КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-10709/11 Гол овуючий у 1-й інстанції: Бонда ренко О.В.
Суддя-доповідач: Шурко О .І.
У Х В А Л А
Іменем України
"19" вересня 2011 р. м. Київ
Київський апе ляційний адміністративний с уд у складі колегії суддів:
головуючого Шурка О.І.,
суддів Василенка Я.М., Степанюка А .Г.,
розглянувши у письмовому п ровадженні апеляційну скарг у управління Пенсійного фонд у України у м. Біла Церква Київ ської області на постанову Б ілоцерківського міськрайон ного суду Київської області від 28 січня 2011 року у справі за а дміністративним позовом О СОБА_2 до управління Пенсій ного фонду України у м. Біла Це рква Київської області про в изнання дій протиправними та зобов' язання провести пере рахунок та виплату пенсії, -
В С Т А Н О В И В :
13 вересня 2010 року позивач звернувся до суду з адмініст ративним позовом до управлін ня Пенсійного фонду України у м. Біла Церква Київської обл асті про зобов' язання прове сти перерахунок та виплату д оплат, передбачених ст. 39 Зако ну України «Про статус і соці альний захист громадян, які п остраждали внаслідок Чорноб ильської катастрофи»за пері од починаючи з 09.07.2007 року по 31.12.2007 р оку та з 22.05.2008 року по 30.04.2010 року
Ухвалою Білоцерківського міськрайонного суду Київськ ої області від 27 грудня 2010 року адміністративний позов ОС ОБА_2 в частині вимог за пері од з 09.07.2007 року по 13.03.2010 року - зали шено без розгляду.
Постановою Білоцерківсько го міськрайонного суду Київс ької області від 28 січня 2010 рок у адміністративний позов зад оволено, а саме: визнано дії уп равління Пенсійного фонду Ук раїни у м. Біла Церква Київськ ої області неправомірними; з обов' язано відповідача про вести перерахунок та виплату доплати до пенсії ОСОБА_2 згідно ст.. 39 Закону України «П ро статус і соціальний захис т громадян, які постраждали в наслідок чорнобильської кат астрофи»в розмірі однієї мін імальної заробітної плати вс тановленої законодавством У країни на відповідний період починаючи з 13.03.2010 року з врахув анням нарахованих та виплаче них сум.
Не погоджуючись з таким суд овим рішенням, відповідач по дав апеляційну скаргу, в якій просять скасувати незаконну , на їх думку, постанову суду п ершої інстанції та постанови ти нову, якою відмовити в позо ві. В своїй апеляційній скарз і апелянт посилається на нез аконність, необґрунтованіст ь та необ' єктивність рішенн я суду, неповне з' ясування в сіх обставин, що мають значен ня для вирішення справи, пору шення судом норм матеріально го та процесуального права, щ о є підставою для скасування судового рішення.
Заслухавши суддю-доповіда ча, перевіривши матеріали сп рави, доводи апеляційної ска рги, колегія суддів знаходит ь, що апеляційна скарга не під лягає задоволенню, виходячи з наступного.
З матеріалів справи вбачає ться, що позивач є потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС , що підтверджується копією й ого посвідчення, отримує пен сію у відповідача та прожива є в зоні посиленого радіоеко логічного контролю.
По змісту ст. 39 Закону Україн и «Про статус і соціальний за хист громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи» громадянам, які працюють у зоні посиленого р адіоекологічного контролю п роводиться доплата в розмірі мінімальної заробітної плат и.
Суд першої інстанції при за доволенні позову правомірно виходив з принципу пріорите тності законів над підзаконн ими актами при визначенні ро зміру виплат позивачу та зас тосував зазначені вище норми Закону, не взявши до уваги вим оги положень постанови КМ Ук раїни № 836 від 26.07.1996, на підставі я ких проводилося нарахування спірних виплат позивачу ран іше, оскільки останні істотн о звужують обсяг встановлени х законом прав позивача.
Райсуд також правомірно ке рувався і нормами ст. 39 вказан ого закону та ч. 1 ст. 28 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування», відповідно до яких п ри нарахуванні додаткової пе нсії береться за основу міні мальна пенсія за віком, розмі р якої визначається за прави лами, встановленими ч. 1 ст. 28 «П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування» (рівняється прожитковому мін імуму для осіб, які втратили п рацездатність).
Отже, доводи апеляційної ск арги та апелянта спростовуют ься висновками суду першої і нстанції, матеріалами справи та не відповідають вимогам ч инного законодавства.
Відповідно до ст. 159 КАС Украї ни, обґрунтованим є рішення, у хвалене судом на підставі по вно і всебічно з' ясованих о бставин у адміністративній с праві, підтверджених такими доказами, які були досліджен і в судовому засіданні.
Таким чином, судом першої ін станції правильно встановле но обставини справи та ухвал ено рішення з додержанням но рм матеріального і процесуал ьного права, в зв' язку з чим, суд апеляційної інстанції, у відповідності до ст. 200 КАС Укр аїни, залишає апеляційну ска ргу без задоволення, а постан ову суду першої інстанції бе з змін.
Керуючись ст. ст. 160, 195, 196, 197, 198, 200, 205, 20 6 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу управ ління Пенсійного фонду Украї ни у м. Біла Церква Київської о бласті - залишити без задовол ення, а постанову Білоцерків ського міськрайонного суду К иївської області від 28 січня 2 011 року - без змін.
Ухвала набирає законної си ли з моменту проголошення та подальшому оскарженню не пі длягає.
Головуючий:
Судді:
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2011 |
Оприлюднено | 13.10.2011 |
Номер документу | 18521351 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Шурко О.І.
Адміністративне
Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області
Іваненко О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні