Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІ ЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а -13679/10/8/0170
20.04.11 м. Севастополь
Севастопольсь кий апеляційний адміністрат ивний суд у складі колегії су ддів:
головуючого судді Куч ерука О.В.,
суддів Курапової З.І. ,
Щепанської О.А.
секретар судового засід ання Прохорова Е.В.
за участю сторін:
представника позивача - Станько С.А.,
представника відповідача - Калінчук К.В.,
розглянувши апеляційну ск аргу Державної податково ї інспекції в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим н а постанову Окружного адміні стративного суду Автономно ї Республіки Крим (суддя Кушн ова А.О.) від 01.12.2010 року у справі № 2а-13679/10/8/0170
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Євродомстрой НТ-777" (вул. Меліт опольська, 28, м. Сімферополь, Ав тономна Республіка Крим, 95018)
до Державної податково ї інспекції в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим ( вул. Мате Залки, 1/9, м. Сімферопо ль, Автономна Республіка Кри м, 95053)
про визнання акту про анул ювання реєстрації позивача я к платника ПДВ незаконним та його скасування,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного ад міністративного суду Автоно мної Республіки Крим від 01.12.2010 р оку позов задоволено повніст ю: визнано протиправним та ск асовано рішення Державної по даткової інспекції в м. Сімфе рополі Автономної Республік и Крим (далі - ДПІ в м. Сімферопо лі) від 16.04.2010 року про анулюванн я реєстрації Товариства з об меженою відповідальністю "Єв родомстрой НТ-777" (далі - ТОВ "Євр одомстрой НТ-777") платником под атку на додану вартість, яке о формлено актом №316/15-2 від 16.04.2010 рок у; стягнуто з Державного бюдж ету України на користь ТОВ "Єв родомстрой НТ-777" судовий збір у розмірі 03,40 грн.
Не погодившись з зазначен ою постановою суду, ДПІ в м. Сі мферополі звернулась з апеля ційною скаргою, в якій просит ь скасувати постанову Окружн ого адміністративного суду Автономної Республіки Крим в ід 01.12.2010 року та прийняти нову п останову.
Доводи апеляційної скарг и мотивовані тим, що оскаржув ана постанова прийнята з пор ушенням норм матеріального т а процесуального права, при н еповному з'ясуванні обставин , що мають значення для справи .
У судовому засіданні предс тавник відповідача підтрима в апеляційну скаргу, просив ї ї задовольнити по мотивам, ви кладеним у ній.
Представник позивача запе речував проти задоволення ап еляційної скарги, просив в її задоволенні відмовити, вваж ає рішення суду першої інста нції законним та обґрунтован им.
Розглянувши сп раву в порядку ст.ст. 195, 196 Кодекс у адміністративного судочин ства України, колегія суддів , обговоривши доводи апеляці йної скарги, перевіривши пра вову оцінку обставин у справ і та повноту їх встановлення , дослідивши правильність за стосування судом першої інст анції норм матеріального та процесуального права, вважає , що апеляційна скарга не п ідлягає задоволенню з нас тупних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 59 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно бути законни м та обґрунтованим.
Судом першої інстан ції встановлено, що ТОВ "Єврод омстрой НТ-777" зареєстровано у якості юридичної особи 30.07.2008 ро ку виконавчим комітетом Сімф еропольської міської ради, щ о підтверджується свідоцтво м про державну реєстрацію юр идичної особи серії А01 №145191, іде нтифікаційний код юридичної особи 36071034 (а.с.17) та довідкою Гол овного управління статистик и в АРК з Єдиного державного р еєстру підприємств та органі зацій України серії АА № 007349 ві д 01.08.2008 року (а.с.18) та із вищенавед ених документів вбачається, що юридична особа знаходитьс я за адресою: м. Сімферополь, З алізничний р-н, вул. Мелітопол ьська, 28.
Також місцезнаходжен ня позивача підтверджується витягом із Єдиного державно го реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців с таном на 01.12.2010 року щодо юридичн ої особи ТОВ "Євродомстрой НТ -777", який знаходиться за адресо ю: м. Сімферополь, Залізничний район, вул. Мелітопольська, 28 (а .с.43).
ТОВ "Євродомстрой НТ -777" було взято на облік як платн ик податків у ДПІ в м. Сімфероп олі 31.07.2008 року за № 39081, що підтверд жується відповідною довідк ою від 31.07.2008р. № 39081/1933/29-0, де зазначен о місцезнаходження юридично ї особи: м. Сімферополь, вул. Ме літопольська, 28. (а.с.30).
Крім того, судом встан овлено, що позивач з 15.09.2009 року є платником податку на додану вартість, що підтверджуєтьс я Свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану в артість №100244846 від 15.09.2009 року, вида ним ДПІ в м. Сімферополі (а.с.31), д е у графі "адреса платника" заз начено: м. Сімферополь, вул. Ме літопольська, 28. (а.с.31).
16.04.2010 року ДПІ в м. Сімфер ополі прийняла рішення про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь, яке оформлено актом N316/15-2 (а.с.36 -37), відповідно до якого анулюв ала реєстрацію платника пода тку на додану вартість ТОВ "Єв родомстрой НТ-777" відповідно д о п.п. "ґ" п. 9.8 ст. 9 Закону України " Про податок на додану вартіс ть", за порушення Закону Укра їни від 15.05.2003 року №755 - ІV "Про дер жавну реєстрацію юридичних о сіб та фізичних осіб- підпри ємців" (із змінами та доповнен нями), п. 5,14,16 Положення про Реєст р платників податку на додан у вартість (із змінами та допо вненнями), затвердженого нак азом ДПА України № 79 від 01.03.2000 рок у, Порядку обліку платників п одатків і зборів, затверджен ого наказом ДПА України № 80 ві д 19.02.1998 року, а саме порушення по зивачем вимог стосовно поряд ку реєстрації суб'єктів госп одарювання, яке полягає у від сутності позивача за юридичн ою адресою.
Не погоджуючись із пр ийнятим рішенням про анулю вання реєстрації платника п одатку на додану вартість, оф ормленим актом № 316/15-2 від 16.04.2010 ро ку, позивач звернувся до суду за захистом своїх порушених прав, свобод та інтересів.
Як вбачається з матер іалів справи, відповідач, при йнявши рішення про анулюванн я реєстрації платника податк у на додану вартість, в акті ві д 16.04.2010 року зазначив, що ТОВ "Єв родомстрой НТ-777" подає податк ові декларації з податку на д одану вартість протягом пері оду з вересня 2009 року до лютого 2010 року з показниками, які свід чать про наявність оподатков уваних поставок; має за остан ні дванадцять календарних мі сяців обсяги оподатковувани х операцій у сумі 230248 грн.; на мом ент складання акту Товариств о не має податкової заборгов аності з ПДВ; факт відсутност і чи неможливості установити місцезнаходження підтвердж ено за даними податкової міл іції повідомленням № 1176 від 07.10.0 9р. Документами, які підтвердж ують наявність підстав для а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь, відповідач зазначив акт пе ревірки достовірності юриди чної адреси № 6116/26-34 від 07.10.2009 року т а доповідну записку (без зазн ачення даних про її складанн я) (а.с.36).
Закон України "Про по даток на додану вартість" № 168/97 -ВР від 03.04.1997 року (із змінами та д оповненнями в редакції на мо мент прийняття рішення від 16.0 4.2010 року, далі Закон №168) визн ачає платників податку на д одану вартість, об'єкти, базу т а ставки оподаткування, пере лік оподатковуваних та звіль нених від оподаткування опер ацій, особливості оподаткува ння експортних та імпортних операцій, поняття податкової накладної, порядок обліку, звітування та внесення под атку до бюджету.
Відповідно до п.п. "а" п. 2.1. ст. 2 Закону № 168 платником под атку є будь-яка особа, яка здій снює або планує здійснювати господарську діяльність та р еєструється за своїм доброві льним рішенням як платник ць ого податку.
Ст. 9 Закону № 168 закріпл ений порядок реєстрації осіб як платників податку на дода ну вартість, де у п. 9.8 Закону ви значені випадки анулювання р еєстрації.
Відповідно до пп. "ґ" п. 9 .8 ст. 9 Закону України "Про подат ок на додану вартість" встано влено, що реєстрація особи як платника податку на додану в артість діє до дати її анулюв ання, яка відбувається у випа дку, якщо особа, зареєстрован а як платник податку, не надає податковому органу декларац ії з цього податку протягом д ванадцяти послідовних подат кових місяців або подає таку декларацію (податковий розр ахунок), яка (який) свідчить пр о відсутність оподатковуван их поставок протягом такого періоду, а також у випадках, ви значених законодавством сто совно порядку реєстрації суб 'єктів господарювання.
Згідно з вимогами ст. 9 3 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридично ї особи є адреса її органу або особи, які відповідно до уста новчих документів юридичної особи або закону виступають від її імені.
Відповідно до ст. 1 Зак ону України "Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб- підприємців" N 755 -IV від 15.05.2003 року із змінами та до повненнями, місцезнаходженн я юридичної особи - це адреса о ргану або особи, які відповід но до установчих документів юридичної особи чи закону ви ступають від її імені (далі - в иконавчий орган).
В свою чергу Законом У країни "Про державну реєстра цію юридичних осіб та фізичн их осіб- підприємців" закріп лений порядок державної реєс трації юридичних осіб, відпо відно до якого юридична особ а повинна повідомити про змі ну її місцезнаходження.
Згідно з п. 5 ст. 17 Закону "Про державну реєстрацію юри дичних осіб та фізичних осіб - підприємців" в Єдиному дер жавному реєстрі містяться та кож відомості про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням, про відсутніст ь підтвердження відомостей п ро юридичну особу, а також від омості про зарезервовані най менування юридичних осіб.
Статтею 19 вказаного За кону закріплений порядок вне сення змін до відомостей про юридичну особу, які містятьс я в Єдиному державному реєст рі.
З положень пункту 12 вк азаної норми вбачається, що у разі надходження державному реєстратору від органу держ авної податкової служби пові домлення встановленого зраз ка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженн ям державний реєстратор зобо в'язаний надіслати рекомендо ваним листом протягом п'яти р обочих днів з дати надходжен ня зазначеного повідомлення юридичній особі повідомленн я щодо необхідності подання державному реєстратору реєс траційної картки. У разі непо дання юридичною особою протя гом місяця з дати надходженн я їй відповідного повідомлен ня реєстраційної картки про підтвердження відомостей пр о юридичну особу державний р еєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру з апис про відсутність підтвер дження зазначених відомосте й.
У разі неподання юрид ичною особою протягом місяця з дати надходження їй відпов ідного повідомлення реєстра ційної картки про підтвердже ння відомостей про юридичну особу державний реєстратор п овинен внести до Єдиного дер жавного реєстру запис про ві дсутність підтвердження заз начених відомостей. Якщо дер жавному реєстратору поверну то рекомендованого листа з в ідміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної ос оби за зазначеною адресою, де ржавний реєстратор повинен в нести до Єдиного державного реєстру запис про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням (п. 14 ст. 19 Закону "П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців").
Наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 19.02.1998 року № 80, зареєстров аним в Міністерстві юстиції України 16.03.1998 року за N172/2612 затвер джений Порядок обліку платни ків податків, зборів (обов'язк ових платежів) (далі - Порядо к № 80).
Згідно з п. 11.2. Порядку № 80, підрозділи органу державно ї податкової служби: стосовн о платників податків, якими н е подано в зазначені терміни звіти, декларації, у порядку, передбаченому законодавств ом, самостійно визначають су му податкового зобов'язання, проводять роботу з узгоджен ня податкового зобов'язання та інші заходи; стосовно плат ників податків, які мають под атковий борг, у порядку, перед баченому законодавством, зді йснюють заходи із скорочення податкового боргу з викорис танням права податкової заст ави, адміністративного арешт у активів, стягнення та інші з аходи.
У рамках проведення ц их заходів, а також при призна ченні чи проведенні документ альної перевірки платника по датків чи при виконанні інши х службових обов'язків праці вниками органів державної по даткової служби здійснюєтьс я або може здійснюватись пер евірка місцезнаходження (міс ця проживання) платника пода тків. За наслідками перевірк и складається акт перевірки місцезнаходження платника п одатків. Якщо встановлено ві дсутність платника податків за його місцезнаходженням (м ісцем проживання), то проводи ться робота із з'ясування фак тичного місця розташування ( місцезнаходження) платника п одатків, відповідальних та а філійованих осіб. Якщо підро зділами податкової міліції п ідтверджено відсутність за м ісцезнаходженням юридичної особи, яка включена до Єдиног о державного реєстру, то підр озділи з обліку платників по датків до відповідного держа вного реєстратора (органу де ржавної реєстрації) надсилаю ть повідомлення про відсутні сть юридичної особи за місце знаходженням за формою N 18-ОПП (додаток 17), як це передбачено п . 11.5 Порядку обліку.
Так, відповідачем в об ґрунтування заперечень прот и позову надані такі докумен ти, які за твердженням відпов ідача свідчать про відсутні сть позивача за адресою місц езнаходження юридичної особ и:
- повідомлення ДПІ в м. Сімферополі про відсутність юридичної особи за місцезна ходженням № 1176 від 07.10.2009 року за ф ормою № 18-ОПП (а.с. 39);
- доповідна записка з аступника начальника інспек ції на адресу начальника ДПІ в м.Сімферополі (без зазначен ня дати про її складання та ре єстрації) (а.с.38) ;
- довідка відділу пода ткової міліції ДПІ в м. Сімфер ополі про встановлення факти чного місцезнаходження плат ника податків № 6116/26-34 від 07.10.2009 рок у (а.с.40).
В матеріалах справи н аявні відомості із Єдиного д ержавного реєстру щодо юриди чної особи ТОВ "Євродомстрой НТ-777" станом на 01.12.2010 року, де у гр афі "місцезнаходження" зазна чено: 95018, АРК, Сімферополь, Залі зничний район, вул. Мелітопол ьська, будинок 28 (а.с.43) та у надан их відомостях не зазначено п ро відсутність юридичної осо би за її місцезнаходженням. О тже доказів зміни місцезнахо дження позивача як юридичної особи на дату складання акту 16.04.2010 року в ЄДР відповідачем н е надано.
Наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 01.03.2000 року N 79, зареєстров аним в Міністерстві юстиції України 03.04.2000 року за N 208/4429, затвер джене Положення про реєстрац ію платників податку на дода ну вартість (далі - Положенн я № 79), відповідно до п. 1.1. якого н им визначається порядок реєс трації платників податку на додану вартість; анулювання реєстрації платників податк у на додану вартість; ведення реєстру платників податку н а додану вартість (далі - Реєст р); присвоєння індивідуально го податкового номера пл атника податку на додану вар тість; оприлюднення даних з Р еєстру; перереєстрації платн иків податку на додану варті сть та заміни свідоцтв про ре єстрацію платників податку н а додану вартість; ведення до кументації при реєстрації, анулюванні реєстрації платн иків податку на додану варті сть; засвідчення копій свідо цтв про реєстрацію платникі в податку на додану вартість .
П.п. "ґ" п. 25 Положення № 79, я кий за змістом є ідентичним п п. "ґ" п. 9.8 ст. 9 Закону України "Про податок на додану вартість" в становлено, що реєстрація ді є до дати її анулювання, яка ві дбувається у випадках, визна чених пунктом 9.8 статті 9 Закон у, у тому числі якщо особа, зар еєстрована як платник податк у, не надає податковому орган у декларації з цього податку протягом дванадцяти послідо вних податкових місяців або подає таку декларацію (подат ковий розрахунок), яка (який) с відчить про відсутність опод атковуваних поставок протяг ом такого періоду, а також у ви падках, визначених законодав ством стосовно порядку реєст рації суб'єктів господарюван ня.
У відповідності до п.п . 25.2.2 Положення № 79 рішення про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь за ініціативою податкового органу оформляється актом п ро анулювання реєстрації пла тника податку на додану варт ість за формою N 6-ПДВ (додаток 5) . Такий акт складається у двох примірниках комісією, утвор еною відповідно до розпорядж ення керівника податкового о ргану, та затверджується кер івником (заступником керівни ка) податкового органу. В акті про анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість обов'язково вказуєтьс я підстава для такого анулюв ання з посиланням на відпові дні норми Закону. Дата затвер дження акта про анулювання р еєстрації платника податку н а додану вартість вважається днем прийняття такого рішен ня.
П. 25.2.1 Положення № 79 про р еєстрацію платників податку на додану вартість встановл ює, що органи державної подат кової служби здійснюють пост ійний моніторинг платників п одатку на додану вартість, як і включені до Реєстру, та прий мають рішення про анулювання реєстрації відповідних плат ників податку на додану варт ість у разі існування підста в, визначених у п.п. "б"- "ґ" п. 25 цьог о Положення. Такі рішення мож уть бути прийняті за наявнос ті відповідних підтвердних д окументів (відомостей), у тому числі:
- повідомлення держав ного реєстратора, відомостей з Єдиного державного реєстр у, відомостей з ЄДРПОУ чи інши х державних реєстрів, якими п ідтверджується припинення (л іквідація) юридичної особи, п рипинення підприємницької д іяльності фізичної особи - пі дприємця, представництва нер езидента (підстава - п.п. "ґ" п. 9.8 с т. 9 Закону);
- судового рішення, пов ідомлення державного реєстр атора, відомостей з Єдиного д ержавного реєстру щодо скасу вання державної реєстрації п латника податку або визнання недійсними змін до установч их документів (підстава - п.п. "ґ " п. 9.8 ст. 9 Закону).
З вищезазначеного пе реліку вбачається, що тільки наявність зазначених докуме нтів може бути підставою для прийняття рішення для анулю вання реєстрації платника по датку на додану вартість у ра зі порушення платником ПДВ в имог законодавства про реєст рацію суб'єктів господарюван ня.
В переліку підтвердж уючих документів (відомостей ) відсутні повідомлення держ авного реєстратора, відомост і з Єдиного державного реєст ру, відомості з ЄДРПОУ чи інши х державних реєстрів, якими п ідтверджується припинення (л іквідація) юридичної особи, н а підставі якого можливо зро бити висновок про відсутніст ь особи за адресою місцезнах одження.
З положень вказаних в ище норм вбачається, що подат ковий орган має право анулюв ати реєстрацію платника пода тку на додану вартість юриди чної особи тільки у випадках , визначених в законодавстві , тоді як в законодавчих актах відсутня норма, що дозволяє о рганам ДПС здійснювати анулю вання платника ПДВ у зв' язк у з незнаходженням юридично ї особи за місцем реєстрації або у зв' язку з внесенням до ЄДР відомостей про зміну міс цезнаходження платника ПДВ.
Акт ДПІ в м. Сімферопол і № 316/15-2, затверджений 16.04.2010 року н е містить посилань на наявні сть запису в ЄДР про державну реєстрацію припинення юриди чної особи ТОВ "Євродомстрой НТ-777".
Відповідачем, в поряд ку ч. 2 ст. 71 КАС України, також не надано належних доказів ная вності в ЄДР запису про держа вну реєстрацію припинення юр идичної особи.
Отже, на момент склада ння акту №316/15-2 та прийняття 16.04.2010 року відповідачем рішення пр о анулювання реєстрації пози вача платником ПДВ, відповід ач не керувався даними Єдино го державного реєстру та не з ' ясував обставини щодо держ авної реєстрації припинення юридичної особи, а також про в ідсутність юридичної особи з а її місцезнаходженням, що сп ростовує викладені в акті ві домості відповідача про відс утність платника за адресою місцезнаходження.
В матеріалах справи в ідсутні докази того, що на мом ент прийняття відповідачем р ішення про анулювання реєстр ації позивача платником ПДВ в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про від сутність юридичної особи ТОВ "Євродомстрой НТ-777" за її місце знаходженням або про відсутн ість підтвердження відомост ей про дану юридичну особу.
Отже, суд першої інст анції дійшов правильного вис новку, що, вказуючи на п.п. "ґ" п. 9.8 ст. 9 Закону України "Про под аток на додану вартість", як пі дставу для анулювання реєстр ації позивача платником пода тку на додану вартість, відпо відач діяв необґрунтовано, б ез урахування фактичних обст авин, що мають значення для пр ийняття рішення.
В матеріалах справи в ідсутні докази направлення п ідрозділам податкової міліц ії запиту на встановлення мі сцезнаходження (місця прожив ання) платника податків за фо рмою, що затверджується цент ральним органом державної по даткової служби, та доказів в несення такого запиту до Реє стру юридичних осіб.
Судом встановлено, що запис в Єдиний державний реє стр про відсутність підтверд ження реєстраційних відомос тей, а також про відсутність Т ОВ "Євродомстрой НТ-777" за його м ісцезнаходженням державним реєстратором не вносився, пр о що свідчить Витяг з Єдиного державного реєстру юридични х осіб і фізичних осіб- підп риємців станом на 01.12.2010 року.
З аналізу вищезазнач ених норм вбачається, що зако нодавець чітко передбачає по рядок анулювання та необхідн ість наявності підтверджуюч их документів, які є підставо ю для проведення анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, складени х з дотриманням вимог законо давства.
Отже, на момент склада ння акту №316/15-2 та прийняття 16.04.2010 року відповідачем рішення пр о анулювання реєстрації пози вача платником ПДВ, відповід ач не керувався даними Єдино го державного реєстру.
Суд також зазначає, що позивачем надано докази тог о, що він не змінював адресу м ісцезнаходження, зазначену у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців, що підтверд жується витягом з Єдиного де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців станом на 01.12.2010 року в граф і "місцезнаходження", де зазна чено адреса: 95018, АР Крим, Сімфер ополь, Залізничний район, вул . Мелітопольська, будинок 28 (а.с . 43-44).
Матеріалами справи підтверджено, що вже після ск ладення акту N 316/15-2 від 16.04.2010 року Д ПІ в м. Сімферополі здійснюва ла листування з позивачем, на дсилаючи листи за адресою: м. С імферополь, вул. Мелітопольс ька, 28, та отримувала відповід і від платника податку.
На підставі викладен ого, висновок суду першої інс танції про задоволення позов у є правомірним.
Правова оцінка, яку су д першої інстанції дав обста винам справи, не суперечить в имогам процесуального і мате ріального права, а доводи апе ляційної скарги щодо їх непр авильного застосування є нео бґрунтованими.
Судове рішення є зако нним і обґрунтованим та не мо же бути скасовано з підстав, щ о наведені в апеляційній ска рзі.
Все вищеперелічене д ає судовій колегії право для висновку, що апеляційна скар га підлягає залишенню без за доволення, а постанова суду п ершої інстанції - без змін.
Керуючись ч. 3 ст. 24, ст.ст. 160, 167, ч. 1 ст. 195, п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200, п. 1 ч. 1 ст. 205, ст.ст. 206, 212, 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд
УХВАЛИВ:
1. Апеляційну с каргу Державної податкової і нспекції в м. Сімферополі Авт ономної Республіки Крим - з алишити без задоволення.
2. Постанову Окр ужного адміністративного су ду Автономної Республіки Кр им від 01.12.2010 року у справі № 2а-13679/10/ 8/0170 - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту прог олошення.
Ухвалу може бут и оскаржено до Вищого адміні стративного суду України про тягом двадцяти днів з момент у складання у повному обсязі шляхом подання касаційної с карги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Повний текст судового рішення виготовлен ий 20 квітня 2011 р.
Головуючий суддя підпис О.В.Кучерук
Судді підпис З.І.Курапова
підпис О .А.Щепанська
З оригіналом згідно
Головуючий суддя О.В.К учерук
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.04.2011 |
Оприлюднено | 17.06.2011 |
Номер документу | 16160071 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кучерук Олег Васильович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні