КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУ ЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
-------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 жовтня 2010 року Справа № 2а-2751/10/1170
Кіровоградський окр ужний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А., при с екретарі судового засідання Оводенко І.О., розглянувши у в ідкритому судовому засіданн і у м. Кіровограді адмініст ративну справу за позовом Кі ровоградської об' єднаної д ержавної податкової інспекц ії до приватного підприємств а "Арт-Ок", за участю третіх осі б, які не заявляють самостійн их вимог на предмет спору на с тороні відповідача - державн ого реєстратора виконавчого комітету Кіровоградської мі ської ради, ОСОБА_1 про ска сування державної реєстраці ї, визнання недійсними устан овчих документів, -
В С Т А Н О В И В:
Кіровоградська об' єд нана державна податкова інсп екція (надалі - Кіровоградськ а ОДПІ) звернулася до суду з по зовом до приватного підприєм ства "Арт-Ок" (надалі - ПП "Арт-Ок "), в якому просить скасувати д ержавну реєстрацію та визнат и недійсними установчі докум енти, первинні документи, ста тут, свідоцтво платника ПДВ з моменту реєстрації.
Позов мотивовано тим, що дер жавним реєстратором виконав чого комітету Кіровоградськ ої міської ради 01.12.09 проведено державну реєстрацію змін до установчих документів ПП "Ар т-Ок" у зв' язку з тим, що реєст рація підприємства відбулас я на підставну особу ОСОБА_ 1, волевиявлення якої не бул о спрямовано на здійснення п ідприємницької діяльності, а ПП "Арт-Ок" має ознаки фіктивн ості та створено з метою нада ння послуг по мінімізації по даткових зобов'язань реально існуючим суб'єктам господар ювання, позивач стверджує пр о фіктивність правочину у ви гляді створення засновницьк ого акту, затвердження стату ту та недійсність виданих пі дприємством первинних докум ентів. У зв'язку з цим просить суд скасувати державну реєст рацію та визнати установчі д окументи, первинні документи , статут, свідоцтво про держав ну реєстрацію, свідоцтво пла тника ПДВ ПП "Арт-Ок" недійсним и з моменту реєстрації, визна ти недійсними первинні та фі нансово-господарські докуме нти, складені від імені ПП "Арт -Ок" після проведення реєстра ції.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і, посилаючись на обставини, в икладені у позовній заяві, та надані у справу матеріали і д окументи.
Відповідач ПП "Арт-Ок", будуч и належним чином повідомлени й про дату, час та місце розгля ду справи, у судове засідання не з'явився, подав до суду зая ву про розгляд справи без йог о участі, в якій зазначив, що п озовні вимоги він не визнає (а .с. 70).
Ухвалою суду від 22.07.10 залучен о до участі у справі в якості т ретіх осіб, які не заявляють с амостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача , державного реєстратора вик онавчого комітету Кіровогра дської міської ради та ОСОБ А_1.
Треті особи, будучи належни м чином повідомлені про дату , час та місце судового розгля ду, повторно у судове засідан ня не з'явилися, заперечень на позов не подали, про причини н еприбуття суд не повідомили.
Вивчивши матеріали справи , заслухавши пояснення предс тавника позивача, дослідивши та оцінивши надані докази, су д встановив такі обставини т а дійшов до таких висновків.
Приватне підприємство "Арт -Ок" (ідентифікаційний код 36793773) з 12.11.09 зареєстровано як юридич на особа державним реєстрато ром виконавчого комітету Кір овоградської міської ради за адресою: АДРЕСА_1, про про щ о до ЄДР внесено запис №14441020000006793 т а видано свідоцтво про реєст рацію юридичної особи №749015 сер ії А00 (а.с. 10). Засновником та кері вником підприємства зареєст рований ОСОБА_1. (а.с. 7 зв.)
У червні 2010 року ГВПМ Кіровог радської ОДПІ проведено пере вірку щодо встановлення факт ичного місцезнаходження ПП " Арт-Ок", зареєстрованого за ад ресою АДРЕСА_1, за р езультатами якої його місцез находження не встановлено, п ро що складено акт від 16.06.10 (а.с. 12).
З пояснень ОСОБА_1, надан их 06.07.10 ГВПМ Кіровоградської О ДПІ, вбачається, що той за проп озицією знайомого на ім' я ОСОБА_2 у листопаді - грудні 2009 року з метою здійснення під приємницької діяльності зар еєстрував ПП "Арт-Ок" як юридич ну особу в реєстраційній пал аті виконавчого комітету Кір овоградської міської ради, с тавши при цьому єдиною посад овою особою (директором) зазн аченого підприємства з право м одного підпису, отримав печ атку, відкрив рахунки в банка х. Всі реєстраційні дії відбу вались під контролем ОСОБА _2. ОСОБА_1 орендував офіс по АДРЕСА_1, де знаходилис я всі установчі документи та печатка підприємства. Жодно го відношення до фінансово-г осподарської діяльності ПП " Арт-ОК" він не має, оскільки ли ше здійснив реєстрацію підпр иємства. Звітні, бухгалтерсь кі та фінансові документи ос обисто не підписував, податк ову звітність особисто до ор ганів податкової служби не п одавав, хто складав та подава в до контролюючих органів де кларації, фінансові звіти, то що йому не відомо. (а.с. 14 - 17).
Зазначені обставини і стал и фактичною підставою для зв ернення позивача до суду з да ним позовом, оскільки, на думк у позивача, вони свідчать про те, що громадянин на ім'я ОСО БА_2, посягаючи на встановле ний законодавством України п орядок здійснення підприємн ицької діяльності, порядок д ержавної реєстрації суб'єкті в підприємницької діяльност і і права власності, діючи в по рушення ст.1 Закону України "Пр о підприємництво", усвідомлю ючи суспільно-небезпечний ха рактер своїх протиправних ді й, передбачаючи настання сус пільно небезпечних наслідкі в у вигляді спричинення мате ріального збитку охоронюван им законом інтересам держави і свідомо допускаючи їх наст ання, маючи намір на отриманн я незаконного доходу, діючи у мисно, з корисливих мотивів, в ирішив систематично займати ся фіктивним підприємництво м, тобто створенням і придбан ням суб'єктів підприємницько ї діяльності (юридичних осіб ) без мети здійснення комерці йної діяльності, а виключно з метою прикриття незаконної діяльності, яка виражалася б в сприянні, за матеріальну ви нагороду, різним суб'єктам пі дприємницької діяльності Ук раїни, що реально діють, в пров еденні безтоварних операцій , незаконному переказі безго тівкових коштів в готівку, з в икористанням реєстраційних документів і розрахункових рахунків фіктивних підприєм ств, а також легалізацію (відм ивання) грошових коштів, здоб утих злочинним шляхом. Не баж аючи бути викритим та нести в становлену законом відповід альність за вчинення таких д ій, ОСОБА_2 вирішив убезпе чити себе від подальшого вик риття шляхом реєстрації ПП "А рт-Ок" на підставну особу, анке тні данні якої мали бути внес ені до реєстраційних докумен тів цього підприємства - ОС ОБА_1 Натомість ОСОБА_1, я кий з моменту реєстрації ста в засновником та керівником підприємства, не мав можливо сті особисто здійснювати під приємницьку діяльність, спла чувати податки та збори до де ржавного бюджету, а відомост і, вказані в реєстраційних та установчих документах, є зав ідомо неправдивими. З огляду на це позивач дійшов висновк у що особа на ім'я ОСОБА_2 св оїми протиправними діями ско їв фіктивне підприємництво, тобто злочин, передбачений ч .2 ст. 205 КК України, а ПП "Арт-Ок" ма є ознаки фіктивності та ство рено з метою надання послуг п о мінімізації податкових зоб ов'язань реально існуючим су б'єктам господарювання.
Позивач обґрунтовує повно важення щодо заявлення зазна ченого позову реалізацією вл адних управлінських функцій , спрямованих на забезпеченн я захисту інтересів держави в сфері контролю за додержан ням податкового законодавст ва.
Наведені обставини, на думк у позивача, є підставою для ск асування державної реєстрац ії та визнання установчих до кументів, первинних документ ів, статуту, свідоцтва про дер жавну реєстрацію, свідоцтва платника ПДВ ПП "Арт-Ок" недійс ними з моменту реєстрації.
Як на правову підставу заяв лених вимог позивач у позовн ій заяві посилається на норм и абз. 7 ст.1, ч.3 ст.4, ч.1, 3 ст.16, ч.3 ст.19, ст . 29, 31 Закону України "Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємці в", ст.202, п.5 ст.203, ст.234 ЦК України, ст .ст.3, 30 ЦПК України, ст.ст. 121, 125 Конс титуції України, п.17 ст.11 Закону України "Про державну податк ову службу в Україні".
Оцінюючи зазначені доводи позивача, суд виходить з того , що відповідно до п. 8 ч.1 ст. 3 КАС України позивачем в адмініс тративному процесі є особа, н а захист прав, свобод та інтер есів якої подано адміністрат ивний позов до адміністратив ного суду, а також суб'єкт влад них повноважень, на виконанн я повноважень якого подана п озовна заява до адміністрати вного суду.
Згідно з вимогами ч. 2 ст.19 Кон ституції України органи держ авної влади та органи місцев ого самоврядування, їх посад ові особи зобов'язані діяти л ише на підставі, в межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України.
Відповідний обов'язок закр іплює і ч. 1 ст. 13 Закону України "Про державну податкову служ бу в Україні", згідно з якою по садові особи органів державн ої податкової служби зобов'я зані дотримувати Конституці ї і законів України, інших нор мативних актів, прав та охоро нюваних законом інтересів гр омадян, підприємств, установ , організацій, забезпечувати виконання покладених на орг ани державної податкової слу жби функцій та повною мірою в икористовувати надані їм пра ва.
Зокрема, функції державних податкових інспекції в райо нах, містах без районного под ілу, районах у містах, міжрайо нних та об'єднаних державних податкових інспекцій перед бачені ст. 10 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні", а права органів дер жавної податкової інспекції закріплені ст.11 Закону Україн и "Про державну податкову слу жбу в Україні".
Так, п.17 ч.1 ст.11 Закону України "Про державну податкову служ бу в Україні органам державн ої податкової служби надано право звертатися у передбаче них законом випадках до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб'єкта п ідприємницької діяльності.
Частинами 1 та 6 статті 59 Госп одарського кодексу України в становлено, що припинення ді яльності суб'єкта господарюв ання здійснюється шляхом йог о реорганізації (злиття, приє днання, поділу, перетворення ) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповн оважених ним органів, за ріше нням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи ї х правонаступників, а у випад ках, передбачених цим Кодекс ом, - за рішенням суду. Суб'єкт г осподарювання ліквідується , зокрема, у разі скасування йо го державної реєстрації у ви падках, передбачених законом .
Відносини, які виникають у с фері державної реєстрації юр идичних осіб, а також фізични х осіб - підприємців регулюют ься Законом України "Про держ авну реєстрацію юридичних ос іб та фізичних осіб - підприєм ців" (надалі - Закон).
Згідно з ч.1 ст.4 Закону держав на реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в - це засвідчення факту створ ення або припинення юридично ї особи, засвідчення факту на буття або позбавлення статус у підприємця фізичною особою , а також вчинення інших реєст раційних дій, які передбачен і цим Законом, шляхом внесенн я відповідних записів до Єди ного державного реєстру.
Статтею 33 Закону передбачен о, що юридична особа припиняє ться в результаті передання всього свого майна, прав та об ов'язків іншим юридичним осо бам - правонаступникам у резу льтаті злиття, приєднання, по ділу, перетворення (реоргані зації) або в результаті лікві дації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юр идичної особи або уповноваже ним ними органом, за судовим р ішенням або за рішенням орга ну державної влади, прийняти м у випадках, передбачених за коном. Юридична особа є такою , що припинилася, з дати внесен ня до Єдиного державного реє стру запису про державну реє страцію припинення юридично ї особи.
З пункту 3 Прикінцевих полож ень цього ж Закону випливає, щ о закони, нормативно-правові акти, прийняті до набрання чи нності цим Законом, тобто до 1 липня 2004 року, діють у частині, що не суперечить цьому Закон у.
А відтак, положення пункту 1 7 статті 11 Закону України "Про д ержавну податкову службу в У країні" щодо права податково го органу на звернення до суд у з позовом про скасування де ржавної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності , частини 6 статті 59 Господарсь кого кодексу України щодо ск асування державної реєстрац ії суб'єкта господарювання с лід розуміти як положення що до припинення юридичної особ и.
Відповідно до ч.2 ст. 38 Закону підставами для постановленн я судового рішення щодо прип инення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юри дичної особи, є:
- визнання недійсним запису про проведення державної ре єстрації через порушення зак ону, допущені при створенні ю ридичної особи, які не можна у сунути;
- провадження нею діяльност і, що суперечить установчим д окументам, або такої, що забор онена законом;
- невідповідність мінімаль ного розміру статутного фонд у юридичної особи вимогам за кону;
- неподання протягом року ор ганам державної податкової с лужби податкових декларацій , документів фінансової звіт ності відповідно до закону;
- наявність в Єдиному держав ному реєстрі запису про відс утність юридичної особи за в казаним її місцезнаходження м.
Між тим, доказів наявності о бставин, з якими пов' язуєть ся можливість припинення юри дичної особи за рішенням суд у, що не пов' язано з банкрутс твом юридичної особи, передб ачених ч. 2 ст. 38 Закону, позивач ем суду не надано.
Так, відповідно до пункту 2 ч астини 1 ст. 110 Цивільного кодек су України юридична особа лі квідується за рішенням суду про визнання судом недійсною державної реєстрації юридич ної особи через допущені при її створенні порушення, які н е можна усунути, а також в інши х випадках, встановлених зак оном. Згідно з частиною 2 ст. 110 Ц К України вимога про ліквіда цію юридичної особи на підст авах, зазначених у пункті 2 час тини першої цієї статті, може бути пред'явлена до суду орга ном, що здійснює державну реє страцію, учасником юридичної особи, а щодо акціонерних тов ариств - також Державною комі сією з цінних паперів та фонд ового ринку.
Таким чином, позивача не мож на визнати особою, наділеною повноваженнями щодо ініціюв ання припинення юридичної ос оби з підстав визнання недій сною державної реєстрації юр идичної особи через допущені при її створенні порушення, я кі не можна усунути.
Відповідно до абз.11 ч.1 ст.239, ч. 1 ст.247 Господарського кодексу України органи державної вл ади та органи місцевого само врядування відповідно до сво їх повноважень та у порядку, в становленому законом, можуть застосовувати до суб'єктів г осподарювання адміністрати вно-господарські санкції, зо крема, скасування державної реєстрації та ліквідація суб 'єкта господарювання. У разі з дійснення суб'єктом господар ювання діяльності, що супере чить закону чи установчим до кументам, до нього може бути з астосовано адміністративно -господарську санкцію у вигл яді скасування державної реє страції цього суб'єкта та йог о ліквідації.
Доводячи обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги про незаконність та фіктивні сть діяльності ПП "Арт-Ок", яке , на думку позивача, створено з метою надання послуг по міні мізації податкових зобов'яза нь реально існуючим суб'єкта м господарювання, той посила ється на письмові пояснення ОСОБА_1 (а.с. 14-17) та висновок с пеціаліста №71 від 05.07.10 про почер кознавче дослідження, відпов ідно до якого підписи у подат кових деклараціях та звітних документах ПП "Арт-Ок", розташ овані у графах "керівник", вико нані не ОСОБА_1, а іншою осо бою (а.с. 44 - 47).
Суд не приймає вказані дока зи до розгляду, оскільки висн овок спеціаліста не віднесен ий до засобів доказування в а дміністративному судочинст ві, передбачених ст. 69 КАС Укра їни, а письмові пояснення не п ідтверджують фіктивність пі дприємства, позаяк відповідн о до ст. 62 Конституції України особа вважається невинувато ю у вчиненні злочину, доки її в ину не буде доведено в законн ому порядку і встановлено об винувальним вироком суду.
Належним доказом у даному в ипадку може бути вирок суду щ одо кримінальної відповідал ьності ОСОБА_1 чи особи, як а від його імені фактично ств орила юридичну особу ПП "Арт-О к", за ст. 205 КК України за фіктив не підприємництво - створенн я суб'єктів підприємницької діяльності (юридичних осіб) з метою прикриття незаконної діяльності або здійснення ви дів діяльності, щодо яких є за борона. Між тим, такого вироку суду позивачем не надано.
Так само на вимогу суду не н адано доказів того, що податк овою міліцією Кіровоградськ ої ОДПІ чи іншим правоохорон ним органом проводилась пере вірка в порядку ст.97 КПК Украї ни за фактом фіктивного підп риємництва, умисного ухиленн я від сплати податків, зборів (обов' язкових платежів), лег алізації (відмивання) доході в, одержаних злочинним шляхо м, стосовно діяльності відпо відача чи причетних до нього осіб.
Обґрунтування позовних ви мог припущеннями позивача пр о наміри відповідача ухиляти ся від сплати податків, вести недобросовісну господарськ у діяльність, не подавати под аткову звітність, наслідком чого буде порушення нормальн ої діяльності органу державн ої податкової служби, не ґрун тується на нормах законодавс тва.
Доводи позивача про те, що в ідповідач ухиляється від спл ати податків до бюджету спро стовуються письмовою інформ ацією Кіровоградської ОДПІ в ід 11.10.10, відповідно до якої пода тковий борг ПП "Арт-Ок" відсутн ій (а. с. 64).
Доказів неподання відпові дачем протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, доку ментів фінансової звітності відповідно до закону, як підс тави для ініціювання припине ння його юридичної особи, поз ивачем суду не надано. Разом з тим, згідно з письмовою інфо рмацією Кіровоградської ОДП І від 11.10.10 востаннє податкова з вітність ПП "Арт-Ок" подана 25.06.10 за вх. № 53918 - податкова декларац ія з податку на додану вартіс ть (а.с. 28-29, 64).
Як вбачається з довідки з Єд иного державного реєстру юри дичних осіб та фізичних осіб підприємців станом на 22.09.10, до Є ДР 18.06.10 щодо ПП "Арт-Ок" внесено з апис про підтвердження відом остей про юридичну особу, зап ис про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезн аходженням не внесено. (а.с. 74-76). Доказів направлення органом державної податкової служби в порядку ч.12 ст. 19 Закону Украї ни "Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців" до державног о реєстратора повідомлення в становленого зразка про відс утність юридичної особи ПП "А рт-Ок" за її місцезнаходження м та наявності в Єдиному держ авному реєстрі запису про ві дсутність ПП "Арт-Ок" за вказан им її місцезнаходженням пози вачем суду не надано.
Відповідно до ч.1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинс тва України кожна сторона по винна довести ті обставини, н а яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
З огляду на недоведення поз ивачем факту наявності обста вин, з якими ч. 2 ст. 38 Закону Укра їни "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців" пов' язує м ожливість припинення юридич ної особи за рішенням суду, су д не вбачає підстав для скасу вання державної реєстрації в ідповідача, а тому позовні ви моги в цій частині задоволен ню не підлягають.
Крім того, у своїй позовній заяві позивач просить суд ви знати недійсними установчі д окументи, первинні документи , статут, свідоцтво про держав ну реєстрацію, свідоцтво пла тника ПДВ ПП "Арт-Ок" та всі фін ансово-господарські докумен ти, складені від імені ПП "Арт- Ок" після проведення реєстра ції, при цьому не вказуючи їх н азв та реквізитів.
Обґрунтовуючи своє право н а звернення до суду з цими поз овними вимогами, посилається на фіктивність правочину у в игляді створення засновниць кого акту, затвердження стат уту ПП "Арт-Ок", а також на те, що видача первинних документів , які використовувались в гос подарській діяльності підпр иємства, вказують на недобро совісну послідуючу фінансов о - господарську діяльність, н е мають юридичної сили, оскіл ьки складені без дійсного во левиявлення ОСОБА_1 і про намір створити для ПП "Арт-Ок" набуття, зміну та припинення прав та обов'язків не свідчат ь, мають ознаки фіктивних дій , на настання обумовленого за конодавством результату не н аправлені, про легальний нам ір ПП "Арт-Ок" отримати права т а нести легально обов'язки не свідчать, оскільки реєстрац ія підприємства відбулась на підставну особу.
Згідно ч.1 ст. 57 Господарськог о кодексу України установчим и документами суб' єкта госп одарювання є рішення про йог о утворення або засновницьки й договір, а у випадках, передб ачених законом, статут (полож ення) суб' єкта господарюван ня.
Тобто установчі документи юридичної особи, направлені на створення юридичної особ и, не є правочином у розумінні ст.202 ЦК України, а тому посилан ня позивача на п. 2 ст. 234 ЦК Украї ни як на підставу визнання ст атуту позивача фіктивним пра вочином є помилковим.
Відповідно до ч.3 ст. 8 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців" устано вчі документи (установчий ак т, статут або засновницький д оговір, положення) юридичної особи повинні містити відом ості, передбачені законом. Ві дповідальність за відповідн ість установчих документів з аконодавству несуть засновн ики (учасники) юридичної особ и. Згідно із ч.4 ст. 53 зазначеног о Закону, особи, винні у внесен ні до установчих документів або інших документів, що пода ються державному реєстратор у, завідомо неправдивих відо мостей, які підлягають внесе нню до Єдиного державного ре єстру юридичних осіб та фізи чних осіб-підприємців, несут ь відповідальність, встановл ену законом.
Доказів притягнення посад ових осіб ПП "Арт-Ок" до відпов ідальності за внесення до до кументів, які подаються держ авному реєстратору, завідомо неправдивих відомостей, поз ивачем суду не надано.
Вимоги позивача щодо скасу вання свідоцтва платника под атку на додану вартість ПП "Ар т-Ок" не ґрунтуються на нормах Закону України "Про податок н а додану вартість", які не пере дбачають підстав для визнанн я недійсним свідоцтва про ре єстрацію платника податку. Статтею 9 названого Закону пе редбачено лише підстави та п орядок анулювання реєстраці ї особи, як платника податку н а додану вартість, рішення пр о що приймається податковим органом за заявою платника п одатку або за своєю ініціати вою.
Більш того, вимоги позивача в цій частині не можуть бути с амостійними позовними вимог ами, оскільки в силу зокрема с татті 38 Закону України "Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підпри ємців" статут, свідоцтво плат ника ПДВ, первинні документи суб'єкта господарювання під лягають правовій оцінці в сп раві з іншими позовними вимо гами, зокрема у справі про при пинення юридичної особи. Виз нання зазначених документів нечинними законом не вимага ється. Висновок суду про неві дповідність цих документів в имогам чинного законодавств а має міститись у мотивуваль ній, а не у резолютивній части ні судового рішення, що узгод жується з позицією Вищого ад міністративного суду, виклад еною в листі від 24.10.08 №1776/100/13-08 "Про д еякі питання практики виріше ння спорів у справах за участ ю органів державної податков ої служби (за матеріалами спр ав, розглянутих у касаційном у порядку Вищим адміністрати вним судом України)".
На підставі викладеного, су д прийшов до висновку про зая влені у даній адміністративн ій справі позовні вимоги без підставні, не ґрунтуються на законі та заявлені позиваче м з перевищенням власних пов новажень, які надані йому чин ним законодавством, а тому за доволенню не підлягають.
Керуючись ст.ст. 11, 71, 86, 94, 158 - 163, 186, 254 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні адміністр ативного позову Кіровоградс ької об' єднаної державної п одаткової інспекції відмов ити.
Постанова суду набирає з аконної сили в порядку та стр оки, передбачені ст. 254 КАС Укра їни.
Постанова суду може бути ос каржена в апеляційному поряд ку до Дніпропетровського апе ляційного адміністративног о суду через Кіровоградський окружний адміністративний с уд шляхом подачі у 10-денний ст рок з дня отримання її копії апеляційної скарги, з одноча сним надісланням копії апеля ційної скарги до суду апеляц ійної інстанції.
Суддя Кіровоградсько го окружного
адміністративного суду О.А. Черниш
Повний текст поста нови складено 26.10.10.
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.10.2010 |
Оприлюднено | 03.08.2011 |
Номер документу | 17296285 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
О.А. Черниш
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні