ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"18" жовтня 2011 р. Справа № 12/76/5022-1081/2011
Господарський суд Терно пільської області
у складі судді Френдій Н.А . розглянув справу
за позовом Прокурора Бер ежанського району в інтереса х держави, вул. Пирогова, 5а, м. Б ережани, Тернопільської обла сті, в особі Міністерства охо рони навколишнього природно го середовища України, вул. Ур ицького, 35, м. Київ, в особі Держ авної екологічної інспекції у Тернопільській області, ву л. Шашкевича, 3, м. Тернопіль,
до Рогачинської сільсь кої ради, с. Рогачин, Бережансь кого району, Тернопільської області
За участю представник ів від:
Прокуратури: Кметик Л.Я . - прокурор (посвідчення № 67);
позивача: ОСОБА_1. - юри сконсульт (довіреність № 1-1/1867 від 11.05.11 р.);
відповідача: ОСОБА_2 - голова сільради
За відсутності клопотан ня сторін технічна фіксація судового процесу не здійснюв алася.
Суть справи:
Прокурор Бережанського району Тернопільської облас ті області звернувся до госп одарського суду Тернопільсь кої області із позовом в інте ресах держави в особі Мініст ерства охорони навколишньог о природного середовища Укра їни в особі Державної еколог ічної інспекції у Тернопільс ькій про стягнення з Рогачин ської сільської ради 2269грн.40ко п. збитків, заподіяних держав і внаслідок засмічення земел ьних ресурсів твердими побут овими відходами.
В обґрунтування позовних в имог, прокурор посилається н а те, що 05 травня 2011 року спеціал істами Державної екологічно ї інспекції у Тернопільській області проведено перевірку на предмет дотримання вимог природоохоронного законода вства, згідно якої встановле но, що на території Рогачинсь кої сільської ради в межах на селеного пункту с. Рогачин, ви явлено несанкціоноване розм іщення твердих побутових від ходів на землях житлової та г ромадської забудови на площі 80м.кв. масою 16м.куб. та на землях водного фонду на площі 80кв.м. м асою 8м.куб., що є порушення нор м чинного законодавства Укра їни. Також прокурор зазначає , що відповідачем не проведен о та не забезпечено належног о в межах своєї компетенції к онтролю за додержанням вимог чинного законодавства, чим з аподіяно державі збитків на суму 2269грн.40коп., дана сума в доб ровільному порядку відповід ачем не відшкодована.
Ухвалою господарського су ду Тернопільської області ві д 04.08.2011р. порушено провадження п о даній справі та призначено її розгляд на 06.09.2011р. Згідно ухв ал суду розгляд справи відкл адався: з 06.09.2011р. на 20.09.2011р., 20.09.2011р. в су довому засіданні оголошувал ась перерва на 04.10.2011р., 04.10.11р. розгл яд справи було відкладено на 18.10.2011р. з підстав зазначених в у хвалах суду.
Прокурор та позивач позов п ідтримали в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні підтрима в заяву від 05.10.2011 за №178 (канцеляр ія суду вх. №16507 від 10.10.2011) в якій ві дповідач зазначає, що Рогачи нська сільска рада позовні в имоги визнає в повному обсяз і, на рахунку сільської ради є кошти, які будуть перерахова ні на відшкодування збитків, також дане смітєзвалеще буд е поступово ліквідовано.
Міністерство охорони навк олишнього природного середо вища України надіслало факсо грамою на адресу суду письмо ві пояснення, в яких позовні в имоги прокурора Бережансько го району підтримує в повном у обсязі та просить суд позов задовольнити.
Розглянувши матеріали с прави, оцінивши представлені докази в їх сукупності, судом встановлено наступне:
Відповідно до ст.13 Конститу ції України земля, її надра, ат мосферне повітря, водні та ін ші природні ресурси, які знах одяться в межах території Ук раїни є об'єктами права власн ості Українського народу і п рава власника від його імені здійснюють органи державної влади та органи місцевого са моврядування в межах, визнач ених законом.
Згідно вимог ст. 121 Конституц ії України, Закону України "Пр о прокуратуру", ст. 29 Господарс ького процесуального кодекс у України на органи прокурат ури покладається представни цтво інтересів громадян та д ержави в судах у випадках, виз начених Законом. Прокурор ма є право звернутися до господ арського суду з позовом в інт ересах держави або громадяни на. В силу ст. ст. 20, 36-1 Закону Укра їни "Про прокуратуру" при здій сненні прокурорського нагля ду за додержанням і застосув анням законів прокурор має п раво звертатись до суду з зая вою про захист прав і законни х інтересів громадян, держав и, а також підприємств та інши х юридичних осіб при наявнос ті порушень або загрози пору шень економічних, політичних та інших державних інтересі в внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняютьс я у відносинах між ними або з д ержавою.
Крім того, статтею 37 Закону У країни "Про охорону навколиш нього природного середовища " визначено, що нагляд за додер жанням законодавства про охо рону навколишнього природно го середовища здійснює Генер альний прокурор України та п ідпорядковані йому органи пр окуратури; при здійсненні на гляду органи прокуратури зас тосовують надані їм законода вством України права, включа ючи звернення до судів з позо вами про відшкодування шкоди , заподіяної в результаті пор ушення законодавства про охо рону навколишнього природно го середовища, та про припине ння екологічно небезпечної д іяльності.
Згідно п. 1 ст. 5 Закону Україн и “Про відходи” від 05.03.1998р. осно вними принципами державної п олітики у сфері поводження з відходами є пріоритетний за хист навколишнього природно го середовища та здоров'я люд ини від негативного впливу в ідходів, забезпечення ощадли вого використання матеріаль но-сировинних та енергетични х ресурсів, науково обґрунто ване узгодження екологічних , економічних та соціальних і нтересів суспільства щодо ут ворення та використання відх одів з метою забезпечення йо го сталого розвитку.
У відповідності до ч. 1 ст. 5 За кону України "Про охорону нав колишнього природного серед овища" № 1264-ХІІ від 25.06.1991р. державн ій охороні і регулюванню вик ористання на території Украї ни підлягають: навколишнє се редовище як сукупність приро дних і природно-соціальних у мов та процесів, природні рес урси, як залучені в господарс ький обіг, так і не використов увані в народному господарст ві в даний період (земля, надра , води, атмосферне повітря, ліс та інша рослинність, тваринн ий світ), ландшафти та інші при родні комплекси.
Статтею 20 Закону України "Пр о охорону навколишнього прир одного середовища" державний контроль за використанням і охороною земель, надр, поверх невих і підземних вод, атмосф ерного повітря, лісів та іншо ї рослинності, тваринного св іту, морського середовища та природних ресурсів територі альних вод, континентального шельфу і виключної (морської ) економічної зони республік и, дотриманням заходів біоло гічної і генетичної безпеки щодо біологічних об'єктів на вколишнього природного сере довища при створенні, дослід женні та практичному викорис танні генетично модифікован их організмів у відкритій си стемі, а також за додержанням норм екологічної безпеки на лежить до компетенції спеціа льно уповноваженого централ ьного органу виконавчої влад и з питань екології та природ них ресурсів і його органів н а місцях.
Відповідно до Положення пр о державну екологічну інспек цію в областях, містах Києві та Севастополі, затверджено го наказом Міністерства охо рони навколишнього природн ого середовища України 19.12.2006р. № 548, державна екологічна інспек ція в Тернопільській області здійснює реалізацію державн ої політики у сфері охорони н авколишнього природного сер едовища, відтворення та охор они природних ресурсів.
Як вбачається із ст. 40 Закону №1264-ХІІ, використання природн их ресурсів громадянами, під приємствами, установами та о рганізаціями здійснюється з додержанням обов'язкових ек ологічних вимог.
Як випливає із матеріалів с прави 05 травня 2011 року державни м інспектором з охорони навк олишнього природного середо вища Тернопільської області Шепетовським Володимиром А ндрійовичем проведено перев ірку на предмет дотримання п риродоохоронного законодав ства, на території Рогачинсь кої сільської ради Бережансь кого району, Тернопільської області, якою встановлено, що на території Рогачинської с ільської ради в межах села Ро гачин виявлено несанкціонов ане розміщення твердих побут ових відходів на землях житл ової та громадської забудови на площі 80м.кв. масою 16м.куб. і на землях водного фонду на площ і 80м.кв. масою 8м.куб., що є поруше нням вимог ст. 21 Закону Україн и "Про відходи" та ст. 50 Закону У країни "Про охорону навколиш нього природного середовища ".
Даний факт порушення закон одавства підтверджується ак том перевірки дотримання при родоохоронного законодавст ва Рогачинською сільською ра дою, с. Рогачин, Бережанського району, Тернопільської обла сті від 05.05.2011р., який підписано з і сторони відповідача - Рога чинського сільського голови ОСОБА_2, без заперечень та про що складено протокол про адміністративне правопоруш ення від 05.05.2011р. №007387 і винесено по станову про накладення адмін істративного стягнення від 1 0.05.2011р. №007384, а також довідкою вико навчого комітету Рогачинськ ої сільської ради від 05.05.2011р. за №273 (копія акту, протоколу, пост анови та довідки в матеріала х справи).
Статтею 66 Конституції Украї ни визначено, що кожен зобов'я заний не заподіювати шкоду п рироді, культурній спадщині, відшкодовувати завдані ним збитки.
У відповідності до ст. 33 Зако ну України "Про місцеве самов рядування" до повноважень ви конавчих органів сільських р ад у сфері регулювання земел ьних відносин та охорони нав колишнього природного серед овища відноситься здійсненн я контролю за додержанням зе мельного та природоохоронно го законодавства, використан ням і охороною земель, природ них ресурсів загальнодержав ного та місцевого значення, в ідтворенням лісів; визначенн я території для складування, зберігання або розміщення в иробничих, побутових та інши х відходів відповідно до зак онодавства.
Місцеві Ради несуть відпов ідальність за стан навколишн ього природного середовища н а своїй території і в межах св оєї компетенції (ст. 15 Закону У країни “Про охорону навколиш нього природного середовища ”).
Відповідно до ст. 55 Закону № 1 264-ХІІ розміщення відходів доз воляється лише за наявності спеціального дозволу на визн ачених місцевими радами тери торіях у межах установлених лімітів з додержанням саніта рних і екологічних норм спос обом, що забезпечує можливіс ть їх подальшого використанн я як вторинної сировини і без пеку для навколишнього приро дного середовища та здоров'я людей.
Статтею 1 Закону України „Пр о відходи" визначено, що відхо ди - це будь-які речовини, мате ріали і предмети, що утворюют ься у процесі людської діяль ності і не мають подальшого в икористання за місцем утворе ння чи виявлення та яких їх вл асник повинен позбутися шлях ом утилізації чи видалення.
Згідно ст. 9, 12, 21 даного Закону власниками відходів, що утво рюються на об'єктах комуналь ної власності чи знаходяться на їх території і не мають вла сника або власник яких не від омий (безхазяйні відходи) є те риторіальні громади, а місце ві органи виконавчої влади т а органи місцевого самовряду вання ведуть облік безхазяйн их відходів і несуть відпові дальність за комплексне вико ристання таких відходів, дод ержання умов поводження з ни ми та запобігання негативном у впливу їх на навколишнє при родне середовище і здоров'я л юдей, а також здійснюють конт роль за раціональним викорис танням та безпечним поводжен ням з відходами на своїй тери торії, забезпечують ліквідац ію несанкціонованих і неконт рольованих звалищ відходів, здійснюють контроль за діяль ністю суб'єктів господарсько ї діяльності у сфері поводже ння з відходами.
У відповідності до ст. 50 Зако ну № 1264-ХІІ екологічна безпека є такий стан навколишнього п риродного середовища, при як ому забезпечується попередж ення погіршення екологічної обстановки та виникнення не безпеки для здоров'я людей; ек ологічна безпека гарантуєть ся громадянам України здійсн енням широкого комплексу вза ємопов'язаних політичних, ек ономічних, технічних, органі заційних, державно-правових та інших заходів.
Неналежне виконання покла дених на відповідача обов'яз ків, передбачених ст. 21 Закону України „Про відходи", зокрем а щодо ліквідації несанкціон ованого сміттєзвалища, призв ело до засмічення земельної ділянки, чим завдано шкоди на вколишньому природному сере довищу.
Згідно з п.п. а, б ч. 1 ст. 42 Закону України "Про відходи", особи в инні у порушенні законодавст ва про відходи, несуть в тому ч ислі цивільну відповідальні сть за порушення встановлено го порядку поводження з відх одами, що призвело або може пр извести до забруднення навко лишнього природного середов ища, прямого чи опосередкова ного шкідливого впливу на зд оров'я людини та економічних збитків; самовільне розміще ння відходів.
У відповідності до ст. 68 Зако ну України "Про охорону навко лишнього природного середов ища" підприємства, установи, о рганізації та громадяни зобо в'язані відшкодовувати шкоду , заподіяну ними внаслідок по рушення законодавства про ох орону навколишнього природн ого середовища, в порядку та р озмірах, встановлених законо давством України, ст. 43 Закону України "Про відходи" підприє мства, установи, організації та громадяни, зобов'язані від шкодовувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушення за конодавства про відходи, п. 3 ч . 1 ст. 211 Земельного кодексу Укр аїни юридичні особи несуть в ідповідальність за порушенн я земельного законодавства, а саме за засмічення земель п ромисловими, побутовими та і ншими відходами.
Відповідно до п. "і" ч.2 та ч.4, ч.5 ст. 68 Закону України "Про охоро ну навколишнього природного середовища" відповідальніст ь за порушення законодавства про охорону навколишнього п риродного середовища настає за невжиття заходів щодо поп ередження та ліквідації шкід ливого впливу на навколишнє природне середовище, за що ви нні суб'єкти зобов'язані відш кодувати шкоду.
Розрахунок розміру шкоди, з аподіяної відповідачем навк олишньому природному середо вищу, в результаті його непра вомірних дій, а саме внаслідо к невиконання своїх обов'яз ків щодо ліквідації несанкці онованого сміттєзвалища, зді йснено відповідно до "Методи ки визначення розмірів шкоди , зумовленої забрудненням і з асміченням земельних ресурс ів через порушення природоох оронного законодавства" затв ердженої наказом Міністерст ва охорони навколишнього при родного середовища та ядерно ї безпеки України від 27.10.1997р. N 171 т а зареєстрованої в Міністерс тві юстиції 05.05.1998р. за N 285/2725 і склад ає згідно поданого Розрахунк у розміру відшкодування збит ків, заподіяних навколишньом у природному середовищу зумо вленою засміченням земельни х ресурсів через порушення п риродоохоронного законодав ства - невжиття заходів по л іквідації стихійного смітєє звалища Рогатинською сільсь кою радою 2269грн.40коп. (розрахун ки в матеріалах справи).
Особливості застосування відповідальності за порушен ня природоохоронного законо давства визначено у статті 69 З акону України "Про охорону на вколишнього природного сере довища", в якій, зокрема, визна чено, що шкода, заподіяна внас лідок порушення законодавст ва про охорону навколишнього природного середовища, підл ягає компенсації, як правило , в повному обсязі без застосу вання норм зниження розміру стягнення та незалежно від з бору за забруднення навколиш нього природного середовища та погіршення якості природ них ресурсів.
Згідно з приписами ст. 33 Зако ну України “Про відходи” збе рігання та видалення відході в здійснюються відповідно до вимог екологічної безпеки т а способами, що забезпечують максимальне використання ві дходів чи передачу їх іншим с поживачам (за винятком захор онення). На кожне місце чи об'є кт зберігання або видалення відходів складається спеціа льний паспорт, в якому зазнач аються найменування та код в ідходів (згідно з державним к ласифікатором відходів), їх к ількісний та якісний склад, п оходження, а також технічні х арактеристики місць чи об'єк тів зберігання чи видалення і відомості про методи контр олю та безпечної експлуатаці ї цих місць чи об'єктів. Зберіг ання та видалення відходів з дійснюються в місцях, визнач ених органами місцевого само врядування з врахуванням вим ог земельного та природоохор онного законодавства, за ная вності спеціальних дозволів , у яких визначені обсяги відх одів відповідно до встановле них лімітів та умови їх збері гання. Визначені для зберіга ння та видалення відходів мі сця чи об'єкти повинні викори стовуватися лише для заявлен их на одержання дозволу відх одів. Забороняється змішуван ня чи захоронення відходів, д ля утилізації яких в Україні існує відповідна технологія . Забороняється несанкціонов ане скидання і розміщення ві дходів у підземних горизонта х, на території міст та інших н аселених пунктів, на територ іях природно-заповідного фон ду, на землях природоохоронн ого, оздоровчого, рекреаційн ого та історико-культурного призначення, в межах водоохо ронних зон та зон санітарної охорони водних об'єктів, в інш их місцях, що може створювати небезпеку для навколишнього природного середовища та зд оров'я людини.
Статтею 35 Закону України "Пр о охорону земель" на землекор истувачів земельних ділянок покладений обов'язок забезп ечувати захист земель від за бруднення і засмічення.
Відповідно до п. 1.3 Методики, остання застосовується під ч ас встановлення розмірів шко ди від забруднення (засмічен ня) земель будь-якого цільово го призначення, що сталося вн аслідок несанкціонованих (не передбачених проектами, дозв олами) скидів (викидів) речови н, сполук і матеріалів, внаслі док порушення норм екологічн ої безпеки у разі зберігання , транспортування та проведе ння вантажно-розвантажуваль них робіт, використання пест ицидів і агрохімікатів, токс ичних речовин, виробничих і п обутових відходів; самовільн ого розміщення промислових, побутових та інших відходів.
Беручи до уваги, що згідно з ст. 9 Закону України "Про відхо ди" територіальні громади є в ласниками відходів, що утвор юються на об'єктах комунальн ої власності чи знаходяться на їх території і не мають вла сника або власник яких невід омий (безхазяйні відходи), том у відсутність контролю з бок у сільської ради за раціонал ьним використанням та безпеч ним поводженням з відходами на своїй території є підстав ою для нарахування шкоди, роз мір якої правомірно визначен о позивачем на підставі Мето дики № 171 від 27.10.1997р.
Відповідно до Методичних р екомендацій щодо застосуван ня Методики визначення розмі рів шкоди, зумовленої забруд ненням і засміченням земельн их ресурсів через порушення природоохоронного законода вства, відшкодування шкоди д ержаві за засмічення земель не звільняє порушника від не обхідності здійснення заход ів щодо локалізації осередку засмічення та його наслідкі в в найкоротший строк.
Збитки, які заподіяні земел ьним ресурсам засміченням че рез порушення природоохорон ного законодавства, підлягаю ть компенсації юридичними та фізичними особами, в тому чис лі іноземними, в повному обся зі.
Відповідно до ст.33, 34 ГПК Укра їни кожна сторона повинна до вести ті обставини, на які вон а посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, гос подарський суд приймає тільк и ті докази, які мають значенн я для справи; обставини справ и, які відповідно до законода вства повинні бути підтвердж ені певними засобами доказув ання, не можуть підтверджува тися іншими засобами доказув ання.
За загальним правилом обов 'язок доказування певних об ставин покладається на особу , яка посилається на ці обстав ини. Обов'язок доказування та подання доказів розподіля ється між сторонами, виходяч и з того, хто посилається на юр идичні факти, які обґрунтову ють його вимоги та заперечен ня. Це стосується позивача, як ий повинен доказати факти, на підставі яких пред'явлено позов, а також відповідача, як ий має можливість доказувати факти, на підставі яких він бу дує заперечення проти позову .
Відповідно до статті 68 Зако ну України “Про охорону навк олишнього природного середо вища” підприємства, установи , організації зобов'язані від шкодувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушення за конодавства про охорону нав колишнього природного сере довища, в порядку і розмірах, в становлених законодавством України.
Аналогічна відповідальніс ть встановлена і спеціальни м законодавством, а саме - ста ттею 43 Закону України “Про від ходи”, ст.56 Закону України “Пр о охорону земель”.
Розмір шкоди, заподіяної на вколишньому природному сере довищу в результаті засмічен ня земельної ділянки, згідно "Методики визначення розмір ів шкоди, зумовленої забрудн енням і засміченням земельни х ресурсів через порушення п риродоохоронного законодав ства" затвердженої наказом М іністерства охорони навколи шнього природного середовищ а № 171 від 27.10.1997 (в редакції наказу від 04.04.2007р. № 149) та представлених позивачем розрахунків склад ає 2269грн.40коп. і відповідно до в имог ст.68 Закону України “Про охорону навколишнього серед овища”, ст.ст.17,42, 43 Закону Україн и “Про відходи”, ст.1166 Цивільно го кодексу України підлягає відшкодуванню з відповідача .
При таких обставинах та у ві дповідності до вимог ст.ст. 33,34 ГПК України, позовні вимоги п ідлягають задоволенню як обґ рунтовано з'явленні і підтв ерджені матеріалами справи т а визнанні відповідачем.
Враховуючи, що відповідно д о п. 35 ч. 1 ст. 4, п. 1 ч. 1, ст. 20 Закону Укр аїни “Про державний бюджет н а 2011 рік”, джерелами формуванн я спеціального фонду Державн ого бюджету України на 2011 рік у частині доходів є: 30 відсоткі в грошових стягнень за шкоду , заподіяну порушенням закон одавства про охорону навколи шнього природного середовищ а внаслідок господарської та іншої діяльності; джерелами формування спеціального фон ду місцевих бюджетів у 2011 році є: надходження до спеціально го фонду місцевих бюджетів, щ о визначені частиною другою статті 69 Бюджетного кодексу У країни, зокрема, в пункті 7 яко ї визначено, що до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів належать: 70 відсоткі в грошових стягнень за шкоду , заподіяну порушенням закон одавства про охорону навколи шнього природного середовищ а внаслідок господарської та іншої діяльності, в тому числ і: до сільських, селищних, місь ких бюджетів - 50 відсотків, обл асних бюджетів та бюджету Ав тономної Республіки Крим - 20 в ідсотків, бюджетів міст Києв а та Севастополя - 70 відсотків .
При цьому відповідно пункт у 1 глави 8 Порядку казначейськ ого обслуговування доходів т а інших надходжень державног о бюджету, затвердженого Нак азом Державного казначейств а України від 19.12.2000р. №131 платежі, які відповідно до Бюджетног о кодексу України та Закону У країни про державний бюджет України на відповідний рік р озподіляються між державним и та місцевими бюджетами, зар аховуються на аналітичні рах унки, відкриті в головних упр авлінях Держказначейства за балансовим рахунком 3311 "Кошти ", які підлягають розподілу мі ж державними та місцевими бю джетами" плану рахунків в роз ділі кодів класифікації дохо дів бюджету та території. Раз ом з тим, відповідно до пункту 2 глави 8 Порядку, кошти які над ійшли за день на аналітичні р ахунки, відкриті за балансов им рахунком 3311, у регламентова ний час, розподіляються голо вним управлінням Державного казначейства України за ста новлиними нормами між держав ним бюджетом та відповідними місцевими бюджетами.
Враховуючи вищезазначене, збитки заподіяні Рогачинськ ою сільською радою в сумі 2269гр н.40коп. слід стягнути в дохід с пеціального фонду місцевого бюджету Рогачинської сільсь кої ради, Бережанського райо ну, Тернопільської області.
Державне мито і витрати на і нформаційно-технічне забезп ечення судового процесу, згі дно ст. 49 ГПК України, покладаю ться на відповідача.
Враховуючи викладене та ке руючись ст.ст. 22, 33, 34, 43, 49, 82, 84, 85 ГПК Ук раїни, господарський суд
В И Р І Ш И В :
1. Позов задоволь нити.
2. Стягнути з Рогачи нської сільської ради, с. Рога чин, Бережанського району, Те рнопільської області, іденти фікаційний код 04395113, банк в УДКУ у Тернопільській області, МФ О 838012, р/р 31420001001345:
- на користь спеціальн ого фонду місцевого бюджету Рогачинської сільської ради Бережанського району, Терно пільської області на р/р 33119331700023, код бюджету 24062100, ідентифікаці йний код одержувача 23588183, в ГУД КУ у Тернопільській області, МФО 838012 - 2269грн.40коп. збитків;
- в дохід Державного бюджет у України (р/р 31111095700002, банк одержу вача ГУДКУ у Тернопільській області, одержувач платежу У ДК у м. Тернополі, МФО банку 838012, код ЄДРПОУ 23588119) - 102грн.00коп. дер жавного мита;
- 236грн.00коп. витрат на інформ аційно-технічне забезпеченн я судового процесу на р/р 31210264700002 у ГУДКУ у Тернопільській обл асті, МФО 838012, ЄДРПОУ 23588119, код 22050003, о держувач: Державний бюджет м . Тернополя.
3. Накази видати після н абрання рішенням суду законн ої сили.
На рішення господарсько го суду, яке не набрало законн ої сили, сторони мають право п одати апеляційну скаргу, а пр окурор апеляційне подання пр отягом десяти днів з дня прий няття (підписання) рішення "20" жовтня 2011р. через місцеви й господарський суд.
Це поле друкуватися не буде !!! Інформацію НЕ ЗМІНЮ ВАТИ !!!переведено в чистовик - 8373
Суддя Н.А. Френдій
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2011 |
Оприлюднено | 22.11.2011 |
Номер документу | 19162414 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Тернопільської області
Френдій Н.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні