Ухвала
від 12.05.2011 по справі 2а-6525/10/15/0170
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-6525/10/15/0170

12.05.11 м. Севастополь

Севастопольськ ий апеляційний адміністрати вний суд у складі колегії суд дів:

головуючого судді Сан акоєвої М.А.,

суддів Горошко Н.П . ,

Єланської О.Е.

секретар судового засід ання Рузова А.О.

за участю сторін:

представник відповідача, Театру-студії ляльок "Маріо нетки"- ОСОБА_2, довіреніст ь № 102 від 05.04.11,

розглянувши апеляційну ск аргу Кримського республі канського відділення Фонду с оціального захисту інваліді в на постанову Окружного адм іністративного суду Автоно мної Республіки Крим (суд дя Тоскіна Г.Л. ) від 29.11.10 по спр аві № 2а-6525/10/15/0170

за позовом Кримського р еспубліканського відділенн я Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Крилова, 133,Сімф ерополь,Автономна Республ іка Крим,95001)

до Театру-студії ляльок "Маріонетки" (пров Музейний, б .4,Євпаторія,Автономна Респ убліка Крим,97412)

про стягнення адміністрат ивно-господарських санкцій в розмірі 6000,00 грн.

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окру жного адміністративного суд у Автономної Республіки Крим від 29.11.10 у задоволенні по зову Кримського республікан ського відділення Фонду соці ального захисту інвалідів до Театру-студії ляльок "Маріон етки" про стягнення адмініст ративно-господарських санкц ій в розмірі 6000,00 грн. - відмовлен о повністю.

Не погодившись з постанов ою суду, представник Кримськ ого республіканського відді лення Фонду соціального захи сту інвалідів звернувся до С евастопольського апеляційн ого адміністративного суду з апеляційною скаргою, в якій п росить скасувати постанову Окружного адміністративног о суду Автономної Республ іки Крим від 29.11.10 , прийняти но ву постанову.

Апеляційна скарга мотиво вана порушенням судом першої інстанції норм матеріальног о та процесуального права.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечу вав проти задоволення апеляц ійної скарги.

Представник позивача у суд ове засідання не з' явився, п ро дату, час і місце судового засідання був повідомлений належним чином та своєчасно.

Відповідно до частини четв ертої статті 196 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, неприбуття у судове зас ідання сторін або інших осіб , які беруть участь у справі, н алежним чином повідомлених п ро дату, час і місце апеляційн ого розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Колегія суддів, обговоривш и доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту ї х встановлення, дослідивши п равильність застосування су дом першої інстанції норм ма теріального та процесуально го права, вважає, що апеляційн а скарга не підлягає задовол енню з наступних підстав.

Судом встановлено, що 28.04.2010р. п озивачем проведена позаплан ова виїзна перевірка виконан ня відповідачем ст.ст. 19, 20 Зако ну України "Про основи соціал ьної захищеності інвалідів в Україні", в ході якої встановл ено, що Форма № 10-ПІ "Звіт про за йнятість та працевлаштуванн я інвалідів"за 2008 рік відповід ачем до позивача не подана. Ві дповідач відповідно до вимог ст. 19 Закону України "Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні" повинен був працевлаштувати у 2008 році 1-го інваліда, фактично у 2008 році не працевлаштований жодний інв алід. Середньорічна заробітн а плата на підприємстві у 2008 ро ці складала 12000,00 грн., у зв'язку ч им сума адміністративно-госп одарських санкцій складає 6000, 00 грн.

За результатами перевірки складений Акт від 28.04.2010р.(а.с. 8).

Відповідно до ч.1 ст.20 Закону України "Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні", підприємства, устано ви, організації, у тому числі п ідприємства, організації гро мадських організацій інвалі дів, фізичні особи, які викори стовують найману працю, де се редньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, н іж установлено нормативом, п ередбаченим статтею 19 цього З акону, щороку сплачують відп овідним відділенням Фонду со ціального захисту інвалідів адміністративно-господарсь кі санкції, сума яких визнача ється в розмірі середньої рі чної заробітної плати на від повідному підприємстві, уста нові, організації, у тому числ і підприємстві, організації громадських організацій інв алідів, фізичної особи, яка ви користовує найману працю, за кожне робоче місце, призначе не для працевлаштування інва ліда і не зайняте інвалідом. Д ля підприємств, установ, орга нізацій, у тому числі підприє мств, організацій громадськи х організацій інвалідів, фіз ичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністрат ивно-господарських санкцій з а робоче місце, призначене дл я працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визна чається в розмірі половини с ередньої річної заробітної п лати на відповідному підприє мстві, в установі, організаці ї, у тому числі підприємстві, о рганізації громадських орга нізацій інвалідів, у фізично ї особи, яка використовує най ману працю. Положення цієї ча стини не поширюється на підп риємства, установи і організ ації, що повністю утримуютьс я за рахунок коштів державно го або місцевих бюджетів.

Як вбачається зі Статуту Те атру-студії ляльок "Маріонет ки", театр створений для розви тку і пропаганди дитячого те атрального мистецтва, вдоско налення організації дозвілл я населення, розширення та по ліпшення культурного обслуг овування дітей та дорослих, а також для розвитку нових орг анізаційно - економічних фор м театру та надання необхідн ої методичної та практичної допомоги самодіяльним театр ом ляльок. Крім того у Статуті зазначено, що фінансування в ідповідача -бюджетне.

Згідно з довідкою № 534 ві д 01.07.2010 року фінансового уп равління Євпаторійської міс ької ради, зазначено, що фінан сування відповідача здійсню ється з місцевого бюджету по КЕКВ 1310 «Субсидії та поточні т рансферти підприємствам, уст ановам, організаціям».

Відповідно до економічної класифікації видатків по да ному коду здійснюються поточ ні витрати одержувачів бюдже тних коштів, у тому числі опла та за споживану електроенерг ію.

Пунктом 7.11 ст. 7 Закону Україн и "Про оподаткування прибутк у підприємств" передбачено о податкування неприбуткових установ і організацій, в абз. "а" підпункту 7.11.1, якої зазначен о, що до неприбуткових устано в і організацій, відносяться , зокрема, органи державної вл ади України, органи місцевог о самоврядування та створені ними установи або організац ії, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів .

Відповідно до ст.211 Основ зак онодавства України про культ уру, від 14 лютого 1992 року N 2117-ХII, не прибутковими організаціями у сфері культури є юридичні о соби, які здійснюють діяльні сть, визначену статтею 12 цих О снов, і відповідають критері ям неприбутковості, встановл еним цією статтею.

Неприбуткова організація у сфері культури може здійсн ювати фінансово-господарськ у діяльність відповідно до ц ілей її утворення та в межах ї ї цивільної правоздатності.

Кошти та інше майно, майнові права (у грошовому виразі), на буті неприбутковою організа цією внаслідок її фінансово- господарської діяльності, за результатами звітного періо ду не можуть більше ніж у три р ази перевищувати її надходже ння за той же період у вигляді бюджетних коштів, коштів та і ншого майна, майнових прав (у г рошовому виразі), наданих орг анізації засновником (заснов никами) організації, в тому чи слі у вигляді членських внес ків, внесків учасників, а тако ж безповоротної фінансової д опомоги чи допомоги товарами , роботами, послугами (за їх ри нковою вартістю), що надані бе зоплатно.

Законом для окремих форм не прибуткових організацій у сф ері культури та за видами їх д іяльності можуть встановлюв атися інші критерії ознак не прибутковості.

Крім того, судом встановлен о, що відповідно до планів від повідача використання бюдже тних коштів на 2008 рік, затвердж ених директором відповідача та погоджених Міністром кул ьтури і мистецтв АР Крим, з міс цевого бюджету відповідачу у 2008 році виділено 120000,00 грн., з яких 120000,00 грн. поточні видатки, у том у чисті оплата праці працівн иків в сумі 87745,00 грн., нарахуванн я на заробітну плату - 32255,00 грн.

Згідно зі звітом про фінан сові результати відповідача за 2008 рік, у організації не бул о прибутку, а взагалі відпові дачем був понесений збиток з а звітний період.

Таким чином, судова колегі я погоджується з правильним висновком суду першої інстан ції, що відповідач є неприбут ковою організацією, тобто не отримує прибутку від своєї д іяльності та фактично утриму ється за рахунок коштів місц евого бюджету.

Отже, сплата роботодавцями , де середньооблікова чисель ність працюючих інвалідів ме нша ніж установлено норматив ом, передбаченим статтею 19 Зак ону України "Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні" адміністративно-г осподарських санкцій, не по ширюється на відповідача я к на організацію, що утримує ться за рахунок коштів місц евого бюджету.

З урахуванням вищевикладе ного, колегія суддів погоджу ється з правильним висновком суду першої інстанції, що поз овні вимоги не обґрунтовані та не підлягають задоволенню .

Зважаючи на наведене, колег ія суддів дійшла висновку, що правова оцінка, яку дав суд пе ршої інстанції обставинам сп рави, не суперечить чинному з аконодавству, нормам матеріа льного та процесуального пра ва, тому постанова Окружного адміністративного суду Авто номної Республіки Крим в ід 29.11.10 підлягає залишенню без змін, апеляційна скарга - зал ишенню без задоволення.

Керуючись статтями 195, 196, пунк том 1 частини першої статті 198, с т.ст. 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Кримс ького республіканського від ділення Фонду соціального за хисту інвалідів на постанов у Окружного адміністративно го суду АР Крим від 29.11.10р. по спр аві № 2а-6525/10/15/0170 - залишити без зад оволення.

Постанову Окружного адмін істративного суду АР Крим ві д 29.11.10р. по справі № 2а-6525/10/15/0170 - залиш ити без змін.

Ухвала набирає законно ї сили з моменту проголошенн я згідно з частиною п' ятою с татті 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу ад міністративного судочинств а України, згідно з якою касац ійна скарга на судові рішенн я подається безпосередньо до Вищого адміністративного су ду України протягом двадцяти днів після набрання законно ї сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим К одексом, а в разі складення ух вали в повному обсязі відпов ідно до статті 160 цього Кодекс у - з дня складення ухвали в по вному обсязі.

Повний текст судовог о рішення виготовлений 18 тра вня 2011 р.

Головуючий суддя підпис М.А.Санакоєва

Судді підпис Н.П.Горошко

підпис О.Е .Єланська

З оригіналом згідно

Головуючий суддя М.А.С анакоєва

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.05.2011
Оприлюднено08.07.2011
Номер документу16580339
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6525/10/15/0170

Постанова від 29.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Тоскіна Г.Л.

Ухвала від 12.05.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Санакоєва Майя Анзорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні