Рішення
від 05.06.2008 по справі 6/1
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

6/1

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Шевченка 16, м.Івано-Франківськ, 76000, тел. 2-57-62

 

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 червня 2008 р.   Справа № 6/1   

Господарський суд Івано-Франківської області у складі : судді Грици Юрія Івановича при секретарі Цюрак А.М.  розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом  Приватного підприємства кафе "Вишиванка"  вул. Гетьмана Мазепи,6,Івано-Франківськ,76000

до відповідача: Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, 21 м.Івано-Франківськ

до відповідача : Фонду комунальної власності територіальної громади  вул. Курбаса, 2, м. Івано-Франківськ, 76000

Представники:

 Від позивача: Гринда С.П., (довіреність № б/н від 22.01.08 представник )

Від відповідача:  Кедик Н.С.(довіреність № 1085/05-17/07 в від 24.07.06 спеціаліст ),

Від відповідача: Чупірчук Б.В., (довіреність № ФКВ-01/1005 від 22.05.07

 

СУТЬ СПОРУ: подано позов  визнати право ПП кафе "Вишиванка" на приватизацію нежитлових приміщень площею 119,5 кв.м по вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м.Івано-Франківську та  зобов'язати Івано-Франківську міську раду включити нежитлові приміщення площею 119,5 кв.м на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м. Івано-Франківську, що орендується ПП «Вишиванка»згідно з договором оренди від 28 лютого 2006 року № ДО-2782 та змінами до цього договору відповідно до угоди від 22 червня 2007 року «УО-2782-2, як доповнення до Програми приватизації в м. Івано-Франківську на 2006-2007 роки і до переліку об'єктів комунальної власності міста щодо яких Фонду комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська доручається провести незалежну оцінку їх власності.

             В судовому засіданні оголошувался перерва до 05.06.08.

     Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі.28.05.08 подав суду зміни до позовної заяви, в якій просить суд позовні вимоги викласти в такій редакції: Визнати право ПП кафе "Вишиванка" на приватизацію нежитлових приміщень площею 119,5 кв.м на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м. Івано-Франківську, що орендується ПП «Вишиванка»згідно з договором оренди від 28 лютого 2006 року № ДО-2782 та змінами до цього договору відповідно до угоди від 22 червня 2007 року «УО-2782-2 шляхом викупу; зобов"язати Фонд комунальної власності територіальної громади м.Івано-Франківська провести незалежну оцінку вартості нежитлового приміщення площею 119,5 кв.м на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м. Івано-Франківську, що орендується ПП «Вишиванка»; включити до переліку нежитлових приміщень м.Івано-Франківська, які підлягають приватизації шляхом викупу нежитлове приміщення площею 119,5 кв.м, яке підлягає приватизації ПП кафе "Вишиванка" шляхом викупу; зобов"язати Івано-Франківську міську раду прийняти рішення про приватизацію ПП кафе "Вишиванка" орендованого ним нежитлового приміщення на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м.Івано-Франківську площею 119,5 кв.м шляхом викупу.

          Представник  відповідача  - Івано-Франківської міської ради подав суду відзив на позов, в якому проти позову заперечив, посилаючись на те, що  Івано-Франківська міська рада немає повноважень щодо включення нежитлових приміщень до переліку об"єктів, які підлягають приватизації, а тільки затверджує відповідні переліки. Вказує, що  позивачем не доведено, що він здійснив покращення вказаних приміщень, які дають правові підстави вимагати  включення об"єкта приватизації до такого, що підлягає приватизації шляхом викупу. До того ж зазначає, що, оскільки Законом України "Про тимчасову заборону приватизації пам"яток культурної спадщини" заборонено приватизацію пам"яток культурної спадщини до затвердження Верховною Радою України переліку пам"яток культурної спадщини, які не підлягають приватизації, в даному випадку є законодавчо встановлене обмеження щодо приватизації,  зокрема, вищезазначені  нежитлові приміщення розташовані в будівлі, що є пам"яткою архітектури відповідно до розпорядження  обласного виконавчого комітету від 26.05.81 №238-р, тому не може бути вирішено питання щодо укладення договору купівлі- продажу нежитлових приміщень площею 119,5  кв.м , розташованих  в будинку  №6 на вул. Гетьмана Мазепи в м.Івано-Франківську і відповідно у органу приватизації не було правових підстав щодо винесення на розгляд сесії Івано-Франківської міської ради питання щодо включення нежитлових приміщень по вул. Г.Мазепи, 6 в перелік об"єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу.

       Представник відповідача- Фонду комунальної власності територіальної  громади міста Івано-Франківська подав суду відзив на позов, в якому проти позову заперечив з наступних підстав:-  розпорядженням обласного виконавчого комітету №238 від 26.05.1981 будинок на вул. Гетьмана Мазепи,6 в м.Івано-Франківську віднесено до пам"яток архітектури і внесено до Реєстру пам"яток місцевого значення під №58-М; -  позивач немає погодження на відчуження або передачі пам"яток місцевого значення у володіння, користування або управління; - Законом України "Про тимчасову заборону приватизації пам"яток культурної спадщини" заборонено приватизацію пам"яток культурної спадщини до затвердження Верховною Радою України переліку пам"яток культурної спадщини, які не підлягають приватизації; позивач не надав належних доказів , що ПП "Вишиванка" є правонаступником КП "Вишиванка", а тому не доведено, що позивач має відповідні права на приватизацію орендованих приміщень. В зв"язку викладеними вище обставинами просить в задоволенні позову відмовити.

        Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін, суд встановив, що згідно договору оренди  майна №04-10/14 від 01 жовтня 1993 року виконавчий комітет Івано-франківської міської ради передав в оренду організації орендарів підприємства громадського харчування "Картопляники" основних фондів на суму 2127,6 тис.крб, обігових коштів на суму 10297,3 тис крб та 100 кв.м площі. П. 1  додатку до договору №04-10/14 від 01.10.1993 року визначено, що договір №04-10/14 від 01.10.1993 слід рахувати як договір на оренду з послідуючим викупом.

           На підставі договору купівлі-продажу державного майна від 30.06.1995 року  організація орендарів орендного підприємства кафе «Вишиванка» викупила державне майно вартістю 78222000 крб, що підтверджується приватизаційним платіжним дорученням № 125 від 28.07.1995 року.

          Згідно договору купівлі- продажу  патенту на право оренди приміщення Орендне Підприємство  кафе «Вишиванка» на підставі договору купівлі-продажу викупило  патент на право оренди приміщення загальною площею 119,5 кв.м, яке знаходиться за адресою вул. Г.Мазепи, 6 м.Івано-Франківськ  за 195000000 крб., що підтверджується платіжним дорученням від 13.03.1996 року.

          На підставі патенту на право оренди №52 від 04.03.1996 року між колективним підприємством "кафе "Вишиванка" та Івано-Франківським міськвиконкомом укладено договір оренди нежитлових приміщень №474 від 31.01.1997 року, згідно якого орендар прийняв в орендне користування нежитлове приміщення для кафе "Вишиванка" площею 119,5 кв.м , що знаходиться по вул. Г.Мазепи,6 в м.Івано-Франківську терміном на 10 років до 04.03.2006 року.  Договором оренди нежитлових приміщень №ДО-2782 від 28.02.2006 року, укладеним на підставі рішення міськвиконкому від 28.02.2006 року №80 (п.1.14), продовжено  ПП "Вишиванка"  термін оренди вищевказаних приміщень до 31.01.2007 року. 22 червня 2007 року згідно з угодою № УО-2782-2 внесено зміни до «Договору оренди нежитлових приміщень № ДО-2782 від 28 лютого 2006 р.», якими передбачено продовження терміну дії договору оренди до 30 квітня 2010 року (п.6.1 Договору), а також щодо розміру орендної плати за орендовані приміщення.

          27 грудня 2006 року  на підставі п. 22 рішення 10 сесії Івано-Франківської міської ради від 07.12.06 р. між міськвиконкомом  та ПП "Кафе "Вишиванка"  укладено договір оренди землі площею 0,0075 га без встановлення меж земельної ділянки на місцевості.

          Рішенням Івано-Франківської міської ради 8 сесії п'ятого демократичного скликання від 29.08.05 р. схвалено «Концепцію приватизації комунального майна в м.Івано-Франківську», згідно з розділом 5 якої, рішення про приватизацію шляхом викупу приміщень, що перебувають в оренді, приймається зокрема за умови належного виконання договору оренди, пайової участі орендаря у підтриманні в належному стані будівлі, в якій розташовані орендовані приміщення, у тому числі даху, фасаду, інженерних мереж та прилеглої до будівлі території, та участі орендаря у реалізації міських програм соціально-економічного розвитку міста.

          Згідно з договором від 15.05.2001 р. орендарем перераховано 2000 грн. як пайовий внесок за участь в проведенні капітального ремонту та реконструкції будівлі (платіжні доручення №№ 206, 233 відповідно від 11.06.01р. та 03.07.01 р.).

Згідно з платіжним дорученням № 337 від 26.09.2006 р. орендарем надана безповоротна фінансова допомога на реконструкцію міста в сумі 500 грн.

          Таким чином, орендар взяв участь у реалізації міських програм соціально-економічного розвитку міста, перерахувавши на ці цілі 2500 грн.

          Згідно листа фонду комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська від 14.11.04 р. № ФКВ - 03/3022 на підставі рішення комісії міської ради з питань приватизації та оренди комунального майна рішенням №401 від 08.10.04 р. міськвиконкомом схвалено проект рішення Івано-Франківської міської ради «Про внесення доповнень до Програми приватизації в м. Івану-Франківську на 2004 рік». В цьому проекті рішення для приватизації шляхом викупу були включені і нежитлові приміщення в будинку на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м. Івано-Франківську.

             Позивач  неодноразово звертався  до міської ради ( листи №10 від 01.06.04, від 23.10.06, №23 від 10.11.06) з проханням вирішити питання приватизації орендованого приміщення шляхом викупу.

       Проте, у   вирішенні питання приватизації відмовлено ( лист №ФКВ-03/2873 від 06.11.06 та №ФКВ -03/3022 від 14.11.06)  відмовлено з посиланням на те, що   сесія Івано-Франківської  міської ради відбулася 29.06.05 р., тобто після прийняття 01 лютого 2005 року Закону України «Про тимчасову  заборону   приватизації  пам'яток   культурної  спадщини»,  яким заборонено приватизацію пам'яток культурної спадщини до затвердження Верховною Радою України переліку пам'яток культурної спадщини, які не підлягають приватизації і тому не могла розглядати питання дозволу на приватизацію нежитлових приміщень в будинку на вул. Гетьмана Мазепи, 6.

        В зв"язку з цим позивач звернувся до суду з вимогами визнати право ПП кафе "Вишиванка" на приватизацію нежитлових приміщень площею 119,5 кв.м на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м. Івано-Франківську, що орендується ПП «Вишиванка»згідно з договором оренди від 28 лютого 2006 року № ДО-2782 та змінами до цього договору відповідно до угоди від 22 червня 2007 року «УО-2782-2 шляхом викупу; зобов"язати Фонд комунальної власності територіальної громади м.Івано-Франківська провести незалежну оцінку вартості нежитлового приміщення площею 119,5 кв.м на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м. Івано-Франківську, що орендується ПП «Вишиванка»; включити до переліку нежитлових приміщень м.Івано-Франківська, які підлягають приватизації шляхом викупу нежитлове приміщення площею 119,5 кв.м, яке підлягає приватизації ПП кафе "Вишиванка" шляхом викупу; зобов"язати Івано-Франківську міську раду прийняти рішення про приватизацію ПП кафе "Вишиванка" орендованого ним нежитлового приміщення на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м.Івано-Франківську площею 119,5 кв.м шляхом викупу.

         В судовому засіданні досліджувалося правонаступництво ПП кафе "Вишиванка", зокрема: 10.02.1993 року відповідно до Указу Президента України від 31.01.1992 р. «Про комерціалізацію державної торгівлі і громадського харчування»на базі структурного підрозділу кафе "Картопляники" створене державне підприємство кафе «Картопляники», що підтверджується рішенням виконкому Івано-Франківської міської ради  № 60 від 10.03.93 року.

28.09.1993  р. на підставі рішення міськвиконкому № 272-р згідно з протоколом загальних зборів працівників державного підприємства громадського харчування «Картопляники» створена організація орендарів державного підприємства громадського харчування «Картопляники». Згідно п.1 якого організація орендарів підприємства громадського харчування є об"єднанням працівників ДРГХ "Картопляники", створеним за рішенням загальних зборів трудового колективу для спільного платного володінням та користування майном, що знаходиться за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 6 м.Івано-Франківськ.

          На базі державного підприємства громадського харчування «Картопляники» створено орендне підприємство громадського харчування «Картопляники»- рішення міськвиконкому № 320-р від 13.11.93 р., свідоцтво від 13.11.93 р.  13.11.1993 року міськвиконкомом зареєстровано Статут орендного підприємства "Картопляники", згідно п.1.4 якого ОПГХ "Картопляники" є правонаступником майнових та інших прав і обов"язків ДПГХ "Картопляники", що знаходиться за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 6 м.Івано-Франківськ.

          14.09.94    р. створено орендне підприємство кафе «Вишиванка», свідоцтво від 14.09.94 р. № 19394415. 14.09.1994 року міськвиконкомом зареєстровано Статут орендного підприємства кафе "Вишиванка", згідно п.1.4 якого орендне підприємство кафе "Вишиванка"  є правонаступником майнових та інших прав і обов"язків ОПГХ "Картопляники", що знаходиться за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 6 м.Івано-Франківськ.

          На базі організації орендарів кафе «Вишиванка» згідно з протоколом зборів засновників від 25.09.1996 р. відповідно до рішення міськвиконкому  № 512 від 22.11.96 р. створене колективне підприємство кафе «Вишиванка», свідоцтво від 22.11.96 р.№36-П. 22.11.1996 року міськвиконкомом зареєстрований статут КП кафе "Вишиванка", згідно п.п.1.1 колективне підприємство кафе "Вишиванка" засноване в процесі приватизації організацією орендарів орендного підприємства кафе "Вишиванка" у відповідності з установчою угодою від 01.10.1996 року і є його правонаступником згідно договору купівлі -продажу державного майна із Фондом комунального майна м.Івано-Франківська №ІД-715 від 30.06.1995 року.( наявний в матеріалах справи).

          Шляхом реорганізації колективне підприємство перетворене в приватне підприємство кафе «Вишиванка», що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи від 11.04.05 р. № запису в ЄДР -1119 123 1000 001 333. 11.04.2005 року державним реєстратором зареєстровано статут приватного підприємства "кафе "Вишиванка", п.1 якого визначено, що ПП "Кафе "Вишиванка" засноване на приватній власностіта створено у процесі реорганізації шляхом перетворення КП кафе "Вишиванка" і є його правонаступником. (навні в матеріалах справи).

          Отже, судом встановлено, що ПП кафе "Вишиванка" є  належним правонаступником КП "Вишиванка".

          Щодо тверджень представників відповідачів  стосовно належності спірного об»єкта до пам»ятки архітектури, то слід зазначити наступне.

          Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про охорону культурної спадщини»об'єкти  культурної  спадщини незалежно від форм власності відповідно до їхньої антропологічної,  археологічної,  естетичної, етнографічної,   історичної,  мистецької,  наукової  чи  художньої цінності підлягають  реєстрації  шляхом  занесення  до  Державного реєстру  нерухомих пам'яток України (далі - Реєстр) за категоріями національного та місцевого значення пам'ятки.  Порядок  визначення категорій пам'яток встановлюється Кабінетом Міністрів України.  Із занесенням до Реєстру на об'єкт культурної спадщини,  на всі  його складові елементи поширюється правовий статус пам'ятки.

          Виходячи зі змісту норм  Закону України «Про охорону культурної спадщини»,  необхідними ознаками  належності нерухомого майна  до пам»ятки культурної спадщини є: внесення  даного об»єкту до Державного реєстру  нерухомих пам'яток України ( стаття 13);  наявність свідоцтва  про реєстрацію об»єкта культурної спадщини як пам»ятки ( стаття. 14); наявність охоронного договору на цей об»єкт ( стаття. 23).

        Статтею 14 вищевказаного закону визначено, що занесення   об'єкта  культурної  спадщини  до  Реєстру  та внесення змін до  нього  (вилучення  з  Реєстру,  зміна  категорії пам'ятки) провадяться відповідно до категорії пам'ятки: а) пам'ятки  національного  значення  -  постановою  Кабінету Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини;

б) пам'ятки місцевого значення - рішенням центрального органу виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини  за  поданням відповідних  органів  охорони  культурної спадщини або за поданням Українського товариства  охорони  пам'яток  історії  та  культури, інших громадських організацій,  до статутних завдань яких належать питання охорони культурної спадщини,  протягом одного місяця з дня одержання подання.

           Виходячи з системного  аналізу правових норм слід вважати, що положення   п.2 Закону України "Про тимчасову заборону приватизації пам"яток культурної спадщини" про те, що Кабінет Міністрів України зобов"язаний подати на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про затвердження пам"яток культурної спадщини, які не підлягають приватизації  стосується виключно пам"яток національного значення, при умові законодавчого визначення їх статусу як таких, шляхом внесення до Державного реєстру нерухомих пам"яток України.

          Відповідно до  ч. 1 ст. 17 Закону України «Про охорону культурної спадщини»пам'ятка, крім   пам'ятки   археології,   може  перебувати  у державній,  комунальній або приватній  власності.  Суб'єкти  права власності на пам'ятку визначаються згідно із законом.

        У відповідності до Закону України «Про охорону культурної спадщини »(ст.6 п.14) до повноважень органів охорони культурної спадщини належить укладання охоронних договорів на пам'ятки. 07 травня 2007 року укладено охоронний договір за № 35 на пам'ятку культурної спадщини між органом охорони - Відділом музейної роботи і охорони культурної спадщини управління культури головного управління туризму і культури Івано-Франківської області державної адміністрації та ПП «Вишиванка», згідно з яким користувач (власник) бере на себе зобов'язання щодо охорони частини пам'ятки архітектури початку XX ст. нежитлових приміщень на першому поверсі площею 119,5кв.м за адресою : вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м.Івано-Фрнківську. Термін дії  договору з 04.05.07 р. по 30.04.2013р.

          Користувач (власник) несе відповідальність за рухоме і нерухоме майно, що належить до пам'ятки.

          Користувач (власник) зобов'язується використовувати пам'ятку (частину будівлі) для комерційного використання. За згодою власника та за погодженням з органом охорони своєчасно проводити поточний та капітальний ремонт пам'ятки та роботи з упорядженням території пам'ятки.

            Таким чином, даний охоронний договір не обмежує орендаря у здійсненні ним статутної діяльності та не забороняє приватизацію пам'ятки, оскільки приватизація не пов'язана із зміною умов охоронного договору, що укладений у відповідності до Закону України «Про охорону культурної спадщини».

          Відповідно до частини 1 статті 7 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", Фонд державного майна України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, місцеві Ради затверджують за поданням органів приватизації переліки об'єктів, які перебувають відповідно у загальнодержавній власності, власності Автономної Республіки Крим та комунальній власності і підлягають: продажу на аукціоні, за конкурсом; викупу. При цьому, включення об'єктів малої приватизації до переліків, зазначених у частині першій цієї статті, здійснюється, в тому числі, з ініціативи відповідних органів приватизації або покупців.

          Частиною 5 статті 7 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” передбачений вичерпний перелік підстав для відмови в приватизації, а саме:

- особа, яка подала заяву, не може бути визнана покупцем підприємства згідно з Законом України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизації)”;

- є законодавчо встановлене обмеження на приватизацію цього підприємства;

- відповідно до частини 1 статті 7 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизації)” не затверджено переліків об'єктів, які перебувають відповідно у загальнодержавній власності, власності Автономної Республіки Крим та комунальній власності і підлягають продажу на аукціоні або за  конкурсом об'єктів,  які  перебувають  відповідно  у загальнодержавній власності,  власності Автономної Республіки Крим та комунальній власності і підлягають:  продажу  на  аукціоні,  за  конкурсом.

           Отже, органи приватизації зобов'язані розглянути подані покупцями заяви та у разі відсутності встановлених цим Законом підстав для відмови у приватизації, включити конкретне підприємство до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, або прийняти рішення про відмову.

          Відповідно до п.49 Закону України "Про Державну програму приватизації" покупець,  який став власником об'єкта приватизації групи А  і  не  скористався на момент приватизації об'єкта правом викупу будівлі (споруди, приміщення) у межах займаної цим об'єктом площі, має  право  викупити  відповідну  будівлю (споруду,  приміщення) у разі,  якщо це не  заборонено  законодавством  України,  Верховною Радою   Автономної  Республіки  Крим  (щодо  майна,  яке  належить Автономній Республіці Крим) чи відповідною  місцевою  радою  (щодо об'єктів права комунальної власності).

          Відповідно до статті 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на  які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.

          Однак, відповідачами не надано суду доказів існування обставин, перелічених у частині 5 статті 7 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизації)”  та які є підставами для відмови у задоволенні клопотання  позивача про приватизацію орендованого об`єкта.

За таких обставин суд дійшов висновку, що  позивач має (набув) право на приватизацію шляхом викупу в силу Закону.

          Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", орендареві забезпечується захист його права на майно, одержане ним за договором оренди, нарівні із захистом, встановленим законодавством щодо захисту права власності.

          Стаття  2 Закону України “Про судоустрій України” встановлює, що суд, здійснюючи правосуддя, на засадах верховенства права забезпечує захист гарантованих Конституцією України та законами прав і свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, інтересів суспільства і держави.

          Відповідно до частини першої ст. 6 Закону України “Про судоустрій України” усім суб'єктам правовідносин гарантується захист їх прав, свобод і законних інтересів незалежним і неупередженим судом, утвореним відповідно до закону.

          Згідно з п. 5 частини першої ст. 3 Цивільного кодексу України  однією з основних засад цивільного законодавства є судовий захист цивільного права та інтересу.

          Частина перша ст. 16 Цивільного кодексу України  передбачає, що кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового  права та інтересу.

          Таким чином, звернення особи до суду за захистом своїх прав, свобод і законних інтересів гарантовано законодавством України .

          Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що вимоги позивача правомірні і підлягають задоволенню.

          Судові витрати  відповідно до ст.49 ГПК України слід покласти на відповідачів.

          Керуючись ст. 124 Конституції України,   ст.3  Цивільного кодексу України, Законом України «Про  приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)», Законом України "Про Державну програму приватизації", ч. 4 статті 3, ч.І ст.4 Закону України „Про приватизацію державного майна",   Законом   України   „Про   охорону   культурної   спадщини", Законом україни "Про оренду державного та комунального майна", Законом України "Про судоустрій України",  ст.ст. 49, 82-84 ГПК України, суд

                                                                  

                                                          

                                                                      ВИРІШИВ:

позов задоволити.

             Визнати право ПП кафе "Вишиванка" на приватизацію нежитлових приміщень площею 119,5 кв.м на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м. Івано-Франківську, що орендується ПП «Вишиванка»згідно з договором оренди від 28 лютого 2006 року № ДО-2782 та змінами до цього договору відповідно до угоди від 22 червня 2007 року «УО-2782-2 шляхом викупу.

       Фонду комунальної власності територіальної громади м.Івано-Франківська провести незалежну оцінку вартості нежитлового приміщення площею 119,5 кв.м на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м. Івано-Франківську, що орендується ПП «Вишиванка».

           Фонду комунальної власності територіальної громади м.Івано-Франківська включити до переліку нежитлових приміщень м.Івано-Франківська, які підлягають приватизації шляхом викупу нежитлове приміщення площею 119,5 кв.м, яке підлягає приватизації ПП кафе "Вишиванка" шляхом викупу.

      Івано-Франківській міській раді прийняти рішення про приватизацію ПП кафе "Вишиванка" орендованого ним нежитлового приміщення на вул. Гетьмана Мазепи, 6 в м.Івано-Франківську площею 119,5 кв.м шляхом викупу.

Стягнути з Івано-Франківської міської ради, вул. Грушевського, 21 м.Івано-Франківськ на користь ПП кафе "Вишиванка", вул. Г.Мазепи,6 м.Івано-Франківськ (код 19394415) - 42 грн 50 коп державного мита та 59 грн витрат на інформаційне -технічне забезпечення судового процесу.

          Стягнути з  Фонду комунальної власності територіальної громади м.Івано-Франківська,вул. Л.Курбаса, 2 м.Івано-Франківськ  на користь ПП кафе "Вишиванка", вул. Г.Мазепи,6 м.Івано-Франківськ (код 19394415) - 42 грн 50 коп державного мита та 59 грн витрат на інформаційне -технічне забезпечення судового процесу.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття, у разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, воно набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання повного рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.

 

Суддя                                                            Грица Юрій Іванович

                                                            

                                                     рішення підписане 06.06.08

Виготовлено в АС "Діловодство суду"

            Цюрак А.М.


СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення05.06.2008
Оприлюднено18.06.2008
Номер документу1718423
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6/1

Ухвала від 04.11.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 04.11.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 07.10.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 27.08.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 15.08.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Рішення від 10.06.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 30.05.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 30.04.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 01.04.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

Ухвала від 12.03.2024

Господарське

Господарський суд Сумської області

Соп`яненко Оксана Юріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні