Рішення
від 05.09.2011 по справі 51/130
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 51/130 05.09.11

За позовом Державної е кологічної інспекції в місті Києві

до Комунального підпри ємства по утриманню зелених насаджень Печерського район у міста Києва

про стягнення 7 830, 50 грн.

Судді: Пригу нова А.Б. (головуюча)

Літвінова М.Є.

Гулевець О.В.

Представники :

від позивача: Кульчицька О .М.

від відповідача: Білоус Ф.Й.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ :

Позивач звернувся до Го сподарського суду міста Києв а з позовом до Комунального п ідприємства по утриманню зел ених насаджень Печерського р айону міста Києва про стягне ння збитків, завданих поруше нням вимог природоохоронног о законодавства у розмірі 7 830, 50 грн. Позовні вимоги обґрунто вані порушенням відповідаче м природоохоронного законод авства на території об' єкті в природно-заповідного фонду , зокрема, самовільним знесен ням зелених насаджень.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 19.04.2011 р. поруш ено провадження у даній спра ві, призначено її до розгляду у судовому засіданні на 18.05.2011 р . за участю представників сто рін, яких зобов' язано надат и суду певні документи.

Відповідач подав відзив на позов, у якому проти його задо волення заперечив, мотивуючи свої заперечення тим, що поса дові особи відповідача діяли в межах чинного законодавст ва щодо утримання об' єктів благоустрою, що було встанов лено у постановах Печерськог о районного суду міста Києва від 25.11.2010 р. у справах № 3-4772/10 та № 3-4726 /10.

У процесі провадження у спр аві позивач надав суду клопо тання про зміну предмету поз ову, у якому просить стягнути з відповідача шкоду, завдану державі внаслідок порушення вимог природоохоронного зак онодавства, у розмірі 7 830, 50 грн. , яке було прийнято судом до ро згляду.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 04.07.2011 р. призн ачено колегіальний розгляд с прави № 51/130.

Розпорядженням Голови Гос подарського суду міста Києва від 04.07.2011 року визначено склад судової колегії у справі №51/130 н аступним чином: Пригунова А.Б . (головуюча), Літвінова М.Є., Гу левець О.В.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 04.07.2011 р. колег ією суддів у складі: Пригунов а А.Б. (головуюча), Літвінова М.Є ., Гулевець О.В. справу 51/130 прийня то до свого провадження, приз начено до розгляду у судовом у засіданні на 08.08.2011 р. за участю представників сторін, яких з обов' язано надати суду певн і документи.

Розгляд справи відкладавс я через нез' явлення у судов е засідання повноважних пред ставників сторін та неналежн е виконання ними вимог суду.

У даному судовому засіданн і представник позивача підтр имав заявлені позовні вимоги .

Представник відповідача проти позову заперечив з під став, викладених у відзиві на позовну заяву.

Відповідно до ст. 82 Господар ського процесуального кодек су України рішення у даній сп раві прийнято у нарадчій кім наті за результатами оцінки доказів, поданих сторонами.

У судовому засіданні 05.09.2011 р. н а підставі ст. 85 Господарськог о процесуального кодексу Укр аїни оголошено вступну та ре золютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення пре дставників сторін, Господарс ький суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

У відповідності до охо ронних зобов' язань № 9-1-2 від 17 .02.2010 р. та № 9-2-2 від 17.02.2006 р. парк-пам?ят ку садово-пакового мистецтва «Маріїнський»та парк-пам?ят ку садово-пакового мистецтва «Аскольдова могила»місцево го значення передано під охо рону Комунального підприємс тва по утриманню зелених нас аджень Печерського району мі ста Києва.

25.03.2010 р. комісією, призначеною Головним управлінням еколог ії та охорони природних ресу рсів виконавчого органу Київ ської міської ради (Київсько ї міської державної адмініст рації), проведено обстеження зелених насаджень, що підляг ають видаленню, про що складе но відповідний акт № 94-А, відпо відно до якого по вул. Набереж не шосе (схили Дніпра від пішо хідного мосту до м. Дніпро), по вул. Паркова дорога, 1, по вул. П аркова дорога, 2, по вул. Парков а дорога, 4, по вул. Паркова доро га, 14 та на території парку кул ьтури та відпочинку «Аскольд ова могила»видаленню підляг ають 32 дерева.

Актом обстеження зелених н асаджень № 292-А від 06.07.2010 р., складе ним комісією, призначеною Го ловним управлінням екології та охорони природних ресурс ів виконавчого органу Київсь кої міської ради (Київської м іської державної адміністра ції) в парку культури та відпо чинку «Аскольдова могила»та вул. Паркова дорога видаленн ю підлягають 37 дерев.

Як вбачається з акту № 463-А об стеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 16.09.2010 р. на території парку куль тури та відпочинку «Маріїнсь кий парк»видаленню підлягаю ть 8 дерев та 51 кущ.

Як зазначається в акті обст еження зелених насаджень, що підлягають видаленню № 474-Аві д 27.09.2010 р. на території парку кул ьтури та відпочинку «Маріїнс ький парк»підлягають видале нню 47 дерев та 58 кущів.

12.10.2010 р. Державною податковою інспекцією в місті Києві вид ано наказ № 1084 про здійснення позапланової перевірки Стар шим державним інспектором з охорони навколишнього приро дного середовища в місті Киє ва щодо відповідності кілько сті та якості зелених насадж ень, в тому числі, на території парку культури та відпочинк у «Маріїнський парк», парку к ультури та відпочинку «Аскол ьдова могила», вул. Паркова до рога (Печерський район міста Києва).

Судом встановлено, що 12.10.2010 р. С таршим державним інспекторо м з охорони навколишнього пр иродного середовища в місті Києва проведено перевірку до тримання вимог природоохоро нного законодавства та здійс нено комплексне обстеження з елених насаджень на територі ї парку культури та відпочин ку «Маріїнський парк»та парк у культури та відпочинку «Ас кольдова могила»та складено відповідні акти № 04/23а та № 04/24а.

Як зазначається в акті пере вірки дотримання вимог приро доохоронного законодавства № 04/23а від 12.10.2010 р. в результаті пе ревірки встановлено, що на те риторії парку культури та ві дпочинку «Маріїнський парк» відсутні дерева та чагарники (55 шт. - сухостійних аварійни х дерев та 109 шт. - сухостійних кущів чагарників), зазначені в актах обстеження № 463-А від 16.09 .2010 р. та № 474-Авід 27.09.2010 р., що свідчит ь про їх самовільне знесення без оформлення відповідного ордеру та самовільно знесен і два дерева акції.

В акті перевірки дотриман ня вимог природоохоронного з аконодавства № 04/24-а від 12.10.2010 р. за значається, що в результаті п еревірки встановлено, що на т ериторії парку культури та в ідпочинку «Аскольдова могил а»відсутні дерева у кількост і 10 шт., зазначені в акті обстеж ення № 292-А від 06.07.2010 р. (позиції 14-19, 21 , 22, 24) та дерева у кількості 3 шт., з азначені в акті обстеження № 94-А від 25.03.2010 р. (позиції 19, 21, 22), що сві дчить про їх самовільне знес ення без оформлення відповід ного ордеру.

14.10.2010 р. Старшим державним ін спектором з охорони навколиш нього природного середовища в місті Києва складено прото коли про адміністративне про адміністративне правопоруш ення № 006380 та № 006379, у яких зазнача ється про вчинення ОСОБА_1 та ОСОБА_2, відповідно, адм іністративного правопоруше ння передбаченого ст. 91 Кодекс у України про адміністративн і правопорушення.

Разом з тим, відповідно до п останов Печерського районно го суду міста Києва ввід 25.11.2011 р . № 3-4722/10 та № 3-4726/10 закрито провадже ння в адміністративних справ ах у зв' язку з відсутністю у діях ОСОБА_2 та ОСОБА_1

Обґрунтовуючи свої вимоги , позивач зазначає, що кущі та дерева, зазначені в актах пер евірки дотримання вимог прир одоохоронного законодавств а № 04/23а та № 04/24а від 12.10.2010 р. знесені відповідачем самовільно без оформлення відповідних орде рів, що є порушенням вимог чин ного законодавства України, у зв' язку з чим прокурор про сить стягнути завдану держав і шкоду у розмірі 7 830, 50 грн.

Оцінюючи подані докази та наведені обґрунтування за с воїм внутрішнім переконання м, що ґрунтується на всебічно му, повному і об' єктивному р озгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сук упності, суд вважає, що позовн і вимоги не підлягають задов оленню, виходячи з наступног о.

Відповідно до ч. 1 ст. 32 Господ арського процесуального код ексу України доказами у спра ві є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом по рядку встановлює наявність ч и відсутність обставин, на як их ґрунтуються вимоги і запе речення сторін, а також інші о бставини, які мають значення для правильного вирішення г осподарського спору.

Відповідно до ст. 37 України «Про охорону навколишнього природного середовища»нагл яд за додержанням законодавс тва про охорону навколишньог о природного середовища здій снює Генеральний прокурор Ук раїни та підпорядковані йому органи прокуратури. При здій сненні нагляду органи прокур атури застосовують надані їм законодавством України прав а, включаючи звернення до суд ів з позовами про відшкодува ння шкоди, заподіяної в резул ьтаті порушення законодавст ва про охорону навколишнього природного середовища, та пр о припинення екологічно небе зпечної діяльності.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни «Про охорону навколишн ього природного середовища» завданням законодавства про охорону навколишнього приро дного середовища є регулюван ня відносин у галузі охорони , використання і відтворення природних ресурсів, забезпе чення екологічної безпеки, з апобігання і ліквідації нега тивного впливу господарсько ї та іншої діяльності на навк олишнє природне середовище, збереження природних ресурс ів, генетичного фонду живої п рироди, ландшафтів та інших п риродних комплексів, унікаль них територій та природних о б' єктів, пов' язаних з істо рико-культурною спадщиною.

Згідно ст.ст. 4, 5 Закону Украї ни «Про охорону навколишньог о природного середовища»при родні ресурси України є влас ністю народу України, який ма є право на володіння, викорис тання та розпорядження приро дними багатствами республік и, а державній охороні і регул юванню використання на терит орії України підлягають: нав колишнє природне середовище як сукупність природних і пр иродно-соціальних умов та пр оцесів, природні ресурси, як з алучені в господарський обіг , так і не використовувані в на родному господарстві в даний період (земля, надра, води, атм осферне повітря, ліс та інша р ослинність, тваринний світ), л андшафти та інші природні ко мплекси. Особливій державній охороні підлягають територі ї та об'єкти природно-заповід ного фонду України й інші тер иторії та об'єкти, визначені в ідповідно до законодавства У країни.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 16 Зако ну України «Про охорону навк олишнього природного середо вища»управління охороною на вколишнього природного сере довища полягає у здійсненні в цій галузі функцій спостер еження, дослідження, екологі чної експертизи, контролю, пр огнозування, програмування, інформування та іншої викона вчо-розпорядчої діяльності. Спеціально уповноваженими д ержавними органами управлін ня в галузі охорони навколиш нього природного середовища і використання природних ре сурсів у республіці є спеціа льно уповноважений централь ний орган виконавчої влади з питань екології та природни х ресурсів, його органи на міс цях та інші державні органи, д о компетенції яких законодав ством України та Автономної Республіки Крим віднесено зд ійснення зазначених функцій .

Згідно зі ст. 20 Закону Україн и «Про охорону навколишнього природного середовища»до ко мпетенції спеціально уповно важеного центрального орган у виконавчої влади з питань е кології та природних ресурсі в і його органів на місцях нал ежать, зокрема, державний кон троль за використанням і охо роною лісів та іншої рослинн ості, подання позовів про від шкодування збитків і втрат, з аподіяних в результаті поруш ення законодавства про охоро ну навколишнього природного середовища.

Природно-заповідний фонд с тановлять ділянки суші і вод ного простору, природні комп лекси та об'єкти яких мають ос обливу природоохоронну, наук ову, естетичну, рекреаційну т а іншу цінність і виділені з м етою збереження природної рі зноманітності ландшафтів, ге нофонду тваринного і рослинн ого світу, підтримання загал ьного екологічного балансу т а забезпечення фонового моні торингу навколишнього приро дного середовища.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни «Про природно-заповідн ий фонд України»природно-зап овідний фонд становлять діля нки суші і водного простору, п риродні комплекси та об'єкти яких мають особливу природо охоронну, наукову, естетичну , рекреаційну та іншу цінніст ь і виділені з метою збережен ня природної різноманітност і ландшафтів, генофонду твар инного і рослинного світу, пі дтримання загального еколог ічного балансу та забезпечен ня фонового моніторингу навк олишнього природного середо вища.

Згідно з ч. 3 ст. 53 Закону Украї ни «Про природно-заповідний фонд України»рішення про орг анізацію чи оголошення терит орій та об'єктів природно-зап овідного фонду місцевого зна чення та встановлення охорон них зон територій та об'єктів природно-заповідного фонду приймається Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Сева стопольською міськими радам и.

Відповідно до положення пр о Державну екологічну інспек цію у місті Києві, затверджен ого наказом Міністерства охо рони навколишнього природно го середовища № 55 від 19.02.2007 р. Дер жавна екологічна інспекція у місті Києві є спеціальним пі дрозділом Міністерства охор они навколишнього природног о середовища, який підзвітни й і підконтрольний в частині здійснення державного контр олю Державній екологічній ін спекції. Повноваження Держав ної екологічної інспекції у місті Києві поширюється на т ериторію міста Києва та є дер жавним органом, який здійсню є державний контроль за доде ржанням вимог законодавства про охорону навколишнього п риродного середовища, раціон альним використанням, відтво ренням та охорону природних ресурсів, екологічну безпеку місцевими органами виконавч ої влади, органами місцевого самоврядування в частині зд ійснення делегованих їм повн оважень органами виконавчої влади, суб'єктами господарюв ання, фізичними особами на те риторії міста Києва.

Статтею 91 Кодексу Україн и про адміністративні правоп орушення здійснення в межах територій та об'єктів природ но-заповідного фонду, їх охор онних зон, а також територій, з арезервованих для наступног о заповідання, забороненої г осподарської та іншої діяльн ості, порушення інших вимог р ежиму цих територій та об'єкт ів, самовільна зміна їх меж, не вжиття заходів для попередже ння і ліквідації негативних наслідків аварій або іншого шкідливого впливу на територ ії та об'єкти природно-запові дного фонду тягнуть за собою накладення штрафу на громад ян від дев'яти до двадцяти чот ирьох неоподатковуваних мін імумів доходів громадян з ко нфіскацією знарядь і засобів вчинення правопорушення та незаконно добутих природних ресурсів чи без такої і на пос адових осіб - від п'ятнадцяти д о тридцяти неоподатковувани х мінімумів доходів громадян з конфіскацією знарядь і зас обів вчинення правопорушенн я та незаконно добутих приро дних ресурсів.

Відповідно до ч. 1 ст. 35 Закон у України «Про охорону навко лишнього природного середов ища»державний контроль у гал узі охорони навколишнього пр иродного середовища здійсню ється Радами та їх виконавчи ми і розпорядчими органами, с пеціально уповноваженим цен тральним органом виконавчої влади з питань екології та пр иродних ресурсів, його орган ами на місцях, а на території А втономної Республіки Крим - о рганом виконавчої влади Авто номної Республіки Крим з пит ань екології та природних ре сурсів, та іншими спеціально уповноваженими державними о рганами.

Згідно з ст. 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»вико ристання природних ресурсів громадянами, підприємствами , установами та організаціям и здійснюється з додержанням обов'язкових екологічних ви мог, зокрема, збереження тери торій та об'єктів природно-за повідного фонду, а також інши х територій, що підлягають ос обливій охороні.

Статтею 38 Законом України « Про природно-заповідний фонд України»встановлено, що на т ериторії парків-пам'яток сад ово-паркового мистецтва здій снюється догляд за насадженн ями, включаючи санітарні руб ки, рубки реконструкції та до гляду з підсадкою дерев і чаг арників ідентичного видовог о складу, замість загиблих, вж иваються заходи щодо запобіг ання самосіву, збереження ко мпозицій із дерев, чагарникі в і квітів, трав'яних газонів.

Згідно з п.п. 6, 8 ст. 42 Закону Укр аїни “Про благоустрій населе них пунктів”до відповідальн ості за порушення законодавс тва у сфері благоустрою насе лених пунктів притягаються о соби, винні у самовільному за йнятті території (частини те риторії) об'єкта благоустрою населеного пункту; знищенні або пошкодженні зелених нас аджень чи інших об'єктів озел енення населених пунктів, кр ім випадків, передбачених ст аттею 28 цього Закону. Притягне ння осіб, винних у порушенні з аконодавства у сфері благоус трою населених пунктів, до ві дповідальності, передбачено ї законом, не звільняє їх від о бов'язку відшкодування шкоди , завданої внаслідок порушен ня вимог цього законодавства . Шкода, завдана внаслідок пор ушення законодавства з питан ь благоустрою населених пунк тів, підлягає компенсації, як правило, в повному обсязі без застосування норм зниження розміру стягнення незалежно від сплати збору за забрудне ння навколишнього природног о середовища та погіршення я кості природних ресурсів у р озмірах, які визначаються на підставі затверджених у вст ановленому порядку такс, мет одик, розрахунків щодо обрах ування шкоди.

Стаття 28 Закону України “Пр о благоустрій населених пунк тів” передбачає, що охороні т а відновленню підлягають усі зелені насадження в межах на селених пунктів під час пров едення будь-якої діяльності, крім зелених насаджень, які в исаджені або виросли самосів ом в охоронних зонах повітря них і кабельних ліній, трансф орматорних підстанцій, розпо дільних пунктів і пристроїв. Видалення дерев, кущів, газон ів і квітників здійснюється в порядку, затвердженому Каб інетом Міністрів України.

У відповідності до Порядку видалення дерев, кущів, газон ів і квітників у населених пу нктах, затвердженого постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 01.08.2006 р. № 1045, видалення зеле них насаджень на території н аселеного пункту здійснюєть ся за рішенням виконавчого о ргану міської, селищної, сіль ської ради на підставі ордер а (крім випадків, передбачени х пунктами 7 - 10 цього порядку).

При цьому, пунктом 7 Порядку видалення дерев, кущів, газон ів і квітників у населених пу нктах, затвердженого постано вою Кабінету Міністрів Украї ни від 01.08.2006 р. № 1045 вказаного поря дку вставлено, що видалення а варійних, сухостійних і фаут них дерев на об'єкті благоуст рою здійснює балансоутримув ач на підставі акта обстежен ня зелених насаджень.

Відповідно до Порядку вида лення зелених насаджень на т ериторії міста Києва, затвер дженого розпорядженням Київ ської міської державної адмі ністрації від 27.06.2007 р. № 811 видале ння зелених насаджень здійсн юється за розпорядженням вик онавчого органу Київської мі ської ради (Київської місько ї державної адміністрації), н а підставі ордера (крім випад ків, передбачених пунктами 11, 12, 13, 14, 15 цього порядку).

Згідно з п. 14 Порядку видален ня зелених насаджень на тери торії міста Києва, затвердже ного розпорядженням Київськ ої міської державної адмініс трації від 27.06.2007 р. № 811 видалення аварійних, сухостійних та фа утних дерев на об'єкті благоу строю загального користуван ня (парки, сквери, бульвари, зе лені насадження вздовж вулиц ь та доріг тощо) здійснює бала нсоутримувач на підставі акт а обстеження зелених насадже нь, складеного та погодженог о відповідно до цього порядк у без оформлення ордера на ви далення.

Розглядаючи даний спір по с уті, судом вставлено, що балан соутримувачем парку культур и та відпочинку «Маріїнський парк»та парку культури та ві дпочинку «Аскольдова могила »є Комунальне підприємство п о утриманню зелених насаджен ь Печерського району міста К иєва.

Тож, з огляду на вищевикладе не, суд дійшов висновку, що вид алення зелених насаджень на території парку культури та відпочинку «Маріїнський пар к»та парку культури та відпо чинку «Аскольдова могила»ма ло здійснюватись Комунальни м підприємством по утриманню зелених насаджень Печерсько го району міста Києва на підс таві акта обстеження зелених насаджень та не потребувало ордерів на їх видалення.

При цьому, в матеріалів сп рави містяться акти обстежен ня зелених насаджень, що підл ягають видаленню № 94-А від 25.03.2010 р., № 292-А від 06.07.2010 р., № 463-А від 16.09.2010 р. т а № 474-Авід 27.09.2010 р., у відповідност і до яких на території парку к ультури та відпочинку «Аскол ьдова могила» та парку культ ури та відпочинку «Маріїнськ ий парк»видаленню підлягают ь дерева та кущі, які перебува ють аварійному стані, згідно наведеного в актах переліку .

Таким чином, суд дійшов висн овку, що відповідачем правом ірно було видалено аварійні та сухостійні зелені насадже ння на території парку культ ури та відпочинку «Аскольдов а могила»та парку культури т а відпочинку «Маріїнський па рк»саме на підставі вищевказ аних актів обстеження зелени х насаджень, що підлягають ви даленню.

Крім того, суд відзначає, що в акті перевірки дотримання вимог природоохоронного зак онодавства № 04/24-а від 12.10.2010 р. зазн ачається, що в результаті пер евірки встановлено, що на тер иторії парку культури та від починку «Аскольдова могила» відсутні дерева у кількості 10 шт., зазначені в акті обстеже ння № 292-А від 06.07.2010 р. (позиції 14-19, 21, 22 , 24) та дерева у кількості 3 шт., за значені в акті обстеження № 94- А від 25.03.2010 р.

Разом з тим, як вбачається з акту обстеження № 292-А від 06.07.2010 р . позиції 14-19, 21, 22, 24 та з акту № 94-А ві д 25.03.2010 р. позиції № 19, 21, 22 які підля гають видаленню знаходяться по вул. Паркова дорога в той ч ас як акт № 04/24-а від 12.10.2010 р. зазнач ено про проведення перевірки дотримання вимог природоохо ронного законодавства на тер иторії парку культури та від починку «Аскольдова могила» .

Документально підтверджен і відомостей щодо самовільн ого видалення земельних наса джень на території парку кул ьтури та відпочинку «Аскольд ова могила»позивачем суду не надано.

Відповідно до ч. 2 п. 1.6 роз' яс нень Вищого арбітражного суд у України від 27.06.2001 р. № 02-5/744 «Про де які питання практики вирішен ня спорів, пов' язаних із зас тосуванням законодавства пр о охорону навколишнього прир одного середовища»позивач н е повинен доводити наявність вини відповідача у заподіян ні шкоди навколишньому приро дному середовищу, навпаки, ві дповідач повинен довести, що у діях його працівників відс утня вина у заподіянні шкоди .

Відповідно до ст. 33 Господар ського процесуального кодек су України кожна сторона пов инна довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень.

Відповідно до ст. 34 Господар ського процесуального кодек су України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Об ставини справи, які відповід но до законодавства повинні бути підтверджені певними за собами доказування, не можут ь підтверджуватись іншими за собами доказування.

Таким чином, матеріалами сп рави спростовуються доводи п озивача щодо самовільного ви далення відповідачем зелени х насаджень на території пар ку культури та відпочинку «А скольдова могила»та парку ку льтури та відпочинку «Маріїн ський парк», а відтак вимоги Д ержавної екологічної інспек ції в місті Києві визнаються судом необґрунтованими та т акими, що не підлягають задов оленню.

Враховуючи наведене, керую чись ст.ст. 32, 33, 49, 75, 82-85 Господарсь кого процесуального кодексу України, Господарський суд м іста Києва, -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позову від мовити.

Рішення господарського су ду набирає законної сили піс ля закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апе ляційну скаргу не було подан о. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не с касовано, набирає законної с или після розгляду справи ап еляційним господарським суд ом.

Судді: Пригунов а А.Б. (головуюча)

Літвіно ва М.Є.

Гулевец ь О.В.

Повне рішення складено : 12.09.2011 р.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.09.2011
Оприлюднено23.09.2011
Номер документу18212999
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —51/130

Ухвала від 04.03.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 24.05.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

Ухвала від 13.05.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

Ухвала від 13.05.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

Постанова від 08.11.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Отрюх Б.В.

Рішення від 05.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

Ухвала від 08.08.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

Ухвала від 04.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

Ухвала від 04.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

Рішення від 18.02.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пригунова А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні