Постанова
від 07.09.2011 по справі 2а-7154/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №10.3.4

ПОСТАНОВА

Іменем України

07 вересня 2011 року Справа № 2а-7154/11/1270

Луганський окружний адмін істративний суд у складі:

головуючого судді: Захарової О.В.

секретаря судового засіда ння: Білоконя Д.І.

за участю:

представника позивача: ОСОБА_1 (довіреність №03-06 /1070 від 10.06.2011)

представника відповідача: ОСОБА_2 (довіреність від 02.09.2011)

розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Лу ганського обласного відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів до Комунального підприємства «Новоайдарськ е СКП» про стягнення адмініс тративно-господарської санк ції та пені, -

ВСТАНОВИВ:

18 серпня 2011 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду надійшов адміністра тивний позов Луганського обл асного відділення Фонду соці ального захисту інвалідів до Комунального підприємства « Новоайдарське СКП» про стягн ення адміністративно-господ арської санкції та пені в роз мірі 9019,77 грн.

В обґрунтування позову поз ивач зазначив, що Комунальне підприємство «Новоайдарськ е СКП» в порушення ст. 19 Закону України «Про основи соціаль ної захищеності інвалідів в Україні» не працевлаштувало необхідну кількість інвалід ів. На підприємстві у 2010 році за мість 1 інваліда, не працювало жодного інваліда. Таким чино м, на підприємстві за 1 робоче місце, призначене для працев лаштування інвалідів і не за йняте інвалідами, відповідач до 16.04.2011 повинен був самостійно сплатити адміністративно-го сподарські санкції у розмірі 8690,91 грн.

За несплату відповідачем а дміністративно-господарськ их санкцій, утворилась забор гованість, на яку нарахована пеня в розмірі 328,86 грн.

Комунальне підприємство « Новоайдарське СКП» в порушен ня Закону України «Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні» не працевл аштувало необхідну кількіст ь інвалідів та не сплатило ад міністративно-господарські санкції, тому підлягає відпо відальності за порушення чин ного законодавства.

Відповідач інформував у 2010 р оці Новоайдарський районний центр зайнятості про наявні сть вільних посад для забезп ечення працевлаштування інв алідів, але не в повному обсяз і, що підтверджується листом Новоайдарського центру зайн ятості від 07.06.2011 №21/07-714.

У зв' язку з чим, позивач пр осить суд стягнути з відпові дача на користь Луганського обласного відділення Фонду с оціального захисту інваліді в несплачені адміністративн о-господарські санкції в роз мірі 8690,91 грн. та пеню за порушен ня терміну сплати санкції в р озмірі 328,86 грн.

У судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зов, надав пояснення, аналогі чні викладеним у позовній за яві, просив позовні вимоги за довольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти за явленого позову заперечував , зокрема, зазначив, що починаю чи з січня 2010 року по травень 2010 року (включно) на підприємств і працювало менш ніж 8 осіб, то му відповідно положень Закон у України від 21 березня 1991 року №875-XII “Про основи соціальної з ахищеності інвалідів в Украї ні” підприємство не повинно було створювати робоче місце для інваліда і звітувати з по відомленням відповідної інф ормації до центру зайнятості . Починаючи з червня 2010 року, ко ли кількість працівників пер ебільшила 8 осіб, підприємств о щомісяця з червня 2010 року по г рудень 2010 року (включно) надава ло звіти форми №3-ПН із зазначе нням у графі 15 звіту інформаці ї про наявність вільних місц ь для працевлаштування інвал ідів, що підтверджується дов ідкою Новоайдарського район ного центру зайнятості від 29.0 8.2011 №21/07-1063.

Представник відповідача з ауважив, що підприємство від повідно до норм чинного зако нодавства звітувало до центр у зайнятості, і не може нести в ідповідальність за не направ лення державними органами ін валідів для подальшого праце влаштування на підприємстві .

У зв' язку з чим, представни к відповідача просив у задов оленні позову відмовити повн істю.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах позовних ви мог і наданих сторонами дока зів, оцінивши докази відпові дно до вимог ст.69-72 КАС України, суд прийшов до наступного.

Фонд соціального захисту і нвалідів відповідно до п.1 Пол оження про Фонд соціального захисту інвалідів, затвердже ного Постановою Кабінету Мін істрів України №1434 від 26.09.2002 (із н аступними змінами і доповнен нями) є урядовим органом держ авного управління, який діє у складі Міністерства праці т а соціальної політики та під порядковується йому.

Основним завданням Фонду с оціального захисту інваліді в, відповідно до пункту 3 цього Положення є, зокрема контрол ь за виконанням підприємства ми, установами, організаціям и, у тому числі підприємствам и, організаціями громадських організацій інвалідів, фізи чними особами, які використо вують найману працю (далі - роб отодавці), нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, установленого ста ттею 19 Закону У відповідності до покладених на Фонд завдан ь останній здійснює контроль за сплатою роботодавцями ад міністративно-господарськи х санкцій і пені (підпункт 3 пу нкту 4 зазначеного Положення ).

Таким чином, Фонд та його ві дділення є органами державно ї влади, які у правовідносина х з роботодавцями, зокрема у з в'язку із здійсненням контро лю за перерахуванням адмініс тративно-господарських санк цій, передбачених статтею 20 За кону, реалізують владні упра влінські функції.

Луганське обласне відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів відповідно до п.9 з азначеного Положення є терит оріальним органом Фонду соці ального захисту інвалідів, і діє на підставі Положення пр о Луганське відділення Фонду соціального захисту інвалід ів.

Луганське обласне відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів як територіальни м органом Фонду соціального захисту інвалідів, у розумін ні пункту 7 частини першої ста тті 3 КАС України, є суб'єктом в ладних повноважень, а спори з а участю цих органів та юриди чних осіб щодо стягнення адм іністративно-господарських санкцій та пені за невиконан ня нормативу робочих місць, є публічно - правовими, оскіл ьки виникають за участю суб'є кта владних повноважень, що р еалізує у спірних правовідно синах надані йому чинним зак онодавством владні управлін ські функції, та відповідают ь визначенню «адміністратив ної справи».

Частиною 1 ст. 2 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни встановлено, що завдан ням адміністративного судоч инства є захист прав, свобод т а інтересів фізичних осіб, пр ав та інтересів юридичних ос іб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, орг анів місцевого самоврядуван ня, їхніх посадових і службов их осіб, інших суб' єктів при здійсненні ними владних упр авлінських функцій на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень, шляхом справедливог о, неупередженого та своєчас ного розгляду адміністратив них справ.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та Закона ми України.

Відповідно до ст.7 Закону Ук раїни №875-ХІІ законодавство пр о соціальну захищеність інва лідів в Україні складається з цього Закону та інших актів законодавства, що видаються відповідно до нього.

Стаття 18 Закону України від 21 березня 1991 року №875-XII “Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні” передбача є, що підприємства, установи, о рганізації, фізичні особи, як і використовують найману пра цю, зобов' язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів , у тому числі спеціальні робо чі місця, створювати для них у мови праці з урахуванням інд ивідуальних програм реабілі тації і забезпечувати інші с оціально-економічні гаранті ї, передбачені чинним законо давством, надавати державній службі зайнятості інформаці ю, необхідну для організації працевлаштування інвалідів , і звітувати Фонду соціально го захисту інвалідів про зай нятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встанов леному Кабінетом Міністрів У країни. Забезпечення прав ін валідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому ч ислі з умовою про виконання р оботи вдома, здійснюється шл яхом їх безпосереднього звер нення до підприємств, устано в, організацій чи до державно ї служби зайнятості.

Відповідно до вимог ст. 19 Зак ону України від 21 березня 1991 ро ку №875-XII “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні”:

- для підприємств, установ, о рганізацій, у тому числі підп риємств, організацій громадс ьких організацій інвалідів, фізичних осіб, які використо вують найману працю, установ люється норматив робочих міс ць для працевлаштування інва лідів у розмірі чотирьох від сотків середньооблікової чи сельності штатних працівник ів облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб,- у кі лькості одного робочого місц я.

- підприємства, установи, ор ганізації, у тому числі підпр иємства, організації громадс ьких організацій інвалідів, фізичні особи, які використо вують найману працю, самості йно розраховують кількість р обочих місць для працевлашту вання інвалідів відповідно д о нормативу, встановленого ч астиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштува ння інвалідів. При розрахунк ах кількість робочих місць о круглюється до цілого значен ня;

- підприємства, установи, ор ганізації, у тому числі підпр иємства, організації громадс ьких організацій інвалідів, фізичні особи, які використо вують найману працю, самості йно здійснюють працевлаштув ання інвалідів у рахунок нор мативів робочих місць виходя чи з вимог статті 18 цього Зако ну.

Відповідно до ст. 19 Закону №87 5-ХІІ, відповідачу встановлен ий норматив робочих місць ін валідів у кількості 1 працівн ика. На протязі 2010 року на підпр иємстві не працювало жодного інваліда. (Розрахунок суми по зову, а.с. 6).

Згідно із ч. 1 ст. 20 Закону Укра їни від 21 березня 1991 року №875-XII “П ро основи соціальної захищен ості інвалідів в Україні” пі дприємства, установи, органі зації, у тому числі підприємс тва, організації громадських організацій інвалідів, фізи чні особи, які використовуют ь найману працю, де середньоо блікова чисельність працююч их інвалідів менша, ніж устан овлено нормативом, передбаче ним статтею 19 цього Закону, що року сплачують відповідним в ідділенням Фонду соціальног о захисту інвалідів адмініст ративно-господарські санкці ї, сума яких визначається в ро змірі середньої річної зароб ітної плати на відповідному підприємстві, установі, орга нізації, у тому числі підприє мстві, організації громадськ их організацій інвалідів, фі зичної особи, яка використов ує найману працю, за кожне роб оче місце, призначене для пра цевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.

Для підприємств, установ, ор ганізацій, у тому числі підпр иємств, організацій громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичних осіб, на яких працює в ід 8 до 15 осіб, розмір адміністр ативно-господарських санкці й за робоче місце, призначене для працевлаштування інвалі да і не зайняте інвалідом, виз начається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підпр иємстві, в установі, організа ції, у тому числі підприємств і, організації громадських о рганізацій інвалідів, у фізи чної особи, яка використовує найману працю.

Відповідач - Комунальне п ідприємство «Новоайдарське СКП» (код ЄДРПОУ 33484802) як юридич на особа, яка використовує на йману працю, має зобов' язан ня перед Фондом по забезпече нню працевлаштування інвалі дів у рахунок нормативів роб очих місць.

Про наявність вакансій для працевлаштування інвалідів роботодавці повідомляють те риторіальні відділення Фонд у соціального захисту інвалі дів згідно з наказом Міністе рства праці та соціальної по літики України "Про затвердж ення форми звітності №10-ПІ (рі чна) "Звіт про зайнятість і пра цевлаштування інвалідів" та Інструкцію щодо заповнення ф орми звітності № 10-ПІ (річна) "Зв іт про зайнятість і працевла штування інвалідів" від 10.02.2007 №4 2 щороку до 1 березня, наступно го після звітного періоду, по дається або надсилається рек омендованим листом за місцем їх державної реєстрації від діленню Фонду.

Звіт про зайнятість та прац евлаштування інвалідів за 2010 рік Форми №10-ПІ був наданий ві дповідачем до Луганського об ласного відділення Фонду соц іального захисту інвалідів 2 1.01.2011 (а.с. 7), що підтверджується в хідним штампом Луганського о бласного відділення Фонду со ціального захисту інвалідів вх.№613, та що не заперечував у с удовому засіданні представн ик позивача.

Судом встановлено, що згідн о звіту про зайнятість та пра цевлаштування інвалідів за 2 010 рік форми № 10-ПІ (а.с. 7), складено го відповідачем, середньообл ікова чисельність штатних пр ацівників облікового складу становила 11 працівників, кіль кість інвалідів - штатних пра цівників, які повинні працюв ати на робочих місцях, створе них відповідно до вимог стат ті 19 Закону України «Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні» - 0,044 осіб, з ни х протягом року на підприємс тві не працювало жодного інв аліда.

Встановлена позивачем від повідно до наданого суду роз рахунку (а.с. 6) кількість інвал ідів - штатних працівників, як і повинні працювати на робоч их місцях Комунального підпр иємства «Новоайдарське СКП» становить 1 особа (середньооб лікова чисельність штатних п рацівників облікового склад у осіб - 11 осіб х 0,04 = 1). На протяз і 2010 року на підприємстві не пр ацювало жодного інваліда. Кі лькість незайнятих робочих м ісць, призначених для забезп ечення працевлаштування інв алідів становить 1 особа (Розр ахунок суми позову, а.с. 6).

За невиконання нормативу р обочих місць, призначених дл я працевлаштування інваліді в у 2010 році позивачем були нара ховані адміністративно-госп одарські санкції у розмірі 8690 ,91 грн. (а.с. 6).

Згідно поданих позивачем р озрахунків, сума пені, яку має сплатити відповідач, станов ить 328,86 грн. (а.с. 6).

Судом встановлено, що з січн я 2010 року по травень (включно) 2010 року в Комунальному підприє мстві «Новоайдарське СКП» пр ацювало менш ніж 8 чоловік, зок рема: в січні - 7 осіб, в лютому - 6 осіб, в березні - 7 осіб, в к вітні - 7 осіб, в травні - 6 осі б, починаючи з червня 2010 році на підприємстві працювало біль ш ніж 8 працівників, що підтвер джується звітами з праці №1-ПВ , наданими відповідачем до уп равління статистики (а.с. 23-27).

Відповідно до вимог ст. 19 Зак ону України від 21 березня 1991 ро ку №875-XII “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні”:

- для підприємств, установ, о рганізацій, у тому числі підп риємств, організацій громадс ьких організацій інвалідів, фізичних осіб, які використо вують найману працю, установ люється норматив робочих міс ць для працевлаштування інва лідів у розмірі чотирьох від сотків середньооблікової чи сельності штатних працівник ів облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб,- у кі лькості одного робочого місц я.

Ст. 19 Закону України від 21 бер езня 1991 року №875-XII “Про основи со ціальної захищеності інвалі дів в Україні” передбачено с творення одного робочого міс ця, в разі якщо на підприємств і працює від 8 до 25 осіб.

Таким чином, обов' язок ств орення робочого місця та вик онання нормативу робочого мі сця для працевлаштування інв алідів у відповідача виник з червня 2010 року.

Про наявність вакантних мі сць роботодавці повинні пові домляти центри зайнятості.

Відповідно до п.2 Порядку по дання підприємствами, устано вами, організаціями та фізич ними особами, що використову ють найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштуван ня інвалідів та інформації, н еобхідної для організації їх працевлаштування, затвердже ного Постановою Кабінету Мін істрів України від 31 січня 2007 р оку №70, інформацію про наявніс ть вільних робочих місць (вак антних посад) для працевлашт ування інвалідів роботодавц і подають центру зайнятості за місцем їх реєстрації як пл атників страхових внесків на загальнообов' язкове держа вне соціальне страхування на випадок безробіття за формо ю, затвердженою Мінпраці за п огодженням з Держкомстатом.

Наказом Міністерства прац і та соціальної політики Укр аїни від 19.12.2005 №420, зареєстровани м в Міністерстві юстиції Укр аїни 21.12.2005 за №1534/11814, затверджена т а погоджена з Держкомстатом України форма звітності № 3-ПН “Звіт про наявність вакансі й” (місячна). Зазначена форма в икористовується для інформу вання населення про наявніст ь вакансій, сприяння працевл аштуванню громадян, зареєстр ованих у центрах зайнятості як такі, що шукають роботу, для підбору персоналу на замовл ення роботодавців, для оцінк и поточної потреби в кадрах т а організації професійної пі дготовки населення відповід но до потреб ринку праці.

Так, відповідно до Розділу 3 «Додаткові вимоги» Інструкц ії щодо заповнення форми зві тності №3-ПН «Звіт про наявніс ть вакансій», затвердженої Н аказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19.12.2005 №420, у графі 15 Звіту наво дяться дані про можливість п рацевлаштування на вільне ро боче місце (вакантну посаду) о соби, що належить до окремої к атегорії громадян, які потре бують соціального захисту і не здатні на рівних умовах ко нкурувати на ринку праці, у ра хунок річної броні, установл еної місцевими державними ад міністраціями, виконавчими о рганами відповідних рад за п оданням центрів зайнятості, відповідно до ст. 5 Закону Укра їни «Про зайнятість населенн я», із змінами і доповненнями , а також інвалідів, пенсіонер ів, студентів та інших.

Згідно листа Новоайдарськ ого районного центру зайнято сті №21/07-714 від 07.06.2011, Комунальне пі дприємства «Новоайдарське С КП» надавало до Новоайдарськ ого районного центру зайнято сті звіти форми №3-ПН про наявн ість вільних робочих місць т а вакантних посад, на яких мож е використовуватися праця ос іб з обмеженою працездатніст ю із зазначенням характерист ики вакантного місця, а саме: з віт від 25.06.2010 №135, від 26.07.2010 №160, від 25.08.20 10 №183, від 28.09.2010 №205, від 28.10.2010 №235, від 29.11.201 0 №266, від 04.01.2011 (станом на 28.12.2010) №5. Фак тів відмови підприємства у п рацевлаштуванні інвалідів з а направленням центру зайнят ості немає (а.с. 8).

Із наданих відповідачем зв ітів вбачається, що Комуналь не підприємство «Новоайдарс ьке СКП» щомісячно з червня 201 0 року (25.06.2010, від 26.07.2010, від 25.08.2010, від 28.09 .2010, від 28.10.2010, від 29.11.2010, від 04.01.2011), надав ало до Новоайдарського район ного центру зайнятості звіти форми №3-ПН, із зазначенням у г рафі 15 звітів інформації про н аявність вільних місць для п рацевлаштування інвалідів (а .с. 9-15).

Вжиття відповідачем, які зв ітували до Новоайдарського р айонного центру зайнятості, необхідних заходів для забез печення працевлаштування ін валідів, шляхом інформування центру зайнятості про наявн ість вільних посад для їх пра цевлаштування не призвело до виконання відповідними орга нами обов' язку працевлашту вання на підприємстві інвалі дів.

Таким чином, обов'язок підпр иємства по створенню робочих місць для інвалідів не супро воджується його обов'язком з айматись пошуком інвалідів д ля працевлаштування. Сам фак т відсутності на підприємств і працевлаштованих інваліді в не є безспірною ознакою ная вності відповідальності під приємства, яка могла настати лише у випадку, не вчинення ос таннім прямо передбачених за конодавством заходів щодо пр ацевлаштування інвалідів.

З матеріалів справи вбачає ться, що відповідачем вживал ися заходи, передбачені Зако ном по створенню нормативів робочих місць для працевлашт ування інвалідів у розмірі 4%, однак у зв'язку з тим, що на під приємство інваліди не зверта лись, для працевлаштування к ількості необхідної для запо внення всіх вакантних місць, вказаний норматив був невик онаний не з вини відповідача .

Отже, на думку суду, відпові дач - Комунальне підприємст во «Новоайдарське СКП» вжива в залежні від нього заходи, сп рямовані на створення робочи х місць для працевлаштування інвалідів, відповідальність за невиконання яких покладе на на підприємство.

Тому, на відповідача не може бути покладена відповідальн ість за ненаправлення уповно важеними органами необхідно ї кількості інвалідів для пр ацевлаштування й відсутніст ь інвалідів, які бажають прац евлаштуватися.

Заявлені до стягнення санк ції є адміністративно - гос подарськими, відтак на них ро зповсюджуються загальні зас ади відповідальності учасни ків господарських відносин в изначені у статтях 216-218, 238, 241 Госп одарського кодексу України, системний аналіз яких посвід чує підставу сплати за наявн ості складу правопорушення, склад якого у межах спірних п равовідносин стосовно Комун ального підприємства «Новоа йдарське СКП» позивачем не д оведений.

Таким чином, відповідач зді йснив передбачені чинним зак онодавством заходи щодо ство рення робочих місць для прац евлаштування інвалідів та за ходів щодо інформування відп овідних державних органів пр о наявну можливість на підпр иємстві для працевлаштуванн я інвалідів.

Стосовно заявленої до стяг нення пені у розмірі 328,86 грн. су д зазначає, що відповідно до ч .2 ст.20 Закону України «Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні» пеня обчи слюється, виходячи з 120 відсот ків річної облікової ставки Національного банку України , що діяла на момент сплати, на рахованої на повну суму недо їмки на весь її строк.

Відсутність факту сплати д оводить відсутність об' єкт у обчислення пені, що доводит ь передчасність та безпідста вність її пред' явлення.

За таких підстав, суд вважає позовні вимоги Луганського обласного відділення Фонду с оціального захисту інваліді в до Комунального підприємст ва «Новоайдарське СКП» про с тягнення адміністративно-го сподарської санкції та пені в розмірі 9019,77 грн., необґрунтов аними, та такими що не підляга ють задоволенню в повному об сязі.

При прийнятті рішення суд к ерується нормами матеріальн ого права які діяли на момент виникнення правовідносин та розгляду справи по суті.

Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст.17, 18, 19, 20 Закону Укра їни «Про основи соціальної з ахищеності інвалідів в Украї ні», Постановою Кабінету Мін істрів України від 31 січня 2007 р оку №70 «Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України «Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні», ст.ст.2, 17, 18, 87, 94, 158-163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позовних вим ог Луганського обласного від ділення Фонду соціального за хисту інвалідів до Комунальн ого підприємства «Новоайдар ське СКП» про стягнення адмі ністративно-господарської с анкції та пені в розмірі 9019,77 гр н., - відмовити повністю.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого Кодексом ад міністративного судочинств а України, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова суду може бути ос каржена до Донецького апеляц ійного адміністративного су ду. Апеляційна скарга на пост анову суду першої інстанції подається протягом десяти дн ів з дня її проголошення. У раз і застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодек су, а також прийняття постано ви у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови. Апе ляційна скарга подається до адміністративного суду апел яційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвал ив оскаржуване судове рішенн я. Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 цього Кодекс у, було повідомлено про можли вість отримання копії постан ови суду безпосередньо в суд і, то десятиденний строк на ап еляційне оскарження постано ви суду обчислюється з насту пного дня після закінчення п ' ятиденного строку з момент у отримання суб' єктом владн их повноважень повідомлення про можливість отримання ко пії постанови суду.

Повний текст постанови скл адено та підписано 09 вересня 2 011 року.

Суддя О.В. Захарова

Дата ухвалення рішення07.09.2011
Оприлюднено19.10.2011
Номер документу18614658
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7154/11/1270

Ухвала від 10.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 10.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 28.10.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Постанова від 07.09.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Захарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні