Ухвала
від 20.06.2011 по справі 2а-7889/10/14/0170
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-7889/10/14/0170

20.06.11 м. Севастополь

Севастопольськ ий апеляційний адміністрати вний суд у складі колегії суд дів:

головуючого судді Яко венко С.Ю.,

суддів Дадінсько ї Т.В. ,

Дугаренко О.В.

секретар судового засід ання Карпова І.І.

за участю сторін:

представник позивача: Кр имського республіканського відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів - не з' яв ився, про час та місце розгляд у справи повідомлений належн им чином та своєчасно, про при чину неявки суд не повідомив ,

представник відповідача: Театру - студії ляльок "Маріо нетки"- ОСОБА_2 паспорт Н ОМЕР_1 від 18.03.10, довіреність № 1 02 від 05.04.11

розглянувши апеляційну скаргу Кримського респуб ліканського відділення Фонд у соціального захисту інвалі дів на постанову Окружного а дміністративного суду Авто номної Республіки Крим (судд я Кірєєв Д.В. ) від 30.11.10 у справі № 2а-7889/10/14/0170

за позовом Кримського р еспубліканського відділенн я Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Крилова, 133, м. Сі мферополь, Автономна Республ іка Крим, 95001)

до Театру - студії л яльок "Маріонетки" (пров. Музей ний, б.4, м. Євпаторія, Автономна Республіка Крим, 97412)

про стягнення адміністрат ивно-господарських санкцій в розмірі 6722,00 грн.

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окруж ного адміністративного суду АР Крим від 30.11.2010 ( суддя Кірєєв Д .В.) Кримському республікансь кому відділенню Фонду соціал ьного захисту інвалідів відм овлено у задоволенні позову до Театру-студія ляльок «Мар іонетки»про стягнення адмін істративно-господарських са нкцій у розмірі 6 722,00грн..

Не погодившись з постан овою суду, позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить постанову суду скас увати та прийняти нову поста нову, якою задовольнити позо в.

Апеляційна скарга моти вована тим, що відповідач пов инен був забезпечити у 2009 році працевлаштування інвалідів на 1 робочому місці, але ці обо в' язки не виконав.

У судове засідання 20.06.2011 п редставник позивача не з' яв ився, про день, час і місце роз гляду справи повідомлений на лежним чином.

Згідно з частиною 4 ста тті 196 Кодексу адміністративн ого судочинства України непр ибуття у судове засідання ст орін або інших осіб, які берут ь участь у справі, належним чи ном повідомлених про дату, ча с і місце апеляційного розгл яду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Колегія суддів, обговор ивши доводи апеляційної скар ги, заслухавши представника відповідача, перевіривши юри дичну оцінку обставин та пов ноту їх встановлення, дослід ивши правильність застосува ння судом першої інстанції н орм матеріального та процесу ального права, вважає, що апел яційна скарга не підлягає за доволенню з наступних підста в.

Судом першої інстанц ії встановлено, що Виконавчи м комітетом Євпаторійської м іської ради АР Крим Театр-с тудія ляльок "Маріонетки" 27 .12.1994 року зареєстровано в якос ті юридичної особи (ЄДРПОУ 2227494 4).

У відділенні Фонду соціал ьного захисту інвалідів відп овідач зареєстрований робот одавцем 26.10.2009р.

28.04.2010 позивачем проведена по запланова виїзна перевірка в иконання відповідачем вимог статей 19, 20 Закону України «Про основи соціальної захищенос ті інвалідів в Україні».

Перевіркою встановлено: відповідно до вимог статті 19 цього Закону відповідач був повинен працевлаштувати у 2009 році 1-го інваліда, фактично у 2009 році не працевлаштований ж одний інвалід. Середньорічна заробітна плата на підприєм стві у 2009 році складала 13444 грн., у зв' язку чим сума адміністр ативно-господарських санкці й складає 6722 грн.

За результатами перевірки складено акт від 28.04.2010.

Згідно зі статтею 19 Констит уції України органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування,їх посадові та службові особи зобов' язані діяти на підставі, в межах по вноважень та у спосіб, що пере дбачені Конституцією та зако нами України.

Згідно з пунктом 1.1. Статуту в ідповідача Театр-студія ляльок "Маріонетки" створени й для розвитку і пропаганди д итячого театрального мистец тва, вдосконалення організац ії дозвілля населення, розши рення та поліпшення культурн ого обслуговування дітей та дорослих, а також для розвитк у нових організаційно - еконо мічних форм театру та наданн я необхідної методичної та п рактичної допомоги самодіял ьним театром ляльок, відпові дач є неприбутковою організа цією та його діяльність не ма є на меті одержання прибутку . Фінансування відповідача є бюджетним.

З довідки № 564/а від 12.07.2010фінанс ового управління Євпаторійс ької міської ради вбачається , що фінансування відповідач а здійснюється з місцевого б юджету по КЕКВ 1310 «Субсидії та поточні трансферти підприєм ствам, установам, організаці ям». Згідно економічної клас ифікації видатків по даному коду здійснюються поточні ви трати одержувачів бюджетних коштів, у тому числі оплата за споживану електроенергію.

Відповідно до пункту 7.11 стат ті 7 Закону України «Про опода ткування прибутку підприємс тв»до неприбуткових установ і організацій, відносяться, з окрема, органи державної вла ди України, органи місцевого самоврядування та створені ними установи або організаці ї, що утримуються за рахунок к оштів відповідних бюджетів.

Згідно зі статтею 12 Закону У країни «Основи законодавств а України про культуру»діяль ністю у сфері культури є: ство рення, розповсюдження і попу ляризація творів літератури та мистецтва; збереження та в икористання культурних цінн остей; естетичне виховання; о рганізація спеціальної осві ти, відпочинку і дозвілля гро мадян.

Суб'єктами діяльності у сфе рі культури є: професійні тво рчі працівники, професійні т ворчі колективи, працівники культури, окремі громадяни; д ержавні і приватні заклади, п ідприємства, організації і у станови, що діють у сфері куль тури; творчі спілки, націонал ьно-культурні товариства, фо нди, асоціації, інші громадсь кі об'єднання, їх підприємств а; держава в особі її органів в лади та управління.

Стаття 21-1 цього Закону встан овлює, що неприбутковими орг анізаціями у сфері культури є юридичні особи, які здійсню ють діяльність, визначену ст аттею 12 Закону, і відповідають критеріям неприбутковості, встановленим цією статтею.

Неприбуткова організація у сфері культури може здійсн ювати фінансово-господарськ у діяльність відповідно до ц ілей її утворення та в межах ї ї цивільної правоздатності.

Кошти та інше майно, майнові права (у грошовому виразі), на буті неприбутковою організа цією внаслідок її фінансово- господарської діяльності, за результатами звітного періо ду не можуть більше ніж у три р ази перевищувати її надходже ння за той же період у вигляді бюджетних коштів, коштів та і ншого майна, майнових прав (у г рошовому виразі), наданих орг анізації засновником (заснов никами) організації, в тому чи слі у вигляді членських внес ків, внесків учасників, а тако ж безповоротної фінансової д опомоги чи допомоги товарами , роботами, послугами (за їх ри нковою вартістю), що надані бе зоплатно.

Обсяг майна суб'єктів підпр иємницької діяльності (часто к у їхньому майні), яке на вста новленому законом праві нале жить неприбутковій організа ції, не може більше ніж у три р ази перевищувати загальний о бсяг іншого майна, що належит ь неприбутковій організації на кінець звітного періоду. Т аке перевищення має бути усу нено протягом року, наступно го за звітним.

Майно неприбуткової орган ізації у сфері культури може бути передано суб'єктам підп риємницької діяльності лише в тимчасове користування на компенсаційній основі, за ви нятком внесення майна до ста тутного фонду господарськог о товариства чи наділення ма йном іншого суб'єкта підприє мницької діяльності.

Компенсація за користуван ня майном неприбуткової орга нізації не може бути нижчою з а звичайну ціну, крім випадкі в, коли майно надається в кори стування іншим неприбуткови м організаціям.

В матеріалах справи містит ься звіт про фінансові резул ьтати відповідача за 2009 рік, зг ідно якому у відповідача від сутній прибутку, а понесений збиток за звітний період.

Таким чином, відповідач є н еприбутковою організацією т а фактично утримується за ра хунок коштів місцевого бюдже ту.

Відповідно до частини 10 ста тті 19 Закону України «Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні» керівники підприємств, установ, органі зацій, утому числі, підприємс тв, організацій громадських організацій інвалідів, фізич ні особи, які використовують найману працю, у разі незабез печення виконання нормативі в робочих місць для працевла штування інвалідів, неподанн я Фонду соціального захисту інвалідів звіту про зайнятіс ть та працевлаштування інвал ідів несуть відповідно до ді ючого законодавства.

Згідно з частиною 3 статті 20 з азначеного Закону сплату адм іністративно-господарських санкцій і пені підприємства , установи, організації, у тому числі підприємства, організ ації громадських організаці й інвалідів, фізичні особи, як і використовують найману пра цю, проводять відповідно до з акону за рахунок прибутку, як ий залишається в їх розпоряд женні після сплати всіх пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів).

Проаналізувавши зазначені норми закону, судова колегія погоджується з висновком су ду першої інстанції, що діяль ність роботодавців де середн ьооблікова чисельність прац юючих інвалідів менша, ніж ус тановлено нормативом, які ві дповідно до частини першої с татті 20 Закону сплачують адм іністративно-господарські с анкції, повинна передбачати отримання прибутку.

Сплата таких санкцій непри бутковими організаціями, що утримуються за рахунок кошті в бюджету не передбачається.

Частина 1 статті 9 Код ексу адміністративного судо чинства України встановлює: суд при вирішення справи кер ується принципом законності , відповідно до якого органи д ержавної влади, органи місце вого самоврядування, їхні по садові і службові особи зобо в' язані діяти лише на підст аві, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конст итуцією та законами України.

З урахуванням висловле ного, судова колегія вважає, щ о суд першої інстанції прийш ов до правильного висновку щ одо необґрунтованості позов них вимог, та ухвалив рішення з додержанням норм матеріал ьного та процесуального прав а.

Згідно зі статтею 200 Коде ксу адміністративного судоч инства України суд апеляційн ої інстанції залишає апеляці йну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, як що визнає, що суд першої інста нції правильно встановив обс тавини справи та ухвалив суд ове рішення з додержанням но рм матеріального і процесуал ьного права.

Керуючись статтями 195, 196, п.1 частини першої статті 198, п.1 ч астини першої статті 205, статт ями 200, 206, 212, 254 Кодексу адміністра тивного судочинства України , суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скар гу Кримського республікансь кого відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів зали шити без задоволення.

Постанову Окружного ад міністративного суду АР Крим від 30.11.2010 у справі №2а- 7889/10/14/0170 зали шити без змін.

Ухвала набирає законн ої сили з моменту проголошен ня згідно з частиною п' ятою статті 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу ад міністративного судочинств а України, згідно з якою касац ійна скарга на судові рішенн я подається безпосередньо до Вищого адміністративного су ду України протягом двадцяти днів після набрання законно ї сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим К одексом, а в разі складення ух вали в повному обсязі відпов ідно до статті 160 цього Кодекс у - з дня складення ухвали в по вному обсязі.

Повний текст судовог о рішення виготовлений 25 чер вня 2011 р.

Головуючий суддя підпис С.Ю. Яковенко

Судді підпис Т.В. Дадінська

підпис О.В.Дугаренко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя С.Ю. Я ковенко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.06.2011
Оприлюднено05.07.2011
Номер документу16562546
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7889/10/14/0170

Ухвала від 30.03.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 16.03.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 20.06.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Яковенко Світлана Юріївна

Постанова від 30.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні