ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
07 квітня 2011 року 12:02 № 2а-1280/11/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Шрамко Ю.Т. при секретарі судового засід ання Четвертак Я. І. розгляну вши у відкритому судовому за сіданні адміністративну спр аву
за позовом Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Узвіз"
до Регіонального управлінн я Департаменту контролю за в иробництвом та обігом спирту , алкогольних напоїв і тютюно вих виробів Державної податк ової адміністрації України у м.Києві
про визнання протиправними та скасування рішень про засто сування штрафних санкцій
за участю представників ст орін:
від позивача, ОСОБА_1, па спорт НОМЕР_1, виданий Печ ерським РУГУМВСУ, від 05.03.99, дир ектор Товариства з обмежено ю відповідальністю "Узвіз";
від відповідача, ОСОБА_2 , довіреність № 3778/10/32-121, від 28.12.10,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обме женою відповідальністю "Узві з" (далі - Позивач) звернулось д о Окружного адміністративно го суду міста Києва з позовом до Регіонального управління Департаменту контролю за ви робництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюно вих виробів Державної податк ової адміністрації України у м.Києві (далі - Відповідач) про визнання протиправними та с касування рішень про застос ування штрафних санкцій.
Позовні вимоги обґру нтовані тим, що оскаржувані р ішення прийняті з порушенням вимог законодавства, виснов ки, викладені в акті перевірк и є помилковими та безпідста вними.
Ухвалою Окружного ад міністративного суду міста К иєва від 01.02.2011 року відкрито про вадження у справі та признач ено судовий розгляд справи.
В судовому засіданні представник Позивача позов підтримав і пояснив, що 29.11.2011 р. п рацівниками Регіонального у правління Департаменту конт ролю за виробництвом та обіг ом спирту, алкогольних напої в і тютюнових виробів Держав ної податкової адміністраці ї України у м.Києві проведено позапланову виїзну перевірк у Товариства з обмеженою від повідальністю "Узвіз", за резу льтатами проведення якої бул о складено Акт про результат и позапланової виїзної перев ірки від 29.11.2010 р. та прийнято чот ири рішення про застосування фінансових санкцій від 09.12.2010 р. Представник Позивача зазнач ив, що вказана перевірка була проведена з порушенням вимо г ст. 11-1 Закону України «Про дер жавну податкову службу в Укр аїні»та положень п.4.1 ч. 4 Порядк у проведення невиїзних докум ентальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання вимог пода ткового, валютного та іншого законодавства». Стосов но рішень про застосування ш трафних санкцій представник Позивача пояснив, що прийнят і Відповідачем рішення ґрунт уються на помилкових висновк ах акту перевірки і спростов уються доказами, доданими до позову.
Представник Відповід ача проти позову заперечив, н адав письмові заперечення та пояснив, що перевіркою встан овлено факт реалізації тютюн ових виробів за цінами, вищим и від максимальних роздрібни х цін, встановлених виробник ом або імпортером, відсутніс ть наочної інформації та гра фічних знаків щодо заборони або дозволу куріння, зберіга ння з метою подальшої реаліз ації тютюнових виробів (сига р) без марок акцизного збору в становленого зразка та факт зберігання алкогольних напо їв з метою подальшої реаліза ції без марок акцизного збор у встановленого зразка, в сил у чого, вважав, що оскаржувані рішення про застосування шт рафних санкцій є правомірним и.
Судом оголошувались перерви в судових засіданнях для отримання додаткових до казів по справі.
Розглянувши подані д окументи і матеріали, заслух авши пояснення представник ів сторін, всебічно і повно з' ясувавши всі фактичні обстав ини, на яких ґрунтується позо в, об' єктивно оцінивши дока зи, які мають значення для ро згляду справи і вирішення сп ору по суті, Окружний адмініс тративний суд міста Києва вс тановив наступне.
Товариство з обмеженою ві дповідальністю "Узвіз" (ідент ифікаційний код 30217939) зареєстр овано Подільською районною у м. Києві державною адміністр ацією 14.12.1998 р.
29.11.2010 р. працівниками Регіона льного управління Департаме нту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольни х напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміні страції України у м.Києві про ведено позапланову виїзну пе ревірку кафе «Ресторація «За двома зайцями», що належить Т овариству з обмеженою відпов ідальністю "Узвіз", за результ атами проведення якої, було с кладено Акт про результати п озапланової виїзної перевір ки з питань додержання суб' єктами господарювання вимог , встановлених законодавство м України, які є обов' язкови ми до виконання при здійснен ні оптової і роздрібної торг івлі алкогольними напоями та /або тютюновими виробами від 29.11.2010 р., на підставі якого Відпо відачем прийнято рішення пр о застосування фінансових са нкцій від 09.12.2010 р. № 262241/32-330/1367, № 262240/32-330/136 8, № 262239/32-330/1369 та № 262238/32-330/1370.
Рішенням Регіонального уп равління Департаменту контр олю за виробництвом та обіго м спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державн ої податкової адміністрації України у місті Києві № 262241/32-330/1367 від 09.12.2010 р. (далі - Рішення 1), за п орушення вимог статті 11 Закон у України “Про державне регу лювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячног о та плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів” згідно з положеннями абзацу п' ятнадцятого частини друг ої статті 17 вказаного Закону з астосовано до ТОВ “Узвіз” фі нансові санкції у вигляді шт рафу в розмірі 6 280,00 грн.
Рішенням Регіонального уп равління Департаменту контр олю за виробництвом та обіго м спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державн ої податкової адміністрації України у місті Києві № 262240/32-330/1368 від 09.12.2010 р. (далі - Рішення 2), за п орушення вимог статті 11 Закон у України “Про державне регу лювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячног о та плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів” на підставі норм абзацу п' я тнадцятого частини другої ст атті 17 вказаного Закону засто совано до ТОВ “Узвіз” фінанс ові санкції у вигляді штрафу в розмірі 2 044,00 грн.
Рішенням Регіонального уп равління Департаменту контр олю за виробництвом та обіго м спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державн ої податкової адміністрації України у місті Києві № 262239/32-330/1369 від 09.12.2010 р. (далі - Рішення 3), за порушення вимог статті 11-1 Зак ону України “Про державне ре гулювання виробництва та обі гу спирту етилового, коньячн ого та плодового, алкогольни х напоїв та тютюнових виробі в” на підставі норм абзацу чо тирнадцятого частини другої статті 17 вказаного Закону зас тосовано до ТОВ “Узвіз” фіна нсові санкції у вигляді штра фу в розмірі 5 768,00 грн.
Рішенням Регіонального уп равління Департаменту контр олю за виробництвом та обіго м спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державн ої податкової адміністрації України у місті Києві № 262238/32-330/1370 від 09.12.2010 р. (далі - Рішення 4), за п орушення вимог статті 15-2 Зако ну України “Про державне рег улювання виробництва та обіг у спирту етилового, коньячно го та плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ” на підставі норм абзацу дес ятого частини другої статті 17 вказаного Закону застосова но до ТОВ “Узвіз” фінансові с анкції у вигляді штрафу в роз мірі 3 400,00 грн.
Позивачем вказані Рішення про застосування фінансових санкцій оскаржено до Держав ної податкової адміністраці ї України. Рішенням про резул ьтати розгляду скарги № 449/6/32-0415 в ід 14.01.2011 р. Державної податково ї адміністрації України у за доволенні скарги Позивача ві дмовлено.
Рішення 1 прийнято Відповід ачем на підставі вище вказан ого акту перевірки, яким вста новлено знаходження в реаліз ації алкогольних напоїв, згі дно додатку № 2 до вказаного ак ту перевірки, без марки акциз ного збору встановленого зра зка.
Представник Позивача висн овки акту вважав необгрунтов аними, аа прийняте на їх підст аві Рішення 1 - протиправним, п ояснив, що ТОВ «Узвіз»придба ває алкогольні напої у офіці йних постачальників: Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Еліт Трейд», Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Айленд», Товариства з обм еженою відповідальністю «МД М Бізнес Груп», Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Гран Крю», кожне з яких має ліцензію на право оптової то ргівлі алкогольними напоями , і на всіх алкогольних напоях , згідно з додатком №2, що є нев ід' ємною частиною акта пере вірки, були наявні марки акци зного збору, проте, в силу того , що кожен з напоїв був відкорк ований, марки акцизного збор у на них були надірвані.
Згідно з вказаним додатком №2 актом зняття залишків прод укції, яка знаходиться у ТОВ « Узвіз»без наявності марок ак цизного збору встановленого зразка, у Позивача на реаліз ації знаходились наступні ал когольні напої:
Вино «Шато Куте», дата розли ву - липень 2002 - 1 пляшка;
- Вино «Резерва Карм енер», дата розливу - лютий 2009 -2 п ляшки;
- Вино «Рислінг Ерренв ег», дата розливу не вказана - 2 пляшки;
- Віскі Chivas Regal, витримка 12 р оків, дата розливу - 03.06.2001 р. - 1 п ляшка;
- Віскі Chivas Regal, витримка 18 р оків, дата розливу не вказана - 1 пляшка;
- Мартіні Біанко, дата р озливу не вказана - 1 пляшка;
- Коньяк «Коктебель», витримка 7 років, дата розливу не вказана - 1 пляшка;
- Лікер «Де Кайпер Пізан», дата розливу не вказа на - 1 пляшка;
- Лікер «Куантро», дата розливу не вказана - 1 пляшка ;
Судом досліджено надані представником Позивача дого вори купівлі-продажу, уклад ені між ТОВ «Узвіз»та Товари ством з обмеженою відповідал ьністю «Еліт Трейд», Товарис твом з обмеженою відповідаль ністю «Айленд», Товариством з обмеженою відповідальніст ю «МДМ Бізнес Груп», Товар иством з обмеженою відповіда льністю «Гран Крю», відповід ні видаткові накладні, товар но-транспортні накладні, пла тіжні доручення, відкоркован і пляшки із залишками вина «Ш ато Куте», дата розливу - липен ь 2002, віскі Chivas Regal, витримка 12 років , дата розливу - 03.06.2001 р., вина «Ре зерва Карменер», дата розлив у - лютий 2009 р. що знаходяться на відповідальному зберіганні у Позивача.
Інші пляшки з алкогольними напоями, що вказані у додатку № 2, суд не вважав за доцільне о глядати, оскільки, Відповіда чем у додатку № 2 не вказано да ти їх розливу (виготовлення), щ о унеможливлює їх ідентифіка цію судом.
Під час огляду в судовому за сіданні відкоркованих пляшк ок вина «Шато Куте», дата розл иву - липень 2002, віскі Chivas Regal, витри мка 12 років, дата розливу - 03.06.20 01 р., вина «Резерва Карменер», д ата розливу - лютий 2009 судом вст ановлено, що зазначені пляшк и алкогольних напоїв містять залишки акцизних марок, що да ють підстави вважати їх пошк одженими (розірваними) при ві дкритті відповідних пляшок.
Також Позивачем надано суд у акт списання № УЗ-0000003 від 07.12.2010 р ., згідно з яким, друга пляшка в ина «Резерва Карменер», дата розливу - лютий 2009, що знаходил ась на відповідальному збері ганні у Позивача, списана у зв ' язку з пошкодженням пляшки .
Суд приходить до висновку, щ о надані Позивачем суду для о гляду вище зазначені пляшки з алкогольними напоями містя ть залишки акцизних марок, що підлягають ідентифікації.
Рішення 2 прийнято Відповід ачем на підставі вище вказан ого акту перевірки, яким вста новлено зберігання з метою п одальшої реалізації тютюнов их виробів, згідно додатку № 3 до вказаного акту перевірки , без марок акцизного збору в становленого зразка, а саме, с игар, отриманих від постачал ьника ПП «Стар Трейд»по накл адних від 28.09.2010 р. № 030757002 та від 12.11.2010 р . № 032195002, а саме, сигари:
- C.A.O. GOLD TORPEDO у кількості 2 -х шт.;
- FLOR DE COPAN GORDITOS у кількості 2-х ш т.;
- ROMEO Y JULIETA CEDROS DE LUXE у кількості 3-х шт.;
- FLOR DE COPAN BELICOSO у кількості 3-х ш т.;
- COHIBA SIGLO IV у кількості 4-х шт .;
- COHIBA SIGLO II у кількості 2-х шт .;
- AVRORE PREFERIDO у кількості 1-єї ш т.;
Представник Позивача за значив, що сигари придбавают ься поштучно, що виключає мож ливість їх придбавання з акц изною маркою, так як акцизна м арка клеїться на упаковку си гар, а не на кожну сигару.
Рішення 3 прийнято Відповід ачем на підставі вище вказан ого акту перевірки, яким вста новлено факт роздрібної торг івлі тютюновими виробами за цінами, вищими від максималь них роздрібних цін на тютюно ві вироби, встановлених виро бниками або імпортерами тютю нових виробів, а саме, реалізо вано пачку сигарет »в наборі (виробник «Філіп Морріс Укра їна», дата виготовлення 22.10.2010 р. ) за ціною 25 грн., що підтверджен о фіскальним чеком № 2199 від 29.11.2010 р.
Представник Позивача пояс нив, що в кафе «Ресторація «За двома зайцями», що належить Т овариству з обмеженою відпов ідальністю "Узвіз", здійснюєт ься реалізація сигаретних на борів, до складу яких входить пачка цигарок та сірники і на цінка нараховується на сірни ки та обслуговування, а ціна н а цигарки є не вищою від роздр ібних цін. Крім того, представ ник Позивача не погодився із застосованою сумою штрафних санкцій у розмірі 5 768 грн., визн аченою на підставі додатку № 1, вважав її необгрунтованою.
Рішення 4 прийнято Відповід ачем на підставі вище вказан ого акту перевірки, яким вста новлено, що в кафе «Рестораці я «За двома зайцями», що належ ить Товариству з обмеженою в ідповідальністю "Узвіз", не об ладнано спеціально відведен их для куріння місць та не роз міщено наочну інформацію, як а складається із відповідно го графічного знака та текст у наступного змісту: «Місце д ля куріння, куріння шкодить в ашому здоров' ю».
Представник Позивача пояс нив, що в кафе «Ресторація «За двома зайцями», що належить Т овариству з обмеженою відпов ідальністю "Узвіз", обладнано окреме приміщення (зал) для па ління з розміщенням відповід ного графічного знаку, витри маного в стилі кафе «Рестора ція «За двома зайцями», насту пного змісту: «Зал для гостей , що палять. Але ж це дуже шкідл иво для здоров' я», надав фот окопію відповідного графічн ого знаку.
Дослідивши матеріали спра ви, аналізуючи викладені вищ е обставини в їх сукупності, с уд звертає увагу на наступне .
Закон України “Про державн е регулювання виробництва і обігу спирту етилового, конь ячного і плодового, алкоголь них напоїв та тютюнових виро бів” від 19 грудня 1995 року визна чає основні засади державної політики щодо регулювання в иробництва, експорту, імпорт у, оптової і роздрібної торгі влі спиртом етиловим, коньяч ним і плодовим, спиртом етило вим ректифікованим виноград ним, спиртом етиловим ректиф ікованим плодовим, спиртом-с ирцем виноградним, спиртом-с ирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими вироб ами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я гр омадян, а також посилення бор отьби з незаконним виробницт вом та обігом алкогольних на поїв і тютюнових виробів на т ериторії України.
Положеннями статті 11 вказан ого Закону встановлено, що ал когольні напої та тютюнові в ироби, які виробляються в Укр аїні, а також такі, що імпортую ться в Україну, позначаються марками акцизного податку в порядку, визначеному законо давством.
Закон України “Про акцизни й збір на алкогольні напої та тютюнові вироби” від 15 вересн я 1995 року визначає особливост і нарахування та сплати акци зного збору, що справляється з виготовлених українськими виробниками та ввезених на т ериторію України алкогольни х напоїв та тютюнових виробі в.
Відповідно до положень ста тті 1 Закону України “Про акци зний збір на алкогольні напо ї та тютюнові вироби”, маркув ання алкогольних напоїв та т ютюнових виробів - наклеюван ня марки акцизного збору в по рядку, передбаченому Положен ням про виробництво, зберіга ння, продаж марок акцизного з бору, маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів .
Марка акцизного збору - спец іальний знак, яким маркуютьс я алкогольні напої та тютюно ві вироби. Її наявність на цих товарах підтверджує сплату акцизного збору, легальність ввезення та реалізації на те риторії України цих виробів. Марки акцизного збору для ал когольних напоїв та тютюнови х виробів, вироблених в Украї ні, відрізняються від марок д ля імпортованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів дизайном та кольором відпов ідно до зразків, затверджени х Кабінетом Міністрів Україн и.
Положення про виробництво , зберігання, продаж марок акц изного збору з голографічним и захисними елементами і мар кування алкогольних напоїв т а тютюнових виробів затвердж ено постановою Кабінету Міні стрів України від 23 квітня 2003 р . № 567 (Далі - Положення).
Відповідно до вказаного По ложення (п.19-23) маркування алког ольних напоїв і тютюнових ви робів здійснюється виробник ами цієї продукції.
Марки наклеюються виробни ками на кожну пляшку, пачку (уп аковку) у такий спосіб, щоб вон и розривалися під час відкуп орювання (розкривання) вироб ів.
Для прикріплення марок пов инен використовуватися клей (дисперсійний, дескрин тощо), який не дає змоги зняти їх з ви робів без пошкодження і змив ається у разі потреби в митті пляшок для повторного їх вик ористання.
Марки наклеюються на пляшк у П - чи Г-подібним способом че рез горловину.
З огляду на те, що законодав ством передбачено, що реаліз ація алкогольних напоїв, доз воляється тільки за наявност і марки акцизного збору вста новленого зразка на пляшці а бо на іншій тарі згідно із зак онодавством, а марки наклеюю ться виробниками на кожну пл яшку у такий спосіб, щоб вони р озривалися під час відкупорю вання (розкривання) виробів, д ослідивши вказані вище доказ и, суд констатує наявність ро зірваних П - подібним способо м наклеєних акцизних марок н а оглянутих в судовому засід анні відкоркованих пляшках а лкогольних напоїв вина «Шат о Куте», дата розливу - липень 2002, віскі Chivas Regal, витримка 12 років, д ата розливу - 03.06.2001 р., вина «Рез ерва Карменер», дата розливу - лютий 2009 р. , що спростовує висн овки відповідача щодо поруше ння позивачем статті 11 Закону України “Про державне регул ювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного та плодового, алкогольних на поїв та тютюнових виробів”.
Суд звертає увагу, що жодною нормою законів України не зо бов'язано суб'єктів господар ювання, що здійснюють торгів лю алкогольними напоями на р озлив зберігати частини акци зних марок, які відірвалися в ід пляшок внаслідок їх пошко дження шляхом відкупорюванн я відповідних пляшок алкогол ьних напоїв.
На тютюнові вироби акцизні марки наклеюються на пачки с игарет та цигарок серійного виробництва, сигар, сигарил, а також цигарок, упакованих у с увенірні коробки (незалежно від їх розміру), - так, щоб вони о бов'язково розривалися під ч ас відкривання; на тютюнові в ироби в упаковці, що підлягає обгортанню у поліпропіленов у плівку, - під плівку.
Правила роздрібної торгів лі тютюновими виробами затве рджено наказом Міністерства економіки та з питань європе йської інтеграції України ві д 24 липня 2002 р. № 218 та зареєстрова но в Міністерстві юстиції Ук раїни 20 серпня 2002 р. за N 679/6967.
Цими Правилами визначаєть ся порядок роздрібної торгів лі сигаретами, цигарками, сиг арами, сигарилами, тютюном лю льковим, нюхальним, смокталь ним, жувальним та іншими виро бами з тютюну і його замінник ами (далі - тютюнові вироби), во ни спрямовані на додержання прав споживачів щодо належно ї якості товару і рівня торго вельного обслуговування.
Увезення, зберігання та реа лізація на території України тютюнових виробів, на яких не має марок акцизного збору вс тановленого зразка, забороня ється (пункт 7 Правил роздрібн ої торгівлі тютюновими вироб ами).
З огляду на те, що відповіда ч придбаває для реалізації п оштучно сигари, що підтвердж ено наданими договором, накл адними та платіжними доручен нями (долученими до матеріал ів справи), у позивача відсутн і підстави для застосування до відповідача штрафних санк цій в цій частині. Так, суд пог оджується, що реалізація на т ериторії України тютюнових в иробів, на яких немає марок ак цизного збору встановленого зразка, забороняється, разом з тим, суд констатує, що на тют юнові вироби марки наклеюють ся на пачки сигарет та цигаро к серійного виробництва, сиг ар, тощо (п.23 Положення). Тобто, з наведеного вбачається обов' язок реалізації тютюнових ви робів, зокрема, сигар, з маркам и, що наклеєні саме на пачки та ких виробів. При цьому, законо давець жодним чином не зазна чив обов' язок наклеювання м арок саме на сигару, що реаліз ується поштучно.
Приймаючи до уваги викладе не, суд дійшов висновку про ві дсутність підстав для прийня ття Відповідачем Рішень про застосування штрафних с анкцій № 262241/32-330/1367 від 09.12.2010 р., та № 262240 /32-330/1368 від 09.12.2010 р., оскільки Позива чем не було допущено порушен ь вимог ст. 11 Закону України “П ро державне регулювання виро бництва і обігу спирту етило вого, коньячного і плодового , алкогольних напоїв та тютюн ових виробів”.
Висновки відповідача про п орушення позивачем вимог ста тті 11-1 Закону України “Про дер жавне регулювання виробницт ва та обігу спирту етилового , коньячного та плодового, алк огольних напоїв та тютюнових виробів”, а саме, встановлен ня факту роздрібної торгівлі тютюновими виробами за ціна ми, вищими від максимальних р оздрібних цін на тютюнові ви роби, встановлених виробника ми або імпортерами тютюнових виробів, спростовуються док азами, наявними у матеріалах справи. Так, з фіскального чек у № 2199 від від 29.11.2010 р. вбачається та, не спростовувалось в судо вому засіданні представнико м відповідача, що позивачем з дійснювалась реалізація сиг аретного набору за ціною 25 гри вень, а не цигарок » за вказано ю ціною.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що максимальна роздрібна ц іна цигарок "PARLAMENT", встановлена виробником та нанесена на па чку становить 15 грн.
В матеріалах справи наявні калькуляційні картки , з яких вбачається, що складов ими реалізованого сигаретно го набору є:
- пачка цигарок » вартістю 13 г рн. 88 коп.;
- сірники вартістю 60 коп.
Загальна вартість сигарет ного набору без ПДВ становит ь 14 грн. 48 коп., а з ПДВ - 25 грн.
Реалізація сигаретного н абору, складовою якого є сига рети та сірники виключає мож ливість застосування до пози вача фінансових санкцій на п ідставі абз. 12 ч. 2 ст. 17 закону Ук раїни "Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів".
Таким чином, відповідачем н е було доведено факт реаліза ції позивачем тютюнових виро бів за цінами вищими від макс имальних роздрібних цін, вст ановлених виробником або імп ортером, а відтак не доведено факт порушення позивачем ви мог ст. 11-1 Закону України " Про д ержавне регулювання виробни цтва і обігу спирту етиловог о, коньячного і плодового, алк огольних напоїв та тютюнових виробів".
Висновки Відповідача про т е, що в кафе «Ресторація «За дв ома зайцями», що належить поз ивачу, не обладнано спеціаль но відведених для куріння мі сць та не розміщено наочну ін формацію, яка складається із відповідного графічного зна ка та тексту наступного зміс ту: «Місце для куріння, курінн я шкодить вашому здоров' ю» не відповідають дійсності, о скільки у вказаному закладі обладнано окреме приміщення (зал) для паління з розміщення м на дверях залу відповідног о графічного знаку, витриман ого в стилі кафе «Ресторація «За двома зайцями», наступно го змісту: «Зал для гостей, що палять. Але ж це дуже шкідливо для здоров' я».
Відповідно до вимог ст. 15-2 За кону України " Про державне ре гулювання виробництва і обіг у спирту етилового, коньячно го і плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів", у спеціально відведених для куріння місцях розміщуєть ся наочна інформація, яка ск ладається із відповідного г рафічного знака та тексту та кого змісту: "Місце для курінн я. Куріння шкодить Вашому здо ров'ю!".
Власник або упов новажені ним особи чи оренд арі відповідних споруд, окре мих приміщень зобов'язані ві двести спеціальні місця для куріння, обладнані витяжною вентиляцією чи іншими засоб ами для видалення тютюнового диму, а також розмістити нао чну інформацію про розташув ання таких місць та про шкод у, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів.
Представник Відповідача н е заперечував, що в кафе «Рес торація «За двома зайцями», щ о належить позивачу, наявний окремий зал для осіб, які паля ть, та, що позивачем на дверях такого залу розміщено інформ ацію наступного змісту: «Зал для гостей, що палять. Але ж це дуже шкідливо для здоров' я », зазначив, що інформація, роз міщена позивачем не відповід ає вимогам ст. 15-2 Закону Украї ни " Про державне регулювання виробництва і обігу спирту е тилового, коньячного і плодо вого, алкогольних напоїв та т ютюнових виробів".
Суд приходить до виснов ку, що позивачем не порушено вимоги ст. 15-2 Закону України "Пр о державне регулювання вироб ництва і обігу спирту етилов ого, коньячного і плодового, а лкогольних напоїв та тютюнов их виробів" і критично сприйм ає доводи представника відпо відача про те, що невідповідн ість розміщених позивачем на відповідному графічному зна ку текстових формулювань, фо рмулюванням, визначеним норм ами ст. 15-2 вказаного Закону є по рушенням вказаної норми зако ну, в силу того, що за змістом формулювання "Місце для курі ння. Куріння шкодить Вашому з доров'ю!". є ідентичним формулю ванню «Зал для гостей, що паля ть. Але ж це дуже шкідливо для здоров' я»та несе аналогічн е смислове навантаження.
Згідно з вимогами ч. 2 с т. 71 Кодексу адміністративног о судочинства України, в адмі ністративних справах про про типравність рішень, дій чи бе здіяльності суб' єкта владн их повноважень, обов' язок щ одо доказування правомірнос ті свого рішення, дії чи безді яльності покладається на від повідача, якщо він заперечує проти адміністративного поз ову.
Відповідачем, як суб' єкт ом владних повноважень, не сп ростовано доводи позивача та не доведено правомірності п рийнятих ним рішень про заст осування фінансових санкцій .
Зважаючи на всі наведені об ставини в їх сукупності, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги позивача є обґрунтовани ми та підлягають задоволенню .
Керуючись вимогами ст. ст. 69-7 1, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України, О кружний адміністративний су д міста Києва
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов Товариства з обм еженою відповідальністю "Узв із" задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Регіональ ного управління Департамент у контролю за виробництвом т а обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Д ержавної податкової адмініс трації України у місті Києві про застосування фінансови х санкцій № 262241/32-330/1367 від 09.12.2010 р.
3. Визнати протиправним та с касувати рішення Регіональн ого управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних н апоїв і тютюнових виробів Де ржавної податкової адмініст рації України у місті Києві п ро застосування фінансових с анкцій № 262240/32-330/1368 від 09.12.2010 р.
4. Визнати протиправним та с касувати рішення Регіональн ого управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних н апоїв і тютюнових виробів Де ржавної податкової адмініст рації України у місті Києві п ро застосування фінансових с анкцій № 262239/32-330/1369 від 09.12.2010 р.
5. Визнати протиправним та с касувати рішення Регіональн ого управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних н апоїв і тютюнових виробів Де ржавної податкової адмініст рації України у місті Києві п ро застосування фінансових с анкцій № 262238/32-330/1369 від 09.12.2010 р.
6. Судові витрати в сумі 3,40 гр н. присудити на користь Товар иства з обмеженою відповідал ьністю "Узвіз" за рахунок Дер жавного бюджету України
Постанова набирає закон ної сили в порядку та строки. в изначені ст. 254 КАС України.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційн ої інстанції протягом десяти днів за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції апеляційної скарг и.
З урахуванням вимог ч.3 ст. 160 КАС України, в судовому засіданні 07.04.2011 р. проголошено вступну та резолютивну части ни постанови.
Постанова в повному обсязі складена та підписана 15.04.2011 р.
Суддя Ю.Т. Шрамко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 07.04.2011 |
Оприлюднено | 29.06.2011 |
Номер документу | 16479481 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шрамко Ю.Т.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні