Ухвала
від 28.02.2011 по справі 2а-3465/10/8/0170
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-3465/10/8/0170

28.02.11 м. Севастополь

Севастопольськ ий апеляційний адміністрати вний суд у складі колегії суд дів:

головуючого судді Оме льченка В. А.,

суддів Привалово ї А.В. ,

Іщенко Г.М.

секретар судового засід ання Саматова М.А.

за участю сторін:

представник позивача, Де ржавної податкової інспекці ї у м. Ялта АР Крим- не з' явивс я, про час та місце розгляду сп рави повідомлений належним ч ином та своєчасно, про причин у неявки суд не повідомив,

представник відповідача, Дочірнього підприємства "В іст-Маркет"- не з' явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину нея вки суд не повідомив,

розглянувши апеляційну ск аргу Державної податково ї інспекції у м. Ялта АР Крим н а постанову Окружного адміні стративного суду Автономно ї Республіки Крим (суддя Кушн ова А.О. ) від 18.06.10 у справі № 2а-3465/10/8/0 170

за позовом Державної по даткової інспекції у м. Ялта А Р Крим (вул. Васильєва, 16, м. Ялта , Автономна Республіка Крим, 98 600)

до Дочірнього підприєм ства "Віст-Маркет" (вул. Москов ська, 61-А, м. Ялта, Автономна Рес публіка Крим, 98612)

про стягнення штрафних сан кцій

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного ад міністративного суду Автон омної Республіки Крим від 18.06.10 у справі № 2а-3465/10/8/0170 позов Держав ної податкової інспекції у м . Ялта АР Крим до Дочірнього пі дприємства "Віст-Маркет" про с тягнення штрафних санкцій за доволений частково.

В задоволенні решти позовн их вимог позивачу відмовлено .

Не погодившись з зазначен ою постановою суду, представ ник позивача подав на адресу суду апеляційну скаргу, в які й просить скасувати постанов у Окружного адміністративно го суду Автономної Республі ки Крим від 18.06.10 та прийняти нов у постанову, якою позовні вим оги задовольнити.

Апеляційна скарга мотиво вана тим, що судом першої інст анції порушено норми матеріа льного права. А саме, позивач п осилається на те, що перевірк ою встановлені порушення вим ог п. п. 11, 12 ст. 3 Закону України “ Про застосування реєстратор ів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” №265/95-ВР від 06.07.1995 р. із змінами та доповн еннями, а саме - порушення попе реднього режиму програмуван ня найменування товару та по рушення порядку ведення облі ку товарних запасів на місці їх реалізації. На підставі ак ту перевірки № 01181 від 28.09.09 р. до ДП "Віст-Маркет" рішенням ДПІ у м . Ялта № 0012492303 від 19.10.09 були зас тосовані штрафні санкції у р озмірі 3568,50 грн. Апелянтом зазн ачено, що зазначені штрафні с анкції у розмірі 3568,50 грн. прийн яті обґрунтовано та на підст аві норм діючого законодавст ва.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністратив ного суду від 13.09.2010 відкрито ап еляційне провадження.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністратив ного суду від 13.09.2010 року справа призначена до апеляційног о розгляду.

На підставі та за правилами статті 195 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, розглянувши справу, судова к олегія встановила наступне.

Позивач звернувся до Окруж ного адміністративного суду АР Крим з адміністративним п озовом про стягнення з відпо відача 3568,50грн. штрафних (фінан сових) санкцій.

Колегія суддів погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції щодо часткового задо волення позовних вимог з огл яду на наступне.

Дочірнє підприємство "Віст -Маркет" зареєстровано викон авчим комітетом Ялтинської м іської ради 29.01.1999 р. у якості юри дичної особи, що підтверджує ться свідоцтвом про державну реєстрацію серії А00 № 445985 та дов ідкою з ЄДРПОУ відділу стати стики у м. Ялта № 05.3-6-21/02 від 16.02.06 (а.с. 11, 12).

01.01.2006 р. Управлінням торгівлі , регуляторної політики і зах исту прав споживачів Ялтинсь кої міської ради було надано Дозвіл № 146 ДП "Віст-Маркет" на р озміщення об' єкту торгівл і - бару “Дельта” за адресою : вул. Московська, 61-а, м. Ялта, стр оком дії до 31.12.09 р. та визначений режим роботи з 06-00 год. по 24-00 год. (а.с. 82).

28.09.09 р. на підставі направлень № 003441 та № 003440 від 01.09.09 р. (а.с.15), старши ми державними податковими ре візорами-інспекторами ДПІ в м. Ялта Семикиним О.О. та Філімонєнковим О.О. була пр оведена планова перевірка за дотриманням ДП "Віст-Маркет" порядку проведення розрахун ків за товари (послуги), вимог з регулювання обліку, наявно сті торгових патентів і ліце нзій у барі “Дельта”, що розта шований за адресою м. Ялта, вул. Московська, 61-а , діяльність в якому здійснює позивач. Результати перевір ки оформлені актом № 01181 від 08.09.09 р. (а.с.13-14). Перевірка здійснюва лась в присутності бармена б ару, розташованого за адресо ю м. Ялта, вул. Московська, 61-а, ОСОБА_4

В ході перевірки перевіряю чими було складено вибіркови й опис товарно-матеріальних цінностей, які знаходяться н а реалізації в барі “Дельта” за адресою вул. Московська, 61-а , м. Ялта (а.с.17). До перевірки пози вачем не представлені наклад ні або ТТН на товар, який знахо диться за місцем реалізації або зберігання. На момент пер евірки в барі (за місцем реалі зації або зберігання) знаход илось товару (згідно складен ого опису) на загальну суму 1741,7 5,00грн. Тим самим, в ході перевір ки представниками податково го органу встановлено поруше ння п.12 ст.3 Закону “Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій в сфері торгі влі, громадського харчування та послуг”, а саме: не ведення або ведення з порушенням вст ановленого порядку обліку то варів за місцем реалізації т а зберігання на 1741,75 грн., яке бул о відображено в акті перевір ки № 01181 від 28.09.09 р. (а.с.13-14).

Крім того в ході перевірки п еревіряючими була проведена закупівля товару: чаю і бутер броду з ковбасою, а бармен про вела по касовому апарату сам су і бісквіт на суму, що відпов ідає покупці, що підтверджує ться фіскальним чеком № 8040. Отж е позивачем було виявлено по рушення відповідачем п.11 ст.3 З акону “Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій в сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг” , а саме: порушення відповідач ем попереднього режиму прогр амування найменування товар у, яке було відображено в акті перевірки № 01181 від 28.09.09 р. (а.с.13-14).

19.10.09 р. на підставі акту перев ірки № 01181 від 28.09.09 р., ДПІ в м. Ялта б уло винесено рішення про зас тосування штрафних санкцій № 0012492303 на загальну суму 3568,50гр н. (а.с.18), з яких за порушення:

- п.11 ст.3 Закону “Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій в сфері торгів лі, громадського харчування та послуг” відповідно до п.6 ст .17 Закону України "Про застосу вання реєстратор розрахунко вих операцій у галузі торгів лі, громадського харчування та послуг" до позивача було за стосовано штрафні санкції на суму 85,00 грн. (17 грн.х5=85 грн.)

- п.12 ст.3 Закону “Про застосув ання реєстраторів розрахунк ових операцій в сфері торгів лі, громадського харчування та послуг” відповідно до ст.20 Закону України "Про застосув ання реєстратор розрахунков их операцій у галузі торгівл і, громадського харчування т а послуг" до позивача було зас тосовано штрафні санкції на суму 3483,50 грн. (1741,75грн.х2=3483,50 грн.).

Рішення про застосування ф інансових санкцій №0012492303 від 19.10. 2009р. у сумі 3568,50 грн. було направле не відповідачу поштою та пов ернуте з відміткою "за закінч енням терміну зберігання", у з в' язку із цим 04.12.09. рішення бул о розміщене на дошці оголоше нь ДПІ у м. Ялта (а.с.19-20). Таким чин ом, сума вказаної заборгован ості стала узгодженою 04.12.2009р., о днак у встановлені законом с троки відповідачем сума забо ргованості погашена не була. Таким чином заборгованість відповідача становить 3568,50 грн .

В ході судового розгляду су дом першої інстанції, було до питано у якості свідка барме на ОСОБА_4, у присутності я кої було проведено перевірку господарської діяльності ві дповідача, яка пояснила, що 28.09. 09 перевіряючими у барі “Дель та” за адресою вул. Московськ а, 61-а, м. Ялта було здійснено по купку одного бутерброду за ц іною 5,50 грн. та чаю за ціною 1,50 гр н., на загальну суму 7 грн., а чек було видано на купівлю самси та бісквіту на суму 7 грн. Свід ок пояснила, що чай закодован ий, але не був пробитий випадк ово, а бутерброд не закодован ий, запрограмованими в РРО є т ільки хліб та ковбаса, у зв' я зку із тим, що їх пробивати дов ше, бармен пробила самсу. В акт і перевірки заперечень не на давала, у зв' язку із тим, що н е знала, що писати. Також свідо к пояснила, що в ході перевірк и перевіряючі вимагали надат и накладні постачальників, н а що бармен їм пояснила, що всі документи знаходяться в бух галтерії. В ході перевірки на вимогу перевіряючих було пр оведено опис товарів, алкого льних напоїв в закритому виг ляді, опис підписаний свідко м та перевірячими. Свідок заз начила, що вона надала переві ряючим акт прийому-передачі товарних залишків від 28.09.09, тов арний звіт за 28.09.09, внутрішню на кладну від 28.09.09, але перевіряюч і ці документи не прийняли до уваги та не зазначили їх у акт і перевірки.

Згідно ст. 15 Закону України "П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі громадського х арчування та послуг" від 6 липн я 1995 р. № 265/95 (із змінами та доповн еннями) (далі - Закон №265/95) контро ль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахун ків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюют ь органи державної податково ї служби України шляхом пров едення планових або позаплан ових перевірок згідно із зак онодавством України.

Статтею 16 Закону №265/95 передба чено, що контролюючі органи м ають право відповідно до зак онодавства здійснювати план ові або позапланові перевірк и осіб, які підпадають під дію цього Закону. Планові або поз апланові перевірки осіб, що в икористовують реєстратори р озрахункових операцій, розра хункові книжки або книги обл іку розрахункових операцій, здійснюються у порядку, пере дбаченому законодавством Ук раїни.

Відповідно до ст. 11 Закону Ук раїни "Про державну податков у службу в Україні" органи дер жавної податкової служби у в ипадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених за конами України, мають право з дійснювати контроль за додер жанням порядку проведення го тівкових розрахунків за това ри (послуги) у встановленому з аконом порядку, наявністю св ідоцтва про державну реєстра цію, патентів, ліцензій.

У відповідності із пунктам и 11, 12 статті 3 Закону №265/95 суб'єкт и підприємницької діяльност і, що здійснюють розрахунков і операції в готівковій і/або безготівковій формі (із заст осуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів і т.п .) при продажі товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, гром адського харчування і послуг , зобов'язані:

- проводити розрахункові о перації через реєстратори ро зрахункових операцій з викор истанням режиму попередньог о програмування найменуванн я, цін товарів (послуг) та облі ку їх кількості (пункт 11);

- вести у порядку, встановле ному законодавством, облік т оварних запасів на складах т а/або за місцем їх реалізації , здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в та кому обліку, за винятком прод ажу товарів особами, які відп овідно до законодавства опод атковуються за правилами, що не передбачають ведення обл іку обсягів реалізованих тов арів (наданих послуг) (пункт 12).

В прейскуранті немає таких найменувань як чай та бутерб род, але у прейскуранті бару “ Дельта” наявні такі продукти як батон та ковбаса, на які пр одавець мав видати покупцю в ідповідний чек.

Отже доведений факт здійсн ення відповідачем розрахунк ової операції через реєстрат ор розрахункових операцій бе з використання режиму попере днього програмування наймен ування товару, а саме при прод ажу чаю та бутерброду у чеку в ідображено купівлю самси та бісквіту, у зв' язку із чим фі нансові санкції за вищенавед еним рішенням застосовані ві дповідачем правомірно у розм ірі 85 грн. (17 х 5) та відповідно до п. 6 ст. 17 Закону № 265/95, згідно яког о за порушення вимог цього За кону до суб'єктів підприємни цької діяльності, які здійсн юють розрахункові операції з а товари (послуги), за рішенням відповідних органів державн ої податкової служби України застосовуються фінансові са нкції у розмірі п'яти неопода тковуваних мінімумів доході в громадян - у разі проведення розрахункових операцій чере з реєстратори розрахункових операцій без використання р ежиму попереднього програму вання найменування, цін това рів (послуг) та обліку їх кільк ості.

Отже позивачем правомірно застосовано до відповідача фінансову санкцію у розмірі 85 грн., розрахунок є вірним.

Правові засади регулюванн я, організації, ведення бухга лтерського обліку та складан ня фінансової звітності в Ук раїні визначає Закон України “Про бухгалтерський облік т а фінансову звітність в Укра їні”N 996-XIV від 16.07.1999р.(із змінами та доповненнями) (далі - Закон № 996).

Статтею 1 Закону № 996 визначен о, що бухгалтерський облік - п роцес виявлення, вимірювання , реєстрації, накопичення, уза гальнення, зберігання та пер едачі інформації про діяльні сть підприємства зовнішнім т а внутрішнім користувачам дл я прийняття рішень; внутрішн ьогосподарський (управлінсь кий) облік - система обробки та підготовки інформації про д іяльність підприємства для в нутрішніх користувачів у про цесі управління підприємств ом; первинний документ - докум ент, який містить відомості п ро господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону № 996 сфера дії цього Закону поши рюється на всіх юридичних ос іб, створених відповідно до з аконодавства України, незале жно від їх організаційно-пра вових форм і форм власності, а також на представництва іно земних суб'єктів господарськ ої діяльності (далі - підприєм ства), які зобов'язані вести бу хгалтерський облік та подава ти фінансову звітність згідн о з законодавством.

Відповідно до ч.3 ст.8 Закону № 996 відповідальність за органі зацію бухгалтерського облік у та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх госп одарських операцій у первинн их документах, збереження об роблених документів, регістр ів і звітності протягом вста новленого терміну, але не мен ше трьох років, несе власник (в ласники) або уповноважений о рган (посадова особа), який зді йснює керівництво підприємс твом відповідно до законодав ства та установчих документі в.

Відповідно до ст.9 Закону № 996 підставою для бухгалтерсько го обліку господарських опер ацій є первинні документи, як і фіксують факти здійснення господарських операцій. Перв инні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а як що це неможливо - безпосередн ьо після її закінчення. Для ко нтролю та впорядкування обро блення даних на підставі пер винних документів можуть скл адатися зведені облікові док ументи (ч.1 ст.9).

Первинні та зведені обліко ві документи можуть бути скл адені на паперових або машин них носіях і повинні мати так і обов'язкові реквізити:

-назву документа (форми);

-дату і місце складання;

-назву підприємства, від іме ні якого складено документ;

-зміст та обсяг господарськ ої операції, одиницю виміру г осподарської операції;

-посади осіб, відповідальни х за здійснення господарсько ї операції і правильність її оформлення;

-особистий підпис або інші д ані, що дають змогу ідентифік увати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (ч.2 ст.9).

Інформація, що міститься у п рийнятих до обліку первинних документах, систематизуєтьс я на рахунках бухгалтерськог о обліку в регістрах синтети чного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунка х бухгалтерського обліку. Оп ерації в іноземній валюті ві дображаються також у валюті розрахунків та платежів по к ожній іноземній валюті окрем о. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відпов ідним рахункам синтетичного обліку на перше число кожног о місяця (ч.3 ст.9).

Регістри бухгалтерського обліку повинні мати назву, пе ріод реєстрації господарськ их операцій, прізвища і підпи си або інші дані, що дають змог у ідентифікувати осіб, які бр али участь у їх складанні (ч.4 с т.9).

Господарські операції пов инні бути відображені в облі кових регістрах у тому звітн ому періоді, в якому вони були здійснені (ч.5 ст.9).

У відповідності із пунктом 12 статті 3 Закону України "Про з астосування реєстраторів ро зрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харч ування та послуг" від 06.07.1995 року №265/95-ВР (із змінами та доповнен нями) (далі - Закон України №26 5) суб'єкти підприємницької ді яльності, що здійснюють розр ахункові операції в готівков ій і/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жето нів і т.п.) при продажі товарів (наданні послуг) у сфері торгі влі, громадського харчування і послуг, зобов'язані вести у порядку, встановленому закон одавством, облік товарних за пасів на складах та/або за міс цем їх реалізації, здійснюва ти продаж лише тих товарів, як і відображені в такому облік у, за винятком продажу товарі в особами, які відповідно до з аконодавства оподатковують ся за правилами, що не передба чають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (надан их послуг).

Статтею 20 Закону № 265 встанов лено, що до суб'єктів підприєм ницької діяльності, що здійс нюють реалізацію товарів, як і не обліковані у встановлен ому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необліко ваних товарів за цінами реал ізації, але не менше десяти не оподатковуваних мінімумів д оходів громадян.

З матеріалів справи вбачає ться, що відповідно до Наказу директора ДП “Віст-Маркет” № 06 від 29.12.08 р. “Про організацію бу хгалтерського та податковог о обліку, складання фінансов ої та податкової звітності” встановлено таку форму орган ізації бухгалтерської звітн ості: бухгалтерський облік н а підприємстві ведеться за д опомогою регістрів бухгалте рської звітності - журналів -ордерів (п.1.1. Наказу). Наказом т акож затверджений робочий пл ан розрахунків та регістрів аналітичного обліку, визначе ний у додатку № 1.

Пунктом 1.3. Наказу передбаче но використання для узагал ьнення інформації про витрат и підприємства рахунки класу 9 "Витрати виробництва".

Пунктом 1.4. Наказу встановле на організація аналітичного обліку руху товарно-матеріа льних цінностей по підрозді лам таким чином:в бухгалтері ї - в кількісно-сумарному вимі рюванні; в барі - в кількісно-с умарному вимірюванні.

Товарно-транспортні накла дні, які оформляються постач альниками товарів, не викори стовуються на підприємстві, оскільки товар отримується п о принципу само закупу по фіс кальних чеках РРО зі складан ням щоденних авансових звіті в, які відображаються в книзі обліку доходів і витрат відп овідно до ст. 6 Закону № 265. В барі видається акт прийому-перед ачі залишків товару, якій скр іплюється печаткою підприєм ства та підписами осіб, що зда ють і приймають зміну у барі, а на товар, що надходить до бару протягом зміни, виписуються внутрішні накладні на товар , які відображаються та фіксу ються в щоденному товарному звіті.

В матеріалах справи наявні докази здійснення відповіда чем належного обліку товарни х запасів за місцем їх реаліз ації, здійснення продажу лиш е тих товарів, які відображен і в такому обліку, а саме це пі дтверджується такими докуме нтами як: Книга обліку доході в та витрат № 2533, звіти про вико ристання коштів, наданих на в ідрядження або під звіт б/н ві д 11.09.09, 08.09.09, 16.09.09, 14.09.09, 19.09.09, 21.09.09, 22.09.09, 23.09.09, 24.09.09, 25.09 .09, 26.09.09, 28.09.09; розрахункові докумен ти; товарний звіт за 28.09.09, квитан ція до прибуткового касового ордеру від 29.09.09; внутрішня накл адна № 28 від 28.09.09; акт передачі за лишків товару за 28.09.09 р.(а.с.35-60).

Вищезазначені документи п ідтверджують наявність нале жним чином складених та офор млених документів про бухгал терський облік товарних запа сів та виключає вчинення від повідачем порушення п. 12 ст. 3 За кону України "Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг".

Посадовими особами Д ПІ в м. Ялта при проведенні пер евірки бару “Дельта”, розташ ованого за адресою : м. Ялта, ву л. Московська, 61-а, у присутност і бармена ОСОБА_4 було про ведено зняття фактичних зали шків товарів станом на 28.09.09 р., щ о було відображено в вибірко вому описі (а.с.17).

Чинним законодавство м України не передбачено так их повноважень органів ДПІ я к зняття фактичних залишків товарів та не передбачено ск ладання вибіркового опису т оварно-матеріальних цінност ей.

Таким чином, судовою колегією зроблено висновок про безпідставність доводів апеляційної скарги, оскільк и вони спростовуються матері алами справи та наявними док азами часткового порушення в ідповідачем діючого законод авства, зокрема п.11 ст.3 Закону “ Про застосування реєстратор ів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, оскіл ьки дійсно в прейскуранті не має таких найменувань як чай та бутерброд, але у прейскура нті бару “Дельта” наявні так і продукти як батон та ковбас а, на які продавець мав видати покупцю відповідний чек. Окр ім того, судова колегія зазна чає, що позивачем необґрунто вано прийнято рішення про по рушення відповідачем п 12 ст.3 З акону “Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій в сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг” , оскільки в матеріалах справ и наявні докази здійснення в ідповідачем належного облік у товарних запасів за місцем їх реалізації, здійснення пр одажу лише тих товарів, які ві дображені в обліку.

Відповідно до частини 1 ст атті 200 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су д апеляційної інстанції зали шає апеляційну скаргу без за доволення, а постанову або ух валу суду - без змін, якщо визн ає, що суд першої інстанції пр авильно встановив обставини справи та ухвалив судове ріш ення з додержанням норм мате ріального і процесуального п рава.

Судова колегія дійшла до ви сновку, що судом першої інста нції правильно встановлені о бставини справи, рішення суд у ухвалене з додержанням нор м матеріального та процесуал ьного права, тому підстав для задоволення апеляційної ска рги та скасування судового р ішення не вбачається.

Керуючись ст.195; ст.196; п.1 ч.1 ст.198; с т.200; п.1 ч.1 ст.205; ст.206 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Дер жавної податкової інспекції у м. Ялта АР Крим залишити без задоволення.

Постанову Окружного адмі ністративного суду Автоном ної Республіки Крим від 8.06.10 у с праві № 2а-3465/10/8/0170 залишити без зм ін.

Ухвала набирає законно ї сили з моменту проголошенн я згідно з частиною п' ятою с татті 254 Кодексу адміністрати вного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу ад міністративного судочинств а України, згідно з якою касац ійна скарга на судові рішенн я подається безпосередньо до Вищого адміністративного су ду України протягом двадцяти днів після набрання законно ї сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим К одексом, а в разі складення ух вали в повному обсязі відпов ідно до статті 160 цього Кодекс у - з дня складення ухвали в по вному обсязі.

Повний текст судовог о рішення виготовлений 05 бер езня 2011 р.

Головуючий суддя підпис В.А.Омельченко

Судді підпис А.В.Привалова

підпис Г .М. Іщенко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя В.А.О мельченко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.02.2011
Оприлюднено11.07.2011
Номер документу16590854
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3465/10/8/0170

Ухвала від 20.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Постанова від 25.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 28.02.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 18.06.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні