Постанова
від 30.06.2011 по справі 5390/11/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

"30" червня 2011 р. № 2-а-5390/11/2070

Харківський окружний адм іністративний суд у складі:

Головуючого - судді Супрун Ю .О.,

при секретарі судового зас ідання - Ахвердян Р.А.,

за участю:

представників позивача - Романенко Л.І., Лапчук Т.Ю. ,

представників відповідача - Левічева О.А., Рожкової С.Г.,

розглянувши у відкри тому судовому засіданні у пр иміщенні суду справу за адмі ністративним позовом Центру професійної-технічної освіт и № 2 м. Харків до Контрольно-ре візійного відділу в м. Харков і про визнання дій незаконни ми, -

ВСТАНОВИЛА:

Центр професійно-техніч ної освіти № 2 м. Харкова зверн увся з адміністративним позо вом до Контрольно-ревізійног о відділу в м. Харкові, в якому просить суд: визнати дії пров ідного контролера-ревізора К онтрольно-ревізійного відді лу в м. Харкові Левічева О.А. при проведенні ревізії фін ансово-господарської діяльн ості державного закладу осві ти Центру професійно-технічн ої освіти № 2 м. Харкова незако нними в частині визнання вит рат на ремонт покрівлі неціл ьовим використанням бюджетн их коштів.

В обґрунтування поз овних вимог позивач зазначив , що на підставі направлення н а проведення ревізії від 25.02.2011 р оку № 150, виданого начальником Контрольно-ревізійного відд ілу в м. Харкові, провідним кон тролером-ревізором Контроль но-ревізійного управління в м. Харкові Левічевим О.А. п роведено планову ревізію фін ансово-господарської діяльн ості державного закладу осві ти Центру професійно-технічн ої освіти №2 м. Харкова. Ревізі я проводилася з 25.02.2011 року по 01.04.20 11 року.

У акті ревізії, розділ «оп ерації на реєстраційних раху нках, відкритих в органах Дер жавного казначейства, та на р ахунках в установах банків», відображено результати пере вірки законності списання ко штів з рахунків, в тому числі щ одо їх цільового використанн я. Ревізія встановила випадк и нецільового використання б юджетних коштів.

Позивач вважає, що не правильне застосування норм ативної бази провідним контр олером-ревізором Левічеви м О.А. призвело до неправомі рного висновку у акті переві рки про нецільове використан ня коштів у сумі 154 673,08 грн., у тому числі у 2009 році - 83 402,72 грн., у 2010 році - 71 270,36 грн.

В судовому засіданні представники позивачів підт римати позовні вимоги та про сили задовольнити їх у повно му обсязі.

Представники відпові дача - Контрольно-ревізійног о відділу в м. Харкові - в судов ому засіданні пояснили, що по зовних вимог не визнають, вва жають їх необґрунтованими, б езпідставними та такими, що с уперечать чинному законодав ству.

Також звернули увагу суду, що в позовній заяві пози вач взагалі не наводить жодн у норму чинного законодавств а, на підставі якої позивач вв ажає дії контролера-ревізора незаконними, а описує лише об ставини, які викладені в акті ревізії.

Суд, вислухавши пояс нення представників позивач а та відповідача, дослідивши матеріали справи, проаналіз увавши докази у їх сукупност і дійшов до висновку про те, що у задоволенні позовних вимо г необхідно відмовити з наст упних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України "Про державну контро льно-ревізійну службу в Ук раїні", п. 1.1.1.1 плану роботи к онтрольно-ревізійного відд ілу в м. Харкові (далі - КРВ в м. Харкові) на І квартал 2011 ро ку та на підставі направленн я на проведення ревізії від 25. 02.2011 року № 150, виданого начальни ком КРВ в м. Харкові, провідним контролером-ревізором КРВ в м. Харкові Левічевим О.А. п роведено планову ревізію фін ансово-господарської діяльн ості Державного закладу осві ти Центру професійно-технічн ої освіти №2 м. Харкова за пері од 2009-2010 роки та завершений звіт ний період 2011 року.

Ревізію проведено з 25.02.2011 рок у по 01.04.2011 року у відповідності до питань затвердженої Прогр ами ревізії фінансово-господ арської діяльності Державно го закладу освіти Центру про фесійно-технічної освіти №2 м . Харкова за період 2009-2010 роки та завершений звітний період 2011 року і робочого плану.

Державний заклад освіти Це нтру професійно-технічної ос віти №2 м. Харкова відповідно д о Свідоцтва про державну реє страцію юридичної особи заре єстрований Виконавчим коміт етом Харківської міської рад и 16.03.1998 року за № 1 480 120 0000 004872 та знаход иться на податковому обліку у Державній податковій інспе кції у Московському районі м . Харкова з 01.04.1998 року за № 906.

Згідно Довідки від 12.01.2011 року Управління Державного казна чейства у Московському район і м. Харкова Державний заклад освіти Центру професійно-те хнічної освіти №2 м. Харкова у 2011 році фінансується з Обласн ого бюджету Харківської обла сті, є бюджетною установою і м ає банківські реквізити: код 25462474, банк ГУДКУ у Харківській о бласті м. Харкова, МФО 851011, рахун ок № 35412007000256, №35422008000256, № 35421009000256, № 37111020557007,№ 3732 2010000256.

За результатом проведеної ревізії фінансово-господарс ької діяльності Державного з акладу освіти Центру професі йно-технічної освіти № 2 міста Харкова за 2009 - 2010 роки та заверш ений звітний період 2011 року ск ладений Акт від 06.04.2011 року за № 123 -10-115.

З Акту вбачається, що зазнач еним контрольним заходом охо плені питання, які були включ ені до програми ревізії, як то го й передбачає п.7 Постанови К абінету Міністрів України "П ро затвердження Порядку пров едення інспектування держав ною контрольно-ревізійною сл ужбою" від 20.04.2006 року № 550.

З Свідоцтва про право власн ості на нерухоме майно, видан ого Виконавчим комітетом Хар ківської міської ради 17.11.2010 рок у на підставі розпорядження Харківського міського голов и від 11.11.2010 року, нежитлова буді вля, літ. "А-2-4" загальною площею 16 168,5 кв.м, розташованої за адрес ою: м. Харків, вул. Тимурівців, б .39, є державною власністю, прав овий режим майна: право опера тивного управління, Державни й заклад освіти Центру профе сійно-технічної освіти №2 м. Ха ркова та зареєстрованого у К омунальному підприємстві "Ха рківське міське бюро технічн ої інвентаризації" 30.11.2010 року.

Судом встановлено, що в ході контрольного заходу, провід ним контролером-ревізором КР В в м. Харкові Левічевим О.А. було досліджено питання "Оп ерації на реєстраційних раху нках, відкритих в органах Дер жавного казначейства, та на р ахунках в установах банків".

В рамках зазначеного питан ня, відповідно до вимог п.16 Пор ядку проведення інспектуван ня державною контрольно-р евізійною службою, затвердже ного постановою Кабінету Мін істрів України від 20.04.2006 року № 550, шляхом документальної пере вірки була проведена суцільн а документальна ревізія зако нності списання коштів з рах унків, в тому числі щодо їх ціл ьового використання.

Під час проведення ревізії зазначеного питання дослідж увались документи, надані пр ацівниками закладу, в тому чи слі: книга "Журнал-головна"; ме моріальні ордери № 2 "Накопичу вальна відомість руху грошов их коштів загального фонду в органах Державного казначей ства України (установах банк ів)", № 3 "Накопичувальна відомі сть руху грошових коштів спе ціального фонду в органах Де ржавного казначейства Украї ни (установах банків)"; банківс ькі виписки; копії платіжних доручень, договорів підряду , актів форми № КБ-2в, технічні п аспорти будівель, тощо.

Під час проведення ревізії було встановлено, що у грудні 2009 року та липні-серпні 2010 року на підставі договорів від 07.12.20 09 року № 07-1-2 та від 14.07.2010 року № 1 4/07, укладених з приватним п ідприємством "БУДГАРАНТ-7", про водився ремонт покрівлі буді влі закладу, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Тимурі вців, 39. Оплата виконаних робі т за вищезазначеними договор ами проводилась за рахунок к оштів загального фонду кошто рисів центру на 2009 та 2010 роки, пе редбачених на проведення пот очних видатків за КЕКВ 1137 "Пот очний ремонт обладнання, інв ентарю та будівель, технічне обслуговування обладнання " та 1134 "Оплата послуг (крім кому нальних)", відповідно.

За договором від 07.12.2009 року № 07-1-2 було проведено ремонт ча стини покрівлі площею 597 кв.м, щ о складає 10,52 % від загальної пл ощі покрівлі будівлі (за дани ми технічного паспорту пло ща забудови складає 5 676,4 кв.м), р озташованої за адресою: м. Хар ків, вул. Тимурівців, 39. За догов ором від 14.07.2010 року № 14/07 було пров едено ремонт частини покрівл і площею 582,5 кв.м, що складає 10,26 % в ід загальної площі покрівлі зазначеної будівлі.

У абз.2 п.16 Порядку проведен ня інспектування державною контрольно-ревізійною служ бою від 20.04.2006 року № 550 зазначено, що документальна перевірка проводиться щодо дотримання вимог законів та інших норма тивно-правових актів. Вр аховуючи це провідним контро лером-ревізором КРВ в м. Харко ві Левічевим О.А. було вст ановлено, що примірним перел іком послуг з утримання буди нків і споруд та прибудинков их територій та послуг з ремо нту приміщень, будинків, спор уд, затвердженим наказом Дер жавного комітету України з п итань житлово-комунального г осподарства від 10.08.2004 року № 150 т а зареєстрованим в Міністерс тві юстиції України 21.08.2004 року з а № 1046/9645 із змінами (далі - Наказ № 150), до поточного ремонту може бути віднесений тільки част ковий ремонт покрівлі із рул онних матеріалів в разі його виконання на площі до 10 % від за гальної площі покрівлі (п. 1.2.6.11).

Враховуючи умови п.2.6.9 Нак азу № 150 та той факт, що на підставі зазначених вище до говорів підряду проведено ре монт 20,78 % від загальної площі п окрівлі, провідний контрол ер-ревізор КРВ в м. Харкові Левічев О.А. дійшов вис новку, що оплата цих робіт пов инна була здійснюватись за р ахунок коштів, передбачених на проведення капітальних ви датків за КЕКВ 2133 "Капітальний ремонт інших об'єктів".

Таким чином, провідним контролером-ревізором КР В в м. Харкові Левічевим О.А. було встановлено, що зак ладом за рахунок коштів, виді лених за КЕКВ 1137 "Поточний рем онт обладнання, інвентарю та будівель, технічне обс луговування обладнання" та 1134 "Оплата послуг (крім комуналь них)", були здійснені видатки, які слід було здійснювати за рахунок КЕКВ 2133 "Капітальний р емонт інших об'єктів". Зазначе не свідчить про витрачання з акладом бюджетних коштів на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, встановленим кошторисами, в порушення вимог роз'яснен ь щодо застосування еконо мічної класифікації видаткі в бюджету, затверджених нака зом Державного казначейства України від 04.11.2004 року № 194 і з змінами, та інструкції щодо застосування економіч ної класифікації видатків бюджету, затвердженої спі льним наказом Міністерства фінансів України та Державн ого казначейства України від 25.11.2008 року № 495, в загальній су мі 166 117,36 грн., з яких: в грудн і 2009 року в сумі 90 000,00 грн. та в 2 010 році - 76 117,36 грн. Зазначене пор ушення, в свою чергу, відповід ає формулюванню нецільов ого використання бюджетн их коштів у тлумаченні ч. 1 ст.119 Бюджетного кодексу Украї ни від 21.06.2001 року № 2542-ІІІ.

Враховуючи цей факт, с ума коштів, використаних не за цільовим призначе нням, склала 154 673,08 грн., з яких: у г рудні 2009 року - 83 402,72 грн. та у 2010 роц і - 71 270,36 грн.

Враховуючи вимоги Метод ичних рекомендацій з офор млення органами державної к онтрольно-ревізійної служби результатів ревізії, затвер джених наказом Головного ко нтрольно-ревізійного управ ління України від 28.04.2009 року № 93 провідним контролером-реві зором КРВ в м. Харкові Левіч евим О.А. була складена дові дка про суму бюджетних кошті в, використаних не за цільови м призначенням та внесено в ідповідні висновки до конс татуючої частини акта ревіз ії фінансово-господарської діяльності Державного закла ду освіти Центру професійно- технічної освіти за 2009-2010 роки т а завершений звітний період 2011 року від 06.04.2011 року № 123-10-115.

Директором Державного зак ладу освіти Центру професійн о-технічної освіти № 2 м. Харко ва до Контрольно-ревізійного відділу в м. Харкові були напр авлені заперечення до акту в ід 06.04.2011 року №123-10-115 ревізії фінан сово-господарської діяльнос ті за 2009-2010 роки та завершений зв ітний період 2011 року.

Контрольно-ревізійний від діл в м. Харкові розглянув зап еречення та направив 15.04.2011 року за вих. № 123-17/1499 висновки стосовн о їх, з яких вбачається, що зап еречення не приймаються оскі льки єдиним аргументом з бок у позивача, що заперечує прав ильність висновків ревізора є відсутність в кошторисах ц ентру на 2009 та 2010 роки асигнуван ь, затверджених за КЕКВ 2133 "Капі тальний ремонт інших об'єкті в". Проте, обсяги виконаних роб іт, про які йдеться у заперече ннях, примірним переліком по слуг з утримання будинків і с поруд та прибудинкових терит орій та послуг з ремонту прим іщень, будинків, споруд, затве рдженим наказом Державного к омітету України з питань жит лово-комунального господарс тва від 10.08.2004 року № 150 віднесені саме до робіт з капітального ремонту. Враховуючи той факт , що нормами роз'яснень щодо за стосування економічної клас ифікації видатків бюджету, з атверджених наказом Державн ого казначейства України від 04.11.2004 року № 194, та інструкції щод о застосування економічної к ласифікації видатків бюджет у, затвердженої спільним нак азом Міністерства фінансів У країни та Державного казначе йства України від 25.11.2008 року № 495, не передбачено можливості п роводити оплату робіт з капі тального ремонту за КЕКВ 1137 "По точний ремонт обладнання, ін вентарю та будівель, технічн е обслуговування обладнання " та 1134 "Оплата послуг (крім кому нальних)", відповідно, навіть у разі відсутності затверджен их асигнувань за КЕКВ 2133 "Капіт альний ремонт інших об'єктів ", висновки щодо нецільового в икористання бюджетних кошті в включені ревізором до акта правомірно.

Враховуючи те, що в акті рев ізії від 06.04.2011 року № 123-10-115, зокрема , був встановлений факт неціл ьового використання бюджетн их коштів Державним закладом освіти Центру професійно-те хнічної освіти № 2 м. Харкова, а підпорядною організацією на підставі укладених договорі в виступало Приватне підпри ємство "БУДГАРАНТ-7" (код 34390160, юри дична адреса: м. Харків, Ордж онікідзевський район, пр. Кос іора, 113, кв. 16), судом була витре бувана інформація про праців ників Приватного підприємст ва "БУДГАРАНТ-7" та декларації з податку на прибуток підпри ємства за 2009-2010 роки.

З матеріалів справи вбачає ться, що Приватне підприємст во "БУДГАРАНТ-7", місцезнаходже ння: м. Харків, Орджонікідзе вський район, пр. Косіора, 113, кв . 16, зареєстровано Виконавчи м комітетом Харківської місь кої ради 20.06.2006 року, види діяльн ості за КВЕД: будівництво буд івель; надання послуг у росли нництві; облаштування ландша фту; посередництво в торгівл і товарами широкого асортиме нту; монтаж та встановлення з бірних конструкцій; розподіл ення та постачання електроен ергії; діяльність у сфері інж инірингу. 13.04.2009 року зареєстров ана зміна місцезнаходження ю ридичної особи, номер запису 1 480 107 0007027048.

Приватним підприємством "Б УДГАРАНТ-7" отримана ліцензія Міністерства будівництва, а рхітектури та житлово-комуна льного господарства України на заняття будівельною діял ьністю, місцезнаходження юри дичної особи - 61136, м. Харків, ву л. Командарма Уборевича, 34-А, кв . 59, наказ про видачу ліцензі ї від 15.09.2006 року № 37-Л, строк дії лі цензії з 15.09.2006 року по 15.09.2011 року.

Приватне підприємство "БУД ГАРАНТ-7" зареєстровано як пла тник податку на додану варті сть 11.04.2008 року.

Згідно договору підряду № 17 5 від 04.08.2010 року замовник, Держав ний заклад освіти Центру про фесійно-технічної освіти № 2 м . Харкова, доручає підряднику , Приватному підприємству "БУ ДГАРАНТ-7", здійснити поточний ремонт даху актового залу ві дповідно до кошторисної доку ментації та умов договору ви конання. Договірна ціна є дин амічною, визначається на під ставі кошторису, та є невід'єм ною частиною Договору, і скла дає 20 452,84 грн., у тому числі ПДВ 20% - 3 408,81 грн.

Контрольно-ревізійним від ділом в м. Харкові 20.04.2011 року нап равлено директору Державног о закладу освіти Центру проф есійної-технічної освіти № 2 м . Харкова Амірбекову Г.Д. в имогу про усунення виявлених ревізією фінансово-господар ської діяльності порушень за конодавства з фінансових пит ань та встановлений термін д ля усунення порушень і повід омлення про вжиті заходи до 06. 05.2011 року.

Розпорядженням Контрольно -ревізійного відділу в м. Харк ові про зупинення операцій з бюджетними коштами від 20.04.2011 ро ку № 138 зупинено операції з бюд жетними коштами на рахунку № 35412007000256 за кодом функціональної класифікації видатків 070501 "Про фесійно-технічні заклади осв іти" на строк до 20.05.2011 року включ но.

У відповідності до в имог Порядку зупинення опера цій з бюджетними коштами, зат вердженого постановою Кабін ету Міністрів України від 19.01.20 11 № 21, розпорядження про зупине ння операцій з бюджетними ко штами на рахунку № 35412007000256, відкр итому в Управлінні Державног о казначейства у Московськом у районі м. Харкова Головного управління Державного казна чейства України у Харківськ ій області для фінансування Державного закладу освіти Це нтру професійно-технічної ос віти № 2 міста Харкова направл ено до Головного управління освіти і науки Харківської о бласної державної адміністр ації, Управління Державного казначейства у Московському районі м. Харкова, Державного закладу освіти Центру профе сійної-технічної освіти № 2 м. Харкова 21.04.2011 року.

Розпорядженням Головног о фінансового управління Хар ківської обласної державної адміністрації про зупинення бюджетних асигнувань від 05.05.20 11 року № 2 відповідно до ст.117 Бюд жетного кодексу України зобо в'язано призупинити бюджетні асигнування Центру професій ної-технічної освіти № 2 м. Хар ків за бюджетною програмою 0705 01 "Професійно-технічні заклад и освіти" і за кодами скорочен ої економічної класифікації видатків бюджету та класифі кації кредитування бюджету н а загальну суму 50 000,00 грн., в тому числі по КЕКВ 1134 "Оплата послуг (крім комунальних)" в термін в ід 01.06.2011 року до 01.07.2011 року, протяго м якого наслідки порушення б юджетного законодавства пов инні бути усунені.

За результатами рев ізії відносно головного бухг алтера Романенко Лариси Ів анівни складено протокол № 123/16 серія № 20-2010/002276 від 11.05.2011 року про адміністративне правопоруш ення законодавства про бюдже тну систему України, відпові дальність за яке передбачена ст. 164-12 КУпАП.

Відповідно до ст.ст. 221, 257 КУпАП матеріали адміністра тивної справи про адміністра тивне правопорушення віднос но Романенко Лариси Іванів ни щодо порушення законода вства про бюджетну систему У країни направлені 12.05.2011 року до Московського районного суду м. Харкова.

Відповідно до вимог ст.7 Бюджетного кодексу Украї ни бюджетна система України ґрунтується, крім іншого, на п ринципах ефективності та рез ультативності. Так, при склад анні та виконанні бюджетів у сі учасники бюджетного проце су мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основ і національної системи цінно стей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом з абезпечення якісного наданн я послуг, гарантованих держа вою, місцевим самоврядування м, при залученні мінімальног о обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального ре зультату при використанні ви значеного бюджетом обсягу ко штів.

Виходячи з положень ст.22 Бюд жетного кодексу України, гол овний розпорядник бюджетних коштів здійснює управління бюджетними коштами у межах в становлених йому бюджетних п овноважень та оцінку ефектив ності бюджетних програм, заб езпечуючи ефективне, результ ативне і цільове використанн я бюджетних коштів, організа цію та координацію роботи ро зпорядників бюджетних кошті в нижчого рівня та одержувач ів бюджетних коштів у бюджет ному процесі.

При цьому, відповідно до вим ог Бюджетного кодексу Україн и контроль за дотриманням бю джетного законодавства спря мований на забезпечення ефе ктивного і результативного у правління бюджетними коштам и та здійснюється на всіх ста діях бюджетного процесу його учасниками відповідно до ць ого Кодексу та іншого законо давства, а також, крім іншого, забезпечує досягнення еконо мії бюджетних коштів, їх ціль ового використання, ефективн ості і результативності в ді яльності розпорядників бюдж етних коштів шляхом прийнятт я обґрунтованих управлінськ их рішень. Розпорядники бюдж етних коштів в особі їх керів ників організовують внутріш ній контроль і внутрішній ау дит та забезпечують їх здійс нення у своїх закладах та у пі двідомчих бюджетних установ ах.

Державний заклад ос віти Центр професійно-техніч ної освіти №2 є розпорядником бюджетних коштів, у зв'язку з чим до функціональних обов'я зків його посадових осіб вхо дить дотримання вищевикладе них вимог бюджетного законод авства.

Прокуратурою Московс ького району м. Харкова дирек тору Центру професійно-техні чної освіти № 2 04.05.2011 року за вих. № 25-1791 вих.11 направлено подання п ро усунення порушень вимог Б юджетного кодексу України та Закону України "Про бухгалте рський облік та фінансову зв ітність в Україні" в діяльнос ті Центру професійно-технічн ої освіти № 2, з якого вбачаєть ся настпуне.

Прокурорською переві ркою встановлено, що Центром професійно-технічної освіти № 2 фінансові ресурси бюджету використовують не раціональ но та не економічно, чим груб о порушуються чинні вимоги б юджетного законодавства Укр аїни. Так, в ході перевірки про куратурою району було вивчен о акт № 123-10-15 від 06.04.2011 року ревізії фінансово-господарської дія льності Державного закладу о світи Центр професійно-техні чної освіти № 2, проведеної Кон трольно-ревізійним відділом в м. Харкові, згідно висновків якого за період 2009-2010 роки та за вершений звітний період 2011 ро ку закладом освіти допущено фінансових порушень на загал ьну суму 669,23 тис. грн., в тому чис лі: внаслідок недотримання ф інансових ресурсів - 27,24 тис. гр н., недостачі - 0,72 тис. грн., необґ рунтовані витрати бюджетних коштів - 203,37 тис. грн., нецільове використання бюджетних кошт ів - 154,67 тис. грн. та інші порушен ня, що не призвели до втрат - 283,23 тис. грн.

Зокрема, ревізією дот римання законодавства при на рахуванні і виплаті заробітн ої плати встановлені випадки не донарахування належної д о виплати надбавки за вислуг у років та матеріальної допо моги, що є порушенням ч. 1 ст.9 За кону України "Про бухгалтерс ький облік та фінансову звіт ність в Україні" та призвело д о недоотримання заробітної п лати двома працівниками закл аду за період з 01.09.2009 року по 01.02.2011 року грошових коштів в загал ьній сумі 3,24 тис. грн. Крім того , ревізією дотримання законо давства при нарахуванні і ви платі заробітної плати, в пор ушення вимог ст.107 Кодексу зак онів про працю та ст.ст. 1. 2 Зако ну України «Про оплату праці »встановлені випадки нараху вання та виплати посадових о кладів, надбавок, доплат, прем ій, матеріальних допомог у за вищених розмірах, а також зар обітної плати за невідпрацьо ваний час, що призвело до зайв ого нарахування і виплати за робітної плати за період з 01.09.2 009 року по 01.02.2011 року в загальній сумі 48,78 тис. грн. та відповідно го нарахування і перерахуван ня страхових внесків до держ авних цільових фондів на заг альну суму 17,11 тис. грн.

Проведеною перевірк ою видатків на капітальне бу дівництво, реконструкцію та ремонт встановлено, що вна слідок оплати завищеної варт ості та обсягів виконаного П П "БУДГАРАНТ-7" ремонту покрівл і будівлі навчального заклад у, Державним закладом освіти Центр професійно-технічної освіти №2 допущені необґрунт овані витрати бюджетних кошт ів в загальній сумі 12,48 тис. грн .

Перевіркою встановле но, що протягом 2010 року без пров едення відповідних тендерни х процедур центром були заку плені послуги з поточного ре монту будівлі, розташованої за адресою: м Харків, вул. Тиму рівців, 39, які полягали в замін і віконних блоків приміщення спортивного залу. Зазначені послуги були надані в повном у обсязі ТОВ "Енергоспецбуд" н а підставі укладених договор ів від 12.07.2010 року № 32 та від 02.08.2010 рок у без номера на загальну суму 165,48 тис. грн., ще підтверджуєтьс я відповідними актами форми № КБ-2в. Враховуючи, що витраче на протягом 2010 року сума перев ищує розмір 100 тис. грн., придбан ня зазначених послуг без про ведення процедури закупівел ь є порушенням вимог п.5 Положе ння про закупівлю товарів, ро біт і послуг за державні кошт и, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 17.10.2008 року № 921, та ч. 1 ст.2 Закону України "Про здійснення держ авних закупівель", і призвело до необґрунтованих витрат б юджетних коштів, що не призве ли до втрат, в загальній сумі 1 65,48 тис. грн..

Все вищенаведене вка зує на порушення посадовими особами Державного закладу о світи Центр професійно-техні чної освіти №2 вимог встановл ених Бюджетним кодексом Укра їни та Законом України «Про б ухгалтерський облік та фінан сову звітність в Україні», що призводить до завищення нео бхідних сум бюджетних коштів та нераціонального використ ання фінансових ресурсів дер жави.

Таким чином суд прихо дить до висновку, що адмініст ративний позов є необґрунтов аним, суперечить встановлени м обставинам у справі та не ко респондується з законодавст вом, а тому в задоволенні адмі ністративного позову слід ві дмовити в повному обсязі, оск ільки у відповідності з ч. 3 ст . 3 КАС України зазначено, що у с правах щодо оскарження рішен ь, дій чи бездіяльності суб'єк тів владних повноважень адмі ністративні суди перевіряют ь, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни; 2) з використанням повн оваження з метою, з якою це пов новаження надано; 3) обґрунтов ано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення д ля прийняття рішення (вчинен ня дії); 4) безсторонньо (неупер еджено); 5) добросовісно; 6) розсу дливо; 7) з дотриманням принцип у рівності перед законом, зап обігаючи несправедливій дис кримінації; 8) пропорційно, зок рема з дотриманням необхідно го балансу між будь-якими нес приятливими наслідками для п рав, свобод та інтересів особ и і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на у часть у процесі прийняття рі шення; 10) своєчасно, тобто прот ягом розумного строку, суд за значає, що в ході розгляду спр ави представниками позивача не наведено, а судом не встано влено наведених вірогідних п орушень.

На підставі вищевикл аденого, керуючись ст. ст. 2, 8-14, 71, 94, 159, 160-164, 167, 186 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И Л А:

В задоволенні адміністра тивного позову Центру профес ійної-технічної освіти № 2 м. Х арків до Контрольно-ревізійн ого відділу в м. Харкові про ви знання дій незаконними - відм овити в повному обсязі.

Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення протягом десяти днів з д ня її проголошення, у разі зас тосування судом частини трет ьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апел яційна скарга подається прот ягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.

Апеляційна скарга, подана п ісля закінчення строків, вст ановлених законом, залишаєть ся без розгляду, якщо суд апел яційної інстанції за заявою особи, яка її подала не знайде підстав для поновлення стро ку, про що постановляється ух вала.

У разі подання апеля ційної скарги судове рішення , якщо його не скасовано, набир ає законної сили після повер нення апеляційної скарги, ві дмови у відкритті апеляційно го проваджені або набрання з аконної сили рішенням за нас лідками апеляційного провад ження.

Повний текст постанови виг отовлено 07 липня 2011 року.

Суддя Супрун Ю.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.06.2011
Оприлюднено19.07.2011
Номер документу16944678
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —5390/11/2070

Ухвала від 02.06.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Ухвала від 13.05.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Ухвала від 13.05.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Постанова від 30.06.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні