Рішення
від 27.04.2011 по справі 24/174/10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27.04.11 С права № 24/174/10

Суддя Азізбекян Т.А.

за позовом : Державної екологічної інспекції Азовс ького моря ( 87517 , м. Маріуполь, пр оспект Нахімова , 76 ; код ЄДРПОУ 26352133).

до відповідача : Бердян ської міської ради ( 71100 , Запо різька область , м. Бердянськ , Площа 1 Бердянської Ради , 2 ; ідентифікаційний код 02140805).

третя особа , яка не заявл яє самостійних позовних вимо г на предмет спору на стороні відповідача : фізична осо ба - громадянин ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1).

про відшкодування шко ди .

Судд я Т.А. Азізбекян

Представники сторін :

від позивача - не прибу в .

відповідача - ОСОБА_ 3 ( дов. № 943 від 04.01.2011 р.).

третя особа - ОСОБА_4 ( дов. № 845 від 26.04.2011 р.).

Державною екологічною інс пекцією Азовського моря зая влені позовні вимоги про стя гнення з Бердянської міс ької ради Запорізької облас ті на користь Держави суму 414 775 грн. 68 коп. шкоди , заподіяної н авколишньому природному сер едовищу внаслідок засміченн я земельної ділянки будівел ьними відходами.

Позовні матеріали визнанн і господарським судом Запорі зької області достатніми для порушення провадження у гос подарській справі № 24/174/10 , слух ання якої було призначено н а 27.05.2010 р.

Слухання господарської сп рави № 24/174/10 неодноразово відкл адалось , а термін вирішення спору продовжувався .

Провадження у господарськ ій справі № 24/174/10 відповідно до приписів статті 79 ГПК України зупинялось .

Представникам сторін , трет ій особі , роз' яснені права та обов' язки передбачені с таттею 22 ГПК України , а також іншими статтями вказаного к одексу .

Відводів складу суду не за явлено .

За клопотанням сторін судо вий процес вівся без застосу вання засобів технічної фік сації судових засідань .

В судовому засіданні 27.04.2011 р. господарським судом Запоріз ької області відповідно до в имог статті 85 ГПК України ого лошено вступну і резолютивн у частини рішення .

Позивач підтримав за явлені позовні вимоги з підс тав викладених у позовній за яві № 03/02- 835/10 від 02.04.2010 р. та письмов их поясненнях № 03/02-1752/10 від 11.08.2010 р. , вказуючи наступне . При пров еденні перевірки узбережжя А зовського моря за вимогою Б ердянської природоохорон ної міжрайонної прокуратури № 35/392 вих. № 09 від 26.03.2009 р. з питань д отримання вимог природоохор онного земельного законода вства України , а саме 06.04.2009 р. , Де ржавною екологічною інспекц ією Азовського моря був вста новлений факт засмічення зе мельної ділянки в районі баз и відпочинку “Лазурная - 2” , яка розташована за адресою : м . Бердянськ , вулиця Маяковсь кого , 98 , будівельними відхода ми.Звалище будівельних відхо дів розташоване на відстані 50 метрів від урізу води Азовс ького моря. Засмічена земель на ділянка , загальною площею 108, 24 кв. м. розташована на терит орії Бердянської місько ї ради Запорізької області т а належить за цільовим призн аченням до земель рекреаційн ого призначення . Порушення п риродоохоронного та земельн ого законодавства України за фіксовані у складеному акті перевірки № 10 від 06.04.2009 р. Згідно розрахунку , розмір шкоди , за подіяної Державі через засм ічення земель склав 414 775 грн. 68 к оп. . 29.04.2009 р. Державною екологічн ою інспекцією Азовського мо ря на адресу Бердянської міської ради було направлен о для виконання претензію № 6 на суму 414 775 грн. 68 коп. Шкода не в ідшкодована . Згідно з п. 7 Поло ження про Державну екологіч ну інспекцію Азовського моря , діяльність інспекції поши рюється , зокрема , на територі ю завширшки сто метрів від у різу води Азовського моря в м ежах Донецької , Запорізької та Херсонської областей . Пі дпунктом 1 пунктом 5 Положенн я передбачено , що інспекція , відповідно до покладених на неї завдань здійснює держав ний контроль за додержанням вимог законодавства про охо рону навколишнього природн ого середовища , екологічно ї та в межах своєї компетенці ї радіаційної безпеки викон авчими органами міських рад з питань здійснення делегова них їм повноважень органами виконавчої влади .Згідно вит ягу з технічної документаці ї щодо нормативної грошової оцінки земель № 182 від 14.04.2009 р. , над аному Управлінням Держкомзе му у м. Бердянськ , власником земельної ділянки в районі б ази відпочинку “Лазурная-2” , р озташованої за адресою : м. Бер дянськ , вулиця Маяковського 98 , є Бердянська міська рад а .Відповідно до статті 83 Земе льного кодексу України , ті з емлі , що належать на праві вл асності територіальним гром адам міст є землями комуналь ної власності , а здійснення контролю за використанням т а охороною цих земель , додер жанням земельного та еколог ічного законодавства , згідн о статті 12 Земельного кодекс у України , належить до повнов ажень міських рад у галузі зе мельних відносин на територ ії міст . Пунктом “ї” статті 15 З акону України “Про охорону н авколишнього природного сер едовища “ передбачено , що мі сцеві ради несуть відповіда льність за стан навколишньо го природного середовища на своїй території та в межах ко мпетенції здійснюють контр оль за додержанням законодав ства про охорону навколишнь ого природного середовища .З гідно статті 21 Закону Україн и “Про відходи” , органи місце вого самоврядування у сфері поводження з відходами забез печують виконання вимог зако нодавства про відходи ... лікві дацію несанкціонованих і не контрольованих звалищ відхо дів . Відповідно до статті 33 За кону України “ Про місцеве с амоврядування” до відання ви конавчих органів міських ра д , крім іншого , відноситься повноваження щодо здійсненн я контролю за додержанням з емельного та природоохоронн ого законодавства , використ анням та охороною земель. Вия влений факт засмічення земел ьної ділянки будівельними ві дходами є прямим порушенням статті 33 Закону України “Про в ідходи” , згідно якої зберіга ння та видалення відходів зд ійснюються в місцях , визначе них органами місцевого самов рядування з врахуванням вим ог земельного та природоохор онного законодавства , за ная вності спеціальних дозволі в , у яких визначені обсяги ві дходів відповідно до встано влених лімітів та умови їх зб ерігання .Відповідно до стат ті 42 Закону України “Про відхо ди” передбачено , що особи , ви нні в порушенні законодавст ва про відходи , несуть відпов ідальність за самовільне ро зміщення чи видалення відход ів та невиконання вимог щодо поводження з відходами , що з авдало матеріальної чи мора льної шкоди .Відповідно до ст атті 68 Закону України “Про охо рону навколишнього природно го середовища” , статтею 43 Зак ону України “Про відходи” , пе редбачено , що підприємства , установи , організації та гро мадяни зобов' язані відшко дувати шкоду , заподіяну ним и внаслідок порушення закон одавства про охорону навколи шнього природного середовищ а . За висновком Державної ек ологічної інспекції Азовськ ого моря , інспекція не повин на доводити наявність вини в ідповідача у заподіянні шкод и навколишньому природному с ередовищі , сам відповідач по винен довести, що у його діях відсутня вина у заподіянні ш коди . Просить позовні вимо ги задовольнити .

Відповідач заперечує п роти заявлених позовних вимо г з огляду на таке . Відпо відно до приписів статті 19 Ко нституції України правовий п орядок в Україні ґрунтуєтьс я на засадах , відповідно до я ких ніхто не може бути примуш ений робити те , що не передба чено законодавством . Органи державної влади та органи м ісцевого самоврядування , їх посадові особи зобов' язан і діяти лише на підставі , в ме жах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституцією та законами України . Статте ю 172 Цивільного кодексу Україн и передбачено , що територіал ьні громади набувають і здій снюють цивільні права та обо в' язки через органи місцев ого самоврядування у межах ї х компетенції , встановленої законом . Так , пунктами 6, 7 стат ті 30 Закону України “Про місце ве самоврядування в Україні” , вирішення питань збирання , транспортування , утилізації та знешкодження побутових в ідходів , організація благо устрою населених пунктів є к омпетенцією виконавчих орга нів міських рад . Рішенням Б ердянської міської ради в ід 25.02.2009 р. № 15 “Про затвердження програми прибирання міських територій та утримання об' єктів міського благоустрою на 2009 р.” затверджено програм у прибирання міста на 2009 р. , виз начено виконавців та розмір фінансування на виконання пр ограми . У відповідності до ст атті 68 Закону України “Про охо рону навколишнього природно го середовища” підставою ві дповідальності за порушення законодавства України про охорону навколишнього приро дного середовища є наявність вини особи . На думку відповід ача , в позовній заяві та долуч ених до неї документів Держа вна екологічна інспекція Азо вського моря не довела , що Б ердянська міська рада є вин ною в порушенні законодавст ва України про охорону навко лишнього природного середов ища . Просить у задоволенні позовних вимог відмовити .

Третя особа проти заявл ених позовних вимог заперечу є враховуючи наступні обстав ини . Акт перевірки був складе ний в присутності та підписа ний лише представниками Держ авної екологічної інспекції Азовського моря . План - схе ма місця розташування засміч еної земельної ділянки не мі стить масштабу в якому вико нана схема , що унеможливлює її розташування на плоскості . Також , вказаний документ не містить жодної твердої точк и прив' язки засміченої діл янки ( розмірів по відношенню до об' єктів нерухомості). На план - схемі засмічена земе льна ділянка намальована у в игляді трикутника, для визна чення площі якого необхідно знати скільки градусів стан овлять кути трикутника. Прое кт землеустрою , щодо відведе ння земельної ділянки в орен ду ОСОБА_2 містить схему г енерального плану , яка вико нана ліцензованою проектною організацією та погоджена з головним архітектором міст а . Згідно вказаної схеми зем ельна ділянка ОСОБА_2 розт ашована на відстані 58 метрів від урізу води. У подальшому ОСОБА_2 відмовився від оре нди земельної ділянки та пер едав її до земель міста про що було прийняте відповідне рі шення Бердянської міськ ої ради . Згідно вимог Земельн ого кодексу України , земельн а ділянка повинна бути повер нена у стані не гіршому ніж д о того як вона передавалася в оренду . Бердянська міськ а рада прийняла земельну діл янку від фізичної особи - гр омадянина ОСОБА_2 в належ ному стані . Висновком № 05/120 від 23.12.2009 р. про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки екологічн а інспекція Азовського моря підтверджує факт відсутност і засмічення на території , я ка надавалась в оренду ОСО БА_2 та категорію земель - з емлі житлової та громадської забудови. У позовній заяві п озивач зазначає , що здійснив перевірку згідно вимоги Бе рдянської природоохоронн ої міжрайонної прокуратури , проте 01.06.2009 р. Бердянською природоохоронною міжрайон ною прокуратурою було напра влено листа № 321658/1 вих. 09 на ім' я начальника Державної екол огічної інспекції Азовськог о моря щодо усунення поруше ння вимог природоохоронного законодавства та відсутнос ті підстав для внесення доку ментів прокурорського реагу вання . Лист зареєстрований в Державній екологічній інсп екції Азовського моря 10.06.2009 р. Просить у задоволенні позо вних вимог відмовити.

Дослідивши матеріали спра ви, вислухавши пояснення пре дставників сторін , третьої о соби , суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно довідки АБ № 132608 з Є диного державного реєстру пі дприємств та організацій Укр аїни , Бердянська міська рада ( ідентифікаційний код 20 525153) за своєю організаційно - п равовою формою є органом міс цевого самоврядування .

Відповідно до приписів ста тті 19 Конституції України , пр авовий порядок в Україні ґру нтується на засадах , відпові дно до яких ніхто не може бут и примушений робити те , що не передбачено законодавство м . Органи державної влади та органи місцевого самоврядув ання , їх посадові особи зобо в' язані діяти лише на підст аві , в межах повноважень та у спосіб , що передбачені Конст итуцією та законами України .

Заявлені позовні вимоги Де ржавна екологічна інспекція Азовського моря обґрунтовує статтями 20, 68, 69 Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища” та 42 , 43 Закону України “Про відходи ”.

Вказаними статтями перед бачена компетенція спеціаль но уповноважених органів дер жавного управління в галузі охорони навколишнього приро дного середовища та викорис тання природних ресурсів , зо крема , подання позовів про в ідшкодування збитків і втра т , заподіяних в результаті по рушення законодавства про ох орону навколишнього природ ного середовища .

Порушення законодавства У країни про охорону навколиш нього природного середовища тягне за собою встановлену ц им законом та іншим законод авством України дисциплінар ну , адміністративну , цивіль ну і кримінальну відповідаль ність . Підприємства , устано ви , організації та громадяни зобов' язані відшкодувати ш коду , заподіяну ними , внаслід ок порушення законодавства п ро охорону навколишнього пр иродного середовища , в поряд ку та розмірах , встановлених законодавством України .

За приписами статей 42, 43 Зако ну України “Про відходи” , ос оби , винні в порушенні законо давства про відходи , несуть дисциплінарну , адміністрат ивну , цивільну чи кримінальн у відповідальність за поруше ння встановленого порядку п оводження з відходами, що при звело або може призвести до з абруднення навколишнього пр иродного середовища , прямог о чи опосередкованого шкідли вого впливу на здоров' я люд ини та економічних збитків. П ідприємства , установи , орга нізації та громадяни України зобов' язані відшкодувати ш коду , заподіяну ними внаслід ок порушення законодавства п ро відходи , в порядку і розмір ах , встановлених законодавс твом України .

06.04.2009 р. Державною екологічно ю інспекцією Азовського моря за результатами перевірки дотримання вимог природоохо ронного законодавства склад ений Акт № 10 , в якому зазначен о наступне . При проведенні пе ревірки узбережжя Азовськог о моря , на вимогу Бердянськ ої природоохоронної міжра йонної прокуратури № 35/392 вих. 09 від 26.03.2009 р. , з питань дотримання природоохоронного , земельн ого законодавства України б уло встановлено факт поруше ння статті 44 Водного кодексу У країни , статті 96 Земельного к одексу України , статті 17 Зак ону України “Про відходи” , а с аме : встановлено факт засмі чення будівельними відхода ми земельної ділянки площею 108 , 24 кв. м. , яка розташована на те риторії Бердянської міс ької ради Запорізької облас ті , в районі бази відпочинку “Лазурная-2” ( вулиця Маяковсь кого , 98 , м. Бердянськ Запорізьк ої області ). Звалище будівель них відходів розташоване на відстані 50 метрів від урізу в оди Азовського моря . Виміри п роводились повіреною рулетк ою ( № 071460 , ГОСТ 7502 - 98) , за результа тами вимірів складено план - схему засміченої земельної д ілянки.

На запит Державної еко логічної інспекції Азовсько го моря , Управлінням Держком зему у м. Бердянську наданий витяг ( довідка ) № 182 від 14.04.2009 р. з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земель . За даними управління , власником земельної ділянк и площею 0,0001 га , кадастровий но мер 2310400000 ( землі рекреаційн ого призначення) , розташован ої навпроти вулиці Маяковсь кого , 98 , є Бердянська місь ка рада .

29.04.2009 р. Державною екологічн ою інспекцією Азовського мор я на адресу Бердянської міської ради направлена прет ензія № 6 про відшкодування зб итку , заподіяного державі вн аслідок засмічення земельни х ресурсів у сумі 414 775 грн. 68 коп.

В претензії йдеться мова п ро те , що порушення природоох оронного законодавства Укра їни , призвело до засмічення з емель зон санітарної охорони Азовського моря , чим Державі нанесений збиток , підрахова ний за “Методикою визначенн я розмірів шкоди , зумовленої забрудненням і засміченням земельних ресурсів через пор ушення природоохоронного за конодавства” .

В зазначеній претензії поз ивач посилається на порушенн я статті 44 Водного кодексу Укр аїни , статті 96 Земельного код ексу України та статті 17 Закон у України “Про відходи” , у зв' язку з чим у Державної еколо гічної інспекції Азовського моря виникло право стягненн я з відповідача суми збитку у відповідності до статей 42, 43 “ Про відходи” , 211 Земельного ко дексу України та 110 Водного к одексу України .

Відповідач не погодився з вимогами претензії , направи вши на адресу Державної еко логічної інспекції Азовсько го моря письмові відповіді в ід 10.06.2009 р. № 04-2220/40 і від 28.10.2008 р. № 01 - 3 784/40.

Вищенаведеними статтями передбачені обов' язки вод окористувачів , зокрема , утри мувати в належному стані зон и санітарної охорони джерел питного та господарсько - по бутового водопостачання , пр ибережні захисні смуги , смуг и відведення , берегові смуги водних шляхів , очисні та інш і водогосподарські споруди т а технічні пристрої, а також обов' язки землекористувач ів щодо забезпечення викорис тання землі за цільовим приз наченням та додержання вимо г законодавства про охорону довкілля.

Посилання позивача на пор ушення відповідачем статті 17 Закону України “Про відходи ” не може бути прийняте судо м до уваги , оскільки Бердян ська міська рада як орган м ісцевого самоврядування не є суб' єктом господарської діяльності у сфері поводжен ня з відходами .

За приписами статті 30 Закон у України “Про місцеве самов рядування в Україні” , виріше ння питань збирання , транспо ртування , утилізації та знеш кодження побутових відходів , організація благоустрою на селених пунктів є компетенці єю виконавчих органів міськи х рад.

Пунктом 22 статті 26 вказаног о Закону встановлено , що вик лючно на пленарних засідання х міської ради вирішуються п итання щодо затвердження про грам соціально - економічно го та культурного розвитку в ідповідних адміністративно - територіальних одиниць , ц ільових програм з інших пита нь місцевого самоврядуванн я . Відповідно до частини 1 ста тті 59 Закону України “Про місц еве самоврядування в Україні ” , рада в межах своїх повноваж ень приймає нормативні та ін ші акти у формі рішень .

Так , рішенням Бердянсько ї міської ради від 25.02.2009 р. № 15 “ Про затвердження програми пр ибирання міських територій т а утримання об' єктів місько го благоустрою на 2009 р.” затве рджено програму прибирання м іста на 2009 р. , визначено викона вців та розмір фінансування на виконання програми .

У подальшому рішеннями № 25 в ід 03.12.2009 р. , № 26 від 03.12.2009 р. Бердянс ькою міською радою вносил ись зміни до програми фінанс ування КП “Бердянськекотран с” на здійснення у сфері благ оустрою контролю за санітарн им станом та утриманням тери торії м. Бердянськ на 2009 р.

Рішеннями Бердянської міської ради № 22 від 24.12.2009 р. , № 5 від 30.07.2009 р. , № 18 від 29.10.2009 р. Програм а прибирання міських територ ій на утримання об' єктів м іського благоустрою на 2009 р. , з атверджувалась у новій редак ції .

Відповідно до вимог статей 21 Закону України “Про відход и” , 12, 91 Земельного кодексу Укр аїни , 15, 68 Закону України “Пр о охорону навколишнього прир одного середовища” органи м ісцевого самоврядування маю ть певне коло повноважень в с фері охорони навколишнього природного середовища .

Так , органи місцевого самов рядування у сфері поводження з відходами забезпечують ви конання вимог законодавства про відходи.

У галузі земельних відноси н міські ради здійснюють ко нтроль за використанням та о хороною земель комунальної в ласності , додержанням земел ьного та екологічного законо давства. Власники земельних ділянок зобов' язані додер жуватись вимог законодавств а про охорону довкілля .

Слід зазначити , що місцеві ради несуть відповідальніст ь за стан навколишнього прир одного середовища на своїй т ериторії і в межах своєї ком петенції .

Відповідальність за пору шення законодавства про охор ону навколишнього природног о середовища несуть особи, винні у порушеннях перел ічених в п. п. а) - н) статті 68 За кону України “Про охорону на вколишнього природного сере довища”.

За приписами статті 1166 Цив ільного кодексу України , май нова шкода , завдана неправом ірними рішеннями , діями чи бе здіяльністю особистим нема йновим правам фізичної особи або юридичної особи , відшкод овується в повному обсязі ос обою , яка її завдала . Особа, як а завдала шкоди , звільняєтьс я від її відшкодування , якщо вона доведе , що шкоди завдан о не з її вини .

Обґрунтовуючи позовні вим оги позивач вказує , що за ре зультатами виявленого пору шення , Державна екологічна і нспекція Азовського моря зді йснила розрахунок розміру ві дшкодування збитків , заподі яних Державі від засмічення земель будівельними відхода ми , який розрахований відпов ідно до Методики визначення розмірів шкоди зумовленої з абрудненням і засміченням зе мельних ресурсів через поруш ення природоохоронного зак онодавства .

Заявляючи до стягнення сум у 414 775 грн. 68 коп. , позивач крім і ншого , посилається на статтю 1187 ЦК України , а саме , відшкод ування шкоди , завданої джере лом підвищеної небезпеки.

Відповідно до вимог вказан ої статті , джерелом підвищен ої небезпеки є діяльність , п ов' язана з використанням , з беріганням або утриманням тр анспортних засобів , механіз мів та обладнання , використа нням , зберіганням хімічних , радіоактивних , вибухо - і во гненебезпечних та інших речо вин , утриманням диких звірі в , ... що створює підвищену неб езпеку для особи , яка цю діял ьність здійснює , та інших ос іб . Шкода завдана джерелом п ідвищеної небезпеки , відшко довується особою , яка на від повідній правовій підставі ( право власності , інше речов е право , договір підряду , ор енди тощо) володіє транспорт ним засобом , механізмом , інши м об' єктом , використання , з берігання або утримання яког о створює підвищену небезпе ку .

Позивач , помилково вважає , що відповідач , на території якого знаходиться спірна з емельна ділянка ( власником я кої є Бердянська міська рада) повинен нести відпові дальність за шкоду завдану навколишньому природному се редовищу.

По - перше , позивачем недо ведена вина Бердянської міської ради у порушенні , з азначеному в акті № 10 від 06.04.2009 р . .

По - друге , посилання на ст аттю 1187 ЦК України як на одну з підстав стягнення з відпов ідача суми 414 775 грн. 68 коп. збитк ів є некоректним , оскільки позивачем не доведено , що Бердянська міська рада як власник земельної ділянки , яку до речі не можна вважати джерелом підвищеної небез пеки , є до того ж власником б удівельних відходів , наявн ість яких була зафіксована в акті № 10 від 06.04.2009 р.

По - третє , не можна вважа ти документально доведеним факт завдання навколишньому природному середовищу шкод и ( збитків) , зумовленої забру дненням і засміченням земел ьних ресурсів через порушен ня природоохоронного закон одавства .

Суд , звертає особливу увагу на лист повідомлення Берд янської природоохоронної міжрайонної прокуратури ві д 01.06.2009 р. № 32/658/1 вих. 09 на ім' я нач альника Державної екологіч ної інспекції Азовського мо ря , що прокуратурою були оп рацьовані матеріали переві рки за фактом засмічення буд івельними відходами земельн ої ділянки Бердянської м іської ради в районі бази від починку “Лазурна - 2”. Згідно листа № 04 - 1968 /37 виконавчого ко мітету Бердянської місь кої ради встановлено , що стан ом на 21.05.2009 р. порушення вимог пр иродоохоронного законодавс тва усунуті , земельна ділянк а розрівняна та засипана щеб енем . Станом на теперішній ча с підстав для внесення докум ентів прокурорського реагув ання немає .

Пунктом 2 статті 22 Цивільног о кодексу України встановлен о , що збитками визначаються в итрати , яких особа зазнала у з в' язку із знищенням або пош кодженням речі , а також витр ати , які особа зробила або мус ить зробити для відновлення свого порушеного права , а так ож доходи , які особа могла б р еально одержати за звичайних обставин , якби її право не бу ло порушене.

Підставою для відшкодуван ня збитків є склад правопору шення , який включає наступні фактори : - наявність реальни х збитків ; - вина заподіювача збитків ; - причинний зв' язок між діями або бездіяльніст ю винної особи та збитками.

Враховуючи складові право порушення не можна вважати вимоги позивача обґрунтова ними , оскільки Державною ек ологічною інспекцією Азовсь кого моря документально не д оведено факт наявності реал ьних збитків та вина Берд янської міської ради.

З огляду на викладенні обс тавини у задоволенні позовн их вимог Державної екологіч ної інспекції Азовського мор я до Бердянської міської ради про стягнення шкоди в с умі 414 775 грн. 68 коп. , заподіяної навколишньому природному се редовищу внаслідок засміче ння земельної ділянки будіве льним відходами , слід відмов ити .

Керуючись ст. 49, ст. ст. 82, 84-85 Г осподарського процесуально го кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних в имог відмовити .

Суддя Т.А. Азізбекян

Рішення підписано 23.05.2011 р.

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення27.04.2011
Оприлюднено13.10.2011
Номер документу18534468
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —24/174/10

Ухвала від 07.09.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 27.08.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 12.08.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 15.07.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 27.05.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Ухвала від 26.04.2010

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Азізбекян Т.А.

Постанова від 31.08.2011

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Азарова З.П.

Ухвала від 03.08.2011

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Азарова З.П.

Ухвала від 18.07.2011

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Азарова З.П.

Ухвала від 18.07.2011

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Азарова З.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні