Постанова
від 16.06.2011 по справі 2а-6143/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01014, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

 

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

16 червня 2011 року                      № 2а-6143/11/2670

  Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Винокуров К.С. розглянув у скороченому провадженні адміністративну справу

  За позовом     Заступника прокурора Голосіївського району м. Києва в інтересах держави  в

особі Територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в м. Києві та Київській області

до                    Відкритого акціонерного товариства «Київське будівельне управління теплових

мереж»

про                  стягнення штрафних санкцій в розмірі 17 000,00 грн.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ :

 Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку (надалі позивач) звернувся до суду з позовною заявою про стягнення з Відкритого акціонерного товариства «Київське будівельне управління теплових мереж»(надалі ВАТ «Київське будівельне управління теплових мереж», відповідач) штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 17 000 грн.

Ухвалою суду від 11.05.2011 року відкрито скорочене провадження у адміністративній справі, встановлено строк подання заперечення проти позову для відповідача до 13 червня 2011 року.

Відповідач у визначений судом строк заперечення на позовну заяву не надав, заяву про визнання позову також суду не надіслав. Відповідачу була надіслана ухвала про відкриття скороченого провадження за юридичною адресою, зазначеною у позовній заяві.

У зв’язку з неподанням відповідачем відзиву на позов, справа вирішується у порядку передбаченому статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши повідомлені позивачем обставини, адміністративний суд, -

ВСТАНОВИВ:

  Згідно з  Акту про правопорушення на ринку цінних паперів від 01.02.2011 року № 162-КУ вбачається, що ВАТ «Київське будівельне управління теплових мереж»було винесено розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 22.02.2010 р. № 161-КУ стосовно порушення вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», І, V розділів «Положення про розкриття інформації емітентам цінних паперів»та «Положення щодо підготовки аудиторських висновків, які подаються до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку при розкритті інформації емітентами та професійними учасниками фондового ринку».

Товариством було допущені помилки  в електронній та паперових формах , а саме: відсоток за користування коштами (% річних) в таблиці Z КREDIT (Інформація про зобов'язання.бмітента. Кредити банку) відсутній; відсоток за користування коштами (% річних) в таблиці Z_OBLING (Інформація про зобов' язання емітента.Зобов'язання за облігаціями)  відсутній; примітки в таблиці ZМIST (Зміст) відсутній; у формі "Інформація щодо освіти та стажу посадових осіб емітента" опис не містить всієї необхідної інформації; у формі "Інформація про володіння посадовими особами емітента акціями емітента" вказані не всі посадові особи та опис не містить всієї необхідної інформації; у формі "Інформація про основні засоби (за залишковою вартістю)" опис не містить всієї необхідної інформації; у формі "Опис бізнесу" не в повному обсязі наведено аудиторський висновок та інформацію про основні засоби; у формі "Інформація щодо ва1ності чистих активів" висновок не містить всієї необхідної інформації; аудиторський висновок розміщений в загальнодоступній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів за інтернет-адресою: http:\.stockmarket.gov.ua не в повному обсязі; відсутня інформація про проведені загальні збори акціонерів за підсумками звітного періоду; у формі «Зміст»не заповнені примітки.

Відповідно до ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" - регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді). Строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до п. 3 глави 3 розділу ІV Положення - особи, зобов’язані розкрити квартальну інформацію у строк не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним кварталом.

Закон України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні.

Відповідно до ст. 5 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” одним із основних повноважень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є накладання адміністративних стягнень, штрафних та інших санкцій за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Статтею 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Таким чином за невиконання Акту про правопорушення у відношенні до ВАТ «Київське будівельне управління теплових мереж»було винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 10.02.2011 року № 156-КУ, відповідно до якої до товариства застосовано штраф у розмірі 17 000 грн.

На момент звернення до суду зазначена сума штрафу товариством не сплачена.

Згідно ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Беручи до уваги те, що суму штрафних (фінансових) санкцій до Державного бюджету у розмірі 17 000,00 грн. Відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив; наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується наявними у матеріалах справи документами, доказів погашення Відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду цього спору не надано, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Статтею 183-2 КАС України встановлено, що суд може розглядати в порядку скороченого провадження адміністративні справи щодо вимог про стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб’єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Зважаючи на всі викладені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, ст. 105, 158-163, 183-2 КАС України, адміністративний суд, -

 ПОСТАНОВИВ:

  1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Київське будівельне управління теплових мереж»(01013, м.Київ, вул. Промислова, 4/7, код ЄДРПОУ 00120158, р/р 2600603001024 у Київській філії «Індустріалбанк», МФО 320962) до Державного бюджету України (р/р відкритий в Управлінні Державного казначейства за місцезнаходженням платника, за балансовим рахунком 3111, код бюджетної класифікації 21081100, символ банку 106) штраф у розмірі 17 000 грн. (сімнадцять тисяч гривень 00 копійок).

  Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду в порядку та в строки, встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку є остаточному.

  Суддя                                                                                                   К.С. Винокуров

Дата ухвалення рішення16.06.2011
Оприлюднено07.11.2011
Номер документу18852168
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6143/11/2670

Ухвала від 28.07.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

Ухвала від 27.01.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Постанова від 16.06.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні