ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
07 вересня 2011 року № 2а-5846/11/2670
10:25
За позовом Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Укроптгруп »
до Державної податкової інсп екції у Голосіївському район і міста Києва
про скасування наказу № 637 від 04.03.2011
Суддя: Кротюк О.В.
Секретар судового засідан ня: Шевченко Я.В.
Обставини справи:
Позивач звернувс я до Окружного адміністратив ного суду міста Києва з позов ом до Державної податкової і нспекції у Голосіївському ра йоні міста Києва з вимогами п ро скасування наказу № 637 від 04. 03.2011.
Позовні вимоги обґру нтовані тим, що оскаржуване р ішення прийнято з порушенням Податкового кодексу України .
Відповідач позовні в имоги не визнає, просить відм овити в їх задоволенні з підс тав, викладених у запереченн ях.
Розглянувши подані сторо нами документи і матеріали, з аслухавши пояснення предста вників сторін, всебічно і пов но з'ясувавши всі фактичні об ставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши до кази, які мають юридичне знач ення для розгляду справи і ви рішення спору по суті, Окружн ий адміністративний суд міст а Києва, -
встановив:
працівниками Державн ої податкової інспекції у Го лосіївському районі міста Ки єва проведено невиїзну докум ентальну перевірку ТОВ «Укро птгруп»за період з 01.06.2010 по 31.12.2010 п о взаємовідносинах з ТОВ «Бі лмінторг», про що складено Акт № 153/1-23-60-37003138 від 12.03.2011. Як зазна чено в Акті, вказана перев ірка проведена на підставі н аказу ДПІ у Голосіївському р айоні міста Києва від 04.03.2011 № 637.
Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи та зазнач ено представником податково го органу в судовому засідан ні, саме наказом ДПІ у Голосії вському районі міста Києва № 657 від 04.03.2011 на підставі пп..75.1.2 п. 75.1 с т. 75, п. 79.2 ст. 79 Податкового кодекс у України наказано провести з 11.03.2011 документальну позаплан ову невиїзну перевірку Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Укроптгруп» по взаєм овідносинах з ТОВ «Білмінтор г»за період з 01.06.2010 по 31.12.2010. При ць ому, представник відповідача не заперечує про допущення о писки в номері наказу при скл аденні Акта перевірки.
Крім того, з матеріалів спра ви вбачається, що позивача по датковий орган повідомив про проведення такої перевірки повідомленням № 3852/10/23-60 від 04.03.2011.
Враховуючи викладені вище обставини в їх сукупності, су д дійшов наступного висновку .
Податковий кодекс України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI регулює відносини, що виникають у сфе рі справляння податків і збо рів, зокрема, визначає вичерп ний перелік податків та збор ів, що справляються в Україні , та порядок їх адмініструван ня, платників податків та збо рів, їх права та обов'язки, ком петенцію контролюючих орган ів, повноваження і обов'язки ї х посадових осіб під час здій снення податкового контролю , а також відповідальність за порушення податкового закон одавства.
В порядку пункту 75.1. статті 75 П одаткового кодексу України о ргани державної податкової с лужби мають право проводити камеральні, документальні (п ланові або позапланові; виїз ні або невиїзні) та фактичні п еревірки.
Відповідно до пункту 75.1.2. ста тті 75 Податкового кодексу Укр аїни документальною перевір кою вважається перевірка, пр едметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нара хування та сплати усіх перед бачених цим Кодексом податкі в та зборів, а також дотриманн я валютного та іншого законо давства, контроль за дотрима нням якого покладено на конт ролюючі органи, дотримання р оботодавцем законодавства щ одо укладення трудового дого вору, оформлення трудових ві дносин з працівниками (найма ними особами) та яка проводит ься на підставі податкових д екларацій (розрахунків), фіна нсової, статистичної та іншо ї звітності, регістрів подат кового та бухгалтерського об ліку, ведення яких передбаче но законом, первинних докуме нтів, які використовуються в бухгалтерському та податков ому обліку і пов'язані з нарах уванням і сплатою податків т а зборів, виконанням вимог ін шого законодавства, контроль за дотриманням якого поклад ено на органи державної пода ткової служби, а також отрима них в установленому законода вством порядку органом держа вної податкової служби докум ентів та податкової інформац ії, у тому числі за результата ми перевірок інших платників податків.
Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу держав ної податкової служби і пров одиться за наявності хоча б о днієї з обставин, визначених цим Кодексом.
Документальною невиїзною перевіркою вважається перев ірка, яка проводиться в примі щенні органу державної подат кової служби.
Зокрема, відповідно пункту 78.1.1. статті 78 Податкового кодек су України документальна поз апланова виїзна перевірка зд ійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин за н аслідками перевірок інших пл атників податків або отриман ня податкової інформації вия влено факти, що свідчать про м ожливі порушення платником п одатків податкового, валютно го та іншого законодавства, к онтроль за дотриманням якого покладено на органи державн ої податкової служби, якщо пл атник податків не надасть по яснення та їх документальні підтвердження на обов'язкови й письмовий запит органу дер жавної податкової служби про тягом 10 робочих днів з дня отр имання запиту.
При цьому, відповідно до пун кту 79.2. Податкового кодексу Ук раїни документальна позапла нова невиїзна перевірка пров одиться посадовими особами о ргану державної податкової с лужби виключно на підставі р ішення керівника органу держ авної податкової служби, офо рмленого наказом, та за умови надіслання платнику податкі в рекомендованим листом із п овідомленням про вручення аб о вручення йому чи його уповн оваженому представнику під р озписку копії наказу про про ведення документальної поза планової невиїзної перевірк и та письмового повідомлення про дату початку та місце про ведення такої перевірки.
Заперечуючи проти позову, п редставник податкового орга ну зазначив, що ДПІ у Голосі ївському районі м. Києва пров едено перевірку ТОВ „Білмінт орг" (код ЄДРПОУ 37032771), за результ атами якої складено Акт в ід 28.02.2011 № 129/23-60-032771. Даним Актом п еревірки встановлено, що ТОВ „Білмінторг" укладалися нік чемні правочини. У зв'язку з от риманою інформацію податков им органом здійснено відпрац ювання підприємств, з якими Т ОВ „Білмінторг" здійснював ф інансово-господарські опера ції, зокрема, з ТОВ „Укроптгру п".
Аналізуючи викладені вище обставини в їх сукупності, су д дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задово ленню Адже, оскаржуваний нак аз прийнято відповідно до по ложень Податкового кодексу У країни. Вказаного висновку, с уд дійшов з огляду на те, що ві дповідно пункту 78.1.1. статті 78 По даткового кодексу України у відповідача були наявні підс тави для оформлення оскаржув аних документів на підставі пункту 75.1.2 статті 75 та пункту 79.2 с татті 79 Податкового кодексу У країни, з огляду на що, у суду в ідсутні підстави для задовол ення позовних вимог. При цьом у, суд не приймає до уваги, як п ідставу для задоволення позо ву, покликання позивача на на явність розбіжностей в номер ах наказу на проведення пере вірки та в частині визначенн я дати початку перевірки (зам ість 11.03.2011 вказано іншу дату) в о скаржуваному наказі від 04.03.2011 т а Повідомленні від 04.03.2011. Адже, м ожна дійти висновку, що вказа ні розбіжності є механічними описками, оскільки, по-перше, судом не встановлено наявніс ть будь-якого наказу на прове дення розглядаємої перевірк и, крім наказу № 657 від 04.03.2011. По-дру ге, повідомлення ДПІ у Голосі ївському районі міста Києва № 3852/10/23-60 від 04.03.2011 вручено директо ру позивача 10.03.2011, що виключає п роведення такої перевірки до вказаної дати. Крім того, в ма теріалах справи наявний Ак т перевірки № 153/1-23-60-37003138 від 12.03.2011, яким підтверджено проведенн я невиїзної документальної п еревірки на підставі оскаржу ваного наказу № 637 від 04.03.2011 саме 12.03.2011, тобто в період перевірки, визначений оскаржуваним нак азом.
З огляду на те, що відповіда ч діяв у порядку та спосіб, вст ановлені Податковим кодексо м України, позовні вимоги не п ідлягають задоволенню.
Частиною 1 статті 9 КАС Украї ни встановлено, що суд при вир ішенні справи керується прин ципом законності, відповідно до якого органи державної вл ади, органи місцевого самовр ядування, їхні посадові і слу жбові особи зобов'язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.
Частиною першою статті 71 КА С України встановлено, що кож на сторона повинна довести т і обставини, на яких ґрунтуют ься її вимоги та заперечення , крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Зважаючи на всі наведені об ставини в їх сукупності, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги позивача не підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 158-163 Кодек су адміністративного судочи нства України, Окружний адмі ністративний суд міста Києва , -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні адм іністративного позову відмо вити повністю.
Постанова може бути оскар жена в порядку та строки, вста новлені статтею 186 та набирає законної сили в порядку та ст роки, передбачені статтею 254 К одексу адміністративного су дочинства України.
Суддя О.В. Кротюк
Дата складення та під писання постанови в повному обсязі - 15.09.2011.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 07.09.2011 |
Оприлюднено | 21.11.2011 |
Номер документу | 19201334 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кротюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні