ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГА НСЬКОЇ ОБЛАСТІ
91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВ В, 3а. Тел. 55-17-32
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05.10.11 Справа № 18/152пд/2011
Суддя Корнієнко В.В., розглянувши матеріали справ и за позовом Лугансько ї міської ради, м. Луганськ
третя особа, яка не заяв ляє самостійних вимог на пре дмет спору на стороні позива ча - управління Держк омзему у м. Луганськ Луганськ ої області, м. Луганськ
до товариства з об меженою відповідальністю «Л уганські товари», м. Луган ськ
про внесення змін до договору оренди землі
за участю представник ів:
від позивача: ОСОБА_1 за дов. від 24.11.2010;
від відповідача: ОС ОБА_2 за дов. від 01.09.2011;
від 3-ї особи: не п рибув.
Суть спору: позивач ем заявлено вимоги про внесе ння змін до договору оренди з емлі від 06.09.2005 (державна реєс трація 07.09.2005 № 040540200143), який уклад ено між сторонами за позовом , зокрема:
- про викладення пункту 8 дог овору в наступній редакції:
«8. Річна орендна плата вста новлюється у розмірі 3 відсот ків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що передана в оренду, у гривнях.» ;
- про доповнення п. 4 договору новим абзацом наступного зм істу:
«На момент внесення змін до договору оренди землі від 06.09.2 005, державна реєстрація від 07.09.20 05 № 040540200143, нормативна грошова оц інка земельної ділянки стано вить - 3 158 791 (три мільйони сто п ' ятдесят вісім тисяч сімсот дев' яносто одна) грн. 98 коп.»;
- про доповнення п. 14 договор у новим абзацом наступного з місту:
«На момент внесення змін до договору оренди землі від 06.09.2 005, державна реєстрація від 07.09.20 05 № 040540200143, розмір річної орендно ї плати у гривнях, згідно мети використання земельної діля нки, складає - 94 763 (дев' яност о чотири сімсот шістдесят тр и) грн. 76 коп. У подальшому розмі р річної орендної плати розр аховується орендарем самост ійно на підставі довідки, над аної органом уповноваженим о рендодавцем.».
Відповідач проти поз ову заперечує посилаючись на його необґрунтованість.
Третя особа відзи в на позовну заяву суду не под ала, її представник в судове з асідання не прибув.
Розглянувши матеріал и справи, вислухавши предста вників сторін, суд
В С Т А Н О В И В:
06.09.2005 між сторонами за позо вом укладено договір оренди землі (який зареєстровани й 07.09.2005 № 040540200143) (з змінами, вне сеними договором від 08.09.2005 ( зміни зареєстровані 08.09.2005 за № 040540200145) згідно якому, поз ивач передав відповідачу в о ренду строком на 49 років земел ьну ділянку загальною площею 0,1758 га, для розміщення ганок, бу дівництва та розміщення приб удови до вбудованого приміще ння та благоустрою прилеглої території, за адресою: м. Луга нськ, площа Героїв ВВВ,7.
Спірним пунктом 8 вказ аного договору оренди встано влено, що річна орендна плата встановлюється у розмірі зе мельного податку (річного) у г ривнях, збільшеного на коефі цієнт 2,5 (довідка розрахунку р озмірів земельного податку д одається до договору і є його невід' ємною частиною).
Спірним пунктом 4 дого вору оренди встановлено, що н ормативна грошова оцінка зем ельної ділянки становить 1.041.899 ,80 грн.
Спірним пунктом 14 вказано го договору оренди встановле но, що на момент укладення цьо го договору розмір річної ор ендної плати згідно визначен ої мети використання складає 26047,50 грн.
Рішенням Лугансько ї міської ради від 29.04.2010 № 65/150 упра влінню нерухомим майном Луга нської міської ради (яке пе рейменоване в управління Луг анської міської ради з питан ь земельних ресурсів) було доручено провести аналіз ук ладених договорів оренди зем ельних ділянок, які розташов ані на території м. Луганська , на предмет відповідності їх чинному законодавству та но рмативно-правовим актам Луга нської міської ради, насампе ред рішенням Луганської місь кої ради від 28.12.2007 № 28/10 «Про затве рдження нормативної грошово ї оцінки земель м. Луганська» та від 31.10.2007 № 25/5 «Про деякі питан ня щодо плати за землю у м. Луг анську».
Вищевказаним рішенн ям Луганська міська рада дор учила своєму управлінню неру хомим майном (яке переймен оване в управління Лугансько ї міської ради з питань земел ьних ресурсів) за результа тами проведеного аналізу нап равити від імені Луганської міської ради пропозиції відп овідним орендарям про внесен ня змін у договори оренди зем ельних ділянок з метою приве дення їх у відповідність з ви могами діючого законодавств а та нормативно-правових акт ів Луганської міської ради.
В зв' язку з невідпов ідністю (на думку позивача) ви щевказаного договору оренди земельної ділянки діючому з аконодавству, листом від 24.05.2011 № 01/03-13/2779/0/2-11 Луганський міський го лова від імені Луганської мі ської ради звернувся до відп овідача з пропозицією внести зміни до договору оренди зем ельної ділянки (до листа бу ло додано примірник проекту договору про внесення змін д о договору оренди земельної ділянки), зокрема:
- про викладення пункту 8 дог овору в наступній редакції:
«8. Річна орендна плата вста новлюється у розмірі 3 відсот ків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що передана в оренду, у гривнях.» ;
- про доповнення п. 4 договору новим абзацом наступного зм істу:
«На момент внесення змін до договору оренди землі від 06.09.2 005, державна реєстрація від 07.09.20 05 № 040540200143, нормативна грошова оц інка земельної ділянки стано вить - 3 158 791 (три мільйони сто п ' ятдесят вісім тисяч сімсот дев' яносто одна) грн. 98 коп.»;
- про доповнення п. 14 договор у новим абзацом наступного з місту:
«На момент внесення змін до договору оренди землі від 06.09.2 005, державна реєстрація від 07.09.20 05 № 040540200143, розмір річної орендно ї плати у гривнях, згідно мети використання земельної діля нки, складає - 94 763 (дев' яност о чотири сімсот шістдесят тр и) грн. 76 коп. У подальшому розмі р річної орендної плати розр аховується орендарем самост ійно на підставі довідки, над аної органом уповноваженим о рендодавцем.».
Відповідач отримав в казану пропозицію (що визн ано самим відповідачем у від зиві на позовну заяву від 13.09.2011 № 47), однак, відповіді на неї позивачу не надав.
Враховуючи, що відповідач відмовився вносити зміни у д оговір оренди землі, позивач пред' явив до нього позов з в имогами внести вищевказані з міни у договір у судовому пор ядку.
Щодо зміни пункту 8 д оговору, позивач обґрунтовує свої вимоги змінами у земель ному законодавстві, якими вс тановлено, що річна орендна п лата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не мо же бути меншою трикратног о розміру земельного под атку (договором була встан овлена орендна плата у розмі рі земельного податку (річно го), збільшеного на коефіцієн т 2,5) та не більше 12 від сотків їх нормативної грошов ої оцінки.
Тобто позивач обґрун товує свої вимоги тим, що зако ном збільшено мінімальний ро змір орендної плати, тому, пол оження договору не відповіда ють законодавству і потребую ть внесення змін.
Вимоги про доповненн я пункту 4 договору новим розм іром нормативної грошової оц інки земельної ділянки обґру нтовується позивачем тим, що рішенням Луганської міської ради від 28.12.2007 № 28/10 була затвердж ена нова нормативна грошова оцінка земель м. Луганська, як а набрала чинності з 01.03.2008, що по тягнуто зміну нормативної гр ошової оцінки земельної діля нки, що орендується відповід ачем.
Враховуючи, що нормат ивна грошова оцінка земельно ї ділянки, що орендується від повідачем, на даний час зміни лася (збільшилася), позивач вв ажає, що і відповідні положен ня договору слід змінити.
Вимоги про доповнення пун кту 14 договору новим розміром річної орендної плати обґру нтовується позивачем зміною розміру нормативної грошово ї оцінки земельної ділянки, щ о орендується відповідачем, що потягнуло зміну розміру о рендної плати.
Відповідач запереченнями на позовну заяву від 13.09.2011 № 47 пр оти позову заперечує посилаю чись на порушення позивачем порядку внесення змін до дог овору, який встановлено ст. 188 Г ПК України, так як лист - проп озиція від 24.05.2011 (про внесенн я змін у договір) був підпи саний Луганським міським гол овою, який на думку відповіда ча був не уповноважений пози вачем на ці дії.
Відповідач вважає, що Луган ська міська рада, як орендода вець, повинна була прийняти к онкретне рішення (саме відно сно відповідача), яким запроп онувати відповідачу внести з міни у договір оренди земель ної ділянки, який є предметом спору.
Відсутність рішення позив ача з цього питання, на думку п озивача, свідчить про відсут ність у позивача волевиявлен ня на внесення змін до вказан ого договору оренди.
Відповідач також зазначив про відсутність законних пі дстав для внесення змін до до говору у частині розміру нор мативної грошової оцінки зем ельної ділянки та розміру рі чної орендної плати за земел ьну ділянку.
Дослідивши матеріа ли справи, вислухавши предст авників сторін, суд дійшов ви сновку, що позов підлягає час тковому задоволенню за таких підстав:
Згідно ст. 30 Закону України «Про оренду землі»зміна умо в договору оренди землі здій снюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення з годи щодо зміни умов договор у оренди землі спір вирішуєт ься в судовому порядку.
Законом України «Пр о внесення змін до деяких зак онодавчих актів України»від 03.06.2008 № 309-УІ внесені зміни до час тин четвертої та п' ятої ста тті 21 Закону України «Про орен ду землі», а саме, було встанов лено, що річна орендна пла та за земельні ділянки, як і перебувають у державній аб о комунальній власності, н е може бути меншою трикратно го розміру земельного податк у та не може перевищув ати 12 відсотків їх нормативно ї грошової оцінки.
Попередня редакція навед еної статті Закону визначала , що річна орендна плата за земельні ділянки, які пер ебувають у державній або ком унальній власності, не мож е бути меншою за розмір земел ьного податку, що встанов люється Законом України «Про плату за землю», та переви щувати 10 відсотків їх нормати вної грошової оцінки.
Згідно п. 12 договору о ренди щодо якого заявлено по зовні вимоги розмір оренд ної плати переглядається один раз на рік у разі змін и розмірів земельного податк у, підвищення цін, тари фів, у тому числі внаслідок ін фляції.
Внесення змін до част ин четвертої та п' ятої стат ті 21 Закону України «Про оренд у землі»направлено саме н а підвищення цін на оренду зе млі (мінімальна орендн а плата була у розмірі одно кратного земельного пода тку, а стала не меншою трик ратного розміру земельно го податку; розмір максималь ної орендної плати збільшивс я до 12 відсотків нормати вної грошової оцінки земельн ої ділянки).
З 01.01.2011 зазначені части ни четверта та п' ята статті 21 Закону України «Про оренду землі»виключені в зв' язку з прийняттям Податкового коде ксу України (Закон України від 02.12.2010 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів У країни у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України ), який діє з 01.01.2011 і має аналог ічні положення закріплені у ст. 288 Податкового кодексу Укр аїни.
Відповідно до ст. 651 ЦК Укра їни договір може бути змінен о за рішенням суду на вимогу о днієї із сторін у разі істотн ого порушення договору друго ю стороною та в інших вип адках, встановлених договоро м або законом.
У випадках, встановлени х законом, застосовуються ці ни (тарифи, ставки тощо), які вс тановлюються або регулюютьс я уповноваженими органами де ржавної влади або органами м ісцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення д оговору допускається лиш е у випадках і на умовах, встан овлених договором або законо м (ч. 1, ч. 2 ст. 632 ЦК України).
Таким чином, врахову ючи, що договором була передб ачена можливість зміни розмі ру орендної плати у разі підв ищення цін (а законом було п ідвищено ціну на орендну пла ту), позивач вправі вимагат и від відповідача внесення в ідповідних змін до договору оренди.
Аналогічні висновки міст яться і в абзаці 5 пункту 2.19 пос танови Пленуму Вищого господ арського суду України від 17.05.20 11 № 6 «Про деякі питання практи ки розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відн осин».
За таких обставин, су дом не приймаються до уваги д оводи відповідача про неможл ивість внесення змін до дого вору.
Пунктом 2.19 (абз. 4) постан ови Пленуму Вищого господарс ького суду України від 17.05.2011 № 6 « Про деякі питання практики р озгляду справ у спорах, що вин икають із земельних відносин »встановлено, що оскільки ві дповідно до частини першої с татті 188 ГК України зміна та ро зірвання господарських дого ворів в односторонньому поря дку не допускається, внесенн я змін до договору оренди зем лі у разі зміни ставок орендн ої плати за землю та затвердж ення нових коефіцієнтів упов новаженим органом повинно зд ійснюватися з дотриманням по рядку, визначеного цією стат тею ГК України.
У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оре нди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки о рендна плата за земельні діл янки державної та комунально ї власності є регульованою ц іною, то законодавча зміна гр аничного розміру цієї плати є підставою для перегляду ро зміру орендної плати, встано вленої умовами договору (а бз. 5 п. 2.19 постанови Пленуму Вищ ого господарського суду Укра їни від 17.05.2011 № 6).
Позивач (власник і орендода вець землі) своїм рішенням ві д 29.04.2010 № 65/150 доручив управлінню н ерухомим майном Луганської м іської ради (яке переймено ване в управління Луганської міської ради з питань земель них ресурсів) провести ана ліз укладених договорів орен ди земельних ділянок, які роз ташовані на території м. Луга нська, на предмет відповідно сті їх чинному законодавству та нормативно-правовим акта м Луганської міської ради, на самперед рішенням Лугансько ї міської ради від 28.12.2007 № 28/10 «Про затвердження нормативної гр ошової оцінки земель м. Луган ська»та від 31.10.2007 № 25/5 «Про деякі питання щодо плати за землю у м. Луганську».
Вищевказаним рішенням поз ивач доручив своєму уп равлінню нерухомим майном ( яке перейменоване в управлі ння Луганської міської ради з питань земельних ресурсів ) за результатами проведен ого аналізу направити від імені Луганської міської ра ди пропозиції відповідни м орендарям про внесення змі н у договори оренди земельни х ділянок з метою приведення їх у відповідність з вимогам и діючого законодавства та н ормативно-правових актів Луг анської міської ради.
Тобто волевиявлення позив ача щодо необхідності направ лення пропозицій орендарям п ро внесення змін до договорі в оренди земельних ділянок ( у разі невідповідності дого вору діючому законодавству ) виражено у зазначеному ріш енні позивача.
Пропозиція (лист від 24.05.2011 № 01/03-13/2779/0/2-11) позивача, яка одерж ана відповідачем, про внесен ня відповідних змін до догов ору підписана Луганським міс ьким головою, який згідно ч. 4 с т. 42 Закону України «Про місце ве самоврядування в Україні» представляє раду у від носинах з підприємствами, ус тановами та організаціями не залежно від форм власності т а укладає від імені ради д оговори відповідно до за конодавства, а з питань, відне сених до виключної компетенц ії ради, подає їх на затвердже ння відповідної ради.
Таким чином, позивач вищевк азаним рішенням доручив своє му управлінню направити орен дарям (у разі необхідності) пр опозиції про зміну договорів оренди землі, однак, вказані п ропозиції були направлені не управлінням позивача, а Луга нським міським головою, який уповноважений законом предс тавляти раду у відносинах з п ідприємствами та укладати ві д її імені договори.
Щодо права укладення догов орів (внесення змін до договорів) з питань, віднесен их до виключної компетенції ради, закон вказує на те, що го лова подає їх на затвердженн я відповідної ради, однак, зак он взагалі не обмежує права г олови щодо направлення пр опозицій про внесення зм ін у договір, та не встановлює , що є первісним: внесення змін у договір, а потім затверджен ня його радою чи навпаки.
Суд вважає, що направлення Луганським міським головою в ід імені Луганської міської ради пропозицій відповідачу щодо внесення змін у договір оренди земельної ділянки, зд ійснено у межах повноважень, наданих міському голові ч. 4 с т. 42 Закону України «Про місце ве самоврядування в Україні» з урахуванням рішення Луганської міської ради від 29.04.2010 № 65/150 (яким доручено упра влінню ради направляти пропо зиції про внесення змін у дог овори оренди).
За таких обставин, су д не приймає до уваги доводи в ідповідача про те, що Лугансь кий міський голова не мав пра ва направляти відповідачу пр опозиції про зміну договору.
Як вказано вище, статт ею 21 Закону України «Про оренд у землі»(в редакції, яка дія ла до 01.01.2011) та ст. 288 Податковог о кодексу України (який діє з 01.01.2011) встановлено, що розмі р орендної плати встановлюєт ься у договорі оренди, але річ на сума платежу:
не може бути меншою:
- для земель сіл ьськогосподарського призна чення - розміру земельного по датку, що встановлюється цим розділом;
- для інших категорій з емель - трикратного розмір у земельного податку, що в становлюється цим розділом ( підпункт 288.5.1).
не може перевищувати :
а) для земельних ділянок, н аданих для розміщення, будів ництва, обслуговування та ек сплуатації об'єктів енергети ки, які виробляють електричн у енергію з відновлюваних дж ерел енергії, включаючи техн ологічну інфраструктуру так их об'єктів (виробничі приміщ ення, бази, розподільчі пункт и (пристрої), електричні підст анції, електричні мережі), - 3 ві дсотки нормативної грошової оцінки;
б) для інших земельних діля нок, наданих в оренду, - 12 від сотків нормативної грошової оцінки (підпункт 288.5.2).
Відповідно до п. 274.1. ст. 274 Податкового кодексу Україн и ставка податку за земель ні ділянки, нормативну гр ошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативно ї грошової оцінки, за виня тком земельних ділянок, зазн ачених у статтях 272, 273, 276 і 278 цього Кодексу.
Таким чином, розмір річно ї орендної плати не може бути меншим 3-х відсотків від норма тивної грошової оцінки земел ьної ділянки.
Таким чином, пункт 8 в казаного договору оренди згі дно якому, річна орендна плат а встановлюється у розмірі з емельного податку (річного) з більшеного на коефіцієнт 2,5, не відповідає вимогам вище вказаного законодавства .
За таких обставин, поз овні вимоги про викладення п ункту 8 договору в наступній р едакції:
«8. Річна орендна плата вста новлюється у розмірі 3 відсот ків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що передана в оренду, у гривнях.» , підлягають задоволенню в зв' язку з їх законністю та обґрунтованістю.
Рішенням Луганської місь кої ради від 28.12.2007 № 28/10 була затве рджена нова нормативна грошо ва оцінка земель м. Луганська , яка набрала чинності з 01.03.2008, що потягнуло зміну нормативної грошової оцінки земельної д ілянки, що орендується відпо відачем.
Розмір нормативної грошової оцінки землі є відп равною точкою для розрахунку розміру орендної плати, так я к земельний податок встановл юється у розмірі одного відс отка від грошової оцінки зем лі, а розмір річної орендної п лати встановлюється у розмір і 3-х відсотків від нормативно ї грошової оцінки земельної ділянки (у редакції позива ча, яка прийнята судом).
Згідно ч. 3 ст. 23 Закону У країни «Про оцінку земель»та пп. 3 п. 4 Положення про управлін ня (відділ) Держкомзему в міст і (обласного та районного зна чення), затвердженого наказ ом Держкомзему України від 17.0 6.2008 № 123, яке зареєстроване в Мін ' юсті України 10.07.2008 за № 626/15317, у правління відповідно до покл адених на нього завдань ви дає витяги з технічної документації про нормати вну грошову оцінку земельних ділянок.
Згідно витягу з техні чної документації про нормат ивну грошову оцінку земельно ї ділянки від 27.04.2011 № 4-2-14/1622, який ви даний позивачу управлінням Д ержкомзему у м. Луганськ, норм ативна грошова оцінка земель ної ділянки, що орендується в ідповідачем за вищевказаним договором оренди, складає 3.158.7 91,98 грн.
За таких обставин, поз овні вимоги про доповнення п . 4 договору новим абзацом наст упного змісту:
«На момент внесення змін до договору оренди землі від 06.09.2 005, державна реєстрація від 07.09.20 05 № 040540200143, нормативна грошова оц інка земельної ділянки стано вить - 3 158 791 (три мільйони сто п ' ятдесят вісім тисяч сімсот дев' яносто одна) грн. 98 коп.», підлягають задоволенню в зв' язку з їх законністю та обґрунтованістю.
Відповідно до ч. 2 ст. 21 З акону України «Про оренду зе млі»та п. 288.4. ст. 288 Податкового к одексу України розмір та умови внесення орендної п лати встановлюються у договорі оренди між ор ендодавцем (власником) і орен дарем.
Зміна ставок орендно ї плати (в зв' язку із міною за конодавства), зміна розміру н ормативної грошової оцінки з емельної ділянки потягнули з міну розміру орендної плати, яка була визначена у вищевка заному договорі оренди земел ьної ділянки.
Згідно обґрунтовано му розрахунку позивача оренд на плата (річна) за земельну ді лянку, яку орендує відповіда ч, на даний час складає 94763,76 грн. (3.158.791,98 грн. х 1 % х 3).
Згідно п. 286.2. ст. 286 Податк ового кодексу України платни ки плати за землю (крім фізичн их осіб) самостійно обчисл юють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого п оточного року подають відпов ідному органу державної пода ткової служби за місцезнаход женням земельної ділянки под аткову декларацію на поточни й рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ста ттею 46 цього Кодексу, з розбив кою річної суми рівними част ками за місяцями. Подання так ої декларації звільняє від о бов'язку подання щомісячних декларацій.
За таких обставин, поз овні вимоги про доповнення п . 14 договору новим абзацом нас тупного змісту:
«На момент внесення змін до договору оренди землі від 06.09.2 005, державна реєстрація від 07.09.20 05 № 040540200143, розмір річної орендно ї плати у гривнях, згідно мети використання земельної діля нки, складає - 94 763 (дев' яност о чотири сімсот шістдесят тр и) грн. 76 коп. У подальшому розмі р річної орендної плати розр аховується орендарем самост ійно.»підлягають задовол енню.
Суд вважає, що решта остан нього речення вищевказаного абзацу: «… на підставі дов ідки, наданої органом уповно важеним орендодавцем.»не підлягає внесенню у договір у якості змін, так як ця части на речення взагалі не визнач ає про яку довідку йдеться у ц ьому абзаці, які дані будуть в становлюватися цією довідко ю і як ця довідка буде впливат и на права та обов' язки орен даря за договором.
Тобто вимога про доп овнення п. 14 договору частиною вказаного речення є необґру нтованою та безпідставною. П озивачем взагалі не визначен о суті цієї зміни та необхідн ості внесення її у договір ор енди.
Таким чином, остання в имога позивача щодо доповнен ня п. 14 договору новим абзацом задовольняється судом частк ово, за винятком доповнення п ункту 14 договору частиною ост аннього речення вищевказано го абзацу: «… на підставі д овідки, наданої органом упов новаженим орендодавцем.»
Відповідно до ст. ст. 44, 49 ГПК України витрати на держ авне мито в сумі 85 грн. та на інф ормаційно-технічне забезпеч ення судового процесу в сумі 236 грн. покладаються повністю на відповідача, так як спір ви ник внаслідок його неправиль них дій (ухилення від розгл яду пропозицій позивача про внесення змін у договір).
На підставі викладеного, керуючись ст. 44, ч. 2 ст. 49, ст. ст. 82, 84, 85 ГПК України, суд
В И Р І Ш И В:
1. Позов задовольни ти частково.
2. Внести змінити до договору оренди землі від 06.09.2005 (посвідчений приватним нотаріусом Луганського місь кого нотаріального округу ОСОБА_3, реєстровий номер 1449, державна реєстрація 07.09.2005 № 0405402001 43), який укладено між Луг анською міською радою ( м. Луганськ) та товарист вом з обмеженою відповідальн істю «Луганські товари»( м. Луганськ), зокрема:
- викласти пункт 8 вк азаного договору в наступній редакції:
«8. Річна орендна плата вста новлюється у розмірі 3 відсот ків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що передана в оренду, у гривнях.» ;
- доповнити п. 4 вказаного дог овору новим абзацом наступно го змісту:
«На момент внесення змін до договору оренди землі від 06.09.2 005, державна реєстрація від 07.09.20 05 № 040540200143, нормативна грошова оц інка земельної ділянки стано вить - 3 158 791 (три мільйони сто п ' ятдесят вісім тисяч сімсот дев' яносто одна) грн.. 98 коп.»;
- доповнити п. 14 вказаного до говору новим абзацом наступн ого змісту:
«На момент внесення змін до договору оренди землі від 06.09.2 005, державна реєстрація від 07.09.20 05 № 040540200143, розмір річної орендно ї плати у гривнях, згідно мети використання земельної діля нки, складає - 94 763 (дев' яност о чотири сімсот шістдесят тр и) грн. 76 коп. У подальшому розмі р річної орендної плати розр аховується орендарем самост ійно.».
3. Стягнути з тов ариства з обмеженою відповід альністю «Луганські товари» , м. Луганськ, площа Героїв ВВВ, 7, ідентифікаційни й код 13403702, на користь Л уганської міської ради, м . Луганськ, вул. Коцюбинського , 14, ідентифікаційний код 26070794, витрати на державне мито в сумі 85 грн., витрати на інф ормаційно-технічне забезпеч ення судового процесу в су мі 236 грн.; наказ видати .
4. В решті позову відмо вити.
05 жовтня 2011 р. було оголоше но лише вступну та резолютив ну частину рішення. Повне ріш ення складено 10 жовтня 2011 р. і може бути оскаржене протя гом 10 днів з цієї дати.
Рішення господарського с уду набирає законної сили пі сля закінчення строку поданн я апеляційної скарги, якщо ап еляційну скаргу не було пода но. У разі подання апеляційно ї скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи а пеляційним господарським су дом.
Суддя В.В. Корн ієнко
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2011 |
Оприлюднено | 25.10.2011 |
Номер документу | 18721527 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Корнієнко В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні