Категорія №8
ПОСТАНОВА
Іменем України
09 червня 2011 року Справа № 2а-4251/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у склад і:
Головуючого - судді: Го рпенюк О.А.,
при секретарі: К олесніковій Я.А.,
за участю сторін:
від позивача ОСОБА_1 (дов. від 25.05.2011 № 25/02)
від відповідача ОСОБА_2 (дов. від 23.11.10 № 24126/10)
розглянувши у відкри тому судовому засіданні адмі ністративну справу за позово м Приватного підприємства «В иробничо - комерційна фірма «Антон - ЛТД» до Державної под аткової інспекції в Жовтнево му районі м. Луганська про виз нання дій протиправними, зоб ов' язання вчинити певні дії , -
В С Т А Н О В И В:
25 травня 2011 року до Луга нського окружного адміністр ативного суду надійшов адмін істративний позов Приватног о підприємства «Виробничо - комерційна фірма «Антон - ЛТД » до Державної податкової ін спекції в Жовтневому районі м. Луганська про визнання дій протиправними, зобов' язанн я вчинити певні дії.
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив наступ не.
11.05.2011 до ДПІ в Жовтневому райо ні у м. Луганську було подано у точнюючий розрахунок податк ових зобов' язань, у зв' язк у з виправленням самостійно виявлених помилок за І кварт ал 2010 року; декларацію з податк у на прибуток підприємства з а півріччя 2010 року, декларацію з податку на прибуток підпри ємства за 3 квартали 2010 року, де кларацію з податку на прибут ок підприємства за 2010 рік, декл арацію з податку на прибуток підприємства за перший квар тал 2011 року.
Згідно листа ДПІ в Жовтнево му районі у м. Луганську від 13.05 .2011 № 8239/282-104 вищезазначена податк ова звітність не була прийня та, так як була заповнена всуп ереч правил, заповнення відп овідної звітності.
Позивач вважає дії відпові дача протиправними та просит ь зобов' язати ДПІ в Жовтнев ому районі у м. Луганську прий няти податкову звітність.
В судове засідання з' явив ся представник позивача, над ав пояснення аналогічні викл аденим в позовній заяві, прос ив позовні вимоги задовольни ти в повному обсязі.
Представник відпові дача у судове засідання нада в заперечення на адміністрат ивний позов, в якому просив в з адоволені позовних вимог від мовити за необґрунтованістю .
Заперечення на адмін істративний позов обґрунтув ав наступним.
Податкова звітність була отримана 11.05.2011 ДПІ в Жовтне вому районі в м. Луганську кур ' єрською службою доставки, що відповідач вважає порушен ням вимог п. 49.3 ст. 49 Податкового Кодексу України.
Відповідно до п.п. 4 п. 4 р озділу 4 Методичних рекоменд ацій щодо централізованого п риймання та комп' ютерної об робки податкової звітності п латників податків до ОДПС Ук раїни, затверджених наказом ДПА України від 31.12.2008 № 827 позивач ем були порушені вимоги запе внення поданої податкової зв ітності, у зв' язку з чим відп овідачем вона була не прийня та. ДПІ в Жовтневому районі у м . Луганську було надіслано по штою на адресу позивача пові домлення від 13.05.2011 № 8239/282-104 із зазн аченням підстав для неприйня ття податкової звітності.
Відповідач вважає св ої дії законними та просив у з адоволені позовних вимог від мовити в повному обсязі.
Суд, вислухавши поясне ння представника позивача, п редставника відповідача, вва жає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню з огляду на наступне.
Ст. 19 Конституції Украї ни встановлено, що органи де ржавної влади та органи місц евого самоврядування, їх пос адові та службові особи зобо в' язані діяти лише на підст аві, у межах повноважень та у с посіб, що передбачені Консти туцією та Законами України.
У відповідності з Конс титуцією України кожному га рантується право на оскаржен ня в суді рішень, дій, чи безді яльності органів державної влади, місцевого самоврядув ання, посадових і службових о сіб.
У відповідності зі ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у спра вах про оскарження рішень, ді й чи бездіяльності суб' єкт ів владних повноважень слід перевіряти, чи прийняті (вчи нені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією Укра їни та Законами України, з вик онанням повноваження з метою , з якою це повноваження надан о, обґрунтовано, тобто з ураху ванням усіх обставин, що мают ь значення для прийняття ріш ення (вчинення дії), безсторон ньо (неупереджено), добросові сно, розсудливо, з дотримання м принципу рівності перед за коном, запобігаючи несправед ливій дискримінації, пропорц ійно, зокрема з дотриманням н еобхідного балансу між будь- якими несприятливими наслід ками для прав, свобод та інтер есів особи і цілями, на досяг нення яких спрямоване це ріш ення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі при йняття рішення, своєчасно, то бто протягом розумного строк у.
Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов'я заний сплачувати податки і з бори в порядку і розмірах, вст ановлених законом.
Порядок складення та подання податкової звітност і врегульовано главою 2 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 №2755-VI (надалі - ПК України).
Відповідно до п.п. 48.1 - 48.3 ст. 48 ПК України податкова де кларація складається за форм ою, затвердженою в порядку, ви значеному положеннями пункт у 46.5 статті 46 цього Кодексу та ч инному на час її подання.
Форма податкової дек ларації повинна містити необ хідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та зміс ту відповідних податку та зб ору.
Податкова декларація повинна містити такі обов'яз кові реквізити: тип документ а (звітний, уточнюючий, звітни й новий); звітний (податковий) період, за який подається под аткова декларація;звітний (п одатковий) період, що уточнює ться (для уточнюючого розрах унку); повне найменування (прі звище, ім'я, по батькові) платн ика податків згідно з реєстр аційними документами; код пл атника податків згідно з Єди ним державним реєстром підпр иємств та організацій Україн и або податковий номер; реєст раційний номер облікової кар тки платника податків або се рію та номер паспорта (для фіз ичних осіб, які через свої рел ігійні переконання відмовля ються від прийняття реєстрац ійного номера облікової карт ки платника податків та пові домили про це відповідний ор ган державної податкової слу жби і мають відмітку у паспор ті); місцезнаходження (місце п роживання) платника податків ; найменування органу держав ної податкової служби, до яко го подається звітність; дата подання звіту (або дата запов нення - залежно від форми); іні ціали, прізвища та реєстраці йні номери облікових карток посадових осіб платника пода тків; підписи платника подат ку - фізичної особи та/або поса дових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, зас відчені печаткою платника по датку (за наявності).
Згідно з п. 48.5.1. п. 48.5. ст. 48 ПК України податкова деклараці я повинна бути підписана кер івником платника податків аб о уповноваженою особою, а так ож особою, яка відповідає за в едення бухгалтерського облі ку та подання податкової дек ларації до органу державної податкової служби. У разі вед ення бухгалтерського обліку та подання податкової декла рації безпосередньо керівни ком платника податку така по даткова декларація підписує ться таким керівником та осо бою, яка відповідає за веденн я бухгалтерського обліку.
Відповідно до ст. 8 Зак ону України «Про бухгалтерсь кий облік та фінансову звітн ість в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 пи тання організації бухгалтер ського обліку на підприємств і належать до компетенції йо го власника (власників) або уп овноваженого органу (посадов ої особи) відповідно до закон одавства та установчих докум ентів.
Відповідальність за організацію бухгалтерськог о обліку та забезпечення фік сування фактів здійснення вс іх господарських операцій у первинних документах, збереж ення оброблених документів, регістрів і звітності протяг ом встановленого терміну, ал е не менше трьох років, несе вл асник (власники) або уповнова жений орган (посадова особа), я кий здійснює керівництво під приємством відповідно до зак онодавства та установчих док ументів.
Для забезпечення вед ення бухгалтерського обліку підприємство самостійно оби рає форми його організації:
- введення до штату підприєм ства посади бухгалтера або с творення бухгалтерської слу жби на чолі з головним бухгал тером;
- користування послугами сп еціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як п ідприємець, який здійснює пі дприємницьку діяльність без створення юридичної особи;
- ведення на договірних заса дах бухгалтерського обліку ц ентралізованою бухгалтеріє ю або аудиторською фірмою;
- самостійне ведення бухгал терського обліку та складанн я звітності безпосередньо вл асником або керівником підпр иємства.
Посада бухгалтера чи іншої окремої особи, яка відп овідає за ведення бухгалтерс ького обліку, штатним розпис ом позивача не передбачена, щ о підтверджується довідкою п озивача та представником ві дповідача в судовому засідан ні не заперечувалось.
Тобто, особою, відпові дальною за ведення бухгалтер ського обліку позивача є без посередньо його керівник. Як вбачається з копій податков их декларацій, наявних у мате ріалах справи, та їх оригінал ів, які було оглянуто в судово му засіданні, всі податкові д екларації, в тому числі подан і повторно, містять підпис ди ректора ПАТ «Інвестхолдінг» та печатку підприємства.
В силу п.49.8, п. 49.9 ст. 49 ПК Ук раїни прийняття податкової д екларації є обов'язком орган у державної податкової служб и. Під час прийняття податков ої декларації уповноважена п осадова особа органу державн ої податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана переві рити наявність та достовірні сть заповнення всіх обов'язк ових реквізитів, передбачени х пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цьог о Кодексу. Інші показники, заз начені в податковій декларац ії платника податків, до її пр ийняття перевірці не підляга ють.
За умови дотримання п латником податків вимог цієї статті посадова особа орган у державної податкової служб и, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язан а зареєструвати податкову де кларацію платника датою її ф актичного отримання органом державної податкової служби .
За умови дотримання в имог, встановлених статтями 48 і 49 цього Кодексу податкова д екларація, надана платником, також вважається прийнятою:
- за наявності на всіх аркуш ах, з яких складається податк ова декларація та, за бажання м платника податків, на її коп ії, відмітки (штампу) органу де ржавної податкової служби, я ким отримана податкова декла рація, із зазначенням дати її отримання, або квитанції про отримання податкової деклар ації у разі її подання засоба ми електронного зв'язку, або п оштового повідомлення з відм іткою про вручення органу де ржавної податкової служби, у разі надсилання податкової декларації поштою;
- у разі, якщо орган державно ї податкової служби із дотри манням вимог пункту 49.11 цієї ст атті не надає платнику подат ків повідомлення про відмову у прийнятті податкової декл арації або у випадках, визнач ених цим пунктом, не надсилає його платнику податків у вст ановлений цією статтею строк .
Відповідно до п. 49.1. ст. 49 Податкового Кодексу України податкова декларація подаєт ься за звітний період до орга ну державної податкової служ би, в якому перебуває на облік у платник податку.
Відповідно до пп. 4.4. п. 4 р озділу 4 Методичних рекоменд ацій щодо централізованого п риймання та комп' ютерної об робки податкової звітності п латників податків в ОДПС Укр аїни, затверджених наказом Д ПА України від 31.12.2008 № 827 працівни ки ОДПС при прийманні податк ової звітності на паперових та електронних носіях з дода нням роздрукованих оригінал ів контролюють наявність: пі дписів посадових осіб, печат ки платника податків, обов' язкових реквізитів, обов' яз кових додатків до податкової звітності, передбачених пор ядком заповнення відповідно ї звітності, які є невід' ємн ою частиною податкової декла рації або уточнюючої звітнос ті та не можуть бути самостій ним документом, прокреслень у значеннях показників, що не заповнюються через відсутні сть інформації.
У цьому контексті під обов' язковими реквізитами розуміються: тип документа (з вітний, уточнюючий, звітний н овий), звітний (податковий) пер іод, назва платника податків , код платника податків згідн о з Єдиним державним реєстро м підприємств та організацій України відповідно до поста нови Кабінету Міністрів Укра їни від 22 січня 1996 року № 118 «Про с творення Єдиного державного реєстру підприємств та орга нізацій України2 або реєстра ційний (обліковий) номер з ТРД ПАУ, ідентифікаційний номер згідно з ДРФО або, у разі відмо ви від нього - серія та номер паспорта для фізичної особи ; місцезнаходження платника податкова, назва ОДПС, до яког о подається звітність, дата п одання звіту (або дата заповн ення - залежно від форми), під писи посадових осіб, засвідч ені печаткою.
П. 4.3 Методичних рекомендаці й встановлено, що податкова з вітність має бути: надана адр есату звітності за формами в становленого зразка, що діют ь на момент подання документ а, з обов'язковими додатками; п овністю заповненою, а саме: на явні обов'язкові реквізити т а відмітка про подані додатк и, значення показників, що не з аповнюються через відсутніс ть інформації, мають бути про креслені; документи податков ої звітності, що подаються на паперових носіях, мають бути заповнені чорнилом, пастою к улькових ручок, за допомогою друкарських машинок, принте рів, засобів механізації або інших засобів, які забезпечу ють збереження записів протя гом установленого терміну зб ерігання звітності; без підч исток, помарок, малопомітних виправлень; підписана відпо відними посадовими особами, скріплена печаткою платника податків.
Відповідно до п. 4.3. розділу 4 М етодичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп' ютерної обробки по даткової звітності платникі в податків в ОДПС України, зат верджених наказом ДПА Україн и від 31.12.2008 № 827, податкова звітні сть має бути надана адресату звітності за формами встано вленого зразка, що діють на мо мент подання документа, з обо в' язковими додатками та пов ністю заповненою.
Згідно п.п. 4.5. розділу 4 Методи чних рекомендацій щодо центр алізованого приймання та ком п' ютерної обробки податков ої звітності платників подат ків в ОДПС України передбаче но, що у випадку, коли надана о ргану ДПС платником податків податкова звітність заповне на ним з порушенням правил, за значених у затвердженому пор ядку заповнення, то вона може бути не визнана таким органо м ДПС як податкова деклараці я.
Судом встановлено , що позивач - Приватне Підпр иємство «Виробничо - Комерц ійна Фірма «Антон ЛТДЛ» знах одиться на податковому облік у в ДПІ Жовтневого району в м. Луганську.
Як вбачається з матер іалів справи, позивачем на ад ресу відповідача кур' єрско ю службою ELIN Ltd було направлено 11.05.2011 (а.с. 28) наступну податкову з вітність:
- декларацію з податку на прибуток підприємств за 201 0 рік (а.с. 26);
- декларацію з податку на прибуток підприємств за 3 к вартали 2010 року (а.с. 23);
- декларацію з податку на прибуток підприємств за п івріччя 2010 року (а.с. 25);
- декларацію з податку на прибуток підприємств за 1 к вартали 2011 року (а.с. 27);
- уточнюючий розрахун ок податкових зобов' язань з а 1 квартал 2010 року (а.с. 24).
Позивач отримав від в ідповідача повідомлення № 8239/ 282-104 від 13.05.2011 про неприйняття вищ езазначеної податквої звітн ості (а.с. 29)
В судовому засіданні на огляд суду були надані пре дставником позивача та предс тавником відповідача вищеза значена податкова звітність .
Судом при огляді ориг іналів цих документів було в становлено наступне.
1. В оригіналі декларац ії з податку на прибуток підп риємств за 2010 рік, наданою для о гляду суду позивачем (а.с. 26) усі реквізити заповнені відпові дно до вимог діючого законод авства, в оригіналі, наданому для огляду суду відповідаче м (а.с. 46) додатково доставлено х рестик в квадраті «3 квартали ». Відповідач назвав цю звітн ість декларація з податку на прибуток підприємств за 2010 рі к, а не за 3 квартали. При огляду вбачається, що хрестик в квад раті «3 квартали» проставлен о додатково, не при друкуванн і декларації, так як додатков ий хрестик, розпечатаний на і ншому принтері, ніж сама декл арація (і за розміром і за коль ором).
2. В оригіналі декларац ії з податку на прибуток підп риємств за 3 квартал 2010 року над аною для огляду суду позивач ем (а.с. 23), невірно заповнений о рган, до якого подається звіт ність «Ленінська МДПІ» заміс ть «ДПІ в Жовтневому районі» , в оригіналі, наданому для огл яду суду відповідачем (а.с. 42) до датково доставлено хрестик в квадраті «півріччя». Відпов ідач назвав цю звітність дек ларація з податку на прибуто к підприємств за 3 квартал 2010 рі к, а не за півріччя 2010 року. При о гляду вбачається, що хрестик в квадраті «півріччя» прост авлено додатково, не при друк уванні декларації, так як дод атковий хрестик, розпечатани й на іншому принтері, ніж сама декларація (і за розміром і за кольором).
3. В оригіналі декларац ії з податку на прибуток підп риємств за півріччя 2010 року, на даною для огляду суду позива чем (а.с. 25) невірно заповнений о рган, до якого подається звіт ність «Ленінська МДПІ» заміс ть «ДПІ в Жовтневому районі» , в оригіналі, наданому для огл яду суду відповідачем (а.с. 39) до датково доставлено хрестик в квадраті «1 квартал». Відпові дач назвав цю звітність декл арація з податку на прибуток підприємств за півріччя 2010 ро ку, а не за 1 квартал 2010 року. При огляду вбачається, що хрести к в квадраті «1 квартал» прост авлено додатково, не при друк уванні декларації, так як дод атковий хрестик, розпечатани й на іншому принтері, ніж сама декларація (і за розміром і за кольором).
4. В оригіналі декларац ії з податку на прибуток підп риємств за 1 квартал 2011 року, на даною для огляду суд позивач ем (а.с. 27) усі реквізити заповне ні відповідно до вимог діючо го законодавства, в оригінал і, наданому для огляду суду ві дповідачем (а.с. 41) додатково до ставлено хрестик в квадраті «3 квартали». Відповідач назв ав цю звітність декларація з податку на прибуток підприє мств за 1 квартал 2011 року, а не за 3 квартали. При огляду вбачаєт ься, що хрестик в квадраті «3 к вартали» проставлено додатк ово, не при друкуванні деклар ації, так як додатковий хрест ик, розпечатаний на іншому пр интері, ніж сама декларація (і за розміром і за кольором).
5. В оригіналі уточнююч ого розрахунку податкових зо бов' язань за 1 квартал 2010 року , наданому для огляду суд пози вачем (а.с. 24) усі реквізити запо внені відповідно до вимог ді ючого законодавства, в оригі налі, наданому для огляду суд у відповідачем (а.с. 43) додатков о доставлено хрестик в квадр аті «півріччя». Відповідач н азвав цю уточнюючий розрахун ок податкових зобов' язань з а 1 квартал 2010 року, а не за піврі ччя. При огляду вбачається, що хрестик в квадраті «піврічч я» проставлено додатково, не при друкуванні декларації, т ак як додатковий хрестик, роз печатаний на іншому принтері , ніж сама декларація (і за роз міром і за кольором).
Посилання відповідач а, що податкова звітність на а дресу податкової була надісл ана кур' єрською службою, а н е по пошті, судом не приймаєть ся до уваги, так це не є підста вою для неприйняття податков ої звітності згідно вимог ді ючого законодавства.
Відповідно до ч.1 с т.9 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд пр и вирішенні справи керується принципом законності, відпо відно до якого органи держав ної влади, органи місцевого с амоврядування, їхні посадові і службові особи зобов' яза ні діяти лише на підставі, в м ежах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституціє ю та законами України, а відпо відно до ст.105 КАС України пози вач має право вимагати скасу вання або визнання нечинним рішення відповідача - суб' єкта владних повноважень пов ністю чи окремих його положе нь.
За таких обставин позовні вимоги підлягають з адоволенню частково.
Не дивлячись на те, що з огляду оригіналів, наданих позивачем та відповідачем, в декларації з податку на приб уток підприємств за півріччя 2010 року та декларації з податк у на прибуток підприємств за 3 квартал 2010 року, додатково пр оставлені хрестики, які при н адіслані позивачем до податк ової були відсутні, вони не мо жуть бути визнанні податково ю звітністю та прийнятті ДПІ в Жовтневому районі в м. Луган ську, так як заповненні з пору шенням діючого законодавств а, тобто замість «ДПІ в Жовтне вому районі в м. Луганську» по зивачем було помилково зазна чено «Ленінська МДПІ». Решта податкової звітності судом вважається заповненою прави льно при надсиланні до ДПІ в Ж овтневому районі в м. Лугансь ку та підлягає обов' язковом у прийняттю податковою та ви знанню як податкова звітніст ь.
На підставі частини 3 с татті 160 КАС України у судовом у засіданні 09 червня 2011 року пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови. Скла дення постанови у повному об сязі відкладено до 14 червня 2011 року, про що згідно вимог част ини 2 статті 167 КАС України пові домлено після проголошення в ступної та резолютивної част ин постанови у судовому засі данні.
Керуючись Законо м України «Про порядок погаш ення зобов' язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми», Законом України «Про под аток на додану вартість», ст. ст. 112, 161, 162, 163, 167 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд,
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги Приватного підприємства «Виробничо - комерційна фірма «Антон - ЛТД » до Державної податкової ін спекції в Жовтневому районі м. Луганська про визнання дій протиправними, зобов' язанн я вчинити певні дії задоволь нити частково.
Визнати протиправним дії Д ПІ в Жовтневому районі у м. Луг анську щодо неприйняття у Пр иватного підприємства «Виро бничо - комерційна фірма «А нтон - ЛТД» (код ЄДРПОУ 36562034) та не визнання як податкової звіт ності декларації з податку н а прибуток підприємств за 2010 р ік, декларації з податку на пр ибуток підприємств за 1 кварт ал 2011 року, уточнюючого розрах унку податкових зобов' язан ь за 1 квартал 2010 року.
Зобов' язати ДПІ в Жовтнев ому районі у м. Луганську прий няти та вважати поданою пода ткову звітність Приватного п ідприємства «Виробничо - ко мерційна фірма «Антон - ЛТД» (к од ЄДРПОУ 36562034), а саме деклараці ї з податку на прибуток підпр иємств за 2010 рік, декларації з п одатку на прибуток підприємс тв за 1 квартал 2011 року, уточнюю чого розрахунку податкових з обов' язань за 1 квартал 2010 рок у.
Стягнути судові витрати в сумі 1,70 (Одна грн. 70 коп.) на ко ристь Приватного підприємст ва «Виробничо - комерційна фірма «Антон - ЛТД» з Державно го бюджету України.
В задоволені решти позовни х вимог - відмовити.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п'я тиденного строку з моменту о тримання суб'єктом владних п овноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого Кодексом ад міністративного судочинств а України, якщо таку скаргу не буде подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Повний текст постанови скл адено 14 червня 2011 року.
Суддя О.А. Горпенюк
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.06.2011 |
Оприлюднено | 20.06.2011 |
Номер документу | 16197981 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.А. Горпенюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні