Ухвала
від 02.11.2011 по справі 2а-2470/156/11
ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-2470/156/11

Головуючий у 1-й інстанції : Бойко О.Я.

Суддя-доповідач: Голота Л . О.

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 листопада 2011 року

м. Вінниця

Вінницький апеляційний ад міністративний суд у складі колегії:

головуючого-судді: Голоти Л. О.

суддів: Курка О. П. , Совгири Д .І.

при секретарі: Семеновій Г .В.

за участю представників ст орін:

позивача - Лютікова Н.О. , Обухов М.А.

відповідача (апелянта) - Би шка М.Є.

розглянувши у відкритом у судовому засіданні апеляці йну скаргу Новоселицької між районної державної податков ої інспекції Чернівецької на постанову Чернівецького окр ужного адміністративного су ду від 28 квітня 2011 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відп овідальністю "Калімера" до Но воселицька міжрайонна держа вна податкова інспекція про визнання незаконними дій под аткового органу , -

В С Т А Н О В И В :

У січні 2011 року товарис тво з обмеженою відповідальн істю «Калімера» звернулось д о суду з позовом до Новоселиц ької міжрайонної державної п одаткової інспекції про визн ання незаконними дій протипр авними та зобов' язати вчин ити певні дії.

Постановою Чернівецького окружного адміністративног о суду від 28 квітня 2011 року позо вні вимоги задоволено.

Судове рішення мотивовано відсутністю належних доказі в того, що позивач не знаходит ься за своєю юридичною адрес ою, зокрема інформації держа вного реєстратора.

В апеляційній скарзі Відпо відач, не погоджуючись з висн овками суду першої інстанції , просить скасувати вказану п останову і прийняти нове суд ове рішення, яким у задоволен ні позову відмовити.

Представники позивача в су довому засіданні проти вимог апеляційної скарги заперечу вали.

Представник відповідача в судовому засіданні підтрима в вимоги апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповіда ча про обставини справи, пред ставників сторін, зміст судо вого рішення і апеляційної с карги та, перевіривши доводи апеляції наявними в матеріа лах справи письмовими доказа ми, колегія суддів вважає, що а пеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних під став.

Як вбачається з матеріалів справи, згідно з актом про ану лювання реєстрації платника податку на додану вартість № 63/10 від 24.09.2010р. відповідачем анул ьовано реєстрацію платника п одатку на додану вартість по зивача. (а.с. 143)

Правовою підставою для при йняття рішення про анулюванн я реєстрації платника податк у на додану вартість, передба чені п.п. «е» п. 9.8 ст. 9 Закону Укр аїни «Про податок на додану в артість», а саме: в єдиному дер жавному реєстрі зроблено зап ис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженн ям.

Судова колегія погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції про протиправність п рийнятого податковим органо м рішення про анулювання реє страції платника податку на додану вартість позивача з т аких підстав.

Відповідно до п.п. «е» п.9.8 ст.9 Закону України «Про податок на додану вартість» реєстрац ія платника податку на додан у вартість діє до дати її анул ювання, яка відбувається у ви падках, якщо в Єдиному держав ному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців зроблено запис про відсу тність юридичної особи або ф ізичної особи за її місцезна ходженням. У разі анулювання реєстрації платник податку позбавляється права на нар ахування податкового кредит у та отримання бюджетного ві дшкодування, але у строки, ви значені законом, є зобов'яза ним погасити суму податкових зобов'язань або податкового боргу з цього податку, що вин икли до такого анулювання, за їх наявності, незалежно в ід того, чи буде така особа за лишатися зареєстрованою як п латник цього податку на дату сплати такої суми податку, чи ні.

У разі якщо за наслідками останнього податкового пер іоду Згідно з п.25 Положення пр о реєстрацію платників подат ку на додану вартість, затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 1 березня 2000 р. N 79 реєстра ція діє до дати її анулювання , яке відбувається у випадках , визначених пунктом 9.8 статті 9 Закону, якщо:

а) платник податку, який до м ісяця, у якому подається заяв а про анулювання реєстрації, є зареєстрованим згідно з по ложеннями підпункту 2.3.1 пункт у 2.3 статті 2 Закону більше двад цяти чотирьох календарних мі сяців, уключаючи місяць реєс трації, та має за останні дван адцять поточних календарних місяців обсяги оподатковува них операцій, менші за визнач ені зазначеним підпунктом За кону;

б) ліквідаційна комісія пла тника податку, оголошеного б анкрутом, закінчує роботу аб о платник податку ліквідуєть ся за власним бажанням чи за р ішенням суду (фізична особа п озбувається статусу суб'єкта господарювання);

в) особа, зареєстрована як п латник податку, реєструється як платник єдиного податку а бо стає суб'єктом інших спрощ ених систем оподаткування, я кі визначають особливий поря док нарахування чи сплати по датку на додану вартість, від мінний від тих, що встановлен і Законом, чи звільняють таку особу від сплати цього подат ку за рішенням суду або з будь -яких інших причин;

г) зареєстрована як платник податку особа обирає відпов ідно до Закону спеціальний р ежим оподаткування за ставка ми, іншими, ніж зазначені в ста тті 6 та статті 81 Закону;

ґ) особа, зареєстрована як п латник податку, не надає пода тковому органу декларації з цього податку протягом двана дцяти послідовних податкови х місяців або подає таку декл арацію (податковий розрахуно к), яка (який) свідчить про відс утність оподатковуваних пос тавок протягом такого період у, а також у випадках, визначен их законодавством стосовно п орядку реєстрації суб'єктів господарювання.

Відповідно до пункт 11.2 Поряд ку обліку платників податкі в, зборів (обов'язкових платеж ів), затвердженого наказом Де ржавної податкової адмініст рації України від 19 лютого 1998 р . N 80 у рамках проведення цих зах одів, а також при призначенні чи проведенні документально ї перевірки платника податкі в чи при виконанні інших служ бових обов'язків працівникам и органів державної податков ої служби здійснюється або м оже здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця про живання) платника податків. З а наслідками перевірки склад ається акт перевірки місцезн аходження платника податків . Якщо встановлено відсутніс ть платника податків за його місцезнаходженням (місцем п роживання), то проводиться ро бота із з'ясування фактичног о місця розташування (місцез находження) платника податкі в, відповідальних та афілійо ваних осіб.

Пунктом 11.5 Порядку встановл ено, якщо за результатами зах одів щодо встановлення факти чного місцезнаходження юрид ичної особи підрозділами под аткової міліції буде підтвер джено відсутність такої особ и за місцезнаходженням або в становлено, що фактичне місц езнаходження юридичної особ и не відповідає зареєстрован ому місцезнаходженню, керівн ик (заступник керівника) орга ну державної податкової служ би приймає рішення про напра влення до відповідного держа вного реєстратора повідомле ння про відсутність юридично ї особи за місцезнаходженням за формою N 18-ОПП (додаток 17) для вжиття заходів, передбачених частиною восьмою статті 19 Зак ону України "Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб - підприємців".

Відповідно до ч.8 ст.19 Закону України «Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців», у разі одержання державним реєстра тором від органу державної п одаткової служби повідомлен ня встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням дер жавний реєстратор зобов'язан ий у строк, що не перевищує дес яти робочих днів з дати, яка вс тановлена для подання реєстр аційної картки про підтвердж ення відомостей про юридичну особу, або з дати одержання по відомлення від органу держав ної податкової служби, напра вити рекомендованим листом ю ридичній особі повідомлення про необхідність подання де ржавному реєстратору реєстр аційної картки про підтвердж ення відомостей про юридичну особу.

Судом встановлено, що, відпо відачем на момент здійсненн я перевірки 04.09.2010р. ТОВ «Каліме ра» знаходиться на другому поверсі в приміщенні бухгал терії ПСК «Господарського уп равління» Герцаївського РСТ на вул. Центральній, 22 в м.Гер ца, яке відповідає зареєстро ваному місцезнаходженню.

Крім того, слід зазначити, щ о перевірка оформлена актом від 04.09.2010р. відбувалася в субо ту - офіційний вихідний ден ь, коли ТОВ «Калімера» не пра цює. Із матеріалів справи слі дує, що через дану обставину п ідрозділом податкової міліц ії не були відібрані пояснен ня у безпосереднього орендо давця ТОВ «Калімера» - директ ора ПСК «Господарського упр авління» Герцаївського РСТ, щодо оренди та місцезнаходже ння товариства, так як це пер едбачено у пункті 4.2 Положенн я про організацію взаємодії підрозділів податкової міл іції з іншими структурними п ідрозділами органів держав ної податкової служби для вс тановлення місцезнаходженн я платника податків затвердж еного наказом державної под аткової адміністрації Украї ни від 17 травня 2010 року №336.

Таким чином, судом І інстанц ії вірно встановлено, що підс тави для прийняття податкови м органом рішення про анулюв ання свідоцтва платника ПДВ відсутні.

Разом з тим, до компетенції органів податкової служби Ук раїни не віднесено контроль за дотриманням законодавств а у сфері державної реєстрац ії юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців, в тому чис лі контроль за достовірністю даних, які містяться в Єдином у державному реєстрі юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців.

Беручи до уваги викладене в ище, колегія суддів вважає за значені в апеляційній скарзі доводи необґрунтованими і т акими, що не спростовують вис новки суду першої інстанції.

Відповідно до ч.1 ст.200 КАС Укр аїни, суд апеляційної інстан ції залишає апеляційну скарг у без задоволення, а постанов у або ухвалу суду - без змін, я кщо визнає, що суд першої інст анції правильно встановив об ставини справи та ухвалив су дове рішення з додержанням н орм матеріального та процесу ального права.

Зважаючи на те, що Чернівець кий окружний адміністративн ий суд правильно встановив о бставини справи та ухвалив с удове рішення з додержанням норм матеріального та процес уального права, апеляційну с каргу належить залишити без задоволення, а постанову суд у - без змін.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206 , 212, 254 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Но воселицької міжрайонної дер жавної податкової інспекції Чернівецької, - залишити бе з задоволення, а постанову Че рнівецького окружного адмін істративного суду від 28 квітн я 2011 року, - без змін.

Ухвала суду набирає законн ої сили з моменту проголошен ня та може бути оскаржена в к асаційному порядку згідно ст 212 КАС України.

Ухвала суду складена в пов ному обсязі 07 листопада 2011 рок у .

Головуючий /пі дпис/ Голота Л. О.

Судді /підп ис/ Курко О. П.

/підпис/ Совгира Д. І.

З оригіналом згідно.

секретар:

СудВінницький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.11.2011
Оприлюднено06.12.2011
Номер документу19502429
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2470/156/11

Ухвала від 22.07.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Голота Л. О.

Ухвала від 22.07.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Голота Л. О.

Ухвала від 02.11.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Голота Л. О.

Постанова від 28.04.2011

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Бойко Оксана Ярославівна

Ухвала від 26.01.2011

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Бойко Оксана Ярославівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні