Постанова
від 26.07.2011 по справі 2а-5165/11/0124
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯ ЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д

Постанова

Іменем України

Справа № 2а-5165/11/0124

26.07.11 м. Севастополь

Севастопольськ ий апеляційний адміністрати вний суд у складі колегії суд дів:

головуючого судді Ілюхіної Г.П.,

суддів Цикуренка А.С. ,

Омельченка В. А.

секретар судового засі дання Кондратова О.В.

за участю сторін:

позивача: ОСОБА_2, посві дчення №1244, довіреність №1153 від 23.06.2010,

відповідачів: ОСОБА_3 , посвідчення №252, довіреність № 3212/02-25 від 08.12.10 (Гурзуфсько ї селищної ради Автономної Р еспубліки Крим),

не з'явився (В иконавчого комітету Гурзуфс ької селищної Ради Автономно ї Республіки Крим),

третіх осіб, які не заявляют ь самостійних вимог на предм ет спору на стороні відповід ачів: ОСОБА_4, паспорт НОМЕР_1, виданий Мінським РУ ГУ МВС України в м.Києві 23.01.1997,

не з'явився ( ОСОБА_5),

не з'явився (К омунальне підприємство Гурз уфської селищної ради "Гурзу фське бюро технічної інвента ризації"),

ОСОБА_6, пас порт НОМЕР_2, виданий Чорн оморським РВ УМВС України в К риму 16.08.2002, довіреність №3057-2/10-25-4 ві д 25.07.2011 (Управління Держко мзему в м.Ялта Автономної Рес публіки Крим),

заявників апеляційної ска рги: ОСОБА_7, паспорт НОМ ЕР_3, виданий 1-м МВМ Лисичанс ького МВУ МВС України в Луган ської області 15.06.95, довіреніст ь №758 від 01.04.11,

не з'явився (О СОБА_8),

розглянувши апеляційні ск арги Гурзуфської селищно ї ради, Управління Держкомзе му в м. Ялта Автономної Респуб ліки Крим, ОСОБА_4, предста вників третьої особи ОСОБА _4 - ОСОБА_7, ОСОБА_8 на п останову Ялтинського місько го суду Автономної Республі ки Крим (суддя Веденмеєр М.В. ) від 04.05.11 у справі №2а-5165/11/0124

за позовом ОСОБА_9 (АДРЕСА_1, Російська федер ація)

(представник - ОСОБА_2 (А ДРЕСА_2 Крим, 98607)

до Гурзуфської сел ищної ради (вул. Подвойського 9, смт. Гурзуф, м. Ялта, Автономн а Республіка Крим, 98640)

Виконавчого комітету Гурз уфської селищної Ради Автоно мної Республіки Крим (вул. Под войського, 9 , смт. Гурзуф, м. Ялт а, Автономна Республіка Крим , 98640)

треті особи, які не заявляют ь самостійних вимог на предм ет позову на стороні відпові дача:

ОСОБА_4 (АДРЕСА_3, 01001)

ОСОБА_5 (АДРЕСА_4)

Комунальне підприємство Г урзуфської селищної ради "Гу рзуфське бюро технічної інве нтаризації" (вул. 60 років СРСР, 8 , смт. Гурзуф, м. Ялта, Автономна Республіка Крим, 98640)

Управління Держкомзему в м . Ялта Автономної Республіки Крим (вул. Руданського, 7, м. Ялт а, Автономна Республіка Крим , 98600)

про визнання незаконними т а скасування рішень, скасува ння державної реєстрації пра ва власності,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Ялтинського міського суду Автономної Ре спубліки Крим від 04.05.2011 адмініс тративний позов ОСОБА_9 за доволено: визнано протиправн им та скасовано рішення Гурз уфської селищної Ради №27 від 25.12.2009 "Про скасування рішення ви конавчого комітету Гурзуфсь кої селищної Ради №419 від 10.12.2009 " Про розгляд заяви ОСОБА_4. ", присвоєння нової поштової а дреси житловому будинку АД РЕСА_5 та видачі свідоцтва н а право власності"; визнано пр отиправним та скасовано п.1.3 р ішення Гурзуфської селищної Ради №21 від 19.02.2010 "Про надання д озволу на складання технічн ої документації з оформленн я права власності на земельн і ділянки для будівництва та обслуговування житлових бу динків"; визнано протиправни м та скасовано п. 5, п.5.1 рішення Гурзуфської селищної Ради №3 2 від 19.05.2010 "Про внесення змін у р аніш прийняті рішення"; визна но протиправним та скасовано п. 149, п.1.3.1, 1.3.2 рішення Гурзуфської селищної Ради №17 від 16.07.2010 "Про в несення змін у раніш прийнят і рішення"; визнано протиправ ним та скасовано рішення Гур зуфської селищної Ради №27 ві д 27.08.2010 "Про затвердження техніч ної документації з землеустр ою оформлення права власнос ті на земельну ділянку для бу дівництва та обслуговування житлового будинку , на землях Гурзуфської селищної Ради". с касовано державну реєстраці ю права власності на житлови й будинок №3-А, загальною площ ею 43,3 кв.м., житловою площею 28,2 кв .м., за адресою: АДРЕСА_5, за ОСОБА_4, посвідчену свідоц твом про право власності на н ерухоме майно від 16.03.2010; скасова но державну реєстрацію права власності на земельну ділян ку площею 0,0650 га, кадастровий н омер №0111946800:01:004:0230, за адресою: АДР ЕСА_5, посвідчену державним актом серії ЯЛ №499445 від 11 листо пада 2010 року, виданим ОСОБА_4 , зареєстрованим в книзі запи сів реєстрації державних акт ів на право власності на земл ю та право постійного корист ування землею, договорів оре нди землі за №011000700123 (т.2арк.с.88-90).

Суд першої інстанції дійшо в висновку, що зазначені ріше ння відповідача прийняті з п орушенням вимог діючого зако нодавства та є такими, що пор ушують права позивача як вла сника та користувача, оскіль ки при виконанні будівельних робіт в квартирі ОСОБА_4 р озпорядилась спільним майно м (опорними конструкціями та дахом будинку) без згоди всіх співвласників будинку - сус ідів та набула у власність зе мельну ділянку без згоди поз ивача, з порушенням встановл еного порядку.

Не погодившись з постаново ю суду, відповідач - Гурзуфськ а селищна Рада, звернувся до с уду з апеляційною скаргою, пр осить постанову суду першої інстанції скасувати, ухвалит и нове рішення, яким у задовол енні позовних вимог відмовит и у повному обсязі (т.2арк.с.100-102).

Також, третя особа, яка не за являє самостійних вимог на п редмет спору на стороні відп овідача - Управління Держком зему в м. Ялта Автономної Респ убліки Крим, звернулася до су ду з апеляційною скаргою, про сить постанову суду першої і нстанції скасувати, ухвалити нову постанову, якою у задово ленні позовних вимог відмов ити (т.2арк.с.103-106).

Окрім того, не погодившись з постановою суду, третя особа , яка не заявляє самостійних в имог на предмет спору на стор оні відповідача - ОСОБА_4, та її представники - ОСОБА_7 та ОСОБА_8, звернулись до с уду з апеляційними скаргами, доводи яких 19.05.2011 доповнено в п орядку статті 191 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни, просять постанову суд у першої інстанції скасувати , ухвалити нову постанову, яко ю у задоволенні позову ОСОБ А_9 відмовити (т.2арк.с. 108-113, 117-127, 130-1 36, 140-143).

Доводи апеляційних скарг м отивовані тим, що постанова с уду першої інстанції прийнят а з порушенням норм матеріал ьного та процесуального прав а, висновки суду не відповіда ють обставинам справи, так як оскаржувані рішення прийнят і відповідачем на підставі, в межах повноважень та у спосі б, встановлений діючим закон одавством України, законні т а охоронювані законом права позивача не порушені.

08.07.2011 на адресу суду (вх.№7970) над ійшли пояснення ОСОБА_10, к олишньої власниці АДРЕСА_5 яка пояснила, що позивач не користувалася в 2003 - 2007 роках пр оходом через земельну ділянк у, яка прилягає до АДРЕСА_5 , а користувалась існуючим пр оходом, ОСОБА_11 не мали мож ливості надати їй в 2003 році доз віл на здійснення проходу че рез їх земельну ділянку, оскі льки саме в 2003 році вони продал и АДРЕСА_5 ОСОБА_10; прип ис пожежної охорони від 2002 рок у був наданий для будівництв а додаткової калитки для зді йснення доступу мешканцям АДРЕСА_5 до своїх будівель, я кі ОСОБА_9 самовільно та п ротиправно знесла, що підтве рджується рішенням Апеляцій ного суду Автономної Республ іки Крим від 15.01.2007 (т.2арк.с.156-162).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предме т спору на стороні відповіда ча - ОСОБА_5, надала суду пер шої інстанції клопотання про розгляд справи за її відсутн істю, пояснила, що свого дозво лу на виділення в окрему адре су частини будинку - АДРЕС А_5, не надавала (т.1арк.с.123).

В судовому засіданні 26.07.2011 пр едставник позивача наполяга в на відмові в задоволенні ап еляційних скарг, просив пост анову суду першої інстанції залишити без змін; представн ик відповідача - Гурзуфсько ї селищної ради, третя особа - ОСОБА_4, та її представн ик та представник третьої ос оби - Управління Держкомзему в м. Ялта Автономної Республі ки Крим, наполягали на задово ленні апеляційних скарг з пі дстав, викладених в них.

В судове засідання, признач ене на 26.07.2011, відповідач - Викон авчий комітет Гурзуфської се лищної ради, треті особи, які н е заявляють самостійних вимо г на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_5 та Ко мунальне підприємство Гурзу фської селищної ради "Гурзуф ське бюро технічної інвентар изації", та заявник апеляційн ої скарги - представник трет ьої особи ОСОБА_4 - ОСОБА _8, явку уповноважених предс тавників в судове засідання не забезпечили, про дату, час т а місце апеляційного розгляд у справи повідомлені належни м чином та своєчасно (т.2арк.с.164 -170), про причини неявки суд не п овідомили.

Згідно з частиною четверт ою статті 196 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, неприбуття у судове засіда ння сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належ ним чином повідомлених про д ату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає суд овому розгляду справи.

Чинне законодавство не обм ежує коло представників осіб , які беруть участь у справі, п ри апеляційному розгляді адм іністративної справи.

При викладених обставинах , враховуючи те, що сторони вик ликались в судове засідання, але в суд не з' явились, про д ату, час та місце апеляційног о розгляду повідомлені належ ним чином, суд вважає можливи м розглянути справу у відсут ність представників відпові дача - Виконавчого комітету Гурзуфської селищної ради, т ретіх осіб - ОСОБА_5 та Кому нального підприємства Гурзу фської селищної ради "Гурзуф ське бюро технічної інвентар изації", та заявника апеляцій ної скарги - представника тр етьої особи ОСОБА_4 - ОСО БА_8.

Розглянувши справу в поря дку статей 195, 196 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, колегія суддів, встанов ила наступне.

10.03.2011 позивач звернувся до Ял тинського міського суду Авто номної Республіки Крим з поз овом до Гурзуфської селищної ради та Виконавчого комітет у Гурзуфської селищної ради про (з урахуванням доповненн я від 18.03.2011 та уточнення від 13.04.2011):

- визнання незаконним та ска сування рішення Гурзуфської селищної ради №27 від 25.12.2009 «Про скасування рішення виконком у Гурзуфської селищної ради №419 від 10.12.2009 «Про розгляд заяви ОСОБА_4», присвоєння нової поштової адреси житловому б удинку АДРЕСА_5 та видачі свідоцтва про право власност і»;

- визнання незаконним та ска сування пункту 1.3 рішення Гур зуфської селищної ради №21 ві д 19.02.2010 «Про надання дозволу на складання технічної докумен тації з оформлення права вла сності на земельну ділянку д ля будівництва та обслуговув ання житлових будинків»;

- визнання незаконним та ска сування пунктів 5, 5.1 рішення Гу рзуфської селищної ради №32 в ід 19.05.2010 «Про внесення змін в ра ніш прийнятті рішення»;

- визнання незаконним та ска сування пунктів 149, 1.3.1, 1.3.2 рішенн я Гурзуфської селищної ради №17 від 16.07.2010 «Про внесення змін в раніш прийнятті рішення»;

- визнання незаконним та ска сування рішення Гурзуфської селищної ради №27 від 27.08.2010 «Про затвердження технічної доку ментації з землеустрою оформ лення права власності на зем ельну ділянку для будівництв а та обслуговування житловог о будинку, на землях Гурзуфсь кої селищної ради»;

- скасування державної реєс трації права власності на ім ' я ОСОБА_4 на житловий бу динок, за адресою: АДРЕСА_5 та на земельну ділянку площ ею 0,0650 га, за адресою: АДРЕСА_5 (т.1арк.с.2-5, 64-65, 121-122).

Як вбачається з матеріалів справи, будинок АДРЕСА_5 в смт.Гурзуф перебував на бала нсі Гурзуфської селищної рад и на підставі рішення викона вчого комітету Ялтинської мі ської ради №207 від 16.04.1955 (т.2арк.с.75) .

27-29.11.1990 на підставі договорів купівлі - продажу, посвідчен их державним нотаріусом за № №1-4479, 2-4792, ОСОБА_12 та ОСОБА_11 придбали у власність кварт ири №1 та №3 у будинку АДРЕСА_ 5, що складало 11/20 та 9/20 часток в ідповідно зазначеного будин ку.

18.11.1996 позивач придбала у влас ність 17/100 часток будинку АДР ЕСА_5, на підставі договору к упівлі - продажу частки житл ового будинку, який укладени й між ОСОБА_12 і ОСОБА_9 т а посвідчений приватним нота ріусом, в житловому будинку в ідчужені літ. «А»: житлова кім ната 2-1 площею 17,2 кв.м., веранда 2-2 площею 5,4 кв.м., веранда 2-3 площею 2,0 кв.м., навіс літ. «Л», котельна літ. «К», сарай літ. «И», душ літ . «Ю», вбиральня літ. «М»(т.1арк.с .10-11) .

22.10.1997 між виконавчим комітет ом Гурзуфської селищної ради та позивачем укладений дого вір на право користування зе млею площею 0,0308 га, для обслуго вування житлового будинку та господарських будівель, за а дресою: АДРЕСА_5, строком н а 15 років, зареєстрований у кн изі записів на право користу вання землею за №196 (т.1арк.с.142)

11.12.1997 ОСОБА_12, якій після пр одажу частки будинку належал о 38/100 часток зазначеного будин ку, отримала державний акт на право постійного користуван ня землею площею 0,0526га для обсл уговування житлового будинк у, у якому суміжним землекори стувачем зазначена позивач ( точки А-Д) (т.1арк.с.95).

14.11.2002 рішенням виконавчого к омітету Гурзуфської селищно ї ради №209 позивачу наданий до звіл на будівництво окремого проходу з загального двору б удинку АДРЕСА_5 (т.1арк.с.141).

11.10.2005 рішенням Апеляційного суду Автономної Республіки К рим за позовом ОСОБА_9 до ОСОБА_13 та ОСОБА_14 скасов ано рішення Ялтинського місь кого суду від 12.07.2005, відмовлено ОСОБА_9 в задоволенні позо ву про визнання АДРЕСА_5 с пільною частковою власністю , визнання 9/20 часток будинку АДРЕСА_5 в смт.Гурзуф предме том договору купівлі - прода жу, переведення прав та обов' язків покупця на ОСОБА_9 (т .1арк.с.210-211).

21.01.2006 на підставі рішення Гур зуфської селищної ради №209 ОСОБА_12 оформлено свідоцтв о про право власності на АД РЕСА_6.

26.04.2006 на підставі договору до вічного утримання, укладеног о між ОСОБА_12 та ОСОБА_5 власником квартири №1 та зем ельної ділянки площею 0,0526 га з а зазначеною адресою є ОСОБ А_5 (т.1арк.с.124-132).

05.10.2009 ОСОБА_5 отримала держ авний акт на право власності на земельну ділянку площею 0,0 526 га у межах згідно з планом, ро зташовану за адресою: АДРЕС А_5 для будівництва та обслу говування житлового будинку , господарчих будівель та спо руд (т.1арк.с.133-134).

15.01.2007 ухвалою Апеляційного с уду Автономної Республіки Кр им залишено без змін рішення Ялтинського міського суду в ід 10.08.2006, яким зобов' язано ОС ОБА_9 знести огородження на земельній ділянці у АДРЕСА _5 та відбудувати знесений н ею сарай літ. «Ш»на зазначені й земельній ділянці в існуюч их раніше межах (т.1арк.с.182-183).

27.10.2008 ОСОБА_4 на підставі д оговору купівлі - продажу кв артири, що був укладений між ОСОБА_16 та ОСОБА_4, посвід ченого державним нотаріусом , придбала у власність кварти ру АДРЕСА_5, яка складаєть ся з: 3-1 житлова площею 17.4 кв.м., 3-2 в еранда площею 9,4 кв.м., 3-3 житлова площею 12,5 кв.м., 3-4 веранда площе ю 3,2 кв.м., 3-5 веранда площею 5,1 кв.м ., на ділянці розташовані - са рай літ. «Р», санвузол літ. «С» , вбиральня літ. «Т», сарай літ . «Ф», «Ш»(т.1арк.с.20-23).

Відповідно до Довідки буді вель будинку АДРЕСА_5, смт .Гурзуф, зареєстрованих інве нтаризаційним бюро в реєстро вій книзі будинків під реєст ровим номером л.д№102 кн.№5а стор .83,86:

- на підставі Договору купів лі продажу №1-4479 від 27.11.1990 ОСОБА _12 купила 11/20 будинку;

- на підставі Договору купів лі - продажу №2-4792 від 29.11.1990 ОСО БА_17 придбала 9/20 будинку;

- на підставі Договору купів лі - продажу частки житловог о будинку №7079 від 18.11.1996 ОСОБА_9 придбала 17/100 будинку;

- на підставі Договору дарув ання №1120 від 07.06.2000 ОСОБА_18 отр имав 9/20 часток будинку (АДРЕ СА_5);

- на підставі Договору купів лі - продажу №1102 від 15.04.2004 ОСОБ А_14 придбав 9/20 часток будинку (АДРЕСА_5);

- на підставі Договору довіч ного утримання №6-386 від 26.04.2006 ОС ОБА_5 отримала квартиру №1;

- на підставі Договору купів лі - продажу №3-1410 від 18.10.2006 ОСО БА_19 придбала АДРЕСА_5;

- на підставі Договору купів лі - продажу №3-522 від 23.03.2007 ОСОБ А_10 придбала АДРЕСА_5;

- на підставі Договору купів лі - продажу №3-1911 від 27.08.2007 ОСО БА_16 придбала АДРЕСА_5;

- на підставі Договору купів лі - продажу №3-6412 від 27.10.2008 ОСО БА_4 придбала АДРЕСА_5 (т.2а рк.с.75-76).

31.03.2009 Алуштинським відділом «КримНДІпроект»складений Т ехнічний висновок про можлив ість виділення в окрему адре су АДРЕСА_5 в будинку АДР ЕСА_5 в смт.Гурзуф, яким визна чено, що частина АДРЕСА_5, я ка належить ОСОБА_4, може б ути виділена в окрему адресу , оскільки зазначена частина будинку відокремлена капіта льною стіною, яка виконана на всю висоту будівлі та спирає ться на власний фундамент (т.1а рк.с.119).

22.05.2009 Листом №Б-12/493/2 виконавчий комітет Гурзуфської селищно ї ради зазначив, що не запереч ує проти проведення ОСОБА_4 капітального ремонту АД РЕСА_5 будинку АДРЕСА_5 (т .1арк.с.169).

05.07.2009 Алуштинським відділом «КримНДІпроект»складений Т ехнічний висновок №2 про змін у планування АДРЕСА_5, яки м визначено, що роботи з укріп лення основних конструкцій ж итлового будинку призвели до укріплення будівлі в цілому , для укріплення конструкцій була побудована стіна за рах унок площі АДРЕСА_5 (т.1арк.с .118).

06.10.2009 Комунальним підприємст вом Ялтинської міської ради «Бюро технічної інвентариза ції»надано висновок про можл ивість привласнення нової по штової адреси житловому буди нку АДРЕСА_5 (т.1арк.с.35,41).

10.12.2009 рішенням виконавчого к омітету Гурзуфської селищно ї ради №419 «Про розгляд заяви ОСОБА_4.»відмовлено ОСОБА _4 в присвоєнні житловому бу динку АДРЕСА_5 нової адрес и у зв' язку з відсутністю зг оди співвласника ОСОБА_9 ( т.1арк.с.37).

11.12.2009 рішенням Гурзуфської с елищної ради №27 «Про скасуван ня пункту 1.19 рішення 26-ї сесії Г урзуфської селищної ради 5-го скликання від 21.07.2008 №17»скасова но пункт 1.19 рішення Гурзуфськ ої селищної ради 5-го скликанн я від 21.07.2008 №17 (т.1арк.с.29).

15.12.2009 Комунальним підприємст вом Ялтинської міської ради «Бюро технічної інвентариза ції»складено довідку, що ОС ОБА_9 надала згоду ОСОБА_4 на присвоєння нової адреси т а здійснення капітальної рек онструкції (т.1арк.с.38-40).

25.12.2009 на підставі висновку та довідки Комунального підпри ємства Ялтинської міської ра ди «Бюро технічної інвентари зації»від 20.05.2009 рішенням Гурзу фської селищної ради №27 «Про с касування рішення виконкому Гурзуфської селищної ради № 419 від 10.12.2009 «Про розгляд заяви ОСОБА_4.», - привласнена нова поштова адреса житловому бу динку АДРЕСА_5 (т.1арк.с.30).

19.02.2010 підпунктом 1.3 пункту 1 ріш ення Гурзуфської селищної ра ди №21 ОСОБА_4 наданий дозві л на складання технічної док ументації з оформлення права власності на земельну ділян ку для будівництва та обслуг овування житлових будинків, площею 0,0579га, за адресою: АДРЕ СА_5 (т.1арк.с.16,42)

19.05.2010 - 16.07.2010 підпунктом 5.1 пункт у 5 рішення Гурзуфської селищ ної ради №32 та пунктом 149 рішенн я Гурзуфської селищної ради №17 внесені зміни в раніш прийн ятті рішення в частині зміни площі земельної ділянки - 0,06 50га та доповнений пункт про за твердження генерального пла ну забудови запитуваної земе льної ділянки (т.1арк.с.17,18,72,76).

02.07.2010 комісією Гурзуфської с елищної ради встановлено, що ОСОБА_9 знищено огорожу, я ка розділює територію між бу динком АДРЕСА_5 та самовіл ьно побудовано нову огорожу, самовільно забетоновано при будинкову територію, знесено господарські будівлі літ. «Д »та літ. «Е», які знаходились у фактичному користування О СОБА_4 Зазначено, що докумен ти, які дають право користува ння землею у ОСОБА_9 відсу тні (т.2арк.с.25).

27.08.2010 рішенням Гурзуфської с елищної ради №27 затверджена т ехнічна документація з земле устрою оформлення права влас ності на зазначену земельну ділянку для будівництва та о бслуговування житлового буд инку, на землях Гурзуфської с елищної ради, передана земел ьна ділянка площею 0,0650га (кадас тровий №0111946800:01:0047:0230), розташована за адресою: Автономна Рес публіка Крим, АДРЕСА_5 у вл асність ОСОБА_4 для будува ння та обслуговування житлов ого будинку та господарських будівель (т.1арк.с.69).

26.11.2010 комісією Гурзуфської с елищної ради складено Акт на предмет відсутності віль ного доступу до АДРЕСА_7 (т .1арк.с.13).

16.12.2010 листом №1936 Гурзуфське бю ро технічної інвентаризації повідомило ОСОБА_4 про іс нування виходів для квартири АДРЕСА_6 та АДРЕСА_7 (т.1а рк.с.186).

08.04.2011 комісією Гурзуфської с елищної ради складено Акт перевірки дотримання вимог законодавства за адресою: АДРЕСА_5, яким встановлено, щ о житлові АДРЕСА_5 мають о кремі входи; крім того, на земе льній ділянці, яка надана в ор енду позивачу знаходиться кі лька самовільних будівель, в тому числі й трьохповерхови й житловий будинок (т.1арк.с.207).

Вивчивши матеріали справи , обговоривши доводи апеляці йних скарг, перевіривши прав ову оцінку обставин у справі та повноту їх встановлення, д ослідивши правильність заст осування судом першої інстан ції норм матеріального та пр оцесуального права, судова к олегія вважає, що апеляційні скарги підлягають задоволен ню з наступних підстав.

На правовідносини сторін, щ о виникли поширюються положе ння Конституції України, Зем ельного кодексу України, Цив ільного кодексу України, Зак ону України «Про землеустрій » №858-ІV від 22.05.2003, України «Про міс цеве самоврядування в Україн і»№280/97-ВР від 21.05.1997.

Відповідно до статті 144 Конс титуції України органи місце вого самоврядування в межах повноважень, визначених зако ном, приймають рішення, які є о бов'язковими до виконання на відповідній території.

Статтею 19 Конституції Укр аїни встановлено, що органи д ержавної влади та органи міс цевого самоврядування та їх посадови особи зобов'язані д іяти лише на підставі та у меж ах повноважень та у спосіб, пе редбаченими Конституцією та законами України.

Згідно з статями 13, 14 Консти туції України земля є об' єк том права власності Українсь кого народу. Від імені Україн ського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого са моврядування в межах, визнач ених цією Конституцією.

Право власності на землю г арантується, набувається та реалізується громадянами ви ключно у відповідності до за кону.

Зі змісту статті 12 Земельн ого кодексу України вбачаєть ся, що розпорядження землями територіальної громади сели ща, у тому числі надання їх у в ласність та користування, на лежить до повноважень селищн ої ради та здійснюється відп овідно до вимог цього кодекс у.

Відповідно до статі 81 Земел ьного кодексу України, грома дяни України набувають права власності на земельні ділян ки, зокрема, на підставі: безоп латної передачі із земель де ржавної і комунальної власно сті; приватизації земельних ділянок, що були раніше надан і їм у користування; виділенн я в натурі (на місцевості) нале жної їм земельної частки (паю ).

Статтею 116 Земельного кодек су України визначено, що гром адяни набувають права власно сті та права користування зе мельними ділянками із земель державної або комунальної в ласності за рішенням органів виконавчої влади або органі в місцевого самоврядування т а державних органів приватиз ації щодо земельних ділянок, на яких розташовані об' єкт и, які підлягають приватизац ії, в межах їх повноважень, виз начених цим Кодексом. Набутт я права на землю громадянами здійснюється шляхом передач і земельних ділянок у власні сть або надання їх у користув ання. Безоплатна передача зе мельних ділянок у власність громадян провадиться, зокрем а, у разі приватизації земель них ділянок, які перебувають у користуванні громадян. Над ання у користування земельно ї ділянки, що перебуває у влас ності або у користуванні, про вадиться лише після вилученн я (викупу) її в порядку, передб аченому цим Кодексом.

Згідно зі статтею 118 Земельн ого кодексу України, в редакц ії, чинній на час прийняття зв ернення позивача з заявою, гр омадяни, зацікавлені в одерж анні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної вл асності для ведення фермерсь кого господарства, ведення о собистого селянського госпо дарства, ведення садівництва , будівництва і обслуговуван ня жилого будинку, господарс ьких будівель і споруд (приса дибної ділянки), індивідуаль ного дачного будівництва, бу дівництва індивідуальних га ражів у межах норм безоплатн ої приватизації, подають кло потання до відповідної район ної, Київської чи Севастопол ьської міської державної адм іністрації або сільської, се лищної, міської ради за місце знаходженням земельної діля нки. У клопотанні зазначають ся цільове призначення земел ьної ділянки та її орієнтовн і розміри. До клопотання дода ються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної діля нки, погодження землекористу вача (у разі вилучення земель ної ділянки, що перебуває у ко ристуванні інших осіб) та вис новки конкурсної комісії (у р азі надання земельної ділянк и для ведення фермерського г осподарства).

Районна, Київська чи Севаст опольська міська державна ад міністрація або сільська, се лищна, міська рада розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення п роекту землеустрою щодо відв едення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у й ого наданні. Підставою відмо ви у наданні такого дозволу м оже бути лише невідповідніст ь місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих в ідповідно до них нормативно- правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної докумен тації, схем землеустрою і тех ніко-економічних обґрунтува нь використання та охорони з емель адміністративно-терит оріальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкува ння територій населених пунк тів, затверджених у встановл еному законом порядку.

Отже, діючим земельним зако нодавством встановлено, що в наданні дозволу на складанн я Проекту землеустрою може б ути відмовлено лише у зв' яз ку з невідповідністю місця р озташування об' єкта вимога м закону, зокрема, Проекту зем леустрою щодо впорядкування територій населених пунктів , затверджених у встановлено му законом порядку.

Відповідачі прийняли ріше ння про оформлення права вла сності на земельну ділянку т ретьої особи - ОСОБА_4, зг ідно технічної документації по землевпорядженню, техніч них документів, які підтверд жують розмір земельної ділян ки, на якій знаходяться об' є кти права власності зазначен і в Договорі купівлі - прода жу і які відносились до АДР ЕСА_5, мали і мають відповідн і паркани і огорожі, історичн о склались у інших власників з 1990 року і межі земельної діля нки визначені в натурі з 1965 рок у, без зміни цільового призна чення, що виключає необхідні сть складання Проекту землеу строю, що узгоджується зі ста ттею 123 Земельного кодексу Укр аїни, згідно якої надання у ко ристування земельної ділянк и, межі якої встановлені в нат урі (на місцевості), без зміни її цільового призначення зді йснюється на підставі техніч ної документації із землеуст рою щодо складання документа , що посвідчує право користув ання земельною ділянкою.

Як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_9 не є власни ком земельної ділянки, власн иком є Гурзуфська селищна ра да, яка й надала ОСОБА_4 зго ду на розробку технічної док ументації з землеустрою, зат вердила погоджену технічну д окументацію та надала земель ну ділянку у власність, отже, ОСОБА_4 не повинна була пог оджувати з ОСОБА_20 Проект землеустрою, оскільки ОСОБ А_9 не є суміжним землекорис тувачем по даним Управління Держкомзему в м.Ялта Автоном ної Республіки Крим.

Крім того, діюче земельне з аконодавство не передбачає т акого засобу захисту, як зобо в' язання щось погодити чи у згодити, навіть при необхідн ості узгодження чи погодженн я, при його відсутності питан ня розглядаються по суті згі дно з законодавством.

Позовні вимоги в частині ви знання незаконним та скасува ння пункту 1.3 (позивач некорек тно встановлював оскаржуван ий пункт, оскільки він є підпу нктом 1.3 пункту 1) рішення Гурзу фської селищної ради №21 від 1 9.02.2010 «Про надання дозволу на ск ладання технічної документа ції з оформлення права власн ості на земельну ділянку для будівництва та обслуговуван ня житлових будинків», пункт ів 5, 5.1 (позивач некоректно вста новлював оскаржуваний пункт , оскільки він є підпунктом 5.1 п ункту 5) рішення Гурзуфської селищної ради №32 від 19.05.2010 «Про внесення змін в раніш прийня тті рішення», пунктів 149, 1.3.1, 1.3.2 (ві дповідно є підпунктами пункт у 1.3) рішення Гурзуфської сели щної ради №17 від 16.07.2010 «Про внес ення змін в раніш прийнятті р ішення», рішення Гурзуфської селищної ради №27 від 27.08.2010 «Про затвердження технічної доку ментації з землеустрою оформ лення права власності на зем ельну ділянку для будівництв а та обслуговування житловог о будинку, на землях Гурзуфсь кої селищної ради»мотивован і тим, що ще в 2002 році позивач от римала рішення виконавчого к омітету Гурзуфської селищно ї ради на здійснення окремог о виходу з загального двору АДРЕСА_5, ОСОБА_4 самовіл ьно здійснила будівництво ст іни, яка загороджує вихід, чим перекрила позивачу можливіс ть вільного виходу з орендов аної земельної ділянки.

Однак, як вбачається з матер іалів справи, для отримання д озволу на здійснення окремог о виходу позивач надала:

- експертний виснов ок про необхідність здійснен ня окремого виходу з двору АДРЕСА_5 на вулицю (а не з дво ру квартир №2 АДРЕСА_5 чере з двір АДРЕСА_5) (т.2арк.с.5),

- генеральний план при садибної ділянки, з якого вба чається, що ще в 1965 році земельн а ділянка була розділена на д ві земельні ділянки з встано вленими межами, для двох кори стувачів - власника квартир АДРЕСА_6 таАДРЕСА_7 (О СОБА_12.) та власника АДРЕСА _5 (ОСОБА_11.). Влаштування о кремого виходу через земельн у ділянку АДРЕСА_5 неможли во, оскільки цьому перешкодж ають кілька сараїв, які належ али та належать власникам А ДРЕСА_5, та паркани, які істор ично відокремлювали земельн і ділянки, якими користували сь власники квартир (т.2арк.с.7),

- згоду ОСОБА_12, одна к, не наданий дозвіл ОСОБА_11 , через чию земельну ділянку позивач бажала здійснити ви хід (т.2арк.с.9).

Крім того, позивачем з 2002 р оку вказане рішення не реалі зоване у встановленому закон ом порядку. Самочинність поб удованого виходу через земел ьну ділянку АДРЕСА_5 встан овлена рішенням Апеляційног о суду Автономної Республіки Крим від 15.01.2007, яке набрало зако нної сили. Також, зазначеним р ішенням встановлено, що ОСО БА_9 самовільно знесла сара й, який належав власнику АД РЕСА_5 та захопила земельну ділянку, на якій він був розта шований.

Відповідно до статті 72 Коде ксу адміністративного судоч инства України, обставини, вс тановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не док азуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо яко ї встановлено ці обставини.

Крім того, існування істори чно визначеного виходу з зем ельної ділянки позивача стор онами під час судового розгл яду не заперечувалось, предс тавник позивача пояснив, що п озивачу необхідно влаштуван ня іншого (другого) виходу з зе мельної ділянки, у зв' язку з тим, що попередній вихід не мо жливо використовувати.

Як вбачається з матеріалів справи та наданих графічних матеріалів, позивачем самов ільно побудовано трьохповер ховий будинок, який загородж ує історично визначений вихі д з орендованої позивачем зе мельної ділянки, у зв' язку з чим у позивача виникла необх ідність в визначенні іншого виходу.

Доводи позивача, що вихід ч ерез земельну ділянку АДРЕ СА_5 склався історично, судо ва колегія оцінює критично, о скільки позивач в заяві Гурз уфській селищній раді поясню вала, що користується виходо м через земельну ділянку ква ртири АДРЕСА_6 (т.2арк.с.3), пла н Ялтинського бюро технічної інвентаризації від 12.01.1965, надан ий позивачем в якості доказу має всі ознаки виправлення т а підробки, здійснений на бла нку після 2000 року, печать іншог о періоду і таке інше (т.1арк.с.11 ,203).

Враховуючи викладене, судо ва колегія вважає, що позовні вимоги в зазначеній частині не засновані на законі та не п ідлягають задоволенню.

Вимоги позивача виникли пі сля здійснення нею самовільн ого будівництва кількох буді вель та трьохповерхового буд инку без дозвільних документ ів та встановлення власних п ерешкод в користуванні тим в иходом, яким вона користувал ась історично з 1996 року, що підт верджується постановою про в ідмову в порушенні криміналь ної справи від 10.07.2010, згідно яко ї по даним Інспекції ДАБН в Ав тономній Республіці Крим О СОБА_9 за самовільне здійсн ення будівельних робіт з буд івництва конструкцій житлов ого будинку літ. «З»(реконстр укція з розширенням раніше і снуючої будівлі літ. «З») та го сподарських будівель та тери торії будинку АДРЕСА_5, пр итягнена до адміністративно ї відповідальності (т.1арк.с.189-1 93)

Відносно позовних вимог пр о визнання незаконним та ска сування рішення Гурзуфської селищної ради №27 від 25.12.2009 «Про скасування рішення виконком у Гурзуфської селищної ради №419 від 10.12.2009 «Про розгляд заяви ОСОБА_4», присвоєння нової поштової адреси житловому б удинку АДРЕСА_5 та видачі свідоцтва про право власност і», судова колегія зазначає н аступне.

Рішенням Апеляційного суд у Автономної Республіки Крим від 11.10.2005 встановлено, що будин ок АДРЕСА_5 не є спільною в ласністю, а є звичайним багат оквартирним будинком, кожен з власників має право за влас ним бажанням користуватись с воєю власністю.

Отже, ОСОБА_4 не повинна була отримувати дозвіл від ОСОБА_9 на здійснення капіт ального ремонту власної квар тири, заміни аварійної стіни .

Крім того, можливість привл аснення АДРЕСА_5 окремої а дреси встановлена висновком Комунального підприємства Я лтинської міської ради «Бюро технічної інвентаризації»в ід 06.10.2009 (т.1арк.с.35,41) та Технічним висновком Алуштинського від ділення «КримНДІпроект»про можливість виділення в окре му адресу АДРЕСА_5 від 31.03.2009 ( т.1арк.с.119) і не стосується та ні яким чином не впливає на прав а та охоронювані законом інт ереси позивача.

Доводи позивача, що здійсне ння ОСОБА_4 реконструкції власної квартири з виділенн ям її від АДРЕСА_5 порушил о права позивача з посилання м на Висновок експерта №11025/1 ві д 21.07.2011 судовою колегією не прий мається до уваги, оскільки в м атеріалах справи відсутні жо дні належні та допустимі док ази, що здійснення реконстру кції та виділення АДРЕСА_5 потягло порушення ціліснос ті будинку або його пошкодже ння.

Висновок експерта №11025/1 від 21. 07.2011 не може бути прийнятий до у ваги, оскільки вказана експе ртиза проводилась за заявою зацікавленої особи, а не за рі шенням суду, експерт не попер еджався про кримінальну відп овідальність, у зв' язку з чи м висновок не має доказового та правового значення.

Відносно вимог про скасува ння державної реєстрації пра ва власності на ім' я ОСОБ А_4 на житловий будинок, за ад ресою: АДРЕСА_5 та на земел ьну ділянку площею 0,0650 га, за ад ресою: АДРЕСА_5, судова кол егія зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Зако ну України “Про державну реє страцію речових прав на неру хоме майно та їх обтяжень” де ржавна реєстрація прав прово диться на підставі:

1) договорів, укладених у пор ядку, встановленому законом;

2) свідоцтв про право власно сті на нерухоме майно, видани х відповідно до вимог цього З акону;

3) свідоцтв про право власно сті, виданих органами приват изації наймачам житлових при міщень у державному та комун альному житловому фонді;

4) державних актів на право в ласності або постійного кори стування на земельну ділянку у випадках, встановлених зак оном;

5) рішень судів, що набрали за конної сили;

6) інших документів, що підтв ерджують виникнення, перехід , припинення прав на нерухоме майно, поданих органу держав ної реєстрації прав разом із заявою.

Отже, вимоги про скасування державної реєстрації права власності на ім' я ОСОБА_4 на житловий будинок, за адрес ою: АДРЕСА_5 та на земельну ділянку площею 0,0650 га, за адрес ою: АДРЕСА_5 заявлені пере дчасно, оскільки рішення на п ідставі яких видано Свідоцтв о на право власності та Держа вний акт не визнані незаконн ими та не скасовані у встанов леному порядку, були чинними та діючими на момент прийнят тя рішення.

Крім того, судом першої інс танції при відкритті провадж ення в зазначеній частині ви мог порушено предметну підсу дність справи, оскільки відп овідно до статті 6 Закону Укра їни “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме май но та їх обтяжень” систему ор ганів державної реєстрації п рав становить спеціально упо вноважений центральний орга н виконавчої влади з питань д ержавної реєстрації прав - Мі ністерство юстиції України, що забезпечує реалізацію дер жавної політики у сфері держ авної реєстрації прав, та йог о територіальні органи, які є органами державної реєстрац ії прав.

Комунальне підприємство Я лтинської міської ради «Бюро технічної інвентаризації»є суб' єктом владних повноваж ень, який виконує делеговані повноваження по реєстрації вказаних речових прав.

Частиною другою статті 18 Ко дексу адміністративного суд очинства України встановлен о, що окружним адміністратив ним судам підсудні адміністр ативні справи, у яких однією з і сторін є орган державної вл ади, інший державний орган, ор ган влади Автономної Республ іки Крим, обласна рада, Київсь ка або Севастопольська міськ а рада, їх посадова чи службов а особа, крім випадків, передб ачених цим Кодексом, та крім с прав з приводу їхніх рішень, д ій чи бездіяльності у справа х про адміністративні просту пки та справ, які підсудні міс цевим загальним судам як адм іністративним судам.

Отже, при наявності підстав , вимоги про скасування держа вної реєстрації права власно сті на ім' я ОСОБА_4 на жит ловий будинок, за адресою: А ДРЕСА_5 та на земельну ділян ку площею 0,0650 га, за адресою: А ДРЕСА_5 підсудні Окружному адміністративному суду Авто номної республіки Крим, а Ялт инський міський суд не мав пр ава розглядати зазначені вим оги.

Доводи представника позив ача та посилання на Інструкц ію щодо проведення поділу, ви ділу та розрахунку часток об ' єктів нерухомого майна, за твердженої наказом Міністер ства з питань житлово-комуна льного господарства України №55 від 18.06.2007, яка регулює виділ ч астки нерухомого майна в нат урі, є неспроможними та не зас луговують на увагу, так як ква ртири в багатоквартирному бу динку не є сумісною власніст ю, а АДРЕСА_5 взагалі є окре мим будинком, що підтверджує ться даними інвентарної спр ави, згідно якої рішенням Ялт инської міської ради №24 від 02.10 .1946 ОСОБА_21 була надана земе льна ділянка за адресою: АД РЕСА_8, та укладений договір про надання земельної ділян ки в оренду строком на 60 років , які скасовані 12.06.1953 у зв' язку з тим, що ОСОБА_21 побудував два будинки замість одного, щ о підтверджується аркушами і нвентарної справи 37-39, 41-42, 47; крім того, при розробці проектів з емлеустрою ОСОБА_12 та ОС ОБА_9 на геодезичних картах також зафіксований прохід з приміщень, що належать ОСО БА_9 поблизу приміщень, що на лежали ОСОБА_12 (ОСОБА_5 .), на аркушах інвентарної спра ви 90-92, 104 знаходяться геодезичн і карти та план будинку, де так ож вказаний вихід з приміщен ь, що належать ОСОБА_9 побл изу приміщень, що належали ОСОБА_12 (ОСОБА_5.) (т.2арк.с.65-6 6,68-74).

Відповідно до вимог статей 70, 71 Кодексу адміністративног о судочинства України, належ ними є докази, які містять інф ормацію щодо предмету доказу вання. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються пре дмету доказування. Кожна сто рона повинна довести ті обст авини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім в ипадків, встановлених статте ю 72 цього Кодексу.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову. Суб'єкт владних повн оважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у спра ві. У разі невиконання цього о бов'язку суд витребовує назв ані документи та матеріали.

В матеріали справи надані н алежні та допустимі докази п равомірності, законності та обґрунтованості рішення Гур зуфської селищної ради №27 ві д 25.12.2009, підпункту 1.3 пункту 1 ріше ння Гурзуфської селищної ра ди №21 від 19.02.2010, підпункту 5.1 пункт у 5 рішення Гурзуфської селищ ної ради №32 від 19.05.2010, пункту 149, пі дпунктів 1.3.1, 1.3.2 пункту 1.3 рішення Гурзуфської селищної ради №17 від 16.07.2010 та рішення Гурзуфсь кої селищної ради №27 від 27.08.2010, у зв' язку з чим позовні вимог и задоволенню не підлягають.

Відповідно до статті 159 Коде ксу адміністративного судоч инства України судове рішен ня повинно бути законним і об ґрунтованим.

Законним є рішення, ухвален е судом відповідно до норм ма теріального права при дотрим анні норм процесуального пра ва.

Обґрунтованим є рішення, ух валене судом на підставі пов но і всебічно з'ясованих обст авин в адміністративній спра ві, підтверджених тими доказ ами, які були досліджені в суд овому засіданні.

Відповідно до роз`яснень Пленуму Верховного суду Укра їни, викладених в пункті 1 пост анови від 29.12.1976 №11 “Про судове рі шення”, рішення є законним то ді, коли суд, виконавши всі вим оги процесуального законода вства і всебічно перевіривши обставини, вирішив справу у в ідповідності з нормами матер іального права, що підлягают ь застосуванню до даних прав овідносин, а за їх відсутност і - на підставі закону, що рег улює подібні відносини, або в иходячи з загальних засад і з місту законодавства України . Рішення суду першої інстанц ії цим вимогам не відповідає .

Обґрунтованим визнається рішення, в якому повно відобр ажені обставини, що мають зна чення для даної справи, висно вки суду про встановлені обс тавини і правові наслідки є в ичерпними, відповідають дійс ності і підтверджуються дост овірними доказами, досліджен ими в судовому засіданні.

Мотивувальна частина ріше ння повинна містити встановл ені судом обставини, які мают ь значення для справи, їх юрид ичну оцінку, а також оцінку вс іх доказів. Визнаючи одні і ві дхиляючи інші докази, суд має це обґрунтувати.

Судова колегія вважає, що оскаржуване рішення суду пер шої інстанції таким вимогам не відповідає.

Суд першої інстанції непов но з' ясував обставини спра ви, що мають значення для спра ви, порушив норми матеріальн ого або процесуального права , що призвело до неправильног о вирішення справи, розгляну в і вирішив справу в частині в имог неповноважним судом, що є підставою для скасування с удового рішення та прийняття нового відповідно до пункті в 1, 4 частини першої статті 202 Ко дексу адміністративного суд очинства України.

На підставі викладеного, судова колегія дійшла виснов ку, що апеляційні скарги підл ягають задоволенню, постанов а суду першої інстанції - ск асуванню з постановленням но вого рішення про відмову в за доволенні позовних вимог.

Керуючись частиною третьо ю статті 24, статтями 160, 167, частин ою першою статті 195, статтею 196, п унктом 3 частини першої статт і 198, пунктами 1, 4 частини першої статті 202, частиною другою ста тті 205, статтями 207, 212, 254 Кодексу ад міністративного судочинств а України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційні скарги Гурзуфської селищної ра ди, Управління Держкомзему в м. Ялта Автономної Республік и Крим, ОСОБА_4, представни ків третьої особи ОСОБА_4 - ОСОБА_7, ОСОБА_8 на пос танову Ялтинського міського суду Автономної Республіки Крим від 04.05.11 у справі №2а-5165/11/0124 за довольнити.

2. Постанову Ялтинсько го міського суду Автономної Республіки Крим від 04.05.11 у спр аві №2а-5165/11/0124 скасувати.

3. Прийняти нову постан ову.

4. В задоволенні позову відмовити повністю.

Постанова набирає зак онної сили з моменту проголо шення згідно з частиною п' я тою статті 254 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни.

Постанову може бути оскар жено в порядку статті 212 Кодек су адміністративного судочи нства України, згідно з якою к асаційна скарга на судові рі шення подається безпосередн ьо до Вищого адміністративно го суду України протягом два дцяти днів після набрання за конної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складен ня постанови в повному обсяз і відповідно до статті 160 цьог о Кодексу - з дня складення пос танови в повному обсязі.

Повний текст судового рі шення виготовлений 01 серпня 2011 р.

Головуючий суддя підпис Г.П .Ілюхіна

Судді підпис А.С. Цикуренко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя Г.П.І люхіна

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.07.2011
Оприлюднено19.09.2011
Номер документу18154917
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5165/11/0124

Постанова від 26.07.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Ілюхіна Ганна Павлівна

Постанова від 26.07.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Ілюхіна Ганна Павлівна

Постанова від 26.07.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Ілюхіна Ганна Павлівна

Постанова від 26.07.2011

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Ілюхіна Ганна Павлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні