45/211б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46
ОКРЕМА УХВАЛА
21.06.11 Справа № 45/211б
Розглянувши матеріали справи за заявою кредитора (заявника) Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька, м. Донецьк (код 34335712)
про банкрутство
Суддя Плотніцький Б.Д.
Представники:
Від кредитора (ліквідатора): не з'явились
Від боржника: не з'явились
В засіданні суду брали участь:
Розглянувши матеріали справи №45/211б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Виробничо – торгівельний центр „Гермес”, м. Донецьк (ЄДРПОУ 34604480), суд
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою від 05.11.2009р. за заявою Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька, м. Донецьк господарським судом Донецької області порушена справа про банкрутство відсутнього боржника Товариства з обмеженою відповідальністю „Виробничо – торгівельний центр „Гермес”, м. Донецьк (ЄДРПОУ 34604480).
Постановою суду від 11.11.2009р. боржник визнаний банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура та ліквідатором призначений ініціюючий кредитор, а саме: Державна податкова інспекція у Будьонівському районі м. Донецька, м. Донецьк (код 34335712) та термін ліквідаційної процедури встановлений до 11.02.2010р.
Через канцелярію господарського суду надійшов лист від ліквідатора по справі №45/211б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Виробничо – торгівельний центр „Гермес”, м. Донецьк (ЄДРПОУ 34604480) ініціюючого кредитора Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька, м. Донецьк (код 34335712) з проханням повідомити податковий орган про хід ліквідаційної процедури.
Згідно зі ст. 25 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення дебіторської заборгованості банкруту; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується в першу чергу згідно зі статтею 31 цього Закону за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення по заявлених до боржника вимогах поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство, і є неоплаченими; з підстав, передбачених частиною десятою статті 17 цього Закону, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає у встановленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; реалізує майно банкрута для задоволення вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства інформацію для ведення єдиної бази даних щодо підприємств-банкрутів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Відповідно до приписів ст. 32 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.
Всупереч вимогам ст.32 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” ліквідатором не наданий звіт та ліквідаційний баланс по закінченню встановленого судом строку ліквідаційної процедури.
Окрім цього, податковий орган, який сам є ліквідатором по даній справі, направив до господарського суду лист з проханням повідомити податковий орган про хід ліквідаційної процедури.
Таким чином, ліквідатор, який зобов'язаний Законом повідомляти суд про хід ліквідаційної процедури та надавати суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута по закінченню строку ліквідаційної процедури, клопоче перед судом повідомити його про хід ліквідаційної процедури, що є грубим ігноруванням норм Закону та неповагою до суду.
Ухвалою господарського суду від 10.06.2011р. господарський суд призначив судове засідання, зобов'язав ліквідатора надати письмові пояснення стосовно ненадання звіту про проведену роботу по закінченні встановленого судом строку.
В судове засідання 21.06.2011р. представник ліквідатора не з'явився, вимоги суду не виконав, поважних причин невиконання вимог судової ухвали та неявки в судове засідання господарським судом не встановлено.
Таким чином, у зв'язку з невиконанням вимог суду з боку ліквідатора вже більш року, господарським судом не може бути закінчене провадження по даній справі.
Одночасно судом не встановлено та ліквідатором не надано поважних причин неявки та невиконання вимог судової ухвали.
У відповідності із ст.4-5 Господарського процесуального кодексу України рішення, ухвали, постанови господарських судів є обов'язковими до виконання на усій території України.
Невиконання вимог рішень, ухвал, постанов господарських судів тягне відповідальність, встановлену цим Кодексом та іншими законами України.
За приписом ст.1853 Кодексу про адміністративні правопорушення України неповага до суду, що виразилась в ухиленні від явки в суд, тягне за собою адміністративну відповідальність.
Ухилення від вчинення дій призводить до порушення інтересів кредиторів по даній справі та призводить до затримання судового процесу.
Відповідно до ст.382 Кримінального кодексу України умисне невиконання особою ухвали суду, що набрала законної сили, передбачає кримінальну відповідальність.
На підставі викладеного та керуючись ст.90 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
Надіслати окрему ухвалу на адресу Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька, м. Донецьк (83030, м. Донецьк, вул. Октября, б.17) на бездіяльність ліквідатора (Державної податкової інспекції у Будьонівському районі м. Донецька, м. Донецьк) по справі №45/211б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Виробничо – торгівельний центр „Гермес”, м. Донецьк (ЄДРПОУ 34604480).
З метою усунення порушень законності та недоліків пропоную вжити необхідні заходи, спрямовані на вдосконалення організації правової роботи щодо неприпущення в майбутньому вказаних в ухвалі порушень та недоліків.
Про вжиті заходи інформуйте господарський суд до 13.07.2011р.
Примітка: Згідно із ст.1856 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність за залишення посадовою особою без розгляду окремої ухвали суду, а так само за несвоєчасну відповідь на окрему ухвалу суду.
Суддя Плотніцький Б.Д.
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2011 |
Оприлюднено | 30.06.2011 |
Номер документу | 16466634 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні