Постанова
від 08.04.2008 по справі 6/133
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

6/133

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

Господарський суд Чернігівської області


14000 м. Чернігів, проспект Миру 20                                        Тел. 698-166, факс 7-44-62

Іменем України

ПОСТАНОВА

          

 "08" квітня 2008 р., 10 год. 20 хв., м. Чернігів                              Справа № 6/133                                           

Господарський суд Чернігівської області у складі:

судді                                        Блохіної Ж.В.

при секретарі                         Кузьміні М.М.,

за участю представників

позивача:                                Куліша Ю.А., довіреність №5/9/10-015 від 09.01.2008р.,

відповідача:                           Короленка М.О. –керівник Ріпкинської селищної територіальної

                                                 виборчої комісії виборчого округу №5,

розглянувши у відкритому

судовому засіданні

позов                                       Державної податкової інспекції у Ріпкинському районі,

                                                 вул. Святомиколаївська, 83, смт. Ріпки                                                

до                                             Ріпкинської селищної територіальної виборчої комісії

                                                 виборчого округу №5,

                                                 вул. Святомиколаївська, 92, смт. Ріпки                                                 

про                                           стягнення за рахунок активів 850,00 грн.,

                                                       

Встановив:

  

Державною податковою інспекцією у Ріпкинському районі подано позов до Ріпкинської селищної територіальної виборчої комісії виборчого округу №5 про стягнення за рахунок активів 850,00 грн. податкового боргу по податку на прибуток приватних підприємств. Податковий борг виник станом на 13.03.2008р.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги.

Представник відповідача в судовому засіданні стосовно позовних вимог заперечує, посилаючись на те, що у організації відсутні кошти для сплати боргу.

Розглянувши матеріали справи та надані докази, вислухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши фактичні обставини справи, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, господарський суд встановив наступне.

Ріпкинська селищна територіальна виборча комісія виборчого округу №5 зареєстрована як юридична особа Ріпкинською районною державною адміністрацією 07.02.2006р. та перебуває на обліку в ДПІ у Ріпкинському районі як платник податків з 10.02.2006р.

Як вбачається з матеріалів справи, станом на 13.03.2008р. відповідач має податковий борг по податку на прибуток в сумі 850,00 грн.

Податковий борг по податку на прибуток виник внаслідок несплати відповідачем податкового зобов'язання, визначеного ДПІ у Ріпкинському районі податковими повідомленнями-рішеннями: №0002651530/0 від 30.05.2007р., яким визначена сума податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 510,00 грн. (вручено 13.06.2007р.) та №0001931530/0 від 29.05.2007р., яким визначена сума податкового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 340,00 грн. (вручено 06.06.2007р.).

Штрафні санкції були застосовані до відповідача на підставі актів про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності №330/15-013/34210675 від 29.05.2007р. та №263/15-013/34210675 від 24.05.2007р. (за не подачу до ДПІ у Ріпкинському районі податкових звітів про використання коштів неприбутковими установами й організаціями).

Таким чином, податковий борг відповідача становить 850,00 грн. (510,00 грн. + 340,00 грн.).

Відповідно до ст. 4 Закону України “Про внесення змін і доповнень до Закону України “Про систему оподаткування” платники податків зобов'язані сплачувати належні суми податків та зборів (обов'язкові платежі) у встановлені законодавством строки.           Згідно п.п. 2, 3 ст. 9  Закону України “Про систему оподаткування” від 25.06.1991р. №1251-XII із змінами і доповненнями, платники  податків  і   зборів   (обов'язкових   платежів) зобов'язані: подавати  до  державних  податкових   органів   та   інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів); сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Відповідно до ст. 11 Закону України “Про систему оподаткування” платник податків несе відповідальність за правильність обчислення, своєчасність сплати податків та дотримання вимог чинного законодавства.  

Платник податків,  що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку (п.п. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”).

Згідно п.п.5.1 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-III від 21.12.2001р. податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.

Відповідно до п.5.2 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

Згідно п.п.5.2.4 п.5.2 ст.5 вищевказаного Закону процедура адміністративного оскарження закінчується останнім днем строку, передбаченого підпунктом 5.2.2 цього пункту для подання заяви про перегляд рішення контролюючого органу, у разі, коли така заява була подана у зазначений строк.

День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків.

Нараховану суму податкового зобов'язання відповідач не оскаржив, таким чином вона є узгодженою.

Відповідно до п.п.5.3.2 п.5.3 ст.5 вищевказаного Закону у випадках адміністративного узгодження суми податкового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Як вбачається з матеріалів справи відповідач не сплатив узгоджену суму податкового зобов'язання в строки передбачені п.5.3 ст.5 зазначеного Закону, отже вона у відповідності з п.п.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” є сумою податкового боргу платника податків. Отже, податковий борг - це в будь-якому випадку узгоджене податкове зобов'язання, яке не сплачене у встановлений строк.

Відповідно до п.п.6.2.1 п.6.2 ст.6 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-III від 21.12.2001р. ДПІ у Ріпкинському районі на узгоджену суму податкового зобов'язання були направлені перша податкова вимога №1/134 від 19.06.2007р. (вручена 27.06.2007р.) та друга податкова вимога №2/164 від 10.08.2007р. (вручена 26.08.2007р.), які залишені відповідачем без задоволення.

Відповідно до п.п.3.1.1. п.3.1. ст.3 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” №2181-III від 21.12.2001р., активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду.

За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню повністю в сумі 850,00 грн.

Керуючись ст. ст. 94, 158, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

        П О С Т А Н О В И В:  

        1.   Позов задовольнити повністю.

        2. Стягнути за рахунок активів з Ріпкинської селищної територіальної виборчої комісії виборчого округу №5 (вул. Святомиколаївська, 92, смт. Ріпки, код 34210675, р/р відсутні) до державного бюджету Ріпкинського району (р/р 31119009700421 ГУДК України в Чернігівській області, код 21409644, МФО 853592) 850,00 грн. податкового боргу.

3.  Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано.

  Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

  У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

       4. Про апеляційне оскарження рішення  суду  першої  інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд  першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна   скарга  може  бути  подана  без  попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

        Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

Суддя                                                                                           Ж.В. Блохіна  

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення08.04.2008
Оприлюднено27.05.2008
Номер документу1635034
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6/133

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Добрянська Я.І.

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Добрянська Я.І.

Постанова від 30.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні