199495 з питань правомі рності нарахування податков их зобов' язань та податково го кредиту декларацій з пода тку на додану вартість за пер іод з 01.12.10 по 31.12.10, про що складено акт від 12.04.2011 № 63/2301-24199495.

Позивач вважає, що нак аз є необґрунтованим, прийня тим всупереч підставам, що пе редбачені Податковим кодекс ом України, а невиїзну переві рку розпочато без належних ю ридичних підстав.

Представник позивача в судовому засіданні підтри мав доводи, викладені в позов ній заяві, та просив задоволь нити вимоги в повному обсязі .

Представник відповід ача в судовому засіданні зап еречував проти адміністрати вного позову, посилаючись на те, що оскаржуваний наказ бул о видано, а перевірку - проведе но відповідно до норм чинног о законодавства. 24.02.2011 на адрес у відповідача надійшла термі нова телеграма ДПА в Лугансь кій області про те, що за резул ьтатами аналізу системи спів ставлення податкового креди ту та зобов' язань виявлено 20 підприємств ймовірних «под аткових ям», якими сформован о 50,9 млн. грн. сумнівного податк ового кредиту. Вказаною теле грамою органи державної пода ткової служби було зобов' яз ано терміново забезпечити ві дпрацювання підприємств - й мовірних «податкових ям», «т ранзитерів» та «вигодонабув ачів». Серед переліку вказан их підприємств було підприєм ство позивача - ТОВ «Лутуги нська будівельна дільниця № 3». 24.02.2011 ДПА України було видано розпорядження № 48-р про відпр ацювання підприємств, яким с творено робочу групу з визна чення єдиних критеріїв відбо ру платників, які відносятьс я до підприємств - ймовірни х «податкових ям», «транзите рів» та «вигодонабувачів». 01.0 3.2011 було складено запит за вих. № 1346/15-012, який того ж дня було вру чено особисто директору ТОВ «Лутугинська будівельна діл ьниця № 3» Мірошниченко О.П. 05.04.2011 було видано наказ № 119 «Про проведення документальної п озапланової невиїзної перев ірки ТОВ «Лутугинська будіве льна дільниця № 3» код за ЄДРПО У 24199495 за період з 01.12.10 по 31.12.10», який разом із повідомленням про п роведення перевірки було вру чено особисто директору ТОВ «Лутугинська будівельна діл ьниця № 3» Мірошниченко О.П. 05.04.2011. Представник відповідача вважає, що для призначення та проведення перевірки були в сі підстави, оскільки ТОВ «Лу тугинська будівельна дільни ця № 3» внесено до переліку під приємств-«транзитерів». Крім того, представник відповіда ча посилається, що підприємс тво позивача відсутнє за юри дичною адресою. Тому просить відмовити в задоволенні поз ову.

Вислухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах заявлених п озовних вимог і наданих стор онами доказів, суд приходить до наступного.

Судом установлено, що ТОВ «Л утугинська будівельна дільн иця № 3» зареєстроване в якост і юридичної особи Лутугинськ ою районною державною адміні страцією Луганської області , номер запису в Єдиному держа вному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємці в 1 367 107 0014 000092 (а.с. 8). Згідно свідоцтв а № 100312048 позивач є платником под атку на додану вартість, дата реєстрації платником ПДВ - 30.11.2010 (а.с. 20).

Відповідно до ч. 2 ст. 55 К онституції України кожному г арантується право на оскарже ння в суді рішень, дій, чи безд іяльності органів державної влади, органів місцевого сам оврядування, посадових і слу жбових осіб.

Ст. 19 Конституції України вс тановлює, що органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування, їх посадові о соби зобов' язані діяти лише на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни.

Згідно зі ст. 2 Кодексу адміністративного судочинс тва України у справах про оск арження рішень, дій чи бездія льності суб' єктів владних п овноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийнят і (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю України та Законами Украї ни, з використанням повноваж ення з метою, з якою це повнова ження надано, обґрунтовано, т обто з урахуванням усіх обст авин, що мають значення для пр ийняття рішення (вчинення ді ї), безсторонньо (неупереджен о), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівнос ті перед законом, запобігаюч и несправедливій дискриміна ції, пропорційно, зокрема з до триманням необхідного балан су між будь-якими несприятли вими наслідками для прав, сво бод та інтересів особи і ціля ми, на досягнення яких спрямо ване це рішення (дія), з урахув анням права особи на участь у процесі прийняття рішення, с воєчасно, тобто протягом роз умного строку.

Відповідно до ст. 14 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні» від 04.12.1990 № 509 -XII зі змінами та доповненнями (далі - Закон № 509), рішення, ді ї або бездіяльність органів державної податкової служби та їх посадових осіб можуть б ути оскаржені у встановленом у законом порядку.

Стаття 10 Закону № 509 визначає , що державні податкові інспе кції в районах, містах без рай онного поділу, районах у міст ах, міжрайонні та об' єднані спеціалізовані державні под аткові інспекції виконують, зокрема, такі функції: здійсн юють контроль за своєчасніст ю, достовірністю, повнотою на рахування та сплати податків та зборів; забезпечують облі к платників податків, інших п латежів, правильність обчисл ення і своєчасність надходже ння цих податків, платежів, а т акож здійснюють реєстрацію ф ізичних осіб - платників пода тків та інших обов' язкових платежів; контролюють своєча сність подання платниками по датків бухгалтерських звіті в і балансів, податкових декл арацій, розрахунків та інших документів, пов' язаних з об численням податків, інших пл атежів, а також перевіряють д остовірність цих документів щодо правильності визначенн я об' єктів оподаткування і обчислення податків, інших п латежів; аналізують причини і оцінюють дані про факти пор ушень податкового законодав ства; проводять перевірки фа ктів приховування і заниженн я сум податків та зборів (обов ' язкових платежів) у порядк у, встановленому цим Законом та іншими законами України т а інше.

Стаття 20 Податкового к одексу України визначає прав а органів державної податков ої служби. Відповідно до п. 20.1 ц ієї статті органи державної податкової служби, зокрема, м ають право:

20.1.1. запрошувати платників п одатків або їх представників для перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати податків та зборів, до тримання вимог іншого законо давства, здійснення контролю за дотриманням якого поклад ено на органи державної пода ткової служби. Письмові пові домлення про такі запрошення надсилаються в порядку, вста новленому статтею 42 цього Код ексу, не пізніше ніж за 10 кален дарних днів до дня запрошенн я рекомендованими листами, в яких зазначаються підстави запрошення, дата і час, на які запрошується платник податк ів (представник платника под атків);

20.1.3. одержувати безоплатно в ід платників податків, а тако ж від установ Національного банку України, комерційних б анків та інших фінансових ус танов довідки, у порядку вста новленому Законом України «П ро банки і банківську діяльн ість» та цим Кодексом, довідк и та/або копії документів про наявність банківських рахун ків, а на підставі рішення суд у - інформацію про обсяг та обі г коштів на рахунках, у тому чи слі про ненадходження у вста новлені терміни валютної вир учки від суб' єктів підприєм ницької діяльності;

20.1.4. проводити перевірки пла тників податків (крім Націон ального банку України) в поря дку, встановленому цим Кодек сом;

20.1.6. для здійснення функцій, в изначених податковим законо давством, отримувати безопла тно від платників податків, у тому числі благодійних та ін ших неприбуткових організац ій, у порядку, визначеному цим Кодексом, інформацію, довідк и, копії документів (засвідче ні підписом платника податкі в або його посадовою особою т а скріплені печаткою (за наяв ності) про фінансово-господа рську діяльність, отримувані доходи, видатки платників по датків та іншу інформацію, по в' язану з обчисленням та сп латою податків, дотриманням вимог іншого законодавства, здійснення контролю за яким покладено на органи державно ї податкової служби, а також ф інансову та статистичну звіт ність, в порядку та на підстав ах, визначених цим Кодексом.

Згідно п. 73.3 ст. 73 Податко вого кодексу України, органи державної податкової служби мають право звернутися до пл атників податків та інших су б' єктів інформаційних відн осин із письмовим запитом пр о подання інформації (вичерп ний перелік та підстави нада ння якої встановлено законом ), необхідної для виконання по кладених на органи державної податкової служби функцій, з авдань, та її документальног о підтвердження.

Такий запит підписується к ерівником (заступником керів ника) органу державної подат кової служби і повинен місти ти перелік інформації, яка за питується, та документів, що ї ї підтверджують, а також підс тави для надіслання запиту.

Письмовий запит про поданн я інформації надсилається пл атнику податків або іншим су б' єктам інформаційних відн осин за наявності хоча б одні єї з таких підстав:

1) за результатами аналізу п одаткової інформації, отрима ної в установленому законом порядку, виявлено факти, які с відчать про порушення платни ком податків податкового, ва лютного законодавства, закон одавства у сфері запобігання та протидії легалізації (від миванню) доходів, одержаних з лочинним шляхом, або фінансу ванню тероризму та іншого за конодавства, контроль за дот риманням якого покладено на органи державної податкової служби;

2) для визначення рівня звич айних цін на товари (роботи, по слуги) під час проведення пер евірок;

3) в інших випадках, визначен их цим Кодексом.

Запит вважається врученим , якщо його надіслано поштою л истом з повідомленням про вр учення за податковою адресою або надано під розписку плат нику податків або іншому суб ' єкту інформаційних віднос ин або його посадовій особі.

Платники податків та інші с уб' єкти інформаційних відн осин зобов' язані подавати і нформацію, визначену у запит і органу державної податково ї служби, та її документальне підтвердження протягом одно го місяця з дня, що настає за д нем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Коде ксом). У разі коли запит складе но з порушенням вимог, виклад ених в абзацах першому та дру гому цього пункту, платник по датків звільняється від обов ' язку надавати відповідь на такий запит.

Судом установлено та не зап еречується сторонами, що 01.03.2011 Д ПІ в Лутугинському районі Лу ганської області позивачеві було направлено запит за № 1346/1 5-012 (а.с. 39), в якому відповідач на п ідставі п. 73.3 ст. 73 Податкового к одексу України, на виконання наказу ДПА України від 18.04.08 № 266 « Про організацію взаємодії ор ганів державної податкової с лужби при проведенні перевір ок податкових декларацій з п одатку на додану вартість з у рахуванням інформації розши фровок податкових зобов' яз ань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів» проси ть надати пояснення та їх док ументальні підтвердження (ко пії прибуткових, податкових накладних, угоди, товарно-тра нспортні накладні, акти прий омки-передачі, копії платіжн их документів, які свідчать ф акт сплати за відвантажені т овари (роботи, послуги) та інші документи) правомірності фо рмування податкового кредит у по взаємовідносинах з ПП ОСОБА_3 та ПП ОСОБА_4 у гру дні 2010 року. Вказаний запит поз ивачем було отримано 01.03.2011, що п ідтверджується матеріалами справи та не заперечується п озивачем. Позивач також підт вердив, що не надав пояснень т а їх документального підтвер дження протягом десяти робоч их днів з дня отримання запит у.

Проаналізувавши нада ні докази в їх сукупності, суд приходить до висновку про пр авомірність дій відповідача та безпідставність вимог по зивача. Судом установлено, що 24.02.2011 на адресу відповідача над ійшла термінова телеграма ДП А в Луганській області про те , що за результатами аналізу с истеми співставлення податк ового кредиту та зобов' язан ь виявлено 20 підприємств ймов ірних «податкових ям», якими сформовано 50,9 млн. грн. сумнівн ого податкового кредиту. Вка заною телеграмою органи держ авної податкової служби було зобов' язано терміново забе зпечити відпрацювання підпр иємств - ймовірних «податко вих ям», «транзитерів» та «ви годонабувачів». Серед перелі ку вказаних підприємств було підприємство позивача - ТО В «Лутугинська будівельна ді льниця № 3».

Крім того, в судовому з асіданні було оглянуто витяг з Єдиного державного реєстр у підприємств, організацій, у станов України, згідно якого 13.04.2011 до ЄДРПОУ внесено запис п ро відсутність ТОВ «Лутугинс ька будівельна дільниця № 3» з а юридичною адресою. Таким чи ном, суд вважає встановленим факт відсутності підприємст ва позивача за юридичною адр есою, на що посилався предста вник відповідача.

Незважаючи на те, що в запиті органу державної пода ткової служби не зазначено п ідстави для надіслання вказа ного запиту, вказана обстави на не можу бути підставою для скасування наказу про прове дення позапланової документ альної невиїзної перевірки, оскільки підстави для призна чення перевірки у відповідач а були з огляду на вищенаведе не.

Згідно п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України, органи держ авної податкової служби мают ь право проводити камеральні , документальні (планові або п озапланові; виїзні або невиї зні) та фактичні перевірки.

П.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового ко дексу України визначено, що д окументальною перевіркою вв ажається перевірка, предмето м якої є своєчасність, достов ірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та збо рів, а також дотримання валют ного та іншого законодавства , контроль за дотриманням яко го покладено на контролюючі органи, дотримання роботодав цем законодавства щодо уклад ення трудового договору, офо рмлення трудових відносин з працівниками (найманими особ ами) та яка проводиться на під ставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, ста тистичної та іншої звітності , регістрів податкового та бу хгалтерського обліку, веденн я яких передбачено законом, п ервинних документів, які вик ористовуються в бухгалтерсь кому та податковому обліку і пов' язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, в иконанням вимог іншого закон одавства, контроль за дотрим анням якого покладено на орг ани державної податкової слу жби, а також отриманих в устан овленому законодавством пор ядку органом державної подат кової служби документів та п одаткової інформації, у тому числі за результатами перев ірок інших платників податкі в.

Документальна планова пер евірка проводиться відповід но до плану-графіка перевіро к.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу держав ної податкової служби і пров одиться за наявності хоча б о днієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Документальною виїзною пе ревіркою вважається перевір ка, яка проводиться за місцез находженням платника податк ів чи місцем розташування об ' єкта права власності, стос овно якого проводиться така перевірка.

Документальною невиїзною перевіркою вважається перев ірка, яка проводиться в примі щенні органу державної подат кової служби.

Ст. 78 Податкового кодексу Ук раїни визначає порядок прове дення документальних позапл анових перевірок.

П. 78.1 цієї статті передбачено , що документальна позаплано ва виїзна перевірка здійснює ться за наявності хоча б одні єї з таких обставин:

78.1.1. за наслідками перевірок інших платників податків аб о отримання податкової інфор мації виявлено факти, що свід чать про можливі порушення п латником податків податково го, валютного та іншого закон одавства, контроль за дотрим анням якого покладено на орг ани державної податкової слу жби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх доку ментальні підтвердження на о бов' язковий письмовий запи т органу державної податково ї служби протягом 10 робочих дн ів з дня отримання запиту.

Згідно п. 78.4 ст. 78 Податко вого кодексу України, про про ведення документальної поза планової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке о формлюється наказом.

Право на проведення докуме нтальної позапланової перев ірки платника податків надає ться лише у випадку, коли йому до початку проведення зазна ченої перевірки вручено під розписку копію наказу про пр оведення документальної поз апланової перевірки.

П. 79.1 ст. 79 Податкового кодексу України визначено, що докуме нтальна невиїзна перевірка з дійснюється у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення п ро її проведення та за наявно сті обставин для проведення документальної перевірки, ви значених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна неви їзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у під пункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цьо го Кодексу документів та дан их, наданих платником податк ів у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інш ий спосіб, передбачений зако ном.

Відповідно до п. 79.2 ст. 79 Податкового кодексу України документальна позапланова н евиїзна перевірка проводить ся посадовими особами органу державної податкової служби виключно на підставі рішенн я керівника органу державної податкової служби, оформлен ого наказом, та за умови надіс лання платнику податків реко мендованим листом із повідом ленням про вручення або вруч ення йому чи його уповноваже ному представнику під розпис ку копії наказу про проведен ня документальної позаплано вої невиїзної перевірки та п исьмового повідомлення про д ату початку та місце проведе ння такої перевірки.

Присутність платників под атків під час проведення док ументальних невиїзних перев ірок не обов' язкова (п. 79.3 ст. 79 Податкового кодексу України ).

05.04.2011 начальником ДПІ в Лутугинському районі Луганс ької області винесено наказ за № 119 «Про проведення докуме нтальної позапланової невиї зної перевірки ТОВ «Лутугинс ька будівельна дільниця № 3» к од за ЄДРПОУ 24199495 за період з 01.12.10 по 31.12.10» (а.с. 22). Позивач був повід омлений про проведення докум ентальної позапланової неви їзної перевірки повідомленн ям від 05.04.2011 за № 2565-23, яке було отри мане позивачем 05.04.2011 разом із на казом від 05.04.2011 № 119, що підтвердж ується підписом директора ТО В «Лутугинська будівельна ді льниця № 3» Мірошніченко О.П . На підставі вказаного нак азу відповідачем було провед ено позапланову невиїзну док ументальну перевірку ТОВ «Лу тугинська будівельна дільни ця № 3», за результатами якої с кладено акт від 12.04.2011 № 63/2301/24199495 (а.с. 23-38).

З огляду на наведене, с уд вважає, що оскаржуваний на каз та дії ДПІ в Лутугинськом у районі Луганської області відповідають критеріям, визн аченим ст. 2 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, а тому підстав для визнання вказаного наказу протиправн им та його скасування, а також визнання дій відповідача не правомірними та визнання від сутності права на проведення позапланової невиїзної доку ментальної перевірки немає.

Доводи позивача про т е, що лист ДПІ в м. Красний Луч Л уганської області від 28.03.2011 № 2355/ 7/261217 не відповідає вимогам зак ону, суд не приймає до уваги, о скільки вказаний лист не був підставою для видання оскар жуваного наказу від 05.04.2011 № 119 та у подальшому - для проведен ня перевірки.

З приводу посилання п озивача на те, що в запиті міст иться посилання на наказ ДПА України від 18.04.08 № 266 «Про органі зацію взаємодії органів держ авної податкової служби при проведенні перевірок податк ових декларацій з податку на додану вартість з урахуванн ям інформації розшифровок по даткових зобов' язань та под аткового кредиту з податку н а додану вартість у розрізі к онтрагентів», що не був зареє стрований у Міністерстві юст иції України, суд зазначає, що ця обставина не змінює зміст у запиту, направленого в поря дку ст. 73 Податкового кодексу України.

Таким чином, доводи позивач а не знайшли свого підтвердж ення в судовому засіданні, а т ому підстав для задоволення позову не вбачається.

Оскільки суд прийшов до висновку про необґрунтов аність позовних вимог, то під став для відшкодування судов их витрат немає.

На підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу а дміністративного судочинст ва України в судовому засіда нні 23.05.2011 проголошено вступну т а резолютивну частини постан ови. Виготовлення постанови у повному обсязі відкладено на 27.05.2011, про що повідомлено сто ронам після проголошення вст упної та резолютивної частин и постанови в судовому засід анні з урахуванням вимог ч. 4 с т. 167 Кодексу адміністративног о судочинства України.

Керуючись ст. ст. 11, 71, 94, 159-163 Кодек су адміністративного судочи нства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні позовних вим ог Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Лутугинськ а будівельна дільниця № 3» до Д ержавної податкової інспекц ії в Лутугинському районі Лу ганської області про визнанн я протиправним та скасування наказу, визнання неправомір ними дій та відсутності прав а на проведення документальн ої позапланової невиїзної пе ревірки відмовити за необґру нтованістю.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Постанову складено в повно му обсязі 27 травня 2011 року.

У задоволенні позовн их вимог Товариства з обмеже ною відповідальністю «Лутуг инська будівельна дільниця № 3»до Державної податкової ін спекції в Лутугинському райо ні Луганської області про ви знання протиправним та скасу вання наказу, визнання непра вомірними дій та відсутності права на проведення докумен тальної позапланової невиїз ної перевірки відмовити за н еобґрунтованістю.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Постанову складено в повно му обсязі 27 травня 2011 року.

Суддя І.О. Свергун

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.05.2011
Оприлюднено08.06.2011
Номер документу16037597
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3380/11/1270

Ухвала від 17.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 17.06.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 23.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 26.10.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 25.08.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Постанова від 15.07.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Арабей Т.Г.

Постанова від 23.05.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні