ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ
УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"03" жовтня 2006 р.
Справа № 12/390-06-8395
За позовом Фізична особа-підприємець ОСОБА_1;
до відповідача Державне підприємство "Одеська
залізниця" Приватне підприємство
"Промтехніка"
про стягнення 1703,4грн.
Суддя Юдова В.З.
Представники:
Від
позивача: Ф.О.-підприємець ОСОБА_1
Від відповідача:юр-т 1 категорії
Шинкаренко Ю.В., довіреність 409 від 15.09.2005 р.
Від
відповідача: не з'явився;
СУТЬ СПОРУ:
про стягнення 1703,4грн. вартості вугілля
внаслідок недостачі, отриманого позивачем по залізничній накладній НОМЕР_1.
Позивач підтримує позовні вимоги
надав копію свідоцтва про реєстрацію підприємця фізичної особи.
Представник Одеської залізниці
позовні вимоги не визнав надав відзив, копію технічного акту НОМЕР_2, акти
загальної форми НОМЕР_3, НОМЕР_4.
ПП „Промтехніка” направило відзив № 18/9-1
ВІД 18.09.2006 р. по якому позовні вимоги не визнає вважає, що перевезення
вантажу несхоронне.
По матеріалам справи встановлено:
ПП „Промтехніка” 05.03.2006р. відвантажено
69,0 тон. вугілля у вагоні НОМЕР_5
складу позивача по залізничній накладній НОМЕР_1.
При надходженні вагону на станцію
Знам'янка виявлені поглиблення, внаслідок чого складені акти загальної форми
НОМЕР_3, НОМЕР_4.
При переведені вагону на
знеструмлену колію виявлено фактичне завантаження вугілля рівномірно нижче
бортів вагону на 600 мм. На поверхні
вантажу з правої сторони по ходу потягу
поглиблення над 6-7 люками
довжиною 3000мм., шириною 1000 мм.,
глибиною 300мм., зліва по ходу поїзда поглиблення над 1,2,3,4,5, люками
довжиною 7000мм, шириною 1800мм, глибиною 300мм, над 6-7 люками довжиною
2000мм., шириною 1500 мм., глибиною 500 мм., без течі
вантажу, люка щільно
зачинені, маркування вантажу
відсутнє.
При переважуванні вагону виявлена
недостача 5700кг., станцією Знам'янка складений
комерційний акт БК НОМЕР_6.
Відповідно залізничної накладної
відправник завантажив вугілля у технічно справний вагон, утрата вантажу не
можлива, що визначено по технічному акту НОМЕР_2
Відправник провів маркування
вугілля вапном про що зроблена відмітка у графі „4” оборотної сторони залізничної накладної.
У разі навантаження вагонів
вугілля дрібних фракцій, відправник
зобов'язаний вжити додаткові заходи тобто провести ущільнення вугілля катком, з метою забезпечення збереженості вантажу провести.
Відправник не виконав вимоги Розділу 15 «Правил перевезення
вантажів у вагонах відкритого типу»/ст. 32 Статуту залізниць
України/.
Одеська залізниця
не пояснила по
якій причині при
транспортуванні утворились поглиблення та не указала проведення
маркування вантажу вапном. Наявність
поглиблень не виключають
виїмку вугілля при
транспортуванні.
На основі вищезазначеного
наявна вина по недостачі вугілля як відправника так і залізниці, тому збитки від недостачі покладаються по 50% на відповідачів /ст.ст. 32, 110, 111 Статуту залізниць
України/.
Судові витрати
покладаються на відповідачів по
50% /ст.49 ГПК України/.
Керуючись ст. 82 Господарського процесуального кодексу
України, суд
ВИРІШИВ:
1.Позов задовольнити.
Суддя
Юдова В.З.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 181362 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Юдова В.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні