ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
21 лютого 2011 р. (16:52) Справа №2а-9266/10/17/0170
Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим колегією суддів у склад і: головуючого судді Папуші О .В., суддів Ольшанської Т.С., Яко влєва С.В., за участю секретаря судового засідання Суконнов ої Г.В., особисто позивачки та представників:
позивача - ОСОБА_1, довіре ність від 02.08.10р. № 229;
відповідача - ОСОБА_2, дов іреність від 29.07.10р. № 2336/9/10-209, ОСОБ А_3, довіреність від 26.11.09р. № 3666/9/1 0-209, ОСОБА_4, довіреність від 17.09.10р. № 3114/9/10-209, ОСОБА_5, довіреність від 17.09.10р . № 3116/9/10-209, ОСОБА_6, довіреніст ь від 17.09.10р. № 3113/9/10-209, ОСОБА_7, дов іреність від 17.09.10р. №3115/9/10-209, ОСОБ А_8, довіреність від 29.08.10р. № 2700/9/1 0-209;
третьої особи без самостій них вимог на предмет спору на стороні відповідача: ОСОБ А_9, довіреність від 19.01.10р. № 18/10-0, ОСОБА_10, довіреність від 13 .01.10р. № 3/10-0, розглянувши у відкри тому судовому засіданні адмі ністративну справу
за позовом ОСОБА_11
до Державної податкової а дміністрації в Автономній Ре спубліці Крим третя особа без самостійних вимог на пре дмет спору на стороні відпов ідача: Державна податкова ін спекція в м. Сімферополі Авто номної Республіки Крим,
про визнання незаконним та скасування наказу, спонукан ня до виконання певних дій,
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністр ативного суду Автономної Рес публіки Крим 20.07.10р. надійшов ви щевказаний адміністративни й позов, у якому позивач прос ить визнати незаконним та ск асувати наказ Державної пода ткової адміністрації в Автон омній Республіці Крим від 15.04.10 р. № 196 "Про результати виконанн я доручення керівника ДПА в А Р Крим", яким позивачці оголош ено догану. Позовні вимоги об ґрунтовано тим, що оголошенн я догани оскарженим наказом, на думку позивачки, є незакон ним та тому підлягає скасува нню, оскільки в ньому відсутн і посилання на норми права, по рушення яких стало підставою для накладення дисциплінарн ого стягнення, а також відпов ідачем не врахована ступінь тяжкості вчиненого проступк у і наявністю заподіяння ним шкоди, обставини, за яких вчин ено проступок та попередню р оботу позивача.
Ухвалою суду від 21.07.10р. відкри то провадження в адміністрат ивній справі та призначено п опереднє судове засідання на 05.08.10р.
У попередньому судовому за сіданні представником позив ача подано заяву про збільше ння позовних вимог та заявле но клопотання про забезпечен ня позову, яким він просив зуп инити дію оскарженого наказу від 15.04.10р. № 196 та наказу від 19.07.10р. № 382, щодо якого позовні вимоги н е заявлялися. Для вирішення п итання щодо вжиття заходів з абезпечення позову судом у в ідповідача витребувано доку менти, пов' язані з винесенн ям наказу № 382. Попереднє судов е засідання продовжено судом 10.08.10р. Дослідивши наказ № 382, ухва лою суду заяву про збільшенн я позовних вимог прийнято до розгляду в частині, що стосує ться визнання незаконним та скасування наказу від 15.04.10р. № 19 6, в іншій частині, щодо наказу відповідача від 19.07.10р. № 382 - за лишено без задоволення. У зад оволенні клопотання про вжит тя заходів забезпечення позо ву відмовлено.
Після проведення заходів з підготовки справи до розгля ду в судових засіданнях 31.08.10р., 0 6.09.10р., в ході яких судом з' ясов увалися обставини, пов' язан і зі спірними правовідносина ми, відповідачу пропонувалос ь надати документи на підтве рдження своїх доводів, та 17.09.10р . ухвалою суду закінчено підг отовче провадження та справу призначено до судового розг ляду в судовому засіданні ко легією суддів на 06.10.10р.
В судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мав та просив визнати оскарж ений наказ відповідача від 15.0 4.10р. № 196 незаконним та скасуват и, пославшись на безпідставн ість застосування до його до вірительки дисциплінарного стягнення у вигляді догани.
Представники відповідача позов не визнали та просили у його задоволенні відмовити з підстав наявності у робото давця визначених законом пра в вживати заходи дисциплінар ного стягнення до підлеглих працівників та обґрунтовані сть дійсними обставинами пор ушення позивачкою трудової т а виконавчої дисципліни, вна слідок чого знизились показн ики ефективності роботи інсп екції по напрямку її роботи, с истематично порушувались ст роки виконання податкових за питів на проведення зустрічн их перевірок та належне чино м не виконувались організаці йні накази ДПА України підпо рядкованими позивачці струк турними підрозділами Інспек ції.
Ухвалою суду від 01.11.10р. до уча сті в справі третьою особою б ез самостійних вимог на пред мет спору на стороні відпові дача залучено Державну подат кову інспекцію в м. Сімферопо лі АР Крим.
В судовому засіданні 20.12.10р. су дом заслухано особисто позив ачку, яка підтвердила свою об ізнаність з податковим закон одавством, наявність в неї до статнього рівня фахової підг отовки, свою досвідченість у роботі та підтримала позовн і вимоги в повному обсязі.
Заслухавши представників сторін, дослідивши зібрані п о справі докази в їх сукупнос ті, судом з' ясовано, що позив ачка звернулась до окружного адміністративного суду з пі дстав передбачених п.2 ч.2 ст. 17 К АС України з вимогами пов' я заними із проходженням публі чної служби, а саме: щодо незак онного застосування до неї д исциплінарного стягнення у в игляді догани.
Позивачка - 03.04.67р. народженн я, громадянка України, випуск ниця Кишинівського державно го університету, по закінчен ню навчання якого в 1989 році отр имала спеціальність економі ста. З серпня 1989 року по вересен ь 1990 року та з жовтня 2004 року по т еперішні час працює в органа х державної податкової служб и на різних посадах. Наказом в .о. голови Державної податков ої адміністрації в Автономні й Республіці Крим від 17.11.09р. № 984-о "Про призначення ОСОБА_11." позивачку призначено в поряд ку переведення на посаду зас тупника начальника Державно ї податкової інспекції в м. Сі мферополі АР Крим, як таку, що була зарахована до кадрового резерву на цю посаду. Цим же н аказом підтверджено, присвоє не наказом начальника ДПІ у м . Сімферополі від 02.09.08р. № 374-о її с пеціальне звання "Радник под аткової служби 3 рангу". Голово ю ДПА в АР Крим позивачку 08.03.10р. нагороджено грамотою: "За вис окий внесок у справі наповне ння Державного бюджету Украї ни та у зв' язку зі святкуван ням Міжнародного жіночого дн я - 8 березня".
Відповідач та третя особа б ез самостійних вимог на пред мет спору на стороні відпові дача - органи державної под аткової служби у системі орг анів виконавчої влади, у свої й діяльності керуються Конст итуцією України, законами Ук раїни, іншими нормативно-пра вовими актами органів держав ної влади, а також рішеннями В ерховної Ради Автономної Рес публіки Крим і Ради міністрі в Автономної Республіки Крим , органів місцевого самовряд ування з питань оподаткуванн я, виданими у межах їх повнова жень.
Свою діяльність відповіда ч здійснює на підставі Полож ення, затвердженого наказом Державної податкової адміні страції України від 23.10.07р. № 601 «П ро затвердження Положення пр о державну податкову адмініс трацію в Автономній Республі ці Крим, області, місті Києві т а Севастополі». (а.с. 158-161т.І)
В ході розгляду справи судо м достовірно встановлено, що наказом ДПА в АР Крим від 15.04.10р. № 196 "Про результати виконання доручення керівництва ДПА в АР Крим" на підставі ст.ст. 147,148,149 КЗпП України заступнику нач альника ДПІ в м. Сімферополі А Р Крим ОСОБА_11 оголошено д огану за неналежне виконання службових обов' язків з кер івництва управлінням податк ового контролю юридичних осі б Інспекції в березні 2010 року, н изький рівень проведення кон трольно-перевірочної роботи суб' єктів господарювання, недотримання вимог норматив но-правових актів, зокрема п.п .5.5 роз. V Методичних рекомендац ій щодо організації та прове дення перевірок підтверджен ня отриманих від платника по датків (іншої особи) відомост ей стосовно відносин з контр агентами та дотримання подат кового законодавства, затвер джених наказом ДПА України в ід 01.10.08р. № 622, Методичних вказіво к щодо розподілу сплачених т а повернутих з Державного бю джету України сум між структ урними підрозділами органів державної податкової служби , затверджених розпорядження м ДПА України від 11.12.02р. № 389-р "Про розподіл сплачених та повер нутих з Державного бюджету У країни сум між структурними підрозділами ОДПС".(а.с.8-12т.І,а.с .60-61т.ІІ). З оскарженим наказом п озивачку ознайомлено 20.04.10р. (а.с .60-61т.ІІ).
Застосування дисциплінарн ого стягнення обґрунтовано р езультатами перевірки робоч ої групи на виконання окремо го доручення керівника ДПА в АР Крим від 08.04.10р. № 11/13-004 "Про створ ення робочої групи" (а.с.18т.І). Ци м окремим дорученням з метою перевірки ефективності робо ти управління податкового ко нтролю юридичних осіб ДПІ в м . Сімферополі з окремих питан ь створено робочу групу в скл аді п' яти працівників ДПА в АР Крим та доручено до 09.04.10р. пр овести перевірку згаданого у правління з питань достовірн ості звітних даних із викона ння доведених завдань з надх одження платежів до Державно го бюджету України у березні 2010 року та причин їх невиконан ня; якості та своєчасності ви конання запитів із проведенн я зустрічних перевірок, які н адійшли від ДПІ інших районі в; своєчасності та ліквідаці ї "податкових ям" з ПДВ після п роведення документальних пе ревірок.
Членами робочої групи на ви конання окремого доручення н адані матеріали за результа тами проведеної перевірки. З гідно службової записки ОС ОБА_8(а.с.19-23т.І) ДПІ в м. Сімферо полі за березень 2010 року (стано м на 01.04.10р.) в гр.4 звіту "Надходжен ня від вжитих заходів підроз ділами контрольно-перевіроч ної роботи" відображено суму 2189,5 тис. грн. Уточнений показни к надходження грошових кошті в за рахунок вжитих заходів у правлінням податкового конт ролю юридичних осіб за берез ень, згідно уточнених даних з віту "маяк" від 06.04.10р. № 3685/7/23-121за під писом заступника начальника інспекції ОСОБА_11 (файл 230100 4.g) (а.с.77т.І) склав 1882,4 тис. грн. Таки м чином, виконання доведених завдань становило 83,6% від пока зника доведеного наказом ДПА в АР Крим.
В службовій записці член ро бочої групи ОСОБА_5 (а.с. 92-93т .І) зазначила, що надходження з а рахунок контрольно-перевір очної роботи (без урахування оперативних перевірок) стан ом на 01.04.10р. склало 1747,4 тис.грн. Над ходження по актах документал ьних і оперативних перевірок перевіркою виявлено наступн е: фактичне надходження по ак тах документальних перевіро к, закінчених у березні 2010 року та перехідних (строк узгодже ння за якими настає у квітні м ісяці) склали 865,42 тис.грн., а саме : ТОВ "Сантехпром-Нова" (36275687) - зг ідно акту планової документа льної перевірки від 27.02.10р. № 2542/2302 оплачена сума в розмірі 50,97 тис .грн., яка повністю обрахована у даних "маяка"; ТОВ "Логістік П арадіз" (36275336) - згідно акту пла нової документальної переві рки від 18.03.10р. № 3522/2307 оплачена сум а в розмірі 56,03 грн., яка також у п овному обсязі обрахована в д аних "маяка". Фактичне надходж ення по актах оперативних пе ревірок склало 135 тис. грн. Ця су ма надійшла в Державний бюдж ет по кодах платежів 2100900 - штр афні санкції за порушення За кону України "Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій в сфері торгівлі , громадського харчування та послуг", 21081100 - штрафні санкції за порушення Закону України "Про державне регулювання ви робництва і обігу спирту ети лового, коньячного та плодов ого, алкогольних напоїв та тю тюнових виробів". Ці кошти є фа ктичною оплатою штрафних сан кцій по актах перевірок відд ілу контролю за здійсненням розрахункових операцій.
В надходження за рахунок за ходів управління податковог о контролю юридичних осіб за березень 2010 року були включен і суми зі сплати податкових з обов' язань, визначених плат ником податку самостійно, до кументальні перевірки по них проводились протягом ІV квар талу 2009 року, а також січень-лют ий 2010 року на суму 125,29 тис. грн.
Також перевіркою виявлено виконання доведених показни ків управління податкового к онтролю юридичних осіб ДПІ в м. Сімферополі шляхом зараху вання в надходження від вжит их заходів поточних платежів податків на суму 473,32 тис.грн., до кументальні перевірки щодо я ких не проводились та донара хування в бюджет за рахунок к онтрольно-перевірочних захо дів не здійснювалось.
Внесення змін обґрунтован о помилковим завищенням пока зників мобілізованих коштів підрозділами контрольно-пер евірочної роботи на суму 307,1 ти с.грн., як авансові платежі спл ачені вище задекларованих су м, однак після їх аналізу з' я совано, що ці платежі перерах овані як задекларовані, тобт о сплачені самостійно платни ками податків, що не пов' яза но із виконанням обов' язків покладених на підрозділи ко нтрольно-перевірочної робот и.
В звіті, за результатами пер евірки, член робочої групи ОСОБА_12 (а.с.99-100 т.І) зазначила п ро виявлення порушень вимог Методичних рекомендацій, зат верджених розпорядженням ДП А України від 11.12.02р. № 389-р "Про роз поділ оплачених сум між стру ктурними підрозділами орган ів державної податкової служ би" в частині відповідності с ум між структурними підрозді лами в протоколі розподілу с ум та протоколі узгодження м обілізованих в Державний бюд жет України коштів між струк турними підрозділами та звед еною інформацією про стан ад міністрування податків. Так, виявлено невідповідність пр отоколу розподілу сум надход жень за день з оформленим про токолом узгодження мобілізо ваних сум (гр. 14) і зведеною інфо рмацією з виконання "маяків". У протоколі узгодження мобіл ізованих в Державний бюджет України коштів між структурн ими підрозділами станом на 03.0 3.10р. в гр. 14 (Аудит і ЗЕД) відоб ражено 54,9 тис. грн., а в протокол і розподілених сум надходжен ь протягом дня по управлінню податкового контролю юридич них осіб значиться сума 20,1 тис . грн.
Перевіркою встановлено, що на порушення вимог посадови ми особами управління податк ового контролю юридичних осі б Інспекції в складі гр. 4 звіт у "Надходження від вжитих зах одів підрозділами контрольн о-перевірочної роботи" включ ено надходження від платникі в на суму 1233,7 тис.грн., які в карт ках особових рахунків цих пл атників відображені як оплат а платниками податкових зобо в' язань, згідно поданих под аткових декларацій та як пер ерахування авансових платеж ів, а не сум донарахованих акт ами документальних перевіро к.
Таким чином, з фактичної сум и надходжень, відображених у звіті "Надходження від вжити х заходів підрозділам контро льно-ревізійної роботи" за бе резень 2010 року тільки 64 8,7 тис. грн. (1882,4-1233,7) або 34,5 % від вказа ної, безпосередньо пов' язан і зі сплатою сум, донарахован их за актами документальних перевірок.
Також перевіркою встановл ено порушення вимог Методичн их рекомендацій, затверджени х розпорядженням ДПА України від 11.12.02р. № 389-р "Про розподіл опл ачених сум між структурними підрозділами органів держав ної податкової служби" в відп овідності частини сум надход жень, забезпечених підрозділ ами, в протоколі розподілу су м та протоколі узгодження мо білізованих в Державний бюдж ет України коштів між структ урними підрозділами та зведе ною інформацією щодо стану а дміністрування податків. Ная вна невідповідність розподі лених сум надходжень з оформ леним протоколом узгодження та зведеною інформацією з ви конанням "маяків".
Щодо якості своєчасності в иконання запитів на проведен ня зустрічних перевірок, що н адійшли від державних податк ових інспекцій інших регіоні в, перевірок робочою групою в становлено порушення вимог н аказу ДПА України від 01.10.08р. № 622 " Про затвердження Методичних рекомендацій з організації та проведення перевірок підт вердження отриманих від плат ників податків (іншої особи с тосовно відносин) з контраге нтами та дотримання податков ого законодавства" в частині своєчасності направлення ві дповідей на отримані запити про проведення перевірок кон трагентів. Наведене також пі дтверджено службовою записк ою члена робочої групи ОСОБ А_4, що вона також підтвердил а в судових засіданнях. (а.с.96-98т .І)
Член робочої групи ОСОБА _7 у своїй службовій записці (а.с.а.с.94-95 т.І) зазначила, що при о бробці контрагентів, за яким и встановлені взаємовідноси ни, що мають нікчемний характ ер, а також у межах виконання н аказу ДПА України від 18.04.08р. № 266 у правлінням податкового конт ролю юридичних осіб в березн і 2010 року проведена невиїзна д окументальна перевірка ЗАТ " Вега-М", ТОВ "Микита", ТОВ "Витмет ", ЗАТ "Кримвтормет", які є вигод отранспортуючими суб' єкта ми по ланцюгу поставок метал обрухту та макулатури від ПП "Евро-ДГ", м. Миколаїв (подат кова яма - ПП "Купран Юг", м. Мик олаїв). Станом на 09.04.10р. підготов лені та передані в юридичне у правління матеріали перевір ок для визнання угод недійсн ими.
З 15.12.09р. на виконання раніше з гаданого наказу ДПА України від 15.12.09р. запроваджено промис лову експлуатацію системи Ін формаційна система автомати чного направлення та обліку запитів на проведення переві рок контрагентів ІС "Зустріч на перевірка", з періодом її за провадження до 08.04.10р. За даними цієї Системи ДПІ в м. Сімфероп олі, на час перевірки, надійшл о 633 запити, направлених під ча с проведення планових та поз апланових виїзних перевірок юридичних осіб. Розглянуто т а надано відповіді лише за 265 з апитами, що складає 41,9 %, з них ві дповіді надано більше ніж че рез 30 днів щодо 190 запитів або 71,7 %. Не розглянуто запитів - 368, а бо 58,1%, з них знаходиться на роз гляді більше 30 днів - 188 запиті в або 51,1 %.
Аналогічна ситуація щодо з апитів з питань підтвердженн я розходжень податкових зобо в' язань та податкового кред иту. Згідно даних Системи отр имано 89 запитів. Відповіді нап равлено на 13 з них, або 14,6%. З розг лянутих запитів відповіді на дано більше ніж за 30 днів - 11 а бо 84,6%. Кількість запитів, на як і відсутня відповідь - 76 або 85,4 з них знаходиться на розгля ді більше 30 днів 42 запити або 55,3% .
Інформація на 230 запитів, на я кі відсутні відповіді з проп уском 30 денного строку в розрі зі відділів управління подат кового контролю юридичних ос іб м. Сімферополя:
- відділ перевірки платникі в податків - 98 запитів. З них з а 22 направлено відповіді, але інформація щодо них внесено до Системи лише 09.04.10р. Перевірк ою спеціальних відділів підг отовлено та направлено по 15 за питів. Не виконано 61 запит.
- відділ податкового аудиту значних платників податків - 21 запит. Направлено відпові дь за одним запитом, який не вн есено до Системи. В ході перев ірки спеціалістами відділу п ідготовлено та відправлено в ідповіді за 20 запитами.
- відділ ризикових операцій - 15 запитів. З них по 2 запитах направлено відповіді, які не внесено до Системи. Не викона но 13 запитів.
Перевіркою організації ро боти з виконання управлінням податкового контролю юридич них осіб ДПІ в м. Сімферополі с воєчасності та якості ліквід ації "податкових ям" з ПДВ післ я проведення документальних перевірок протягом січня - березня 2010 року, відповідно до вимог наказу ДПА України від 18.04.08р. № 266 "Про організацію взаєм одії органів державної подат кової служби під час обробки розбіжностей податкових зоб ов' язань з податковим креди том по ПДВ у розрізі контраге нтів", фіксація розбіжностей здійснюється в Автоматизова ні системі "Аудит". При цьому, п еревірені суми податкових зо бов' язань та податкового кр едиту, за яким не виявлено пор ушення, в ній не фіксувалися.
Протягом січня-березня 2010 ро ку проведено 89 планових та поз апланових виїзних документа льних перевірок, за результа тами яких донараховано ПДВ н а розбіжності сумою - 62,3 тис.г рн., усунуто розбіжності, що ут ворилися через технічні поми лки, на суму 2,2 млн.грн.
Також перевіркою, під час до слідження актів документаль них перевірок та даних АІС "Си стема співставлення податко вих зобов' язань та податков ого кредиту в розрізі контра гентів" станом на 09.04.10р. встанов лені невідпрацьовані розбіж ності за 383 деклараціям з ПДВ: п о податкових зобов' язаннях на суму 3,1 млн. грн.; по податков ому кредиту на суму 5,4 млн.грн. У тому числі найбільші розбіж ності:
- Фірма "Олівер" (ЄДРПОУ - 30689361, акт перевірки від 31.03.10р. № 4268/23-7) ро збіжність по податковому кре диту за жовтень 2009 року сумою 31 8,1 тис.грн.;
- ТОВ "Кримстройторг" (ЄДРПОУ - 24878233, акт перевірки від 25.03.10р. № 4037/23-7) розбіжність по податково му кредиту за вересень 2009 року сумою 107,3 тис.грн.;
- ВАТ "АТП-1263" (ЄДРПОУ - 05423225, акт п еревірки від 09.02.10р. № 1291/23-7) розбіж ності по податковому кредиту на суму 399,4 тис.грн., у т.ч. за вере сень 2009 року сумою 191,7 тис.грн., за липень 2009 року сумою 207,7 тис.грн .;
- ТОВ "Сімбіан" (ЄДРПОУ - 34836060, а кт перевірки від 25.02.10р. № 2360/23-7) роз біжність по податковому кред иту за грудень 2009 року сумою 164,8 тис.грн.;
- ТОВ "Стройсоюзторг" (ЄДРПОУ - 32571747, акт перевірки від 26.02.10р.№ 2482/23-7) розбіжність по податкови м зобов' язанням за березень 2009 року на суму 490,4 тис.грн.;
- ПП "Сюіта" (ЄДРПОУ - 31544581, акт п еревірки від 26.02.10р. № 2480/23-70 розбіж ність по податковому кредиту за травень 2009 року сумою 324,2 тис . грн., за червень 2009 року на суму 282,6 тис.грн.
Також перевіркою податков ого контролю юридичних осіб ДПІ в м. Сімферополі встановл ено не виконання вимог пункт у 5.5 Методичних рекомендацій, затверджених наказом ДПА Укр аїни від 08.04.08р. № 266, станом на час проведення перевірки, щодо н аправлення матеріалів перев ірок платників ПДВ 2 категорі ї в ДПІ, на обліку яких перебув ають їх контрагенти. Станом н а 09.04.10р. ДПІ в м. Сімферополі не н аправлено жодного матеріалу перевірок до ДПІ за місцем ре єстрації контрагентів.
Наказом начальника ДПІ в м. Сімферополі від 22.01.10р. № 55 "Про ро зподіл обов' язків по керівн ицтву роботою структурних пі дрозділів та встановлення вз аємозамінності між керівним складом ДПІ в м. Сімферополі" (а.с.84т.І) з 25.01.10р. встановлено роз поділ обов' язків між керівн им складом ДПІ в м. Сімферопол і, так п.1.6. на ОСОБА_11 поклад ено обов' язки по керівництв у: управлінням податкового к онтролю юридичних осіб; відд ілу контролю за фінансовими установами та операціями у с фері ЗЕД; відділу масово-роз' яснювальної роботи та зверне нь громадян. Раніше прийняті накази від 27.11.09р. №80 "Про розподі л обов' язків по керівництву роботою структурних підрозд ілів та взаємозамінності між керівним складом ДПІ в м. Сімф ерополі", від 01.12.09р. № 114 "Про внесе ння змін до наказу ДПІ в м. Сім ферополі від 27.11.09р. № 80" визнано т аким, що втратив чинність.
На виконання раніше згадан ого наказу від 22.01.10р. № 55 наказом начальника ДПІ в м. Сімферопо лі від 25.01.10р. № 62 "Про затвердженн я функційних повноважень кер івного складу ДПІ в м. Сімферо полі" затверджено функційні повноваження керівного скла ду Інспекції, виконання яких наказано першому заступнику начальника інспекції, начал ьнику відділу податкової міл іції-першому заступнику нача льника інспекції та заступни кам, у тому числі ОСОБА_11, з абезпечити безумовно в части ні, що їх стосується.
Відповідно до розподілу об ов' язків по керівництву зас тупник начальника інспекції ОСОБА_11 здійснює керівни цтво роботою: управління под аткового контролю юридичних осіб; відділу контролю за фін ансовими установами та опера ціями у сфері ЗЕД; відділу мас ово-роз' яснювальної роботи та звернень громадян. Вона та кож координує роботу щодо на дання пропозицій до ДПА в АР К рим для розробки та удоскона лення нормативно-правових ак тів з питань оподаткування т а адміністрування податків т а інших платежів; здійснення контролю за додержанням под аткового та валютного законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати платежів до бюджеті в; здійснення контролю за сво єчасністю проведення розрах унків та оподаткування у сфе рі ЗЕД; організації і проведе ння широкомасштабної роз' я снювальної роботи серед плат ників податків з питань пода ткового законодавства; орган ізації розгляду звернень гро мадян; забезпечення взаємоді ї ДПІ з громадськими організ аціями, їх об' єднаннями та г ромадськістю. Також за функц іональними обов' язками поз ивачка бере участь у формува нні прогнозних показників на дходжень за податками та пла тежами, що контролюються ДПІ , розробляє пропозиції щодо р озширення бази оподаткуванн я та кола платників.
За дорученням начальника Д ПІ позивачка забезпечує орга нізацію виконання актів зако нодавства і здійснення контр олю за реалізацією законодав ства з питань, що належать до к омпетенції ДПІ; представляє ДПІ у відносинах з місцевими органами виконавчої влади, о рганами прокуратури, об' єдн аннями громадян, підприємств ами, установами тощо; співпра цює з керівництвом місцевих державних адміністрацій та о рганів місцевого самоврядув ання з питань взаємодії з ДПІ ; проводить особистий прийом громадян у ДПІ; бере участь у проведенні з працівниками ДП І семінарів, конференцій тощ о. Бере участь у нарадах ДПІ. У межах компетенції заслухову є керівництво та працівників підвідомчих структурних під розділів ДПІ. Здійснює оцінк у діяльності підвідомчих стр уктурних підрозділів ДПІ з п итань, які належать до компет енції, та надає начальнику ДП І пропозиції про заохочення, притягнення до дисциплінарн ої відповідальності їх керів ництва та працівників.
Згідно відповідних наказі в ДПІ, ДПА в АР Крим позивач та кож проводить індивідуальну роботу з закріпленими керів никами бюджетоутворюючих пл атників податків, великих пл атників податків, великих пл атників податків з питань по вноти нарахування та сплати платежів до бюджету, збільше ння податкових надходжень, а також підприємств з великим и валовими доходами та низьк ою податковою віддачею, віді браних за результатами декла рування за відповідний рік; є головою (заступником голови , членом) комісій, робочих, моб ільних груп ДПІ тощо, створюв аних по відповідним напрямка м роботи структурних підрозд ілів ДПІ, а також згідно відпо відних наказів ДПА в АР Крим, з дійснює інші повноваження ві дповідно до чинного законода вства.
Позивачку для виконання по кладених обов' язків наділе но правами з питань, які належ ать до її компетенції: за дору ченням начальника ДПІ предст авляє Інспекцію у взаємовідн осинах з місцевими органами виконавчої влади, органами п рокуратури, об' єднаннями гр омадян, підприємствами, уста новами, організаціями з пита нь, що належать до компетенці ї ДПІ. Підписує: накази про від рядження у межах України пра цівників підвідомчих структ урних підрозділів та посвідч ення на їх відрядження; розпо рядження ДПІ з питань основн ої діяльності; податкові пов ідомлення (податкові повідом лення-рішення); рішення про за стосування до платників пода тків фінансових (штрафних) са нкцій; службові записки до ст руктурних підрозділів ДПІ що до отримання інформаційних т а аналітичних матеріалів, не обхідних для виконання надан их доручень та покладених фу нкцій; листи та документи, що с тосуються основної діяльнос ті ДПІ і носять інформаційно -роз' яснювальний характер т а згідно розподілу обов' язк ів відносяться до її компете нції; листи відповіді за резу льтатами розгляду звернення громадян; листи, якими надают ься роз' яснення щодо застос ування норм податкового зако нодавства; проводити наради з керівниками та працівникам и підвідомчих структурних пі дрозділів. Погоджує: проекти розпоряджень документів ДПІ з питань основної діяльност і; призначення на посади та зв ільнення з посад керівників та працівників підвідомчих с труктурних підрозділів. Затв ерджує: квартальний план роб оти підвідомчих підрозділів ; положення про самостійні ст руктурні підрозділи підвідо мчих структурних підрозділі в; посадові інструкції праці вників підвідомчих структур них підрозділів; в установле ному порядку пропозиції щодо кадрового резерву на посади керівників та працівників п ідвідомчих структурних підр озділів; графіки чергових ві дпусток керівників та праців ників підвідомчих структурн их підрозділів, заяви про над ання відпусток керівникам пі двідомчих структурних підро зділів. Вносить на розгляд на чальника ДПІ: пропозиції щод о організації роботи підвідо мчих структурних підрозділі в, зокрема вдосконалення орг анізаційної структури та опт имізації штатної чисельност і, упорядкування покладених функцій та процедур; пропози ції про присвоєння в установ леному порядку керівникам та працівникам підвідомчих стр уктурних підрозділів спеціа льних звань, заохочення або п ритягнення до дисциплінарно ї відповідальності.
Розділом 3 Функціональних п овноважень ОСОБА_11 несе п ерсональну відповідальніст ь за невиконання або неналеж не виконання покладених на н еї обов' язків згідно з чинн им законодавством.
Наказом начальника ДПІ в м. Сімферополі від 25.02.10р. № 311 "Про вн есення змін до наказу ДПІ в м. Сімферополі від 25.01.10р. № 62" (а.с.а.с .89-91т.І) у новій редакції затвер джено Функціональні повнова ження окремих працівників ке рівного складу, у тому числі ОСОБА_11, та у новій редакції до її обов' язків віднесено здійснення керівництва робо тою підрозділів: управління податкового контролю юридич них осіб; управління інформа тизації процесів оподаткува ння; відділу контролю за фіна нсовими установами та операц іями у сфері ЗЕД; відділу масо во-роз' яснювальної роботи т а звернень громадян.
Порівнюючи новий обсяг фун кціональних повноважень поз ивачки з попереднім, суд прих одить до висновку, що у зв' я зку зі збільшенням підпорядк ованих позивачці структур її обов' язки при координації робіт доповнено наступними ф ункціями: забезпеченням реал ізації єдиної політики інфор матизації ДПІ, а також викона ння вимог законодавства з ав томатизації процесів оподат кування; організацією та заб езпеченням інформаційного о бміну з ДПА в АР Крим. В решті о бсяг обов' язків, прав, відпо відальність позивачки та її участь у взаємовідносинах за лишено без змін.
На виконання листа ДПА в АР Крим від 24.02.10р. № 1877/7/13-035 "Про переро зподіл обов' язків між керів ництвом ДПІ" та окремого дору чення першого заступника ДПА України ОСОБА_14 від 15.02.10р. № 109/13-0009 "Щодо перерозподілу обов' язків між керівництвом ДПІ" н аказом начальника ДПІ в м. Сім ферополі від 25.02.10р. № 310 "Про внесе ння змін до наказу ДПІ в м. Сім ферополі від 22.01.10р. № 55" (а.с.85т.І) об ов' язки керівного складу ін спекції перерозподілено та з 25.02.10р. встановлено новий розпо діл обов' язків, так п.1.5. на О СОБА_11 покладено обов' язо к по керівництву роботою: упр авління податкового контрол ю юридичних осіб; управління інформатизації процесів опо даткування; відділу контролю за фінансовими установами т а операціями у сфері ЗЕД; відд ілу масово-роз' яснювальної роботи та звернень громадян .
Наказом начальника ДПІ в м. Сімферополі від 12.02.10р. № 198 "Щодо в икористання ІС "Зустрічні пе ревірки", прийнятого на викон ання вимог листа ДПА в АР Крим від 12.02.10р. № 1295/7/007-27 "Про наданн я інформації з організації е ксплуатації ІС "Зустрічні пе ревірки" та з метою запровадж ення використання ІС "Зустрі чні перевірки" наказано нача льника управлінь: податковог о контролю юридичних осіб К алініченко С.І., оподаткува ння юридичних осіб Сагурі Ю .М., начальнику контролю за ф інансовими установами та опе раціями у сфері ЗЕД Любушкі ній І.М. забезпечити викори стання підвідомчими структу рними підрозділами ІС "Зустр ічні перевірки"; проведення в підвідомчих структурних під розділах економічного навча ння та вивченню додатку 2 "Мето дичні рекомендації щодо експ луатації інформаційної сист еми ІС "Зустрічні перевірки" д о листа ДПА України від 14.12.09р № 2 7821/7/23-3017 "Щодо впровадження в пром ислову експлуатацію ІС "Зуст річні перевірки" методичних рекомендацій по роботі з ІС "З устрічні перевірки"; організ ацію негайного відпрацюванн я невиконаних, які надійшли д о ДПІ в м. Сімферополі, запитів на проведення перевірок бюд жетного відшкодування; усуне ння недоліків вказаних у лис ті ДПА в АР Крим від 11.02.10р. № 1295/7/007-27 "Про надання ін формації з організації експл уатації ІС "Зустрічні переві рки", забезпечення надалі дот римання вимог по роботі з ІС "З устрічні перевірки"; встанов лення контролю за дотримання м двадцятиденного терміну ви конання запитів по бюджетном у відшкодуванню без очікуван ня додаткового запиту на про ведення такої перевірки. Кон троль за виконанням цього на казу начальником Інспекції з алишено за собою та його заст упниками, у тому числі ОСОБ А_11, по відповідним напрямка м роботи згідно розподілу об ов' язків по керівництву стр уктурними підрозділами.
З Положення про відділ конт ролю за місцевими, ресурсним и (рентними) та неподатковими платежами управління податк ового контролю юридичних осі б Державної податкової інспе кції у м. Сімферополі, затверд женого 17.11.09р. ОСОБА_11, судом в становлено, що відділ є струк турним підрозділом управлін ня податкового контролю юрид ичних осіб державної податко вої інспекції в м. Сімферопол і. Відділ безпосередньо підп орядковується начальнику ві дділу та його заступнику, нач альнику управління та його з аступнику, заступнику началь ника інспекції згідно розпод ілу обов' язків по керівницт ву структурними підрозділам и, начальнику інспекції. Осно вним завданням відділу є зді йснення документальних пере вірок юридичних осіб з дотри мання податкового законодав ства, контроль за правильніс тю числення, повнотою та своє часністю сплати в бюджет под атків, виконання задач по моб ілізації доходів у зведений, у т.ч. Державний бюджет Україн и.
Відповідно до Положення пр о відділ податкового аудиту визначальних платників пода тків управління податкового контролю юридичних осіб Дер жавної податкової інспекції в м. Сімферополі, затверд женого 17.11.09р. заступником нача льника ДПІ в м. Сімферополі ОСОБА_11, відділ є структурни м підрозділом управління под аткового контролю юридичних осіб Інспекції. Відділ безпо середньо підпорядковується начальнику відділу та його з аступнику, начальнику управл іння та його заступнику, а так ож заступнику начальника інс пекції згідно з розподілом о бов' язків по керівництву ст руктурними підрозділами. Осн овним завданням відділу є ор ганізація та здійснення доку ментальних перевірок юридич них осіб з дотримання податк ового законодавства, перевір ка правильності нарахування , повноти і своєчасності спла ти в бюджет податків, зборів і інших обов' язкових платежі в, мобілізація доходів у звед ений, у т.ч. Державний бюджет У країни, виконання завдань 1 та 2 рівнів контролю.
Відділ перевірок платникі в податків згідно Положення про відділ (а.с. 85-93т.ІІ), затвердж еного заступником начальник а Інспекції ОСОБА_11 17.11.09р., є структурним підрозділом упр авління податкового контрол ю юридичних осіб. Відділ безп осередньо підпорядковуєтьс я начальнику відділу та його заступнику, начальнику упра вління та його заступнику, за ступнику начальника інспекц ії згідно розподілу обов' яз ків по керівництву структурн ими підрозділами. Основним з авданням відділу є організац ія та здійснення документаль них перевірок юридичних осіб з дотримання податкового за конодавства, перевірка прави льності нарахування, повноти і своєчасності сплати в бюдж ет податків, зборів і інших об ов' язкових платежів, мобілі зація доходів у зведений , у т. ч. Державний бюджету України , виконання завдань 1 та 2 рівні в контролю.
Положенням про відділ конт ролю за суб' єктами господар ювання, що здійснюють розрах унки у готівковій формі упра вління податкового контролю юридичних осіб ДПІ в м. Сімферополі, затверджено го заступником начальника ДП І в м. Сімферополі 17.11.09р., (а.с.а.с.94- 100), передбачено, що відділ є стр уктурним підрозділом в склад і управління податкового кон тролю юридичних осіб. Безпос ередньо підпорядковується н ачальнику відділу, його заст упнику, начальнику управлінн я та його заступнику, заступн ику начальника інспекції згі дно розподілу обов' язків по керівництву структурними пі дрозділами. Основним завданн ям відділу є контроль за здій сненням розрахункових опера цій у сфері готівкового обіг у.
Згідно Положення про відді л перевірок ризикових операц ій управління податкового ко нтролю юридичних осіб ДПІ в м . Сімферополі (а.с.а.с.101-107т.ІІ), зат вердженого заступником нача льника ДПІ в м. Сімферополі 18.02. 10р., відділ є структурним підр озділом податкового контрол ю юридичних осіб ДПІ в м. Сімфе рополі, який безпосередньо п ідпорядковується начальник у відділу, його заступнику, на чальнику управління та його заступнику, заступнику начал ьника інспекції згідно з роз поділом обов' язків по керів ництву структурними підрозд ілами. Основним завданням ві дділу є організація перевіро к відшкодування податку на д одану вартість з метою виявл ення і недопущення незаконно заявленого відшкодування ПД В і забезпечення мобілізації засобів у бюджет.
Положенням про відділ пода ткового контролю та аналітич ної роботи управління податк ового контролю юридичних осі б ДПІ в м. Сімферополі (а.с.108-113т.І І), затвердженого ОСОБА_11 17 .11.09р., він є структурним підроз ділом управління податковог о контролю юридичних осіб та як і інші відділи управління податкового контролю юридич них осіб перебуває у підпоря дкуванні позивачки. Завдання м відділу є здійснення контр олю за виконанням завдань по мобілізації доходів у зведе ний, у т.ч. Державний бюджет Ук раїни, координація по органі зації і проведенню комплексн их документальних перевірок , організовує виконання зада ч 1 та 2 рівня контролю.
Досліджуючи питання здійс нення позивачкою керівництв а роботою підпорядкованих їй структур Інспекції, судом з' ясовано, що позивачкою погод жувались подання щодо праців ників цих структур щодо прем іювання(а.с.117-129т.ІІ). Цими поданн ями також вносились пропозиц ії щодо зменшення розміру пр емії окремим працівникам, та к, поданням за лютий 2010 року про понувалось зменшити розмір п ремії на 10 % ОСОБА_18 за неякі сне оформлення акту ТОВ "Союз Д2", за відміну податкового пов ідомлення-рішення Підприємс тва "Баре" на 5% ОСОБА_19 За нея кісний контроль щодо дотрима ння фахівцями відділу переві рок платників податків вимог наказу ДПА України від 11.09.08р. № 584 зменшено премію за грудень 2009 року на 50% ОСОБА_20, заступн ику начальника відділу. За фа ктами, які стали підставою дл я притягнення до дисциплінар ної відповідальності позива чки, подання керівнику інспе кції щодо підлеглих працівни ків вона за підсумками робот и у березні 2009 року не вносила. З пояснень позивачки судом в становлено, що вона проводил а наради з підлеглими праців никами, на яких привертала їх увагу на необхідність дотри мання строків розгляду внутр івідомчих документів, встано влених нормативно-правовими актами. Перевірок дотриманн я строків виконання запитів та дотримання положень норма тивно-правових актів своїх п ідлеглих позивачка не органі зовувала. До начальника ДПІ в м. Сімферополі з приводу прит ягнення підлеглих до дисципл інарної відповідальності за фактами порушень, виявленим и робочою групою позивачка н е зверталась.
В своїх запереченнях проти позову від 31.08.10р. № 2770/9/10-209 предста вник відповідача зазначає, щ о відповідно до ст. 13 Закону Ук раїни "Про державну податков у службу в Україні" посадові о соби органів державної подат кової служби зобов' язані до тримуватися Конституції і за конів України, інших нормати вних актів, прав та охоронюва них законом інтересів громад ян, підприємств, установ, орга нізацій, забезпечувати викон ання покладених на органи де ржавної податкової служби фу нкцій та повною мірою викори стовувати свої права. За неви конання або неналежне викона ння посадовими особами орган ів державної податкової служ би своїх обов' язків вони пр итягуються до дисциплінарно ї відповідальності згідно з чинним законодавством. Відпо відно до ст. 147 Кодексу законів про працю України за порушен ня трудової дисципліни до пр ацівника може бути застосова не одне з таких заходів стягн ення - догана або звільненн я.
Дисциплінарне стягнення у вигляді догани накладено на позивачку з дотриманням стр оку встановленого ст. 148 КЗпП У країни та у порядку визначен ому ст. 149 КЗпП України.
Підставами для накладення на позивачку дисциплінарног о стягнення стали факти вста новлені перевіркою робочої г рупи на виконання окремого д оручення керівника ДПА в АР К рим, а саме: надання недостов ірної інформації ДПА в АР Кри м щодо виконання доведених з авдань надходжень платежів д о Державною бюджету України у березні 2010 року; порушення ви мог Методологічних рекоменд ацій щодо організації та про ведення перевірок підтвердж ення отриманих від платника податків (іншої особи відомо стей стосовно відносин з кон трагентами та дотримання под аткового законодавства, затв ерджених наказом ДПА України від 01.10.08р. № 622 щодо своєч асності направлення відомос тей стосовно відносин з пров едення перевірок контрагент ів; недотримання вимог наказ у ДПА України від 18.04.08р. № 266 "Про о рганізацію взаємодії органі в державної податкової служб и при проведенні перевірок п одаткових декларацій з подат ку на додану вартість з ураху ванням інформації розшифров ок податкових зобов' язань т а податкового кредиту податк у на додану вартість у розмір і контрагентів", а саме не відп рацювання розбіжностей 383 дек лараціях з ПДВ, а також поруше ння вимог пункту 5 Методологі чних рекомендацій, затвердже них цим наказом, не направлен ня жодного матеріалу перевір ки платника ПДВ 2 категорії до ДПІ за місцем реєстрації їх к онтрагентів.
В поясненнях від 14.04.10р., надан их позивачкою на ім' я Голов и ДПА в АР Крим, причин виявлен их перевіркою порушень не на ведено мотивованого обґрунт ування вжиттям позивачкою за ходів із забезпечення керівн ицтва за роботу підпорядкова них їй структур Інспекції.
Доводи представника позив ача про створення його довір ительці непридатних для робо ти умов внаслідок особистого конфлікту між нею та ОСОБА _21, через порушення кримінал ьної справи за фактом відкри того заволодіння майном дочк и позивачки його сином, свого підтвердження не знайшли. Ок рім цього, судом досліджено в судовому засіданні вирок Бі логірського районного суду А Р Крим від 20.08.10р. у кримінальній справі за обвинуваченням О СОБА_22 за ч.1 ст. 186 КК України (а .с.35-40т.ІІ), однак правовідносин и врегульовані ним жодним чи ном не стосуються проходженн я позивачкою публічної служб и на посаді заступника начал ьника ДПІ в м. Сімферополі.
Вирішуючи питання щодо зак онності прийнятого відповід ачем наказу, суд зауважує, що п озивачка з 17.11.09р. проходить пуб лічну службу на посаді засту пника начальника Державної п одаткової інспекції в м. Сімф ерополі. Правом призначення на посаду заступника начальн ика ДПІ підпунктом 4.3.3. Положен ня про державну податкову ад міністрацію в АР Крим, област і, місті Києві та Севастополі наділений Голова регіональн ої ДПА. З загального правила т рудового законодавства, запр овадженого ст. 147-1 КЗпП України , дисциплінарне стягнення за стосовується органом, якому надано право прийняття на ро боту (обрання, затвердження і призначення на посаду) даног о працівника.
В силу дії ч. 5 ст. 15 Закону Укра їни "Про державну податкову с лужбу в Україні", правовий ста тус посадових осіб органів д ержавної податкової служби, їх права та обов' язки визна чаються Конституцією Україн и, цим Законом, а в частині, що н е регулюється ним, - Законом України "Про державну службу ".
Посадові особи органів дер жавної податкової служби зді йснюють організаційно-розпо рядчі та консультативно-дора дчі функції, визначені закон одавством.
Основними обов' язками де ржавних службовців, відповід но до ст. 10 Закону, є додержання Конституції України та інши х актів законодавства Україн и; забезпечення ефективної р оботи та виконання завдань д ержавних органів відповідно до їх компетенції; недопущен ня порушень прав і свобод люд ини та громадянина; безпосер еднє виконання покладених на них службових обов' язків, с воєчасне і точне виконання р ішень державних органів чи п осадових осіб, розпоряджень і вказівок своїх керівників; збереження державної таємни ці, інформації про громадян, щ о стала їм відома під час вико нання обов' язків державної служби, а також іншої інформа ції, яка згідно з законодавст вом не підлягає розголошенню ; постійне вдосконалення орг анізації своєї роботи і підв ищення професійної кваліфік ації; сумлінне виконання сво їх службових обов' язків, ін іціатива і творчість в робот і.
Серед основних принципів д ержавної служби, визначених ст. 3 Закону України "Про держа вну службу", на яких ґрунтуєть ся державна служби, законода вцем визначено персональну в ідповідальність за виконанн я службових обов' язків. До е тики поведінки державного сл ужбовця ст.5 Закону віднесено обов' язок державного служб овця сумлінно виконувати сво ї службові обов' язки; шаноб ливо ставитися до громадян, к ерівників і співробітників, дотримуватися високої культ ури спілкування; не допускат и дій і вчинків, які можуть заш кодити інтересам державної с лужби чи негативно вплинути на репутацію державного служ бовця.
Дисциплінарна відповідаль ність - це вид юридичної від повідальності, яка полягає в обов' язку працівника відпо відати перед роботодавцем за дисциплінарний проступок і зазнавати дисциплінарних са нкцій, передбачених законода вством про працю.
В силу дії ст. 14 Закону дисцип лінарні стягнення застосову ються до державного службовц я за невиконання чи неналежн е виконання службових обов' язків, перевищення своїх пов новажень, порушення обмежень , пов' язаних з проходженням державної служби, а також за в чинок, який порочить його як д ержавного службовця або диск редитує державний орган, в як ому він працює.
До правовідносин, пов' яза них з проходження публічної служби, застосуються загальн і положення трудового законо давства, встановлені Кодексо м законів про працю України в частині, що не суперечать нор мам спеціального законодавс тва. З огляду на це порядок зас тосування дисциплінарного с тягнення до державних службо вців, у тому числі посадовців органів державної податково ї служби, регулюється ст. 149 КЗп П України, якою визначено, що д о застосування дисциплінарн ого стягнення власник або уп овноважений ним орган повине н зажадати від порушника тру дової дисципліни письмові по яснення. При обранні виду стя гнення власник або уповноваж ений ним орган повинен врахо вувати ступінь тяжкості вчин еного проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за якими вчинено проступок, і поперед ню роботу.
З положень ст. 147 КЗпП України за порушення трудової дисци пліни до працівника може бут и застосовано тільки один з т аких видів стягнення: догана ; звільнення.
До службовців, крім дисципл інарних стягнень, передбачен их чинним законодавством про працю України, можуть застос овуватися заходи дисципліна рного впливу: попередження п ро неповну службову відповід ність; затримка до одного рок у у присвоєнні чергового ран гу або у призначенні на вищу п осаду.
З встановлених у судовому з асіданні обставин, суд прихо дить до висновку, що нагородж ення позивачки грамотою до 8 б ерезня, з розуміння ст. 70 КАС Ук раїни, не є належним доказом н алежного виконання позивачк ою своїх посадових обов' язк ів та наказів ДПА України.
Матеріали, складені на вико нання окремого дорученням Г олови ДПА в АР Крим від 08.04.10р. № 11/ 13-004 членами робочої групи, є на лежними та допустимими доказ ами, з яких судом встановлено дійсний рівень виконання по зивачкою покладених на неї з а посадовою обов' язків, оск ільки вони об'єктивно підтве рджують обставини повноти ви конання трудових обов' язкі в.
За трудовим право, зміст дис циплінарної відповідальнос ті полягає в обов' язку прац івника відповісти за вчинене ним порушення трудової дисц ипліни перед роботодавцем і понести дисциплінарне стягн ення, передбачене нормами тр удового права. Підставою для накладення дисциплінарного стягнення, тобто підставою д ля його застосування, є дисци плінарний проступок. Під дис циплінарним проступком розу міється винне, протиправне н евиконання чи неналежне вико нання працівником трудових о бов' язків, передбачених зак онодавством до порушення вну трішнього трудового розпоря дку в державному органі.
Затверджений розподіл фун кціональних обов' язків між керівним складом Інспекції розроблено з урахуванням Дов ідника Типових професійно-кв аліфікаційних характеристи к посад державних службовців , який затверджено наказом Го ловного управління державно ї служби України від 01.09.99р. №65.
У суду не викликає сумніву д остовірність висновків член ів робочої групи з проведени х обрахунків, формування опе ративної інформації з викона ння зведених завдань з надхо дження платежів до Державног о бюджету України у березні 201 0 року, фактів порушення строк ів розгляду запитів та ненал ежне керівництво роботою під порядкованих структур за рез ультатами перевірок, що підт верджено в судовому засіданн і відповідачем належними док азами, роздрукованими реєстр ами електронних файлів. Пока зники ефективності роботи уп равління податкового контро лю юридичних осіб, виявлені п еревіркою факти недостатньо го рівня організації роботи відділів перебуває у прямому зв' язку з рівнем керівницт ва та формування вимог до під леглих позивачкою.
Трудові обов' язки - це пе релік видів робіт, з яких скла даються функції, що виконуют ься. При встановленні видів р обіт необхідно визначати їх за організаційно-юридичними ознаками (керує, затверджує, з дійснює, організовує, розгля дає, виконує, забезпечує, конт ролює, бере участь, готує тощо ).
Керівництво роботою підпо рядкованих позивачці структ ур Інспекції є прямо визначе ним її обсягом обов'язків, зак ріплених розподілом функціо нальних обов' язків.
Відповідачем у справі дове дено належними доказами вчин ення позивачкою дисциплінар ного проступку, незабезпечен ня керівництва роботою підпо рядкованих їй структур, при ф ормуванні звітних даних із в иконання доведених завдань т а низький рівень контролю за роботою підлеглих щодо дотр имання строків розгляду запи тів на проведення зустрічних перевірок, що надійшли з інши х ДПІ та не організацією окре мих положень методологічних вказівок ДПА України. З огляд у на це, суд приходить до висно вку про законність та обґрун тованість дійсними обставин ами застосування до позивачк и дисциплінарного стягнення у вигляді догани.
Доводи представника позив ача щодо неможливості встано вити дійсні підстави застосу вання дисциплінарного стягн ення через допущену описку в резолютивній частині наказу при зазначенні реквізитів м етодологічних вказівок ДПА У країни, невиконання яких ста ло підставою для оголошення догани судом оцінено критичн о, оскільки в описовій частин і наказу детально викладені обставини, що стали підставо ю для застосування дисциплін арного стягнення та допущена технічна описка не впливає н а обсяг прав та обов'язків поз ивачки.
Враховуючи викладене, суд н е знаходить підстав для задо волення позову, тому, у його за доволенні, відмовляє у повно му обсязі.
В судовому засіданні прого лошено вступну та резолютивн у частини постанови. Повний т екст постанови виготовлено у строки встановлені ч.3 ст.160 КАС України.
Керуючись ст. ст. 159, 160, 161, 162, 163, 167, 186, 25 4 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позову відм овити в повному обсязі
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ни постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частин постанови або р озгляду справи у порядку пис ьмового провадження, апеляц ійна скарга подається протяг ом 10 днів від дня отримання по станови.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення строк у, з якого суб'єкт владних повн оважень може отримати копію постанови суду.
Суддя Па пуша О.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2011 |
Оприлюднено | 21.06.2011 |
Номер документу | 16273369 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Горошко Наталія Петрівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Папуша О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні