ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"12" вересня 2011 р. Справа № 2a-2633 /11/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд у с кладі:
Суддя Остап'юк С.В.
за участю секретаря Хоми О.В .
представника позивача: К абацького Я.З.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву за позовом прокурора мі ста Коломиї Івано-Франківськ ої області в інтересах держа ви в особі Коломийської об'єд наної державної податкової і нспекції в Івано-Франківські й області до Товариства з обм еженою відповідальністю "Кар патська будівельна компанія ЛТД" про стягнення податково го боргу в розмірі 36301,11 гривень ,-
ВСТАНОВИВ:
12.08.2011 року прокурор міст а Коломиї Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Коломийської об'єдна ної державної податкової інс пекції в Івано-Франківській області (далі - позивач) звер нувся в суд з адміністративн им позовом до Товариства з об меженою відповідальністю "Ка рпатська будівельна компані я ЛТД" (далі - відповідач) про стягнення податкового боргу в розмірі 36301,11 гривень.
Позовні вимоги мотивован і тим, що відповідач протипра вно, в порушення підпункту 4.1.4 п ункту 4.1 статті 4 Закону Україн и "Про порядок погашення зобо в'язань платників податків п еред бюджетом та державними цільовими фондами", пункту 203.1 с татті 203 Податкового кодексу У країни не сплачено податкови й борг з сплати податку на дод ану вартість в розмірі 6290 грив ень та в порушення статті 14 За кону України «Про плату за зе млю», статті 34 Закону України «Про оренду землі»та статті 286 Податкового кодексу Україн и не сплачено податкові зобо в' язання з сплати орендної плати за земельні ділянки де ржавної та комунальної власн ості, застосованих штрафних (фінансових) санкцій в загаль ному розмірі 30011,11 гривень. Несп лачений податковий борг відп овідача становить 36301,11 гривень .
Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав з підстав викла дених в позовній заяві.
Відповідач в судове засіда ння не з' явився повторно бе з поважних причин та без пові домлення про причини неприбу ття хоча, про дату, час та місц е судового розгляду справи б ув належним чином повідомлен ий. Правом подання письмовог о заперечення проти заявлено го позову не скористався.
Розглянувши матеріали адм іністративної справи, заслух авши пояснення представника позивача, дослідивши докази , суд прийшов до висновку, що д аний адміністративний позов підлягає задоволенню.
Судом встановлено, що 18.02.2002 р оку виконавчий комітет Колом ийської міської ради Івано-Ф ранківської області здійсни в державну реєстрацію юридич ної особи - Товариства з обм еженою відповідальністю "Кар патська будівельна компанія ЛТД", що підтверджується витя гом з Єдиного державного реє стру юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців (а. с. 49 - 5 0). Відповідача взято на податк овий облік Державною податко вою інспекцією в Коломийсько му районі Івано-Франківської області. Відповідач являєть ся платником земельного пода тку та платником податку на д одану вартість.
Відносини, що виникають у сф ері справляння податків і зб орів регулює Податковий коде кс України, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в У країні, та порядок їх адмініс трування, платників податків та зборів, їх права та обов'яз ки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов 'язки їх посадових осіб під ча с здійснення податкового кон тролю, а також відповідальні сть за порушення податкового законодавства.
Відповідно статті 8 Податко вого кодексу України в Украї ні встановлюються загальнод ержавні та місцеві податки т а збори (пункт 8.1). До загальноде ржавних належать податки та збори, що встановлені цим Код ексом і є обов'язковими до спл ати на усій території Україн и, крім випадків, передбачени х цим Кодексом (пункт 8.2). До міс цевих належать податки та зб ори, що встановлені відповід но до переліку і в межах грани чних розмірів ставок, визнач ених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних і міськи х рад у межах їх повноважень, і є обов'язковими до сплати на т ериторії відповідних терито ріальних громад (пункт 8.3).
Відповідно статті 9 Податко вого кодексу України до зага льнодержавних належать такі податки та збори: податок на д одану вартість, плата за земл ю.
Підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 стат ті 16 Податкового кодексу Укра їни встановлено, що платник п одатків зобов'язаний сплачув ати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених ц им Кодексом та законами з пит ань митної справи.
Згідно статті 31 Податкового кодексу України строком спл ати податку та збору визнаєт ься період, що розпочинаєтьс я з моменту виникнення подат кового обов'язку платника по датку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протяг ом якого такий податок чи збі р повинен бути сплачений у по рядку, визначеному податкови м законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у ви значений строк, вважається н е сплаченим своєчасно. Момен т виникнення податкового обо в'язку платника податків, у то му числі податкового агента, визначається календарною да тою. Строк сплати податку та з бору обчислюється роками, кв арталами, місяцями, декадами , тижнями, днями або вказівкою на подію, що повинна настати а бо відбутися. Строк сплати по датку та збору встановлюєтьс я відповідно до податкового законодавства для кожного по датку окремо.
Відповідно пункту 36.1 статті 36 Податкового кодексу Україн и податковим обов'язком визн ається обов'язок платника по датку обчислити, задекларува ти та/або сплатити суму подат ку та збору в порядку і строки , визначені цим Кодексом, зако нами з питань митної справи.
Відповідно пункту 46.1 статті 46 Податкового кодексу Україн и податкова декларація, розр ахунок (далі - податкова декла рація) - документ, що подається платником податків (у тому чи слі відокремленим підрозділ ом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому орг ану у строки, встановлені зак оном, на підставі якого здійс нюється нарахування та/або с плата податкового зобов'язан ня, чи документ, що свідчить пр о суми доходу, нарахованого (в иплаченого) на користь платн иків податків - фізичних осіб , суми утриманого та/або сплач еного податку.
Згідно підпункту 14.1.156 пункту 14.1. статті 14 Податкового кодек су України податкове зобов'я зання - сума коштів, яку плат ник податків, у тому числі под атковий агент, повинен сплат ити до відповідного бюджету як податок або збір на підста ві, в порядку та строки, визнач ені податковим законодавств ом (у тому числі сума коштів, в изначена платником податків у податковому векселі та не с плачена в установлений закон ом строк).
Згідно пунктів 49.1, 49.2 статті 49 П одаткового кодексу України п одаткова декларація подаєть ся за звітний період в устано влені цим Кодексом строки ор гану державної податкової сл ужби, в якому перебуває на обл іку платник податків.
Платник податків зобов'яза ний за кожний встановлений ц им Кодексом звітний період п одавати податкові деклараці ї щодо кожного окремого пода тку, платником якого він є, від повідно до цього Кодексу нез алежно від того, чи провадив т акий платник податку господа рську діяльність у звітному періоді.
У відповідності до статті 18 0 Податкового кодексу Україн и для цілей оподаткування пл атником податку на додану ва ртість є: будь-яка особа, що пр овадить господарську діяльн ість і реєструється за своїм добровільним рішенням як пл атник податку у порядку, визн аченому статтею 183 цього розді лу; будь-яка особа, що зареєстр ована або підлягає реєстраці ї як платник податку.
Відповідно пункту 202.1 статті 202 Податкового кодексу Україн и звітним (податковим) період ом є один календарний місяць , а у випадках, особливо визнач ених цим Кодексом, календарн ий квартал.
Згідно пункту 203.1 статті 203 Под аткового кодексу України под аткова декларація подається за базовий звітний (податков ий) період, що дорівнює календ арному місяцю, протягом 20 кале ндарних днів, що настають за о станнім календарним днем зві тного (податкового) місяця.
Згідно підпункту 17.1.1. пункту 17.1. статті 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами" (чинного на мом ент прийняття податкових пов ідомлень-рішень) платник под атків, що не подає податкову д екларацію у строки, визначен і законодавством, сплачує шт раф у розмірі десяти неопода тковуваних мінімумів доході в громадян за кожне таке непо дання або її затримку.
Судом встановлено, що на під ставі акта про порушення под аткового законодавства за №1 589/1600/31920615 від 25.06.2010 року (а. с. 9), за непо дання декларації з податку н а додану вартість за квітень , травень 2010 року, позивачем пов ідомленням-рішенням за №0005501600/0 від 21.07.2010 року (а. с. 12), застосовано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 340 гривень.
27.08.2010 року позивач, податкови м повідомленням-рішенням за №0005671600/0 (а. с. 16), на підставі акта пр о порушення податкового зако нодавства за №2169/1600/31920615 від 21.08.2010 ро ку (а. с. 14), за неподання податко вої декларації з податку на д одану вартість за червень, ли пень 2010 року застосував штраф ні (фінансові) санкції в розмі рі 340 гривень.
Аналогічно, податковим пов ідомленням-рішенням за №0006991600/0 від 09.12.2010 року (а. с. 20), на підставі акта про порушення податков ого законодавства за №4302/1600/31920615 в ід 25.11.2010 року (а. с. 17), за неподання відповідачем податкової дек ларації з податку на додану в артість за вересень, жовтень 2010 року, застосував штрафні (фі нансові) санкції в розмірі 340 г ривень.
Також, позивач податковими повідомленнями-рішеннями за №0000281600/0 від 10.05.2011 року (а. с. 25), на підс таві акта про порушення пода ткового законодавства за №385/1 600/31920615 від 21.04.2011 року (а. с. 21), за непод ання відповідачем податково ї декларації з податку на дод ану вартість за листопад 2010 ро ку, застосував штрафні (фінан сові) санкції в розмірі 170 грив ень.
Суд зазначає, що неподання в ідповідачем податкових декл арацій з податку на додану ва ртість за вказані періоди, є п орушенням підпункту 4.1.4, пункт у 4.1 статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетом та державними цільо вими фондами" (чинної на момен т виникнення даних правовідн осин).
Крім того, статтею 200 Податко вого кодексу України передба чено порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (п ерерахуванню) до Державного бюджету України або відшкоду ванню з Державного бюджету У країни (бюджетному відшкодув анню), та строки проведення ро зрахунків
Відповідно пункту 200.10 даного Кодексу протягом 30 календарн их днів, що настають за гранич ним терміном отримання подат кової декларації, податковий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній да них.
Згідно пункту 120.1 статті 120 Под аткового кодексу України неп одання або несвоєчасне подан ня платником податків або ін шими особами, зобов'язаними н араховувати та сплачувати по датки, збори податкових декл арацій (розрахунків), -
тягнуть за собою накладенн я штрафу в розмірі 170 гривень, з а кожне таке неподання або не своєчасне подання.
Ті самі дії, вчинені платник ом податків, до якого протяго м року було застосовано штра ф за таке порушення, -
тягнуть за собою накладенн я штрафу в розмірі 1020 гривень з а кожне таке неподання або не своєчасне подання.
Як встановлено судом, позив ач, податковим повідомленням -рішенням за №0000291600 від 10.05.2011 року ( а. с. 26), на підставі акта про рез ультати камеральної перевір ки даних, задекларованих у по датковій звітності з податку на додану вартість за №386/1600/31920615 в ід 21.04.2011 року (а. с. 22), керуючись пу нктом 120.1 статті 120 Податкового кодексу України, за неподанн я відповідачем податкової де кларації з податку на додану вартість за грудень 2010 року, сі чень, лютий, березень 2011 року, з астосував штрафні (фінансові ) санкції в розмірі 4080 гривень.
Також, позивач податковим п овідомленням-рішенням за №00010 11600 від 08.07.2011 року (а. с. 31), на підстав і акта про результати камера льної перевірки даних, задек ларованих у податковій звітн ості з податку на додану варт ість за №892/1600/31920615 від 16.06.2011 року (а. с . 27), керуючись пунктом 120.1 статті 120 Податкового кодексу Україн и, за повторне неподання пода ткової декларації за квітень 2011 року застосував до відпові дача штрафні (фінансові) санк ції в розмірі 1020 гривень.
У відповідності до пункту 11 3.1 статті 113 Податкового кодекс у України строки застосуванн я, сплата, стягнення та оскарж ення сум штрафних (фінансови х) санкцій (штрафів) здійснюют ься у порядку, визначеному ци м Кодексом для сплати, стягне ння та оскарження сум грошов их зобов'язань. Суми штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) зараховуються до бюджетів, д о яких згідно із законом зара ховуються відповідні податк и та збори.
Відповідно пункту 109.2 статті 109 Податкового кодексу Україн и вчинення платниками податк ів, їх посадовими особами та п осадовими особами контролюю чих органів порушень законів з питань оподаткування та по рушень вимог, встановлених і ншим законодавством, контрол ь за дотриманням якого покла дено на контролюючі органи, т ягне за собою відповідальніс ть, передбачену цим Кодексом та іншими законами України.
Згідно пункту 110.1 статті 110 Под аткового кодексу України пла тники податків, податкові аг енти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у р азі вчинення порушень, визна чених законами з питань опод аткування та іншим законодав ством, контроль за дотриманн ям якого покладено на контро люючі органи.
Згідно статті 114 Податковог о кодексу України граничні с троки застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів ) до платників податків відпо відають строкам давності для нарахування податкових зобо в'язань, визначеним статтею 102 цього Кодексу.
При цьому, у відповідності д о статті 115 даного Кодексу у ра зі вчинення платником податк ів двох або більше порушень з аконів з питань оподаткуванн я та іншого законодавства, ко нтроль за дотриманням якого покладено на контролюючі орг ани, штрафні (фінансові) санкц ії (штрафи) застосовуються за кожне вчинене разове та трив аюче порушення окремо.
Згідно пункту 102.1 статті 102 Под аткового кодексу України кон тролюючий орган, крім випадк ів, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право самостійно визначити суму грошових зоб ов'язань платника податків у випадках, визначених цим Код ексом, не пізніше закінчення 1095 дня, що настає за останнім д нем граничного строку поданн я податкової декларації та/а бо граничного строку сплати грошових зобов'язань, нарахо ваних контролюючим органом, а якщо така податкова деклар ація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання.
Відповідно підпункту 14.1.39 пу нкту 14.1 статті 14 Податкового ко дексу України грошове зобов' язання платника податків - с ума коштів, яку платник подат ків повинен сплатити до відп овідного бюджету як податков е зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справл яється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимо г податкового законодавства та іншого законодавства, кон троль за дотриманням якого п окладено на контролюючі орга ни, а також санкції за порушен ня законодавства у сфері зов нішньоекономічної діяльнос ті.
Таким чином, суд приходить д о висновку, що застосовані шт рафні (фінансові) санкції вка заними податковими повідомл еннями-рішеннями в загальном у розмірі 6290 гривень, є грошови м зобов' язанням відповідач а, яке відповідач повинен спл ати до державного бюджету як штрафну (фінансову) санкцію, щ о справляється з платника по датків у зв' язку з порушенн ям ним вимог підпункту 4.1.4, пунк ту 4.1 статті 4 Закону України "Пр о порядок погашення зобов'яз ань платників податків перед бюджетом та державними ціль овими фондами", пункту 203.1 статт і 203 Податкового кодексу Украї ни.
Крім того, судом встановлен о, що відповідач у відповідно сті до статті 269 Податкового к одексу України є платником з емельного податку до місцево го бюджету міста Коломиї Іва но-Франківської області, де р озташована земельна ділянка , що є об' єктом оподаткуванн я.
Відповідно пункту 269.1 статті 269 Податкового кодексу Україн и платниками земельного пода тку є власники земельних діл янок, земельних часток (паїв); землекористувачі.
Згідно пункту 270.1 статті 270 цьо го Кодексу об'єктами оподатк ування є земельні ділянки, як і перебувають у власності аб о користуванні; земельні час тки (паї), які перебувають у вл асності.
Відповідно пункту 288.1 статті 288 Податкового кодексу Україн и підставою для нарахування орендної плати за земельну д ілянку є договір оренди тако ї земельної ділянки.
Відповідно підпункту 14.1.72 пу нкту 14.1 статті 14 Податкового ко дексу України земельний пода ток - обов'язковий платіж, що справляється з власників зе мельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійн их землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XIII ц ього Кодексу.
Платником орендної плати є орендар земельної ділянки (п ункт 288.2). Розмір та умови внесе ння орендної плати встановлю ються у договорі оренди між о рендодавцем (власником) і оре ндарем (пункт 288.4). Розмір оренд ної плати встановлюється у д оговорі оренди (пункт 288.5)
Згідно пункту 288.7 статті 288 цьо го ж Кодексу податковий пері од, порядок обчислення оренд ної плати, строк сплати та пор ядок її зарахування до бюдже тів застосовується відповід но до вимог статей 285-287 цього ро зділу.
Статтею 285 даного Кодексу пе редбачено, що базовим податк овим (звітним) періодом для пл ати за землю є календарний рі к. Базовий податковий (звітни й) рік починається 1 січня і за кінчується 31 грудня того ж рок у (для новостворених підприє мств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права вла сності та/або користування н а нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
Відповідно пункту 286.1. статті 286 Податкового кодексу Україн и платники плати за землю (крі м фізичних осіб) самостійно о бчислюють суму податку щорок у станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відп овідному органу державної по даткової служби за місцезнах одженням земельної ділянки п одаткову декларацію на поточ ний рік за формою, встановлен ою у порядку, передбаченому с таттею 46 цього Кодексу, з розб ивкою річної суми рівними ча стками за місяцями. Подання т акої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячни х декларацій. При поданні пер шої декларації (фактичного п очатку діяльності як платник а плати за землю) разом з нею п одається довідка (витяг) про р озмір нормативної грошової о цінки земельної ділянки, а на далі така довідка подається у разі затвердження нової но рмативної грошової оцінки зе млі.
Згідно пункту 287.2. статті 287 ць ого Кодексу податкове зобов' язання щодо плати за землю, ви значене у податковій деклара ції на поточний рік, сплачуєт ься рівними частками власник ами та землекористувачами зе мельних ділянок за місцезнах одженням земельної ділянки з а податковий період, який дор івнює календарному місяцю, щ омісяця протягом 30 календарн их днів, що настають за останн ім календарним днем податков ого (звітного) місяця.
У відповідності до пункту 28 7.3 статті 287 Податкового кодекс у України податкове зобов'яз ання щодо плати за землю, визн ачене у податковій деклараці ї на поточний рік, сплачуєтьс я рівними частками власникам и та землекористувачами земе льних ділянок за місцезнаход женням земельної ділянки за податковий період, який дорі внює календарному місяцю, що місяця протягом 30 календарни х днів, що настають за останні м календарним днем податково го (звітного) місяця.
Судом встановлено, що за нас лідками результатів проведе ної невиїзної документально ї (камеральної) перевірки пла тника плати за землю, що мала м ісце 20.10.2010 року, встановлено пор ушення статті 14 Закону Україн и «Про плату за землю», статті 34 Закону України «Про оренду землі»(чинних на момент прий няття податкових повідомлен ь-рішень), внаслідок чого зани жено плату за землю за дев' я ть місяців 2010 року на суму 20226,91 гр ивень, що підтверджується ак том про результати невиїзної документальної (камеральної ) перевірки платника плати за землю за №3403/152 від 20.10.2010 року (а. с. 32 - 33).
За наслідками розгляду вка заного акта перевірки позива чем податковим повідомлення м-рішенням за №0009021530/0 від 02.11.2010 рок у (а. с. 37) визначено податкові з обов' язання з сплати орендн ої плати за землю за основним платежем в розмірі 20226,10 гривен ь та за штрафними (фінансовим и) санкціями в розмірі 8765,01 грив ень.
Оскільки, відповідачем не б ула порушена процедура апеля ційного узгодження податков ого зобов'язання, то сума вказ аного податкового зобов'язан ня відповідача, у відповідно сті до пункту 5.2 статті 5 Закону України Закону України "Про п орядок погашення зобов'язань платників податків перед бю джетами та державними цільов ими фондами" є узгодженою.
Крім того, позивач, податков им повідомленням-рішенням за №0001141530 від 16.04.2011 року (а. с. 41), на підс таві акта про результати кам еральної перевірки своєчасн ості подання податкової звіт ності за №761/153-31920615 від 06.06.2011 року (а. с . 40), за неподання відповідачем податкової декларації плати за землю на 2011 рік застосував ш трафні (фінансові) санкції в р озмірі 1020 гривень.
Згідно підпункту 56.15.5 пункту 56.17 статті 56 Податкового кодек су України день закінчення п роцедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов'я зання платника податків.
Оскільки, відповідачем не б ула порушена процедура адмін істративного оскарження ріш ення податкового органу про визначення сум грошового зоб ов' язання в строки передбач ені статтею 56 Податкового код ексу України, то сума вказано го грошового зобов' язання в ідповідача, у відповідності підпункту 56.15.5 пункту 56.17 статті 56 Податкового кодексу Україн и, є узгодженою
Відповідно до статті 290 Пода ткового кодексу України плат а за землю зараховується до в ідповідних місцевих бюджеті в у порядку, визначеному Бюдж етним кодексом України для п лати за землю.
Таким чином, суд приходить д о висновку, що відповідачем п орушено вимоги статті 14 Закон у України «Про плату за землю », статті 34 Закону України «Пр о оренду землі», пункту 286.2 стат ті 286 Податкового кодексу Укра їни, внаслідок чого не сплаче но на користь місцевого бюдж ету міста Коломиї Івано-Фран ківської області податкові з обов' язання з сплати орендн ої плати за земельні ділянки державної та комунальної вл асності за 2010 рік та застосова них штрафних (фінансових) сан кцій в загальному розмірі 30011,11 гривень.
Відповідно пункту 59.1. статті 59 Податкового кодексу Україн и у разі коли платник податкі в не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в уст ановлені законодавством стр оки, орган державної податко вої служби надсилає (вручає) й ому податкову вимогу в поряд ку, визначеному для надсилан ня (вручення) податкового пов ідомлення-рішення.
Судом встановлено, що позив ачем на виконання вимог пунк ту 59.1. статті 59 Податкового код ексу України надіслано першу податкову вимогу за №1/192 від 17.05 .2010 року та другу податкову вим огу за №2/242 від 17.05.2010 року, які відп овідач залишив без реагуванн я, а податковий борг за ними, н а момент виникнення вищевказ аних податкових зобов' язан ь, не сплатив.
Як наслідок, суд приходить д о висновку, що відповідачем в порушення вищевказаних норм Податкового кодексу України не виконано податкові зобов ' язання з сплати податку на додану вартість в розмірі 6290 г ривень, орендної плати за зем ельні ділянки державної та к омунальної власності та заст осованих штрафних (фінансови х) санкцій в загальному розмі рі 30011,11 гривень.
У відповідності до підпунк т 14.1.175. пункту 14.1. статті 14 Податко вого кодексу України податко вий борг визначається як сум а грошового зобов'язання (з ур ахуванням штрафних санкцій з а їх наявності), самостійно уз годженого платником податкі в або узгодженого в порядку о скарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахован а на суму такого грошового зо бов'язання.
Таким чином, суд приходить до висновку, що податкові зоб ов' язання зі сплати податку на додану вартість в розмірі 6290 гривень, орендної плати за з емельні ділянки державної та комунальної власності та за стосованих штрафних (фінансо вих) санкцій в загальному роз мірі 30011,11 гривень, є податковим боргом відповідача, який ним не сплачений.
Згідно статті 67 Конституц ії України кожен зобов'язани й сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встанов лених законом.
Відповідно підпункту 20.1.18. пу нкту 20.1 статті 20 Податкового ко дексу України органи державн ої податкової служби мають п раво звертатися до суду щодо стягнення коштів платника п одатків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обс луговуючих такого платника, на суму податкового боргу аб о його частини.
За таких обставин, суд прихо дить до висновку, що адмініст ративний прокурора міста Кол омиї Івано-Франківської обла сті в інтересах держави в осо бі Коломийської об'єднаної д ержавної податкової інспекц ії в Івано-Франківській обла сті до Товариства з обмежено ю відповідальністю "Карпатсь ка будівельна компанія ЛТД" п ро стягнення податкового бор гу в розмірі 36301,11 гривень підля гає задоволенню в повному об сязі.
На підставі статті 124 Ко нституції України, керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити п овністю.
Стягнути на користь Державного бюджету України з рахунків у банках, що обслуго вують Товариство з обмеженою відповідальністю "Карпатськ а будівельна компанія ЛТД" (ву лиця Січових Стрільців, 62, міс то Коломия, Івано-Франківськ а область, код ЄДРПОУ 31920615) та за рахунок готівки, що йому нале жить податковий борг з сплат и податку на додану вартість в розмірі 6290 (шести тисяч двіст і девяносто) гривень.
Стягнути з рахунків у банка х, що обслуговують Товариств о з обмеженою відповідальніс тю "Карпатська будівельна ко мпанія ЛТД" (вулиця Січових Ст рільців, 62, місто Коломия, Іван о-Франківська область, код ЄД РПОУ 31920615) та за рахунок готівки , що йому належить на користь м ісцевого бюджету міста Колом ия Івано-Франківської област і податковий борг з сплати ор ендної плати за земельні діл янки державної та комунально ї власності за 2010 рік, застосов аних штрафних (фінансових) са нкцій в розмірі 30 011 (тридцяти т исяч одинадцяти) гривень 11 коп ійок.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку. В ідповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинс тва України, апеляційна скар га на постанову суду першої і нстанції подається протягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.
Апеляційна скарга подаєт ься до Львівського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез Івано-Франківський окру жний адміністративний суд.
Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Ко дексом, якщо таку скаргу не бу ло подано.
Суддя: Остап'юк С.В.
Постанова складена в повно му обсязі 16.09.2011 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2011 |
Оприлюднено | 27.09.2011 |
Номер документу | 18250444 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Остап'юк С.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Остап'юк С.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Остап'юк С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні