Постанова
від 08.06.2011 по справі 2а-0770/1154/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 2а-0770/1154/11

рядок статзвіту - 9.4.4

код - 01

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 червня 2011 року 11 год. 55 хв. м. Ужгород

Закарпатський окружний а дміністративний суд в скл аді:

головуючого - судді Андрі йцьо В.Д.

при секретарі судового зас ідання - Повханич Г. П.

за участі:

представників позивачів - Тацюн С.Ю. (посвідчення № 121) , ОСОБА_2 (довіреність № 07 ві д 11 квітня 2011 року)

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі су ду в м. Ужгороді адміністрати вну справу за позовною заяво ю Прокурора міста Ужгород а в інтересах держави в особі Закарпатського територіаль ного управління державної ко місії цінних паперів та фонд ового ринку до Відкрито го акціонерного товариства " Мукачівський м'ясокомбінат" про стягнення заборгованос ті в сумі 2 040, 00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Прокурор міста Ужгорода в інтересах д ержави в особі Закарпатськог о територіального управлінн я державної комісії цінних п аперів та фондового ринку зв ернувся до Закарпатського ок ружного адміністративного с уду з позовною заявою до Відк ритого акціонерного товарис тва "Мукачівський м'ясокомбі нат" про стягнення заборгова ності в сумі 2040, 00 грн.

В судовому засіданні представники позивачів поз овні вимоги за обставин викл адених у позовній заяві підт римали і просили суд задовол ьнити позов, стягнувши з відп овідача штраф в сумі 2040, 00 грн.

Відповідач заперече нь на адміністративний позов не подав, у судове засідання н е з'явився повторно, про причи ни неприбуття суду не повідо мив, хоча належним чином пові домлявся про дату, час і місце судового розгляду, що підтве рджується повідомленням о ргану поштового зв'язку.

За таких обставин суд вважає за можливе розглянут и справу без участі представ ника відповідача на підставі наявних в ній доказів.

Заслухавши у відкрит ому судовому засіданні поясн ення представників позивача , дослідивши подані суду пись мові докази, оцінивши їх за св оїм внутрішнім переконанням , що ґрунтується на всебічном у, повному і об'єктивному розг ляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупно сті, суд вважає, що позов підл ягає до задоволення повніст ю з наступних підстав.

Прокуратура міста Уж города звернулася за захисто м інтересів держави в особі Закарпатського територіаль ного управління Державної ко місії з цінних паперів та фон дового ринку, яка відповідно до Указу Президента України від 12.06.1195 року № 446 "Про державну комісію з цінних паперів та фондового ринку" є центральн им органом державної викона вчої влади, підпорядкованим Президентові України.

Закарпатське терито ріальне управління Державн ої комісії з цінних паперів т а фондового ринку є складово ю частиною Комісії і діє на пі дставі затвердженого у вста новленому порядку Положенн я від 16 серпня 1999 року, наділене правом юридичної особи (п. 17 П оложення) та здійснює держав ну політику у сфері діяльнос ті на ринку цінних паперів в області.

Відповідно до ст. 5 Зак ону України "Про державне ре гулювання ринку цінних папер ів та фондового ринку", держав не регулювання ринку цінних паперів, тобто здійснення д ержавою комплексних заходів щодо упорядкування, контрол ю, нагляду за ринком цінних па перів та їх похідних та запоб ігання зловживанням і поруше нням у цій сфері, покладаєтьс я на державну комісію з цінни х паперів та фондового ринку , до системи якої входять її те риторіальні органи. При вияв ленні порушень законодавств а про цінні папери, статтею 11 в казаного Закону Державній к омісії з цінних паперів та ф ондового ринку надано право накладати на порушників - юри дичних осіб стягнення у вигл яді штрафу. Ч. 3 цієї ж статті вс тановлено, що штрафи, накладе ні Державною комісією з цінн их паперів та фондового ринк у, стягуються у судовому поря дку.

Згідно ст. 39 Закону Ук раїни "Про цінні папери та фо ндовий ринок", емітенти, які з дійснили відкрите (публічне) розміщення цінних паперів, з обов'язані своєчасно та в пов ному обсязі розкривати інфор мацію про фінансово-господар ський стан і результати діял ьності емітента у строки, вст ановлені законодавством. У в ідповідності до ст. 40 цього ж З акону, регулярна інформація про емітента це річна та квар тальна звітна інформація про результати фінансово-госпо дарської діяльності емітен та, яка подається Державній к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку (в тому числі в е лектронному варіанті).

Відповідно до п. 8 ст. 8 З акону України "Про державне р егулювання ринку цінних папе рів в Україні", Державній комі сії з цінних паперів та фондо вого ринку надано право здій снювати контроль за достові рністю і розкриттям інформац ії, що надається емітентами та особами, які здійснюють пр офесійну діяльність на ринк у цінних паперів, і саморегул івними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам.

Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних па перів та фондового ринку", Дер жавна комісія з цінних папер ів та фондового ринку має пр аво накладати адміністрати вні стягнення, штрафні та ін ші санкції за порушення чинн ого законодавства на юридичн их осіб та їх співробітників , аж до анулювання ліцензій н а здійснення професійної дія льності на ринку цінних папе рів.

26 червня 2008 року уповн оваженою особою Державної к омісії з цінних паперів та ф ондового ринку виявлено факт порушення відповідачем вим ог "Положення про порядок роз криття інформації емітентам и цінних паперів", а саме - не по дано у встановлений законом строк інформацію за 2007 рік, не опубліковано у офіційному д рукованому виданні річну інф ормацію за 2008 рік, не розміщено в установленому законом те рмін в загальнодоступній баз і даних Комісії річну інформ ацію за 2008 рік, не подано у вста новлений законом термін інфо рмацію за 2008 рік, про що були ск ладені акти від 22 жовтня 2010 рок у № 161/10-ЗК (а.с. 39), № 162/10-ЗК (а.с. 61), № 163/10-ЗК (а.с. 83), № 164/10-ЗК (а.с. 13) про правопор ушення на ринку цінних папер ів.

За вказані правопору шення, Закарпатським територ іальним управлінням Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесен і постанови № 190/10-ЗК від 03 листо пада 2010 року (а.с. 34), № 191/10-ЗК від 03 ли стопада 2010 року (а.с. 56), № 193/10-ЗК від 03 листопада 2010 року (а.с. 10) про на кладення санкції за порушенн я на ринку цінних паперів у в игляді штрафів на загальну с уму 2040, 00 грн.

Дані постанови була направлена відповідачу 03 лис топада 2010 року (а.с. 9, 33, 55), які у вст ановлений строк та у встано вленому порядку Відкритим а кціонерним товариством "Мука чівський м'ясокомбінат" не ви конані.

У відповідності до ч. 2 ст. 11 Закону України "Про держа вне регулювання ринку цінни х паперів та фондового ринку " рішення державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. Ві дповідачем вищевказані пос танови про накладення санкц ії за правопорушення на ринк у цінних паперів в судовому п орядку не оскаржувалася.

Підставою представн ицтва органами прокуратури інтересів в суді є наявність порушень або загрози поруше нь економічних, політичних т а інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняютьс я у відносинах між ними або д ержавою.

Оскільки штрафна сан кція не сплачена, а не надход ження, або несвоєчасне надхо дження штрафних санкцій до д ержавного бюджету, порушує і нтереси держави, відбуваєтьс я недофінансування бюджетни х установ, організацій, соціа льних програм, що тягне за соб ою загрозу стабільності соці альної та економічної політи ки держави.

Право звернення прок урора до суду в інтересах дер жави передбачено ст. 121 Консти туції України та ст. 36-1 Закону У країни "Про прокуратуру".

Однією з форм предст авництва є звернення до суду з позовами або заявами про з ахист прав і свобод іншої осо би, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли по рушуються інтереси держави , або про визнання незаконни ми правових актів, дій чи ріш ень органів і посадових осіб .

За наведених обстави н, позовні вимоги підтвердже ні належними та допустимими доказами і підлягають до зад оволення повністю.

Судові витрати по спр аві згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись статтям и 160-163 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги Проку рора м. Ужгорода в інтересах д ержави в особі Закарпатськог о територіального управлін ня державної комісії з цінн их паперів та фондового ринк у - задоволити п овністю.

2. Присудити до стягнення з відповідача - Відкритого акціонерного товариства "Му качівський м'ясокомбінат" (89600, Закарпатська область, м. Мука чево, вул. Верховинська, буд. 2, р /р 26000365014004, МФО 312141, код 00443447) на корист ь Закарпатського територіал ьного управління державної к омісії з цінних паперів та фо ндового ринку (88000, м. Ужгород, пл . Ш. Петефі, 14) штраф в сумі 2040 (дві тисячі сорок) грн. 00 коп., яку сл ід перерахувати на р/р 31118106500002, ко д 23030300, сим. 106, в Управлінні Держа вного казначейства у Закарп атській області, МФО 812016, ідент ифікаційний код 22108040.

3. Виконавчий лист видати пі сля набрання, відповідно до с татті 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України, п остановою законної сили в по рядку, визначеному частиною 1 статті 258 Кодексу адміністра тивного судочинства України .

Постанова суду першої інс танції набирає законної сили після закінчення строку под ання апеляційної скарги, якщ о таку скаргу не було подано.

Постанова може бути оскарж ена до Львівського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез суд першої інстанції, як ий ухвалив постанову.

Апеляційна скарга н а постанову суду першої інст анції подається протягом дес яти днів з дня її проголошенн я. У разі застосування судом ч астини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття по станови у письмовому провадж енні апеляційна скарга подає ться протягом десяти днів з д ня отримання копії постанови .

Якщо суб'єкта владни х повноважень у випадках та п орядку, передбачених частино ю четвертою статті 167 цього Ко дексу, було повідомлено про м ожливість отримання копії по станови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк н а апеляційне оскарження пост анови суду обчислюється з на ступного дня після закінченн я п'ятиденного строку з момен ту отримання суб'єктом владн их повноважень повідомлення про можливість отримання ко пії постанови суду.

Суддя Андрійцьо В .Д.

Повний текс т постанови виготовлено та підписано 15.06.2011 року

Суддя Андрійцьо В.Д.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2011
Оприлюднено20.06.2011
Номер документу16206761
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/1154/11

Постанова від 08.06.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Андрійцьо В.Д.

Ухвала від 26.04.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Андрійцьо В.Д.

Ухвала від 12.04.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Андрійцьо В.Д.

Ухвала від 12.04.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Андрійцьо В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні