ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Запорізької області
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27.04.11 С права № 24/174/10
Суддя Азізбекян Т.А.
за позовом : Державної екологічної інспекції Азовс ького моря ( 87517 , м. Маріуполь, пр оспект Нахімова , 76 ; код ЄДРПОУ 26352133).
до відповідача : Бердян ської міської ради ( 71100 , Запо різька область , м. Бердянськ , Площа 1 Бердянської Ради , 2 ; ідентифікаційний код 02140805).
третя особа , яка не заявл яє самостійних позовних вимо г на предмет спору на стороні відповідача : фізична осо ба - громадянин ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1).
про відшкодування шко ди .
Судд я Т.А. Азізбекян
Представники сторін :
від позивача - не прибу в .
відповідача - ОСОБА_ 3 ( дов. № 943 від 04.01.2011 р.).
третя особа - ОСОБА_4 ( дов. № 845 від 26.04.2011 р.).
Державною екологічною інс пекцією Азовського моря зая влені позовні вимоги про стя гнення з Бердянської міс ької ради Запорізької облас ті на користь Держави суму 414 775 грн. 68 коп. шкоди , заподіяної н авколишньому природному сер едовищу внаслідок засміченн я земельної ділянки будівел ьними відходами.
Позовні матеріали визнанн і господарським судом Запорі зької області достатніми для порушення провадження у гос подарській справі № 24/174/10 , слух ання якої було призначено н а 27.05.2010 р.
Слухання господарської сп рави № 24/174/10 неодноразово відкл адалось , а термін вирішення спору продовжувався .
Провадження у господарськ ій справі № 24/174/10 відповідно до приписів статті 79 ГПК України зупинялось .
Представникам сторін , трет ій особі , роз' яснені права та обов' язки передбачені с таттею 22 ГПК України , а також іншими статтями вказаного к одексу .
Відводів складу суду не за явлено .
За клопотанням сторін судо вий процес вівся без застосу вання засобів технічної фік сації судових засідань .
В судовому засіданні 27.04.2011 р. господарським судом Запоріз ької області відповідно до в имог статті 85 ГПК України ого лошено вступну і резолютивн у частини рішення .
Позивач підтримав за явлені позовні вимоги з підс тав викладених у позовній за яві № 03/02- 835/10 від 02.04.2010 р. та письмов их поясненнях № 03/02-1752/10 від 11.08.2010 р. , вказуючи наступне . При пров еденні перевірки узбережжя А зовського моря за вимогою Б ердянської природоохорон ної міжрайонної прокуратури № 35/392 вих. № 09 від 26.03.2009 р. з питань д отримання вимог природоохор онного земельного законода вства України , а саме 06.04.2009 р. , Де ржавною екологічною інспекц ією Азовського моря був вста новлений факт засмічення зе мельної ділянки в районі баз и відпочинку “Лазурная - 2” , яка розташована за адресою : м . Бердянськ , вулиця Маяковсь кого , 98 , будівельними відхода ми.Звалище будівельних відхо дів розташоване на відстані 50 метрів від урізу води Азовс ького моря. Засмічена земель на ділянка , загальною площею 108, 24 кв. м. розташована на терит орії Бердянської місько ї ради Запорізької області т а належить за цільовим призн аченням до земель рекреаційн ого призначення . Порушення п риродоохоронного та земельн ого законодавства України за фіксовані у складеному акті перевірки № 10 від 06.04.2009 р. Згідно розрахунку , розмір шкоди , за подіяної Державі через засм ічення земель склав 414 775 грн. 68 к оп. . 29.04.2009 р. Державною екологічн ою інспекцією Азовського мо ря на адресу Бердянської міської ради було направлен о для виконання претензію № 6 на суму 414 775 грн. 68 коп. Шкода не в ідшкодована . Згідно з п. 7 Поло ження про Державну екологіч ну інспекцію Азовського моря , діяльність інспекції поши рюється , зокрема , на територі ю завширшки сто метрів від у різу води Азовського моря в м ежах Донецької , Запорізької та Херсонської областей . Пі дпунктом 1 пунктом 5 Положенн я передбачено , що інспекція , відповідно до покладених на неї завдань здійснює держав ний контроль за додержанням вимог законодавства про охо рону навколишнього природн ого середовища , екологічно ї та в межах своєї компетенці ї радіаційної безпеки викон авчими органами міських рад з питань здійснення делегова них їм повноважень органами виконавчої влади .Згідно вит ягу з технічної документаці ї щодо нормативної грошової оцінки земель № 182 від 14.04.2009 р. , над аному Управлінням Держкомзе му у м. Бердянськ , власником земельної ділянки в районі б ази відпочинку “Лазурная-2” , р озташованої за адресою : м. Бер дянськ , вулиця Маяковського 98 , є Бердянська міська рад а .Відповідно до статті 83 Земе льного кодексу України , ті з емлі , що належать на праві вл асності територіальним гром адам міст є землями комуналь ної власності , а здійснення контролю за використанням т а охороною цих земель , додер жанням земельного та еколог ічного законодавства , згідн о статті 12 Земельного кодекс у України , належить до повнов ажень міських рад у галузі зе мельних відносин на територ ії міст . Пунктом “ї” статті 15 З акону України “Про охорону н авколишнього природного сер едовища “ передбачено , що мі сцеві ради несуть відповіда льність за стан навколишньо го природного середовища на своїй території та в межах ко мпетенції здійснюють контр оль за додержанням законодав ства про охорону навколишнь ого природного середовища .З гідно статті 21 Закону Україн и “Про відходи” , органи місце вого самоврядування у сфері поводження з відходами забез печують виконання вимог зако нодавства про відходи ... лікві дацію несанкціонованих і не контрольованих звалищ відхо дів . Відповідно до статті 33 За кону України “ Про місцеве с амоврядування” до відання ви конавчих органів міських ра д , крім іншого , відноситься повноваження щодо здійсненн я контролю за додержанням з емельного та природоохоронн ого законодавства , використ анням та охороною земель. Вия влений факт засмічення земел ьної ділянки будівельними ві дходами є прямим порушенням статті 33 Закону України “Про в ідходи” , згідно якої зберіга ння та видалення відходів зд ійснюються в місцях , визначе них органами місцевого самов рядування з врахуванням вим ог земельного та природоохор онного законодавства , за ная вності спеціальних дозволі в , у яких визначені обсяги ві дходів відповідно до встано влених лімітів та умови їх зб ерігання .Відповідно до стат ті 42 Закону України “Про відхо ди” передбачено , що особи , ви нні в порушенні законодавст ва про відходи , несуть відпов ідальність за самовільне ро зміщення чи видалення відход ів та невиконання вимог щодо поводження з відходами , що з авдало матеріальної чи мора льної шкоди .Відповідно до ст атті 68 Закону України “Про охо рону навколишнього природно го середовища” , статтею 43 Зак ону України “Про відходи” , пе редбачено , що підприємства , установи , організації та гро мадяни зобов' язані відшко дувати шкоду , заподіяну ним и внаслідок порушення закон одавства про охорону навколи шнього природного середовищ а . За висновком Державної ек ологічної інспекції Азовськ ого моря , інспекція не повин на доводити наявність вини в ідповідача у заподіянні шкод и навколишньому природному с ередовищі , сам відповідач по винен довести, що у його діях відсутня вина у заподіянні ш коди . Просить позовні вимо ги задовольнити .
Відповідач заперечує п роти заявлених позовних вимо г з огляду на таке . Відпо відно до приписів статті 19 Ко нституції України правовий п орядок в Україні ґрунтуєтьс я на засадах , відповідно до я ких ніхто не може бути примуш ений робити те , що не передба чено законодавством . Органи державної влади та органи м ісцевого самоврядування , їх посадові особи зобов' язан і діяти лише на підставі , в ме жах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституцією та законами України . Статте ю 172 Цивільного кодексу Україн и передбачено , що територіал ьні громади набувають і здій снюють цивільні права та обо в' язки через органи місцев ого самоврядування у межах ї х компетенції , встановленої законом . Так , пунктами 6, 7 стат ті 30 Закону України “Про місце ве самоврядування в Україні” , вирішення питань збирання , транспортування , утилізації та знешкодження побутових в ідходів , організація благо устрою населених пунктів є к омпетенцією виконавчих орга нів міських рад . Рішенням Б ердянської міської ради в ід 25.02.2009 р. № 15 “Про затвердження програми прибирання міських територій та утримання об' єктів міського благоустрою на 2009 р.” затверджено програм у прибирання міста на 2009 р. , виз начено виконавців та розмір фінансування на виконання пр ограми . У відповідності до ст атті 68 Закону України “Про охо рону навколишнього природно го середовища” підставою ві дповідальності за порушення законодавства України про охорону навколишнього приро дного середовища є наявність вини особи . На думку відповід ача , в позовній заяві та долуч ених до неї документів Держа вна екологічна інспекція Азо вського моря не довела , що Б ердянська міська рада є вин ною в порушенні законодавст ва України про охорону навко лишнього природного середов ища . Просить у задоволенні позовних вимог відмовити .
Третя особа проти заявл ених позовних вимог заперечу є враховуючи наступні обстав ини . Акт перевірки був складе ний в присутності та підписа ний лише представниками Держ авної екологічної інспекції Азовського моря . План - схе ма місця розташування засміч еної земельної ділянки не мі стить масштабу в якому вико нана схема , що унеможливлює її розташування на плоскості . Також , вказаний документ не містить жодної твердої точк и прив' язки засміченої діл янки ( розмірів по відношенню до об' єктів нерухомості). На план - схемі засмічена земе льна ділянка намальована у в игляді трикутника, для визна чення площі якого необхідно знати скільки градусів стан овлять кути трикутника. Прое кт землеустрою , щодо відведе ння земельної ділянки в орен ду ОСОБА_2 містить схему г енерального плану , яка вико нана ліцензованою проектною організацією та погоджена з головним архітектором міст а . Згідно вказаної схеми зем ельна ділянка ОСОБА_2 розт ашована на відстані 58 метрів від урізу води. У подальшому ОСОБА_2 відмовився від оре нди земельної ділянки та пер едав її до земель міста про що було прийняте відповідне рі шення Бердянської міськ ої ради . Згідно вимог Земельн ого кодексу України , земельн а ділянка повинна бути повер нена у стані не гіршому ніж д о того як вона передавалася в оренду . Бердянська міськ а рада прийняла земельну діл янку від фізичної особи - гр омадянина ОСОБА_2 в належ ному стані . Висновком № 05/120 від 23.12.2009 р. про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки екологічн а інспекція Азовського моря підтверджує факт відсутност і засмічення на території , я ка надавалась в оренду ОСО БА_2 та категорію земель - з емлі житлової та громадської забудови. У позовній заяві п озивач зазначає , що здійснив перевірку згідно вимоги Бе рдянської природоохоронн ої міжрайонної прокуратури , проте 01.06.2009 р. Бердянською природоохоронною міжрайон ною прокуратурою було напра влено листа № 321658/1 вих. 09 на ім' я начальника Державної екол огічної інспекції Азовськог о моря щодо усунення поруше ння вимог природоохоронного законодавства та відсутнос ті підстав для внесення доку ментів прокурорського реагу вання . Лист зареєстрований в Державній екологічній інсп екції Азовського моря 10.06.2009 р. Просить у задоволенні позо вних вимог відмовити.
Дослідивши матеріали спра ви, вислухавши пояснення пре дставників сторін , третьої о соби , суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно довідки АБ № 132608 з Є диного державного реєстру пі дприємств та організацій Укр аїни , Бердянська міська рада ( ідентифікаційний код 20 525153) за своєю організаційно - п равовою формою є органом міс цевого самоврядування .
Відповідно до приписів ста тті 19 Конституції України , пр авовий порядок в Україні ґру нтується на засадах , відпові дно до яких ніхто не може бут и примушений робити те , що не передбачено законодавство м . Органи державної влади та органи місцевого самоврядув ання , їх посадові особи зобо в' язані діяти лише на підст аві , в межах повноважень та у спосіб , що передбачені Конст итуцією та законами України .
Заявлені позовні вимоги Де ржавна екологічна інспекція Азовського моря обґрунтовує статтями 20, 68, 69 Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища” та 42 , 43 Закону України “Про відходи ”.
Вказаними статтями перед бачена компетенція спеціаль но уповноважених органів дер жавного управління в галузі охорони навколишнього приро дного середовища та викорис тання природних ресурсів , зо крема , подання позовів про в ідшкодування збитків і втра т , заподіяних в результаті по рушення законодавства про ох орону навколишнього природ ного середовища .
Порушення законодавства У країни про охорону навколиш нього природного середовища тягне за собою встановлену ц им законом та іншим законод авством України дисциплінар ну , адміністративну , цивіль ну і кримінальну відповідаль ність . Підприємства , устано ви , організації та громадяни зобов' язані відшкодувати ш коду , заподіяну ними , внаслід ок порушення законодавства п ро охорону навколишнього пр иродного середовища , в поряд ку та розмірах , встановлених законодавством України .
За приписами статей 42, 43 Зако ну України “Про відходи” , ос оби , винні в порушенні законо давства про відходи , несуть дисциплінарну , адміністрат ивну , цивільну чи кримінальн у відповідальність за поруше ння встановленого порядку п оводження з відходами, що при звело або може призвести до з абруднення навколишнього пр иродного середовища , прямог о чи опосередкованого шкідли вого впливу на здоров' я люд ини та економічних збитків. П ідприємства , установи , орга нізації та громадяни України зобов' язані відшкодувати ш коду , заподіяну ними внаслід ок порушення законодавства п ро відходи , в порядку і розмір ах , встановлених законодавс твом України .
06.04.2009 р. Державною екологічно ю інспекцією Азовського моря за результатами перевірки дотримання вимог природоохо ронного законодавства склад ений Акт № 10 , в якому зазначен о наступне . При проведенні пе ревірки узбережжя Азовськог о моря , на вимогу Бердянськ ої природоохоронної міжра йонної прокуратури № 35/392 вих. 09 від 26.03.2009 р. , з питань дотримання природоохоронного , земельн ого законодавства України б уло встановлено факт поруше ння статті 44 Водного кодексу У країни , статті 96 Земельного к одексу України , статті 17 Зак ону України “Про відходи” , а с аме : встановлено факт засмі чення будівельними відхода ми земельної ділянки площею 108 , 24 кв. м. , яка розташована на те риторії Бердянської міс ької ради Запорізької облас ті , в районі бази відпочинку “Лазурная-2” ( вулиця Маяковсь кого , 98 , м. Бердянськ Запорізьк ої області ). Звалище будівель них відходів розташоване на відстані 50 метрів від урізу в оди Азовського моря . Виміри п роводились повіреною рулетк ою ( № 071460 , ГОСТ 7502 - 98) , за результа тами вимірів складено план - схему засміченої земельної д ілянки.
На запит Державної еко логічної інспекції Азовсько го моря , Управлінням Держком зему у м. Бердянську наданий витяг ( довідка ) № 182 від 14.04.2009 р. з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель . За даними управління , власником земельної ділянк и площею 0,0001 га , кадастровий но мер 2310400000 ( землі рекреаційн ого призначення) , розташован ої навпроти вулиці Маяковсь кого , 98 , є Бердянська місь ка рада .
29.04.2009 р. Державною екологічн ою інспекцією Азовського мор я на адресу Бердянської міської ради направлена прет ензія № 6 про відшкодування зб итку , заподіяного державі вн аслідок засмічення земельни х ресурсів у сумі 414 775 грн. 68 коп.
В претензії йдеться мова п ро те , що порушення природоох оронного законодавства Укра їни , призвело до засмічення з емель зон санітарної охорони Азовського моря , чим Державі нанесений збиток , підрахова ний за “Методикою визначенн я розмірів шкоди , зумовленої забрудненням і засміченням земельних ресурсів через пор ушення природоохоронного за конодавства” .
В зазначеній претензії поз ивач посилається на порушенн я статті 44 Водного кодексу Укр аїни , статті 96 Земельного код ексу України та статті 17 Закон у України “Про відходи” , у зв' язку з чим у Державної еколо гічної інспекції Азовського моря виникло право стягненн я з відповідача суми збитку у відповідності до статей 42, 43 “ Про відходи” , 211 Земельного ко дексу України та 110 Водного к одексу України .
Відповідач не погодився з вимогами претензії , направи вши на адресу Державної еко логічної інспекції Азовсько го моря письмові відповіді в ід 10.06.2009 р. № 04-2220/40 і від 28.10.2008 р. № 01 - 3 784/40.
Вищенаведеними статтями передбачені обов' язки вод окористувачів , зокрема , утри мувати в належному стані зон и санітарної охорони джерел питного та господарсько - по бутового водопостачання , пр ибережні захисні смуги , смуг и відведення , берегові смуги водних шляхів , очисні та інш і водогосподарські споруди т а технічні пристрої, а також обов' язки землекористувач ів щодо забезпечення викорис тання землі за цільовим приз наченням та додержання вимо г законодавства про охорону довкілля.
Посилання позивача на пор ушення відповідачем статті 17 Закону України “Про відходи ” не може бути прийняте судо м до уваги , оскільки Бердян ська міська рада як орган м ісцевого самоврядування не є суб' єктом господарської діяльності у сфері поводжен ня з відходами .
За приписами статті 30 Закон у України “Про місцеве самов рядування в Україні” , виріше ння питань збирання , транспо ртування , утилізації та знеш кодження побутових відходів , організація благоустрою на селених пунктів є компетенці єю виконавчих органів міськи х рад.
Пунктом 22 статті 26 вказаног о Закону встановлено , що вик лючно на пленарних засідання х міської ради вирішуються п итання щодо затвердження про грам соціально - економічно го та культурного розвитку в ідповідних адміністративно - територіальних одиниць , ц ільових програм з інших пита нь місцевого самоврядуванн я . Відповідно до частини 1 ста тті 59 Закону України “Про місц еве самоврядування в Україні ” , рада в межах своїх повноваж ень приймає нормативні та ін ші акти у формі рішень .
Так , рішенням Бердянсько ї міської ради від 25.02.2009 р. № 15 “ Про затвердження програми пр ибирання міських територій т а утримання об' єктів місько го благоустрою на 2009 р.” затве рджено програму прибирання м іста на 2009 р. , визначено викона вців та розмір фінансування на виконання програми .
У подальшому рішеннями № 25 в ід 03.12.2009 р. , № 26 від 03.12.2009 р. Бердянс ькою міською радою вносил ись зміни до програми фінанс ування КП “Бердянськекотран с” на здійснення у сфері благ оустрою контролю за санітарн им станом та утриманням тери торії м. Бердянськ на 2009 р.
Рішеннями Бердянської міської ради № 22 від 24.12.2009 р. , № 5 від 30.07.2009 р. , № 18 від 29.10.2009 р. Програм а прибирання міських територ ій на утримання об' єктів м іського благоустрою на 2009 р. , з атверджувалась у новій редак ції .
Відповідно до вимог статей 21 Закону України “Про відход и” , 12, 91 Земельного кодексу Укр аїни , 15, 68 Закону України “Пр о охорону навколишнього прир одного середовища” органи м ісцевого самоврядування маю ть певне коло повноважень в с фері охорони навколишнього природного середовища .
Так , органи місцевого самов рядування у сфері поводження з відходами забезпечують ви конання вимог законодавства про відходи.
У галузі земельних відноси н міські ради здійснюють ко нтроль за використанням та о хороною земель комунальної в ласності , додержанням земел ьного та екологічного законо давства. Власники земельних ділянок зобов' язані додер жуватись вимог законодавств а про охорону довкілля .
Слід зазначити , що місцеві ради несуть відповідальніст ь за стан навколишнього прир одного середовища на своїй т ериторії і в межах своєї ком петенції .
Відповідальність за пору шення законодавства про охор ону навколишнього природног о середовища несуть особи, винні у порушеннях перел ічених в п. п. а) - н) статті 68 За кону України “Про охорону на вколишнього природного сере довища”.
За приписами статті 1166 Цив ільного кодексу України , май нова шкода , завдана неправом ірними рішеннями , діями чи бе здіяльністю особистим нема йновим правам фізичної особи або юридичної особи , відшкод овується в повному обсязі ос обою , яка її завдала . Особа, як а завдала шкоди , звільняєтьс я від її відшкодування , якщо вона доведе , що шкоди завдан о не з її вини .
Обґрунтовуючи позовні вим оги позивач вказує , що за ре зультатами виявленого пору шення , Державна екологічна і нспекція Азовського моря зді йснила розрахунок розміру ві дшкодування збитків , заподі яних Державі від засмічення земель будівельними відхода ми , який розрахований відпов ідно до Методики визначення розмірів шкоди зумовленої з абрудненням і засміченням зе мельних ресурсів через поруш ення природоохоронного зак онодавства .
Заявляючи до стягнення сум у 414 775 грн. 68 коп. , позивач крім і ншого , посилається на статтю 1187 ЦК України , а саме , відшкод ування шкоди , завданої джере лом підвищеної небезпеки.
Відповідно до вимог вказан ої статті , джерелом підвищен ої небезпеки є діяльність , п ов' язана з використанням , з беріганням або утриманням тр анспортних засобів , механіз мів та обладнання , використа нням , зберіганням хімічних , радіоактивних , вибухо - і во гненебезпечних та інших речо вин , утриманням диких звірі в , ... що створює підвищену неб езпеку для особи , яка цю діял ьність здійснює , та інших ос іб . Шкода завдана джерелом п ідвищеної небезпеки , відшко довується особою , яка на від повідній правовій підставі ( право власності , інше речов е право , договір підряду , ор енди тощо) володіє транспорт ним засобом , механізмом , інши м об' єктом , використання , з берігання або утримання яког о створює підвищену небезпе ку .
Позивач , помилково вважає , що відповідач , на території якого знаходиться спірна з емельна ділянка ( власником я кої є Бердянська міська рада) повинен нести відпові дальність за шкоду завдану навколишньому природному се редовищу.
По - перше , позивачем недо ведена вина Бердянської міської ради у порушенні , з азначеному в акті № 10 від 06.04.2009 р . .
По - друге , посилання на ст аттю 1187 ЦК України як на одну з підстав стягнення з відпов ідача суми 414 775 грн. 68 коп. збитк ів є некоректним , оскільки позивачем не доведено , що Бердянська міська рада як власник земельної ділянки , яку до речі не можна вважати джерелом підвищеної небез пеки , є до того ж власником б удівельних відходів , наявн ість яких була зафіксована в акті № 10 від 06.04.2009 р.
По - третє , не можна вважа ти документально доведеним факт завдання навколишньому природному середовищу шкод и ( збитків) , зумовленої забру дненням і засміченням земел ьних ресурсів через порушен ня природоохоронного закон одавства .
Суд , звертає особливу увагу на лист повідомлення Берд янської природоохоронної міжрайонної прокуратури ві д 01.06.2009 р. № 32/658/1 вих. 09 на ім' я нач альника Державної екологіч ної інспекції Азовського мо ря , що прокуратурою були оп рацьовані матеріали переві рки за фактом засмічення буд івельними відходами земельн ої ділянки Бердянської м іської ради в районі бази від починку “Лазурна - 2”. Згідно листа № 04 - 1968 /37 виконавчого ко мітету Бердянської місь кої ради встановлено , що стан ом на 21.05.2009 р. порушення вимог пр иродоохоронного законодавс тва усунуті , земельна ділянк а розрівняна та засипана щеб енем . Станом на теперішній ча с підстав для внесення докум ентів прокурорського реагув ання немає .
Пунктом 2 статті 22 Цивільног о кодексу України встановлен о , що збитками визначаються в итрати , яких особа зазнала у з в' язку із знищенням або пош кодженням речі , а також витр ати , які особа зробила або мус ить зробити для відновлення свого порушеного права , а так ож доходи , які особа могла б р еально одержати за звичайних обставин , якби її право не бу ло порушене.
Підставою для відшкодуван ня збитків є склад правопору шення , який включає наступні фактори : - наявність реальни х збитків ; - вина заподіювача збитків ; - причинний зв' язок між діями або бездіяльніст ю винної особи та збитками.
Враховуючи складові право порушення не можна вважати вимоги позивача обґрунтова ними , оскільки Державною ек ологічною інспекцією Азовсь кого моря документально не д оведено факт наявності реал ьних збитків та вина Берд янської міської ради.
З огляду на викладенні обс тавини у задоволенні позовн их вимог Державної екологіч ної інспекції Азовського мор я до Бердянської міської ради про стягнення шкоди в с умі 414 775 грн. 68 коп. , заподіяної навколишньому природному се редовищу внаслідок засміче ння земельної ділянки будіве льним відходами , слід відмов ити .
Керуючись ст. 49, ст. ст. 82, 84-85 Г осподарського процесуально го кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовних в имог відмовити .
Суддя Т.А. Азізбекян
Рішення підписано 23.05.2011 р.
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2011 |
Оприлюднено | 13.10.2011 |
Номер документу | 18534468 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні