Постанова
від 12.06.2008 по справі 02/209-54а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

02/209-54А

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

43010, м. Луцьк, пр. Волі, 54 а

              

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ

"12" червня 2008 р. Справа № 02/209-54А.

Господарський суд Волинської області у складі: судді Костюк С.В.,

при секретарі судового засідання Абрамович І. В.

за участю представників сторін:

від позивача: н/з.

від відповідача: н/з.

Розглянув справу

за позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України у Волинській області

до  Приватного багатопрофільного підприємства «Уліс», м.Луцьк

про стягнення 1700 грн.

Відповідно до п. 6 розділу УІІ Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, спір розглядається за нормами КАС України.

Суть спору: Позивач просить стягнути з відповідача 1700 грн. штрафних санкцій за порушення Закону України «Про акцизний збір на алкогольні  напої та тютюнові вироби”, Положення про виробництво, зберігання , продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою КМУ від  23.04.2003 року №567 (зі змінами та доповненнями).

          Позивач в судове засідання не з'явився, подав суду клопотання від 11.06.2008 року № 1695/32-126 про розгляд справи без участі представника.

Відповідач відзиву на позов не представив, свого представника в судове засідання не направив, хоча належним чином був повідомлений про розгляд справи згідно повідомлення про вручення поштового відправлення № 57552, водночас не скористався своїм правом взяти участь в судовому засіданні.

Суд вважає, що примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції є належним доказом виконання господарським судом обов'язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій. Тому з врахуванням конкретних обставин справи, спір розглядається за матеріалами, поданими позивачем.

З представлених суду матеріалів вбачається наступне.

27 вересня 2006 року працівниками Регіонального управління на підставі посвідчення на перевірку №374 від 26.09.2006 року спільно з працівником відділу оперативного контролю ДПА у Волинській області на підставі направлення на перевірку №004194 від 20.09.06 р. проведено перевірку магазину, що знаходиться за адресою: м. Нововолинськ, вул. Промислова,64, та належить суб'єкту підприємницької діяльності Приватному баготопрофільному підприємству "УЛІС".

Перевіркою встановлено факт зберігання в магазині вина "Ізабелла", "Монастирська ізба", "Чарівність", "Кагор український", "Легенда Гіри", коньяку "Чайка", маркованих марками акцизного збору з відхиленням від вимог чинного законодавства. А саме, невідповідність коду регіону виробника 03 та 05 замість 15; частина марок акцизного збору на пляшках алкогольних напоїв відсутня; невідповідність ємкості на етикетці та на марці (0,75 л замість 0,7 л); на етикетках вина вказаний виробник ТОВ "Винконцерн" Одеська область (код регіону 15), а на марках акцизного збору проставлений код регіону 03 (Волинська область) та 05 (Донецька область); на етикетках коньяку "Чайка", вина "Монастирська ізба", вказані виробники Одеської області (код регіону 15), а на марках акцизного збору проставлені коди регіону 03, що свідчить про факт маркування алкогольних напоїв з відхиленням від вимог Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 р. №567 (із змінами та доповненнями), чим порушено ст.7 Закону України від 15.09.1995 р. №329/95-ВР "Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби" (із змінами та доповненнями).

В наявності на момент проведення перевірки знаходилось 99 пляшок алкогольних напоїв, маркованих марками акцизного з відхиленням від вимог чинного законодавства, на суму 782-07 грн. (додаток №5 до акта перевірки).

Згідно абзацу 2 статті 1 Закону України №329/95-ВР від 15.09.1995 року (із змінами та доповненнями) марка акцизного збору - спеціальний знак, яким маркуються алкогольні напої та тютюнові вироби.

Абзацом 2 частини 1 статті 7 Закону України „Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби” №329/95-ВР від 15.09.1995 року (із змінами та доповненнями) встановлено, що виробники алкогольних напоїв та тютюнових виробів проводять маркування кожної пляшки (упаковки) алкогольних напоїв та кожної пачки (упаковки) тютюнових виробів у такий спосіб, щоб марка розривалася під час відкупорювання (розкривання) товару відповідно до Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору, маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Згідно абзацу 3 частини 1 статті 7 Закону України №329/95-ВР від 15.09.1995 року (із змінами та доповненнями) маркування алкогольних напоїв здійснюється марками акцизного збору, які відрізняються за дизайном для окремих видів продукції, визначених Кабінетом Міністрів України. Кожна марка акцизного збору на алкогольні напої повинна мати окремий номер та найменування виду продукції.

Згідно абзацу 4 пункту 5 Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 року №567 ( із змінами та доповненнями), марки повинні мати наскрізну нумерацію, яка складається з двох цифр індексу регіону України за місцезнаходженням виробника продукції, серії та окремого для кожної марки номера.

Алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з відхиленням від вимог Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 року №567 ( із змінами та доповненнями) або марками, що не відповідають виду продукції та місткості тари та/або не видавалися безпосередньо виробнику (імпортеру) зазначеної продукції, вважаються немаркованими.

Відповідно до вимог п.2 Постанови Кабінету Міністрів від 23.04.2003р. № 567 “Про запровадження марок акцизного збору нового зразка з голографічними захисними елементами для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів”станом на 01.11.2003 р. проводилась інвентаризація залишків алкогольної продукції, маркованої акцизними марками попереднього зразка у суб'єктів підприємницької діяльності, що здійснюють роздрібну торгівлю ними. Пунктом 7 цієї постанови зазначено, що залишки алкогольних напоїв маркованих марками акцизного збору попереднього зразка перебувають в обігу до 01.11.2003 р., крім зберігання інвентаризаційних залишків такої продукції до 01.12.2003 року.

За результатами перевірки складено акт перевірки №035123-0123/21-303/6 від 27.09.2006 року в якому зазначено, що суб'єктом підприємницької діяльності ПБП "УЛІС" порушено ст.7 Закону України від 15.0.9.1995 р. №329/95-ВР "Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби" (із змінами та доповненнями), Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 р. №567 (із змінами та доповненнями).

Відповідальність за вказані порушення передбачена абз.13 ч.2 ст. 17 Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (із змінами та доповненнями) - зберігання алкогольних напоїв без марок акцизного збору - 100 відсотків вартості товару, але не менше 1700 гривень.

Вартість наявних алкогольних напоїв, маркованих марками акцизного збору з відхиленням від вимог чинного законодавства становить 782,07 грн.

На підставі акта перевірки №035123- 0123/21-303/6 від 27 вересня 2006 року, та керуючись Порядком застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 червня 2003 року №790, начальником регіонального управління прийнято рішення від 10 жовтня 2006 року №030105-21 про застосування фінансових санкцій у вигляді штрафу в розмірі: 1700 грн. - зберігання алкогольних напоїв без марок акцизного збору встановленого зразка. Постановою господарського суду Волинської області від 16.04.2008 року ПП «Уліс»відмовлено в позові про визнання нечинним рішення від 10.10.2006 року № 030105-21.

Відповідно до пункту 10 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», затв. Постановою КМУ від 02.06.2003р. № 790 (із змінами та доповненнями) у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій, сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

Оскільки на момент розгляду справи сума штрафу відповідачем не сплачена, рішення про застосування штрафних санкцій не скасоване, заявлена позивачем вимога підставна і підлягає до задоволення.

Виходячи з зазначеного та керуючись Законами України „Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби”, „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», ст.ст. 158, 160-162  КАС України, господарський суд

п о с т а н о в и в :

1. Адміністративний позов задоволити.

2. Стягнути з приватного багатопрофільного підприємства «Уліс»(м.Луцьк, п-т Соборності, 16/73, р/р 26003237914001 РУ КБ «Приватбанк», МФО 303440, код ЄДРПОУ 13366487) в доход Державного бюджету України (Банк УДК у Волинській області, МФО 803014, н/р 31113106600002) 1700 грн. штрафних санкцій.

Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.

На постанову в 10-денний строк з дня виготовлення її повного тексту може бути подано заяву про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана в 10-денний строк без попереднього подання заяви.                                                                                          

              Суддя                                                                                                                                           

 

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення12.06.2008
Оприлюднено21.06.2008
Номер документу1728608
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —02/209-54а

Судовий наказ від 01.07.2008

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк С.В.

Постанова від 12.06.2008

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк С.В.

Ухвала від 30.05.2008

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк С.В.

Ухвала від 21.12.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк С.В.

Ухвала від 12.12.2006

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні