Рішення
від 09.11.2011 по справі 23/115-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВС ЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 т ел. 235-24-26

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"09" листопада 2011 р. Справа № 23/115-11

Господарський суд К иївської області у складі су дді Зайця Д.Г., розглянувши у в ідкритому судовому засіданн і справу

за позовом Бориспільсь кого міжрайонного прокурора Київської області в інтерес ах держави в особі Бориспіль ської міської ради Київської області, м. Бориспіль

до Товариства з обмежен ою відповідальністю «Іст Гей т Логістик», м. Бориспіль

про внесення змін до дог овору оренди

секретар судового засідан ня Бердило І.П.

за участю представників:

від прокуратури: Барано вська В.В. (посвідчення №42 від 14 травня 2009 року);

від позивача: ОСОБА_1. (д овіреність №14-20-5304 від 24 листопа да 2010 року);

від відповідача: ОСОБА_2 . (довіреність б/н від 5 вересн я 2011 року);

ОСОБА_3. (довіреність №РМ15071 1 від 15 липня 2011 року).

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Бориспільський міжра йонний прокурор Київської об ласті в інтересах держави в о собі Бориспільської міської ради Київської області (далі - позивач) звернувся до госп одарського суду Київської об ласті з позовом до Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Ревіко Логістик Україна» (далі - відповідач) про внесе ння змін до договору оренди з емельної ділянки від 12 квітня 2005 року.

Позовні вимоги обґрунтова но тим, що у зв' язку із внесен ням змін до Закону України «П ро плату за землю»та набранн ям законної сили Податковим кодексом України, виникла не обхідність внесення змін до договору оренди земельної ді лянки від 12 квітня 2005 року, укла деного між Бориспільською мі ською радою Київської област і та Товариством з обмеженою відповідальністю «Ревіко Ло гістик Україна», та приведен ня його у відповідність до ви мог чинного законодавства.

Провадження у справі поруш ено відповідно до ухвали гос подарського суду Київської о бласті від 25 серпня 2011 року та п ризначено справу до розгляду на 6 вересня 2011 року.

Під час судового розгляду в ідповідно до ст. 77 Господарськ ого процесуального кодексу У країни розгляд справи неодно разово відкладався.

У судовому засіданні 6 верес ня 2011 року через загальний від діл господарського суду Київ ської області прокуратурою п одано заяву про уточнення по зовних вимог.

На підставі статті 22 Господ арського процесуального код ексу України судом прийнято до розгляду заяву про уточне ння позовних вимог, подальши й розгляд справи здійснюєтьс я з урахуванням зазначеної з аяви.

Ухвалою суду від 11 жовтня 2011 р оку змінено назву Товариства з обмеженою відповідальніст ь «Ревіко Логістик Україна»н а Товариство з обмеженою від повідальністю «Іст Гейт Логі стик».

Представники відповідача в усних та письмових пояснен нях, викладених у відзиві на п озовну заяву, проти позову за перечували.

9 листопада 2011 року відповідн о до ч. 2 ст. 85 ГПК України в судов ому засіданні оголошено всту пну та резолютивну частину р ішення.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставників прокуратури та с торін, суд, -

ВСТАНОВИВ:

12 квітня 2005 року між Бор испільською міською радою Ки ївської області (за договоро м - орендодавець) та товарис твом з обмеженою відповідаль ністю «Ревіко Логістик Украї на»(за договором - орендар) у кладено договір оренди земел ьної ділянки, який зареєстро ваний у Бориспільському місь кому відділенні Київської ре гіональної філії центру Держ авного земельного кадастру, про що у Державному реєстрі з емель вчинено запис від 15 квіт ня 2005 року за №040538700043.

Відповідно до пункту 1 догов ору орендодавець надає, а оре ндар приймає в строкове плат не користування земельну діл янку, яка належить до земель н есільськогосподарського пр изначення під розміщення вир обничо-складського комплекс у (землі промисловості) в райо ні північної промислової зон и в м. Бориспіль Київської обл асті (кадастровий номер земе льної ділянки - 3210500000:03:001:0001).

Пунктом 2 договору передбач ено, що в оренду передається з емельна ділянка площею 8,00 гек тарів.

Відповідно до пункту 4 догов ору нормативна грошова оцінк а земельної ділянки становит ь 4351334,40 грн.

Згідно пункту 5 договору дог овір укладено на 25 років.

У відповідності до пункту 6 договору орендна плата вноси ться у грошовій формі в розмі рі 1% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Пунктом 7 договору передбач ено, що розмір річної орендно ї плати становить 43513,34 грн. Орен дна плата сплачується щоміся чно в розмірі 3626,11 грн.

Відповідно до пункту 8 догов ору орендна плата вноситься орендарем до 15 числа місяця на ступного за звітним на розра хунковий рахунок орендодавц я.

Згідно пункту 9 договору роз мір орендної плати перегляда ється один раз на року у разі : зміни умов господарювання, п ередбачених договором; зміни розмірів земельного податку , підвищення цін, тарифів, у то му числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендовано ї земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено до кументами; в інших випадках п ередбачених законодавчими а ктами України.

На виконання умов договору між Бориспільською міською радою Київської області та т овариством з обмеженою відпо відальністю «Ревіко Логісти к Україна» підписано акт при йому-передачі земельної діля нки.

Законом України «Про внесе ння змін до деяких законодав чих актів України»№309-VI від 3 че рвня 2008 року в Закон України «П ро оренду землі»були внесені зміни, зокрема, ч. ч. 4 та 5 ст. 21 вик ладені в наступній редакції: «Річна орендна плата за земе льні ділянки, які перебувают ь у державній або комунальні й власності, надходить до від повідних бюджетів розподіля ється і використовується від повідно до закону і не може бу ти меншою: для земель сільськ огосподарського призначенн я - розміру земельного подат ку, що встановлюється Законо м України «Про плату за землю »; для інших категорій земель - трикратного розміру земел ьного податку, що встановлює ться Законом України «Про пл ату за землю». Річна орендна п лата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не мо же перевищувати 12 відсотків ї х нормативної грошової оцінк и. При цьому, у разі визначення орендаря на конкурентних за садах може бути встановлений більший розмір орендної пла ти, ніж зазначений у цій части ні». Вказаний закон набрав чи нності з моменту опублікуван ня - з 4 червня 2008 року.

У зв' язку із введенням в ді ю Податкового кодексу Україн и з 1 січня 2011 року (від 2 грудня 2010 року за №2755-VI), Закон України «Пр о плату за землю»втратив чин ність згідно ч. 2 Прикінцевих п оложень Кодексу. Питання спл ати податку на землю та оплат и орендної плати за користув ання земельною ділянкою з 1 сі чня 2011 року регулюється виклю чно Податковим кодексом Укра їни.

Згідно ч. 1 ст. 287 Податкового к одексу України власники земл і та землекористувачі сплачу ють плату за землю з дня виник нення права власності або пр ава користування земельною д ілянкою.

Згідно з вимогами ст. 21 Закон у України «Про оренду землі» орендна плата за землю - це п латіж, який орендар вносить о рендодавцеві за користуванн я земельною ділянкою. Розмір , форма і строки внесення орен дної плати за землю встановл юються за згодою сторін у дог оворі оренди (крім строків вн есення орендної плати за зем ельні ділянки державної та к омунальної власності, які вс тановлюються відповідно до П одаткового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфл яції, якщо інше не передбачен о договором оренди.

Розмір орендної плати за зе мельні ділянки встановлюєть ся у договорі оренди, але річн а сума платежу не може бути ме ншою для земель сільськогосп одарського призначення - роз міру земельного податку, що в становлюється цим розділом; для інших категорій земель - т рикратного розміру земельно го податку, що встановлюєтьс я цим розділом, а також не може перевищувати для земельних ділянок, наданих для розміще ння, будівництва, обслуговув ання та експлуатації об'єкті в енергетики, які виробляють електричну енергію з віднов люваних джерел енергії, вклю чаючи технологічну інфрастр уктуру таких об'єктів (виробн ичі приміщення, бази, розподі льчі пункти (пристрої), електр ичні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативн ої грошової оцінки; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків норматив ної грошової оцінки (ст.ст. 288.5-288 .5.2 Податкового кодексу Україн и).

Рішенням Бориспільської м іської ради від 6 березня 2008 рок у за №3370-30-V «Про затвер дження відсотків від нормати вної грошової оцінки земельн их ділянок для встановлення розмірів орендної плати в ме жах м. Бориспіль»затверджено відсотки від нормативної гр ошової оцінки земельних діля нок для встановлення розмірі в орендної плати в межах м. Бор испіль.

Рішенням Бориспільської м іської ради від 12 червня 2008 рок у за №4102-35-V для Товариства з обме женою відповідальністю «Рев іко Логістик Україна»встано влено відсоток орендної плат и від нормативної грошової о цінки земельної ділянки у ро змірі 3 (трьох) відсотків.

Рішенням Бориспільської м іської ради від 11 серпня 2009 рок у за №6252-54-V «Про внесення змін до договору оренди землі від 12 к вітня 2005 року, укладеного між м іською радою та товариством з обмеженою відповідальніст ю «Ревіко Логістик Україна»в несено зміни до договору оре нди землі від 12 квітня 2005 року, а саме: у пункті 6 слова «1 (одного ) відсотку»читати як «10 (десят ь) відсотків».

Відповідно ст. 13 Конституці ї України земля є об'єктом пра ва власності Українського на роду. Від імені Українського народу права власника здійс нюють органи державної влади та органи місцевого самовря дування в межах, визначених ц ією Конституцією. Держава за безпечує захист прав усіх су б'єктів права власності та го сподарювання, соціальну спря мованість економіки. Усі суб 'єкти права власності рівні п еред законом. До розмежуванн я земель державної і комунал ьної власності, повноваження ми з розпорядження ними в меж ах населених пунктів, тобто ф ункціями виконавчої влади, н аділені міські ради (Розділ Х Перехідні положення, п. 12 Земе льного кодексу України).

Відповідно до частини 2 ст. 19 Конституції України органи д ержавної влади та органи міс цевого самоврядування, їх по садові особи зобов' язані ді яти лише на підставі, в межах п овноважень та у спосіб, що пер едбачені Конституцією та зак онами України.

Згідно приписів ст. 144 Консти туції України органи місцево го самоврядування в межах по вноважень, визначених законо м, приймають рішення, які є обо в'язковими до виконання на ві дповідній території.

Відповідно до пункту 3.4.7 Реко мендації Президії Вищого гос подарського суду України від 2 лютого 2010 року №04-06/15 «Про практ ику застосування господарсь кими судами земельного закон одавства»у разі прийняття ві дповідним органом рішення пр о внесення змін щодо ставок о рендної плати за земельні ді лянки та затвердження нових коефіцієнтів, що використову ються для розрахунку орендно ї плати за земельні ділянки, т акі обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у ра зі скасування такого рішення органу місцевого самоврядув ання в установленому законом порядку.

Статтею 68 Конституції Украї ни встановлено, що кожен зобо в'язаний неухильно додержува тися Конституції України та законів України.

Відповідно до ч. 6 ст. 283 Господ арського кодексу України до відносин оренди застосовуют ься відповідні положення Цив ільного кодексу України з ур ахуванням особливостей, пере дбачених цим Кодексом.

Згідно з ч. 1 ст. 792 Цивільного к одексу України за договором найму (оренди) земельної діля нки наймодавець зобов' язує ться передати наймачеві земе льну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату.

Частиною 1 ст. 30 Закону Україн и «Про оренду землі»встановл ено, що зміна умов договору ор енди землі здійснюється за в заємною згодою сторін.

Згідно ч. 3 ст. 6 Цивільного ко дексу України сторони в дого ворі можуть відступити від п оложень актів цивільного зак онодавства і врегулювати сво ї відносини на власний розсу д. Сторони в договорі не можут ь відступити від положень ак тів цивільного законодавств а, якщо в цих актах прямо вказа но про це, а також у разі, якщо о бов' язковість для сторін по ложень актів цивільного зако нодавства випливає з їх зміс ту або із суті відносин між ст оронами.

Відповідно до ч. 2 ст. 759 Цивіль ного кодексу України законом можуть бути передбачені осо бливості укладення та викона ння договору найму (оренди).

Частиною 3 ст. 762 Цивільного к одексу України встановлено, що договором або законом мож е бути встановлено періодичн ий перегляд, зміну (індексаці ю) розміру плати за користува ння майном.

Згідно зі ст. 288 Податкового к одексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є догові р оренди такої земельної діл янки.

Частиною 1 ст. 288 Податкового кодексу України передбачено , що органи виконавчої влади т а органи місцевого самовряду вання, які укладають договор и оренди землі, повинні до 1 лю того подавати органу державн ої податкової служби за місц езнаходженням земельної діл янки переліки орендарів, з як ими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інфо рмувати відповідний орган де ржавної податкової служби пр о укладення нових, внесення з мін до існуючих договорів ор енди землі та їх розірвання д о 1 числа місяця, що настає за м ісяцем, у якому відбулися заз начені зміни.

Відповідно до частини 2 ст. 288 Податкового кодексу України платником орендної плати є о рендар земельної ділянки.

Відповідно до частини 3 ст. 288 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є зем ельна ділянка, надана в оренд у.

Згідно з частиною 4 ст. 288 Пода ткового кодексу України розм ір та умови внесення орендно ї плати встановлюються у дог оворі оренди між орендодавце м (власником) і орендарем.

У відповідності до частини 5 ст. 288 Податкового кодексу Укр аїни розмір орендної плати в становлюється у договорі оре нди, але річна сума платежу: не може бути меншою: для земель с ільськогосподарського приз начення - розміру земельного податку, що встановлюється ц им розділом; для інших катего рій земель - трикратного розм іру земельного податку, що вс тановлюється цим розділом.

Згідно частини 4 ст. 287 Податк ового кодексу України податк ове зобов'язання з плати за зе млю, визначене у новій звітні й податковій декларації, у то му числі за нововідведені зе мельні ділянки, сплачується власниками та землекористув ачами земельних ділянок за м ісцезнаходженням земельної ділянки за податковий періо д, який дорівнює календарном у місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настают ь за останнім календарним дн ем податкового (звітного) міс яця.

Відповідно до ч. 1 ст. 188 Господ арського кодексу України змі на та розірвання господарськ их договорів в односторонньо му порядку не допускаються, я кщо інше не передбачено зако ном або договором.

Частиною 2 ст. 188 Господарсько го кодексу України передбаче но, що сторона договору, яка вв ажає за необхідне змінити аб о розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором .

Згідно з ч. 3 ст. 188 Господарськ ого кодексу України сторона договору, яка одержала пропо зицію про зміну чи розірванн я договору, у двадцятиденний строк після одержання пропо зиції повідомляє другу сторо ну про результати її розгляд у.

З метою приведення умов дог овору оренди у відповідність до вимог чинного законодавс тва позивач звертався до від повідача з листами №12-31-8284 від 24 л истопада 2008 року, №12-31-4189 від 24 черв ня 2008 року, №42/12-31 від 4 січня 2007 року , №12-31-380 від 19 січня 2010 року, №12-31-385 від 23 січня 2009 року, №12-31-5547 від 28 серпн я 2009 року, проте, відповіді від відповідача не отримував.

Частиною 4 ст. 188 Господарсько го кодексу України передбаче но, що у разі, якщо сторони не д осягли згоди щодо зміни (розі рвання) договору або у разі не одержання відповіді у встано влений строк з урахуванням ч асу поштового обігу, заінтер есована сторона має право пе редати спір на вирішення суд у.

Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про оренду землі»з міна умов договору оренди зе млі здійснюється за взаємною згодою сторін.

Згідно ч. 2 ст. 30 Закону Україн и «Про оренду землі»у разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі с пір вирішується в судовому п орядку.

Отже, суд зазначає, що встан овивши підстави для зміни ро зміру орендної плати у догов орі через його невідповідніс ть встановленому законом роз міру, Орендодавець вправі ви магати від Орендаря приведен ня цього договору у відповід ність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін.

Крім того, внесення змін до договору здійснюється судом не за умови з'ясування додерж ання стороною процедурного п орядку запропонування змін, а в разі наявності відповідн их підстав, передбачених зак онодавством.

Таким чином, позовні вимоги Бориспільського міжрайонно го прокурора Київської облас ті в інтересах держави в особ і Бориспільської міської рад и Київської області до Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Іст Гейт Логістик»в частині внесення змін до дог овору оренди земельної ділян ки від 12 квітня 2005 року підляга ють задоволенню.

Щодо позовної вимоги про ст ягнення з відповідача втрат надходжень до бюджету за оре нду земельної ділянки у сумі 810108,00 грн. суд зазначає наступне .

Дослідивши вказану позовн у вимогу, судом встановлено, щ о її предметом є вимога про ст ягнення 810108,00 грн. упущеної виго ди.

Відповідно до ст. 224 Господар ського кодексу України учасн ик господарських відносин, я кий порушив господарське зоб ов'язання або установлені ви моги щодо здійснення господа рської діяльності, повинен в ідшкодувати завдані цим збит ки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено. Під збитками розуміються витрат и, зроблені управненою сторо ною, втрата або пошкодження ї ї майна, а також не одержані не ю доходи, які управнена сторо на одержала б у разі належног о виконання зобов'язання або додержання правил здійсненн я господарської діяльності д ругою стороною.

Згідно ч. 1 ст. 225 Господарсько го кодексу України до складу збитків, що підлягають відшк одуванню особою, яка допусти ла господарське правопоруше ння, включаються: вартість вт раченого, пошкодженого або з нищеного майна, визначена ві дповідно до вимог законодавс тва; додаткові витрати (штраф ні санкції, сплачені іншим су б'єктам, вартість додаткових робіт, додатково витрачених матеріалів тощо), понесені ст ороною, яка зазнала збитків в наслідок порушення зобов'яза ння другою стороною; неодерж аний прибуток (втрачена виго да), на який сторона, яка зазна ла збитків, мала право розрах овувати у разі належного вик онання зобов'язання другою с тороною; матеріальна компенс ація моральної шкоди у випад ках, передбачених законом.

Згідно ст. 157 Земельного коде ксу України відшкодування зб итків власникам землі та зем лекористувачам здійснюють о ргани виконавчої влади, орга ни місцевого самоврядування , громадяни та юридичні особи , які використовують земельн і ділянки, а також органи вико навчої влади, органи місцево го самоврядування, громадяни та юридичні особи, діяльніст ь яких обмежує права власник ів і землекористувачів або п огіршує якість земель, розта шованих у зоні їх впливу, в том у числі внаслідок хімічного і радіоактивного забрудненн я території, засмічення пром исловими, побутовими та інши ми відходами і стічними вода ми. Порядок визначення та від шкодування збитків власника м землі і землекористувачам встановлюється Кабінетом Мі ністрів України.

Пунктами 3, 4, 5 Порядку визнач ення та відшкодування збиткі в власникам землі і землекор истувачам, затвердженого пос тановою Кабінету Міністрів У країни №284 від 19 квітня 1993 року, в ідшкодуванню підлягають: вар тість житлових будинків, вир обничих та інших будівель і с поруд, включаючи незавершене будівництво; вартість плодо ягідних та інших багаторічни х насаджень; вартість лісови х і дерево-чагарникових наса джень; вартість водних джере л (колодязів, ставків, водойми щ, свердловин тощо), зрошуваль них і осушувальних систем, пр отиерозійних і протиселевих споруд; понесені витрати на п оліпшення якості земель за п еріод використання земельни х ділянок з урахуванням екон омічних показників, на незав ершене сільськогосподарськ е виробництво (оранка, внесен ня добрив, посів, інші види роб іт), на розвідувальні та проек тні роботи; інші збитки власн иків землі і землекористувач ів, у тому числі орендарів, вкл ючаючи і неодержані доходи, я кщо вони обгрунтовані. Розмі ри збитків визначаються в по вному обсязі відповідно до р еальної вартості майна на мо мент заподіяння збитків, про ведених витрат на поліпшення якості земель (з урахуванням ринкової або відновної варт ості). Збитки відшкодовуютьс я власникам землі і землекор истувачам, у тому числі оренд арям, підприємствами, устано вами, організаціями та грома дянами, що їх заподіяли, за рах унок власних коштів не пізні ше одного місяця після затве рдження актів комісій, а при в илученні (викупі) земельних д ілянок - після прийняття відп овідною радою рішення про ви лучення (викуп) земельних діл янок у період до видачі докум ента, що посвідчує право на зе мельну ділянку підприємства , установи, організації або гр омадянина.

Частиною 1 ст. 1166 Цивільного к одексу України встановлено, що майнова шкода, завдана неп равомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної а бо юридичної особи, а також шк ода, завдана майну фізичної а бо юридичної особи, відшкодо вується в повному обсязі осо бою, яка її завдала.

Згідно ст. 22 Цивільного коде ксу України збитками є: втрат и, яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженн ям речі, а також витрати, які о соба зробила або мусить зроб ити для відновлення свого по рушеного права (реальні збит ки); доходи, які особа могла б р еально одержати за звичайних обставин, якби її право не бул о порушене (упущена вигода).

За загальним принципом цив ільного права особа, якій зав дано збитків у результаті по рушення її цивільного права, має право на їх відшкодуванн я.

Для застосування такої мір и відповідальності, як відшк одування шкоди, потрібна ная вність повного складу цивіль ного правопорушення, як-то: пр отиправна поведінка, дія чи б ездіяльність особи; шкідливи й результат такої поведінки (шкода); причинний зв'язок між протиправною поведінкою та з битками; вина правопорушника .

Відповідно до ч. 1 ст. 33 Господ арського процесуального код ексу України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і запер ечень.

Згідно ч. 3 ст. 653 Цивільного ко дексу України у разі зміни аб о розірвання договору зобов' язання змінюється або припин яється з моменту досягнення домовленості про зміну або р озірвання договору, якщо інш е не встановлено договором ч и не обумовлено характером й ого зміни. Якщо договір зміню ється або розривається у суд овому порядку, зобов'язання з мінюється або припиняється з моменту набрання рішенням с уду про зміну або розірвання договору законної сили.

Проте, суд приходить до висн овку, що заподіяння збитків п озивачу внаслідок дій відпов ідача по невнесенню змін до д оговору в частині розміру ор ендної плати в ході розгляду справи за допомогою належни х і допустимих доказів не дов едено через відсутність дока зів наявності причинного зв' язку між протиправними діями відповідача та грошовими вт ратами позивача від таких ді й відповідача.

Будь-яких доказів, зокрема п исьмових, на підтвердження з аподіяння відповідачем збит ків позивач суду не надав, вна слідок чого суд приходить до висновку, що позивачем не дов едено суду за допомогою нале жних і допустимих доказів фа кт спричинення відповідачем збитків у розмірі 810108,00 грн., чер ез що позовна вимога про стяг нення з відповідача збитків є безпідставною, необґрунто ваною, та такою, що не підлягає задоволенню.

Відповідно до вимог ст. 32 Гос подарського процесуального кодексу України доказами у с праві є будь-які фактичні дан і, на підставі яких господарс ький суд у визначеному закон ом порядку встановлює наявні сть чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також і нші обставини, які мають знач ення для правильного вирішен ня господарського спору.

Таким чином, позовні вимоги Бориспільського міжрайонно го прокурора Київської облас ті в інтересах держави в особ і Бориспільської міської рад и Київської області підлягаю ть частковому задоволенню.

Судові витрати відповідн о до ст.ст. 44, 49 ГПК України покла даються на відповідача.

Керуючись ст. 124 Конституції України, ст.ст. 44, 49, 82-85 Господарс ького процесуального кодекс у України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги з адовольнити частково.

2. Внести зміни до пун кту 6 договору оренди землі ві д 12 квітня 2005 року, укладеного м іж Бориспільською міською ра дою Київської області та тов ариством з обмеженою відпові дальністю «Іст Гейт Логістик », який зареєстрований у Бори спільському міському відділ енні Київської регіональної філії центру Державного зем ельного кадастру, про що у Дер жавному реєстрі земель вчине но запис від 15 квітня 2005 року за №040538700043 в наступній редакції: «Р ічна орендна плата вноситься орендарем виключно в грошов ій формі у розмірі 10 (десяти) % в ід нормативної грошової оцін ки земель, на підставі витягу з технічної документації пр о нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виконаног о управлінням Держкомзему у місті Бориспіль Київської об ласті».

3. Внести зміни до пун кту 8 договору оренди землі ві д 12 квітня 2005 року, укладеного м іж Бориспільською міською ра дою Київської області та тов ариством з обмеженою відпові дальністю «Іст Гейт Логістик », який зареєстрований у Бори спільському міському відділ енні Київської регіональної філії центру Державного зем ельного кадастру, про що у Дер жавному реєстрі земель вчине но запис від 15 квітня 2005 року за №040538700043 в наступній редакції: «О рендна плата вноситься оренд арем щомісячно протягом 30-ти к алендарних днів наступних за останнім календарним днем з вітного (податкового місяця) . Орендна плата вноситься оре ндарем на розрахунковий раху нок орендодавця: №33211812700004 КБК 13050200, УДК в Київській області в м. Б ориспіль, МФО 821018 ЗКПО 23570059 місце вий бюджет.».

4. В іншій частині поз овних вимог відмовити.

5. Стягнути з товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Іст Гейт Логістик»(08300, Ки ївська область, м. Бориспіль, в ул. Запорізька, 28, код 32614649) в дохо д Державного бюджету України (№ рахунку - 31118095700001, Банк - ГУ ДКУ у Київській області, отримув ач - ГУ ДКУ у Київській облас ті, МФО 821018, код ЄДРПОУ 24074109, код бю джетної класифікації 22090200, сим вол звітності банку 095) - 85 (віс імдесят п' ять) грн. 00 коп. держ авного мита.

6. Стягнути з товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Іст Гейт Логістик»(08300, Київ ська область, м. Бориспіль, вул . Запорізька, 28, код 32614649) в доход Д ержавного бюджету України (№ рахунку - 31217264700001, Банк - ГУ ДКУ у Київській області, отримувач - ГУ ДКУ у Київській області , МФО 821018, код ЄДРПОУ 24074109, код бюдж етної класифікації 22050000, одерж увач - державний, Київська о бласть 22050003, символ звітності б анку - 264) - 236 (двісті тридцять ші сть) грн. 00 коп. витрат на інформ аційно-технічне забезпеченн я судового процесу.

7. Видати накази після н абрання рішенням законної си ли.

Суддя Д.Г. Заєць

Дата підписання рішення - 14 листопада 2011 року

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення09.11.2011
Оприлюднено25.11.2011
Номер документу19283631
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —23/115-11

Ухвала від 25.08.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Заєць Д. Г.

Постанова від 17.01.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Чорногуз М.Г

Рішення від 09.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Заєць Д. Г.

Ухвала від 11.10.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Заєць Д. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні