Ухвала
від 03.02.2011 по справі 2а-8147/09/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа №  2а-8147/09/2570

 

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ

03 лютого 2011 р.                                                                                    м. Чернігів

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі

головуючого судді                                                                       Ткаченко О.Є.,

за участю          секретаря                                                                      Маруфенко О.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду заяву управління агропромислового розвитку Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області про відстрочення виконання постанови Чернігівського окружного адміністративного суду від 21 квітня 2009 року у справі № 2а-8147/09/2570 за адміністративним позовом Чернігівського районного центру зайнятості – робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до управління агропромислового розвитку Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області про стягнення штрафу,

В С Т А Н О В И В :

Управління агропромислового розвитку Чернігівської районної державноїадміністрації Чернігівської області звернулось до суду з заявою про відстрочку виконання постанови суду, в якій просять відстрочити виконання постанови Чернігівського окружного адміністративного суду від 21.04.2009 року строком на 5 місяців до 01 липня 2011 року. Свою заяву мотивують тим, що затверджено тимчасовим кошторисом видатків на І квартал 2011 рік (аркуш справи  № 119), який передбачає видатки на оплату штрафу лише 175 грн. Постійний кошторис на 2011 року затверджується в кінці кварталу, після затвердження якого будуть подаватися пропозиції щодо внесення змін до загального фонду державного бюджету.

В судовому засіданні представник позивача зазначив, що сума боргу становить 9600,00 грн. у зв’язку з частковою сплатою боргу, про що свідчить відповідне платіжне доручення № 339 від 13 грудня 2010 року. Представник заявника підтримав заяву та просив її задовольнити, обґрунтовуючи тим, що з метою вирішення питання про погашення штрафу у сумі 9600,00 грн.  Чернігівська районна державна адміністрація Чернігівської області, оскільки управління агропромислового розвитку є її структурним підрозділом, звернулась з листом від 11 січня 2011 року до фінансового управління Чернігівської районної державної адміністрації про потребу в бюджетних коштах на 2011 рік, в якому закладено решту суми 9600,00 грн. для оплати штрафу. Власних надходжень управління агропромислового розвитку, як бюджетна організація, для погашення штрафних санкцій не має. Закон України «Про державний бюджет на 2011 рік» прийнято 23 грудня 2010 року, але бюджетні кошти ще не розподілено. Таким чином, отримання коштів для погашення штрафних санкцій вимагає певного часу.

Представник Чернігівського районного центру зайнятості –робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в судове засідання не з’явився, подав заяву про розгляд справи за його відсутності, в якій просив відмовити у задоволенні відстрочки.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представника заявника, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується заява, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для її розгляду, суд вважає, що заява підлягає задоволенню з наступних підстав.

Постановою суду від 21.04.2009 року, яка набрала законної сили, адміністративний позов Чернігівського районного центру зайнятості –робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до управління агропромислового розвитку Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області про стягнення штрафу задоволено в повному обсязі та стягнуто з відповідача 21467,01 грн.

Підрозділом примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Чернігівській області відкрито виконавче провадження, про що винесено постанову про відкриття виконавчого провадження від 02.10.2009 року.

04.11.2009 року підрозділом примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Чернігівській області винесено постанову про відкладення провадження виконавчих дій.

02 листопада 2010 року підрозділом примусового виконання рішень відділу державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Чернігівській області надіслано постанову про поновлення виконавчого провадження виконавчих дій з № ВП 15053044 про стягнення боргу в сумі 21467 грн. 01 коп.

Згідно ст. 3 Бюджетного кодексу України фінансування державних установ організацій може бути здійснено після прийняття бюджету та розподілу грошей між утримувачем бюджетних коштів.

11 січня 2011 року відповідачем до фінансового управління Чернігівської районної державної адміністрації було направлено лист про потребу у бюджетних коштах на 2011 рік, в якому закладено решту суми 9600,00 грн. для оплати штрафу. Данні кошти повинні надійти протягом першого півріччя 2011 року.

Відповідно Закону України «Про державний бюджет України на 2011 рік» № 2857 – УІ прийнято 23 грудня 2010 року, але бюджетні кошти ще не розподілено. Згідно тимчасового кошторису на 2011 рік 02573 управління агропромислового розвитку Чернігівської районної державної адміністрації на І квартал стаття видатків на оплату штрафів передбачена лише 175 грн.

Отже, власних надходжень управління агропромислового розвитку, як бюджетна організація, для погашення штрафних санкцій не має.

Відповідно до статті 33 Закону України “Про виконавче провадження” за наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, державний виконавець за власною ініціативою або за заявою сторін, а також самі сторони мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про відстрочку або розстрочку виконання, а також про встановлення чи зміну способу і порядку виконання.

Згідно із статтею 263 Кодексу адміністративного судочинства України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду, що видав виконавчий лист, із поданням, а сторона виконавчого провадження –із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.

Враховуючи вищевикладене, наведені заявником обставини ускладнюють виконання постанови Чернігівського окружного адміністративного суду від 21.04.2009 року, тому заяву управління агропромислового розвитку Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області необхідно задовольнити.

Керуючись ст.ст. 122, 158 - 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В :

Заяву управління агропромислового розвитку Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області про відстрочку виконання постанови Чернігівського окружного адміністративного суду від 21 квітня 2009 року у справі № 2а-8147/09/2570 за адміністративним позовом Чернігівського районного центру зайнятості –робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до управління агропромислового розвитку Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області про стягнення штрафу в сумі 9600, 00 грн. задовольнити.

Відстрочити виконання постанови Чернігівського окружного адміністративного суду від 21.04.2009 року № 2а-8147/09/2570 до 01 липня 2011 року.

Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом п’яти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує ухвалу, за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                                                                    Ткаченко О.Є.

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.02.2011
Оприлюднено17.06.2011
Номер документу16090762
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8147/09/2570

Ухвала від 02.06.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

Ухвала від 03.02.2011

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Ткаченко О.Є.

Постанова від 21.04.2009

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

О.Є. Ткаченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні