Постанова
від 23.03.2011 по справі 2а-1483/10/2770
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                            Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ  АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ   СУД

Постанова

Іменем України

                                                                                Справа № 2а-1483/10/2770

23.03.11

м. Севастополь

                                                                                                       

                    Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді          Омельченка В. А.,

суддів           Ілюхіної Г.П. ,

 Цикуренка А.С.

секретар судового засідання          Саматова М.А.                              

за участю сторін:

представник позивача, Державної податкової інспекції в Ленінському районі м. Севастополя- Хаймінова Руслана Валеріївна, довіреність № 320/10-004  від 11.08.08

представник відповідача, Товариства з обмеженою відповідальністю "Вічні цінності"- не з’явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив,  

розглянувши апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в Ленінському районі                            м. Севастополя на постанову Окружного адміністративного суду міста Севастополь (суддя  Єфременко О.О. ) від 26.10.10 у справі № 2а-1483/10/2770

за позовом  Державної податкової інспекції в Ленінському районі                                                      м. Севастополя (вул. Кулакова 37,Севастополь,99011)

до          Товариства з обмеженою відповідальністю "Вічні цінності" (вул. Ковпака, буд. 3, м. Севастополь, 99003)

про стягнення заборгованості

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду міста Севастополь від 26.10.10 позовні вимоги Державної податкової інспекції в Ленінському районі                                                      м. Севастополя задоволені частково, а саме: стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю «Вічні цінності»заборгованість перед бюджетом по сплаті штрафних санкцій за порушення норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг у сумі 98 482,00 грн., стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю «Вічні цінності»заборгованість перед бюджетом за порушення законодавства про патентування у сумі 1476,13  грн., в решті позовних вимог відмовлено.

          Не погодившись з зазначеною постановою позивач звернувся до суду з апеляційною скаргою, в який просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду міста Севастополь від 26.10.10  в частині відмові в задоволенні позову про стягнення штрафних (фінансових) санкцій за порушенням норм регулювання обігу готівки застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадських харчування та послуг у розмірі 1360,00грн. та задовольнити адміністративний позов.

        Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального права. А саме, позивач посилається на те, що судом першої інстанції необґрунтовано прийнято рішення про відмову в задоволенні частини позовних вимог щодо стягнення з відповідача 1700 грн. за невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку. Відповідно до вимог пункту 4 статті 17 Закону № 265/95 передбачено, що за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій. Тобто, позивач має право застосовувати до відповідача штрафні санкції за кожне порушення зазначеної норми, тобто за кожен день не роздрукування  фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від  23.11.2010 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою  Державної податкової інспекції в Ленінському районі м. Севастополя .

На підставі та за правилами статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України, розглянувши справу, судова колегія встановила наступне.

Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Севастополя звернулася до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю “Вічні цінності”про стягнення заборгованості по сплаті штрафних (фінансових) санкцій за порушення норм регулювання обігу готівки та  застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг у сумі 99 842,00 грн. та за порушення законодавства про патентування у сумі 1 476,13 грн., всього на загальну суму 101 318,13 грн.

Колегія суддів не погоджується з  висновком суду першої інстанції щодо часткової відмови в задоволені позовних вимог з огляду  на наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю “Вічні цінності” перебуває на обліку в Державній податковій інспекції у Ленінському районі м. Севастополя як платник податків та зборів.

14.05.2009 посадовими особами ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя проведена перевірка господарської одиниці –відділу торгівлі ювелірними виробами, який розташований за адресою м.Севастополь, вул.Ковпака,3, що належить ТОВ “Вічні цінності”, щодо контролю за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій, за наслідками якої був складений акт № 2702/0257/2330 (а.с.9-10).

В ході перевірки встановлені порушення пунктів 1, 2, 9, 12 статті 3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” 265/95-ВР від 06.07.1995 (далі –Закон № 265/95) та статті 3 Закону України “Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”№ 98/96-ВР  від 23.06.1996 (далі - Закон № 98/96) які виразилися в наступному:

- проведення розрахункової операції на повну суму покупки без застосування реєстратора розрахункових операцій на повну суму покупки 300,00 грн.;

- не виданий особі, яка отримує товар, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції 300,00 грн.

- відсутність фіскальних звітних чеків № 0007, № 0008, № 0009, № 0010;

- порушення режиму щоденного друку фіскальних звітних чеків, а саме: Z-звіт № 0038 від 02.02.2009 роздрукований 03.02.2009;

- не пред'явлені накладні на товар, що реалізовується, у зв'язку з чим весь товар, що реалізується, не облікований у встановленому порядку;

- торговий патент на право здійснення діяльності з продажу ювелірних виробів відсутній.

Акт підписаний уповноваженою особою відповідача без заперечень.

За вказані порушення, керуючись пунктом 1, 4 статті 17, статтею 20 Закону № 265/95, ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя до відповідача були застосовані штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 99 842,00 грн., а саме:

- у п’ятикратному розмірі –у випадку не проведення розрахункових операцій через реєстратор розрахункових операції ( 300,00 грн. х 5 =1500,00 грн.);

- у вигляді штрафу у розмірі двадцять неоподаткованих мінімум доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку (20 х 17 грн. х 5=1700,00 грн.);

- у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 96642,00 грн. (48321,00 грн. х 2).

Всього, за порушення вимог Закону № 265/95 до відповідача застосована штрафна санкція у розмірі 99842,00 грн.

За порушення статті 3 Закону № 98/96, керуючись статтею 8 Закону № 98/96 до відповідача застосований штраф у подвійному розмірі вартості торгового патенту за повний термін діяльності суб'єктів підприємницької діяльності із зазначеним порушенням у сумі 1 476,13 грн.

На підставі акту перевірки начальником ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя 25.05.2009 прийнято рішення № 0002322330 про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 99 842,00 грн. та рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій  № 0002332330  від 25.05.2009  у розмірі  1 476,13 грн. (а.с.7-8).

Зазначені рішення отримані уповноваженою особою відповідача,  але у встановленому порядку не оскаржено.

Відповідно до статті 25 Закону № 265/95, суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17 - 24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій. 

Пунктом 12 статті 3 Закону № 265/95 передбачено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому обліку, за винятком продажу товарів особами, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг).

Статтею 2 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” № 996-XIV від 16.07.1999 (далі –Закон № 996) встановлено, що цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також на представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності (далі - підприємства), які зобов'язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.

Відповідно до пункту 2 статті 3 Закону № 996 бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Згідно пунктів 1, 3, 5 статті 9 Закону № 996 підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку. Операції в іноземній валюті відображаються також у валюті розрахунків та платежів по кожній іноземній валюті окремо. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відповідним рахункам синтетичного обліку на перше число кожного місяця. Господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені.

Згідно пункту 16 Правил роздрібної торгівлі ювелірними та іншими виробами з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 460 від 25.03.1999, приймання ювелірних виробів проводиться суб'єктом господарської діяльності тільки за наявності супровідних документів, передбачених чинним законодавством: товарно-транспортних накладних (рахунків-фактур, прибутково-видаткових накладних), документів, що підтверджують належну якість виробів. Ювелірні вироби, які надійшли у продаж від громадянина-підприємця, повинні мати товарний ярлик із зазначенням його прізвища, адреси, номера документа на право на заняття підприємницькою діяльністю та назву органу, що його видав. Приймання і зберігання ювелірних виробів провадиться відповідно до вимог нормативно-правових актів з цих питань.

Відсутність відповідних первинних документів, які підтверджують рух товарно-матеріальних цінностей є порушенням встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку.

Відповідно до частини першої статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

У порушенні вимог частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідачем не доведено обставини, на яких ґрунтуються його заперечення, належним чином складені накладні на отримання від постачальників ювелірних виробів, перелічених в акті перевірки та виробу, факт реалізації якого зафіксований в акті перевірки, суду також не надані.

Згідно статей 20, 21 Закону № 265/95 до суб'єктів підприємницької діяльності, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. До суб'єктів підприємницької діяльності, що не ведуть або ведуть з порушенням встановленого порядку облік товарів за місцем реалізації та зберігання, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Отже, суд першої інстанції  обґрунтовано визнав правомірним вимоги ДПІ у Ленінському районі м.Севастополі щодо стягнення з ТОВ “Вічні цінності” штрафних санкцій за здійснення реалізації товарів, які не обліковані у встановленому порядку у сумі 96642,00 грн.

Згідно пунктів 1, 2 статті 3 Закону № 265 суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.

Актом перевірки зафіксовано, та не спростовано відповідачем, факт продажу споживачу золотої підвіски (кулону) “Лев”за ціною 300,00 грн. без проведення розрахункової операції на повну суму покупки без застосування реєстратора розрахункових операцій; особі, яка отримує товар, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції не виданий.

Пунктом 1 статті 17 Закону № 265/95 передбачено, що за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих - послуг), у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки.

Отже, суд першої інстанції правильно зробив висновок щодо правомірності застосовування до відповідача штрафної санкції за порушення пунктів 1, 2 статті 3 Закону № 265/95 у сумі 1500,00 грн.

Преамбулою Закону № 98/96 передбачено, що цей Закон визначає порядок патентування торговельної діяльності за готівкові кошти, а також з використанням інших форм розрахунків та кредитних карток, діяльності у сфері торгівлі іноземною валютою, діяльності з надання послуг у сфері грального бізнесу та побутових послуг, що провадиться суб'єктами підприємницької діяльності.

Відповідно до статті 1 Закону №98/96 об'єктом правового регулювання згідно з цим Законом є торговельна діяльність за готівкові кошти, а також з використанням інших форм розрахунків та кредитних карток на території України, діяльність з обміну готівкових валютних цінностей (включаючи операції з готівковими платіжними засобами, вираженими в іноземній валюті, та з кредитними картками), а також діяльність з надання послуг у сфері грального бізнесу та побутових послуг. Суб'єктами правовідносин, які підлягають регулюванню за цим Законом, є юридичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, що не мають статусу юридичної особи, - резиденти і нерезиденти, а також їх відокремлені підрозділи (філії, відділення, представництва тощо), які займаються підприємницькою діяльністю, передбаченою частиною першою цієї статті. 

Статтею 2 Закону №98/96 встановлено, що торговий патент - це державне свідоцтво, яке засвічує право суб'єкта підприємницької діяльності чи його структурного підрозділу, займатися зазначеними у цьому Законі видами підприємницької діяльності. Підставою для придбання торгового патенту є заява, оформлена відповідно до частини четвертої цієї статті Закону.

Положеннями частин першої, другої статті 3 Закону № 98/96 передбачено, що патентуванню підлягає торговельна діяльність, що здійснюється суб'єктами підприємницької діяльності або їх структурними (відокремленими) підрозділами у пунктах продажу товарів. Під торговельною діяльністю у цьому Законі слід розуміти роздрібну та оптову торгівлю, діяльність у торговельно-виробничій (громадське харчування) сфері за готівкові кошти, інші готівкові платіжні засоби та з використанням кредитних карток.

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ “Вічні цінності” за період з грудня 2008 року по травень 2009 року здійснював діяльності з продажу ювелірних виробів без придбання відповідного патенту (а.с. 93).

Таким чином, суд першої інстанції обґрунтовано зробив висновок, щодо правомірності вимог  ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя щодо стягнення з відповідача суми застосованих штрафних санкцій за порушення вимог Закону №98/96 у сумі 1 476,13 грн.

Однак, щодо відмови в задоволені решти позовних вимог позивача судова колегія зазначає.

Статтею 1 Закону № 265/95 встановлено, що реєстратори розрахункових операцій застосовуються фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності або юридичними особами (їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами) (далі - суб'єкти підприємницької діяльності), які здійснюють операції з розрахунків в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також уповноваженими банками та суб'єктами підприємницької діяльності, які виконують операції купівлі-продажу іноземної валюти.

Відповідно до положень статті 2 Закону № 265/95 фіскальний звітний чек - документ встановленої форми, надрукований реєстратором розрахункових операцій, що містить дані денного звіту, під час друкування якого інформація про обсяг виконаних розрахункових операцій заноситься до фіскальної пам'яті.

Згідно пункту 9 статті 3 Закону № 265/95 суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.

Тобто, наведеною нормою закріплений обов‘язок суб‘єкта підприємницької діяльності щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки, забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.

Пунктом 4 статті 17 Закону № 265/95 передбачено, що за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій.

Однак, з аналізу зазначених норм можна зробити висновок, що оскільки суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій, то і застосування штрафних санкцій за наявне порушення, відповідно до вимог п.4 ст. 17 Закону № 265/95, підлягає застосуванню за кожне таке порушення, тобто за кожен день невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій.

Зазначена позиція також знаходить своє відображення в роз'яснювальному листі Державної податкової адміністрації України від 24.12.2009 р. N 13432/6/23-7015/1445, згідно до якого,  у разі встановлення факту незабезпечення зберігання чотирьох фіскальних звітних чеків у книзі обліку розрахункових операцій до суб'єкта господарювання застосовується штрафна (фінансова) санкція на суму 1360 грн. (340,0 грн. х 4) згідно з пунктом 4 статті 17 Закону N 265.

Таким чином, судова колегія приходить до висновку, що суд першої інстанції зробив помилковий висновок, щодо відмови в задоволені  вимог Державної податкової інспекції в Ленінському районі м. Севастополя в цій частині.

В силу положень ст. 159 КАС  України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

З урахуванням вищенаведеного,  судова колегія вважає, що постанова суду першої інстанції  в частині відмови в задоволені позовних вимог Державної  податкової інспекції в Ленінському районі м. Севастополя про стягнення з відповідача суми штрафних санкцій у розмірі 1360,00 грн. вищевказаним вимогам не відповідає, а тому судова колегія доходить висновку про наявність підстав для її скасування в цій частині та прийняття  нової постанови.

Згідно з ч. 1 ст. 198 КАС України  за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати її та прийняти нову постанову суду.

При цьому, відповідно до ст. 205 КАС України суд апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги може своєю постановою змінити постанову суду першої інстанції або прийняти нову постанову, якими суд апеляційної інстанції задовольняє або не задовольняє позовні вимоги.

Керуючись ст.195; ст.196; п.3 ч.1 ст.198; п.4 ч.1 ст.202; ч.2 ст.205; ст.207 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -   

                                                      ПОСТАНОВИВ:

1.          Апеляційну скаргу Державної  податкової інспекції в Ленінському районі м. Севастополя задовольнити.

          2.          Постанову Окружного адміністративного суду міста Севастополь  від 26.10.10 у справі № 2а-1483/10/2770 в частині відмови в задоволені позовних вимог щодо стягнення з відповідача штрафних санкцій у розмірі 1360,00 грн.  скасувати.

3.          Прийняти нову постанову по справі, якою позовні вимоги Державної  податкової інспекції в Ленінському районі м. Севастополя задовольнити в повному обсязі.            

4.  Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Вічні цінності»заборгованість перед бюджетом по сплаті штрафних санкцій за порушення норм регулювання обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг у сумі 1360,00 грн.

5.       В решті постанову Окружного адміністративного суду міста Севастополь від 26.10.10 у справі № 2а-1483/10/2770 залишити без змін.

Постанова набирає законну силу з моменту проголошення.

Постанова може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Вищого адміністративного  суду України протягом двадцяти днів з дня складання постанови в повному обсязі.

          

Повний  текст судового рішення виготовлений  28 березня 2011 р.

                                        

Головуючий суддя          підпис                              В.А.Омельченко

Судді           підпис                               Г.П.Ілюхіна

  підпис                               А.С. Цикуренко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя                                                             В.А.Омельченко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.03.2011
Оприлюднено11.07.2011
Номер документу16590973
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1483/10/2770

Постанова від 23.03.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 26.10.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Єфременко О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні