Постанова
від 12.08.2008 по справі а8/221-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

А8/221-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  КИЇВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

01032, м.Київ - 32, вул. Комінтерна, 16.тел. 230-31-77

І м е н е м     України

ПОСТАНОВА

"12" серпня 2008 р.                                                               Справа № А8/221-07          

          

За позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області, м. Київ

до відповідача Ірпінської міської санітарно-епідеміологічної станції, смт. Ворзель

про стягнення 249 450,00грн.,    

Суддя                    Чорна Л.В.

Представники:

від позивача: Денисова О.В. –довір. №1-1518 від 11.07.2008р. - гол. спец. - юрисконсульт;

від відповідача: Савчук Г.Є. –доруч. №01/12-04-04-2054 від 11.08.2008р. –сан. лікар;

                             Тарадайник Н.І. –доруч. №01/02-04-04-2054 від 11.08.2008р. –гол. бухгалтер.   

Суть спору:

          Стягується 83 150грн. 00коп. необґрунтовано одержаної виручки по акту №562 від 06.11.2006р., 166 300грн. 00коп. штрафу в доход державного бюджету згідно рішення № 311 від 04.11.2006р. про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.

                Відповідач позов не визнає, посилаючись на ст. 238 Господарського кодексу України; ст. 31 Закону України „Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення”, Положення про Державну санітарно-епідеміологічну службу України, п. 6 ч. 1 ст. 2, п. 1 ч. 1 ст. 29 Бюджетного кодексу України, постанову Кабінету Міністрів України №1351 від 27.08.2003р., ст. 2 Закону України „Про систему оподаткування”, п. 1.4 ст. 1, п. 3.1.1. ст. 3, ст. 5, п. 6.1.1. ст. 6, п. 7.1 ст. 7 Закону України „Про податок на додану вартість”.    

          Позов підлягає задоволенню.                     

судом встановлено:

          Державною інспекцією з контролю за цінами в Київській області (позивач) проведено перевірку додержання порядку формування, встановлення і застосування цін і тарифів на Ірпінській міській санепідемстанції (відповідач).

          Згідно акту перевірки №562 від 06.11.2006р., в результаті перевірки встановлено, що відповідачем при наданні споживачам послуг за державними регульованими цінами, в порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України №1351 від 27.08.2003р. „Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надіються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби”, додатково до фіксованих тарифів встановлених даною постановою, застосовувалось нарахування плати в розмірі 20 відсотків.

          В результаті цього, за період з 01.01.2005р. по 01.05.2006р., Ірпінською СЕС надано послуги за державними регульованими цінами на суму 415 750грн. 00коп. та безпідставно нараховано плати в розмірі 20 відсотків до фіксованих тарифів на загальну суму 83 150грн. 00коп.

          Таким чином, нарахована Ірпінською СЕС споживачам плата: за період з 01.01.2005р. по 01.01.2006р. в розмірі 57 517грн. 00коп., та з 01.01.2006р. по 01.05.2006р. в розмірі 25 633грн. 00коп. є необгрутовано отриманий дохід,  в результаті порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України №1351 від 27.08.2003р.           

          Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України „Про ціни та ціноутворення”, координація роботи по здійсненню політики цін, проведення економічного аналізу рівня та динаміки цін і вжиття заходів щодо регулювання цін і тарифів здійснюються відповідними державними органами управління України та їх структурними підрозділами.

              Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України „Про ціни та ціноутворення”, державний контроль за цінами здійснюється при встановленні і застосуванні державних фіксованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контролюється правомірність їх застосування та додержання вимог законодавства про захист економічної конкуренції.

Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України „Про ціни та ціноутворення”, вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки.

Рішенням №311 від 04 листопада 2006р. про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін вирішено вилучити у відповідача в доход державного бюджету 83 150,00грн. необґрунтовано одержану суму виручки та 166 300,00грн. штрафу. Рішення відповідачем отримано 14.11.2006р. про що свідчить поштове повідомлення.  

Доказів оплати відповідачем до суду не подано.   

За таких обставин позовні вимоги обґрунтовані, матеріалами справи доведені, підлягають задоволенню.

Щодо заперечень відповідача, то вони судом до уваги взяті бути не можуть, оскільки рішення №311 від 04.11.2006р. у встановленому законодавством порядку не оскаржене, і є чинним.

Зважаючи на викладене, керуючись ст.ст. 158, 161, 162, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -  

постановив:

Стягнути з Ірпінської міської санітарно-епідеміологічної станції (код 01994563, р/р 35222105623001 УДК у Київській області, МФО 821018, 08296, вул. Пролетарська, 24, смт. Ворзель, Київська область) в доход державного бюджету УДК в Києво-Святошинському за кодом бюджетної класифікації 21081100, код ЗКПО 23569671, р/р 31116106700356, банк одержувача УДК у Київській області, МФО 821018) 83 150(вісімдесят три тисячі сто п‘ятдесят)грн. 00коп. необґрунтовано одержаної суми виручки, 166 300(сто шістдесят шість тисяч триста)грн. 00коп. штрафу.

         

Дана постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Дана постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку: заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –з дня складення в повному обсязі, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження (ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України).      

Суддя                                                                                          

Дата ухвалення рішення12.08.2008
Оприлюднено10.09.2008
Номер документу1986460
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —а8/221-07

Постанова від 12.08.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Чорна Л.В.

Ухвала від 19.02.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Чорна Л.В.

Ухвала від 06.09.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

Ухвала від 01.08.2007

Господарське

Господарський суд Київської області

Чорна Л.В.

Ухвала від 02.08.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

Ухвала від 18.07.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні