Рішення
від 13.09.2011 по справі 12/70/5022-1026/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСП ОДАРСЬКИЙ СУД

ТЕ РНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"13" вересня 2011 р. Справа № 12/70/5022-1026/2011

Господарський суд Терноп ільської області

у складі < Список > судді Фр ендій Н.А.

Розглянув справу

за позовом Прокурора Збо рівського району, вул. Б.Хмель ницького, 47, м. Зборів, Тернопіл ьської області, 47200 в інтересах держави в особі Міністерств а охорони навколишнього прир одного середовища України ву л. Урицького, 35, м. Київ 35, 03035 в осо бі Державної екологічної інс пекції у Тернопільській обла сті вул. Шашкевича, 3, м. Тернопі ль, 46000

до Зарудянської сільс ької ради с. Заруддя, Зборівсь кого району, Тернопільської області, 47333

про стягнення 26232,21 грн.

За участю представників в ід:

прокурор: Кметик Л.Я. (посв ідчення НОМЕР_1 від 29.08.2011р.);

позивача: ОСОБА_1. - гол овний спеціаліст-юрисконсул ьт юридичного сектору (довір еність № 1-1/1867 від 11.05.2011р.);

відповідача: не з'явився

В розпочатому судовому з асіданні учасникам судового процесу роз' яснено права і обов' язки, передбачені ст.с т. 20, 22, 29, 81-1 ГПК України.

За відсутності клопотання сторін технічна фіксація су дового процесу не здійснювал ася.

Суть справи:

Прокурор Зборівського р айону Тернопільської област і в інтересах держави в особі Міністерства охорони навкол ишнього природного середови ща України в особі Державної екологічної інспекції у Тер нопільській області звернув ся до господарського суду Те рнопільської області з позов ом до Зарудянської сільської ради про стягнення 26232грн.21коп . збитків, заподіяних державі в результаті розміщення нес анкціонованого сміттєзвали ща твердих побутових відході в.

В обґрунтування позовних в имог, прокурор посилається н а те, що 23 квітня 2009 року спеціал істами Державної екологічно ї інспекції у Тернопільській області проведено перевірку на предмет дотримання вимог природоохоронного законода вства, згідно якої встановле но, що на території Зарудянсь кої сільської ради знаходить ся несанкціоноване сміттєзв алище твердих побутових відх одів; неналежне виконання ві дповідачем обов' язків пере дбачених ст. 21 ЗУ "Про відходи", щодо ліквідації несанкціоно ваного сміттєзвалища, призве ло до засмічення земельної д ілянки, чим завдано шкоди нав колишньому природному серед овищу на суму 26232,21грн., дані кошт и відповідачем в добровільно му порядку не відшкодовано; в підтвердження чого суду над ано акт перевірки дотримання природоохоронного законода вства від 23.04.2009р., акт обстеженн я засміченої земельної ділян ки №3 від 23.04.2009р., протокол про адм іністративне правопорушенн я №002129 від 23.04.2009р., постанову про н акладення адміністративног о стягнення №002129 від 23.04.2009р., розра хунок розміру відшкодування збитків, претензію №1-1/1221-1 від 27.0 4.2009р.; довідку №37 від 23.04.2009р. та інші матеріали.

Відповідач відзиву на позо в не надав, в судове засідання не з' явився, хоча про дату, ч ас та місце розгляду спору бу в повідомлений належним чино м (повідомлення про вручення поштового відправлення ухва ли господарського суду терно пільської області від 09.08.2011р. зн аходиться в матеріалах справ и), проте відповідач своїм кон ституційним правом на захист не скористався, тому суд вваж ає, що ним виконано вимоги про цесуального Закону щодо пові домлення сторін належним чин ом про час та місце слухання с прави і реалізовано право уч асника судового процесу на с удовий захист.

Прокурор в судовому засіда нні надав суду оригінали кви танцій та описів вкладення у листи, якими позивачу та відп овідачу надіслано копії позо вної заяви та доданих до неї м атеріалів.

Відповідно до ст. 75 ГПК Украї ни справа розглядається за н аявними в ній матеріалами.

Розглянувши матеріали с прави, заслухавши пояснення представників сторін, господ арським судом встановлено на ступне:

Відповідно до ст.13 Конститу ції України земля, її надра, ат мосферне повітря, водні та ін ші природні ресурси, які знах одяться в межах території Ук раїни є об'єктами права власн ості Українського народу і п рава власника від його імені здійснюють органи державної влади та органи місцевого са моврядування в межах, визнач ених законом.

Згідно вимог ст. 121 Конституц ії України, Закону України "Пр о прокуратуру", ст. 29 Господарс ького процесуального кодекс у України на органи прокурат ури покладається представни цтво інтересів громадян та д ержави в судах у випадках, виз начених Законом. Прокурор ма є право звернутися до господ арського суду з позовом в інт ересах держави або громадяни на. В силу ст. ст. 20, 36-1 Закону Укра їни "Про прокуратуру" при здій сненні прокурорського нагля ду за додержанням і застосув анням законів прокурор має п раво звертатись до суду з зая вою про захист прав і законни х інтересів громадян, держав и, а також підприємств та інши х юридичних осіб при наявнос ті порушень або загрози пору шень економічних, політичних та інших державних інтересі в внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняютьс я у відносинах між ними або з д ержавою.

Крім того, статтею 37 Закону У країни "Про охорону навколиш нього природного середовища " визначено, що нагляд за додер жанням законодавства про охо рону навколишнього природно го середовища здійснює Генер альний прокурор України та п ідпорядковані йому органи пр окуратури; при здійсненні на гляду органи прокуратури зас тосовують надані їм законода вством України права, включа ючи звернення до судів з позо вами про відшкодування шкоди , заподіяної в результаті пор ушення законодавства про охо рону навколишнього природно го середовища, та про припине ння екологічно небезпечної д іяльності.

Згідно п. 1 ст. 5 Закону Україн и “Про відходи” від 05.03.1998р. осно вними принципами державної п олітики у сфері поводження з відходами є пріоритетний за хист навколишнього природно го середовища та здоров'я люд ини від негативного впливу в ідходів, забезпечення ощадли вого використання матеріаль но-сировинних та енергетични х ресурсів, науково обґрунто ване узгодження екологічних , економічних та соціальних і нтересів суспільства щодо ут ворення та використання відх одів з метою забезпечення йо го сталого розвитку.

У відповідності до ч. 1 ст. 5 За кону України "Про охорону нав колишнього природного серед овища" № 1264-ХІІ від 25.06.1991р. державн ій охороні і регулюванню вик ористання на території Украї ни підлягають: навколишнє се редовище як сукупність приро дних і природно-соціальних у мов та процесів, природні рес урси, як залучені в господарс ький обіг, так і не використов увані в народному господарст ві в даний період (земля, надра , води, атмосферне повітря, ліс та інша рослинність, тваринн ий світ), ландшафти та інші при родні комплекси.

Статтею 20 Закону України "Пр о охорону навколишнього прир одного середовища" державний контроль за використанням і охороною земель, надр, поверх невих і підземних вод, атмосф ерного повітря, лісів та іншо ї рослинності, тваринного св іту, морського середовища та природних ресурсів територі альних вод, континентального шельфу і виключної (морської ) економічної зони республік и, дотриманням заходів біоло гічної і генетичної безпеки щодо біологічних об'єктів на вколишнього природного сере довища при створенні, дослід женні та практичному викорис танні генетично модифікован их організмів у відкритій си стемі, а також за додержанням норм екологічної безпеки на лежить до компетенції спеціа льно уповноваженого централ ьного органу виконавчої влад и з питань екології та природ них ресурсів і його органів н а місцях.

Відповідно до Положення пр о державну екологічну інспек цію в областях, містах Києві та Севастополі, затверджено го наказом Міністерства охо рони навколишнього природн ого середовища України 19.12.2006р. № 548, державна екологічна інспек ція в Тернопільській області здійснює реалізацію державн ої політики у сфері охорони н авколишнього природного сер едовища, відтворення та охор они природних ресурсів.

Як вбачається із ст. 40 Закону №1264-ХІІ, використання природн их ресурсів громадянами, під приємствами, установами та о рганізаціями здійснюється з додержанням обов'язкових ек ологічних вимог.

Перевіркою, проведеною 23 кв ітня 2009 року державним інспек тором з охорони навколишньог о природного середовища Терн опільської області І.Ю. Легки м на предмет дотримання прир одоохоронного законодавств а, на території Зарудянської сільської ради Зборівського району Тернопільської облас ті встановлено, що в межах при бережної захисної смуги прит оки р. Стрипа - Мала Стрипа ви явлено несанкціоноване сміт тєзвалище твердих побутових відходів, площа якого 700 м2 , об' єм відходів 70 м3 , що є порушення м вимог ст. 21 Закону України "Пр о відходи" та ст. 50 Закону Украї ни "Про охорону навколишньог о природного середовища".

Даний факт порушення закон одавства підтверджується ак том перевірки дотримання при родоохоронного законодавст ва Зарудянською сільською ра дою, с. Заруддя, Зборівського р айону, Тернопільської област і від 23.04.2009р., який підписано зі с торони відповідача - Зарудя нським сільським головою О СОБА_2 без заперечень та про що складено протокол про адм іністративне правопорушенн я від 23.04.2009р. №002129 і винесено поста нову про накладення адмініст ративного стягнення від 23.04.2009р . №002129.

Статтею 66 Конституції Украї ни визначено, що кожен зобов'я заний не заподіювати шкоду п рироді, культурній спадщині, відшкодовувати завдані ним збитки.

У відповідності до ст. 33 Зак ону України "Про місцеве само врядування" до повноважень в иконавчих органів сільських рад у сфері регулювання земе льних відносин та охорони на вколишнього природного сере довища відноситься здійснен ня контролю за додержанням з емельного та природоохоронн ого законодавства, використа нням і охороною земель, приро дних ресурсів загальнодержа вного та місцевого значення, відтворенням лісів; визначе ння території для складуванн я, зберігання або розміщення виробничих, побутових та інш их відходів відповідно до за конодавства.

Місцеві Ради несуть відпов ідальність за стан навколишн ього природного середовища н а своїй території і в межах св оєї компетенції (ст. 15 Закону У країни “Про охорону навколиш нього природного середовища ”).

Відповідно до ст. 55 Закону № 1 264-ХІІ розміщення відходів доз воляється лише за наявності спеціального дозволу на визн ачених місцевими радами тери торіях у межах установлених лімітів з додержанням саніта рних і екологічних норм спос обом, що забезпечує можливіс ть їх подальшого використанн я як вторинної сировини і без пеку для навколишнього приро дного середовища та здоров'я людей.

Статтею 1 Закону України „Пр о відходи" визначено, що відхо ди - це будь-які речовини, мате ріали і предмети, що утворюют ься у процесі людської діяль ності і не мають подальшого в икористання за місцем утворе ння чи виявлення та яких їх вл асник повинен позбутися шлях ом утилізації чи видалення.

Згідно ст. 9, 12, 21 даного Закону власниками відходів, що утво рюються на об'єктах комуналь ної власності чи знаходяться на їх території і не мають вла сника або власник яких не від омий (безхазяйні відходи) є те риторіальні громади, а місце ві органи виконавчої влади т а органи місцевого самовряду вання ведуть облік безхазяйн их відходів і несуть відпові дальність за комплексне вико ристання таких відходів, дод ержання умов поводження з ни ми та запобігання негативном у впливу їх на навколишнє при родне середовище і здоров'я л юдей, а також здійснюють конт роль за раціональним викорис танням та безпечним поводжен ням з відходами на своїй тери торії, забезпечують ліквідац ію несанкціонованих і неконт рольованих звалищ відходів, здійснюють контроль за діяль ністю суб'єктів господарсько ї діяльності у сфері поводже ння з відходами.

У відповідності до ст. 50 Зако ну № 1264-ХІІ екологічна безпека є такий стан навколишнього п риродного середовища, при як ому забезпечується попередж ення погіршення екологічної обстановки та виникнення не безпеки для здоров'я людей; ек ологічна безпека гарантуєть ся громадянам України здійсн енням широкого комплексу вза ємопов'язаних політичних, ек ономічних, технічних, органі заційних, державно-правових та інших заходів.

Неналежне виконання покла дених на відповідача обов'яз ків, передбачених ст. 21 Закону України „Про відходи", зокрем а щодо ліквідації несанкціон ованого сміттєзвалища, призв ело до засмічення земельної ділянки, чим завдано шкоди на вколишньому природному сере довищу.

Згідно з п.п. а, б ч. 1 ст. 42 Закону України "Про відходи", особи в инні у порушенні законодавст ва про відходи, несуть в тому ч ислі цивільну відповідальні сть за порушення встановлено го порядку поводження з відх одами, що призвело або може пр извести до забруднення навко лишнього природного середов ища, прямого чи опосередкова ного шкідливого впливу на зд оров'я людини та економічних збитків; самовільне розміще ння відходів.

У відповідності до ст. 68 Зако ну України "Про охорону навко лишнього природного середов ища" підприємства, установи, о рганізації та громадяни зобо в'язані відшкодовувати шкоду , заподіяну ними внаслідок по рушення законодавства про ох орону навколишнього природн ого середовища, в порядку та р озмірах, встановлених законо давством України, ст. 43 Закону України "Про відходи" підприє мства, установи, організації та громадяни, зобов'язані від шкодовувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушення за конодавства про відходи, п. 3 ч . 1 ст. 211 Земельного кодексу Укр аїни юридичні особи несуть в ідповідальність за порушенн я земельного законодавства, а саме за засмічення земель п ромисловими, побутовими та і ншими відходами.

Відповідно до п. "і" ч.2 та ч.4, ч.5 ст. 68 Закону України "Про охоро ну навколишнього природного середовища" відповідальніст ь за порушення законодавства про охорону навколишнього п риродного середовища настає за невжиття заходів щодо поп ередження та ліквідації шкід ливого впливу на навколишнє природне середовище, за що ви нні суб'єкти зобов'язані відш кодувати шкоду.

Розрахунок розміру шкоди, з аподіяної відповідачем навк олишньому природному середо вищу, в результаті його непра вомірних дій, а саме внаслідо к невиконання своїх обов' яз ків щодо ліквідації несанкці онованого сміттєзвалища, зді йснено відповідно до "Методи ки визначення розмірів шкоди , зумовленої забрудненням і з асміченням земельних ресурс ів через порушення природоох оронного законодавства" затв ердженої наказом Міністерст ва охорони навколишнього при родного середовища та ядерно ї безпеки України від 27.10.1997р. N 171 т а зареєстрованої в Міністерс тві юстиції 05.05.1998р. за N 285/2725 і склад ає згідно поданого Розрахунк у розміру відшкодування збит ків, заподіяних навколишньом у природному середовищу зумо вленою засмідченням земельн их ресурсів через порушення природоохоронного законода вства - невжиття заходів по ліквідації стихійного смітє єзвалища Зарудянською сільс ькою радою Зборівського райо ну 26232грн.21коп.

Особливості застосування відповідальності за порушен ня природоохоронного законо давства визначено у статті 69 З акону України "Про охорону на вколишнього природного сере довища", в якій, зокрема, визна чено, що шкода, заподіяна внас лідок порушення законодавст ва про охорону навколишнього природного середовища, підл ягає компенсації, як правило , в повному обсязі без застосу вання норм зниження розміру стягнення та незалежно від з бору за забруднення навколиш нього природного середовища та погіршення якості природ них ресурсів.

Згідно з приписами ст. 33 Зако ну України “Про відходи” збе рігання та видалення відході в здійснюються відповідно до вимог екологічної безпеки т а способами, що забезпечують максимальне використання ві дходів чи передачу їх іншим с поживачам (за винятком захор онення). На кожне місце чи об'є кт зберігання або видалення відходів складається спеціа льний паспорт, в якому зазнач аються найменування та код в ідходів (згідно з державним к ласифікатором відходів), їх к ількісний та якісний склад, п оходження, а також технічні х арактеристики місць чи об'єк тів зберігання чи видалення і відомості про методи контр олю та безпечної експлуатаці ї цих місць чи об'єктів. Зберіг ання та видалення відходів з дійснюються в місцях, визнач ених органами місцевого само врядування з врахуванням вим ог земельного та природоохор онного законодавства, за ная вності спеціальних дозволів , у яких визначені обсяги відх одів відповідно до встановле них лімітів та умови їх збері гання. Визначені для зберіга ння та видалення відходів мі сця чи об'єкти повинні викори стовуватися лише для заявлен их на одержання дозволу відх одів. Забороняється змішуван ня чи захоронення відходів, д ля утилізації яких в Україні існує відповідна технологія . Забороняється несанкціонов ане скидання і розміщення ві дходів у підземних горизонта х, на території міст та інших н аселених пунктів, на територ іях природно-заповідного фон ду, на землях природоохоронн ого, оздоровчого, рекреаційн ого та історико-культурного призначення, в межах водоохо ронних зон та зон санітарної охорони водних об'єктів, в інш их місцях, що може створювати небезпеку для навколишнього природного середовища та зд оров'я людини.

27.04.2009р. Державна екологічна і нспекція у Тернопільській об ласті надіслана на адресу За рудянської сільської ради пр етензію № 1-1/1221-1 про відшкодуван ня в добровільному порядку ш коди в розмірі 26232грн.21коп., одна к як стверджує позивач, в пере дбачений законодавством стр ок претензія була залишена б ез розгляду та без задоволен ня.

Згідно з частиною 1 статті 1166 Цивільного кодексу України майнова шкода, завдана непра вомірними рішеннями, діями ч и бездіяльністю майну фізичн ої чи юридичної особи, відшко довується в повному обсязі о собою, яка її завдала.

Статтею 35 Закону України "Пр о охорону земель" на землекор истувачів земельних ділянок покладений обов'язок забезп ечувати захист земель від за бруднення і засмічення.

Відповідно до п. 1.3 Методики, остання застосовується під ч ас встановлення розмірів шко ди від забруднення (засмічен ня) земель будь-якого цільово го призначення, що сталося вн аслідок несанкціонованих (не передбачених проектами, дозв олами) скидів (викидів) речови н, сполук і матеріалів, внаслі док порушення норм екологічн ої безпеки у разі зберігання , транспортування та проведе ння вантажно-розвантажуваль них робіт, використання пест ицидів і агрохімікатів, токс ичних речовин, виробничих і п обутових відходів; самовільн ого розміщення промислових, побутових та інших відходів.

Беручи до уваги, що згідно з ст. 9 Закону України "Про відхо ди" територіальні громади є в ласниками відходів, що утвор юються на об'єктах комунальн ої власності чи знаходяться на їх території і не мають вла сника або власник яких невід омий (безхазяйні відходи), том у відсутність контролю з бок у сільської ради за раціонал ьним використанням та безпеч ним поводженням з відходами на своїй території є підстав ою для нарахування шкоди, роз мір якої правомірно визначен о позивачем на підставі Мето дики № 171 від 27.10.1997р.

Відповідно до Методичних р екомендацій щодо застосуван ня Методики визначення розмі рів шкоди, зумовленої забруд ненням і засміченням земельн их ресурсів через порушення природоохоронного законода вства, відшкодування шкоди д ержаві за засмічення земель не звільняє порушника від не обхідності здійснення заход ів щодо локалізації осередку засмічення та його наслідкі в в найкоротший строк.

Збитки, які заподіяні земел ьним ресурсам засміченням че рез порушення природоохорон ного законодавства, підлягаю ть компенсації юридичними та фізичними особами, в тому чис лі іноземними, в повному обся зі.

Відповідно до ст.33, 34 ГПК Укра їни кожна сторона повинна до вести ті обставини, на які вон а посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, гос подарський суд приймає тільк и ті докази, які мають значенн я для справи; обставини справ и, які відповідно до законода вства повинні бути підтвердж ені певними засобами доказув ання, не можуть підтверджува тися іншими засобами доказув ання.

За загальним правилом обов ' язок доказування певних об ставин покладається на особу , яка посилається на ці обстав ини. Обов' язок доказування та подання доказів розподіля ється між сторонами, виходяч и з того, хто посилається на юр идичні факти, які обґрунтову ють його вимоги та заперечен ня. Це стосується позивача, як ий повинен доказати факти, на підставі яких пред' явлено позов, а також відповідача, як ий має можливість доказувати факти, на підставі яких він бу дує заперечення проти позову .

Відповідно до статті 68 Зако ну України «Про охорону навк олишнього природного середо вища»підприємства, установи , організації зобов'язані від шкодувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушення за конодавства про охорону нав колишнього природного сере довища, в порядку і розмірах, в становлених законодавством України.

Аналогічна відповідальніс ть встановлена і спеціальни м законодавством, а саме - ста ттею 43 Закону України «Про від ходи», ст.56 Закону України «Пр о охорону земель».

Згідно з пунктом 1.6 роз'ясне ння Президії Вищого арбітра жного Суду України від 27.06.2001ро ку №02-5/744 «Про деякі питання пр актики вирішення спорів, по в'язаних із застосуванням з аконодавства про охорону на вколишнього природного сер едовища», зі змінами внесени ми рекомендаціями Президії Вищого господарського суду України від 25.03.2009року №04-06/44, при в ирішенні спорів про відшкоду вання шкоди, заподіяної навк олишньому природному середо вищу, господарським судам сл ід виходити з презумпції в ини правопорушника (ст.1166 ЦК У країни), тобто відсутність св оєї вини повинен доводити сам відповідач.

Відповідачем не спростова но фактів зазначених в прот околі порушення вимог приро доохоронного законодавства від 23.04.2009р. та розрахунку суми збитків. Крім того, сільський голова с. Заруддя ОСОБА_3 у поясненнях наданих прокурор у Зборівського району молодш ому раднику юстиції Матвійчу ку М.М. 06.07.2011р. визнав виявлені пі д час здійснення перевірки 23.0 4.2009р. порушення природоохорон ного законодавства та зазнач ив, що на даний час вільних кош тів в бюджеті сільської ради немає і по мірі надходження д ані кошти будуть повертатись .

Розмір шкоди, заподіяної на вколишньому природному сере довищу в результаті засмічен ня земельної ділянки, згідно "Методики визначення розмір ів шкоди, зумовленої забрудн енням і засміченням земельни х ресурсів через порушення п риродоохоронного законодав ства" затвердженої наказом М іністерства охорони навколи шнього природного середовищ а № 171 від 27.10.1997 (в редакції наказу від 04.04.2007р. № 149) та представленог о позивачем розрахунку склад ає 26232,21грн. і відповідно до вимо г ст.68 Закону України «Про охо рону навколишнього середови ща», ст.ст.17,42, 43 Закону України « Про відходи», ст.1166 Цивільного кодексу України підлягає ві дшкодуванню з відповідача.

При таких обставинах та у ві дповідності до вимог ст.ст. 33,34 ГПК України, позовні вимоги п ідлягають задоволенню як обґ рунтовано з' явленні і підтв ерджені матеріалами справи.

Враховуючи, що відповідно д о п. 35 ч. 1 ст. 4, п. 1 ч. 1, ст. 20 Закону Укр аїни «Про державний бюджет н а 2011 рік», джерелами формуванн я спеціального фонду Державн ого бюджету України на 2011 рік у частині доходів є: 30 відсоткі в грошових стягнень за шкоду , заподіяну порушенням закон одавства про охорону навколи шнього природного середовищ а внаслідок господарської та іншої діяльності; джерелами формування спеціального фон ду місцевих бюджетів у 2011 році є: надходження до спеціально го фонду місцевих бюджетів, щ о визначені частиною другою статті 69 Бюджетного кодексу У країни, зокрема, в пункті 7 яко ї визначено, що до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів належать: 70 відсоткі в грошових стягнень за шкоду , заподіяну порушенням закон одавства про охорону навколи шнього природного середовищ а внаслідок господарської та іншої діяльності, в тому числ і: до сільських, селищних, місь ких бюджетів - 50 відсотків, обл асних бюджетів та бюджету Ав тономної Республіки Крим - 20 в ідсотків, бюджетів міст Києв а та Севастополя - 70 відсотків , а також беручи до уваги, що за смічені землі знаходяться на території Зарудянської сіль ської ради, тому сума збитків , заподіяних державі внаслід ок засмічення земель стягуєт ься на користь Зарудянської сільської ради з послідуючим розщепленням відповідно до вимог вищезазначеного Закон у, а саме 30%, що становить 7869грн.66к оп. в доход спеціального фонд у Державного бюджету України , 20%, що становить 5246грн.44коп. в дох од спеціального фонду обласн ого бюджету Тернопільської о бласної ради та 50%, що становит ь 13116грн.11коп. в доход спеціальн ого фонду місцевого бюджету Зарудянської сільської ради .

Державне мито і витрати на і нформаційно-технічне забезп ечення судового процесу, згі дно ст. 49 ГПК України, покладаю ться на відповідача.

Враховуючи викладене та ке руючись ст.ст. 22, 33, 34, 43, 49, 82, 84, 85 ГПК Ук раїни, господарський суд

В И Р І Ш И В :

1. Позов задово льнити.

2. Стягнути з Зарудя нської сільської ради, с. Зару ддя, Зборівського району, Тер нопільської області, 47333, ідент ифікаційний код 04392327, банк в ГУД КУ у Тернопільській області, МФО 838012, р/р 35417005001178:

- на користь спеціальн ого фонду місцевого бюджету Зарудянської сільської ради Зборівського району на р/р 331153 31700254, код бюджету 24062100, ідентифіка ційний код 04392327, банк в ГУДКУ у Т ернопільській області, МФО 8380 12 - 26232грн.21коп. збитків;

- в дохід Державного бюджет у України (р/р 31111095700002, банк одержу вача ГУДКУ у Тернопільській області, одержувач платежу У ДК у м. Тернополі, МФО банку 838012, код ЄДРПОУ 23588119) - 262грн.32коп. дер жавного мита;

- 236грн.00коп. витрат на інформ аційно-технічне забезпеченн я судового процесу на р/р 31210264700002 у ГУДКУ у Тернопільській обл асті, МФО 838012, ЄДРПОУ 23588119, код 22050003, о держувач: Державний бюджет м . Тернополя.

3. Накази видати після н абрання рішенням суду законн ої сили.

На рішення господарськ ого суду, яке не набрало закон ної сили, сторони мають право подати апеляційну скаргу, а п рокурор апеляційне подання п ротягом десяти днів з дня при йняття (підписання) рішення 16 вересня 2011р. через місцев ий господарський суд.

Це поле друкуватися н е буде !!! Інформацію НЕ ЗМІНЮВ АТИ !!!переведено в чистовик -7897

Суддя Н.А. Френдій

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення13.09.2011
Оприлюднено21.09.2011
Номер документу18193829
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/70/5022-1026/2011

Ухвала від 10.11.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Френдій Н.А.

Ухвала від 03.11.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Френдій Н.А.

Ухвала від 25.07.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Френдій Н.А.

Судовий наказ від 27.09.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Френдій Н.А.

Ухвала від 09.08.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Френдій Н.А.

Ухвала від 03.08.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Френдій Н.А.

Рішення від 13.09.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Френдій Н.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні