Справа № 2-а-955/09
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 липня 2009 року
Червоногвардійський район ний суд м. Макіївки Донецької області як адміністративний суд у складі:
головуючої судді: Рассужда й В.Я.,
при секретарі: Дорогань К.Г. ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсі йного фонду України в Червон огвардійському районі м. Мак іївки про визнання дій проти воправними та зобов' язання здійснити перерахунок та ви плату пенсії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач ОСОБА_1 звернув ся до суду з позовом до Управл іння Пенсійного фонду Україн и в Червоногвардійському рай оні м. Макіївки, в якому просив визнати протиправними дії У правління Пенсійного фонду У країни в Червоногвардійсько му районі м. Макіївки щодо від мови у перерахунку пенсії по інвалідності згідно з ч. 4 ст. 54 Закону України «Про статус т а соціальний захист громадян постраждалих внаслідок Чорн обильської катастрофи» та до даткової пенсії за шкоду, зап одіяну здоров' ю, згідно зі с т. 50 цього ж Закону, та зобов' я зати Управління Пенсійного ф онду України в Червоногварді йському районі м. Макіївки пр овести перерахунок державно ї пенсії як інваліду, захворю вання якого пов' язане з нас лідками Чорнобильської ката строфи для інвалідів 3 групи в розмірі 6 мінімальних пенсій за віком, а також призначити щ омісячну додаткову пенсію за шкоду заподіяну здоров' ю в розмірі 50 відсотків мінімаль ної пенсії за віком, за період и з 01 листопада 2006 року по 31 груд ня 2007 року та з 01 червня 2008 року по 30 вересня 2008 року.
У судовому засіданні позив ач ОСОБА_1 позовні вимоги підтримав у повному обсязі, н адав пояснення аналогічні ви кладеним у позові, та зазначи в, що станом на момент розгляд у справи позивачем перерахун ок пенсії за період, який оспо рюється, не проведений. Проси в задовольнити позовні вимог и.
Представник відповідача - У правління Пенсійного фонду У країни в Червоногвардійсько му районі м. Макіївки, у судове засідання не з' явився, про д ату та час розгляду справи бу в повідомлений належним чино м, про що свідчить відмітка (шт амп) УПФУ в Червоногвардійсь кому районі м. Макіївки від 23.06. 2009 року, 10.07.2009 року (а.с.20, 34), про прич ини своєї неявки не повідоми в, заяви про відкладення розг ляду справи суду не надавав.
У письмових запереченнях в ідповідач зазначив, що пункт ом 3 ст.2 Закону України «Про за гальнообов' язкове державн е пенсійне страхування» пере дбачено, що для окремих катег орій громадян Законами У країни можуть встановлювати сь умови, норми і порядок їх пе нсійного забезпечення відмі нні від загальнообов' язков ого державного пенсійного ст рахування. Відповідно до ст. 49 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Ч орнобильської катастрофи» п енсії особам, віднесеним до к атегорії 1, встановлюються у в игляді державної пенсії та д одаткової пенсії за шкоду, за подіяну здоров' ю, яка призн ачається після виникнення пр ава на державну пенсію. Розмі ри пенсій визначені ст.54 Закон у України «Про статус і соціа льний захист громадян, які по страждали внаслідок Чорноби льської катастрофи», частино ю 4 якої передбачено, що в усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встанов лено зв' язок з Чорнобильськ ою катастрофою, не можуть бут и нижчими: по першій групі інв алідності - 10 мінімальних пенс ій за віком, по другій групі - 8 м інімальних пенсій за віком, п о третій групі -6 мінімальних п енсій за віком. Стаття 50 цього Закону передбачає встановле ння особам, віднесеним до пер шої категорії, нарахування щ омісячної додаткової пенсії за шкоду заподіяну здоров' ю в розмірі 50 % мінімальної пен сії за віком для інвалідів тр етьої групи. Постановою КМУ « Про збільшення розмірів пенс ій та інших соціальних випла т окремим категоріям пенсіон ерів, фінансування яких здій снюється за рахунок коштів д ержавного бюджету» № 1293 від 27.12.2 005 року з 01.01.2006 року розмір пенсії , призначеної у відповідност і зі ст. 54 Закону України «Про с татус та соціальний захист г ромадян, які постраждали вна слідок Чорнобильської катас трофи» збільшено, та встанов лено, що, мінімальний розмір п енсії для інваліді-учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС не мож е бути нижчим для інвалідів 3 г рупи 467 грн. Постановою КМУ № 530 в ід 28.05.2008 року «Про деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» пенсія для інвалідів третьої групи визначена у розмірі, не нижчо му від 870 грн., постановою КМУ № 654 від 16.07.2008 року «Про підвищення рівня пенсійного забезпечен ня громадян» інвалідам треть ої групи, захворювання яких п ов' язано з ліквідацією насл ідків аварії на Чорнобильськ ій АЕС, встановлено пенсію у р озмірі, не нижчому від 980 грн. Од ночасно з підвищенням основн ої пенсії проводилась і нара хування додаткової у розмірі 50 % мінімальної пенсії за віко м.
Відповідно до абзацу першо го частини першої ст. 28 Закону України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування» мінімальний розмі р пенсії за віком за наявност і у чоловіків 25, а у жінок 20 рокі в страхового стажу встановлю ється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втрати ли працездатність, визначено го законом. При цьому частино ю третьою цієї статті передб ачено, що мінімальний розмір пенсії за віком, встановлени й абзацом першим частини пер шої цієї статті застосовуєть ся виключно для визначення р озмірів пенсій, призначених згідно з цим Законом. Ця норма забороняє застосовувати мін імальний розмір пенсії, вста новлений цією статтею, для ви значення розмірів пенсій, в т ому числі і відповідно до ст.с т. 50, 54 Закону України «Про стат ус і соціальний захист грома дян, які постраждали внаслід ок Чорнобильської катастроф и».
Враховуючи конституційну норму щодо обов' язкового ви конання постанов Кабінету Мі ністрів України (ст.117 Констит уції України), Управлінням Пе нсійного фонду в Червоногвар дійському районі м. Макіївки при визначенні розміру пенс ії позивача було правомірно застосовано вказані вище пос танови Кабінету Міністрів Ук раїни.
Розмір прожиткового мінім уму для осіб, які втратили пра цездатність, визначається на момент плати пенсії згідно і з Законом України «Про Держа вний бюджет» і не може коригу ватися згідно з нормативно-п равовими актами.
Позивач не погодився з дани м розрахунком пенсії та звер нувся до Донецького окружног о адміністративного суду з а дміністративним позовом до У правління Пенсійного Фонду в Червоногвардійському район і м. Макіївки про визнання неп равомірної відмови в перерах унку пенсії з вимогою зобов' язати управління провести пе рерахунок пенсії з 01 жовтня 2008 року згідно зі ст. 49, 50, 54, 67 Закону України «Про статус та соціа льний захист громадян, які по страждали внаслідок Чорноби льської катастрофи".
Постановою Донецького окр ужного адміністративного су ду від 21 листопада 2008 року спра ва № 2-а-26137/08 постановлено: позов ОСОБА_1 задовольнити та з обов' язати УПФУ провести ОСОБА_3 перерахунок пенсії по інвалідності з 01 жовтня 2008 р оку у розмірі 6 мінімальних пе нсій за віком та додаткової п енсії за шкоду заподіяну здо ров' ю в розмірі 50 % мінімальн ої пенсії за віком, виходячи і з ст. 50, 54, 67 Закону України «Про с татус і соціальний захист гр омадян, які постраждали внас лідок Чорнобильської катаст рофи»
Крім того, ст. 99 КАС України в становлено річний строк для звернення до адміністративн ого суду за захистом прав, сво бод та інтересів особи. Ст. 100 КА С України передбачає, що проп ущенім строку звернення до а дміністративного суду є підс тавою для відмови у задоволе нні адміністративного позов у за умови, якщо на цьому напол ягає одна із сторін. Позиваче м пропущено строк звернення до суду з вимогою про перерах унок пенсії починаючи з жовт ня 2006 року, а УПФУ наполягає на відмові у задоволенні адміні стративного позову.
Отже, відповідач заперечує проти задоволення заявлених позовних вимог, оскільки спі р між позивачем та УПФУ вже ви рішено в судовому порядку, та відповідно до ст. 157 КАС Україн и просив суд відмовити у задо воленні позову о повному обс язі.
З огляду на зазначені обста вини та враховуючи приписи ч . 4 ст. 128 КАС України, суд вважає з а можливе розглянути справу без участі представника відп овідача.
Вислухавши пояснення пози вача, перевіривши матеріали справи та додані суду докуме нти, суд дістається висновку , що позов є обґрунтованим та п ідлягає задоволенню з наступ них підстав.
ОСОБА_1, - віднесений до пер шої категорії осіб, які потер піли внаслідок Чорнобильськ ої катастрофи, що підтверджу ється посвідченням серії А № НОМЕР_1 (а.с.7).
Згідно довідки серії ДОН-05 № 091743 від 09.07.2008 року ОСОБА_1 визн аний інвалідом 3 групи безстр оково, профзахворювання пов' язано з виконанням обов' язк ів військової служби з лікві дації наслідків аварії на ЧА ЕС (а.с.8).
На звернення позивача про п ерерахування пенсії, відпові дач листом № 38/4-10-01-04 від 26.02.2009 року в ідмовив позивачу у перерахув анні і призначенні пенсії ві дповідно до Закону України « Про статус і соціальний захи ст громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської ка тастрофи» (а.с. 10).
Згідно ч.3 ст. 46 Конституції У країни пенсії, інші види соці альних виплат та допомоги, що є основним джерелом існуван ня, мають забезпечувати ріве нь життя, не нижчий від прожит кового мінімуму, встановлено го Законом.
ОСОБА_1 віднесений до перш ої категорії як особа, яка пот ерпіла внаслідок Чорнобильс ької катастрофи, є інвалідом третьої групи.
З 01 січня 2004 року набрав чинно сті Закон України «Про загал ьнообов' язкове державне пе нсійне страхування» від 9 лип ня 2003 року № 1058-4, який відповідно до його преамбули визначає п ринципи, засади і механізм фу нкціонування системи загаль нообов' язкового державног о пенсійного страхування, пр изначення, перерахунку і вип лати пенсій.
Абзацом другим преамбули ц ього Закону передбачено, що з міна умов і норм загальнообо в' язкового державного пенс ійного страхування здійснює ться виключно шляхом внесенн я змін до цього Закону. Частин ою 3 статті 4 даного Закону пер едбачено, що умови, норми та по рядок пенсійного забезпечен ня визначаються виключно зак онами про пенсійне забезпече ння.
Право громадян України на о тримання пенсійних виплат та соціальних послуг визначене статтею 8 Закону України «Про загальнообов' язкове держа вне пенсійне страхування».
Розділ 8 Законом України «Пр о статус і соціальний захист громадян, які постраждали вн аслідок Чорнобильської ката строфи» (надалі - спеціальний закон) передбачає правила пр изначення та виплати пенсій і компенсацій особам, віднес еним до категорій 1, 2, 3, 4. Стаття 49 цього розділу визначає пенс ії особам, віднесеним до вказ аних категорій у вигляді: а) де ржавної пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну зд оров' ю, яка призначається п ісля виникнення права на дер жавну пенсію.
Стаття 50 Закону України «Пр о статус і соціальний захист громадян, які постраждали вн аслідок Чорнобильської ката строфи» передбачає, що особа м, віднесеним до категорії 1, п ризначається щомісячна дода ткова пенсія за шкоду, заподі яну здоров' ю, у відповідних розмірах, зокрема інвалідам третьої групи - 50 відсотків мі німальної пенсії за віком. Ви плата зазначеної пенсії відп овідно до статті 53 даного Зако ну здійснюється повністю нез алежно від заробітку, пенсії чи іншого доходу.
Нормами статті 54 Закону Укр аїни «Про статус і соціальни й захист громадян, які постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи» визначені пі дстави та умови призначення державних пенсій особам, від несеним до категорії 1, та у зв ' язку з втратою годувальник а. Зазначені норми розповсюд жуються на позивача, як відне сеного до категорії 1.
Згідно частини третьої ст. 5 4 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Ч орнобильської катастрофи» о бчислення і призначення пенс ій по інвалідності, що настал а внаслідок каліцтва чи захв орювання, і пенсія у зв' язку з втратою годувальника внас лідок Чорнобильської катаст рофи із заробітку за межами з они відчуження провадиться н а загальних підставах відпов ідно до Закону України «Про з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування».
Частина четверта статті 54 ц ього Закону передбачає, що в у сіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких вста новлено зв' язок з Чорнобиль ською катастрофою, не можуть бути нижчим по 3 групі інвалід ності - 6 мінімальних пенсій за віком.
Визначення прожиткового м інімуму, закладення правової основи для його встановленн я, затвердження та врахуванн я при реалізації державою ко нституційної гарантії грома дян на достатній життєвий рі вень, дає Закон України «Про п рожитковий мінімум» від 15 лип ня 1999 року № 966-14, а також Законом У країни «Про державні соціаль ні стандарти та державні соц іальні гарантії» від 5 жовтня 2000 року № 2017-Ш, згідно статті 1 яко го прожитковий мінімум викор истовується для визначення, у тому числі мінімального ро зміру пенсії за віком, який ві дповідно до статті 28 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування» встановлюється у роз мірі прожиткового мінімуму д ля осіб, які втратили працезд атність, визначеного законом .
Частиною 3 статті 4 даного За кону (в редакції Закону № 2505-4 ві д 25 березня 2005 і діє з 31 березня 200 5 року) передбачено, що прожитк овий мінімум на одну особу, а т акож окремо для тих, хто відно ситься до основних соціальни х і демографічних груп насел ення, щороку затверджується Верховною Радою України в за коні про Державний бюджет Ук раїни на відповідний рік. Про житковий мінімум публікуєть ся в офіційних виданнях зага льнодержавної сфери розповс юдження.
З 01 листопада 2006 року редакці я статті 67 Закону України «Про статус і соціальний захист г ромадян, які постраждали вна слідок Чорнобильської катас трофи» була доповнена частин ою другою такого змісту: якщо величина середньої заробітн ої плати в Україні за даними с пеціально уповноваженого це нтрального органу виконавчо ї влади в галузі статистики з а минулий рік зросла, з 1 берез ня поточного року розмір пен сії підвищується в порядку, в становленому частиною друго ю статті 42 Закону України «Про загальнообов' язкове держа вне пенсійне страхування».
Прожитковий мінімум на 2006 рі к відповідно до статті 65 Закон у України «Про Державний бюд жет на 2006 рік» на одну особу, як а втратила працездатність в розрахунку на місяць складає : з 1 січня - 350 гривень, з 1 квітня -3 59 гривень, з 1 жовтня - 366 гривень.
Статтею 62 Закону України «П ро Державний бюджет України на 2007 рік» від 19 грудня 2006 року № 4 89-5, що набрав чинності з 1 січня 2007 року був затверджений прож итковий мінімум на одну особ у, яка втратила працездатніс ть з 1 січня - 380 гривень, з 1 квітн я - 387 гривень, з 1 жовтня - 395 гривен ь.
Зазначена стаття була змін ена Законом України від 15 бере зня 2007 року № 749-5 та існує в новій редакції з 28 березня 2007 року, як ою прожитковий мінімум для о соби, яка втратила працездат ність, визначений з 1 січня -380 г ривень, з 1 квітня - 406 гривень, з 1 жовтня - 411 гривень. При цьому, з азначена стаття доповнена аб зацом, яким передбачено вста новити, що для визначення мін імального розміру пенсії за віком відповідно до абзацу п ершого частини 1 статті 28 Зако ну України «Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування» з 1 квітня та з 1 жо втня 2007 року застосовується п рожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність , визначений абзацом п' ятим частини першої цієї статті, з більшений на 1 відсоток, що скл адає відповідно 410 грн. 06 коп.; 415 г рн. 11 коп.
До того ж, Конституційний Су д України неодноразово розгл ядав проблему (про що, зокрема , зазначено у рішенні № 8-рп/2005 ві д 11 жовтня 2005 року по справі № 1-21/2 005), пов' язану з реалізацією п рава на соціальний захист, не припустимістю обмеження кон ституційного права громадян на достатній життєвий рівен ь, і сформулював правову пози цію, згідно з якою Конституці я та закони України відокрем люють певні категорії громад ян України, що потребують дод аткових гарантій соціальног о захисту з боку держави. До ни х, зокрема, належать громадян и, яким пенсія призначається за спеціальними законами. У р ішеннях Конституційного Суд у України зазначалося, що піл ьги, компенсації, гарантії є в идом соціальної допомоги і н еобхідною складовою констит уційного права на достатній життєвий рівень, тому звужен ня змісту та обсягу цього пра ва шляхом прийняття нових за конів або внесення змін до чи нних законів за статтею 22 Конс титуції України не допускаєт ься.
Конституційні принципи, на яких базується здійснення п рав і свобод людини і громадя нина в Україні, включаючи і пр аво на пенсійне забезпечення , передбачені статтями І, 3, час тиною 2 статті 6, статтею 8, части ною 2 статті 19, статтями 22, 23, част иною 1 статті 24 Конституції Ук раїни, набуте у сфері пенсійн ого забезпечення, не може бут и скасоване, звужене. Правово ю гарантією забезпечення дер жавою даного права є виконан ня прийнятих на себе зобов' язань, виходячи з положень пр инципу верховенства права, з акріпленого як статтею 8 Конс титуції України, так і статте ю 8 Кодексу адміністративног о судочинства України.
Суд вважає, що з огляду на ча стину 2 статті 8 КАС України, як ою принцип верховенства прав а застосовується з урахуванн ям практики Європейського су ду з прав людини, зазначає, що по спорам даної категорії, де судами було встановлено пор ушення пункту 1 статті 6 Конвен ції про захист прав людини і о сновоположних свобод, зазнач ено у рішеннях суду у справах «Проніна проти України», «Ке чко проти України».
Також, згідно ч. 1 ст. 2 Закону У країни «Про виконання рішень і застосування практики Євр опейського суду» від 23.02.2006 року , рішення Європейського суду з прав людини є обов' язкови м для виконання Україною від повідно до статті 46 Конвенції . Згідно ст. 17 Закону України «П ро виконання рішень і застос ування практики Європейсько го суду» суди застосовують п ри розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело п рава.
Відповідно до постанови До нецького окружного адмініст ративного суду від 21 листопад а 2008 року, копія якої знаходить ся у матеріалах даної справи (а.с.25-31), позивачу ОСОБА_1 від повідачем здійснюється нара хування та виплата пенсії у в ідповідності зі ст. ст. 50, 54 Зако ну України «Про статус та соц іальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорно бильської катастрофи» з 01 жов тня 2008 року.
В позовній заяві позивач пр осить зобов' язати відповід ача провести перерахунок пен сії з 01 листопада 2006 року по 31 гр удня 2007 року та з 01 червня 2008 року по 30 вересня 2008 року, тобто до за кінчення періоду порушення п рава.
Отже, суд доходить до виснов ку, що дії Управління щодо від мови позивачу у перерахунку підвищення до пенсії є непра вомірними саме у періоди з 01 л истопада 2006 року по 31 грудня 2007 р оку та з 01 червня 2008 року по 30 вер есня 2008 року, оскільки вони не в ідповідають вимогам Закону У країни «Про статус і соціаль ний захист громадян, які пост раждали внаслідок Чорнобиль ської катастрофи», згідно як ого, ОСОБА_1 має право на пе рерахування пенсії як інвалі д ЧАЕС 3 групи в розмірі 6 мінім альних пенсій за віком та дод аткової пенсії за шкоду запо діяну здоров' ю в розмірі 50 % м інімальної пенсії за віком.
З урахуванням викладеного , суд вважає на необхідне зобо в' язати відповідача провес ти ОСОБА_1 перерахування п енсії по інвалідності відпов ідно до ст.ст. 50, 54 п.4, 67 ч.3 Закону Ук раїни «Про статус і соціальн ий захист громадян, які постр аждали внаслідок Чорнобильс ької катастрофи» з 01 листопад а 2006 року по 31 грудня 2007 року та з 01 червня 2008 року по 30 вересня 2008 р оку із розрахунку шести прож иткових мінімумів для непрац ездатних осіб та 50 % мінімальн ої пенсії за віком, що розрахо вуються залежно від розміру прожиткового мінімуму для не працездатних осіб.
Крім того, суд вважає, що поз ивачем не пропущений строк п озовної давності відносно по зовних вимог про перерахунок пенсії з 01 листопада 2006 року, ос кільки відповідно до ч. 4 ст. 99 К АС України, якщо законом вста новлена можливість досудово го порядку вирішення спору і позивач скористався цим пор ядком, то обчислення строку з вернення до адміністративно го суду починається з дня, кол и позивач дізнався про рішен ня суб' єкта владних повнова жень за результатами розгляд у його скарги на рішення, дії а бо бездіяльність суб' єкта в ладних повноважень.
Згідно листа, що знаходитьс я у матеріалах справи (а.с.10) № 38/4 -10-01-04 від 26.02.2009 року, на звернення п озивача про перерахування пе нсії відповідач відмовив поз ивачу у перерахуванні і приз наченні пенсії відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Ч орнобильської катастрофи», а таким чином, твердження пред ставника відповідача щодо пр опуску позивачем строку звер нення до суду з даним адмініс тративним позовом суперечит ь закону.
За таких обставин, суд вважа є, що приписи ч.2 cm. 99 КАС України щодо обмеження річним строко м звернення до суду, до зазнач ених правовідносин, не засто совуються, а вимоги представ ника відповідача про застосу вання строку позовної давнос ті, таким чином, не підлягають задоволенню.
Відповідно до ст. 94 КАС Украї ни судовий збір на користь де ржави не підлягає стягненню з Управління праці та соціал ьного захисту населення Черв оногвардійської районної ад міністрації Макіївської міс ької ради оскільки позивач в ідповідно Декрету Кабінету М іністрів „Про державне мито" був звільнений від сплати де ржавного мита під час зверне ння до суду із адміністратив ним позовом.
На підставі Закону України «Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я» № 1058-IV від 09.07.2003 року, Закону Укр аїни «Про статус і соціальни й захист громадян, які постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи» № 796-ХІІ від 28.02.1 991 року, керуючись ст.ст. 8, 9, 10, 11, 69-72, 8 6, 94, 99 ч.4, 158-163, 167, 185, 186, 254, 255 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позов ОСОБА_1 до Управл іння Пенсійного фонду Україн и в Червоногвардійському рай оні м. Макіївки про визнання д ій противоправними та зобов' язання здійснити перерахуно к та виплату пенсії задоволь нити у повному обсязі.
Визнати неправомірними ді ї Управління Пенсійного фонд у України в Червоногвардійсь кому районі м. Макіївки у відм ові в перерахуванні ОСОБА_1 за період з 01 листопада 2006 рок у по 31 грудня 2007 року та з 01 червн я 2008 року по 30 вересня 2008 року роз міру пенсії по інвалідності відповідно до ст.ст. 50, 54 п.4, 67 ч.3 За кону України «Про статус і со ціальний захист громадян, як і постраждали внаслідок Чорн обильської катастрофи», вихо дячи з розміру 6 мінімальних п енсій за віком та 50 % мінімальн ої пенсії за віком, що розрахо вується залежно від розміру прожиткового мінімуму для не працездатних осіб.
Зобов' язати Управління П енсійного фонду України в Че рвоногвардійському районі м . Макіївки провести ОСОБА_1 перерахування та виплату пе нсії по інвалідності за пері од з 01 листопада 2006 року по 31 гру дня 2007 року та з 01 червня 2008 року п о 30 вересня 2008 року відповідно до ст.ст. 50, 54 п.4, 67 ч.3 Закону Україн и «Про статус і соціальний за хист громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи» із розрахунку 6 м інімальних пенсій за віком т а 50 % мінімальної пенсії за вік ом, що розраховується залежн о від розміру прожиткового м інімуму для непрацездатних о сіб.
Повний текст постанови ви готовлено 27 липня 2009 року.
Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного а дміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня с кладення постанови в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після ц ього протягом 20 днів апеляцій ної скарги, наданням її копії до апеляційної інстанції, аб о в порядку, передбаченому ч. 5 . ст. 186 Кодексу адміністративн ого судочинства України.
Суд | Червоногвардійський районний суд м.Макіївки |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2009 |
Оприлюднено | 05.08.2011 |
Номер документу | 17315815 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Токарева Марія Сергіївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Токарева Марія Сергіївна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Токарева Марія Сергіївна
Адміністративне
Червоногвардійський районний суд м.Макіївки
Рассуждай В. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні