Постанова
від 27.10.2011 по справі 2а-9316/11/0170/22
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольсь ка, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, У країна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

27 жовтня 2011 р. (15:58) Справа №2а-9316/11/0170/22

Окружний адміністративни й суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Радчука А.А., при секретарі судового засідання Щепанськ ій А.В., за участю представникі в сторін:

від позивача - Дюкар Є.С. ,

від відповідача - Шилін В.С.,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу за позовом

Товариства з обмеженою від повідальністю "Енерго-ван"

до Державної податкової і нспекції в м. Сімферополі АР К рим

про визнання протиправним и дій та спонукання до викона ння певних дій.

Обставини справи. Тов ариство з обмеженою відповід альністю “Енерго-Ван” (далі п озивач) звернулось до адміні стративного суду із адмініст ративним позовом до Державно ї податкової інспекції в м. Сі мферополі АР Крим (далі відпо відач) про визнання протипра вними дій Державної податков ої інспекції в м. Сімферополі АР Крим щодо невизнання пода ткової декларації з податку на додану вартість за червен ь 2011 року; зобов'язати Державну податкову інспекцію в м. Сімф ерополі АР Крим відобразити за даними картки особового р ахунку основні показники дек ларації з податку на додану в артість за червень 2011 року.

Позовні вимоги мотивовані необґрунтованими діями пода ткового органу щодо невизнан ня декларації з податку на до дану вартість за червень 2011 ро ку документом податкової зві тності. Позивач зазначає, що у податкового органу були від сутні підстави, передбачені діючим законодавством, для н евизнання податкової деклар ації з податку на додану варт ість позивача документом под аткової звітності. Представн ик позивача зауважує, що ріше ння про анулювання реєстраці ї платника податку ТОВ “Енер го-Ван” на час подання деклар ації скасовано судом. Тому у в ідповідача були відсутні пра вові підстави для невизнання податкової декларації докум ентом податкової звітності, яка подана позивачем з дотри манням податкового законода вства, яким врегульовані пор ядок подання та заповнення д екларації з податку на додан у вартість.

Ухвалами суду від 01.08.2011 року в ідкрито провадження у справі , після закінчення підготовч ого провадження справу призн ачено до судового розгляду.

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримала, просила задов ольнити.

В судовому засіданні предс тавник відповідача позов не визнав з підстав викладених у письмових запереченнях. Та кож пояснив, що позивачем под ана податкова декларація з п одатку на додану вартість за червень 2011 року однак останні й не зареєстровано платником податку на додану вартість, щ о, на думку представника відп овідача, є підставою для неви знання податковим органом по даткової декларації з податк у на додану вартість позивач а податковою звітністю.

Вислухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивш и доказі по справі в їх сукупн ості, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративног о судочинства є захист прав, с вобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юриди чних осіб у сфері публічно-пр авових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб' єк тів при здійсненні ними влад них управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень.

Відповідно до пункту 1 ч. 1 ст. 17 КАС України компетенція адм іністративних судів поширює ться на спори фізичних чи юри дичних осіб із суб' єктом вл адних повноважень щодо оскар ження його рішень (нормативн о-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), ді й чи бездіяльності.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Пунктом 1 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття справи адм іністративної юрисдикції, - п ереданий на вирішення адміні стративного суду публічно-пр авовий спір, у якому хоча б одн ією зі сторін є орган виконав чої влади, орган місцевого са моврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закон у України від 04.12.1990 року №509-ХІІ “ Про державну податкову служб у в Україні”, в редакції на час виникнення спірних правовід носин, державні податкові ін спекції в районах, містах (крі м міст Києва та Севастополя), р айонах у містах входять до ск ладу органів державної подат кової служби і є органами вик онавчої влади.

Підпунктом 41.1.1. пункту 41.1 стат ті 41 Податкового кодексу Укра їни встановлено, що органи де ржавної податкової служби - щ одо податків, які справляють ся до бюджетів та державних ц ільових фондів, крім зазначе них у підпункті 41.1.2 цього пункт у, а також стосовно законодав ства, контроль за дотримання м якого покладається на орга ни державної податкової служ би, визнані контролюючими ор ганами.

Основним завданням органі в державної податкової служб и є здійснення контролю за д одержанням податкового зако нодавства, правильністю обчи слення, повнотою і своєчасні стю сплати до бюджетів, держа вних цільових фондів податкі в і зборів (обов'язкових плате жів), а також неподаткових дох одів, установлених законодав ством (ст. 2 Закону України від 04.12.1990 року №509-ХІІ “Про державну податкову службу в Україні”в редакція на час правовіднос ин).

Повноваження податкового органу, що дозволяють відмов ити в прийнятті податкової д екларації встановлені п. 49.11 ст . 49 Податкового кодексу Україн и, який набрав чинності на час виникнення спірних правовід носин.

Враховуючи суб' єктний ск лад сторін та правову природ у спірних правовідносин, а та кож те, що спір, який виник між сторонами по справі, є публіч но-правовим, інший порядок ос карження дій податкового орг ану для позивача чинним зако нодавством не передбачений, справу належить розглядати в порядку адміністративного с удочинства.

Враховуючи зазначене, ДПІ в м. Сімферополі в Автономної р еспубліки Крим, виконуючи у с пірних відносинах владні упр авлінські функції, є суб'єкто м владних повноважень, спір, щ о виник, належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.

Відповідно до статті 19 Конс титуції України органи подат кової служби зобов' язані зд ійснювати свої функції, у том у числі стосовно проведення перевірок суб' єктів господ арювання виключно на підстав і, у спосіб, в межах повноважен ь, визначених законом.

Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб'єктів владних повноважень адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті (вчинені) вони: 1) на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; 2) з ви користанням повноваження з м етою, з якою це повноваження н адано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, щ о мають значення для прийнят тя рішення (вчинення дії); 4) без сторонньо (неупереджено); 5)доб росовісно; 6) розсудливо; 7) з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; 8) пропорційно, зокрема з дотр иманням необхідного балансу між будь-якими несприятливи ми наслідками для прав, свобо д та інтересів особи і цілями , на досягнення яких спрямова не це рішення (дія); 9) з урахуван ням права особи на участь у пр оцесі прийняття рішення; 10) св оєчасно, тобто протягом розу много строку.

Суд з' ясовує, чи використа не повноваження, надане суб' єкту владних повноважень, з н алежною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотиво вані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупереджено сті до особи, стосовно якої вч иняється дія; добросовісно, т обто щиро, правдиво, чесно; роз судливо, тобто доцільно з точ ки зору законів логіки і зага льноприйнятих моральних ста ндартів; з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорці йно та адекватно; досягнення розумного балансу між публі чними інтересами та інтереса ми конкретної особи.

Тому вирішуючи справу стос овно позовних вимог позивача щодо визнання протиправними дій відповідача, суд зобов' язаний перевірити, чи вчинен і дії на підставі закону, в меж ах повноважень та у спосіб, пе редбаченій Конституцією та з аконами України.

Судом встановлено, що 14.07.11р. п озивачем була подана до ДПІ в м. Сімферополі АР Крим податк ова декларація з податку на д одану вартість підприємства за червень 2011 року.

Повідомленням від 21.07.11р. за ви х.№31831/10/28-4 відповідач надіслав п озивачу повідомлення з текст у якого вбачається, що надана ним декларація з податку на д одану вартість за червень 2011 р оку не визнана податковою де кларацією у відповідності із ст.ст. 48, 49 Податкового кодексу України в зв' язку з тим, що в порушення п.10 Порядку заповне ння та подання податкової де кларації з податку на додану вартість, затвердженого Нак азом Державної податкової ад міністрації України №41 від 25.01. 11р., зазначивши, що дані деклар ації надані по юридичній осо бі, яка відсутня в Реєстрі пла тників ПДВ.

Відповідно до ст. 19 Конститу ції України органи державно ї влади та органи місцевого с амоврядування зобов' язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.

Частиною 1 ст.9 КАС України вс тановлено, що суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.

Як свідчать матеріали спра ви, відповідач, посилаючись у повідомленні від 21.07.11р. на пору шення позивачем норм вимог с т. 48, 49 Податкового кодексу Укра їни, п. 10 Порядку заповнення та подання податкової декларац ії з податку на додану вартіс ть, затвердженого Наказом Де ржавної податкової адмініст рації України №41 від 25.01.11р., зазн ачивши, що декларація надана особою, яка не зареєстрована платником податку на додану вартість у ДПІ в м. Сімферопол і АР Крим.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виника ють у сфері справляння подат ків і зборів, зокрема, визнача є вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в У країні, та порядок їх адмініс трування, платників податків та зборів, їх права та обов'яз ки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов 'язки їх посадових осіб під ча с здійснення податкового кон тролю, а також відповідальні сть за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п. 46.1 ст. 46 Подат кового кодексу України подат кова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платн иком податків (у тому числі ві докремленим підрозділом у ви падках, визначених цим Кодек сом) контролюючому органу у с троки, встановлені законом, н а підставі якого здійснюєтьс я нарахування та/або сплата п одаткового зобов'язання, чи д окумент, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплач еного) на користь платників п одатків - фізичних осіб, суми у триманого та/або сплаченого податку.

Пунктами 48.3 та 48.4 ст. 48 Податков ого кодексу України встановл ено, що Податкова декларація повинна містити такі обов'яз кові реквізити: тип документ а (звітний, уточнюючий, звітни й новий); звітний (податковий) період, за який подається под аткова декларація; звітний (п одатковий) період, що уточнює ться (для уточнюючого розрах унку); повне найменування (прі звище, ім'я, по батькові) платн ика податків згідно з реєстр аційними документами; код пл атника податків згідно з Єди ним державним реєстром підпр иємств та організацій Україн и або податковий номер; реєст раційний номер облікової кар тки платника податків або се рію та номер паспорта (для фіз ичних осіб, які через свої рел ігійні переконання відмовля ються від прийняття реєстрац ійного номера облікової карт ки платника податків та пові домили про це відповідний ор ган державної податкової слу жби і мають відмітку у паспор ті); місцезнаходження (місце п роживання) платника податків ; найменування органу держав ної податкової служби, до яко го подається звітність; дата подання звіту (або дата запов нення - залежно від форми); іні ціали, прізвища та реєстраці йні номери облікових карток посадових осіб платника пода тків; підписи платника подат ку - фізичної особи та/або поса дових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, зас відчені печаткою платника по датку (за наявності).

У окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, форма податкової декларації додат ково може містити такі обов'я зкові реквізити: відмітка пр о звітування за спеціальним режимом; код виду економічно ї діяльності (КВЕД); код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ; індивідуальний пода тковий номер та номер свідоц тва про реєстрацію платника податку на додану вартість з гідно з даними реєстру платн иків податку на додану варті сть за звітний (податковий) пе ріод.

Відповідно до положень пун ктів 49.8, 49.10, 49.11, 49.12 ст. 49 вказаного Ко дексу, прийняття податкової декларації є обов'язком орга ну державної податкової служ би. Під час прийняття податко вої декларації уповноважена посадова особа органу держа вної податкової служби, в яко му перебуває на обліку платн ик податків, зобов'язана пере вірити наявність та достовір ність заповнення всіх обов'я зкових реквізитів, передбаче них пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 ць ого Кодексу. Інші показники, з азначені в податковій деклар ації платника податків, до її прийняття перевірці не підл ягають.

Відмова посадової особи ор гану державної податкової сл ужби прийняти податкову декл арацію з будь-яких причин, не в изначених цією статтею, у том у числі висунення будь-яких н е визначених цією статтею пе редумов щодо такого прийнятт я (включаючи зміну показникі в такої податкової деклараці ї, зменшення або скасування в ід'ємного значення об'єктів о податкування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного зб ільшення податкових зобов'яз ань тощо) забороняється.

у разі подання платником по датків до органу державної п одаткової служби податкової декларації, заповненої з пор ушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 с татті 48 цього Кодексу, такий о рган державної податкової сл ужби зобов'язаний надати так ому платнику податків письмо ве повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням пр ичин такої відмови: у разі отр имання такої податкової декл арації, надісланої поштою аб о засобами електронного зв'я зку, - протягом п'яти робочих д нів з дня її отримання; у разі отримання такої податкової д екларації особисто від платн ика податку або його предста вника - протягом трьох робочи х днів з дня її отримання.

у разі отримання відмови ор гану державної податкової сл ужби у прийнятті податкової декларації платник податків має право: подати податкову д екларацію та сплатити штраф у разі порушення строку її по дання; оскаржити рішення орг ану державної податкової слу жби у порядку, передбаченому статтею 56 цього Кодексу.

Таким чином, виходячи з поло жень пунктів 49.8, 49.10, 49.11, 49.12 ст. 49 Пода ткового кодексу України вбач ається, що у разі невизнання п одаткової звітності як подат кової декларації з підстав в икладених у цій нормі, податк овий орган вчиняє дії, які мож уть бути оскаржені платником податків.

Порядок заповнення та пода ння податкової декларації з податку на додану вартість, з атверджений Наказом Державн ої податкової адміністрації України № 41 від 25.01.11р.

Згідно з пунктом 10 зазначен ого Порядку, податкова звітн ість подається до органу дер жавної податкової служби осо бою, яка зареєстрована платн иком податку на додану варті сть згідно з вимогами розділ у V Кодексу, за винятком розрах унку податкових зобов'язань, нарахованих отримувачем пос луг, не зареєстрованим як пла тник податку на додану варті сть, які постачаються нерези дентами, у тому числі їх пості йними представництвами, не з ареєстрованими платниками п одатків, на митній території України, який подається особ ою, не зареєстрованою платни ком податку на додану вартіс ть, і тільки за той звітний (по датковий) період (календарни й місяць), у якому такі послуги отримано.

Як вбачається з матеріалів справи, Ухвалою Окружного ад міністративного суду АР Крим по справі №2а-2664/10/12/0170 від 03.03.10р. кло потання ТОВ “Енерго-Ван” про вжиття заходів забезпечення позову задоволено частково, до набранням рішенням по спр аві № 2а-2664/10/12/0170 законної сили за боронено ДПІ в м.Сімферополь АР Крим вчиняти будь-які дії, передбачені чинним законода вством щодо анулювання реєст рації платника податку на до дану вартість Товариства з о бмеженою відповідальністю “ Енерго-Ван”№100195701 від 26.02.09 р., вида ного ДПІ у м. Сімферополі АР Кр им.

Не погодившись із зазначен им рішенням суду, Державна по даткова інспекція в м. Сімферополі АР Крим оскаржил а його у апеляційному порядк у.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністратив ного суду від 25.11.10р. апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим залишено без задоволен ня, ухвалу Окружного адмініс тративного суду АР Крим по сп раві №2а-2664/10/12/0170 від 03.03.10р. залишено без змін.

Відповідно до ч. 5 ст. 254 КАС Укр аїни постанова або ухвала су ду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками пер егляду, постанова Верховного Суду України набирають зако нної сили з моменту проголош ення, а якщо їх було прийнято з а наслідками розгляду у пись мовому провадженні, - через п'я ть днів після направлення їх копій особам, які беруть учас ть у справі.

Частиною 1 статті 255 КАС Украї ни встановлено, що постанова або ухвала суду, яка набрала з аконної сили, є обов'язковою д ля осіб, які беруть участь у сп раві, для їхніх правонаступн иків, а також для всіх органів , підприємств, установ та орга нізацій, посадових чи службо вих осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.

З урахуванням того, що ухвал а Окружного адміністративно го суду АР Крим по справі №2а-2664 /10/12/0170 від 03.03.10р., якою до набранням рішенням по справі № 2а-2664/10/12/0170 з аконної сили заборонено ДПІ в м. Сімферополь АР Крим вчиня ти будь-які дії, передбачені ч инним законодавством щодо ан улювання реєстрації платник а податку на додану вартість Товариства з обмеженою відп овідальністю “Енерго-Ван” № 100195701 від 26.02.09 р., виданого ДПІ у м. С імферополі АР Крим, набрала з аконної сили, відповідач не м ав права вчиняти будь-які дії , пов' язані із анулюванням р еєстрації платника ПДВ, в том у числі, не визнання податков их декларацій

З огляду на зазначене вище, суд дійшов висновку про те, що дії відповідача, що виразили сь у винесенні повідомлення від 21.07.11р. вих. №3183/10/28-4 є неправомі рними.

Відповідно до пункту 1 статт і 8 Закону України “Про держав ну податкову службу в Україн і”з метою забезпечення опера тивного обліку платежів до б юджету, контроль за справлян ням яких здійснюється органа ми державної податкової служ би згідно з чинними норматив но-правовими актами України, Наказом Державної податково ї адміністрації України від 18 липня 2005 року № 276 затверджено Інструкцію про порядок веден ня органами державної податк ової служби оперативного обл іку платежів до бюджету, конт роль за справлянням яких зді йснюється органами державно ї податкової служби України, зареєстрована в Міністерств і юстиції України 02.08.2005 року № 843/ 11123 (далі по тексту - Інструкція ).

Цією Інструкцією встановл юється порядок ведення орган ами державної податкової слу жби оперативного обліку пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів), надходження яких кон тролюється органами державн ої податкової служби і які пе редбачені бюджетною класифі кацією України за доходами д о Державного бюджету України , місцевих бюджетів та держав них цільових фондів, надходж ень на погашення прострочено ї заборгованості за кредитам и, залученими державою або пі д державні гарантії, та бюдже тними позичками, а також сум ш трафних (фінансових) санкцій та пені, що застосовуються до платників податків відповід но до чинного законодавства.

Відповідно до п. 1.3 Інструкці ї оперативний облік платежів , що надходять до бюджету, веде ться підрозділом адміністру вання облікових показників т а звітності органу державної податкової служби відповідн о до порядку, установленого д ля справляння платежів до бю джету.

Проведення операцій в особ ових рахунках платників здій снюється в хронологічному по рядку (п.1.6 Інструкції).

Згідно з п. 3.1 з метою обліку н арахованих і сплачених сум п латежів до бюджету органами державної податкової служби на кожний поточний рік відкр иваються особові рахунки за кожним платником та кожним в идом платежу, які повинні спл ачуватися такими платниками .

Нарахуванню в особових рах унках платників підлягають: податкові зобов'язання, штра фні санкції та пеня, самостій но визначені платником; пода ткові зобов'язання, штрафні с анкції та пеня, нараховані ор ганом державної податкової с лужби та узгоджені платником відповідно до чинного закон одавства; пеня за порушення в становлених строків погашен ня узгодженого податкового з обов'язання; відсотки за кори стування розстроченням (відс троченням) податкових зобов' язань; непогашені суми вексе ля, що видається суб'єктом гос подарювання при здійсненні о перацій з давальницькою сиро виною у зовнішньоекономічни х відносинах (п.4.1 Інструкції).

Відповідно до п.п. 4.2.1 Інструк ції податкові зобов'язання, ш трафні санкції, пеня, самості йно визначені платником у по датковій звітності, уносятьс я до електронної бази даних п ідрозділами обробки та веден ня податкових документів і ф ормуються в електронні та па перові реєстри.

Нарахування податкових зо бов'язань та штрафних санкці й, що самостійно визначені та узгоджені платником, обліко вується у розділі “Нарахован о платежів - зменшено платежі в”за відповідними кодами опе рацій.

За таких умов, суд вважає не обхідним зобов' язати відпо відача відобразити основні п оказники податкової деклара ції з податку на додану варті сть ТОВ “Енерго-ван” за черве нь 2011 року з 21.07.11р. на особовому р ахунку товариства.

За таких підстав позовні ви моги підлягають задоволенню .

Згідно з ч. 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є с уб' єктом владних повноваже нь, суд присуджує всі здійсне ні нею документально підтвер джені судові витрати з Держа вного бюджету України (або ві дповідного місцевого бюджет у, якщо іншою стороною був орг ан місцевого самоврядування , його посадова чи службова ос оба).

Приймаючи до уваги, що рішен ня у справі ухвалене на корис ть позивача, який не є суб' єк том владних повноважень, суд вважає за необхідне присуди ти всі здійснені ним судові в итрати, а саме судовий збір у р озмірі 3,40 грн., з державного бюд жету.

Під час судового засідання , яке відбулось 27.10.2011 року оголо шено вступну та резолютивну частину постанови. Повний те кст постанови складено 31.10.2011 ро ку.

Керуючись ст.ст. 94, 158-163, 167 КАС Ук раїни, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний п озов задовольнити.

2. Визнати протиправною відм ову Державної податкової інс пекції в м. Сімферополі АР Кри м у визнанні податкових декл арацій з податку на додану ва ртість за червень 2011 року, відп овідно до повідомлення від 21.0 7.11р. вих. №3183/10/28-4.

3. Зобов' язати Державну под аткову інспекцію в м. Сімферо полі АР Крим відобразити осн овні показники податкових де кларацій з податку на додану вартість за червень 2011 року в к артці особовому рахунку Това риства з обмеженою відповіда льністю “Енерго-Ван”.

4. Стягнути з Державного бюд жету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю “Енерго-Ван”(ЄДРПОУ 32153280) судов і витрати в розмірі 3,40грн.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення.

Якщо проголошено вступну т а резолютивну частину постан ови або справу розглянуто у п орядку письмового проваджен ня, постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня її от римання у разі неподання апе ляційної скарги. У разі подан ня апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасова но, набирає законної сили піс ля повернення апеляційної ск арги, відмови у відкритті апе ляційного провадження або на брання законної сили рішення м за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Радчук А.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.10.2011
Оприлюднено09.11.2011
Номер документу18947105
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9316/11/0170/22

Ухвала від 01.08.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 16.05.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 27.10.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні