Постанова
від 12.09.2011 по справі 2а-2774/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"12" вересня 2011 р. Справа № 2a-2774/11/ 0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський о кружний адміністративний су д у складі:

Судді Тимощука О.Л.

при секретарі Маковійчук С .М.,

за участю:

представника позивача - О СОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву

за позовом: Заступника п рокурора Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Івано-Франківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів

до відповідача: Товарис тва з обмеженою відповідальн істю "Комунальник-КВП"

про стягнення адміністрат ивно-господарських санкцій т а пені в сумі 4634,91 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Заступник прокурора Іва но-Франківської області в ін тересах держави в особі Іван о-Франківського обласного в ідділення Фонду соціального захисту інвалідів (надалі - по зивач) звернувся в суд з адмін істративним позовом до товар иства з обмеженою відповіда льністю "Комунальник-КВП" про стягнення адміністративно-г осподарських санкцій в розмі рі 4468,75 грн., та пені в сумі 166,16 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що товариство з обмежено ю відповідальністю "Комуналь ник - КВП" (надалі по тексту - від повідач) всупереч вимог стат ті 20 Закону України "Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні" самостійно не сплатило до 16.04.2011 року адмін істративно-господарські сан кції за робоче місце, признач ене для працевлаштування інв аліда і не зайняте інвалідом , внаслідок чого до відповіда ча застосовано адміністрат ивно-господарські санкції в сумі 4468,75 грн., а також на суму не доїмки, за весь її строк, нарох овано пеню в розмірі 166,16 грн., як і стягуються в судовому поря дку.

Прокурор в судове засіданн я не з'явився, хоч про дату, час та місце судового розгляду с прави повідомлявся завчасно та належним чином, причини не явки суду не відомі. Заяв або к лопотань про відкладення роз гляду справи чи про розгляд с прави без участі прокурора д о суду не надходило.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і з підстав, викладених в позо вній заяві. Додатково зазнач ив, що відповідачем у 2010 році н е подавались звіти до Косівс ького районного центру зайня тості для працевлаштування і нвалідів, а тому позовні вимо ги є підставними. Просив позо в задовольнити в повному обс язі.

Представник відповідача в судовому засіданні проти по зову заперечив, посилаючись на статтю 20 Закону України "Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні" щодо не застосування адміністра тивно-господарських санкцій до даного товариства, вказув ав на те, що оскільки товарист во є низькорентабельним і не має прибутків, застосування вказаних санкцій може призве сти до його банкрутства. Прос ив в задоволенні позову відм овити повністю.

Розглянувши позовну заяву , заслухавши пояснення предс тавників сторін, дослідивши матеріали адміністративної справи, суд приходить до висн овку, що адміністративний по зов підлягає до задоволення з наступних підстав.

Судом, встановлено, що позив ачем було проведено перевірк у виконання ст. ст. 19, 20 Закону Ук раїни "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні", якою встановлено поруш ення відповідачем ст. 19 вказан ого Закону, а саме відповідач ем згідно поданого звіту про зайнятість і працевлаштуван ня інвалідів за 2010 рік зазначе но незайняте одне робоче міс це для працевлаштування інва лідів та самостійно не сплач ено адміністративно-господа рські санкції за встановлені Законом порушення (а.с.9). Виявл ені правопорушення зафіксов ані в акті перевірки № 64 від 19.04.2 011 року (а.с.8).

Згідно із ст. 19 Закону Україн и "Про основи соціальної захи щеності інвалідів в Україні " для підприємств, установ, орг анізацій, у тому числі підпри ємств, організацій громадськ их організацій інвалідів, фі зичних осіб, які використову ють найману працю, установлю ється норматив робочих місць для працевлаштування інвалі дів у розмірі чотирьох відсо тків середньооблікової чисе льності штатних працівникі в облікового складу за рік, а я кщо працює від 8 до 25 осіб - у кіл ькості одного робочого місця . Роботодавці, які використов ують найману працю, самостій но розраховують кількість ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів і відповідно до нормативу забезпечують пр ацевлаштування інвалідів.

Статтею 20 Закону України "Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні" визн ачено, що підприємства, устан ови, організації, у тому числі підприємства, організації г ромадських організацій інва лідів, фізичні особи, які вико ристовують найману працю, де середньооблікова чисельніс ть працюючих інвалідів менша , ніж установлено нормативом , передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують від повідним відділенням Фонду с оціального захисту інваліді в адміністративно-господарс ькі санкції, сума яких визнач ається в розмірі середньої р ічної заробітної плати на ві дповідному підприємстві, уст анові, організації, у тому чис лі підприємстві, організації громадських організацій інв алідів, фізичної особи, яка ви користовує найману працю, за кожне робоче місце, призначе не для працевлаштування інва ліда і не зайняте інвалідом. Д ля підприємств, установ, орга нізацій, у тому числі підприє мств, організацій громадськи х організацій інвалідів, фіз ичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністрат ивно-господарських санкцій з а робоче місце, призначене дл я працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визна чається в розмірі половини с ередньої річної заробітної п лати на відповідному підприє мстві, в установі, організаці ї, у тому числі підприємстві, о рганізації громадських орга нізацій інвалідів, у фізично ї особи, яка використовує най ману працю.

У відповідності до положен ь ч.4 ст. 20 Закону України “Про о снови соціальної захищеност і інвалідів в Україні”, відпо відач за одне робоче місце, пр изначене для працевлаштуван ня інваліда і не зайняте інва лідом, зобов' язаний був до 16 квітня 2011 року самостійно пер ерахувати на розрахунковий р ахунок Фонду соціального зах исту інвалідів адміністрат ивно-господарську санкцію в сумі - 4468,75 грн.

Відповідно до частини друг ої статті 20 Закону України "Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні" пору шення термінів сплати адміні стративно-господарських сан кцій тягне за собою нарахува ння пені. Пеня обчислюється в иходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національн ого банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої н а повну суму недоїмки за весь її строк.

Враховуючи, що адміністрат ивно-господарськї санкції до 16.04.2011 року відповідачем самос тійно не сплачено, на суму не доїмки в розмірі 4468,75 грн., нарах овано пеню за нечвоєчасну сп лату адміністративно-господ арських санкцій, що становит ь 166,16 грн., (а.с. 7).

Доводи представника відпо відача про відсутність право вих підстав для застосування до відповідача адміністрати вно-господарських санкцій та пені, виходячи із змісту ст. 20 З акону України "Про основи соц іальної захищеності інвалід ів в Україні" суд вважає помил ковими і такими, що суперечат ь змісту вказаної статті, оск ільки товариство з обмеженою відповідальністю "Комунальн ик-КВП" як відповідач по справ і є госпрозрахунковою органі зацією в формі господарськог о товариства, створеного з ме тою отримання прибутку, яке ж одними чином не охоплюється поняттям підприємства, що по вністю фінанасується з місце вого бюджету, а тому положенн я згаданої частини статті на відповідача не поширюються. А сам факт скрутного фінансо вого становища відповідача, в силу вказаного Закону, не є п ідставою для звільнення від сплати адміністративно-госп одарських санкцій та пені.

Статтею 20 Закону України "Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні" вста новлено, що спори, що виникают ь із правовідносин за стаття ми 19, 20 цього Закону, вирішуютьс я Фондом соціального захисту інвалідів або в судовому пор ядку. Фонд соціального захис ту інвалідів, його відділенн я мають право захищати свої п рава та законні інтереси, у то му числі в суді.

За наведених обставин та вк азаних правових норм, суд вва жає вимоги позивача про стяг нення заборгованості в розмі рі 4634,91 грн. обґрунтованими, та т акими, що підлягають до задов олення.

На підставі ст. 124 Конституці ї України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повн істю.

Стягнути з товариства з об меженою відповідальністю "Ко мунальник - КВП" (ідентифікаці йний код 19399973) на користь Івано -Франківського обласного від ділення Фонду соціального за хисту інвалідів адміністрат ивно-господарські санкції та пеню в розмірі 4634 (Чотири тисяч і шістсот тридцять чотири гр ивні) 91 коп.

Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодек су адміністративного судочи нства України, апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Апеляційна скарга подаєть ся до Львівського апеляційно го адміністративного суду че рез Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого Кодексом ад міністративного судочинств а України, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя: /підпис/ Тимощук О.Л .

Постанова складена в повному обсязі 16 вересня 2011 рок у.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2011
Оприлюднено20.10.2011
Номер документу18674075
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2774/11/0970

Постанова від 12.09.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Постанова від 12.09.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Ухвала від 26.08.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Постанова від 12.09.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні