Постанова
від 25.05.2011 по справі 2а-757/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01014, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

25 травня 2011 року № 2а-757/11/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Шейко Т.І. р озглянувши у відкритому судо вому засіданні адміністрати вну справу

за позовом Луцька об'єднана державна податкова інспекція

до Державний реєстратор Вик онавчого комітету Дніпровсь кої районної у м.Києві держав ної адміністрації

про скасування державної реєс трації змін до установчих до кументів

за участю представників ст орін:

в/н 38/33

25 травня 2011 Справа № 2а-757/11/2670

Окружний адміністрат ивний суд міста Києва у склад і:

головуючого судді Шейко Т .І.

розглянувши у письмовому проваджені адміністративну справу

за позовом Луцької об' єднаної держа вної податкової інспекції

до Державного реєстратора В иконавчого комітету Дніпров ської районної у місті Києві державної адміністрації

третя особа Товариство з обмеженою в ідповідальністю «Альфа-Прод »

про скасування державної ре єстрації змін до установчих документів

встановив:

Позивач звернувся до Ок ружного адміністративного с уду міста Києва з позовом до В ідповідача, в якому просить с касувати державну реєстраці ю змін установчих документів Товариства з обмеженою відп овідальністю «Альфа-Прод».

Позовні вимоги мотивовано тим, що внесені відповідачем відомості стосовно зміни мі сцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа-Прод»призвели до без підставного взяття на облік товариства державним реєстр атором Луцької міської ради. Також, вказаний запис не відп овідає фактичним обставинам та перешкоджає Луцькій об' єднаній державній податкові й інспекції здійснювати конт роль за своєчасністю, достов ірністю, повнотою нарахуванн я та сплати податків та зборі в (обов' язкових платежів),у з в' язку з чим, Позивач просив задоволити позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідач позовні вимог и не визнав. В обґрунтування с воїх заперечень зазначив, що державна реєстрація змін пр о юридичну особу, Товариство з обмеженою відповідальніст ю «Альфа-Прод»(ідентифікацій ний код: 36135899), пов' язана зі змі ною місцезнаходження провед ена у відповідності до норм ч инного законодавства, так як у державного реєстратора на момент вчинення реєстраційн их дій не було підстав для зал ишення без розгляду реєстрац ійної картки про внесення зм ін до відомостей про юридичн у особу, які містяться в Єдино му державному реєстрі. До тог о ж, достовірність відомосте й про місцезнаходження юриди чної особи та інших відомост ей, які зазначені в установчи х документах державний реєст ратор не вправі перевіряти, о скільки спеціальним Законом про державну реєстрацію так і функції не входять до повно важень державного реєстрато ра, а відповідальність за дос товірність зазначеної інфор мації в установчих документа х несуть засновники/учасники юридичної особи, а не державн і реєстратори.

Суд, дослідивши матеріали с прави, вважає, що позов не підл ягає задоволенню з огляду на наступне.

Як вбачається з матеріалі в справи, Товариство з обмеже ною відповідальністю «Альфа -Прод»зареєстроване 22.09.2009 року Дніпровською районною у міс ті Києві державною адміністр ацією.

03 червня 2010 року Державним ре єстратором Дніпровської рай онної у місті Києві державно ї адміністрації було проведе но державну реєстрацію змін до установчих документів Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Альфа-Прод», шляхо м внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо змі ни адреси товариства.

В подальшому співробітник ами податкової міліції прове дено перевірку щодо встановл ення фактичного місцезнаход ження платника податків, за р езультатами, якої встановлен о, що за адресою: Волинська обл ., м.Луцьк, вул. Рівенська, буд. 78 т овариство не знаходиться, та к як фактичним місцезнаходже нням його є Донецька обл., м. Донецьк, вул. Маршальська, 17, кв . 2, що підтверджується Довід кою № 481, копія, якої долучена до матеріалів справи.

Як вбачається з Довідки ЄДР ПОУ, 26.10.2010 року Державним реєстр атором м. Луцька внесено запи с щодо відсутності вищевказа ної юридичної особи за адрес ою: Волинська обл., м.Луцьк, вул . Рівенська, буд. 78.

За таких обставин, позивач в важає здійснення відповідач ем державної реєстрації змін до установчих документів то вариства не правомірними, ос кільки такі дії реєстратора позбавили позивача можливос ті здійснювати податковий ко нтроль над Товариством з обм еженою відповідальністю «Ал ьфа-Прод».

Проте, таку думку позивача с уд вважає помилковою.

Відповідно до частини 1 стат ті 17 Закону України «Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб - підприє мців»відомості про юридичну особу або фізичну особу - підп риємця включаються до Єдиног о державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних ре єстраційних карток та відомо стей, що надаються юридичним и особами державному реєстра тору за місцезнаходженням ре єстраційної справи згідно із законодавством України.

Згідно зі статтею 29 цього За кону для проведення державно ї реєстрації змін до установ чих документів юридична особ а повинна подати (надіслати р екомендованим листом з описо м вкладення) такі документи: з аповнену реєстраційну картк у на проведення державної ре єстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу або нота ріально засвідчену копію ріш ення про внесення змін до уст ановчих документів. Документ , що підтверджує правомочніс ть прийняття рішення про вне сення змін до установчих док ументів;оригінали установчи х документів юридичної особи з відміткою про їх державну р еєстрацію з усіма змінами, чи нними на дату подачі докумен тів, або копія опублікованог о в спеціалізованому друкова ному засобі масової інформац ії повідомлення про втрату в сіх або частини зазначених о ригіналів установчих докуме нтів;два примірники змін до у становчих документів юридич ної особи у вигляді окремих д одатків або два примірники у становчих документів у новій редакції; документ, що підтве рджує внесення реєстраційно го збору за проведення держа вної реєстрації змін до уста новчих документів.

Державний реєстратор не пі зніше наступного робочого дн я з дати проведення державно ї реєстрації змін до установ чих документів юридичної осо би повинен видати (надіслати рекомендованим листом з опи сом вкладення) заявнику один примірник оригіналу установ чих документів у старій реда кції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів та в т ой же день передати відповід ним органам статистики, держ авної податкової служби, Пен сійного фонду України відомо сті з реєстраційної картки н а проведення державної реєст рації змін до установчих док ументів юридичної особи із з азначенням номера та дати вн есення відповідного запису д о Єдиного державного реєстру .

Доказів щодо недотримання державним реєстратором вище вказаних вимог закону позива ч суду не надав.

Тому з урахуванням виклад еного, суд дійшов висновку, що проводячи державну реєстрац ію змін до установчих докуме нтів юридичної особи, відпов ідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені законодавством.

Статтею 31 Закону України « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - підприємців»передбачені пі дстави для скасування держав ної реєстрації змін до устан овчих документів, а саме: пост ановлення судового рішення щ одо скасування рішення засно вників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ни ми органу про внесення змін д о установчих документів юрид ичної особи, або про визнання повністю або частково недій сними змін до установчих док ументів юридичної особи. Суд у день набрання законної сил и судовим рішенням надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судо ве рішення щодо скасування д ержавної реєстрації змін до установчих документів юриди чної особи.

Однак, позивач не вказав у п озовній заяві підстав для ск асування державної реєстрац ії змін до установчих докуме нтів Товариства з обмеженою відповідальністю «Альфа-Про д», визначених статтею 31 назва ного Закону. До того ж, погодив ся, що норма чинного законода вства, відповідальна при зді йсненні державної реєстраці ї змін до установчих докумен тів, порушена не була. Обґрунт овуючи свої позовні вимоги, п озивач посилався лише на про типравність дій товариства, щодо подачі державному реєст ратору неправдивих даних, а т ому вважав дану обставину до статньою для задоволення поз овних вимог.

Крім того, у відповідності д о статті 71 Кодексу адміністра тивного судочинства України щодо обов' язку доведення о бставин, на яких ґрунтуються позовні вимоги, позивач не на дав копію судового рішення п ро скасування рішення заснов ників (учасників) Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Альфа-Прод»про внесення з мін до її установчих докумен тів, а тому суд приходить до ви сновку про відсутність підст ав для задоволення позову.

Відповідно до пункту 67.2. стат ті 67 Податкового кодексу Укра їни, органи державної податк ової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винес ення судового рішення щодо с касування державної реєстра ції змін до установчих докум ентів.

Таким чином, позивач скор истався правом на звернення до суду і його право не може бу ти обмежене, а заявлена позив ачем вимога розглянута судом по суті, однак з урахуванням в ищевикладеного підстави для задоволення позову відсутні .

Ураховуючи викладене, су д прийшов до висновку про нео бґрунтованість позовних вим ог.

Судові витрати, по справі ві дсутні.

Керуючись ст. 124 Конституції України, ст. ст. 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Окружний а дміністративний суд міста Ки єва, -

постановив:

У позові Луцької об' єдн аної державної податкової ін спекції відмовити.

Постанова набирає законно ї сили у відповідності з норм ами ст. 254 Кодексу адміністрат ивного судочинства України.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними ст.ст. 185-187 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни.

Суддя Т.І. Шейко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.05.2011
Оприлюднено20.09.2011
Номер документу18141829
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-757/11/2670

Ухвала від 02.02.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ганечко О.М.

Постанова від 23.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Постанова від 25.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні