Категорія №9
ПОСТАНОВА
Іменем України
17 серпня 2011 року Справа № 2а-1197/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у скла ді
головуючого судді Твердох ліба Р.С.,
за участю секретаря судово го засідання Григоренко-Тума сян А.М.
та
представників сторін:
від позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 28.07.2011 №7075)
від відповідача - ОСОБА_2 (довірені сть від 16.08.2011 № 17/11/1)
розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Ко нтрольно-ревізійного управл іння в Луганській області до Управління Державного депар таменту України з питань вик онання покарань у Луганській області про зобов' язання в иконати пункт 1 вимоги від 09 ли пня 2010 року №12-08-14-14/6698 в частині від шкодування грошових коштів,-
ВСТАНОВИВ:
03 лютого 2011 року Контрольно-р евізійне управління в Луганс ькій області звернулось до Л уганського окружного адміні стративного суду з позовом д о Управління Державного депа ртаменту України з питань ви конання покарань у Луганські й області про зобов' язання виконати пункт 1 вимоги від 09 л ипня 2010 року №12-08-14-14/6698 в частині ві дшкодування 75584,03 грн., а саме: за йво сплачених сум надбавки з а безперервну роботу у сумі 338 99,95 грн., зайво сплачену надбавк у за вислугу років особам ряд ового і начальницького склад у у сумі 22540,84 грн. та зайво сплач них внесків до державних ціл ьових фондів у сумі 19143,24 грн.
В обґрунтування позовних в имог позивачем зазначено, що на виконання п.2.34 Плану роботи Головного КРУ України на II кв артал 2010 року було проведено р евізію фінансово-господарсь кої діяльності Управління Де ржавного департаменту Украї ни з питань виконання покара нь у Луганській області за пе ріод з 01 січня 2008 року по 01 квітн я 2010 року.
За результатами ревізії бу ло складено акт ревізії від 25 червня 2010 року №08-21/011, підписаний об' єктом контролю без запе речень.
Відповідно до п.7 ст.10 Закону України «Про державну контро льно-ревізійну службу в Укра їні» відповідачу було спрямо вано вимогу щодо усунення ви явлених ревізією порушень ві д 09 липня 2010 року за №12-08-14-14/6698 з терм іном зворотного інформуванн я до 02 серпня 2010 року. Однак, стан ом на час подання позову, відп овідачем не відшкодовано зай во сплачені суми надбавки за безперервну роботу у сумі 33899,9 5 грн., зайво сплачену надбавку за вислугу років особам рядо вого і начальницького складу у сумі 22540,84 грн. та зайво сплачн их внесків до державних ціль ових фондів у сумі 19143,24 грн. на з агальну суму 75584,03 грн.
Ревізією нарахування та ви плати надбавок та доплат до п осадових окладів та тарифних ставок встановлено, що протя гом періоду з 01 січня 2008 року по 01 квітня 2010 року УДДУПВП у Луга нській області здійснювалос ь нарахування та виплата не п ередбачена Постановою КМУ ві д 30 серпня 2002 року №1298 «Про оплат у на основі Єдиної тарифної с ітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників у станов, закладів та організа цій окремих галузей бюджетно ї сфери» та наказом Мінпраці України від 02 жовтня 1996 року №77 «Про умови оплати праці робі тників, зайнятих обслуговува нням органів виконавчої влад и, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, орг анів прокуратури, судів та ін ших органів» (далі за текстом - Наказ №77), надбавки за безпере рвну роботу до тарифних став ок на суму 33 899,95 грн.
Крім того, ревізією встанов лено, що відповідно до вказів ки Державного Департаменту У країни з питань виконання по карань від 23 грудня 2004 року №9/2-5259 /г «Щодо окремих питань обчис лення стажу служби для випла ти відсоткової надбавки за в ислугу років особам рядового і начальницького складу кри мінально-виконавчої служби» відповідачем до стажу, який д ає право на нарахування та ви плату надбавки за вислугу ро ків особам рядового і началь ницького складу кримінально -виконавчої системи в період з 01 січня 2008 року по 01 квітня 2010 ро ку додатково зараховувався п еріод їхнього навчання (у том у числі заочно) у цивільних ви щих навчальних закладах, а та кож у інших навчальних закла дах, після яких присвоюється офіцерське звання до вступу на військову службу або приз начення на відповідну посаду в межах до п' яти років із роз рахунку - один рік за шість міс яців.
Проте, відповідно до вимог п .2 Постанови КМУ від 17 липня 1992 ро ку №393 «Про порядок обчислення вислуги років, призначення т а виплати пенсій і грошової д опомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічмана м, військовослужбовцям надст рокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового с кладу органів внутрішніх спр ав та членам їхніх сімей» пер іод такого навчання зарахову ється до вислуги років при пр изначенні пенсій згідно з п. « а» ст. 12 Закону України «Про пе нсійне забезпечення військо вослужбовців та осіб начальн ицького і рядового складу ор ганів внутрішніх справ».
Позивачем також зазначено , що нормами діючого законода вства, якими регламентовано нарахування та виплата грошо вого забезпечення військово службовців, а саме: Постаново ю КМУ №1294 та Інструкцією про по рядок обчислення стажу служб и для виплати відсоткової на дбавки за вислугу років особ ам рядового і начальницького складу Державної кримінальн о-виконавчої служби, затверд женої наказом Державного Деп артаменту України з питань в иконання покарань від 04 грудн я 2004 року №224 (зареєстрований в М іністерстві юстиції України від 20.12.2004 за №1607/10206), зарахування п еріоду навчання у цивільних вищих навчальних закладах до стажу, який дає право на нарах ування та виплату надбавки з а вислугу років особам рядов ого і начальницького складу кримінально-виконавчої сист еми не передбачено.
Таким чином, відповідачем з айво нараховано та виплачено надбавки за вислугу років ос обам рядового та начальницьк ого складу на суму 22 540,84 грн.
Нарахування та виплата над бавок та доплат до посадових окладів та тарифних ставок н е передбачених нормами діючо го законодавства призвело до зайвого нарахування заробіт ної плати на загальну суму 56 440, 79 грн., внаслідок чого зайво на раховано та перераховано вне сків до державних цільових ф ондів на суму 19143,24 грн.
З урахуванням зазначеного , представник позивача проси в суд зобов' язати Управлінн я Державного департаменту Ук раїни з питань виконання пок арань у Луганській області в иконати пункт 1 вимоги від 09 ли пня 2010 року №12-08-14-14/6698 в частині від шкодування 75584,03 грн.
В судовому засіданні предс тавники позивача позов підтр имали, надали пояснення анал огічні викладеним у позові т а просили задовольнити позов ні вимоги у повному обсязі.
Відповідач в судовому засі данні проти задоволення позо вних вимог заперечував та на дав письмові заперечення в я ких зазначив, що 24 травня 2000 рок у Держдепартаментом було вид ано наказ № 98 «Про затвердженн я інструкції про порядок вип лати процентної надбавки за безперервну роботу працівни кам і службовцям підприємств , установ, організацій та навч альних закладів кримінально -виконавчої системи».
Управління Державного деп артаменту України з питань в иконання покарань у Луганськ ій області є структурним під розділом ДДУПВП яке підпоряд коване Держдепартаменту у зв ' язку із чим не мало повнова жень до невиконання наказу Д ДУПВП № 98 від 24 травня 2000 року. Ви щезазначений наказ в Міністе рстві юстиції не зареєстрова ний, однак зазначений наказ є обов' язковим для виконання органами та установами вико нання покарань до яких відно ситься управління ДДУПВП у Л уганській області.
Крім того, пунктом 2 наказу № 98 від 24 травня 2000 року начальник ів управлінь (самостійних ві дділів) ДДУПВП зобов' язано забезпечити точне та неухиль не виконання встановленого п орядку обчислення і виплати робітникам і службовцям проц ентної надбавки за безперерв ну роботу відповідно до затв ердженої інструкції.
Згідно з п.3 наказу № 98 надбав ка за безперервну роботу під лягає виплаті в межах асигну вань, що виділяються на утрим ання органів і підрозділів к римінально-виконавчої систе ми, та за рахунок і в межах фон дів оплати праці.
Також відповідачем зазнач ено, що всі нарахування проце нтної надбавки за безперервн у роботу були проведені у меж ах затверджених кошторисів н а відповідні роки, що відпові дає вимогам п.5 ст. 51 Бюджетного кодексу України, що діяв на мо мент проведення ревізії.
Таким чином, управління ДДУ ПВП у Луганській області бул о зобов' язано керуватися на казом № 98 та виплачувати проце нтну надбавку за безперервну роботу своїм робітникам і сл ужбовцям, що і було ним зробле но.
29 грудня 2004 року за вх. № 13016 до уп равління ДДУПВП у Луганській області надійшов лист за під писом заступника голови Держ департаменту № 9/2-5259/Г від 23 груд ня 2004 року «Щодо окремих питан ь обчислення стажу служби дл я виплати відсоткової надбав ки за вислугу років особам ря дового і начальницького скла ду кримінально-виконавчої сл ужби». В цьому листі було зазн ачено, що п.5 прикінцевих полож ень Кримінально-виконавчого кодексу України визначено, щ о на осіб рядового і начальни цького складу кримінально-ви конавчої системи поширюютьс я порядок та умови проходжен ня служби та грошового забез печення, які передбачені для працівників органів внутріш ніх справ.
Листом МВС України від 23 лип ня 2004 року № 8843/Лб встановлено, щ о для виплати відсоткової на дбавки за вислугу років особ ам рядового і начальницького складу органів внутрішніх с прав зараховуються періоди с лужби (роботи) які враховують ся для призначення пенсій за вислугу років відповідно до п. 1, 2 Постанови КМУ № 393 від 17 липн я 1992 року «Про порядок обчисле ння вислуги років, призначен ня та виплати пенсій і грошов ої допомоги особам офіцерськ ого складу, прапорщикам, мічм анам, військовослужбовцям на дстрокової служби та військо вої служби за контрактом, осо бам начальницького і рядовог о складу органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей» .
З огляду на вищевикладене т ериторіальні органи управлі нь Держдепартаменту України з питань виконання покарань було зобов' язано провести перерахунок стажу служби для виплати з 1 січня 2005 року відсо ткової надбавки за вислугу р оків особам рядового і начал ьницького складу.
Пунктом 2 Постанови КМУ № 393 в ід 17 липня 1992 року передбачено, що до вислуги років особам оф іцерського складу Збройних С ил, Державної прикордонної с лужби, Управління державної охорони, Цивільної оборони У країни та інших військових ф ормувань, створених Верховно ю Радою України, Служби бе зпеки України, Служби зовніш ньої розвідки, Державної спе ціальної служби транспорту, а також особам середнього, ст аршого і вищого начальницько го складу органів внутрішніх справ та Державної кримінал ьно-виконавчої служби Україн и при призначенні пенсій згі дно з пунктом «а» статті 12 зак ону України «Про пенсійне за безпечення військовослужбо вців та осіб начальницького і рядового складу органів вн утрішніх справ» додатково за раховується час їхнього навч ання (у тому числі заочно) у ци вільних вищих навчальних зак ладах, а також у інших навчаль них закладах, після закінчен ня яких присвоюється офіцерс ьке звання, до вступу на війсь кову службу або призначення на відповідну посаду в межах до п' яти років із розрахунк у - один рік за шість місяців.
Оскільки управління ДДУПВ П у Луганській області підпо рядковане Держдепартаменту України з питань виконання п окарань у зв' язку із чим не м ало повноважень щодо не вико нання вимог Державного депар таменту України з питань вик онання покарань.
Враховуючи вищевикладене відповідач вважає, що вимога позивача щодо вжиття заході в повернення сум внесків спл ачених до державних цільових фондів є безпідставною та пр осив відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах заявлених п озовних вимог і наданих стор онами доказів, оцінивши дока зи відповідно до вимог ст.ст. 6 9-72 КАС України, суд дійшов висн овку про обґрунтованість зая влених вимог з огляду на таке .
Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб' єктів при з дійсненні ними владних управ лінських функцій на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень, шляхом справедливого , неупередженого та своєчасн ого розгляду адміністративн их справ.
Спеціальним законом, який в изначає статус державної кон трольно-ревізійної служби в Україні, її функції та правов і основи діяльності є Закон У країни «Про державну контрол ьно-ревізійну службу в Украї ні».
Згідно із ст. 10. Закону Україн и «Про державну контрольно-р евізійну службу в Україні» Г оловному контрольно-ревізій ному управлінню України, кон трольно-ревізійним управлін ням в Республіці Крим, област ях, містах Києві і Севастопол і, контрольно-ревізійним під розділам (відділам, групам) у р айонах, містах і районах у міс тах, серед іншого, надається п раво:
- перевіряти у підконтрольн их установах грошові та бухг алтерські документи, звіти, к ошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матері альних цінностей, проводити перевірки фактичної наявнос ті цінностей (грошових сум, ці нних паперів, сировини, матер іалів, готової продукції, уст аткування тощо);
- пред' являти керівникам та іншим службовим особам пі дконтрольних установ, що рев ізуються, вимоги щодо усунен ня виявлених порушень законо давства з питань збереження і використання державної вла сності та фінансів, вилучати в судовому порядку до бюджет у виявлені ревізіями прихова ні і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відпо відними органами питання про припинення бюджетного фінан сування і кредитування, якщо отримані підприємствами, ус тановами та організаціями ко шти і позички використовують ся з порушенням чинного зако нодавства;
- звертатися до суду в інтер есах держави, якщо підконтро льною установою не забезпече но виконання вимог щодо усун ення виявлених ревізією пору шень законодавства з питань збереження і використання ак тивів.
У відповідності до ст. 15 Зако ну України «Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні» законні вимоги служб ових осіб державної контроль но-ревізійної служби є обов' язковими для виконання служб овими особами об' єктів, що р евізуються.
Порядком проведення інспе ктування державною контроль но-ревізійною службою, затве рдженим Постановою Кабінету Міністрів України №550 від 20 кві тня 2006 року визначено порядок дій працівників КРУ при вико нанні ними своїх службових о бов' язків, визначених зазна ченим Законом, згідно п.50 яког о за результатами проведеної ревізії у межах наданих прав органи служби вживають захо дів для забезпечення:
- притягнення до адміністра тивної, дисциплінарної та ма теріальної відповідальност і винних у допущенні порушен ь працівників об' єктів конт ролю;
- звернення до суду в інтере сах держави щодо усунення ви явлених ревізією порушень за конодавства з питань збереже ння і використання активів, а також стягнення у дохід держ ави коштів, одержаних за неза конними договорами, без вста новлених законом підстав або з порушенням вимог законода вства;
- застосування заходів впли ву за порушення бюджетного з аконодавства.
Судом встановлено, що відпо відно до п.2.34 Плану роботи Голо вного КРУ України на II квартал 2010 року контрольно-ревізійни м управлінням в Луганській о бласті було проведено ревізі ю фінансово-господарської ді яльності Управління Державн ого департаменту України з п итань виконання покарань у Л уганській області за період з 01 січня 2008 року по 01 квітня 2010 ро ку.
За результатами ревізії бу ло складено акт ревізії від 25 червня 2010 року №08-21/011, підписаний об' єктом контролю без запе речень та зауважень.
Відповідно до п.7 ст.10 Закону України «Про державну контро льно-ревізійну службу в Укра їні» відповідачу було спрямо вано вимогу щодо усунення ви явлених ревізією порушень ві д 09 липня 2010 року за №12-08-14-14/6698 з терм іном зворотного інформуванн я до 02 серпня 2010 року.
Ревізією нарахування та ви плати надбавок та доплат до п осадових окладів та тарифних ставок встановлено, що протя гом періоду з 01 січня 2008 року по 01 квітня 2010 року УДДУПВП у Луга нській області здійснювалос ь нарахування та виплата не п ередбачені Постановою КМУ ві д 30 серпня 2002 року №1298 «Про оплат у на основі Єдиної тарифної с ітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників у станов, закладів та організа цій окремих галузей бюджетно ї сфери» та наказом Мінпраці України від 02 жовтня 1996 року №77 «Про умови оплати праці робі тників, зайнятих обслуговува нням органів виконавчої влад и, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, орг анів прокуратури, судів та ін ших органів», надбавки за без перервну роботу до тарифних ставок на суму 33 899,95 грн.
Крім того, ревізією встанов лено, що відповідно до вказів ки Державного Департаменту У країни з питань виконання по карань від 23 грудня 2004 року №9/2-5259 /г «Щодо окремих питань обчис лення стажу служби для випла ти відсоткової надбавки за в ислугу років особам рядового і начальницького складу кри мінально-виконавчої служби» відповідачем до стажу, який д ає право на нарахування та ви плату надбавки за вислугу ро ків особам рядового і началь ницького складу кримінально -виконавчої системи в період з 01 січня 2008 року по 01 квітня 2010 ро ку додатково зараховувався п еріод їхнього навчання (у том у числі заочно) у цивільних ви щих навчальних закладах, а та кож у інших навчальних закла дах, після яких присвоюється офіцерське звання до вступу на військову службу або приз начення на відповідну посаду в межах до п' яти років із роз рахунку - один рік за шість міс яців.
Відповідно до вимог п.2 Пост анови КМУ від 17 липня 1992 року №393 «Про порядок обчислення вис луги років, призначення та ви плати пенсій і грошової допо моги особам офіцерського скл аду, прапорщикам, мічманам, ві йськовослужбовцям надстрок ової служби та військової сл ужби за контрактом, особам на чальницького і рядового скла ду органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей» періо д такого навчання зараховуєт ься до вислуги років при приз наченні пенсій згідно з п.а ст . 12 Закону України «Про пенсій не забезпечення військовосл ужбовців та осіб начальницьк ого і рядового складу органі в внутрішніх справ».
Крім того, Постановою КМУ №1 294 та Інструкцією про порядок обчислення стажу служби для виплати відсоткової надбавк и за вислугу років особам ряд ового і начальницького склад у Державної кримінально-вико навчої служби, затвердженою наказом Державного Департам енту України з питань викона ння покарань від 04 грудня 2004 ро ку №224 (зареєстрований в Мініс терстві юстиції України від 20.12.2004 за №1607/10206), зарахування періо ду навчання у цивільних вищи х навчальних закладах до ста жу, який дає право на нарахува ння та виплату надбавки за ви слугу років особам рядового і начальницького складу крим інально-виконавчої системи н е передбачено.
Таким чином, відповідачем з айво нараховано та виплачено надбавки за вислугу років ос обам рядового та начальницьк ого складу на суму 22 540,84 грн.
Нарахування та виплата над бавок та доплат до посадових окладів та тарифних ставок н е передбачених нормами діючо го законодавства призвело до зайвого нарахування заробіт ної плати на загальну суму 56 440, 79 грн., внаслідок чого зайво на раховано та перераховано вне сків до державних цільових ф ондів на суму 19143,24 грн.
Крім того, суд звертає увагу на те, що одним із принципів б юджетної системи України, ре гламентованих ст.7 Бюджетног о кодексу України, є принцип е фективності, який визначає, щ о при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюдже тного процесу мають прагнути досягнення запланованих ціл ей при залученні мінімальног о обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального ре зультату при використанні ви значеного бюджетом обсягу ко штів.
Разом із цим суд зазначає, щ о акт ревізії від 25 червня 2010 ро ку №08-21/011 підписаний посадовим и особами позивача без запер ечень та зауважень.
Суд також зазначає, що поста новою Луганського окружного адміністративного суду від 20 квітня 2011 року у справі №2а-2360/11/12 70 адміністративний позов Упр авління Державного департам енту Укарїни з питань викона ння покарань у Луганській об ласті до Контрольно-ревізійн ого управління в Луганській області про скасування пункт у 1 вимоги від 09 липня 2010 року №12-08 -14-14/6698 в частині відшкодування 7 5584,03 грн., а саме: зайво сплачених сум надбавки за безперервну роботу у сумі 33899,95 грн., зайво сп лачену надбавку за вислугу р оків особам рядового і начал ьницького складу у сумі 22540,84 гр н. та зайво сплачних внесків д о державних цільових фондів у сумі 19143,24 грн. задовлено у повн ому обсязі (а.с.120-123).
Постановою Донецького апе ляційного адміністративног о суду від 23 червня 2011 року у спр аві №2а-2360/11/1270 постанову Лугагнс ького окружного адміністрат ивного суду від 20 квітня 2011 рок у скасовано, у задоволенні ад міністративного позову Упра вління Державного департаме нту Укарїни з питань виконан ня покарань у Луганській обл асті до Контрольно-ревізійно го управління в Луганській о бласті про скасування пункту 1 вимоги від 09 липня 2010 року №12-08-14- 14/6698 в частині відшкодування 75584 ,03 грн., а саме: зайво сплачених сум надбавки за безперервну роботу у сумі 33899,95 грн., зайво сп лачену надбавку за вислугу р оків особам рядового і начал ьницького складу у сумі 22540,84 гр н. та зайво сплачних внесків д о державних цільових фондів у сумі 19143,24 грн. відмовлено. Зазн ачене судове рішення є таким , що набрало законної сили (а.с .116-117).
Відповідно до ч.1 ст.72 КАС Укр аїни обставини, встановлені судовим рішенням в адміністр ативній, цивільній або госпо дарській справі, що набрало з аконної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у як их беруть участь ті самі особ и або особа, щодо якої встанов лено ці обставини.
Статтею 255 КАС України встан овлено, що постанова або ухва ла суду, яка набрала законної сили, є обов' язковою для осі б, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для органів, підприєм ств, установ та організацій, п осадових чи службових осіб, і нших фізичних осіб і підляга є виконанню на всій територі ї України. Обставини, які були встановлені постановою, що н абрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.
Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого вирішує справи відповід но до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов' яз ковість яких надана Верховно ю Радою України та застос овує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним о рганом на підставі, у межах по вноважень та у спосіб, передб ачені Конституцією та закона ми України, та принципом рівн ості усіх учасників адмініст ративного процесу перед зако ном і судом, відповідно до яко го усі учасники адміністрати вного процесу є рівними пере д законом і судом.
Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крі м випадків, встановлених ста ттею 72 цього Кодексу.
Сторонам роз' яснювались вимоги статей 69-72 КАС України т а наслідки їх невиконання. Су дом приймались заходи щодо в себічного та об' єктивного р озгляду справи, у тому числі ш ляхом витребування у позивач а додаткових доказів на підт вердження його правової пози ції з приводу заявленого поз ову. З урахуванням вимог п.6 ст . 71 КАС України, суд розглянув с праву на підставі наявних в м атеріалах справи доказів.
Представником позивача в с удовому засіданні надані обґ рунтовані пояснення та відпо відні докази на їх підтвердж ення, натомість відповідачем не доведено належними засоб ами доказування неправомірн ість заявленого позову, у зв' язку з чим позовні вимоги під лягають задоволенню у повном у обсязі.
Питання про розподіл судов их витрат зі сплати судового збору не вирішується, оскіль ки позивач відповідно до пун кту 15 частини 1 статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про держ авне мито» від сплати держав ного мита (судового збору) зві льнений.
На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судов ому засіданні 17 серпня 2011 року проголошено вступну та резол ютивну частини постанови. Ск ладення постанови у повному обсязі відкладено до 22 серпня 2011 року, про що згідно вимог ча стини 2 статті 167 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни повідомлено після прог олошення вступної та резолют ивної частин постанови у суд овому засіданні.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71 , 87, 94, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги Контр ольно-ревізійного управлінн я в Луганській області до Упр авління Державного департам енту України з питань викона ння покарань у Луганській об ласті про зобов' язання вико нати пункт 1 вимоги від 09 липня 2010 року №12-08-14-14/6698 в частині відшко дування грошових коштів - зад овольнити.
Зобов' язати Управління Д ержавного департаменту Укра їни з питань виконання покар ань у Луганській області, (код ЄДРПОУ 00710345, місцезнаходження : 94100, м. Луганськ, вул. Коцюбинськ ого, 2) виконати пункт 1 вимоги в ід 09 липня 2010 року №12-08-14-14/6698 в части ні відшкодування 75584,03 грн. (сімд есят п' ять тисяч п' ятсот в ісімдесят чотири гривні три копійки), а саме: зайво сплачен их сум надбавки за безперерв ну роботу у сумі 33899,95 грн. (тридц ять три тисячі вісімсот дев' яностно дев' ять гривень дев ' яносто п' ять копійок), зай во сплачену надбавку за висл угу років особам рядового і н ачальницького складу у сумі 22540,84 грн. (двадцять дві тисячі п' ятсот сорок гривень вісімдес ят чотири копійки) та зайво сп лачних внесків до державних цільових фондів у сумі 19143,24 грн . (дев' ятнадцять тисяч сто со рок три гривні двадцять чоти ри копійки).
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.
Відповідно до частини 3 стат ті 160 КАС України постанова ск ладена у повному обсязі 22 серп ня 2011 року.
Суддя Р.С. Твердохліб
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.08.2011 |
Оприлюднено | 19.10.2011 |
Номер документу | 18614122 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Казначеєв Едуард Геннадійович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Казначеєв Едуард Геннадійович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Р.С. Твердохліб
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні