Постанова
від 22.09.2011 по справі 2а/1770/241/2011
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2а/1770/241/2011

22 вересня 2011 року 15год. 25хв. м. Рівне

Рівненський окружний ад міністративний суд у складі судді Дорошенко Н.О. за участю секретаря судового засіданн я Бондаренко В.Ю. та сторін і і нших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представники ОСОБА_1, Соляр А.В.

відповідача: представник Наконечний Ю.М. третьої о соби позивача: представник < Текст > третьої особи відп овідача: представник < Текс т >

розглянувши у відкр итому судовому засіданні адм іністративну справу за позов ом:

Громадська організац ія "Корецька районна організ ація всеукраїнського фізкул ьтурно-спортивного товарист ва "Колос" Агропромислового к омплексу України" < Список > < П озивач в особі > третя особа, я ка не заявляє самостійних ви мог на предмет спору на сторо ні позивача < 3-тя особа >

до Гощанської міжрайонної д ержавної податкової інспекц ії третя особа, яка не заявля є самостійних вимог на предм ет спору на стороні відповід ача < 3-тя особа >

про захист порушених прав та скасування незаконного рішення

ВСТАНОВИВ:

До Рівненського окружно го адміністративного суду зв ернувся з адміністративним п озовом позивач - Громадська організація "Корецька райо нна організація всеукраїнсь кого фізкультурно-спортивно го товариства "Колос" Агропро мислового комплексу України , з адміністративним позовом до Гощанської міжрайонної д ержавної податкової інспекц ії про визнання незаконним і скасування податкового пові домлення-рішення № 0004352350/0 від 31.12.2 010 року на суму 39075,99 грн. плати за землю, з урахуванням штрафни х (фінансових) санкцій.

В обґрунтування позову вка зує, що Корецька РО ФСТ "Колос" не є власником (землекористу вачем) земельної ділянки, на я кій розташований стадіон в м . Корець "Колос", а тому нарахув ання плати за земельну ділян ку є безпідставним.

Представник позивача в суд овому засіданні позов підтри мав з наведених у ньому підст ав, суду пояснив, що стадіон "К олос" в м. Корець будувався мет одом народної забудови, факт ично використовується грома дою м. Корець, а саме навчальни ми закладами та спортивними організаціями міста для пров едення спортивних змагань. П раво власності (користування ) на будівлю стадіону за позив ачем не зареєстроване. Вказа в, що рішенням Корецької місь кої ради № 999 від 02.02.2006 року за поз ивачем було закріплено земел ьну ділянку для обслуговуван ня будівель та споруд районн ого стадіону "Колос". Договір о ренди вказаної земельної діл янки не укладався. У зв' язку з помилковим застосуванням приписів закону, позивач впр одовж 2006-2007 років подавав до под аткового органу розрахунок п лати за вказану земельну діл янку, фактично платежі не спл ачував, оскільки був звільне ний відповідно до Закону Укр аїни "Про Державний бюджет на 2006 рік" та "Про Державний бюдже т України на 2007 рік". Починаючи з 2008 року подавати податкові д екларації з орендної плати з а землю позивач припинив, вва жаючи відсутніми підстави дл я цього. Нарахування податко вим органом податкового зобо в' язання з плати за землю за 2008-2010 роки та застосування штра фної санкції вважає неправом ірним. Спірне податкове пові домлення-рішення просить виз нати незаконним та скасувати .

Відповідач, Гощанська міжр айонна державна податкова ін спекція, адміністративний по зов не визнав, подав письмове заперечення (а.с.21-22). Представн ик відповідача в судовому за сіданні надав пояснення, що в ідповідає наведеному в запер еченні. Зокрема, суду пояснив , що актом № 432/1742/02645623 від 27.12.2010 року п озапланової перевірки Корец ької РО ФСТ "Колос" встановлен о порушення вимог ст.ст. 2,5,14,15 За кону України "Про плату за зем лю" (в редакції, чинній на час п роведення перевірки), в резул ьтаті чого занижено земельни й податок в сумі 26 050,66 грн. Відпо відно до статті 13 цього Закону , підставою для нарахування з емельного податку є дані дер жавного земельного кадастру . В ході проведення перевірки відповідач отримав лист-від повідь від Держкомзему у Кор ецькому районі від 09.12.2010 року № 01-06/6278, з якого вбачається, що за К орецькою РО СТ "Колос" АПК Укра їни на території Корецької м іської ради в 2008, 2009, 2010 році облік овувалась земельна ділянка п лощею 2,62 га. Згідно листа Держк омзему у Корецькому районі в ід 09.12.2010 року № 01-06/6279 нормативна гр ошова оцінка вказаної земель ної ділянки становить: 2008 рік - 558 060 грн., 2009 рік - 636 660 грн., 2010 рік - 1 410 346 грн. За 2008-2010 рр. Корецька РО ФСТ "К олос" АПК України розрахунки земельного податку до подат кового органу не подавав і зе мельний податок не нараховув ав. У відповідності до пп. "а" пп . 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 Закону Укр аїни № 2181-III податковим органом визначено суму податкового зобов' язання платника пода тків в розмірі: 2008 рік - 5580,6 грн., 2009 р ік - 6366,6 грн., 2010 рік - 14 103,46 грн. та прий нято податкове повідомлення -рішення про визначення пода ткового зобов' язання в сумі 39 075,99 грн., в тому числі 26 050,66 грн. ос новного платежу та 13 025,33 грн. шт рафних (фінансових) санкцій (26 050,66 х 50% = 13 025,33 грн., у відповідності до пп.17.1.3 п.17.1 ст.17 Закону № 2181).

Також представник відпові дача вказав, що доводи адміні стративного позову про те, що позивач не користується зем ельною ділянкою, не спростов ують висновків податкового о ргану, оскільки закон не став ить в залежність обчислення та сплату плати за землю від р езультатів господарської ді яльності (зокрема від викори стання земельних ділянок). Кр ім цього, зазначив, що правомі рність висновків податковог о органу підтверджена судови ми рішеннями, що набрали зако нної сили, про стягнення з Кор ецької РО ФСТ "Колос" заборгов аності по земельному податку попередніх періодів, а тому в ідповідно до ст.72 КАС України вказані обставини не підляг ають доказуванню в даній адм іністративній справі. Спірне рішення вважає правомірним, в задоволенні позову просит ь відмовити повністю за безп ідставністю вимог.

Заслухавши пояснення осіб , які беруть участь у справі, в становивши фактичні обстави ни справи, перевіривши їх док азами, дослідженими в судово му засіданні, оцінивши їх в су купності, відповідно до вимо г закону, суд приходить до вис новку, що позов підлягає до за доволення з таких підстав.

Судом встановлено, що з 20.12.2010 р оку по 22.12.2010 року службовими осо бами Гощанської міжрайонної державної податкової інспек ції на підставі направлення від 20.12.2010 року № 375 та наказу Гоща нської МДПІ від 17.12.2010 року № 366 пр оведена позапланова виїзна п еревірка громадської органі зації "Корецька районна орга нізація всеукраїнського фіз культурно-спортивного товар иства "Колос" агропромислово го комплексу України" код ЄДР ПОУ 02645623 з питань дотримання ви мог податкового законодавст ва по земельному податку за п еріод з 01.01.2008 року по 20.12.2010 року.

За результатами перевірки складено акт від 27.12.2010 року № 432/235 0/02645623 (а.с.26-28), за висновками якого перевіркою встановлено пору шення ст.2,5,14,15 Закону України ві д 03.07.1992 року № 2535-XII "Про плату за зем лю" із змінами та доповненням и, в результаті чого занижено земельний податок в сумі 26050,66 г рн., в тому числі по періодах: 200 8 рік - 5580,60 грн., 2009 рік - 6366,6 грн., 2010 рік - 14103,46 грн.

За результатами перевірки Гощанською МДПІ прийнято по даткове повідомлення-рішенн я форма "Р" від 31.12.2010 року № 0004352350/0, як им за порушення ст.2,5,14,15 Закону У країни "Про плату за землю" гро мадській організації "Корець ка районна організація всеук раїнського фізкультурно-спо ртивного товариства "Колос" а гропромислового комплексу У країни" визначено суму подат кового зобов' язання за плат ежем "плата за землю" усього 39075 ,99 грн., у тому числі за основним платежем 26050,66 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями 13025,33 гр н. (а.с.25).

Судом встановлено, що Гро мадська організація "Корец ька районна організація фізк ультурно-спортивного товари ства "Колос" агропромисловог о комплексу України" зареєст роване в Корецькій районній державній адміністрації, вид ано Свідоцтво про державну р еєстрацію від 28.06.1991 року № 15971200000000094 .

19.02.2009 року змінено назву кооп еративного профспілкового ф ізкультурного спортивного т овариства "Колос" на громадсь ку організацію "Корецька рай онна організація всеукраїнс ького фізкультурно-спортивн ого товариства "Колос" агропр омислового комплексу Україн и".

Взято на податковий облік 28 .07.1995 року за № 154 та на час судовог о розгляду адміністративної справи перебуває на податко вому обліку в Корецькому від діленні Гощанської МДПІ.

В акті перевірки (розділ 3.1) п одатковий орган зазначив, що ст.5 Закону України "Про плату за землю" від 03.07.1992 року № 2535-ХII із з мінами та доповненнями перед бачено, що об' єктом плати за землю є земельна ділянка, а та кож земельна частка (пай), яка перебуває у власності або ко ристуванні, у тому числі на ум овах оренди.

Підставою для нарахування земельного податку, як визна чено статтею 13 Закону № 2535, є дан і державного земельного када стру.

Згідно із статтею 7 Закону № 2535 ставки земельного податку з земель населених пунктів, г рошову оцінку яких встановле но, встановлюється у розмірі одного відсотка від їх грошо вої оцінки.

Відповідно до інформації у правління Держкомзему у Коре цькому районі від 09.12.2010 року № 01-0 6/6278 за Корецькою РО ФСТ "Колос" А ПК України на території Коре цької міської ради в 2008, 2009, 2010 рок ах обліковується земельна ді лянка загальною площею 2,62 га (а .с.30).

Відповідно до інформації у правління Держкомзему у Коре цькому районі від 09.12.2010 року № 01-0 6/6279 (а.с.29) нормативна грошова оц інка земельної ділянки, яка о бліковується за Корецькою РО ФСТ "Колос" АПК України станов ить:

2008 рік - 558 060 грн.,

2009 рік - 636 660 грн.,

2010 рік - 1 410 346 грн.

Відповідачем на підставі в казаних вище даних управлінн я Держкомзему у Корецькому р айоні відповідно до статті 7 З акону № 2535 нараховано податко ве зобов'язання позивачу за п еріод 2008-2010 роки.

З довідки від 17.11.2010 року № 2-14/2012 К орецької міської ради Рівнен ської області вбачається, що згідно розробленої у 2009 році т ехнічної документації із зем леустрою щодо інвентаризаці ї земель міста Корець, за стад іоном "Колос" площа земельної ділянки орієнтовано станови ть 2,5712 га в АДРЕСА_1, відноси ться до земель житлової та гр омадської забудови (а.с.32).

Відповідно до комісійного акту інвентаризації земельн ої ділянки для обслуговуванн я будівель та споруд стадіон у "Колос" в АДРЕСА_1, від 23.01.2006 р оку, затвердженого міським г оловою м. Корець, в результаті проведених обмірів було вст ановлено, що земельна ділянк а для обслуговування будівел ь та споруд стадіону має в пла ні прямокутну форму зі сторо нами 170 м та 154 м. Загальна площа з емельної ділянки фактично ск ладає 2,62 га. В зв' язку з тим, що станом на 01.01.2003 року за стадіон ом рахувалась земельна ділян ка площею 3,8 га, то необхідно вн ести зміни в звітні дані земе льного кадастрового обліку ( а.с.33).

Судом встановлено, що рішен ням Корецької міської ради в ід 02.02.2006 року № 999 "Про затверджен ня матеріалів інвентаризаці ї земельної ділянки для обсл уговування будівель та спору д районного стадіону "Колос" в АДРЕСА_1", за розглядом кло потання Корецької районної р ади спортивного товариства " Колос" про проведення інвент аризації земельної ділянки д ля обслуговування будівель т а споруд районного стадіону "Колос", міська рада вирішила: затвердити подані матеріали інвентаризації земельної ді лянки для обслуговування буд івель та споруд районного ст адіону "Колос" в АДРЕСА_1; за кріпити за Корецькою районно ю радою спортивного товарист ва "Колос" земельну ділянку пл ощею 2,62 га для обслуговування будівель та споруд районног о стадіону "Колос"; спеціаліст у загального відділу міської ради внести відповідні змін и до земельно-кадастрового о бліку (а.с.52).

Відповідно до довідки про н аявність земель Корецького р айонного відділу земельних р есурсів від 29.01.2007 року № 01-06/311, відп овідно до даних державного з емельного кадастру станом на 01.01.2007 року за ФСТ "Колос" на терит орії Корецької міської ради обліковується земельна діля нка площею 3,8 га (забудовні зем лі громадського призначення ). Дана земельна ділянка знахо диться в межах населеного пу нкту. Станом на 10.01.2007 року згідн о даних державного земельног о кадастру за ФСТ "Колос" на те риторії Корецької міської ра ди обліковується земельна ді лянка площею 2,62 га (забудовані землі громадського призначе ння). Дана земельна ділянка зн аходиться в межах населеного пункту (а.с.34).

Рішенням Корецької місько ї ради від 25.03.2011 року № 300 "Про відм іну рішення № 999 від 02.02.2006 року "Пр о затвердження матеріалів ін вентаризації земельної діля нки для обслуговування будів ель та споруд районного стад іону "Колос" по АДРЕСА_1", на підставі ст.26, 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та ст.12 Земельного к одексу України, міська рада в ирішила:

відмінити рішення міської ради № 999 від 02.02.2006 року з моменту його прийняття;

залишити земельну ділянку , що використовується під ста діон, у розпорядженні терито рії громади міста в особі міс ької ради;

спеціалістам землевпорядн икам міської ради внести від повідні зміни в дані земельн о-кадастрового обліку (а.с.51).

Корецька міська рада довід кою від 17.03.2011 року № 2-14/507 повідоми ла, що між ВФСТ "Колос" та міськ ою радою договір оренди на зе мельну ділянку в АДРЕСА_1 не укладений. Згідно розробл еної в 2009 році технічної докум ентації із землеустрою за ст адіоном "Колос" закріплена пл оща земельної ділянки 2,5712 га. В казує, що районний стадіон "Ко лос" місту Корець потрібен дл я занять фізичною культурою і спортом, оздоровлення насе лення (а.с.54).

Ухвалою Рівненського окру жного адміністративного суд у від 29.03.2011 року, за ініціативою суду, з дотриманням принципу офіційного з'ясування усіх о бставин у справі, було витреб увано:

в Рівненському обласному б юро технічної інвентаризаці ї відомості про те, кому, з яко го часу та на підставі якого п равовстановлюючого докумен та належать об'єкти нерухомо го майна - будівлі та споруди К орецького районного стадіон у "Колос" за адресою АДРЕСА_1 ;

в Корецькій міській ради ві домості про те, на підставі як их документів було проведено інвентаризацію земельної ді лянки для обслуговування буд івель і споруд районного ста діону "Колос", затверджену ріш енням № 999 від 02.02.2006 року, а також к ому, з якого часу та на підстав і якого документу належить с тадіон (а.с.61-62).

На виконання ухвали суду, Ко рецька міська рада листом ві д 06.04.2011 року за № 2-18/314 повідомила, щ о рішенням Корецької міської ради № 999 від 02.02.2006 року Корецько ю міською радою було закріпл ено за Корецькою районною ра дою спортивного товариства " Колос" земельну ділянку площ ею 2,62 га для обслуговування бу дівель та споруд районного с тадіону "Колос". Рішенням Коре цької міської ради № 300 від 25.03.2011 року назване рішення відміне не з моменту його прийняття. П ідставою для відміни рішення та залишення земельної діля нки для використання територ іальної громади міста стала невідповідність рішення № 999 в ід 02.02.2006 року вимогам ст.ст. 116, 122 Зе мельного кодексу України у р едакції на момент прийняття рішення у 2006 році та у редакції на даний час. Вказаними норма ми передбачено набуття та пе редача права на землю громад янами та юридичними особами шляхом передачі земельних ді лянок у власність або наданн я їх у користування. Такого сп особу передачі права на земл ю як "закріплення" законодавс твом не передбачено. Актом пр иймання-передачі будь-яка зе мельна ділянка Корецької міс ької ради Корецькій районній раді спортивного товариства "Колос" не передавалась. У Кор ецької районної ради спортив ного товариства "Колос" відсу тні документи, що підтверджу ють її право власності на буд івлі та споруди стадіону "Кол ос".

Також вказує, що відповідно до п.10 "б" Закону України "Про мі сцеве самоврядування в Украї ні" до повноважень виконавчо го комітету Корецької місько ї ради належить облік та реєс трація об'єктів нерухомого м айна незалежно від форм влас ності. В період від початку бу дівництва стадіону "Колос" в м . Корець по даний час жодна юри дична чи фізична особа не зве рталася до виконкому Корецьк ої міської ради із заявою про облік та реєстрацію права вл асності на стадіон "Колос", а в ідтак неможливо встановити х то є власником стадіону "Коло с" в АДРЕСА_1. За Корецькою р айонною радою спортивного то вариства "Колос" право власно сті на будівлі та споруди Кор ецького районного стадіону " Колос" не обліковується (а.с.67).

Вказані обставини підтвер джені в повному обсязі міськ им головою м. Корець ОСОБА_6 , допитаною в судовому засіда нні 16.06.2011 року в якості свідка. К рім цього, свідок суду показа ла, що правовстановлюючі док ументи на стадіон "Колос" відс утні, в експлуатацію такий об 'єкт не приймався, земельна ді лянка, на якій розташовано ст адіон, в оренду позивачу не пе редавалася.

Відповідно до інформаційн ої довідки номер 29884147 з Реєстру прав власності на нерухоме м айно, виданої КП РОБТІ 06.05.2011 рок у за № 968/1, за адресою АДРЕСА_1 , знаходиться житловий будин ок з надвірними будівлями, що на праві приватної власност і належить ОСОБА_7 на підс таві договору купівлі-продаж у від 14.01.2004 року (а.с.103-105).

Листом від 10.08.2011 року за № 2-18/501 К орецька міська рада ствердил а, що стадіон "Колос" будувався методом народної забудови, з даний в експлуатацію 26.06.1984 року . Поштову адресу стадіону Кор ецька міська рада не присвою вала (а.с.115).

Відповідно до повідомленн я КП Рівненське обласне бюро технічної інвентаризації ві д 03.08.2011 року № 1612/1, згідно реєстров их книг бюро та архівних мате ріалів бюро по м. Корець Рівне нської області нерухоме майн о Корецького районного стаді ону "Колос" не зареєстроване (а .с.191).

Відділ містобудування, арх ітектури та житлово-комуналь ного господарства Корецької райдержадміністрації листо м за № 2-5 від 30.08.2011 року повідомив , що проектно-технічна докуме нтацію на будівництво стадіо ну "Колос" у АДРЕСА_1 не пого джувалась, документи дозвіль ного характеру щодо будівниц тва стадіону "Колос" не видава лись, в експлуатацію даний об 'єкт за участі представників відділу не вводився.

Ухвалою Рівненського окру жного адміністративного суд у від 16.06.2011 року за ініціативою суду було витребувано в Упра вління Держкомзему у Корецьк ому районі Рівненської облас ті:

копії правовстановлюючих документів, які підтверджуют ь право власності (право кори стування) земельною ділянкою площею 2,62 га за громадською ор ганізацією "Корецька районна організація всеукраїнськог о фізкультурно-спортивного т овариства "Колос" АПК України на території Корецької місь кої ради (державний акт на пра во власності, договір оренди , технічну документацію тощо );

копії правовстановлюючих документів та технічної доку ментації на земельну ділянку в м. Корець, на якій розташова ний районний стадіон "Колос" в АДРЕСА_1.

Управління Держкомзему у К орецькому районі Рівненсько ї області листом від 09.06.2011 року за № 01-06/1570 повідомило суд, що від повідно до державної статист ичної звітності (форма № 6-зем) за ФСТ "Колос" на території Ко рецької міської ради станом на 01.01.2008 року, 01.01.2009 року, 01.01.2010 року об ліковувалась земельна ділян ка загальною площею 2,62 га. Прав овстановлюючі документи на в казану земельну ділянку в ФС Т "Колос" відсутні (а.с.133).

Управління Держкомзему у К орецькому районі Рівненсько ї області листом від 12.07.2011 року за № 01-06/1831 повідомило суд, що від повідно до державної статист ичної звітності (форма № 6-зем) за ФСТ "Колос" до 01.07.2007 року облік овувалась земельна ділянка п лощею 3,8 га. Відповідно до акту інвентаризації земельної ді лянки для обслуговування буд івель та споруд стадіону "Кол ос" та рішення Корецької місь кої ради № 999 від 02.02.2006 року "Про за твердження матеріалів інвен таризації земельної ділянки для обслуговування будівель та споруд районного стадіон у "Колос" в АДРЕСА_1", площа з меншилась до 2,62 га. Слідуючі зм іни щодо площі вищезгаданої земельної ділянки були внесе ні управлінням на підставі к лопотання Корецької міської ради № 2-18/147 від 17.02.2011 року (а.с.140) та к еруючись розробленою та затв ердженою рішенням Корецької міської ради № 2249 від 29.12.2009 року т ехнічної документації із зем леустрою щодо інвентаризаці ї земель міста Корець на тери торії Корецької міської ради Рівненської області. В резул ьтаті чого площа земельної д ілянки і на даний час станови ть 2,5712 га.

Вказаним листом Управлінн я Держкомзему у Корецькому р айоні також зазначає, що голо ва районного товариства "Кол ос" погоджував інвентаризаці ю земель, проведену містом Ко рець, та інвентаризацію, пров едену приватним підприємств ом "Лімб" на замовлення Корець кої міської ради, як землекор истувач (а.с.137, 143).

Також з матеріалів справи в бачається, що рішеннями № 446 ві д 13.04.2007 року та № 145 від 28.12.2010 року Ко рецька міська рада звільняла ФСТ "Колос" від земельного под атку на земельну ділянку ста діону "Колос" в АДРЕСА_1 (а.с .147,148).

Представник відповідача в судовому засіданні 20.07.2011 року п ояснив, що податковий орган н араховує для Корецької РО ФС Т "Колос" АПК України" плату за землю з 2006 року виключно на під ставі повідомлень управлінн я Держкомзему у Корецькому р айоні, що відповідає приписа м статті 13 Закону України "Про плату за землю". Будь-які прав овстановлюючі документи на п раво користування позиваче м земельною ділянкою, а також відомості про такі документ и у податкового органу відсу тні.

Допитаний в судовому засід анні свідок ОСОБА_8 (журна л судового засідання за 20.07.2011 ро ку), суду показав, що він з 1996 рок у працює в органах держкомзе му Корецького району, в даний час обіймає посаду заступни ка начальника Корецького рай онного управління Держкомзе му. Вказує, що за даними держав ної статистичної звітності ф орма 6-зем Корецького району (з якого часу - точно встановити не вдалося, приблизно з 1995 року ) до 2006 року за ФСТ "Колос" обліко вувалась земельна ділянка пл ощею 3,8 га. Коли та у зв'язку з як им рішенням органу місцевого самоврядування було внесено відповідний запис в державн у статистичну звітність, вст ановити не вдалося. В 2006 році бу ло проведено інвентаризацію стадіону "Колос", проведено йо го обміри, за результатом чог о встановлено, що стадіон зай має площу 2,62 га. Корецька міськ а рада прийняла рішення № 999 ві д 02.02.2006 року "Про затвердження м атеріалів інвентаризації зе мельної ділянки для обслугов ування будівель та споруд ра йонного стадіону "Колос", яким закріпила за Корецькою райо нною радою спортивного товар иства "Колос" земельну ділянк у площею 2,62 га для обслуговува ння будівель та споруд стаді ону "Колос". Вказане рішення Ко рецька міська рада надіслала до управління Держкомзему К орецького району, у зв'язку з ч им відповідний запис було вн есено до державної статистич ної звітності форма 6-зем. Крім цього, в 2009 році за ініціативою Корецької міської ради було проведено інвентаризацію вс іх земель міста Корець, техні чну документацію із землеуст рою щодо інвентаризації земе ль м. Корець затверджено ріше нням № 2249 від 29.12.2009 року. Одним з до датків до експлікації земель , затвердженої рішенням № 2249 ві д 29.12.2009 року, є експлікація земе льної ділянки стадіону "Коло с" (а.с.143), згідно якої площа земе льної ділянки стадіону "Коло с" становить 2,5712 га. Повідомлен ня Корецької міської ради ві д 17.02.2011 року за № 2-18/147 про те, що від повідно до розробленої у 2009 ро ці технічної документації із землеустрою щодо інвентариз ації земель міста Корець, за с тадіоном ФСТ "Колос" площа зем ельної ділянки становить 2,5712 г а, у зв'язку з чим міська рада п росить внести зміни до держа вної статистичної звітності (форма 6-зем), зареєстроване уп равлінням Держкомзему у Коре цькому районі 17.02.2011 року за вхід ним № 120 (а.с.140), після чого внесен о відповідні зміни в державн у статистичну звітність.

Також свідок ОСОБА_8 заз начив, що будь-які відомості п ро підстави реєстрації за по зивачем земельної ділянки пл ощею 3,8 га (до 2006 року) в управлін ні Держкомзему Корецького ра йону та в архівних документа х відсутні, документи на відв едення земельної ділянки під стадіоном "Колос", надання її в користування - відсутні. Інш их доказів, крім наданих до сп рави, які б стосувалися предм ета спору, в управлінні немає . Вважає, що оскільки керівник Корецької РО ФСТ "Колос" як зе млекористувач підписував ак т інвентаризації 2006 року та ек сплікацію земель стадіону 2009 року, то це є свідченням того, що Корецька РО ФСТ "Колос" є ко ристувачем земельної ділянк и стадіону "Колос".

Допитана в якості свідка ОСОБА_4 (журнал судового зас ідання 20.07.2011 року), спеціаліст-з емлевпорядник Корецької міс ької ради, суду показала, що зг ідно даних державної статист ичної звітності за Корецькою РО ФСТ "Колос" обліковується з емельна ділянка площею 2,5712 га, однак земельна ділянка у вст ановленому порядку спортивн ому товариству не відводилас ь, відповідного клопотання т овариство до Корецької міськ ої ради не подавало. В 2006 році з а клопотанням Корецької РО Ф СТ "Колос" було проведено інве нтаризацію земель стадіону, за результатами якої встанов лено, що площа земельної діля нки під стадіоном "Колос" стан овить 2,62 га. На підставі яких до кументів були внесені попере дні дані до державної статис тичної звітності про те, що за спортивним товариством облі ковується площа земельної ді лянки 3,8 га, невідомо, оскільки в Корецькій міській раді буд ь-які відомості з цього приво ду відсутні. Ствердила, що з по зивачем договір оренди земел ьної ділянки не укладався, до звіл на розроблення проектно ї документації не надавався. В 2007 та 2010 роках Корецька міська рада приймала рішення про зв ільнення позивача від сплати земельного податку. Всі наяв ні документи, які стосуються предмета спору, Корецькою мі ською радою надано на вимогу суду для долучення до справи , додаткові докази відсутні.

Додатково обгрунтовуючи п равомірність спірного рішен ня, відповідач вказав на те, що Кооперативним профспілкови м фізкультурно-спортивним то вариством "Колос" до податков ого органу подавались розрах унки земельного податку за 2005 рік, 2006 рік (площа земельної ді лянки 3,8 га), 2007 рік (площа земель ної ділянки 2,62 га) (а.с.163-179); судови ми рішеннями господарського суду Рівненської області, Рі вненського окружного адміні стративного суду, Львівськог о апеляційного адміністрати вного суду неодноразово стяг увалась заборгованість з поз ивача по сплаті земельного п одатку (а.с.180-188); постановою судд і Корецького районного суду Рівненської області від 10.03.2011 р оку ОСОБА_1 визнано винним у скоєнні правопорушення, пе редбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП, а са ме в тому, що з вини керівника в Корецькій РО ФСТ "Колос" АПК України податковий облік вед еться з порушенням встановле ного законом порядку, що приз вело до заниження нарахуванн я земельного податку за 2008-2010 ро ки в сумі 26 050,66 грн. (а.с.189). Зазначи в, що відповідачем для долуче ння до справи надано всі наяв ні докази на обгрунтування з еперечень проти позову, дода ткові докази відсутні.

Оцінюючи встановлені в ход і судового розгляду фактичні обставини справи відповідно до вимог закону, суд приймає д о уваги наступне.

Відповідно до статті 2 Закон у України від 03.07.1992 року № 2535-XII "Про плату за землю" (в редакції, чи нній на час прийняття відпов ідачем спірного рішення), вик ористання землі в Україні є п латним. Плата за землю справл яється у вигляді земельного податку або орендної плати, щ о визначається залежно від г рошової оцінки земель. Розмі ри податку за земельні ділян ки, грошову оцінку яких не вст ановлено, визначаються до її встановлення в порядку, визн аченому цим Законом. Власник и земельних ділянок, земельн их часток (паїв) та землекорис тувачі, крім орендарів та інв есторів - учасників угоди про розподіл продукції, сплачую ть земельний податок. За земе льні ділянки, надані в оренду , справляється орендна плата .

Згідно з пунктом 8 частини п ершої статті 14 Закону Україн и "Про систему оподаткування " (у редакції Закону України ві д 25.03.2005 року № 2505-IV, чинній на час ви никнення спірних правовідно син) плата за землю (земельний податок, а також орендна плат а за земельні ділянки держав ної і комунальної власності) належить до загальнодержавн их податків і зборів (обов'язк ових платежів). При цьому, орен дна плата за земельні ділянк и комунальної власності не в ходила до переліку податків і зборів (обов'язкових платеж ів), який був визначений у ст.с т.14,15 Закону України "Про систем у оподаткування" від 25.06.1991 року № 1251-XII (у редакції, чинній до вне сення змін Законом України в ід 23.03.2005 року № 2505-IV).

Згідно статті 5 Закону Украї ни "Про плату за землю", об'єкто м плати за землю є земельна ді лянка, а також земельна частк а (пай), яка перебуває у власно сті або користуванні, у тому ч ислі на умовах оренди. Суб'єкт ом плати за землю (платником) є власник земельної ділянки, з емельної частки (паю) і землек ористувач, у тому числі оренд ар.

Згідно статті 15 цього Закон у, власники землі та землекор истувачі сплачують земельни й податок, а також орендну пла ту за земельні ділянки держа вної та комунальної власност і з дня виникнення права влас ності або права користування земельною ділянкою.

Оскільки представник відп овідача не надав суду будь-як их об'єктивних доказів на під твердження правових підстав користування позивачем земе льною ділянкою, на якій розта шований районний стадіон "Ко лос" (споруджений в 1984 році), а в х оді судового розгляду справи було встановлено, що записи в державну статистичну звітні сть органів держкомзему Коре цкого району про облікування земельної ділянки площею 3,8 г а за позивачем внесені орієн товно з 1995-1996 років, площею 2,6 га - з 2007 року, суд вважає за необхідн е проаналізувати норми Земел ьного кодексу України, які у відповідні періоди регулюв али відносини землекористув ання в Україні, в тому числі пі дстави виникнення права кори стування земельною ділянкою , та документи, які таке право підтверджують.

Враховуючи, що згідно довід ки відділу статистики у Коре цькому районі Головного упра вління статистики у Рівненсь кій області серія АБ № 162607 з Єди ного державного реєстру підп риємств та організацій Украї ни, дата первинної реєстраці ї Громадської організац ії "Корецька районна організ ація всеукраїнського фізкул ьтурно-спортивного товарист ва "Колос" Агропромислового к омплексу України" - 28.06.1991 року, су д приймає до уваги, що на час д ержавної реєстрації позивач а правовідносини землекорис тування в Україні були врегу льовані Земельним кодексом України від 18.12.1990 року № 561-XII, введ ений в дію 15.03.1991 року.

Так, відповідно до статті 19 З емельного кодексу України ві д 18.12.1990 року № 561-XII надання земельн их ділянок у користування зд ійснюють відповідні ради нар одних депутатів за місцем ро зташування земельних діляно к. Надання земельних ділянок здійснюється за проектами в ідведення цих ділянок.

Підприємство, установа, орг анізація та громадяни, заінт ересовані в одержанні земель них ділянок, звертаються з ві дповідним клопотанням (грома дянин з заявою) до місцевої Ра ди народних депутатів, яка ма є право надавати земельні ді лянки.

До клопотання додаються: ко пія генерального плану будів ництва або інші графічні мат еріали, що обгрунтовують роз мір намічуваної для відведен ня площі, титульний список аб о довідка про фінансування б удівництва, проект рекультив ації земель, інші матеріали.

Відповідна місцева Рада на родних депутатів розглядає к лопотання (заяву) у строк не бі льше місяця, дає дозвіл на скл адання проекту відведення зе мельної ділянки і одночасно повідомляє про це Раду народ них депутатів, на території я кої розташована намічувана д ля відведення земельна ділян ка.

Проект відведення земельн ої ділянки погоджується з вл асником землі або землекорис тувачем та подається до сіль ської, селищної, міської Ради народних депутатів, яка розг лядає його у місячний строк і в межах своєї компетенції пр иймає рішення про надання зе мель.

Відповідно до статті 22 Земе льного кодексу України від 18.1 2.1990 року № 561-XII право власності на землю або право користуванн я наданою земельною ділянкою виникає після встановлення землевпорядними організаці ями меж земельної ділянки в н атурі (на місцевості) і одержа ння документа, що посвідчує ц е право.

Приступати до використанн я земельної ділянки, в тому чи слі на умовах оренди, до встан овлення меж цієї ділянки в на турі (на місцевості) і одержан ня документа, що посвідчує пр аво власності або право кори стування землею, забороняєть ся.

Відповідно до статті 23 Земе льного кодексу України від 18.1 2.1990 року № 561-XII право власності аб о право постійного користува ння землею посвідчується дер жавними актами, які видаютьс я і реєструються сільськими, селищними, міськими, районни ми Радами народних депутатів .

Державний акт на право коле ктивної власності на землю в идається колективному сільс ькогосподарському підприєм ству, сільськогосподарськом у кооперативу, сільськогоспо дарському акціонерному това риству із зазначенням розмір ів земель, що перебувають у вл асності підприємства, коопер ативу, товариства і у колекти вній власності громадян. Фор ми державних актів затверджу ються Верховною Радою Україн и.

Відповідно до статті 24 Земе льного кодексу України від 18.1 2.1990 року № 561-XII право тимчасовог о користування землею, в тому числі на умовах оренди, оформ ляється договором. Форма дог овору і порядок його реєстра ції встановлюються Кабінето м Міністрів України.

В ході судового розгляду ад міністративної справи сторо нами не надано, а судом не вста новлено оформлення права кор истування позивачем земельн ою ділянкою в м. Корець в поряд ку, встановленому Земельним кодексом України від 18.12.1990 року в період його чинності, а саме : орган місцевого самоврядув ання Корецька міська рада за перечив прийняття рішення пр о відведення земельної ділян ки позивачу, державний акт на право постійного користуван ня землею не видавався, догов ір на право тимчасового кори стування землею (у тому числі на умовах оренди) з позивачем не укладався, будь-які відомо сті про правовий режим позив ача щодо земельної ділянки в даних управління Держкомзем у у Корецькому районі відсут ні.

Земельний кодекс України в ід 25.10.2001 року № 2768-III набув чинност і з 01.01.2002 року і регулює правові відносини землекористуванн я в період вирішення судовог о спору.

Відповідно до статті 116 Земе льний кодекс України від 25.10.2001 р оку, громадяни та юридичні ос оби набувають права власност і та права користування земе льними ділянками із земель д ержавної або комунальної вла сності за рішенням органів в иконавчої влади або органів місцевого самоврядування в м ежах їх повноважень, визначе них цим Кодексом, або за резул ьтатами аукціону.

Набуття права на землю гром адянами та юридичними особам и здійснюється шляхом переда чі земельних ділянок у власн ість або надання їх у користу вання.

Повноваження органів вико навчої влади та органів місц евого самоврядування щодо пе редачі земельних ділянок у в ласність або у користування визначені статтею 122 Земельн ий кодекс України від 25.10.2001 року .

Відповідно до статті 123 Земе льний кодекс України від 25.10.2001 р оку надання земельних діляно к державної або комунальної власності у користування зді йснюється на підставі рішень органів виконавчої влади аб о органів місцевого самовряд ування.

Рішення зазначених органі в приймається на підставі пр оектів землеустрою щодо відв едення земельних ділянок у р азі:

зміни цільового призначен ня земельних ділянок відпові дно до закону;

надання у користування зем ельних ділянок, межі яких не в становлені в натурі (на місце вості).

Надання у користування зем ельної ділянки, межі якої вст ановлені в натурі (на місцево сті), без зміни її цільового пр изначення здійснюється на пі дставі технічної документац ії із землеустрою щодо склад ання документа, що посвідчує право користування земельно ю ділянкою.

Особа, зацікавлена в одержа нні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності з а проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання доз волу на його розробку до відп овідної сільської, селищної, міської, районної, обласної р ади, Кабінету Міністрів Укра їни, Ради міністрів Автономн ої Республіки Крим, місцевої державної адміністрації.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельно ї ділянки та її цільове призн ачення. До клопотання додают ься графічні матеріали, на як их зазначено бажане місце ро зташування та розмір земельн ої ділянки, письмова згода зе млекористувача, засвідчена н отаріально (у разі вилучення земельної ділянки).

Відповідний орган виконав чої влади або орган місцевог о самоврядування в межах їх п овноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає д озвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його на данні.

Відповідно до статті 124 Земе льний кодекс України від 25.10.2001 р оку передача в оренду земель них ділянок, що перебувають у державній або комунальній в ласності, здійснюється на пі дставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядув ання згідно з їх повноваженн ями, визначеними статтею 122 ць ого Кодексу, чи договору купі влі-продажу права оренди зем ельної ділянки (у разі продаж у права оренди) шляхом укладе ння договору оренди земельно ї ділянки.

Передача в оренду земельни х ділянок, що перебувають у де ржавній або комунальній влас ності, здійснюється за резул ьтатами проведення земельни х торгів, крім випадків, встан овлених частинами другою, тр етьою статті 134 цього Кодексу.

Передача в оренду земельни х ділянок, що перебувають у де ржавній або комунальній влас ності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинам и другою, третьою статті 134 цьо го Кодексу, здійснюється в по рядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.

Відповідно до стаття 125 цьог о Кодексу, право власності на земельну ділянку, а також пра во постійного користування т а право оренди земельної діл янки виникають з моменту дер жавної реєстрації цих прав.

Документи, що посвідчують п раво на земельну ділянку, виз начені в статті 126 цього Кодек су.

Так, право власності на земе льну ділянку посвідчується д ержавним актом, крім випадкі в, визначених частиною друго ю цієї статті.

Право власності на земельн у ділянку, набуту у власність із земель приватної власнос ті без зміни її меж, цільового призначення, посвідчується:

а) цивільно-правовою угодою щодо відчуження земельної д ілянки, укладеною в порядку, в становленому законом, у разі набуття права власності на з емельну ділянку за такою уго дою;

б) свідоцтвом про право на с падщину.

Право постійного користув ання земельною ділянкою посв ідчується державним актом на право постійного користуван ня земельною ділянкою.

Форми державних актів на пр аво власності на земельну ді лянку, право постійного кори стування земельною ділянкою затверджуються Кабінетом Мі ністрів України.

Право оренди земельної діл янки посвідчується договоро м оренди землі, зареєстрован им відповідно до закону.

В ході судового розгляду сп рави будь-які фактичні дані, я кі свідчили б про виникнення у позивача права власності ч и права користування (у тому ч ислі на умовах оренди) земель ною ділянкою на території мі ста Корець, у порядку встанов леному чинним Земельним коде ксом України, сторонами не на дані, судом не встановлені, а с аме: орган місцевого самовря дування Корецька міська рада заперечив прийняття рішення про відведення земельної ді лянки державної (комунальної ) власності позивачу, про пере дачу земельної ділянки в оре нду; ствердив, що договір орен ди земельної ділянки з позив ачем не укладався; даних про д ержавну реєстрацію такого до говору судом не встановлено; Корецька міська рада та упра вління Держкомзему у Корецьк ому районі заперечили видачу позивачу державного акту на право власності чи право пос тійного користування земель ною ділянкою.

Рішення Корецької міської ради № 999 від 02.02.2006 року "Про затве рдження матеріалів інвентар изації земельної ділянки для обслуговування будівель і с поруд районного стадіону "Ко лос" в АДРЕСА_1" (ас.69) не міст ить відомостей про відведенн я земельної ділянки, передач у земельної ділянки площею 2,62 га позивачу в користування (в тому числі на умовах оренди), а відтак суд вважає, що вказан е рішення органу місцевого с амоврядування не може слугув ати правовою підставою виник нення права користування зем ельною ділянкою.

Враховуючи, що відповідно д о частини першої та другої ст атті 120 Земельного кодексу Укр аїни при переході права влас ності на будівлю і споруду пр аво користування земельною д ілянкою або її частиною може переходити на підставі дого вору оренди, суд, керуючись пр инципом офіційного з'ясуванн я всіх обставин у справі, досл ідив, що в Реєстрі прав власно сті на нерухоме майно, а також згідно реєстрових книг Кому нального підприємства "Рівне нське обласне бюро технічної інвентаризації" та архівних матеріалів бюро по м. Корець Р івненської області нерухоме майно Корецького районного стадіону "Колос" не зареєстро ване. Відтак, суд констатує ві дсутність в спірній ситуації підстав для застосування пр иписів статті 120 цього Кодексу про те, що з моменту набуття п рава власності на жилий буди нок (будівлю або споруду) у наб увача виникає право (власнос ті чи користування) на земель ну ділянку, на якій знаходить ся цей об'єкт, а з ним - і обов'яз ок сплачувати земельний пода ток чи орендну плату.

З врахуванням встановлени х судом фактичних обставин с прави суд приходить до висно вку, що земельна ділянка в м. К орець, на якій розташований р айонний стадіон "Колос", в поря дку та у спосіб, що приписані н ормами Земельного кодексу Ук раїни, як в чинній, так і в попе редній редакції, для Громад ської організація "Корецьк а районна організація ФСТ "Ко лос" АПК України" не передавал ася, відтак передбачені зако ном підстави виникнення прав а користування земельною ді лянкою у позивача відсутні, а тому відсутні підстави для п окладення на позивача обов'я зків землекористувача, в том у числі й щодо сплати орендно ї плати.

Обгрунтовуючи правомірніс ть визначення позивачу спірн ого податкового зобов'язання , відповідач покликається на те, що дані про обліковування за позивачем земельної діля нки, її розмір та грошова оцін ка доведені податковому орга ну управлінням Держкомзему у Корецькому районі, що відпов ідає вимогам статті 13 Закону У країни "Про плату за землю".

Оцінюючи доводи відповіда ча, суд враховує, що відповідн о до статті 13 Закону України "П ро плату за землю" передбачен о, що підставою для нарахуван ня земельного податку є дані державного земельного кадас тру, а орендної плати за земел ьну ділянку, яка перебуває у д ержавній або комунальній вла сності, - договір оренди такої земельної ділянки.

Відповідно до статті 193 Земе льного кодексу України, держ авний земельний кадастр - це є дина державна система земель но-кадастрових робіт, яка вст ановлює процедуру визнання ф акту виникнення або припинен ня права власності і права ко ристування земельними ділян ками та містить сукупність в ідомостей і документів про м ісце розташування та правови й режим цих ділянок, їх оцінку , класифікацію земель, кількі сну та якісну характеристику , розподіл серед власників зе млі та землекористувачів.

Відповідно до статті 194 цьог о Кодексу, призначенням держ авного земельного кадастру є забезпечення необхідною інф ормацією органів державної в лади та органів місцевого са моврядування, заінтересован их підприємств, установ і орг анізацій, а також громадян з м етою регулювання земельних в ідносин, раціонального викор истання та охорони земель, ви значення розміру плати за зе млю і цінності земель у склад і природних ресурсів, контро лю за використанням і охорон ою земель, економічного та ек ологічного обґрунтування бі знес-планів та проектів земл еустрою.

Згідно з п.2 Положення про по рядок ведення державного зем ельного кадастру, затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України від 12.01.1993 року № 15, земельний кадастр включає да ні реєстрації права власност і, права користування землею та договорів на оренду землі , обліку кількості та якості з емель, бонітування грунтів, з онування територій населени х пунктів, економічної та гро шової оцінки земель.

Як було встановлено судом, п равовстановлюючі документи , за якими б у позивача виникло право користування земельно ю ділянкою районного стадіон у "Колос", органами місцевого с амоврядування та органами ви конавчої влади не оформлювал ись, дані щодо права орендног о користування позивачем зем ельною ділянкою до державног о кадастру не вносились. Суд в важає, що наявність записів п ро площу земельної ділянки, я ка обліковується за позиваче м, та її грошову оцінку в держа вній статистичній звітності форми 6-зем, не може слугувати достатньою підставою для на рахування позивачу орендної плати за землю, позаяк будь-як і відомості щодо правового р ежиму земельної ділянки, пра вового статусу позивача стос овно такої ділянки, - відсутні , що суперечить приписам стат ті 193 Земельного кодексу Украї ни та п.2 Положення про порядок ведення державного земельно го кадастру, затвердженого п остановою Кабінету Міністрі в України від 12.01.1993 року № 15.

Подання позивачем до подат кового органу розрахунків зе мельного податку в попередні х податкових періодах (2005-2007 рок и) не може слугувати обгрунту ванням для нарахування відпо відачем орендної плати за зе млю за 2008-2010 роки, позаяк правові дносини землекористування в передбачений законом спосіб не виникли та в передбаченом у законом порядку не зареєст ровані. При цьому суд вважає з а доцільне також зауважити п ро порушення податковим орга ном приписів статті 18 Закону У країни "Про плату за землю" (чи нного на час прийняття спірн ого рішення), згідно якої плат ники, яких своєчасно не було з алучено до сплати земельного податку, сплачують податок н е більш як за два попередні ро ки. Перегляд неправильно нар ахованого податку, стягнення або повернення його платник у допускаються не більш як за два попередні роки.

Суд вважає, що земельний под аток сплачується тільки влас никами або землекористувача ми земельних ділянок, які отр имали земельну ділянку у вла сність або у користування, що підтверджується відповідни м державним актом чи договор ом, при умові внесення відпов ідних даних до земельного ка дастру, якій є підставою для о бчислення плати за землю.

Наявність в матеріалах адм іністративної справи судови х рішень про стягнення з пози вача податкового боргу з оре ндної плати за землю та притя гнення керівника позивача до адміністративної відповіда льності не можуть слугувати доказом правомірності спірн ого податкового повідомленн я-рішення. При цьому суд врахо вує, що відповідно до частини 1 статті 72 КАС України, обстави ни, встановлені судовим ріше нням в адміністративній, цив ільній або господарській спр аві, що набрало законної сили , не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть ті самі особи або особа, щодо яко ї встановлено ці обставини. В ідповідно до частини 4 цієї ст атті, вирок суду в кримінальн ій справі або постанова суду у справі про адміністративн ий проступок, які набрали зак онної сили, є обов'язковими дл я адміністративного суду, що розглядає справу про правов і наслідки дій чи бездіяльно сті особи, щодо якої ухвалени й вирок або постанова суду, ли ше в питаннях, чи мало місце ді яння та чи вчинене воно цією о собою.

Судом встановлено, що предм етом судових розглядів в інш их господарських та адмініст ративних справах (а.с.180-190) було с тягнення з позивача податков ого боргу попередніх податко вих періодів за узгодженими зобов'язаннями, які позиваче м в адміністративному чи суд овому порядку не оскаржували сь. Правові підстави виникне ння у позивача права користу вання земельною ділянкою в 2008 , 2009, 2010 роках у вказаних справах , а також у справі про притягне ння до адміністративної відп овідальності, судом не дослі джувались, у зв'язку з чим в да ній адміністративній справі відсутні підстави для засто сування приписів статті 72 КАС України.

На підставі вищевикладено го, суд вважає, що при визначен ні Громадській організа ції "Корецька районна органі зація всеукраїнського фізку льтурно-спортивного товарис тва "Колос" Агропромислового комплексу України" податков ого зобов'язання в сумі 39075,99 грн ., у тому числі за основним пла тежем 26050,66 грн., за штрафними (фі нансовими) санкціями 13025,33 грн. з а платежем "плата за землю" за 2008, 2009, 2010 роки суб'єкт владних пов новажень не дотримався в пов ній мірі приписів закону, дія в необгрунтовано, без урахув ання усіх обставин, що мали зн ачення для прийняття рішення . Відтак податкове повідомле ння-рішення Гощанської міжра йонної державної податкової інспекції № 0004352350/0 від 31.12.2010 року є протиправним та підлягає ск асуванню.

Судові витрати присуджуют ься відповідно до частини 1 ст атті 94 КАС України на користь позивача.

Керуючись статтями < Текс т >, 160-163 Кодексу адміністрати вного судочинства України, с уд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повн істю. < Текст >

Податкове повідомлення-рі шення Гощанської міжрайонно ї державної податкової інспе кції № 0004352350/0 від 31.12.2010 року визнат и протиправним та скасувати.

Присудити на користь позив ача Громадська організа ція "Корецька районна органі зація всеукраїнського фізку льтурно-спортивного товарис тва "Колос" Агропромислового комплексу України" із Держав ного бюджету України судовий збір у розмірі 3грн. 40 коп.

Постанова суду першої інс танції набирає законної сили після закінчення строку под ання апеляційної скарги, якщ о таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Апеляційна скарга подаєть ся до Житомирського апеляцій ного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасн о надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апел яційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Суддя < П ідпис > Дорошенк о Н.О.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.09.2011
Оприлюднено02.12.2011
Номер документу19382677
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1770/241/2011

Ухвала від 18.11.2014

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Нор У.М.

Постанова від 29.01.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Нор У.М.

Постанова від 22.09.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 14.04.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бондарчук І.Ф.

Ухвала від 31.03.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бондарчук І.Ф.

Ухвала від 12.03.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бондарчук І.Ф.

Ухвала від 12.03.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бондарчук І.Ф.

Постанова від 29.01.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Нор У.М.

Постанова від 22.09.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

Ухвала від 16.06.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні