Постанова
від 22.07.2011 по справі 2а-15905/10/5/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Ре спубліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

22 липня 2011 р. (16:07) Справа №2а-15905/10/5/0170

Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі:

Судді Сидоренка Д.В., при сек ретарі Мородецькій Ю.В.,

розглянувши за участю пред ставників:

позивача - ОСОБА_1, дов. від 13.09.2010р., ОСОБА_2, дов. від 01.05 .2010р.,

відповідача - ОСОБА_3, г оловний державний податкови й інспектор, дов.№4355/32-410 від 02.10.2008р. , ОСОБА_4, стажер на посаду г оловного державного податко вого інспектора, дов. від 22.07.2011р .,

у відкритому судовому засі данні адміністративну справ у

за адміністративним позов ом Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Каскад 06», м.Я лта,

до відповідача Регіонал ьного управління Департам енту контролю за виробництво м та обігом спирту, алкогольн их напоїв і тютюнових виробі в Державної податкової адмі ністрації України в АР Крим, м .Сімферополь,

про визнання протиправним и наказу і рішення та спонука ння до виконання певних дій,

Обставини справи: Товарист во з обмеженою відповідальні стю «Каскад 06» звернулось до О кружного адміністративного суду АР Крим з адміністратив ним позовом до Регіонально го управління Департамент у контролю за виробництвом т а обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Д ержавної податкової адмініс трації України в АР Крим, в яко му просило суд:

- наказ №32-03/346/198 від 27.10.2010р. Регіонального управління Департаменту контролю за ви робництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюно вих виробів Державної подат кової адміністрації України в АР Крим «Про проведення пер евірки дотримання ТОВ «Каска д 06» норм ЗУ від 19.12.1995р. №481/95-ВР» виз нати протиправним;

- рішення №010728/01101-32 від 26.11.2010 року про застосування фінанс ових санкцій Регіональног о управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних н апоїв і тютюнових виробів Де ржавної податкової адмініст рації України в АР Крим визна ти протиправним;

- зобов' язати Регіон альне управління Департамен ту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольни х напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адмін істрації України в АР Крим по вернути Товариству з обмежен ою відповідальністю «Каскад 06», 48 пляшок алкогольних напої в, на загальну суму 11013,50 грн., згі дно переліку на сторінці 3 Акт у №207/03/34556893 від 27.10.2010р.;

Позовні вимоги мотивовані тим, що оскаржуваний наказ пр ийнято з перевищенням повнов ажень, а саме з привласненням виконуючим обов' язки начал ьника Регіонального упр авління Департаменту контро лю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державно ї податкової адміністрації У країни в АР Крим, функцій кері вників, які підпорядковуютьс я МВС України. Щодо оскаржува ного рішення позивач посилає ться на відсутність у останн ьому змісту кожного порушенн я окремо та фінансових санкц ій, наявність посилання на не існуючий номер акту перевірк и та відсутністю належних до казів зберігання в приміщенн і позивача алкогольних напої в маркованих марками акцизно го збору з ознаками підробки .

Відповідач проти позовних вимог заперечував. У запереч еннях на адміністративний по зов зазначив, що у ході провед ення перевірки встановлений факт зберігання алкогольної продукції імпортного виробн ицтва з підробленими марками акцизного збору, що є порушен ня ст.11 Закону України «Про де ржавне регулювання виробниц тва і обігу спирту етилового , коньячного і плодового, алко гольних напоїв і тютюнових в иробів». Крім того зазначив, щ о перевірка проведені відпов ідно до вимог діючого законо давства.

16.03.2011р. відповідачем надані д одаткові пояснення щодо техн ічної помилки у зазначенні н омеру акту перевірки та залу чення до перевірки працівник ів УДСБЕЗ ГУ МВС України в АР К рим.

Під час розгляду справи в су довому засіданні допитані св ідки головний державний пода тковий ревізор-інспектор Т абунщік В.І. та головний дер жавний податковий інспектор Айрапетян С.С., які надали пок азання відносно обставин про ведення перевірки.

Розглянувши матеріали спр ави, надані сторонами докази , заслухавши пояснення предс тавників сторін, суд -

ВСТАНОВИВ:

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.

Відповідно до п.1 ч. 2 ст. 17 КАС У країни юрисдикція адміністр ативних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб' єктом владних п овноважень щодо оскарження й ого рішень (нормативно-право вих актів чи правових актів і ндивідуальної дії), дій чи бе здіяльності.

Справою адміністративної юрисдикції (адміністративно ю справою) є переданий на вирі шення адміністративного суд у публічно-правовий спір, у як ому хоча б однією зі сторін є о рган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, ї хня посадова чи службова осо ба або інший суб'єкт, який здій снює владні управлінські фун кції на основі законодавства , в тому числі на виконання дел егованих повноважень (п.1 ч.1 ст .3 КАС України).

Пунктом 7 частини 1 статті 3 КА С України визначено поняття суб' єктів владних повноваж ень, до яких належать орган де ржавної влади, орган місцево го самоврядування, їхня поса дова чи службова особа, інший суб' єкт, який здійснює влад ні управлінські функції на о снові законодавства, в тому ч ислі на виконання делеговани х повноважень.

Згідно з п. 1 Положення про Де партамент контролю за виробн ицтвом та обігом спирту, алко гольних напоїв і тютюнових в иробів Державної податкової адміністрації України, затв ердженого наказом Державної податкової адміністрації Ук раїни №71 від 10.02.2007 року, зареєстр ованого в Міністерстві юстиц ії України 12.02.2007 року за № 116/13383 (дал і по тексту - Наказ), Департам ент функціонує як самостійни й функціональний підрозділ з правами юридичної особи у ск ладі Державної податкової ад міністрації України.

Департаменту підпорядкова ні регіональні управління, я кі функціонують у складі дер жавних податкових адміністр ацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві т а Севастополі (п.6.1 Наказу).

До функцій регіональних уп равлінь, згідно з п. 6.4 Наказу на лежать, зокрема: проведення п еревірок діяльності суб'єкті в господарювання щодо виробн ицтва та обігу спирту, алкого льних напоїв, тютюнових виро бів, участь в інвентаризації спирту, готової продукції та сировини; застосування до су б'єктів господарювання у вип адках, передбачених законода вством, фінансових санкцій з а порушення вимог законодавс тва, яке регулює відносини пр и здійсненні роздрібної торг івлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.

Відповідно до ст.16 Закону Ук раїни «Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» контро ль за дотриманням норм цього Закону здійснюють органи, як і видають ліцензії, а також ін ші органи в межах компетенці ї, визначеної законами Украї ни.

Виходячи з системного анал ізу вищенаведених норм, суд д ійшов висновку про те, що Регі ональне управління Департам енту контролю за виробництво м та обігом спирту, алкогольн их напоїв і тютюнових виробі в Державної податкової адмі ністрації України в АР Крим є територіальним органом вико навчої влади, який у правовід носинах з юридичними особами , в тому числі пов'язаними із к онтролем за повнотою нарахув ання та сплати податків, обов ' язкових платежів, реалізую ть владні управлінські функц ії, через що належить до суб'єк тів владних повноважень в ро зумінні п.п.7 п.1 ст.3 КАС України .

Отже, даний спір є публічно- правовим та, керуючись прави лами територіальної підсудн ості адміністративних справ про оскарження ненормативни х актів індивідуальної дії з а місцем знаходження позивач а, що встановлені ч.2 ст.19 КАС Ук раїни, підлягає розгляду в по рядку адміністративного суд очинства Окружним адміністр ативним судом АР Крим.

Наказом Регіонального управління Департаменту ко нтролю за виробництвом та об ігом спирту, алкогольних нап оїв і тютюнових виробів Держ авної податкової адміністра ції України в АР Крим №32-03/346/198 від 27.10.2010р. (а.с. 10) наказано провести п озапланову перевірку наявно сті ліцензій на право роздрі бної торгівлі алкогольними н апоями та тютюновими виробам и, виявлення порушень встано влених правил торгівлі підак цизними товарами, дотримання стандартів маркування підак цизних товарів, а також інших питань, які регулюються норм ами Закону України «Про держ авне регулювання виробництв а і обігу спирту етилового, ко ньячного і плодового, алкого льних напоїв і тютюнових вир обів» та відповідними нормат ивними актами, діючими в дані й галузі торгових магазинів, складів, розташованих за адр есою: м.Ялта, Південноузбереж не шосе, 42, що належать ТОВ «Кас кад 06».

Проведення перевірки дору чено:

- головному державном у податковому ревізору-інспе ктору Табунщіку В.І.;

- головному державном у податковому інспектору Айр апетяну С.С.;

- ст. о/у УДСБЕЗ ГУ МВС Ук раїни в АР Крим капітану мілі ції Ситнік С.О.;

- о/у УДСБЕЗ ГУ МВС Укра їни в АР Крим ст.лейтенанту мі ліції Русіну С.І.;

- ст. о/у УДСБЕЗ ГУ МВС Ук раїни в АР Крим м-р міліції Я цуценко В.Ю.;

- о/у УДСБЕЗ ГУ МВС Укра їни в АР Крим ст.лейтенанту мі ліції Гостєву Ф.О.

На підставі направлення ві д 27.10.2010 року №198/32-03 (а.с. 11) було прове дено позапланову виїзну пере вірку магазину (м. Ялта, Півден ноузбережне шосе, 42), що належи ть ТОВ «Каскад-06».

За результатами перевірки складено акт №207/03/34556893 від 27.10.2010 рок у (а.с.46-49), в якому зафіксовано зб еріганні алкогольної напоїв , які обклеєні марками акцизн ого збору, що викликають сумн іви щодо своєї подібності.

Згідно додатку №1 «Перелік м арок акцизного збору» до акт у перевірки №207/03/34556893 від 27.10.2010 року (а.с.96) в магазині за адресою: м.Я лта Південноузбережне шосе, 42, що належить ТОВ «Каскад 06» ст аном на 27.10.2010р. виявлені наступн і марки акцизного збору:

- ААБФ 198633; ААБФ 198623; ААБФ 1987 40; ААБФ 198738; ААБФ 198624; ААБФ 198630; ААБФ 19 8622; ААБФ 198626; ААБФ 198629; ААБФ 198632; ААБФ 19 8631; ААБФ 198741; ААБФ 198322; ААБФ 189490; ААБФ 189497; ААБФ 198628; ААБФ 189499; ААБФ 189488; ААБФ 189491 - Ром «Varadero», ємкістю 0,7 л.;

- ААБФ 177449; ААБФ 187812 та ААБФ 177448 - Ром «Bacardi», ємкістю 1,0 л.;

- АААЮ 003178; АААЮ 00318; АААЧ 003750; 003507; 003504; 003502; 003503; 003618; 003621; 003615; 003620; 003744; ААБН 00451 - Горілка «Beluga», ємкістю 0,75 л.;

- АААС 608630; 608636; 608624; 168704 - Віск і «Ballatines», ємністю 1,0 л.;

- ААБФ 130266 - Віскі «Jim Beam», є мністю 1,0 л.;

- ААБФ 168702 - Віскі «Ballatines», є мністю 1,0 л.;

- ААБМ 000099; 000100; 000101; 000051; 000330; 000327 - Віскі «Jonny Walker», ємністю 0,375 л.

На підставі зазначеного ви ще, відповідачем 26.11.2010 року прий нято рішення №010728/011 01-32 про застосування фінансов их санкцій у розмірі 4355,50 грн. зг ідно з абзацом 13 ст. 17 Закону Ук раїни «Про державне регулюва ння виробництва і обігу спир ту етилового, коньячного і пл одового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (а.с. 17).

Судом було перевірено прав омірність застосування відп овідачем до позивача фінансо вих санкцій та було встановл ено наступне.

Згідно з ч.1 ст.9 КАС України с уд при вирішенні справи керу ється принципом законності, відповідно до якого: суд вирі шує справи відповідно до Кон ституції та законів України, а також міжнародних договор ів, згода на обов'язковість як их надана Верховною Радою Ук раїни; суд застосовує інші но рмативно-правові акти, прийн яті відповідним органом на п ідставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конс титуцією та законами України .

Приймаючи до уваги, що спірн і правовідносини виникли до набрання чинності Податкови м кодексом України, тобто до 01 .01.2011 року, суд вважає за необхід не керуватися нормами, чинни ми на момент виникнення спір них правовідносин.

Право органів державної по даткової служби на здійсненн я документальних невиїзних п еревірок, а також планових та позапланових виїзних перев ірок своєчасності, достовір ності повноти нарахування і сплати податків та зборів (о бов' язкових платежів), дод ержання валютного законода вства юридичними особами, їх філіями, відділеннями іншим и відокремленими підрозділа ми, що не мають статус юридич ної особи а також фізичними о собами, які мають статус суб' єктів підприємницької діяль ності, на час виникнення спір них правовідносин було перед бачено п.1 ст.11 Закону України « Про державну податкову служб у в України» (далі - Закон №509, в редакції чинній на момент п рийняття оскаржуваного нака зу)

Частиною 7 ст.11-1 Закону №509 поз аплановими перевірками вваж аються також перевірки в меж ах повноважень податкових ор ганів, визначених законами У країни «Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг », «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту е тилового, коньячного і плодо вого, алкогольних напоїв та т ютюнових виробів», а в інших в ипадках - за рішенням суду.

Частиною 9 ст.11-1 Закону №509 вст ановлено, що позапланова пер евірка проводиться за рішенн ям керівника податкового орг ану, яке оформляється наказо м.

Згідно спільного наказу ДП А України в АР Крим, ГУ МВС Укр аїни в АР Крим, Кримської регі ональної митниці та Головног о контрольно-ревізійного упр авління в АР Крим «Про створе ння спільних робочих груп із проведення перевірок суб' є ктів господарювання, які зді йснюють діяльність на ринку спирту і алкогольних напоїв» №355/324/284/284 від 17.05.2007р., який прийнято на виконання спільного нака зу ДПА України, МВС України, Де ржавної митної служби Україн и №282/148/381/98 від 08.05.2007р., затверджено с клад спільної групи АР Крим т а покладено на спільну робоч у групу виконання, зокрема зд ійснення перевірок суб' єкт ів господарювання щодо дотри мання ними чинного законодав ства України під час виготов лення та обігу спирту і алког ольних напоїв на внутрішньом у ринку та здійснення експор тних операцій з цією продукц ією.

Таким чином, оскаржуваний н аказ №32-03/346/198 від 27.10.2010р. прийнято в межах повноважень та на вико нання спільного наказу щодо створення спільних робочих г руп із проведення перевірок суб' єктів господарювання, я кі здійснюють діяльність на ринку спирту і алкогольних н апоїв, у зв' язку з чим суд при ходить до висновку про безпі дставність позовних вимог в частині оскарження вказаног о наказу та як наслідок необх ідність відмови в задоволенн і позов в цій частині.

Що стосується безпосередн ьо порушення позивачем ч.2 ст.7 Закону України «Про акцизни й збір на алкогольні напої та тютюнові вироби», виявленог о під час проведеної перевір ки, то суд зазначає наступне.

Основні засади державної п олітики щодо регулювання вир обництва, експорту, імпорту, о птової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним , спиртом етиловим ректифіко ваним плодовим, спиртом-сирц ем виноградним, спиртом-сирц ем плодовим, алкогольними на поями та тютюновими виробами , забезпечення їх високої яко сті та захисту здоров'я грома дян, а також посилення бороть би з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напої в і тютюнових виробів на тери торії України визначені Зако ном України «Про державне ре гулювання виробництва і обіг у спирту етилового, коньячно го і плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів» (далі по тексту - Закон).

Статтею 9 вказаного Закону п ередбачено, що спирт етилови й, коньячний і плодовий, спирт етиловий ректифікований вин оградний, спирт етиловий рек тифікований плодовий, спирт- сирець виноградний, спирт-си рець плодовий, алкогольні на пої та тютюнові вироби повин ні відповідати вимогам затве рджених і зареєстрованих у в становленому законодавство м порядку нормативних докуме нтів, які діють в Україні.

Відповідно до ст.11 Закону (в р едакції, що діяла на момент ви никнення спірних правовідно син) алкогольні напої та тютю нові вироби, які виробляютьс я в Україні, а також такі, що ім портуються в Україну, познач аються марками акцизного збо ру в порядку, визначеному зак онодавством.

Визначення поняття марка а кцизного збору на момент вин икнення спірних правовіднос ин було визначено у ст.1 Закону України «Про акцизний збір н а алкогольні напої та тютюно ві вироби», відповідно до яко ї маркою акцизного збору є - сп еціальний знак, яким маркуют ься алкогольні напої та тютю нові вироби. Її наявність на ц их товарах підтверджує сплат у акцизного збору, легальніс ть ввезення та реалізації на території України цих вироб ів. Марки акцизного збору для алкогольних напоїв та тютюн ових виробів, вироблених в Ук раїні, відрізняються від мар ок для імпортованих алкоголь них напоїв та тютюнових виро бів дизайном та кольором від повідно до зразків, затвердж ених Кабінетом Міністрів Укр аїни.

Відповідно до ч. 1 ст.7 Закону України «Про акцизний збір н а алкогольні напої та тютюно ві вироби», в редакції, чинній на момент виникнення спірни х правовідносин, марки акциз ного збору виготовляються, з берігаються та продаються ві дповідно до Положення про ви робництво, зберігання, прода ж марок акцизного збору, марк ування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердж еного Кабінетом Міністрів Ук раїни.

Виробники алкогольних нап оїв та тютюнових виробів про водять маркування кожної пля шки (упаковки) алкогольних на поїв та кожної пачки (упаковк и) тютюнових виробів у такий с посіб, щоб марка розривалася під час відкупорювання (розк ривання) товару відповідно д о Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акц изного збору, маркування алк огольних напоїв та тютюнових виробів.

Маркування алкогольних на поїв здійснюється марками ак цизного збору, зразки яких за тверджуються Кабінетом Міні стрів України. Маркуванню пі длягають усі алкогольні напо ї з вмістом спирту етилового понад 8,5 % об'ємних одиниць. Кож на марка акцизного збору на а лкогольні напої повинна мати окремий номер, місяць і рік ви пуску марки та позначення пр о суму сплаченого акцизного збору за одиницю маркованої продукції. Порядок запровадж ення марок акцизного збору н ового зразка встановлюється Кабінетом Міністрів України .

Відповідно до ч.2 ст.7 Закону У країни «Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнов і вироби» забороняється ввез ення, зберігання, транспорту вання, прийняття на комісію з метою продажу та реалізація на території України алкого льних напоїв та тютюнових ви робів, на яких немає марок акц изного збору встановленого з разка.

Згідно з п.20 Положення про ви робництво, зберігання, прода ж марок акцизного збору ново го зразка з голографічними з ахисними елементами для марк ування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердж еного Постановою Кабінету Мі ністрів України від 23.04.2003 №567 (що діяло на момент виникнення с пірних правовідносин), вважа ються немаркованими алкогол ьні напої та тютюнові вироби , марковані з порушенням вимо г цього Положення та/або марк ами, що не видавалися безпосе редньо виробникові (імпортер ові) зазначеної продукції.

Згідно із ст. 8 Закону Україн и «Про акцизний збір на алког ольні напої та тютюнові виро би» відповідальність за нед одержання порядку маркуванн я, реалізації алкогольних на поїв та тютюнових виробів, не своєчасну сплату акцизного з бору несуть виробники, імпор тери, продавці цих товарів та їх посадові особи у порядку, п ередбаченому чинним законод авством України.

Відповідальність за збері гання, транспортування, реал ізації фальсифікованих алко гольних напоїв та тютюнових виробів, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без мар ок акцизного збору встановле ного зразка або з підроблени ми марками акцизного збору в изначена ст. 17 Закону України «Про державне регулювання в иробництва і обігу спирту ет илового, коньячного і плодов ого, алкогольних напоїв та тю тюнових виробів» у розмірі 100 відсотків вартості товару, а ле не менше 1700 гривень.

Згідно з висновком спеціал іста Сектору технічного досл ідження документів та почерк у Науково-дослідного експерт но-криміналістичного центру при ГУ МВС України в АР Крим № 799 від 03.11.2010р. (а.с.101-102) марки акцизно го збору на алкогольну напої : ААБФ 198629, ААБФ 198623, ААБФ 198626, ААБФ 198741 , ААБФ 198632, ААБФ 198633, ААБФ 189499, ААБФ 189490 , ААБФ 198628, ААБФ 189488, ААБФ 198322, ААБФ 189491 , ААБФ 189497, ААБФ 198624, ААБФ 198622, ААБФ 1987 38, ААБФ 198740, ААБФ 198631, ААБФ 198630, АААС 1687 04, ААБФ 130266, ААБФ 177449, ААБФ 168702, ААБФ 1878 12, ААБФ 177448, АААС 608630, АААС 608636, АААС 6086 24, не відповідають маркам акц изного збору на алкогольні н апої встановленого зразку, д ані про які маються у секторі технічного дослідження доку ментів та почерку Науково-до слідного експертно-кримінал істичного центру при ГУ МВС У країни в АР Крим.

Крім того, згідно відповіде й Регіонального управлі ння Департаменту контролю за виробництвом та обігом спир ту, алкогольних напоїв і тютю нових виробів ДПА України у м .Києві №1140/7/32-208 від 11.11.2010р. (а.с.87) акци зні марки АААС 608630, АААС 608636, АААС 608624 імпортерам не видавалися; в Одеській області №3148/7132-0410 від 1 9.11.2010р. (а.с.93) акцизні марки АААЮ 0 03178; АААЮ 00318; АААЧ 003750; 003507; 003504; 003502; 003503; 003618; 0036 21; 003615; 003620; 003744; ААБН 003451 Придбані ТОВ « Жарден» для маркування імпор тних алкогольних виробів (го рілки) з вмістом спирту 40% у тар і 0,7 л.; у Дніпропетровській обл асті №3627/7/32-320 від 10.11.2011р. (а.с.91) акцизн і марки ААБФ 177449, ААБФ 187812, ААБФ 177448, АААС 168704, ААБФ 130266, ААБФ 168702 від ДП « Поліграфкомбінат «Україна» не отримувалися та в обліку р егіонального управління не з находяться.

Таким чином, наявними в мате ріалах справи документами пі дтверджується факт порушенн я позивачем ч.2 ст.7 Закону Укра їни «Про акцизний збір на алк огольні напої та тютюнові ви роби», у зв' язку з цим є право мірними застосування до ньог о на підставі ст. 17 Закону Укра їни «Про державне регулюванн я виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плод ового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» штрафних (фінансових) санкцій.

Разом з тим, технічна помилк а в оскаржуваному рішенні що до зазначення цифри у номері акту, на підставі якого остан нє було прийнято, не може слуг увати окремою підставою для визнання рішення про застосу вання фінансових санкцій про типравним.

Враховуючи зазначене вище , суд дійшов висновку про те, щ о рішення №010728/01101-32 від 26.11.2010 року пр о застосування фінансових са нкцій прийнято Регіональн им управлінням Департамен ту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольни х напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адмін істрації України в АР Крим на підставі та в межах закону, у зв' язку з чим відсутні підс тави для його скасування.

Позовні вимоги в частині зо бов' язання Регіональног о управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних н апоїв і тютюнових виробів Де ржавної податкової адмініст рації України в АР Крим повер нути Товариству з обмеженою відповідальністю «Каскад 06» , 48 пляшок алкогольних напоїв, на загальну суму 11013,50 грн., згід но переліку на сторінці 3 Акту №207/03/34556893 від 27.10.2010р., задоволенню н е підлягають, оскільки вилуч ення 48 пляшок алкогольної про дукції відповідачем не здійс нювалося та згідно постанови судді Апеляційного суду АР К рим від 01.03.2011р. (а.с.53-54) вилучені у в ідповідності до опису алкого льні напої, в тому числі за пер евіркою від 27.10.2010р. - вирішено знищити.

За таких обставин, суд відмо вляє у задоволенні позовних вимог.

Вступну та резолютивну час тину постанови проголошено в судовому засіданні 22.07.2011р.

У повному обсязі постанову складено та підписано 27.07.2011р.

На підставі викладено , керуючись статтями 160-163, 167 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністрат ивного позову відмовити повн істю.

Постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня її пр оголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну част ину постанови або справу роз глянуто у порядку письмового провадження, постанова наби рає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Сидоренко Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення22.07.2011
Оприлюднено16.09.2011
Номер документу18125801
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-15905/10/5/0170

Постанова від 12.03.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Лядова Тетяна Романівна

Постанова від 22.07.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні