ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА
01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 47/166 05.07.11
За позовом Державн ої екологічної інспекції в м . Києві
до Приватно го підприємства “Айтек”
про стягнення 2 062,59 грн.
С уддя Станік С.Р.
Представники сторін:
від позивача ОСО БА_1 - представник за довір еністю
від відповідача не з' явився
У судовому засіданні 05.07.2 011 на підставі статті 85 Господа рського процесуального коде ксу України було оголошено в ступну та резолютивну частин и рішення.
ОБСТАВИНИ СПР АВИ:
Позивач звернувся до Г осподарського суду міста Киє ва з позовом до відповідача п ро стягнення 2 062,59 грн. збитків, завданих державі порушенням природоохоронного законода вства, а також відшкодування судових витрат.
Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 31.05.2011 було по рушено провадження у справі № 47/166, розгляд справи було приз начено на 21.06.2011 (з урахуванням у хвали про виправлення описки ).
В судовому засіданні 21.06.2011 представник позивача надав заяву про зміну предмету поз ову, в якій просив суд стягнут и з відповідача 2 062,59 грн. шкоди, завданої державі порушенням природоохоронного законода вства.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 21.06.2011 розг ляд справи відкладено до 05.07.2011.
В судовому засіданні 05.07.2011 по зивач викладені у позові вим оги, з урахуванням поданої ни м заяви про зміну предмету по зову, підтримав у повному обс язі, просив суд позов задовол ьнити. В обгрунтування подан ого позову позивач наголошує на тому, що відповідачем само вільно здійснюється викорис тання земельної ділянки площ ею 168,57 кв.м. без документів, що по свідчують право власності аб о користування земельною діл янкою, яка використовується ним для розміщення та обслуг овування автозаправної стан ції ПП «Айтек», що знаходитьс я за адресою: м. Київ, вул. Уманс ька, 12, що суперечить ст. ст. 125,126 З емельного кодексу України, в наслідок чого державі завдан о шкоду в розмірі 2 062,59 грн., внас лідок порушення вимог природ оохоронного законодавства. я ку позивач просив суд стягну ти з відповідача.
Відповідач своїх представ ників в судове засідання 05.07.2011 н е направив, відзив та витребу вані судом документи - не нада в. Про проведення судового за сідання був повідомлений нал ежним чином за адресою свого місцезнаходження, зазначені й позивачем у позовній заяві . Суд зазначає про те, що відпо відач був обізнаний про наяв ність судового спору та не бу в обмежений у своїх процесуа льних правах надати відзив т а витребувані документи чере з канцелярію суду або шляхом їх направлення на адресу суд у поштовим відправленням, пр о що зазначалось в ухвалі про відкладення розгляду справи .
Справа розглядається в пор ядку ст. 75 Господарського проц есуального кодексу України з а наявними в ній матеріалами .
Розглянувши надані матері али справи, заслухавши позив ача, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, Господарськ ий суд м. Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до п. 1 Положен ня про державну екологічну і нспекцію в місті Києві, затве рдженого Наказом Міністерст ва охорони навколишнього сер едовища № 55 від 19.02.07. (далі - Полож ення), вбачається, що Державна екологічна інспекція в міст і Києві (далі - Інспекція) є спе ціальним підрозділом Мінпри роди, який підзвітний та підк онтрольний в частині здійсне ння державного контролю Держ авній екологічній інспекції (далі -Держекоінспекція).
Інспекція в межах своїх пов новажень забезпечує реаліза цію державної політики у сфе рі охорони навколишнього при родного середовища, раціонал ьного використання, відтворе ння та охорони природних рес урсів, поводження з відходам и (крім поводження з радіоакт ивними відходами), екологічн ої та в межах своєї компетенц ії радіаційної безпеки на те риторії міста Києва.
Повноваження Інспекції по ширюються на територію міста Києва. Інспекція у своїй діял ьності керується Конституці єю та законами України, а тако ж указами Президента України та постановами Верховної Ра ди України, прийнятими відпо відно до Конституції та зако нів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінприроди та Держекоінспек ції, а також цим Положенням.
Відповідно до п. 1 ст. 4 Положе ння “Про Державну екологічну інспекцію в областях, містах Києві та Севастополі”, затве рдженого Наказом Мінприроди України від 19.12.06. за № 548, Інс пекція, відповідно до поклад ених на неї завдань, здійснює державний контроль за додер жанням вимог законодавства п ро охорону навколишнього при родного середовища, раціонал ьне використання, відтворенн я та охорону природних ресур сів, екологічну та в межах сво єї компетенції радіаційну бе зпеку, у сфері поводження з ві дходами (крім поводження з ра діоактивними відходами), неб езпечними хімічними речовин ами, пестицидами та агрохімі катами місцевими органами ви конавчої влади, органами міс цевого самоврядування в част ині здійснення делегованих ї м повноважень органами викон авчої влади, суб'єктами госпо дарювання, фізичними особами .
Згідно з ст. 18 Конституції Ук раїни, органи державної влад и та органи місцевого самовр ядування, їх посадові особи з обов'язані діяти лише на підс таві, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конст итуцією та законами України.
Відповідно до ст. 3 Закону Ук раїни “Про основні засади де ржавного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльно сті”, державний нагляд (контр оль) здійснюється за принцип ами, зокрема наявності підст ав, визначених законом, для зд ійснення державного нагляду (контролю).
Згідно з ст. 4 Закону України “Про основні засади державн ого нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, плановий чи позаплановий зах ід повинен здійснюватися у п рисутності керівника або йог о заступника, або уповноваже ної особи суб'єкта господарю вання.
Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни “Про основні засади де ржавного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльно сті”, підставами для здійсне ння позапланових заходів є, в тому числі звернення фізичн их та юридичних осіб про пору шення суб'єктом господарюван ня вимог законодавства. Поза плановий захід у цьому разі з дійснюється тільки за наявно сті згоди центрального орган у виконавчої влади на його пр оведення. Під час проведення позапланового заходу з'ясов уються лише ті питання, необх ідність перевірки яких стала підставою для здійснення ць ого заходу, з обов'язковим заз наченням цих питань у посвід ченні (направленні) на провед ення державного нагляду (кон тролю). Проведення позаплано вих заходів з інших підстав, к рім передбачених цією статте ю, забороняється, якщо інше не передбачається законом або міжнародним договором Украї ни, згода на обов'язковість як ого надана Верховною Радою У країни.
Згідно зі ст. 7 Закону Україн и “Про основні засади держав ного нагляду (контролю) у сфер і господарської діяльності” передбачено, що для здійснен ня позапланового заходу орга н державного нагляду (контро лю) видає наказ, який має місти ти найменування суб'єкта гос подарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та пред мет перевірки. На підставі на казу оформляється посвідчен ня (направлення) на проведенн я заходу, яке підписується ке рівником або заступником кер івника органу державного наг ляду (контролю) (із зазначення м прізвища, ім'я та по батькові ) і засвідчується печаткою. За результатами здійснення поз апланового заходу посадова о соба органу державного нагля ду (контролю), у разі виявлення порушень вимог законодавств а, складає акт, який повинен мі стити такі відомості: дату ск ладення акта; тип заходу (план овий або позаплановий); вид за ходу (перевірка, ревізія, обст еження, огляд тощо); предмет де ржавного нагляду (контролю); н айменування органу державно го нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по ба тькові посадової особи, яка з дійснила захід; найменування юридичної особи або прізвищ е, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяль ності яких здійснювався захі д. Посадова особа органу держ авного нагляду (контролю) заз начає в акті стан виконання в имог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі неви конання - детальний опис вияв леного порушення з посилання м на відповідну вимогу закон одавства. В останній день пер евірки два примірники акта п ідписуються посадовими особ ами органу державного нагляд у (контролю), які здійснювали з ахід, та суб'єктом господарюв ання або уповноваженою ним о собою, якщо інше не передбаче но законом.
Відповідно до розділу 2 Поря дку організації та проведенн я перевірок суб' єктів госпо дарювання щодо дотримання ви мог природоохоронного закон одавства, затвердженого нака зом Міністерства охорони нав колишнього природного серед овища України від 10.09.08. № 464 встан овлено, що для здійснення пер евірки керівником відповідн ого органу Мінприроди або йо го заступником видається нак аз про проведення перевірки, який має містити: найменуван ня суб'єкта господарювання, п ідстава перевірки та предмет перевірки; період, за який буд е здійснюватись перевірка; в изначення виконавців переві рки із залученням, у разі потр еби, спеціалістів інших орга нів виконавчої влади, підпри ємств, установ, організацій (з а погодженням з їх керівника ми). На підставі наказу оформл яється направлення на провед ення перевірки, яке підписує ться керівником або заступни ком керівника органу Мінприр оди і засвідчується печаткою .
Згідно з розділом 3 вказаног о вище Порядку вбачається, що позаплановою перевіркою є п еревірка, яка не передбачена планом роботи органу Мінпри роди. Позапланова перевірка проводиться за наявності так их обставин, зокрема, звернен ня фізичних та юридичних осі б про порушення суб'єктом гос подарювання вимог законодав ства. Позаплановий захід у ць ому разі здійснюється тільки за наявності згоди централь ного органу виконавчої влади на його проведення. Під час пр оведення позапланової перев ірки державні інспектори пер евіряють питання, необхідніс ть висвітлення яких стала пі дставою для її проведення, з о бов'язковим зазначенням цих питань у направленні на пров едення перевірки. Позапланов а перевірка проводиться за н аказом органу Мінприроди та направленням на проведення п еревірки керівника органу Мі нприроди або його заступника .
Відповідно до розділу 4 зазн аченого вище Порядку визначе но, що перевірка складається з таких основних частин: підг отовка до перевірки; проведе ння перевірки; оформлення ре зультатів перевірки (складан ня акта перевірки, оформленн я інших матеріалів перевірки ); обговорення результатів пе ревірки, підписання акта пер евірки; застосування адмініс тративних стягнень до порушн иків законодавства про охоро ну навколишнього природного середовища (у разі виявлення порушень).
Перед початком перевірки д ержавні інспектори зобов'яза ні пред'явити керівнику суб'є кта господарювання або уповн оваженій ним особі направлен ня на перевірку та службове п освідчення, що засвідчує пос адову особу органу Мінприрод и, і надати копію направлення .
Державні інспектори прово дять перевірки об'єкта в прис утності керівника суб'єкта г осподарювання або уповноваж ених ним осіб. За результатам и проведеної перевірки, в том у числі спільної з іншими орг анами державного нагляду (ко нтролю), державним інспектор ом складається акт перевірки вимог природоохоронного зак онодавства. В акті перевірки також зазначається інформац ія, пов'язана з проведенням ін струментально-лабораторног о контролю (відбір проб та вим ірювання безпосередньо на об 'єкті перевірки), та зазначают ься посилання на акти відбор у проб та протоколи вимірюва нь. В останній день перевірки два примірники акта перевір ки підписуються державними і нспекторами, які проводили п еревірку, і всіма членами ком ісії (якщо перевірка проводи лася комісією), керівником аб о уповноваженою особою суб'є кта господарювання.
З наведених норм права вбач ається, що позивач, зобов'язан ий діяти лише на підставі, в ме жах повноважень та у спосіб, щ о передбачені Конституцією т а законами України. Позаплан ові перевірки можуть проводи тись позивачем за зверненням и юридичних осіб про порушен ня суб'єктом господарювання вимог законодавства. У цьому разі позапланова перевірка здійснюється тільки за наявн ості згоди Державної екологі чної інспекції України на її проведення, та у присутності керівника або уповноваженої особи суб'єкта господарюван ня.
Для здійснення позапланов ої перевірки, позивач видає н аказ, який має містити наймен ування суб'єкта господарюван ня та предмет перевірки. На пі дставі цього наказу оформляє ться направлення на перевірк у.
Перевірка складається з пі дготовки до перевірки, прове дення перевірки та оформленн я результатів перевірки, скл адання акта перевірки, обгов орення результатів перевірк и, підписання акта перевірки та застосування адміністрат ивних стягнень. В останній де нь перевірки два примірники акта підписуються посадовим и особами позивача та відпов ідача.
Як зазначив позивач у позов і, державними інспекторами з охорони навколишнього приро дного середовища м. Києва від повідно до наказу № 1198 від 08.11.2010 р . на вимогу прокуратури Солом ' янського району м. Києва за № 10456-вих-10 від 03.11.2010 р., проведено п озапланову перевірку дотрим ання вимог чинного природоох оронного законодавства при в икористанні земельної ділян ки, що розташована по вул. Уман ській, 12 у м. Києві, за результат ами якої складено акт переві рки дотримання вимог природо охоронного законодавства в ід 08.11.2010 (далі - акт від 08.11.2010).
Відповідно до акту від 08.11.2010, в становлено, що відповідач са мовільно здійснюється викор истання земельної ділянки пл ощею 168,57 кв.м. без документів, що посвідчують право власності або користування земельною ділянкою, яка використовуєть ся ним для розміщення та обсл уговування автозаправної ст анції ПП «Айтек», що знаходит ься за адресою: м. Київ, вул. Ума нська, 12.
08.11.2010 позивачем було складено на ім.' я директора відповід ача припис з метою усунення в иявлених недоліків та поруше нь природоохоронного законо давства, виявлених під час пе ревірки дотримання вимог зак онодавства в сфері охорони н авколишнього природного сер едовища, проведеної 08.11.2010.
Позивач звернувся до відпо відача з претензією № 159 від 10.11.2 010 р. з пропозицією в місячний т ермін розглянути претензію п озивача та письмово повідоми ти про результати її розгляд у щодо сплати суми збитків в розмірі 2062,59 грн. Однак відпові дач залишив претензію позива ча без відповіді та задоволе ння.
Згідно ст. ст. 4, 5 Закону Украї ни “Про охорону навколишньог о природного середовища” при родні ресурси України є влас ністю народу України, який ма є право на володіння, викорис тання та розпорядження приро дними багатствами республік и, а державній охороні і регул юванню використання на терит орії України підлягають: нав колишнє природне середовище як сукупність природних і пр иродно-соціальних умов та пр оцесів, як залучених в господ арський обіг так і не викорис таних в народному господарст ві в даний період (земля, надра , води, атмосферне повітря, ліс та інша рослинність, тваринн ий світ), ландшафти та інші при родні комплекси.
Відповідно до ст. 61 Закону Ук раїни “Про охорону навколишн ього природного середовища” ділянки суші та водного прос тору, природні комплекси й об 'єкти, які мають особливу екол огічну, наукову, естетичну і н ародногосподарську цінніст ь і призначені для збереженн я природної різноманітності , генофонду видів тварин і рос лин, підтримання загального екологічного балансу та фоно вого моніторингу навколишнь ого природного середовища, в илучаються з господарського використання повністю або ч астково і оголошуються терит орією чи об'єктом природно-за повідного фонду України. До с кладу природно-заповідного ф онду України входять державн і заповідники, природні наці ональні парки, заказники, пам 'ятки природи, ботанічні сади , дендрологічні та зоологічн і парки, парки-пам'ятки садово -паркового мистецтва, запові дні урочища. Порядок організ ації, використання і охорони територій та об'єктів природ но-заповідного фонду, додатк ові їх категорії визначаютьс я законодавством України та Автономної Республіки Крим.
Відповідно до ст. 40 Закону Ук раїни “Про охорону навколишн ього природного середовища” використання природних ресу рсів громадянами, підприємст вами, установами та організа ціями здійснюється з додержа нням обов'язкових екологічни х вимог: а) раціонального і еко номного використання природ них ресурсів на основі широк ого застосування новітніх те хнологій; б) здійснення заход ів щодо запобігання псуванню , забрудненню, виснаженню при родних ресурсів, негативному впливу на стан навколишньог о природного середовища; в) зд ійснення заходів щодо відтво рення відновлюваних природн их ресурсів; г) застосування б іологічних, хімічних та інши х методів поліпшення якості природних ресурсів, які забе зпечують охорону навколишнь ого природного середовища і безпеку здоров'я населення; д ) збереження територій та об'є ктів природно-заповідного фо нду, а також інших територій, щ о підлягають особливій охоро ні; е) здійснення господарськ ої та іншої діяльності без по рушення екологічних прав інш их осіб; є) здійснення заходів щодо збереження і невиснажл ивого використання біологіч ного різноманіття під час пр овадження діяльності, пов'яз аної з поводженням з генетич но модифікованими організма ми.
Відповідно до ст. 68 Закону Ук раїни “Про охорону навколишн ього природного середовища” порушення законодавства Укр аїни про охорону навколишньо го природного середовища тяг не за собою встановлену цим З аконом та іншим законодавств ом України дисциплінарну, ад міністративну, цивільну і кр имінальну відповідальність . Відповідальність за поруше ння законодавства про охорон у навколишнього природного с ередовища несуть особи, винн і у, зокрема, самовільному спе ціальному використанні прир одних ресурсів. Підприємства , установи, організації та гро мадяни зобов' язані відшкод увати шкоду, заподіяну ними в наслідок порушення законода вства про охорону навколишнь ого природного середовища, в порядку та розмірах, встанов лених законодавством Україн и.
Відповідно до ч. 1 ст. 69 Закону України “Про охорону навкол ишнього природного середови ща” шкода, заподіяна внаслід ок порушення законодавства п ро охорону навколишнього при родного середовища, підлягає компенсації, як правило, в пов ному обсязі без застосування норм зниження розміру стягн ення та незалежно від збору з а забруднення навколишнього природного середовища та по гіршення якості природних ре сурсів.
Згідно зі ст. 69 Закону Україн и “Про охорону навколишнього природного середовища” та п . 4 ст. 42 Закону України “Про бла гоустрій населених пунктів У країни” шкода, заподіяна вна слідок порушення природоохо ронного законодавства та зак онодавства з питань благоуст рою населених пунктів, підля гає компенсації, як правило, в повному обсязі без застосув ання норм зниження розміру с тягнення незалежно від сплат и збору за забруднення навко лишнього природного середов ища та погіршення якості при родних ресурсів у розмірах, я кі визначаються на підставі затверджених у встановленом у порядку такс, методик, розра хунків щодо обрахування шкод и.
Постановою Кабінету Мініс трів України № 963 від 25.07.2007 «Про з атвердження Методики визнач ення розміру шкоди, заподіян ої внаслідок самовільного за йняття земельних ділянок, ви користання земельних діляно к не за цільовим призначення м, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спе ціального дозволу»було затв ерджено відповідну Методику визначення розміру шкоди, за подіяної внаслідок самовіль ного зайняття земельних діля нок, використання земельних ділянок не за цільовим призн аченням, зняття ґрунтового п окриву (родючого шару ґрунту ) без спеціального дозволу (да лі - Методика № 963 від 25.07.2007).
Пунктом 4 Методики № 963 від 25.07.20 07 визначено, що розмір шкоди, з аподіяної внаслідок самовіл ьного зайняття земельної діл янки, визначається для всіх к атегорій земель (крім земель житлової та громадської заб удови) за такою формулою: Шс = П с х Нп х Кф х Кі (1), де Шс - розмір ш коди, заподіяної внаслідок с амовільного зайняття земель ної ділянки, гривень; Пс - площ а самовільно зайнятої земель ної ділянки, гектарів; Нп - сер едньорічний дохід, який можн а отримати від використання земель за цільовим призначен ням, визначений у додатку 1, з у рахуванням переліків, наведе них у додатках 2 і 3; Кф - коефіці єнт функціонального викорис тання земель, визначений у до датку 4; Кі - коефіцієнт індекс ації нормативної грошової оц інки земель, який дорівнює до бутку коефіцієнтів індексац ії нормативної грошової оцін ки земель за 2007 та наступні рок и, що визначаються відповідн о до Порядку проведення інде ксації грошової оцінки земел ь, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 12 травня 2000 р. N 783 (Офіційний ві сник України, 2000 р., N 20, ст. 823).
Відповідно до наданого поз ивачем розрахунку розміру шк оди, заподіяної внаслідок са мовільного зайняття земельн ої ділянки ПП «Айтек»за адре сою: м.Київ, вул.. Уманська, 12, зді йсненого у відповідності до Методики № 963 від 25.07.2007 державним інспектором з ОНПС в м. Києві, розмір шкоди складає 2 062,59 грн.
Відповідно до ст. 125 Земельно го кодексу України Право вла сності та право постійного к ористування на земельну діля нку виникає після одержання її власником або користуваче м документа, що посвідчує пра во власності чи право постій ного користування земельною ділянкою, та його державної р еєстрації.
Право на оренду земельної д ілянки виникає після укладен ня договору оренди і його дер жавної реєстрації.
Приступати до використанн я земельної ділянки до встан овлення її меж у натурі (на міс цевості), одержання документ а, що посвідчує право на неї, т а державної реєстрації забор оняється.
Згідно зі статтею 126 Земельн ого кодексу України, вказане право посвідчується державн им актом встановленої форми або договором, який реєструє ться відповідно до закону.
Відповідно до статті 43 Госп одарського процесуального к одексу України господарськи й суд оцінює докази за своїм в нутрішнім переконанням, що ґ рунтується на всебічному, по вному і об' єктивному розгля ді в судовому процесі всіх об ставин в їх сукупності.
Згідно статті 33 Господарськ ого процесуального кодексу У країни кожна сторона повинна довести ті обставини, на які в она посилається як на підста ву своїх вимог і заперечень.
Приписами статті 34 Господар ського процесуального кодек су України передбачено, що го сподарський суд приймає тіль ки ті докази, які мають значен ня для справи, обставини спра ви, які відповідно до законод авства повинні бути підтверд жені певними засобами доказу вання, не можуть підтверджув атись іншими засобами доказу вання.
Враховуючи вище викладене , судом встановлено, що на підс таві наказу № 1198 від 08.11.2010 р. на вим огу прокуратури Солом' янсь кого району м. Києва за № 10456-вих -10 від 03.11.2010 р., державними інспек торами з охорони навколишньо го природного середовища м. К иєва проведено позапланову п еревірку дотримання вимог чи нного природоохоронного зак онодавства при використанні ПП «Айтек»земельної ділянки , що розташована по вул. Умансь кій, 12 у м. Києві, за результатам и якої складено акт перевірк и дотримання вимог природоох оронного законодавства від 08.11.2010. Відповідно до акту від 08.11.2 010, встановлено, що відповідач самовільно здійснюється вик ористання земельної ділянки площею 168,57 кв.м. без документів , що посвідчують право власно сті або користування земельн ою ділянкою, яка використову ється ним для розміщення та о бслуговування автозаправно ї станції ПП «Айтек», що знахо диться за адресою: м. Київ, вул . Уманська, 12.
Таким чином, суд дійшов висн овку, що оскільки відповідач фактично використовує земел ьну ділянку площею 168,57 кв.м. за адресою: вул. Уманська, 12 у м. Ки єві за відсутності документі в, що посвідчують право власн ості або користування земель ною ділянкою, яка використов ується ним для розміщення та обслуговування автозаправн ої станції ПП «Айтек», отже ві дповідач всупереч вимог ст. с т. 125,126 Земельного кодексу Укра їни самовільно займає земель ну ділянку площею 168,57 кв.м. за а дресою: вул. Уманська, 12 у м. Киє ві, чим порушує вимоги природ оохоронного законодавства, в наслідок чого державі завдан о шкоду в розмірі 2 062,59 грн., яка п ідлягає стягненню з відповід ача.
Суд погоджується з розраху нком розміру шкоди, заподіян ої внаслідок самовільного за йняття земельної ділянки ПП «Айтек»за адресою: м.Київ, вул . Уманська, 12, здійсненого упов новаженою особою - державним інспектором з ОНПС в м. Києві у відповідності до Методики № 963 від 25.07.2007.
З огляду на викладене, вимог а позивача про стягнення з ві дповідача 2 062,59 грн. шкоди завда ної ним внаслідок порушення вимог природоохоронного зак онодавства- є законною, обґр унтовано, доведеною належним и та допустимими доказами, а т ому підлягає задоволенню.
Державне мито за вимогу нем айнового характеру і судові витрати на інформаційно-техн ічне забезпечення судового п роцесу, відповідно до ч. 3 ст. 49 Г осподарського процесуально го кодексу України, підлягаю ть стягненню з відповідача в дохід Державного бюджету Ук раїни.
Враховуючи викладене, керу ючись ст.ст. 33, 34, 49, 82, 83, 84, 85 Господарс ького процесуального кодекс у України, Господарський суд міста Києва, -
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольни ти.
2. Стягнути з Приватного під приємства «Айтек»(місцезнах одження: 03151, м. Київ, Повітрофло тський проспект, 52; ідентифіка ційний код 25642722, з будь якого рах унку, виявленого державним в иконавцем під час виконання рішення суду) на спеціальний рахунок державного бюджету (одержувач: УДК у Солом' янсь кому районі м. Києва, банк ГУД КУ р/р № 33118331700010, МФО 820019, код ЄДРПОУ 2 6077951, код бюджетної класифікаці ї 24062100) 2062 (дві тисячі шістдеся т дві) грн. 59 коп. шкоди.
3. Стягнути з Приватного під приємства «Айтек»(місцезнах одження: 03151, м. Київ, Повітрофло тський проспект, 52; ідентифіка ційний код 25642722, з будь якого її рахунку, виявленого державни м виконавцем під час виконан ня рішення суду) до Державног о бюджету України (код бюджет ної класифікації 22090200; символо м звітності 095; № рахунку: 31110095700011; банк: ГУ УДК у м. Києві; отримув ач: УДК у Шевченківському рай оні м. Києва; МФО: 820019; код ЄДРПОУ 26077968) 102 (сто дві) грн. 00 коп. де ржавного мита та 236 (двісті т ридцять шість) грн. 00 коп. ви трат на інформаційно-технічн е забезпечення судового проц есу.
4. Видати наказ.
5. Рішення господарськ ого суду набирає законної си ли після закінчення строку п одання апеляційної скарги, я кщо апеляційну скаргу не бул о подано. У разі подання апеля ційної скарги рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після розгляду сп рави апеляційним господарсь ким судом.
Суддя С.Р. Станік
Дата склад ання повного тексту рішення - 11.07.2011
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2011 |
Оприлюднено | 26.08.2011 |
Номер документу | 17847954 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Станік С.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні