Постанова
від 26.10.2011 по справі 2а-7431/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №9.2

ПОСТАНОВА

Іменем України

26 жовтня 2011 року Справа № 2а-7431/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд

у складі головуючого судді Твердохліба Р.С.,

за участю

секретаря судового засіда ння Григоренко-Тумасян А.М.

та

представників сторін:

від позивача - юр исконсульт

ОС ОБА_1 (довіреність від 23.03.2011 № 26/ 1398)

дире ктор

Шушняк А.Б. (довідка управл іння статистики у Перевальсь кому районі від 28.07.2010 № 070189)

від відповідача - стар ший державний податковий інс пектор юридичного відділу

ОСОБА_3 (довіреніс ть від 12.01.2011 № 842/10)

головний державний п одатковий ревізор-інспектор відділу організації роботи та моніторингу фінансових оп ерацій управління боротьби з відмивання доходів, одержан их злочинним шляхом ДПА в Луг анській області

ОСОБА_4 (довіреніс ть від 03.10.2011 б/н)

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом дер жавного підприємства «Підпр иємство Перевальської випра вної колонії управління Держ авного департаменту України з питань виконання покарань у Луганській області (№ 15)» до А лчевської об' єднаної держа вної податкової інспекції Лу ганської області про скасува ння податкового повідомленн я-рішення від 12 серпня 2011 року № 0000023500,

ВСТАНОВИВ:

25 серпня 2011 року до Луга нського окружного адміністр ативного суду надійшов адмін істративний позов державног о підприємства «Підприємств о Перевальської виправної ко лонії управління Державного департаменту України з пита нь виконання покарань у Луга нській області (№ 15)» до Алчевс ької об' єднаної державної п одаткової інспекції Лугансь кої області про скасування п одаткового повідомлення-ріш ення від 12 серпня 2011 року № 00000235 00.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що Алч евською об' єднаною державн ою податковою інспекцією в Л уганській області було прийн яте податкове повідомлення-р ішення №0000023500 від 12 серпня 2011 року за порушення п.2.11 гл.2, п.3.1, 3.2, 3.3 гл. 3 Положення про ведення касови х операцій у національній ва люті в Україні, затвердженог о постановою Правління НБУ в ід 15 грудня 2004 року №637, на підста ві п.п.54.3.3 п.54.3 статті 54 Податково го кодексу України та згідно з п. 1 Указу Президента Україн и «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з р егулювання обігу готівки» ві д 12 червня 1995 року №436/95 та застосо вано суму штрафних (фінансов их) санкцій в розмірі 755260,87 грн.

Податкове повідомлення-рі шення №0000023500 від 12 серпня 2011 року б уло винесено на підставі акт а перевірки №13351/35/08680336 від 29 липня 2011 року.

На підставі вищезазначено го акту Алчевська ОДПІ в Луга нській області встановила фа кт видачі підзвітнім особам грошових коштів на суму 755260,87 гр н. для придбання товарно-мате ріальних цінностей для потре б підприємства. На вказану су му підзвітними особами було придбано товарно-матеріальн і цінності та продукти харчу вання для потреб підприємств а та засуджених, що підтвердж ується авансовими звітами та первинними документами до н их.

Перевіривши та дослідивши всі надані до перевірки перв ині документи, відповідачем зроблено висновок, що до бухг алтерії Підприємтсва Перева льської ВК №15 були прийняті ав ансові звіти за витрачені го тівкові кошти без наявності оформлених належним чином та згідно з діючим законодавст вом України платіжних докуме нтів, що підтверджують факт п родажу товарів, надання посл уг, надання (отримання) готівк ових коштів.

Заперечуючи проти вказани х висновків позивач послався на те, що за період з 01 квітня 2008 року по 31 грудня 2010 року між Під приємством Перевальської ВК №15 та ТОВ «ВКФ «Восток-сервіс -плюс» здійснювались господа рські операції, що підтвердж ується договорами між підпри ємствами та первинними бухга лтерськими та касовими докум ентами. Відповідно до положе нь ст.82 Господарського кодекс у України засновницьким доку ментом товариства з обмежено ю відповідальністю є Статут. Згідно ст.84 ГК України господ арське товариство отримує ст атус юридичної особи з дня йо го державної реєстрації. Укл адаючи угоди з ТОВ «ВКФ «Вост о-сервіс-плюс», Підприємство Перевальської ВК №15 отримало копії всіх статутних докуме нтів ТОВ «ВКФ «Восток-сервіс -плюс», а отже було впевнено в дійсності ведення господарс ької діяльності ТОВ «ВКФ «Во сток-сервіс-плюс».

Підприємством Перевальськ ої ВК №15 зі своїми працівникам и ОСОБА_5, ОСОБА_6 уклад ено договори матеріальної ві дповідальності. Зазначені пр ацівники в період з 01 квітня 2008 року по 31 грудня 2010 року за дору ченням підприємства придбав али товарно-матеріальні цінн ості та продукти харчування на загальну суму 755260,87 грн. на по треби підприємства та засудж ених від ТОВ «ВКФ «Восток-сер віс-плюс», за готівкові кошти , видані під звіт.

Доказом придбання товарно -матеріальних цінностей та п родуктів харчування від ТОВ «ВКФ «Восток-сервіс-плюс» є а вансові звіти ОСОБА_5, ОС ОБА_6 та первинні бухгалтер ські та касові документи до н их. Згідно бухгалтерського о бліку підприємства, заборгов аності за працівниками ОСО БА_5 та ОСОБА_6 за авансов ими звітами на суму 755260,87 грн. не значиться. Всі документи від повідають ознакам первинних документів, мають підписи, пе чатки.

Враховуючи вищевикладене підприємство Перевальської ВК №15 вважає, що податкове пов ідомлення-рішення №0000023500 від 12 с ерпня 2011 року винесене з поруш енням норм чинного законодав ства та підлягає скасуванню.

В судовому засіданні предс тавники позивача підтримали позовні вимоги у повному обс язі, надали пояснення, аналог ічні викладеним в адміністра тивному позові та просили за довольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Відповідач адміністративн ий позов не визнав, про що пода в заперечення проти адмініст ративного позову від 24 жовтня 2011 року, в яких у задоволенні п озовних вимог просить відмов ити у повному обсязі. Запереч уючи проти позовних вимог ві дповідач зазначив таке.

Луганським окружним адмін істративним судом при розгля ді справи №2а-24761/09/1270 визнано неді йсним запис від 09 січня 2008 року №13821020000014381 про державну реєстрац ію юридичної особи та припин ено юридичну особу ТОВ «Вост ок-сервіс-плюс». Директором т а засновником ТОВ «Восток се рвіс плюс» є ОСОБА_7

Вироком Жовтневого районн ого суду від 01 червня 2010 року ОСОБА_7 визнано винним у ско єнні злочинів, передбачених ч. 1 ст. 205, ч. 2 ст. 28,ч. 2 ст. 15 ч. З ст.212 ч. 2 с т.28 ч.2 ст.366 КК України.

Як встановлено Луганським окружним адміністративним с удом при розгляді справи №2а - 24761/09/1270 від 11 листопада 2009 року дир ектор ТОВ «ВКФ «Восток-серві с-плюс» ніяких документів: а с аме договорів та додатків до них, податкових накладних, на кладних, рахунків, актів, та ін ші, не складав та не підписува в, а також не доручав це іншим особам. Податкову та іншу зві тність, не складав та не підпи сував, а також нікому не доруч ав це робити.

Всі документи, надані до пер евірки підписані від імені ОСОБА_7 Таким чином, докумен ти виписані від імені ТОВ «ВК Ф «Восток-сервіс-плюс» на адр есу Підприємства Перевальсь кої виправної колонії №15 не ві дповідають ознакам первинни х документів та складені нев становленими особами.

Ліміт каси на 2009 рік затвердж ений наказом начальника Пере вальської виправної колонії № 15 від 18 лютого 2009 року № 83 і його розмір для Підприємства вип равної колонії № 15 починаючи з 18 лютого 2009 року становить 2600,00 г рн.

Перевіркою дотримання вим ог глави 2 Положення про веден ня касових операцій у націон альній валюті в Україні, затв ердженого Постановою правлі ння НБУ від 15 грудня 2004 року № 637 з і змінами та доповненнями та зареєстрованого в Міністерс тві юстиції України 13 січня 2005 року за № 40/10320 за період 01 квітня 2008 року по 31 грудня 2010 року встан овлено, що Підприємство Пере вальської виправної колонії № 15 через підзвітну особу ОС ОБА_5 здійснювало готівкові розрахунки з ТОВ «ВКФ «Восто к-сервіс-плюс» понад встанов лену граничну суму.

Згідно п.2.11 гл.2 Положення про ведення касових операцій у н аціональній валюті в Україні № 637 від 15 грудня 2004 року звітува ння за одержані під звіт готі вкові кошти здійснюється від повідно до законодавства Укр аїни.

Квитанції до прибуткових к асових ордерів, які додаютьс я до авансових звітів позива чем складені ТОВ «ВКФ «Востс к-сервіс-плюс» та містять під писи від імені ОСОБА_7 Вра ховуючи факти, викладені у рі шеннях судів, ОСОБА_7 ніяк их документів від імені ТОВ « ВКФ «Восток-сервіс-плюс» не с кладав та нікому не доручав с кладати.

Надані підзвітними особам и: ОСОБА_5 та ОСОБА_8 до а вансових звітів первинні док ументи, а саме прибуткові кас ові ордери, копії чеків, товар них чеків, документально не п ідтверджують здійснення фін ансово-господарських операц ій та сплату грошових коштів на адресу ТОВ «ВКФ «Восток-се рвіс-плюс».

Враховуючи викладене, ДП «П ідприємство Перевільської в иправної колонії № 15» на поруш ення пункту 2.11 глави 2 та пункту 3.1, 3.2, 3.3 глави 3 Положення про вед ення касових операцій в наці ональній валюті в Україні, за твердженого постановою Прав ління НБУ від 15 грудня 2004 року № 637 із змінами та доповненнями , проведено готівкові розрах унки з ТОВ «ВКФ «Восток-серві с-плюс» без подання одержува чем коштів належними чином о формленого платіжного докум ента, який би підтверджував с плату грошових коштів на йог о адресу у сумі 755260,87 грн.

В судовому засіданні предс тавники відповідача адмініс тративний позов не визнали, н адали пояснення, аналогічні викладеному у запереченнях п роти позову та просили відмо вити у задоволенні позову у п овному обсязі.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, допитавши свідка, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних ви мог і наданих сторонами дока зів, оцінивши докази відпові дно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд вважає позов ні вимоги такими, що не підляг ають задоволенню повністю, з таких підстав.

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб' єктів при з дійсненні ними владних управ лінських функцій на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень, шляхом справедливого , неупередженого та своєчасн ого розгляду адміністративн их справ.

У справах щодо оскарження р ішень, дій чи бездіяльності с уб' єктів владних повноваже нь адміністративні суди відп овідно до вимог частини 3 стат ті 2 Кодексу адміністративно го судочинства України перев іряють, чи прийняті (вчинені) в они: на підставі, у межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією та законам и України; з використанням по вноваження з метою, з якою це п овноваження надано; обґрунто вано, тобто з урахуванням усі х обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчине ння дії); безсторонньо (неупер еджено); добросовісно; розсуд ливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запо бігаючи несправедливій диск римінації; пропорційно, зокр ема з дотриманням необхідног о балансу між будь-якими несп риятливими наслідками для пр ав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких с прямоване це рішення (дія); з у рахуванням права особи на уч асть у процесі прийняття ріш ення; своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов' язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого вирішує справи відповід но до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов' яз ковість яких надана Верховно ю Радою України та застос овує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним о рганом на підставі, у межах по вноважень та у спосіб, передб ачені Конституцією та закона ми України.

Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крі м випадків, встановлених ста ттею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб' є кта владних повноважень обов ' язок щодо доказування прав омірності свого рішення, дії чи бездіяльності відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу а дміністративного судочинст ва України покладається на в ідповідача, якщо він запереч ує проти адміністративного п озову.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом під час судового розгляду сп рави, Алчевською об' єднаною державною податковою інспек цією в Луганській області бу ла проведена позапланова виї зна перевірка державного під приємства «Підприємство Пер евальської виправної колоні ї управління Державного депа ртаменту України з питань ви конання покарань у Луганські й області (№15)» код ЄДРПОУ 08680336 з п итань дотримання вимог подат кового та іншого законодавст ва за період з 01 квітня 2008 року п о 31 грудня 2010 року по взаємовід носинам з ТОВ «ВКФ «Восток-се рвіс-плюс» код ЄДРПОУ 35629642. За ре зультатами зазначеної перев ірки було складено акт № 1335/35/0868033 6 від 29 липня 2011 року (т.2 а.с. 1-43).

Згідно висновків акта пере вірки №1335/35/08680336 від 29 липня 2011 року перевіркою серед іншого вст ановлено порушення державни м підприємством «Підприємст во Перевальської виправної к олонії управління Державног о департаменту України з пит ань виконання покарань у Луг анській області (№15)» пункту 2.11 глави 2 та пункту 3.1, 3.2, 3.3 глави 3 По ложення про ведення касових операцій в національній валю ті в Україні, затвердженого п остановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 року №637 із змінами т а доповненнями, а саме провед ено готівкові розрахунки з Т ОВ «ВКФ «Восток-сервіс-плюс» без подання одержувачем кош тів належним чином оформлено го платіжного документа, яки й би підтверджував сплату гр ошових коштів на його адресу у сумі 755260,87 грн.

На підставі акта перевірки №1335/35/08680336 від 29 липня 2011 року Алчев ською об' єднаною державною податковою інспекцією в Луг анській області 12 серпня 2011 рок у на підставі підпункту 54.3.3 пун кту 54.3 статті 54 Податкового код ексу України та згідно з пунк том 1 Указу Президента Україн и «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з р егулювання обігу готівки» ві д 12 червня 1995 року №436/95 було винес ено податкове повідомлення-р ішення №0000023500 про застосування до державного підприємства «Підприємство Перевальсько ї виправної колонії управлін ня Державного департаменту У країни з питань виконання по карань у Луганській області (№15)» штрафних (фінансових) сан кцій (штрафу) в розмірі 755260,87 грн . (т.1 а.с. 23).

Порядок ведення касових оп ерацій у національній валюті України підприємствами (під приємцями), а також окремі пит ання організації банками роб оти з готівкою визначає Поло ження про ведення касових оп ерацій в національній валюті в Україні, затвердженого пос тановою Правління НБУ від 15 гр удня 2004 року №637 зареєстроване в Міністерстві юстиції Украї ни 13 січня 2005 року за № 40/10320.

Відповідно до підпункту 1.2 п ункту 1 зазначеного Положенн я, готівкові розрахунки - плат ежі готівкою підприємств (пі дприємців) та фізичних осіб з а реалізовану продукцію (тов ари, виконані роботи, надані п ослуги), а також за операціями , які безпосередньо не пов' я зані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та інш ого майна.

Розрахунковий документ - до кумент встановлених форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція , проїзний документ тощо), що п ідтверджує факт продажу (пов ернення) товарів, надання пос луг, отримання (повернення) ко штів, купівлі-продажу інозем ної валюти, надрукований у ви падках, передбачених Законом України «Про застосування р еєстраторів розрахункових о перацій у сфері торгівлі, гро мадського харчування та посл уг», і зареєстрований у встан овленому порядку реєстратор ом розрахункових операцій аб о заповнений вручну (підпунк т 1.2 пункту 1 Положення про веде ння касових операцій в націо нальній валюті в Україні, зат вердженого постановою Правл іння НБУ від 15 грудня 2004 року №637 зареєстроване в Міністерств і юстиції України 13 січня 2005 ро ку за № 40/10320).

Видача готівкових коштів п ід звіт або на відрядження зд ійснюється відповідно до зак онодавства України (підпункт 2.11 пункту 2 Положення про веден ня касових операцій в націон альній валюті в Україні, затв ердженого постановою Правлі ння НБУ від 15 грудня 2004 року №637 з ареєстроване в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 рок у за № 40/10320).

Касові операції оформляют ься касовими ордерами, видат ковими відомостями, розрахун ковими документами, документ ами за операціями із застосу ванням спеціальних платіжни х засобів, іншими касовими до кументами, які згідно із зако нодавством України підтверд жували б факт продажу (поверн ення) товарів, надання послуг , отримання (повернення) готів кових коштів підпункт 3.1 пункт у 3 Положення про ведення касо вих операцій в національній валюті в Україні, затверджен ого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 року №637 зареєст роване в Міністерстві юстиці ї України 13 січня 2005 року за № 40/103 20).

Касові операції, що проводя ться відповідно до Закону Ук раїни «Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг» , оформляються згідно з вимог ами цього Закону (підпункт 3.2 п ункту 3 Положення про ведення касових операцій в націонал ьній валюті в Україні, затвер дженого постановою Правлінн я НБУ від 15 грудня 2004 року №637 зар еєстроване в Міністерстві юс тиції України 13 січня 2005 року з а № 40/10320).

Згідно з підпунктом 3.3 пункт у 3 Положення про ведення касо вих операцій в національній валюті в Україні, затверджен ого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 року №637 зареєст роване в Міністерстві юстиці ї України 13 січня 2005 року за № 40/103 20 приймання готівки в каси про водиться за прибутковими кас овими ордерами, підписаними головним бухгалтером або осо бою, уповноваженою керівнико м підприємства. Про прийманн я підприємствами готівки в к асу за прибутковими касовими ордерами видається засвідче на відбитком печатки цього п ідприємства квитанція (що є в ідривною частиною прибутков ого касового ордера) за підпи сами головного бухгалтера аб о працівника підприємства, я кий на це уповноважений кері вником.

Судом встановлено, що держа вним підприємством «Підприє мство Перевальської виправн ої колонії управління Держав ного департаменту України з питань виконання покарань у Луганській області (№15)» уклад ені договори купівлі продажу товарно-матеріальних ціннос тей та продуктів харчування відповідно до специфікацій з ТОВ «ВКФ «Восток сервіс плюс » (т.1 а.с. 6-22; 99-103).

На виконання зазначених до говорів ТОВ «ВКФ «Восток сер віс плюс» державному підприє мству «Підприємство Перевал ьської виправної колонії упр авління Державного департам енту України з питань викона ння покарань у Луганській об ласті (№15)» були видані видатк ові накладні (т.1 а.с.30-82).

Відповідно до приходних ор дерів товарно-матеріальні ці нності та продукти харчуванн я отримані державним підприє мством «Підприємство Перева льської виправної колонії уп равління Державного департа менту України з питань викон ання покарань у Луганській о бласті (№15)» (т.1 а.с.163-208).\

Постановою Луганського ок ружного адміністративного с уду від 11 листопада 2009 року у сп раві №2а-24761/09/1270 визнано недійсни м запис про державну реєстра цію та припинено юридичну ос обу товариства з обмеженою в ідповідальністю «Восток-сер віс-плюс» (т.1 а.с. 213-214).

Зазначена постанова вмоти вована тим, що державна реєст рація ТОВ «ВКФ «Восток-серві с-плюс» здійснена внаслідок домовленості між невстановл еною особою та ОСОБА_7, яки м дії по реєстрації ТОВ «ВКФ « Восток-сервіс-плюс» здійснюв ались без мети в подальшому з айматися підприємницькою ді яльністю.

Відповідно до ч.1 ст.72 КАС Укр аїни обставини, встановлені судовим рішенням в адміністр ативній, цивільній або госпо дарській справі, що набрало з аконної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у як их беруть участь ті самі особ и або особа, щодо якої встанов лено ці обставини.

Вироком Жовтневого районн ого суду м. Луганська від 01 чер вня 2010 року по засновника і дир ектора ТОВ «ВКФ «Восток-Серв іс-Плюс» ОСОБА_7 визнано в инним у скоєнні злочинів, пер едбачених ч. 1 ст. 205, ч. 2 ст. 28, ч. 2 ст. 15 ч. 3 ст.212 ч. 2 ст.28 ч.2 ст.366 КК України (т.1 а.с. 130-136).

Згідно зазначеним вироком встановлено, що на початку гр удня 2007 року ОСОБА_7 вступи в в злочинний зговір з невста новленою особою та заручивши сь його підтримкою, маючи нам ір на здійснення фіктивного підприємництва, а також ухил ення від сплати податків при йняв рішення про скоєння зло чину у сфері підприємницької діяльності в організаційно правовій формі ТОВ «ВКФ «Вос ток-Сервіс-Плюс». ОСОБА_7, н е маючі наміру зайняття зако нною підприємницькою діяльн істю, створив юридичну особу в організаційно правовій фо рмі ТОВ «ВКФ «Восток-Сервіс-П люс», після чого всі статутні та реєстраційні документи п ідприємства, а саме: оригінал статуту та його копії, оригін ал свідоцтва про державну ре єстрацію та його копії, оригі нал довідки про внесення ТОВ «ВКФ «Восток-Сервіс-Плюс» до єдиного державного реєстру підприємств та організацій У країни, печатку ТОВ «ВКФ «Вос ток-Сервіс-Плюс», оригінал св ідоцтва платника податку на додану вартість, а також банк івські документи та дискети ключі з банківською електрон ною системою «Клієнт банк» д ля розпорядження та подальшо го використання від імені ТО В «ВКФ «Восток-Сервіс-Плюс», ОСОБА_7 передав невстановл еній особі, якою використову валось зазначене підприємст во з метою прикриття незакон ної діяльності, яка виражала ся в посяганні на незаконне в ідшкодування з бюджету подат ку на додану вартість в зменш ення податкових зобов' язан ь по податку на додану вартіс ть в наступних податкових пе ріодах в особливо великих ро змірах.

Тобто, ТОВ «ВКФ «Восток-серв іс-плюс» не могло здійснюват и фінансово-господарську дія льність, а також дії, спрямова ні на встановлення, зміну або припинення правовідносин та здійснювати фактичні дії, сп рямовані на виконання взятих на себе зобов' язань.

В силу частини 4 статті 72 Коде ксу адміністративного судоч инства України вирок суду в к римінальній справі, який наб рав законної сили, є обов' яз ковим для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи безд іяльності особи, щодо якої ух валений вирок або постанова суду, лише в питаннях, чи мало місце діяння та чи вчинене во но цією особою.

Статтею 255 КАС України встан овлено, що постанова або ухва ла суду, яка набрала законної сили, є обов' язковою для осі б, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для органів, підприєм ств, установ та організацій, п осадових чи службових осіб, і нших фізичних осіб і підляга є виконанню на всій територі ї України. Обставини, які були встановлені постановою, що н абрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Квитанції до прибуткових к асових ордерів, які додаютьс я до авансових звітів складе ні від імені ТОВ «ВКФ «Востск -сервіс-плюс» та містять підп иси від імені ОСОБА_7 Врах овуючи вищевикладене, ОСОБ А_7 ніяких документів від ім ені ТОВ «ВКФ «Восток-сервіс-п люс» не складав та нікому не д оручав складати.

Надані підзвітними особам и: ОСОБА_5 та ОСОБА_8 до а вансових звітів первинні док ументи, а саме прибуткові кас ові ордери, копії чеків, товар них чеків, документально не п ідтверджують здійснення фін ансово-господарських операц ій та сплату грошових коштів на адресу ТОВ «ПВК «Восток-се рвіс-плюс».

Крім того, перевіркою встан овлено, що авансові звіти скл адені та надані до бухгалтер ії підзвітними особами разом з платіжними документами, як і не відповідають пункту 2.1 гл ави 2 Положення про форму та зм іст розрахункових документі в, затвердженого наказом ДПА України від 01 грудня 2000 року №614 та зареєстрованого в Мініст ерстві юстиції України 05 люто го 2001 року за №105/5296.

Згідно з пунктом 2.1 глави 2 за значеного Положення встанов лені в цьому Положенні вимог и до змісту розрахункових до кументів визначають обов' я зкові реквізити розрахунков их документів. У разі відсутн ості хоча б одного з обов' яз кових реквізитів документ не є розрахунковим.

Фіскальний касовий чек на т овари (послуги) (далі - касовий чек) - це розрахунковий докуме нт, надрукований реєстраторо м розрахункових операцій при проведенні розрахунків за п родані товари (надані послуг и) (пункт 3.1 глави 3 Положення пр о форму та зміст розрахунков их документів, затвердженого наказом ДПА України від 01 гру дня 2000 року №614 та зареєстрован ого в Міністерстві юстиції У країни 05 лютого 2001 року за №105/5296).

Пунктом 3.2 глави 3 Положення п ро форму та зміст розрахунко вих документів, затвердженог о наказом ДПА України від 01 гр удня 2000 року №614 та зареєстрова ного в Міністерстві юстиції України 05 лютого 2001 року за №105/5296 встановлені вимоги до зміст у розрахункових документів т а їх обов' язкові реквізити, а саме, касовий чек повинен мі стити такі обов' язкові рекв ізити: назву господарської о диниці; адресу господарської одиниці; для СПД, що зареєстро вані як платники ПДВ, - індивід уальний податковий номер пла тника ПДВ, який надається згі дно з Законом України «Про по даток на додану вартість»; пе ред номером друкуються велик і літери «ПН»; для СПД, що не є п латниками ПДВ, - ідентифікаці йний код за ЄДРПОУ або іденти фікаційний номер за ДРФО, пер ед яким друкуються великі лі тери «ІД»; якщо кількість при дбаного товару (отриманої по слуги) не дорівнює одиниці ви міру, - то кількість, вартість придбаного товару (отриманої послуги); вартість одиниці ви міру товару (послуги); наймену вання товару (послуги); літерн е позначення ставки ПДВ прав оруч від надрукованої вартос ті товару (послуги); позначенн я форми оплати (готівкою, карт кою, у кредит, чеками тощо) та с уму коштів за даною формою оп лати; загальну вартість прид баних товарів (отриманих пос луг) у межах чека, перед якою д рукується слово «сума» або « усього»; для СПД, що зареєстро вані як платники ПДВ, окремим рядком - літерне позначення с тавки ПДВ, розмір ставки ПДВ у відсотках, загальну суму ПДВ за всіма зазначеними в чеку т оварами (послугами), на початк у рядка - великі літери «ПДВ»; порядковий номер касового че ка, дату (день, місяць, рік) та ча с (година, хвилина) проведення розрахункової операції; фіс кальний номер реєстратора ро зрахункових операцій, перед яким друкуються великі літер и «ФН»; напис «фіскальний чек ».

З огляду на надані до матері алів справи копії звітів про використання коштів, надани х на відрядження або під звіт , накладної та квитанцій до пр ибуткового касового ордеру с уд вважає обґрунтованими дов оди відповідача щодо прийнят тя до бухгалтерії Державного департаменту України з пита нь виконання покарань у Луга нській області (№15)» авансових звітів за витрачені готівко ві кошти без наявності оформ лених належним чином та згід но з діючим законодавством У країни платіжних документів , що підтверджують факт прода жу товарів, надання послуг, на дання (отримання) готівкових коштів, що є самостійним пору шенням.

Зазначені обставини в ході судового розгляду позивачем належними засобами доказува ння не спростовані.

За таких обставин суд погод жує висновки відповідача сто совно проведення державним п ідприємством «Підприємство Перевальської виправної кол онії управління Державного д епартаменту України з питань виконання покарань у Луганс ькій області (№15)» в порушення підпункту 2.11 пункту 2 та підпун ктві 3.1, 3.2, 3.3 пункту 3 Положення пр о ведення касових операцій в національній валюті в Украї ні, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р оку № 637 готівкових розрахункі в з ТОВ «ВКФ «Восток-сервіс-пл юс» без подання одержувачем коштів належними чином оформ леного платіжного документа , який би підтверджував сплат у грошових коштів на його адр есу у сумі 755260,87 грн.

Відповідач як суб' єкт вла дних повноважень, на якого ча стиною 2 статті 71 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни покладено обов' язок щодо доказування правомірно сті своїх дій та рішень, довів суду правомірність своїх рі шень, що є підставою для відмо ви у задоволенні адміністрат ивного позову.

Судові витрати по справі по кладаються на позивача.

На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судов ому засіданні 26 жовтня 2011 року проголошено вступну та резол ютивну частини постанови. Ск ладення постанови у повному обсязі відкладено до 31 жовтня 2011 року, про що згідно вимог ча стини 2 статті 167 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни повідомлено після прог олошення вступної та резолют ивної частин постанови у суд овому засіданні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23 , 69-72, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміні стративного позову відмовит и повністю.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова склад ена у повному обсязі 31 жовтня 2011 року.

Суддя Р.С. Твердохліб

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.10.2011
Оприлюднено01.12.2011
Номер документу19380961
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7431/11/1270

Ухвала від 20.12.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 20.12.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 20.12.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 05.12.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Любов Вікторівна

Ухвала від 06.03.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Ухвала від 19.01.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ястребова Л.В.

Постанова від 26.10.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні