Ухвала
від 28.09.2011 по справі 10818/11/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія< >

Харківський окружний адміністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3

У Х В А Л А

про закриття провадження в адміністративній справі

28.09.2011 Справа № 2а-10818/11/2070

Харківський окружн ий адміністративний суд у ск ладі

головуючого судді - Мельник ова Р.В.

за участю секретаря судово го засідання - Кадар О.Г.,

за участю: представника поз ивача - Ярошенко В.А.,

представника позивач а - Коц В.В.,

представника відповіда ча - Крайник К.О.,

представника тре тьої особи - Кухтіна Ю.В.,

розглянувши у відкр итому судовому засіданні у п риміщенні Харківського окру жного адміністративного суд у адміністративну справу за позовом товариства з обмежен ою відповідальністю "Іскра-А гро" до Головного управління Держкомзему в Харківській о бласті, третя особа, яка не зая вляє самостійних вимог на пр едмет спору, - державне підпри ємство "Іскра", про визнання ді й протиправними, визнання пр отиправними та скасування ак ту і припису, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач, товариство з об меженою відповідальністю "Іс кра-Агро", звернувся до Харків ського окружного адміністра тивного суду з позовом до Гол овного управління Держкомзе му в Харківській області, в як ому, з урахуванням уточнення позовних вимог, просить суд:

- визнати протиправними дій державних інспекторів з кон тролю за використанням та ох ороною земель Харківської об ласті Колій В.І. та Репні на О.І.;

- скасувати акт перев ірки дотримання вимог земель ного законодавства від 09.08.2011;

- визнати протиправни м та скасувати припис №002295 від 09.08.2011.

У судовому засіданні суд поставив на розгляд пита ння про закриття провадження у справі в частині позовних в имог про визнання протиправн им та скасування акта переві рки дотримання вимог земельн ого законодавства від 09.08.2011.

Сторони не заперечув али з приводу закриття прова дження у справі в частині ска сування акта перевірки дотри мання вимог земельного закон одавства від 09.08.2011.

Суд, заслухавши предс тавників сторін, розглянувши матеріали справи, прийшов до висновку про закриття прова дження у справі в частині поз овних вимог про скасування а кта перевірки дотримання вим ог земельного законодавства від 09.08.2011, виходячи з наступног о.

Згідно з ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративног о судочинства є захист прав, с вобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юриди чних осіб у сфері публічно-пр авових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб' єк тів при здійсненні ними влад них управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.3 КАС Ук раїни адміністративною спра вою є переданий на вирішення адміністративного суду публ ічно-правовий спір, у якому хо ча б однією зі сторін є орган в иконавчої влади, орган місце вого самоврядування, їхня по садова чи службова особа або інший суб' єкт, який здійсню є владні управлінські функці ї на основі законодавства, в т ому числі на виконання делег ованих повноважень.

Відповідно до п.6 ст.3 КАС Укра їни адміністративний позов - це звернення до адміністрат ивного суду про захист прав, с вобод та інтересів у публічн о-правових відносинах.

Згідно з п.1 ч.2 ст.17 КАС України юрисдикція адміністративни х судів поширюється на публі чно-правові спори, зокрема, на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних пов новажень щодо оскарження йог о рішень (нормативно-правови х актів чи правових актів інд ивідуальної дії), дій чи безді яльності.

Суд звертає увагу на те, що а кт суб' єкта владних повнова жень - це рішення уповноваже н ого суб'єкта права, що регулює суспільні відносини за допо мо гою встановлення (зміни, ск асування, зміни сфери дії) пра вових норм, а також визначенн я (зміни, припинення) на основі цих норм прав і обов'язків уча сників конкретних правовідн осин, міри відповідальності конкретних осіб за скоєне ни ми правопорушен ня. Він оформ люється у встановленому зако ном випадку у ви гляді письмо вого документа (акта-докумен та).

Оскаржуваний акт пе ревірки дотримання вимог зем ельного законодавства не пор оджує ніяких правових наслід ків та не є нормативно-правов им актом чи актом індивідуал ьної дії, а відтак не є рішення м в розумінні п.1 ч.2 ст.17 КАС Укра їни. Тобто, предметом оскарже ння в адміністративному суді не може бути акт перевірки до тримання вимог земельного за конодавства, оскільки виснов ки акту перевірки не носять о бов' язкового характеру для особи, яка перевіряється, не в становлюють, не припиняють т а не змінюють правовідносини , права та обов' язки осіб, не породжують правових наслідк ів.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.1 57 КАС України, суд закриває пр овадження у справі, якщо спра ву не належить розглядати в п орядку адміністративного су дочинства.

Враховуючи викладене, суд прийшов до висновку про закр иття провадження у даній спр аві в частині позовних вимог про скасування акта перевір ки дотримання вимог земельно го законодавства від 09.08.2011.

Керуючись ст.ст.157, 160, 165, 186, 254 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд

УХВАЛИВ:

Закрити провадження в адміністративній справі за позовом товариства з обмежен ою відповідальністю "Іскра-А гро" до Головного управління Держкомзему в Харківській о бласті, третя особа, яка не зая вляє самостійних вимог на пр едмет спору, - державне підпри ємство "Іскра", про визнання ді й протиправними, визнання пр отиправними та скасування ак ту і припису в частині позовн их вимог про скасування акта перевірки дотримання вимог земельного законодавства ві д 09.08.2011.

Продовжити розгляд справи щодо інших позовних вимог.

Ухвала в частині закриття п ровадження може бути оскарже на в апеляційному порядку до Харківського апеляційного а дміністративного суду через Харківський окружний адміні стративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в п' яти денний строк з дня її проголо шення та з дня отримання копі ї ухвали, у разі постановленн я ухвали у письмовому провад женні або без виклику особи, я ка її оскаржує. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Ухвала в частині закриття п ровадження набирає законної сили після закінчення строк ів для подачі апеляційної ск арги. У разі подання апеляцій ної скарги ухвала, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Суддя (підпис)< > Р.В. Мельников

З оригіналом згідно. Ориг інал ухвали знаходиться в ма теріалах справи.< >

Суддя< Текст > Р.В. Мельников< >

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.09.2011
Оприлюднено05.10.2011
Номер документу18393836
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —10818/11/2070

Ухвала від 17.08.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 21.09.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Постанова від 03.10.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 28.09.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні