Ухвала
від 22.06.2011 по справі 2а-1670/5257/11
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

            

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

22 червня 2011 року

м. Полтава

Справа № 2а-1670/5257/11

Суддя Полтавського окружного адміністративного суду Супрун Є.Б., перевіривши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток-2000 М" до Державної податкової інспекції у м. Полтаві про визнання висновків акту перевірки недійсними та дій посадових осіб неправомірними, -

В С Т А Н О В И В:

21 червня 2011 року позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Восток-2000 М" звернувся  до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної податкової інспекції у м. Полтаві про визнання висновків податкового органу, викладених в акті перевірки №4517/23-5/35206675 від 24.05.2011 р., недійсними, а також визнання дій посадових осіб відповідача щодо складення протоколу про адміністративне правопорушення відносно директора ТОВ "Восток-2000 М" ОСОБА_1 - неправомірними.

Вирішуючи питання про відкриття провадження в адміністративній справі, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією України чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Згідно з п.1 ч.2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

          Встановлюючи наявність чи відсутність порушених прав та інтересів позивача у сфері публічно-правових відносин, суд приходить до таких висновків.

          Відповідно статті 86.1. Податкового кодексу України та пункту 3 Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 р. №984, результати документальних перевірок оформлюються у формі акта або довідки. У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт, а у разі відсутності порушень – довідка.

При цьому під терміном акт, розуміють службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

          У разі незгоди платника податків або його законних представників з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення протягом п'яти робочих днів з дня отримання акта (довідки). Такі заперечення розглядаються органом державної податкової служби протягом п'яти робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв'язку з необхідністю з'ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень (стаття 86.7. Податкового кодексу України).

          Приписами ж статті 58 Податкового кодексу України встановлено, що у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

          З наведеного слід зробити висновок, що сам по собі акт перевірки не містить владних управлінських приписів щодо платника податків, натомість містить лише інформацію про виявлені перевіркою порушення податкового та іншого законодавства. У той же час рішенням податкового органу, яке суб'єкт господарювання може оскаржити в адміністративному чи судовому порядку може бути відповідне податкове повідомлення-рішення.

          За таких обставин вимоги позивача щодо спростування висновків Державної податкової інспекції у м. Полтаві, викладених в акті №4517/23-5/35206675 від 24.05.2011 р., який не є рішенням суб'єкта владних повноважень у розумінні ч.2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України і не породжує безпосередньо ніяких правових наслідків для платника податків, не можуть бути самостійним предметом розгляду у суді.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті  109 Кодексу адміністративного судочинства  України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

У зв'язку з цим позивачу слід відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі в частині вимог щодо визнання недійсними висновків акту перевірки №4517/23-5/35206675 від 24.05.2011 р.

          В іншій частині вимог адміністративний позов відповідає вимогам статей 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України та поданий у строк, встановлений законом.

          З урахуванням наведеного, керуючись статтями 106, 107, 109 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В:

          

Відкрити провадження в адміністративній справі №2а-1670/5257/11 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток-2000 М" до Державної податкової інспекції у м. Полтаві в частині вимог щодо визнання дій посадових осіб неправомірними.

          Зобов'язати відповідача  у разі заперечення проти позову надати до суду у строк до 07.07.2011 р. всі матеріали, що були або мали бути взяті ним до уваги при вчиненні дій, з приводу яких подано позов.

Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Восток-2000 М" до Державної податкової інспекції у м. Полтаві в частині вимог щодо визнання висновків акту перевірки недійсними.

Справа розглядатиметься суддею одноособово.

          Копію ухвали направити особам, які беруть участь у справі, разом з витягом про їхні процесуальні права та обов’язки.

          Надіслати відповідачу копію позовної заяви з доданими до неї документами.

Ухвала оскарженню не підлягає.

 

          Суддя                                                                                                    Є.Б. Супрун

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.06.2011
Оприлюднено29.06.2011
Номер документу16456850
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/5257/11

Постанова від 11.07.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 22.06.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 22.06.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні